abonnement Unibet Coolblue
pi_132734439
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 30 oktober 2013 @ 19:43:22 #2
70532 loveli
N
pi_132734689
tvp ;)
crap in = crap out
pi_132734784
Hm... laat k dit weekend weer eens soep maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132735357
@cos ik doe meestal 300-500 Gr. kwark en dan bovenop een half kopje muesli (of minder vaak ook niet)
Worry is a misuse of imagination
pi_132735614
Er staat hier een pan met een thaise rode curry te pruttelen *O*. De aziatische winkel is blijkbaar een van de weinige betaalbare winkels hier, dus whoohoo :D. Bamboescheuten, waterkastanje, babycorn, vis. Omnomom.

En heel misschien kan ik vanaf volgende week weer naar de sportschool, als mijn studentenpas dan binnen is :). Ga ik zelfs hier gezond leven :P. Soort van.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:14:04 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_132739682
T: Banaan
S: 15 km fietsen
O: 1 banaan, 4 broodjes met kipfilet
T: Appel, appel, banaan
L: Banaan, 4 broodjes met kipfilet
T: 2 appels
S: 21 km fietsen
D: Dopertjes met bloemkool, hamburger en pasta met kaassausje
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_132740304
Volgens mij moest er ergens bananen op :+

Soep :9 Bruine bonen soep :9~ Goed idee CotS! :Y

Het idee om eens melatonine in te nemen zodat ik sneller in slaap kom werkt, iets te goed zelfs, ik heb niet meer genoeg aan 6u. slaap :')

Succes, Mc ^O^
Ik vind 5uur wel vreemd veel trouwens...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132740429
Erwtensoep! Nu heb ik heel veel zin in erwtensoep O+
pi_132740535
Idd, succes Mc! En hoe bevalt het werk V1z? :)

Ik probeerde 210kg van de vloer te tillen met de gedachte dat het 190kg was. Dat ging dus niet. :') 190kg voor vier herhaling wel. :P
pi_132741273
Goed! :Y
Was bijna vergeten hoe het was om met plezier naar werk te gaan :@

Nog netjes van de 190, weet hoe het is :P

Hoe is jouw status eigenlijk? Beetje verdwaald geraakt in alle verhalen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Erwtensoep! Nu heb ik heel veel zin in erwtensoep O+
Snert :9
Alleen zo jammer dat je daar echt tijd in moet steken, bonensoep heb je in 3u klaar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132741424
Ik zit ook aan 4 uur voor mijn gesprekken en ik moet nog een keer terug voor de arbeidsvoorwaarden, dus de 5 ga ik makkelijk redden :+

En ik wil dit weekend erwtensoep maken :Y nog even een receptje zoeken, wil een beetje een gezonde versie maken, niet de 3 miljard kcals in een kom versie :D

Lijstje vandaag:

O: eitjes
T: stukjes kaas
L: gemengde salade met oO<
T: havermoutshake
T: 1 rijstwafel
S: fitness
D: gewokte rijst met groenten en vis.
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132741695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:42 schreef V1z0R het volgende:
Goed! :Y
Was bijna vergeten hoe het was om met plezier naar werk te gaan :@

Nog netjes van de 190, weet hoe het is :P

Hoe is jouw status eigenlijk? Beetje verdwaald geraakt in alle verhalen.

[..]

Snert :9
Alleen zo jammer dat je daar echt tijd in moet steken, bonensoep heb je in 3u klaar.
Nice man! Een slechte werkgever in je leven maak je minimaal een keer mee, beter dat je nu een leuke baan hebt! Weet hoe kut het kan zijn als je energie uit je gezogen wordt.

Hehe, thnx! Technisch gezien zou de 200kg ook nog zijn gelukt. :P

Ik stuur je even een dm. :)
  Vis een optie? woensdag 30 oktober 2013 @ 21:55:12 #13
70532 loveli
N
pi_132741807
Erwtensoep met knolselderij en krabbetjes!!

Speaking of.. Hoe is het met Lau?
crap in = crap out
pi_132741897
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Mufasa208 het volgende:
Idd, succes Mc! En hoe bevalt het werk V1z? :)

Ik probeerde 210kg van de vloer te tillen met de gedachte dat het 190kg was. Dat ging dus niet. :') 190kg voor vier herhaling wel. :P
Wow... respect!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132742166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit ook aan 4 uur voor mijn gesprekken en ik moet nog een keer terug voor de arbeidsvoorwaarden, dus de 5 ga ik makkelijk redden :+

En ik wil dit weekend erwtensoep maken :Y nog even een receptje zoeken, wil een beetje een gezonde versie maken, niet de 3 miljard kcals in een kom versie :D

Lijstje vandaag:

O: eitjes
T: stukjes kaas
L: gemengde salade met oO<
T: havermoutshake
T: 1 rijstwafel
S: fitness
D: gewokte rijst met groenten en vis.
T: bak kwark
Ik ben dan ook niet zo'n haaibaai als jij/jullie :D, dit en dat voor dat en dat met de voorwaarde van dat en dat, mwah dat erbij, nah maar zo en zo kan wel, prima ^O^

Mja, als het bevalt van beide kanten ga ik denken aan stappen die vieeeezzz uit Drenthe haalt :o, eerlijk gezegd ook best wel fiducie in.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132742218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:55 schreef loveli het volgende:
Erwtensoep met knolselderij en krabbetjes!!

Speaking of.. Hoe is het met Lau?
Krabbetjes is nieuw voor me. Ik gooide er altijd een karbonade in en op 't eind ging ik die uit elkaar plukken
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132742304
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow... respect!
Dankewel! :P
pi_132742635
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Krabbetjes is nieuw voor me. Ik gooide er altijd een karbonade in en op 't eind ging ik die uit elkaar plukken
Dat doe ik ook vaak. En een lekkere rookworst in stukjes. O+ :9~
Ik heb meestal 1 rookworst en 1 karbonade ofzo voor een enorme soeppan met een pond spliterwten, paar wortels, paar uien, flink wat prei en selderij.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? woensdag 30 oktober 2013 @ 22:11:40 #19
70532 loveli
N
pi_132742701
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Krabbetjes is nieuw voor me. Ik gooide er altijd een karbonade in en op 't eind ging ik die uit elkaar plukken
Volgens mij zaten die in sigmes varkenspakket. In mijn eerste iig wel.
crap in = crap out
pi_132742929
Mag ik een keer bij jullie erwtensoep komen eten? Dat is het enige waar mijn meneer onpasselijk van wordt -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132743104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef Phaidra het volgende:
Mag ik een keer bij jullie erwtensoep komen eten? Dat is het enige waar mijn meneer onpasselijk van wordt -O-.
Ja!! Gezellig! :D

Zullen we dan ook gezamenlijk Minion mutsen gaan breien of haken? :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132743238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef Phaidra het volgende:
Mag ik een keer bij jullie erwtensoep komen eten? Dat is het enige waar mijn meneer onpasselijk van wordt -O-.
^^^^^^

1 van de dingen waar freud onpasselijk van wordt :'(

Yoga ging goed. Tijdens na nababbel / thee mocht ik zelfs voordoen hoe je van hoofdstand naar schorpioen en brug 'valt' *O*
pi_132743324
Ik zit even tijdelijk in in Minion fase hoor. Wil nu Minions sleutelhangers, knuffels en mutsen.
Gewoon omdat ze leuk zijn.
Baal alleen wel dat mn Verschrikkelijke ikke DVD niet hier ligt. Anders had ik die nu liggen kijken. :D

Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132743810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja!! Gezellig! :D

Zullen we dan ook gezamenlijk Minion mutsen gaan breien of haken? :P
*O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132744086
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zit even tijdelijk in in Minion fase hoor. Wil nu Minions sleutelhangers, knuffels en mutsen.
Gewoon omdat ze leuk zijn.
Baal alleen wel dat mn Verschrikkelijke ikke DVD niet hier ligt. Anders had ik die nu liggen kijken. :D

Despicable me :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132744148
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Despicable me :{w
Ik heb deel 1 in het Engels en deel 2 in het Nederlands gezien.
Van mij mag het allebei. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:44:08 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132744240
Huh?
Snert hoort met hamlappen, speklap, varkenspoot, verse worst , saucijs, en erbij een hema rookworst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132744673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 22:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb deel 1 in het Engels en deel 2 in het Nederlands gezien.
Van mij mag het allebei. :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132744911
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132745124
Despicable me O+

Rookworst O+

Slaap lekker O+
pi_132745279
Truste :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 23:15:47 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132745484
Mm bittergarnituur met extra kroketten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132749803
Even nerd en blij zijn, sinds de zomer doe ik er een tweede studie naast en ik heb net alle tentamens gehad. Mijn laagste cijfer was een 8.7 *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132750118
Netje Cots, welke studie?

