abonnement Unibet Coolblue
pi_132918725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Stuur maar ff wat door als-ie klaar is :9
Pas op wat je vraagt, we hebben wel eens iemand een moorkop met de post toegezonden die een soortgelijke opmerking maakte :+
pi_132918806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Pas op wat je vraagt, we hebben wel eens iemand een moorkop met de post toegezonden die een soortgelijke opmerking maakte :+
Volgens mij heb je wel eens een muffin van mij gehad via de post :? :P Of was het iemand anders :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132918840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgens mij heb je wel eens een muffin van mij gehad via de post :? :P Of was het iemand anders :?
Ohja! Maar die was heel netjes in een doosje gedaan.. De moorkop paste prima in een envelop :P
pi_132918949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Pas op wat je vraagt, we hebben wel eens iemand een moorkop met de post toegezonden die een soortgelijke opmerking maakte :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Stuur maar ff wat door als-ie klaar is :9
pi_132919262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohja! Maar die was heel netjes in een doosje gedaan.. De moorkop paste prima in een envelop :P
:o Ik wil dat niet open maken :X :X :X Arme postbode ook :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132919406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:o Ik wil dat niet open maken :X :X :X Arme postbode ook :o
Postbode heeft er geen last van gehad, er zat wel een plastic zakje om heen voor het de enveloppe in ging ;) En we kregen een mooie foto van de moorkop op een schoteltje met een vorkje en een kopje koffie er naast.. _O-
pi_132919984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Postbode heeft er geen last van gehad, er zat wel een plastic zakje om heen voor het de enveloppe in ging ;) En we kregen een mooie foto van de moorkop op een schoteltje met een vorkje en een kopje koffie er naast.. _O-
Whahahaha :D Humor :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132920441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Postbode heeft er geen last van gehad, er zat wel een plastic zakje om heen voor het de enveloppe in ging ;) En we kregen een mooie foto van de moorkop op een schoteltje met een vorkje en een kopje koffie er naast.. _O-
_O-
pi_132920539
:D
Van de verstuurde muffin van P. weet ik nog wel _O-

En :D @ de column van Sylvia Witteman vandaag.
Wisselgeld. _O-

Oh ja, en een mooi beeld schetst Dude in de laatste alinea c_/
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:45:06 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132921281
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:20 schreef AnneX het volgende:

En :D @ de column van Sylvia Witteman vandaag.
Wisselgeld. _O-

Vaas... :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:46:06 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132921315
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef AnneX het volgende:
...dat men niet "Johnson, moordenaar" op een spandoek mocht dragen.

Moet je nou eens komen.

Dar verzonnen we daarom ook 'Johnson Molenaar' voor,
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_132921489
quote:
Uit door Edward Snowden gelekte documenten blijkt dat de NSA al voor de onthulling op de hoogte was van het Koningslied. Toch heeft Amerika niets gedaan om zijn bondgenoot te waarschuwen. Premier Rutte heeft president Obama per telefoon om opheldering gevraagd.

De Amerikaanse dienst zegt dat de informatie onvolledig was. “Wij hoorden: ‘Daar sta je dan [...] Kun je dat ooit echt zijn? [...] De W van Willem [...] Kom op, kom op.’ Hoe verschrikkelijk ook, het leek in eerste instantie net te weinig voor een interventie. Pas toen de gevolgen van het lied in volle omvang zichtbaar werden, beseften we dat we een inschattingsfout hadden gemaakt.”

De NSA volgt de verrichtingen van componist John Ewbank al sinds ‘Waarom nou jij’ (1994). Ewbank reageert verheugd op de Amerikaanse meeluisteraars. “Zo dicht bij internationaal succes ben ik nog nooit geweest.”
http://www.speld.nl/2013/(...)en-voor-koningslied/