Planning vandaag

O: bakje yoghurt/vla met muesli
T: 2 gekookte eieren
L: 2 volkoren boterhammen achterham
T: appel, 2 mandarijntjes, krentenbol
D: zuurkoolstamppot met stukje rookworst
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132750611
Ik doe taalwetenschappen en logopedie.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132750758
Inderdaad goed CoTs!

En v1z, wat fijn.

Ik heb me vandaag voor het eerst in m'n werkende leven ziek gemeld. K ben al tijden ongemotiveerd en ongeïnspireerd. Kan dagen naar het computerscherm kijken zonder iets te doen en moet me even opnieuw opladen denk ik. Bleuh...
pi_132751172
Beterschap :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132751958
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik doe taalwetenschappen en logopedie.
Leuke combi!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132751967
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Inderdaad goed CoTs!

En v1z, wat fijn.

Ik heb me vandaag voor het eerst in m'n werkende leven ziek gemeld. K ben al tijden ongemotiveerd en ongeïnspireerd. Kan dagen naar het computerscherm kijken zonder iets te doen en moet me even opnieuw opladen denk ik. Bleuh...
Hè bah, wat vervelend. Sterkte er mee :* .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132752098
Cots wat goed *O*

Vervelend Jagar :*

Hier weer thuis na 3 dagen Odessa. Ben wel enorm moe.
Op dinsdag met collega's wezen stappen en drinken en natuurlijk enorm laat in bed en op woensdag weer vroeg aan het werk en nog een paar belangrijke meetings :O

Viz wat super fijn dat je nieuwe werk bevalt O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132752281
Gisteren:
O: twee wasa rustiekcrackers met boter en kaas
L: sandwich van twee x koolhydraatarm brood, met ertussen: mayo, sambal, avocado, ui, sla en tomaat.
T: halve mango
S: hardlopen, 3 km
T: wodka, olijven of nootjes wat kroepoekjes met hot sauce
D: zelfde als gisteren
T: yoghurt met beetje muesli

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 wasa rustiekcrackers met mayo, sambal en ham
L: sandwich van 2x koolhydraatarm brood met ertussen: rollade, sla, tomaat, ui, augurk, mayo en sambal
T: appel
T: wodka, olijven of nootjes of kroepoekjes
D: biefstuk met gebakken champignons en ui, kropsla met spekjes, ui, tomaat, komkommer en preiringetjes.
T: yoghurt met beetje muesli
pi_132753068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Leuke combi!
Zeker, ben er vet enthousiast over. Zeker omdat ik door die combinatie een bepaalde master kan gaan doen over neurorevalidatie op gebied van taal en slikken :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:59:37 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132753079
Dat was een heerlijk ontbijt buffet met veel vers zelf gesneden suikerbrood en roomboter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132753506
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Inderdaad goed CoTs!

En v1z, wat fijn.

Ik heb me vandaag voor het eerst in m'n werkende leven ziek gemeld. K ben al tijden ongemotiveerd en ongeïnspireerd. Kan dagen naar het computerscherm kijken zonder iets te doen en moet me even opnieuw opladen denk ik. Bleuh...
Vervelend Jag, maar goed dat je aan jezelf denkt! Inderdaad lekker even rustig aan doen, want ik weet uit ervaring dat het goed mis kan gaan als je dat niet op tijd doet. Sterkte ermee! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132753611
ola!

Beterschap Jagar :* En sterkte met acclimatiseren Skoap :P Wel fijn dan je weer in je eigen bedje slaapt...denk ik zo :Y

Ik heb in mijn Koken met Karin boekje een recept voor erwtensoep gevonden, die gebruik ik wel...maar ik vind 2 karbonades en 2 rookworsten een beeeeetje veel vlees voor een soep voor 6 personen :X Dat halveer ik wel O-)

Lijstje voor vandaag:

O: omelet
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: gemengde groenten met kip
S: rondje fitness
T: havermoutshake
D: uit eten - Indiaas. Om nom nom :9~
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:21:25 #46
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_132753643
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:26 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: twee wasa rustiekcrackers met boter en kaas
L: sandwich van twee x koolhydraatarm brood, met ertussen: mayo, sambal, avocado, ui, sla en tomaat.
T: halve mango
S: hardlopen, 3 km
T: wodka, olijven of nootjes wat kroepoekjes met hot sauce
D: zelfde als gisteren
T: yoghurt met beetje muesli

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2 wasa rustiekcrackers met mayo, sambal en ham
L: sandwich van 2x koolhydraatarm brood met ertussen: rollade, sla, tomaat, ui, augurk, mayo en sambal
T: appel
T: wodka, olijven of nootjes of kroepoekjes
D: biefstuk met gebakken champignons en ui, kropsla met spekjes, ui, tomaat, komkommer en preiringetjes.
T: yoghurt met beetje muesli

Drink je elke dag wodka?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_132753659
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Drink je elke dag wodka?
Ja O+
pi_132753725
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was een heerlijk ontbijt buffet met veel vers zelf gesneden suikerbrood en roomboter
In Franeker zijn jullie toch? Ben je ook al naar het Planetarium geweest? Da's volgens mij de enige attractie die ze hebben. :D Maar het is wel een leuk plaatsje. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132753942
* Mini. is een beetje zenuwachtig...
We hebben weer een huis gezien en dit keer mogen wij het in principe huren, maar moeten we wachten op de bank van de eigenaar die nog akkoord moet gaan. Volgens de makelaar is het min of meer een formaliteit, maar je weet nooit. :@
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132754123
Spannend Mini! Wanneer verwacht je iets meer te horen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132754166
Ik ga voor je duimen Mini!
Natuurlijk is de makelaar optimistisch, maar ik vertrouw dat nooit zo. :P

Ik ga zo eens wol scoren voor mn Minion mutsen, kan wel wat vrolijks gebruiken vandaag. : }:|
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132754256
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:36 schreef _aurum_ het volgende:
Spannend Mini! Wanneer verwacht je iets meer te horen?
Hij zei dat het tot 2 weken kon duren, maar hopelijk korter.

Wat scheelt eraan HPKW?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132756278
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Inderdaad goed CoTs!

En v1z, wat fijn.

Ik heb me vandaag voor het eerst in m'n werkende leven ziek gemeld. K ben al tijden ongemotiveerd en ongeïnspireerd. Kan dagen naar het computerscherm kijken zonder iets te doen en moet me even opnieuw opladen denk ik. Bleuh...
Zonnebankje proberen en daarna die sauna in?
Worry is a misuse of imagination
pi_132760519
quote:
5s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Zonnebankje proberen en daarna die sauna in?
Beiden op 1 dag is niet zo goed voor je huidje...
pi_132763171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Beiden op 1 dag is niet zo goed voor je huidje...
O dat wist ik niet :) (nooit gedaan hoor)
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:22:15 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132763253
Spannend Mini!
Beterschap Jeager, rust maar even lekker uit, O+

Lijst
O 2 dikke plakken suikerbrood met roomboter, plak krentenbrood met boter en kaas, boterham rollade, boterham brie, salade, kwii, appel, ananas, druiven, meloen, cappuccinom melk, toast met suiker en boter, beker melk, mandarijn, beschuit kaas, yoghurt met suiker, roerbakei en stukje uitgebakken spek.
T's blokje chco, cola-berenburg, dropjes, pepernoot
D bloemkool, wortels, gebakken aardappelen, oosterse komkommersalade, gegrilde kipfilet, gepofte knoflook en gepofte ui
T Bij theater een biertje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132766743
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Beiden op 1 dag is niet zo goed voor je huidje...
ik heb een stuk gewandeld, het ding op de foto afgenaaid en even in tweedehands winkels gesneupt. Nu lekker op de bank met een wijntje.

pi_132767665
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb een stuk gewandeld, het ding op de foto afgenaaid en even in tweedehands winkels gesneupt. Nu lekker op de bank met een wijntje.

[ afbeelding ]
Klinkt relaxt O+
pi_132767729
Ik ben opzoek naar lekker vlees...
Rib eye vind ik bijvoorbeeld wel lekker

Stoofvlees ook maar dat duurt zo lang

Nederlandse kip vind ik niet zo en durf ik niet zo goed te eten :')
Varken vind ik vaak vrij droog maar dan wel met een rand vet en eet ik ook liever niet..

En een slavink is wel lekker of cordon blue maar ik ben meer opzoek naar vlees dat echt naar vlees smaakt en niet naar McNuggets..

Iemand nog suggesties *)?
Worry is a misuse of imagination
pi_132767954
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Probability het volgende:
Ik ben opzoek naar lekker vlees...
Rib eye vind ik bijvoorbeeld wel lekker

Stoofvlees ook maar dat duurt zo lang

Nederlandse kip vind ik niet zo en durf ik niet zo goed te eten :')
Varken vind ik vaak vrij droog maar dan wel met een rand vet en eet ik ook liever niet..

En een slavink is wel lekker of cordon blue maar ik ben meer opzoek naar vlees dat echt naar vlees smaakt en niet naar McNuggets..

Iemand nog suggesties *)?
Ga naar een goede slager!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132768003
Ribkarbonade is niet droog en niet echt vettig :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132768268
O: overnight oats. 50 g havervlokken. 10 g lijnzaad, 10 g chiazaad, 150 ml rijstmelk en een handje blauwe bessen.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met sandwichspread, 15 cherrytomaatjes.
T: peer, rijstwafel
D: andijvie-meiraapstamppot met cashewnoten
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli

Ik zit nu lekker binnen onder een dekentje op de bank, heerlijk warm... en ik hoor het gewoon regenen buiten en zo naar buiten om te sporten. Mweeeeh :X
Maarja, ik weet waar ik het voor doe. Afgelopen weegdag 69 kg, dus de teller is inmiddels naar -18 :s)
pi_132768443
Goed bezig D-E! En jij bent mijn "weer of geen weer, buiten sporten!"-voorbeeld. Dus dat moet je wel volhouden nu, natuurlijk! :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:59:07 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132768497
Varkenshaas is ook lekker, vooral rose gebakken! Of een gegrild tartaartje

Wij gaan straks naar Thijs van Domburg... kijken of er wat te lachen valt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132768603
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:57 schreef Goodbye het volgende:
Goed bezig D-E! En jij bent mijn "weer of geen weer, buiten sporten!"-voorbeeld. Dus dat moet je wel volhouden nu, natuurlijk! :+
Hihi, dankjewel :D Ik ga ook weer hoor, maar de stap om te gaan is met zulk weer even iets groter.

Ik ga zo omkleden en handdoeken alvast over de verwarming hangen voor na het sporten. Zijn ze lekker warm O+ en daarna mn pyjama in duiken O+
pi_132768664
O: bakje yoghurt/vla met muesli
T: 2 gekookte eieren
L: 2 volkoren boterhammen achterham, appel
T: krentenbol, 2 mandarijntjes
T: stukje Turks brood met aïoli, 2 gevulde peppadews
D: zuurkoolstamppot met stukje rookworst

Ik eet pas over ongeveer drie kwartier, dus ik had om half zes nog even wat lekkers genomen. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132768673
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hihi, dankjewel :D Ik ga ook weer hoor, maar de stap om te gaan is met zulk weer even iets groter.

Ik ga zo omkleden en handdoeken alvast over de verwarming hangen voor na het sporten. Zijn ze lekker warm O+ en daarna mn pyjama in duiken O+

Goed vooruitzicht idd! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132769337
Goedenavond! Klinkt als een dipje Jagar.. Zonnebankkuurtje misschien een idee? Of heb je het idee dat het ergens anders door komt?

En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132769919
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:30 schreef Mini. het volgende:
* Mini. is een beetje zenuwachtig...
We hebben weer een huis gezien en dit keer mogen wij het in principe huren, maar moeten we wachten op de bank van de eigenaar die nog akkoord moet gaan. Volgens de makelaar is het min of meer een formaliteit, maar je weet nooit. :@
Wat spannend! Ik duim voor je!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132770083
Vandaag was een interessante dag. Naar de tandarts geweest en voor het eerst sinds tijdens geen gaatjes! En ik had een soort brief naar mijn vrienden gestuurd (van het gaat nu goed, maar is soms nog lastig en bedankt voor steun achtig iets) en daar heb ik hele lieve reacties op gekregen. En ik ben vandaag eindelijk is een keer echt assertief geweest op de goede manier. Best voor overwinningen voor mijn doen :) *stiekem trots*

Eetlijstje van vandaag
O. twee handjes muesli met yoghurt en honing
T. 5 tucjes
L. 3 boterhammen, 3x halverine. 1/2 met sandwichspread, 1/2 met smeerkaas en komkommer 1/2 met heksenkaas, 1/2 met pindakaas, 1/2 met hagel, 1/2 met vruchtenhagel
(mijn god, ik kon niet kiezen en hebt dus allemaal halfjes met alles wat ik heb gehad, beetje raar, maar een echt luxeverwenlunchje dus, morgen weer normaal)
T. Chocola (beetje een verslaving vrees ik :')) en een appel
D. Echt laatste restje lasagne met sla en vla toe
T. Sowieso melk en een appel en dan moet ik nog iets van een koekje *kies straks*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? donderdag 31 oktober 2013 @ 19:44:00 #71
70532 loveli
N
pi_132770091
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Probability het volgende:
Ik ben opzoek naar lekker vlees...
Rib eye vind ik bijvoorbeeld wel lekker

Stoofvlees ook maar dat duurt zo lang

Nederlandse kip vind ik niet zo en durf ik niet zo goed te eten :')
Varken vind ik vaak vrij droog maar dan wel met een rand vet en eet ik ook liever niet..

En een slavink is wel lekker of cordon blue maar ik ben meer opzoek naar vlees dat echt naar vlees smaakt en niet naar McNuggets..

Iemand nog suggesties *)?
Entrecote, vlees even in de oven op 80 graden, vetrand uitbakken, vlees in eigen vet bakken.
crap in = crap out
pi_132770136
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef douche-eendje het volgende:
O: overnight oats. 50 g havervlokken. 10 g lijnzaad, 10 g chiazaad, 150 ml rijstmelk en een handje blauwe bessen.
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren met sandwichspread, 15 cherrytomaatjes.
T: peer, rijstwafel
D: andijvie-meiraapstamppot met cashewnoten
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli

Ik zit nu lekker binnen onder een dekentje op de bank, heerlijk warm... en ik hoor het gewoon regenen buiten en zo naar buiten om te sporten. Mweeeeh :X
Maarja, ik weet waar ik het voor doe. Afgelopen weegdag 69 kg, dus de teller is inmiddels naar -18 :s)
Wauw! Super goed bezig :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132770255
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Probability het volgende:
Ik ben opzoek naar lekker vlees...
Rib eye vind ik bijvoorbeeld wel lekker

Stoofvlees ook maar dat duurt zo lang

Nederlandse kip vind ik niet zo en durf ik niet zo goed te eten :')
Varken vind ik vaak vrij droog maar dan wel met een rand vet en eet ik ook liever niet..

En een slavink is wel lekker of cordon blue maar ik ben meer opzoek naar vlees dat echt naar vlees smaakt en niet naar McNuggets..

Iemand nog suggesties *)?
tournedos!

Lamsvlees?

Beenham :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132771719
Ik zoek altijd de schouderkarbonade die eruitzien als ribkarbonade, die zijn het lekkerst, veel minder droog dan de ribkarbonade, maar minder vet dan die andere schouderkarbonades.
pi_132773889
Zal ook met de bereiding te maken hebben natuurlijk. Een hele kipfilet is moeilijk sappig te bereiden, in blokjes en dan gebakken in het vet van de speklappen de dag ervoor is easy-peasy.
Da's het mooie van dierlijke vetten die kun je veel hoger zetten zonder dat het verbrand en wat je er in bakt blijft veel beter.