_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132921501
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Vaas... :')
Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 november 2013 @ 12:58:52 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132921666
HogeRaad twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 12:47:24 Dodelijke schietpartij Praxis Den Bosch moet overhttp://t.co/IxqFtMVdgL reageer retweet
Lijkt me zeer lastig....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132921756
Zo, weer sneakers gekocht. Ik kan er weer een weekje tegen aan.
pi_132921777
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:58 schreef borisz het volgende:
HogeRaad twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 12:47:24 Dodelijke schietpartij Praxis Den Bosch moet overhttp://t.co/IxqFtMVdgL reageer retweet
Lijkt me zeer lastig....
:D
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:05:34 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132921879
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef Myraela het volgende:
Zo, weer sneakers gekocht. Ik kan er weer een weekje tegen aan.
Imelda Marcos?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_132921992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Imelda Marcos?
Nee, mijn verzameling valt een beetje tegen. ;( Ik heb gewoon een koopverslaving, zolang ik ze maar mag kopen ben ik blij. Deze zijn dan ook voor mijn vriend, maar toch kan ik daar van genieten. O+
pi_132922518
Olaaaa! :W

Snel even de afgelopen slowchat gescand, tof dat het allemaal goed gegaan is bij Selestha daar aan de overkant van de Noordzeeplas ^O^
Rest straks zorgvuldig bijlezen. Nu weer op kantoor, dus tijd en gelegenheid om te internetten. *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_132923967
Heb je lekker geslapen? mini in jullie nieuwe huis?
Of wakker van ieder kraakje en geluid? ;)

Klein probleem: cateren voor de sch.ouders: in huis ...genoeg aard. - éen gerookte fijne rookworst ( zij eten toch niet graag vlees) - éen rode paprika en slechts eén
pakje kruidenzuurkool. plus een giga bleekselderij.
en
guur herfstweer -O-

Iemand suggesties ? anders pimp ik een grootse zuurkoolschotel uit de oven
met extra's als rozijn en abrikoos en paprika en veel aardappelpuree: genoeg voor 1 grote eter - 1 gemiddelde en 2 kleine eters.
En blijft de stronk bleekselderij liggen.
pi_132924120
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef AnneX het volgende:
Heb je lekker geslapen? mini in jullie nieuwe huis?
Of wakker van ieder kraakje en geluid? ;)

Klein probleem: cateren voor de sch.ouders: in huis ...genoeg aard. - éen gerookte fijne rookworst ( zij eten toch niet graag vlees) - éen rode paprika en slechts eén
pakje kruidenzuurkool. plus een giga bleekselderij.
en
guur herfstweer -O-

Iemand suggesties ? anders pimp ik een grootse zuurkoolschotel uit de oven
met extra's als rozijn en abrikoos en paprika en veel aardappelpuree: genoeg voor 1 grote eter - 1 gemiddelde en 2 kleine eters.
En blijft de stronk bleekselderij liggen.
Soepje met die aardappelen en rookworst? Kun je vast ook nog wel die bleekselderij in verwerken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132924168
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef AnneX het volgende:
Heb je lekker geslapen? mini in jullie nieuwe huis?
Of wakker van ieder kraakje en geluid? ;)

Klein probleem: cateren voor de sch.ouders: in huis ...genoeg aard. - éen gerookte fijne rookworst ( zij eten toch niet graag vlees) - éen rode paprika en slechts eén
pakje kruidenzuurkool. plus een giga bleekselderij.
en
guur herfstweer -O-

Iemand suggesties ? anders pimp ik een grootse zuurkoolschotel uit de oven
met extra's als rozijn en abrikoos en paprika en veel aardappelpuree: genoeg voor 1 grote eter - 1 gemiddelde en 2 kleine eters.
En blijft de stronk bleekselderij liggen.
http://italian.betterreci(...)with-sauerkraut.html

Als je zin hebt om gnochi te maken that is:)
pi_132924608
Net bij de Sligro geweest, had wat gedroogde morilles nodig. Ben toch maar cantharellen gegaan, 17 euro voor een potje van 30 gram is mij iets te veel van het goede.
pi_132924746
Uit onverwachte hoek zelfs een reactie. :Y) Merci.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gnochhi.

En soep is lastig vervoeren P. !

Ik hou het wel bij de zuurkoolschotel met échte puree en room etc.

Hoe ik ooit puree uit een pakje kon gebruiken. 8)7 |:( :X
pi_132924756
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:

En soep is lastig vervoeren P. !

Thermoskan, AnneX :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')