:@ ik giet het vet van de speklappen dus ook altijd in potjes zodat ik 's weekends er dingen mee kan bakken.
Ik eet weinig aardappels maar af en toe bak ik ze in spekvet :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132774671
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wauw! Super goed bezig :)!
Dank O+

Ik ben thuis en ik leef nog. Het was zowaar droog... maar toen ik bij de verzamelplek in het park aankwam had mn trainster(beginnersgroep) de vrolijke mededeling dat ik vandaag maar met de trainer van de regular-groep mee zou gaan. Ik vraag mij af hoe ik morgen de trap af ga komen (woon op de 3e :') ), maar ik kon het tempo fantastisch bijbenen en heb nu honger :9

Zo even mn bakkie kwark naar binnen lepelen en dan al mn beginner-trainingen afmelden en aanmelden voor de regular. Hiephoi.
pi_132774754
Wat gaaaaaf, d-e! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132774905
Oh! En ipv kipfilet, kipdijfilet nemen! Zoveel malser!
pi_132775369
Goed bezig DE ^O^
Klinkt als een leg-day :D

Ik moet daar trouwens mee kappen, broeken strak maar kont wil maar niet groeien }:|
/platte kont syndroom
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:24 schreef conleche het volgende:
Oh! En ipv kipfilet, kipdijfilet nemen! Zoveel malser!
Ook duurder? :@

Vlees is al best een aanslag op m'n budget namelijk :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132775606
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef V1z0R het volgende:
Goed bezig DE ^O^
Klinkt als een leg-day :D

Ik moet daar trouwens mee kappen, broeken strak maar kont wil maar niet groeien }:|
/platte kont syndroom

[..]

Ook duurder? :@

Vlees is al best een aanslag op m'n budget namelijk :')
Goedkoper! 4 van die dijtjes voor 2 zoveel en dan ook nog scharrel. Marineren in zoute ketjap, Thaise peper, (of Spaanse), zoetstof en knoflook en in de grilpan of oven. Echt lekker!

(In de marinade eventueel ook nog koriander en gember(poeder))
pi_132776169
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Goedkoper! 4 van die dijtjes voor 2 zoveel en dan ook nog scharrel. Marineren in zoute ketjap, Thaise peper, (of Spaanse), zoetstof en knoflook en in de grilpan of oven. Echt lekker!

(In de marinade eventueel ook nog koriander en gember(poeder))
:o
Ook vergeleken met plof?

Zal het eerst even vergelijken met m'n sambal marinade maar bookmark voor als het bevalt!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132776798
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:24 schreef conleche het volgende:
Oh! En ipv kipfilet, kipdijfilet nemen! Zoveel malser!
Ik zoek ze weleens, maar 'mijn appie' heeft ze niet.
Ook lekker en goedkoop: hamlapjesreepjes door de nasi.
pi_132776913
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Wat gaaaaaf, d-e! *O*
Ik heb nu al spierpijn. Hij was ook wel erg hoor, opmerkingen als "mn oma rent nog sneller en die zit in een rolstoel" etc :')
pi_132777391
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb nu al spierpijn. Hij was ook wel erg hoor, opmerkingen als "mn oma rent nog sneller en die zit in een rolstoel" etc :')
Omg! :') _O- Hij zegt toch ook wel af en toe iets aardigs, hè? Anders zou ik er al snel klaar mee zijn. :@ :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132777979
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Omg! :') _O- Hij zegt toch ook wel af en toe iets aardigs, hè? Anders zou ik er al snel klaar mee zijn. :@ :D
Ja hoor, ook genoeg complimentjes gehad :P Maar zulke opmerkingen zijn voor mij vooral goed voor mn lachspieren, vooral als hij zelf met zn bips in het gras zit toe te kijken en brullen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:40:07 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132778636
Sporten.... dat zouden meer mensen moeten doen * uniekhoorn zoals ik dat ook eens weer moet doen

Heb echt nergens zin in, niet in opblijven, niket in douchen, niet in slapen, niet in sex, niet in werken, niet in een drankje, zelfs niet in paprika wokkels of slagroomtaart.
Morgen weer de wekkert om 4.45 uur dus ga mijzelf toch onder de douche gooien... Misschien dat mijn handen gaan ontdooien
Aan lijstje mag rode wijn, 4 bier en een paar pepernoten toegevoegd worden :|W
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 31 oktober 2013 @ 23:15:44 #87
70532 loveli
N
pi_132779936
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:57 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zoek ze weleens, maar 'mijn appie' heeft ze niet.
Ook niet in de bio-hoek?
crap in = crap out
pi_132780072
Ik had pas hele lekkere kippedijfilet gehaald bij de Makro, geloof dat ik 2,5 kg had voor een tientje. :D
Maar anders zou ik gewoon de poelier probreren. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132780387
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook niet in de bio-hoek?
Heb laatst heel intensief gezocht en naar kippedij ipv stickertjes :P Misschien voor het suggestiebord :)
pi_132785273
Tijd voor een slager gok ik Puff! :D

Ik wil vanavond iets eten met filodeeg, twijfel of ik de Spanakopita van Paul Hollywood ga maken of een ander recept. Iemand tips? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:29:27 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_132785305
Weer vergeten te wegen vanmorgen :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_132785520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef V1z0R het volgende:
Zal ook met de bereiding te maken hebben natuurlijk. Een hele kipfilet is moeilijk sappig te bereiden, in blokjes en dan gebakken in het vet van de speklappen de dag ervoor is easy-peasy.
Da's het mooie van dierlijke vetten die kun je veel hoger zetten zonder dat het verbrand en wat je er in bakt blijft veel beter.

:@ ik giet het vet van de speklappen dus ook altijd in potjes zodat ik 's weekends er dingen mee kan bakken.
Ik eet weinig aardappels maar af en toe bak ik ze in spekvet :9~
Mijn oma deed altijd kip grillen op een rooster en dan in de "lekbak" gekookte aardappeltjes, die zogen zich vol met de sappen van de kip.

Heart attack potatoes, maar zo smaakvol O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132785524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tijd voor een slager gok ik Puff! :D

Ik wil vanavond iets eten met filodeeg, twijfel of ik de Spanakopita van Paul Hollywood ga maken of een ander recept. Iemand tips? :)
Slager is op kantoortijden open, is niet altijd handig. En vriendlief die de hele tijd kant en klaarmaaltijden eet is ook niet handig voor ons budget :+
pi_132785579
Mijn multi culti slager heeft ze ook en uit mijn hoofd kost daar een kilo kippendijen 4 euro de kilo :Y

Gisteraaf lekker uit eten geweest :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132785670
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Slager is op kantoortijden open, is niet altijd handig. En vriendlief die de hele tijd kant en klaarmaaltijden eet is ook niet handig voor ons budget :+
De slager is ook in het weekend open en de beste investering die je kunt doen om te bezuinigen is een vriezer kopen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132785694
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De slager is ook in het weekend open en de beste investering die je kunt doen om te bezuinigen is een vriezer kopen. :P
Voor ons niet want dan zouden we moeten verhuizen :D
Hebben wel een vriesvakje, daar moeten we het voorlopig mee doen.
pi_132786688
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn oma deed altijd kip grillen op een rooster en dan in de "lekbak" gekookte aardappeltjes, die zogen zich vol met de sappen van de kip.

Heart attack potatoes, maar zo smaakvol O+
Wow... Krijg je dan niet last van je buik?

Hm.. In ons plantaardige gezin was een schaaltje chips op zaterdag het toppunt van verwennerij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132787128
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow... Krijg je dan niet last van je buik?

Hm.. In ons plantaardige gezin was een schaaltje chips op zaterdag het toppunt van verwennerij
ik krijg daar geen last van mijn buik van. Denk dat het net zoiets is als patat eten?

Ik krijg last van mijn buik van brood :)

Lijstje voor vandaag:

O: eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met pindakaas en koekkruiden
L: broccoli soep. Ik vergeet steeds iets te doen met de broccoli en dan voor hij bederft tover ik 'm om tot soepje :')
T: havermoutshake
D: kip en groenten met zelfgemaakte zoet-zuur en rijst. Ijzerkoekjes :9
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132787328
Ik had van de week weer stamppot gemaakt van de broccoli (reuze broccoli van ruim 7 ons bij de Lidl voor 35 cent! :D) met zoete aardappel en geroerbakte tartaar.
Ook een aanrader!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132787410
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had van de week weer stamppot gemaakt van de broccoli (reuze broccoli van ruim 7 ons bij de Lidl voor 35 cent! :D) met zoete aardappel en geroerbakte tartaar.
Ook een aanrader!
Die ken ik! Was erg goed idd :)
pi_132788685
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ga naar een goede slager!
Ja maar dan hou ik het zelfde probleem dat ik niet kan kiezen :P
Worry is a misuse of imagination
pi_132788724
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Entrecote, vlees even in de oven op 80 graden, vetrand uitbakken, vlees in eigen vet bakken.
Waarom even in de oven?
Worry is a misuse of imagination
pi_132788799
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef V1z0R het volgende:
Zal ook met de bereiding te maken hebben natuurlijk. Een hele kipfilet is moeilijk sappig te bereiden, in blokjes en dan gebakken in het vet van de speklappen de dag ervoor is easy-peasy.
Da's het mooie van dierlijke vetten die kun je veel hoger zetten zonder dat het verbrand en wat je er in bakt blijft veel beter.

:@ ik giet het vet van de speklappen dus ook altijd in potjes zodat ik 's weekends er dingen mee kan bakken.
Ik eet weinig aardappels maar af en toe bak ik ze in spekvet :9~
Bedoel dat ik Nederlandse kip/kip in Nederland altijd een beetje droog vind.. At in Spanje in de bergen altijd zulke lekker kip :9 dus lust het hier niet echt..
Worry is a misuse of imagination
pi_132788921
De rest van de suggesties moet ik eerst even opzoeken in de supermarkt voordat ik mij er een voorstelling van kan maken..

:D
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 1 november 2013 @ 11:51:03 #105
70532 loveli
N
pi_132789369
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Waarom even in de oven?
Omdat ik dat ergens op internet heb gelezen en dat werkte perfect oO<

http://www.nijmegeneet.nl(...)-gebakken-entrecote/

Zo blijft 'ie super sappig en mooi rose.
crap in = crap out
pi_132789395
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar dan hou ik het zelfde probleem dat ik niet kan kiezen :P
Een goede slager kan je daarbij helpen. :)
Ik loop regelmatig bij de slager naar binnen en dan vraag ik naar wat lekkers. Vervolgens vertel ik waar ik het bij wil eten en dan komen ze altijd met een goede suggestie. :)
De slager bij mij in het dorp heeft nog wel eens vlees van het livar varken. Daar word je ook bijzonder gelukkig van. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132789488
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat ik dat ergens op internet heb gelezen en dat werkte perfect oO<

http://www.nijmegeneet.nl(...)-gebakken-entrecote/

Zo blijft 'ie super sappig en mooi rose.
Alleen om warm te worden dus niet om echt te bakken?
Ik laat het meestal even buiten de koelkast op temperatuur komen

Oh en dat met dat zilverfolie doe ik ook en ik zoek idd vlees uit dat zoveel mogelijk geaderd is :Y
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 1 november 2013 @ 11:59:34 #108
70532 loveli
N
pi_132789591
Ik bedenk vaak te laat dat ik het vlees uit de koelkast met halen, de eerste keer dat ik het in de oven deed was mijn beste entrecote ooit. I'll stick to it.
crap in = crap out
pi_132791918
Help. Gisterenavond dus flink gesport en nu al de hele dag iets wat ik productieve honger noem. Zin in voedzame dingen, maar bang dat ik ga overeten. Na het sporten eet ik sowieso nog kwark met wat muesli. Wat is verstandig om te e doen?

Lijstje tot nu toe:
O brinta
T 2 mandarijnen
L 3 volkoren met kaas, 15 Cherrytomaatjes, stuk komkommer en 125g kwark.
pi_132792172
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik krijg daar geen last van mijn buik van. Denk dat het net zoiets is als patat eten?

Ik krijg last van mijn buik van brood :)

Over het algemeen heb ik nooit goed tegen vet eten gekund, patat is iets dat ik wel lekker vind, maar bijvoorbeeld moet bekopen met een dagje buikloop :')

Brood is iets dat ik prima verdraag :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132798865
Hmpf... Ik had een soort van vriendin/date-achtigietsleuks en volgens mij is dat nu over :'(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132799278
*O*

bijna over mijn opleidingsdipje heen

*O*

Maar ik heb wel een hamburger met patat en kruidnootjes op vandaag. Hopen dat het even mocht en ik geen buikpijn krijg :')
pi_132802997
Balletjes op vandaag! Met een blauwgeel vlaggetje erin :@
Was wel lekker :)
pi_132803366
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn oma deed altijd kip grillen op een rooster en dan in de "lekbak" gekookte aardappeltjes, die zogen zich vol met de sappen van de kip.

Heart attack potatoes, maar zo smaakvol O+
:9~

Nooit gemaakt maar heb ook nog steeds hasselback potatoes waar Mo ooit eens mee kwam in m'n achterhoofd. Was ingesneden met kaas er tussen volgens mij en spekjes en zure room er bovenop.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Bedoel dat ik Nederlandse kip/kip in Nederland altijd een beetje droog vind.. At in Spanje in de bergen altijd zulke lekker kip :9 dus lust het hier niet echt..
Zal niet snel ergens kip bestellen als ik uiteten ga, maar zelf bereid weinig problemen mee eigenlijk.
Nu maak ik dan ook elke week een kilo kipfilet klaar...
Heb echter nooit in Spanje kip gehad, ben dan ook nog nooit in Spanje geweest :+ Dus zou het niet kunnen vergelijken :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132817637
Deze had ik gister gemaakt: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/spanakopita_26903
Lekker!!! :D :9~ :9~ :9~
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132817711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:9~

Nooit gemaakt maar heb ook nog steeds hasselback potatoes waar Mo ooit eens mee kwam in m'n achterhoofd. Was ingesneden met kaas er tussen volgens mij en spekjes en zure room er bovenop.

[..]

Zal niet snel ergens kip bestellen als ik uiteten ga, maar zelf bereid weinig problemen mee eigenlijk.
Nu maak ik dan ook elke week een kilo kipfilet klaar...
Heb echter nooit in Spanje kip gehad, ben dan ook nog nooit in Spanje geweest :+ Dus zou het niet kunnen vergelijken :P
Moet je een keer doen dan, ik denk dat de spaanse eetcultuur je wel bevalt :)

Klinkt lekker henk!
pi_132817782
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:56 schreef An24 het volgende:
*O*

bijna over mijn opleidingsdipje heen

*O*

Maar ik heb wel een hamburger met patat en kruidnootjes op vandaag. Hopen dat het even mocht en ik geen buikpijn krijg :')
Geen buikpijn gehad O+
pi_132817794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Deze had ik gister gemaakt: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/spanakopita_26903
Lekker!!! :D :9~ :9~ :9~
Dat ziet er inderdaad lekker uit!

Voor lekker Nederlandse kip, moet je het gewoon plat slaan en dan snel bakken en grillen. Dan blijft hij heerlijk sappig en smaakvol :9
pi_132818420
Yesterday:
O: gekookt eitje, 2 rustiekcrackers met kaas en komkommer
L: tosti van KH arm brood met kaas, ham, preiringetjes en vietnamese hot sauce
T: halve mango
T: wodka, kroepoekjes
D: uit, was heerlijk. Het volgende gedeeld met vriendin: spicy rauwe tonijn op een chippie, crispy duck sushi, spinaziesalade met garnalen, rauwe brasemsalade, groententempura en apple pie met butterscotch. Het klinkt heel veel, maar waren kleine porties en 2 caipirninja's, dat was met sake, wodka en kefir lime. :9

Vandaag:
O: 2 rustiekcrackers met mayo, sambal en rollade
L: Tosti (met kaas/ham/prei/hotsauce)
T: appel
S: hardlopen
T: wodka, kroepoekjes
D: gewokte groenten met biefstukreepjes en een soja-achtige saus.
T: yoghurt met beetje muesli indien nog trek.
pi_132818569
Goedemorgen :W Er is me deze week wel drie keer gevraagd of ik was afgevallen :7 Nou ben ik nog steeds even zwaar, maar denk dat 't hardlopen wel zoden aan de dijk zet!

S: 4 km met gem. snelheid van 10,9 km per uur
O: bakje kwark met muesli
T: banaan, mandarijn
L: grote kom tomatensoep met groente en ballen, volk. boterham leverworst
T: worteltjes, wat nootjes
D: ik denk kip/aardappeltjes/groente uit de oven

Zoiets? Zaterdag, dus zal vast wel het één en ander bij komen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:19:29 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132818608
caipirninjas! O+ oh the visuals!! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132818713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
caipirninjas! O+ oh the visuals!! :D
En dat inderdaad! :D Klinkt heerlijk Co, je diner van gisteren!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132818755
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En dat inderdaad! :D Klinkt heerlijk Co, je diner van gisteren!
Ja was ook. Wel duur! En dan waren ze ook nog 2 ninja's vergeten op de rekening te zetten, waar we ze niet op hebben geattendeerd. :P Vanwege dat dat de kleine gelukjes in het bestaan zijn vonden we. :+
pi_132818815
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja was ook. Wel duur! En dan waren ze ook nog 2 ninja's vergeten op de rekening te zetten, waar we ze niet op hebben geattendeerd. :P Vanwege dat dat de kleine gelukjes in het bestaan zijn vonden we. :+
Ha, dat zou ik ook vinden, ja! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 11:31:51 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132818832
ik zou denken dat het een attent kadootje van het restaurant was :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132819117
Ik sta nu bij de appie, wat voor kleur moest een rijpe avocado nu ook alweer hebben onder het steeltje?
pi_132819129
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef conleche het volgende:
Ik sta nu bij de appie, wat voor kleur moest een rijpe avocado nu ook alweer hebben onder het steeltje?
Lichtgroen, dacht ik. In ieder geval niet viezig bruin. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132819192
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik zou denken dat het een attent kadootje van het restaurant was :D
Dat ja :D

Sorry, co, geen verstand van avocado's.

Ik zit wat Robert Long liedjes te youtuben. Stuit ik ineens hierop :D



Die clip! _O- _O-
pi_132819318
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef conleche het volgende:
Ik sta nu bij de appie, wat voor kleur moest een rijpe avocado nu ook alweer hebben onder het steeltje?
Uh, als je hem een beetje kan inknijpen issie oke toch?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132819358
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat ja :D

Sorry, co, geen verstand van avocado's.

Ik zit wat Robert Long liedjes te youtuben. Stuit ik ineens hierop :D



Die clip! _O- _O-
OMG :X :')
pi_132819387
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:58 schreef An24 het volgende:

[..]

OMG :X :')
Ik heb 'm afgekeken ook. Omdat het kon. :') :+
pi_132819519
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb 'm afgekeken ook. Omdat het kon. :') :+
Ik ook, maar meer om het liedje nog eens te horen. Ik draai het met enige regelmaat in mijn hoofd, maar echt gezongen door Robert Long had ik vast al meer dan 20 jaar niet gehoord.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132819546
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ook, maar meer om het liedje nog eens te horen. Ik draai het met enige regelmaat in mijn hoofd, maar echt gezongen door Robert Long had ik vast al meer dan 20 jaar niet gehoord.
Nou, ik heb t eigenlijk opstaan als achtergrondmuziek. Maar die clip bleef me afleiden en heb ik dus gekeken :+

Mijn moeder luisterde dat vroeger altijd, en af en toe raak ik in een Robert Long bui en ga ik liedjes luisteren :Y
pi_132822293
Al weken aan het zoeken naar nieuwe schoenen, zojuist in mijn eigen durpje twee paar gekocht. Ik was niet op zoek deze keer, dat zal het zijn geweest. :P

Ik had ze voor jullie op de foto willen zetten, maar werd een donkere boel.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132822830
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uh, als je hem een beetje kan inknijpen issie oke toch?
Ja of compleet bruin en smerig :P.

Grappig, ik woon hier pas 3 weken, maar ik ben nu alweer op zoek naar een nieuwe kamer :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_132823178
Daar zit ook wat in :') Ik ben niet zo dol op die dingen

Gisteren:
O. 3 boterhammen, 2x halverine. 1x pindakaas, 1x vlokken en 1x jam
T. 2 speculaasjes
L. 3 boterhammen. 1x smeerkaas, 1x heksenkaas en 1x pindakaas
T. Appel en 5 tucjes
S. Uur bodyfit
D. 2 Wraps met groente, tofu en maís en bakje vla toe.
T. Appel en chocola

Vandaag:
O. bak muesli met yoghurt
S. bodyfit en zes km hardlopen (22min, dus lekker)
T. 5 tucjes
L. "klein" broodje roomkaas bij de V&D met een glas sinaasappelsap (ook het idee "klein")
T. Klein handje Japanse Mix (is wel mijn thema vandaag :'))
D. Quiche met sla en een yoghurt toe
T. Appel en nog iets?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:46:53 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132824838
Wat loop jij snel CoS

lisjt
2 geroosterde speltboterhammen (dan zijn ze wel erg lekker!) 1 met kaas en 1 met suiker en boter, beker melk, pruim, cappuccino, beschiot rozenbotteljam
2 uur wandelen en half uur fietsen
1 liter runderbouillon/groentesoep met gehaktballetjes van tartaar en een boterham met tartaar
appel, peer, paar dropjes, chocolade
sperziebonen, aardappelkroketten of ovenfriet, bak salade met tonijn en gekookt ei, stukje gegrilde kipfilet
kwark, vla, rabarbre
paar toastjes met zelfgemaakte eiersalade, cola berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132825332
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat loop jij snel CoS

lisjt
2 geroosterde speltboterhammen (dan zijn ze wel erg lekker!) 1 met kaas en 1 met suiker en boter, beker melk, pruim, cappuccino, beschiot rozenbotteljam
2 uur wandelen en half uur fietsen
1 liter runderbouillon/groentesoep met gehaktballetjes van tartaar en een boterham met tartaar
appel, peer, paar dropjes, chocolade
sperziebonen, aardappelkroketten of ovenfriet, bak salade met tonijn en gekookt ei, stukje gegrilde kipfilet
kwark, vla, rabarbre
paar toastjes met zelfgemaakte eiersalade, cola berenburg
Wel als ik schrijffouten maak, het waren 32 minuten :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:15:54 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132825566
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wel als ik schrijffouten maak, het waren 32 minuten :@
Gelukkig :D Maar dan nog is het een mooie snelheid.

*O* voor GB

Sigme, hoe is het met u?

Wil uit eten ... vandaag maar niet helaas. Nog ruim een maand dan krijgen wij hier <1 km een all-inn wokrestaurant. Mijn droom wordt waarheid *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132825860
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gelukkig :D Maar dan nog is het een mooie snelheid.

*O* voor GB

Sigme, hoe is het met u?

Wil uit eten ... vandaag maar niet helaas. Nog ruim een maand dan krijgen wij hier <1 km een all-inn wokrestaurant. Mijn droom wordt waarheid *O*
Slecht, mijn dierbare uniekhoorn, slecht. Maar he, het kan stukken slechter, moet ik maar denken.

Verkoopt die nieuwe wok all-in-abonnementen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:28:09 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132825890
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Slecht, mijn dierbare uniekhoorn, slecht. Maar he, het kan stukken slechter, moet ik maar denken.

Verkoopt die nieuwe wok all-in-abonnementen?
Slecht ja?? Hoezo -O-

Ik hoop dat ze spaarzegels hebben ja :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132826691
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gelukkig :D Maar dan nog is het een mooie snelheid.

*O* voor GB

Sigme, hoe is het met u?

Wil uit eten ... vandaag maar niet helaas. Nog ruim een maand dan krijgen wij hier <1 km een all-inn wokrestaurant. Mijn droom wordt waarheid *O*
:D als je dan nog niet voller wordt weet ik het ook niet meer :+

Of ben je nu stabiel en is je lijf goddelijk :9 ;)
pi_132829025
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:46:05 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132834371
Broccoli *O*

An, nog een kg of wat erbij kan prima... maar op mijn leeftijd maakt het allemaal niet zoveel meer uit... je bent en blijft oud -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132834724
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccoli *O*

An, nog een kg of wat erbij kan prima... maar op mijn leeftijd maakt het allemaal niet zoveel meer uit... je bent en blijft oud -O-
Je bent ook mooi zo :*
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:56:25 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132834924
Lief van je! Hoe is het met jou trouwens? Jezelf nog steeds uit de knoop kunnen halen? :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132835229
Ja gaat goed. Heel druk met de studie. Had even een dipje, maar daar kom ik uit. Yoga knoopjes helpen daar ook bij. Kan me ook nog niet voorstellen dan ik mezelf over twee maanden non-verbaal 'profiler' mag noemen :D wordt een feestje in december. Kan niet wachten, want moe ;(
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:09:58 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132835586
An! Jij Topper!! Jij Profiler! *O* Wat ubergoed....
Kan mij voorstellen dat je moe bent. Snel uit je dip komen hopelijk :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132835795
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
An! Jij Topper!! Jij Profiler! *O* Wat ubergoed....
Kan mij voorstellen dat je moe bent. Snel uit je dip komen hopelijk :*
Eerst afstuderen he... Maar heb goede hoop. Paper is bijna af. Daarna nog wat stageuren en examens *O*

En dank je O+
pi_132839850
quote:
Bro(colli) skipped legday :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 3 november 2013 @ 00:00:26 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132842116
Gelukkig 3-11-2013 iedereen.
Nu kan ik vredig warm in waterbed kruipen met skisokken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132845855
Goedemorgen :O :W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132846002
Mogge!
Zo naar yoga :)
pi_132846817
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132846930
quote:
18s.gif Op zondag 3 november 2013 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, schouderstand/ kaars?
pi_132846986
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 10:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, schouderstand/ kaars?
Ja en downward dog --> plank enzo. :')
Straks shbam maar verder poetsen en een nieuw douchegordijn halen want de oude zit in de kliko.
pi_132847783
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja en downward dog --> plank enzo. :')
Straks shbam maar verder poetsen en een nieuw douchegordijn halen want de oude zit in de kliko.
Haha, herkenbaar...ik heb het met deze ook vaak:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent wel lekker bezig he?!
  zondag 3 november 2013 @ 12:38:22 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132849096
Wow
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 november 2013 @ 12:38:56 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132849106
Enne, verse spinazie en sperziebnen in de reclame bij de Lidl ma/wo *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132849357
Sporten is hier superduur, maar ik kom er net achter dat sommige cursussen via de uni gratis zijn *O*. Eens kijken of ik later mag instromen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 3 november 2013 @ 13:12:40 #161
70532 loveli
N
pi_132849806
tmi?
crap in = crap out
pi_132849923
quote:
18s.gif Op zondag 3 november 2013 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Die zag ik totaal niet aankomen :D :+
pi_132850081
LOL! The dark side of yoga :+

Gister naar het casino geweest, was leuk en ook nog wat winst gemaakt. Lief was goed bezig ^)

Mijn lijstje is een weekendlijstje:

O: 1 croissaint met jam, boterham met pure hagelslag, krentenbol kaas, boterham rosbief
D: chicken pie, carrot mash, doperwten, fruit& yoghurt toe
T: 1/2 bak kwark.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132850569
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2013 13:12 schreef loveli het volgende:
tmi?
Net of ik voor niets spoiler :@
  zondag 3 november 2013 @ 13:48:40 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132850832
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Net of ik voor niets spoiler :@
Je onderschat de aagjes :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zondag 3 november 2013 @ 13:52:22 #166
70532 loveli
N
pi_132850938
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je onderschat de aagjes :+
Of de lurkers.
crap in = crap out
pi_132851001
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Of de lurkers.
Ik merk wel wie er vanmiddag vrolijk zwaait in de supermarkt, :+

Gister de badkamer en slaapkamer opgeruimd, nu een kast gedaan :)
pi_132851135
:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132851495
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:00 schreef V1z0R het volgende:
:D
Hoe bevalt het nieuwe kooslooszijn?
pi_132851557
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132852667
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoe bevalt het nieuwe kooslooszijn?
Goed, nog wel beetje wennen aan slaapritme :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132852806
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Enne, verse spinazie en sperziebnen in de reclame bij de Lidl ma/wo *O*
Zaterdag is 'onze' lidl weer open :) zal wel knetterdruk zijn en de sperziebonen niet meer in de bonus.
pi_132852845
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Goed, nog wel beetje wennen aan slaapritme :')
Mooi dat t uhm, overwegend positief is :) :)
  Vis een optie? zondag 3 november 2013 @ 15:11:55 #174
70532 loveli
N
pi_132854285
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zaterdag is 'onze' lidl weer open :) zal wel knetterdruk zijn en de sperziebonen niet meer in de bonus.
I see what you did there!
crap in = crap out
pi_132854439
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef loveli het volgende:

[..]

I see what you did there!
:D
  zondag 3 november 2013 @ 15:57:46 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132855857
Haha Puff :D

Lijst
O/L, 2 getoaste speltboterhammen met boter en suiker en boter en kaas, bescuit rozenbotteljam, beker melk, cappuccino
T's salade met gekookt ei, tomaat, tonijn en dressing, beschuit boter en hagelsag
hlve liter kippensoep met een paar kippenlevers, paar dropjes, appel, prui en peer
D halve kip, bloemkool, komkommer, rijst , doperwten en kerriesaus
T kwark en vla
B 12 km wandelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132858265
Lijstje van de dag:
O. 3 boterhammen, 2x halverine. 1x pindakaas, 1x honing en 1x hagel, glas melk
S. Bodyfit
T. 2 oreo's
L. 3 boterhammen, 1x ei, 1x vegapaté en 1x, smeerkaas
D. Wraps met groenteprut en vla toe
T. 2 appels en nog iets groots erbij en zuivel, want ik loop achter
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2013 @ 18:35:57 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132861492
Meedoen met prijspuzzel waar het antwoord is.... broccoli
Te winnen een tweetal hotelovernachtingen met ontbijtbuffet... Dat HOOR ik toch te winnen??? O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132861634
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Meedoen met prijspuzzel waar het antwoord is.... broccoli
Te winnen een tweetal hotelovernachtingen met ontbijtbuffet... Dat HOOR ik toch te winnen??? O+
We gunnen het je hoor!

Lekker met een wijntje op de bank na het eten.
Heb ook nieuwe schoenen :@ niet de soort waar ik naar op zoek was. en een nieuw douchegordijn, de badkamer is mooi opgeknapt.

Daglijstje
O boterham pindakaas
B yoga
S Sh'bam
L 2 krackers, restje linzen
T dr.pepper onder het winkelen
D restjespasta (mix penne en farfalle) met champignons, spekjes en verse basilicum
T rode wijn
pi_132873159
@Puff: Is dat niet een beetje een klein lijstje?
Nieuwe schoenen zijn altijd goed evenals een opgeknapte badkamer :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 09:35:51 #181
70532 loveli
N
pi_132881482
Mogge! *pokkeweer/koffie*

sigme, wat is loos?
crap in = crap out
pi_132882059
mogguh! Boks met Li

Ik word oud :') Zaterdagnacht te weinig geslapen, vannacht onrustig geslapen en ben nu zo brak als maar zijn kan :P

Vanaaf op tijd naar bed!

Laatste tijd ben ik echt brak op de maandag, dat opstaan om 0600 ben ik niet voor gemaakt :')

Lijstje wordt zoiets:

O: eitjes met geroosterde groenten
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: stoofvlees met tomaatjes
T: kleine havermoutshake
D: nog geen idee
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132885721
Een makelaar die foto's wil maken is echt een goede stok achter de deur om op te ruimen, mijn huis is in tijden niet meer zo netjes geweest! :D Gelijk zelf maar wat foto's gemaakt als herinnering. O+
Nog maar anderhalve week en dan moet alles ingepakt zijn! Als het goed is hebben we dan een nieuw huis om het in te zetten, anders wordt het een City Box. :X

Lijstje:
O: havermout met stroop
T: 2 sneeën brood met een of andere salade
L: nog 3 sneeën brood met salade
T: banaan, appel, iets van yoghurt
D: vegading met aardappels en sperziebonen
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 4 november 2013 @ 15:19:49 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132890284
Moest je D 5 x lezen voor ik hem snapte Mini ... Dacht al... een vergadering met aardappels en sperziebonen c_/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132890403
Spannend, mini! :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 4 november 2013 @ 16:24:05 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132892609
LIjstje dan maar
O, kwark en vla
T's, halve komkommer, cappuccino, boterham kaas, 200 gr wortels, halve paprika, cup a soup tomaat
L 2 botyerhammen met ossenworst/gekookt ei/tomaat, beker ijskoude melk , grote kom romige soep met rundvlees/aardappelen/mais/room
T's, paar dropjes, peer, appel, paar druiven, beker melk
D , pasta met room, doperwten en ham, gegrilde hele schelvis met kruiden, roergebakken spinazie met ui/champ/pepers en een ei erdoor
T, hopelijk niks meer, weer vroeg pissen morgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132893921
O: gekookt eitje op kh arm brood
L: 2x rustiek cracker met avocado (thnx nog GB, hij was goed), mayo en prei
S: hardlopen (4km)
T: wodka
D:biefstukreepjes met gewokte groenten, beetje rijst
T: appel
pi_132897751
O. 3 boterhammen. 2x pindakaas. 1x halverine en jam en een glas melk
T. 2 koekjes met zo'n koffielaagje erop
L. 3 boterhammen. 3x boter. 1x ei, 1x kaas en 1x vegafilet
T. 2 speculaasjes
T. Appel
D. 2 boterhammen met boter, omelet met champignons en paprika (van twee eieren gemaakt) vla toe
T. Weet ik nog niet. Eerst heb ik dadelijk college en zie wel waar ik dan zin in heb. Iig nog een appel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 19:06:00 #189
70532 loveli
N
pi_132898130
halvArine ;)
crap in = crap out
pi_132898319
Wat is kh arm brood Co?

Tukkie gedaan :D ik doe het weer :P

D: is geworden worteltjespurree, bloemkoolpurree, doperwten met munt, chipolata worstje en geroosterde boterham met boter.

Allemaal restjes maar erg nom :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132898601
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef _aurum_ het volgende:
Wat is kh arm brood Co?

Tukkie gedaan :D ik doe het weer :P

D: is geworden worteltjespurree, bloemkoolpurree, doperwten met munt, chipolata worstje en geroosterde boterham met boter.

Allemaal restjes maar erg nom :Y)
Brood met minder koolhydraten, uit mijn hoofd zo'n 7 gram per sneetje. Ipv 14. Da's ook uit mijn hoofd, ik kan er naast zitten met een gram. Of twee.
pi_132902438
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Brood met minder koolhydraten, uit mijn hoofd zo'n 7 gram per sneetje. Ipv 14. Da's ook uit mijn hoofd, ik kan er naast zitten met een gram. Of twee.
koop je datergens of maak je het zelf?

En is het lekker?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:56 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_132903730
Ze hebben het hier gewoon bij de Jumbo. Prima te eten hoor! :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_132904029
Onze Appie heeft deze:


Het heeft wat weg van een kruising tussen brood en roggebrood. Ik vind niet alle soorten beleg er lekker op, maar met bepaalde dingen is het best prima te eten. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 21:28:58 #195
70532 loveli
N
pi_132906005
In Duitsland lag het vers gebakken in de super :9 Sommige warme bakkers hebben het ook. Best veel, gok ik.
crap in = crap out
pi_132906346
"best prima te eten" klinkt nu niet bepaald alsof het lekker is. :D
Nu ben ik niet van de anti-koolhydraten brigade, maar ik heb liever lekker brood en dan minder dan "wel ok" brood en meer.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132906427
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
"best prima te eten" klinkt nu niet bepaald alsof het lekker is. :D
Nu ben ik niet van de anti-koolhydraten brigade, maar ik heb liever lekker brood en dan minder dan "wel ok" brood en meer.
Oh, ik ben gewoon niet zo'n fan van boterhammen in het algemeen. :) Heb dit een tijdje gegeten omdat ik van gewoon brood altijd zo'n suikerdip krijg aan het eind van de middag, maar uiteindelijk had ik toch niet het idee dat het zoveel verschil maakte dus toen ben ik maar teruggegaan naar gewoon brood, wel zo makkelijk en goedkoper. Maar als ik wel verschil had gemerkt was ik dit waarschijnlijk wel blijven eten!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132906534
Ik bak zelf brood, in de oven etc. Dus dat prefereer ik wel boven alle andere soorten brood. Heb ook mn eigen desemstarter O+

O: desembrood, beleg pindakaas en sandwichspread
L: bagel met "kip"salade van de vegetarische slager.
T: banaan
D: quiche met spruitjes en kastanjechampignons
T: 2 mandarijnen, speculaasje.

Beetje mager lijstje voor mn gevoel zo, morgen weer een betere dag. Halve dag in de stad gelopen, tigduizend leuke jurkjes gepast O+ en moet nog erg wennen aan mijn nieuwe lijf.
pi_132906975
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, ik ben gewoon niet zo'n fan van boterhammen in het algemeen. :) Heb dit een tijdje gegeten omdat ik van gewoon brood altijd zo'n suikerdip krijg aan het eind van de middag, maar uiteindelijk had ik toch niet het idee dat het zoveel verschil maakte dus toen ben ik maar teruggegaan naar gewoon brood, wel zo makkelijk en goedkoper. Maar als ik wel verschil had gemerkt was ik dit waarschijnlijk wel blijven eten!
Ah, dat klinkt al beter. :P
Zo heb ik ooit een keer speltbrood gehaald bij mijn bakker, een paar plakjes voor veel geld en ik vond het niet eens lekker. Misschien probeer ik het nog een keer, maar ik sta nog niet echt te springen.

Ik ga ook maar weer eens beginnen aan een desemstarter. De vorige keer ging ie schimmelen ipv borrelen. :D

Andere vraag, ik ga volgende week een paar dagen naar Londen.
Wat moet ik absoluut mee terug nemen in mijn koffer? Naast de chocolate chips (+ extra kilo chocolate chips voor Aurum) natuurlijk.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 21:53:10 #200
70532 loveli
N
pi_132907161
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Naast de chocolate chips (+ extra kilo chocolate chips voor Aurum) natuurlijk.
En wat vindt de anti-koolhydratenbrigade daarvan?
crap in = crap out
pi_132907278
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef loveli het volgende:

[..]

En wat vindt de anti-koolhydratenbrigade daarvan?
Hele pure chocolade!
Dat kan toch wel? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132907288
Wij hadden dit weekend gerstebrood. Ik vond het qua structuur en smaak richting rogge gaan. Ik vond het niet superduper lekker eerlijk gezegd, maar van roggebrood ben ik ook geen fan. Speltbrood vind ik wel heel lekker, maar dan wel een luchtige variant ipv de 3-kilo bonken die ik ook wel eens gehad heb. En dan extra dun gesneden :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132907480
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hele pure chocolade!
Dat kan toch wel? :D
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Phaidra het volgende:
Wij hadden dit weekend gerstebrood. Ik vond het qua structuur en smaak richting rogge gaan. Ik vond het niet superduper lekker eerlijk gezegd, maar van roggebrood ben ik ook geen fan. Speltbrood vind ik wel heel lekker, maar dan wel een luchtige variant ipv de 3-kilo bonken die ik ook wel eens gehad heb. En dan extra dun gesneden :9.
Als je een beetje kan bakken dan krijg je het wel luchtig. Ik eet daarom ook echt veel liever mn eigen brood, dan is het voor nu maar even "ongezond" witbrood, ik weet wat erin zit :)
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:04:02 #204
70532 loveli
N
pi_132907732
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Phaidra het volgende:
Wij hadden dit weekend gerstebrood. Ik vond het qua structuur en smaak richting rogge gaan. Ik vond het niet superduper lekker eerlijk gezegd, maar van roggebrood ben ik ook geen fan. Speltbrood vind ik wel heel lekker, maar dan wel een luchtige variant ipv de 3-kilo bonken die ik ook wel eens gehad heb. En dan extra dun gesneden :9.
Het gerstebrood dat ik vroeger kocht was max 25% gerst, de rest tarwe. Tarwe heeft toch de beste bakeigenschappen. Brood van alleen rogge is ook lekker, wel stug/massief.

Laatst een cranberrydesembrood gehaald, dat was te lekker (en te duur en in 2 dagen op).
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:04:38 #205
70532 loveli
N
pi_132907772
Tony Chocelony in huis hebben en het veel te zoet vinden :')
crap in = crap out
pi_132907897
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Het gerstebrood dat ik vroeger kocht was max 25% gerst, de rest tarwe. Tarwe heeft toch de beste bakeigenschappen. Brood van alleen rogge is ook lekker, wel stug/massief.

Laatst een cranberrydesembrood gehaald, dat was te lekker (en te duur en in 2 dagen op).
Was je bij het Blauwe Hek? :D
Daar hebben ze dat ook, enorm lekker. :9~
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:15:51 #207
70532 loveli
N
pi_132908355
Natuurwinkel, maar nu ga ik op blauw hek googelen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:16:37 #208
70532 loveli
N
pi_132908396
Hm.. weinig informatieve site.
crap in = crap out
pi_132908524
Is een zorgbakkerij. Een van "mijn" verstandelijk gehandicapten werkt er.
Maar ze hebben er dus geweldig lekker (biologisch) brood. En dus ook iets met cranberries en zuurdesem. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:23:01 #210
70532 loveli
N
pi_132908735
Sinds ik over de vloer kwam in een tehuis waar een geestelijk gehandicapt familielid woonde, heb ik bedenkingen bij hygiene... (afwas doen, gebit zit niet lekker, hoppa, even met je theedoekhand het gebit weer in je mond stoppen).
crap in = crap out
pi_132908896
Bodyvive en bodybalance. En nog dik :P
pi_132908954
Hehehehehe, goed punt. "Mijn" verstandelijk gehandicapten zijn een stuk beter en functioneren redelijk normaal.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:31:44 #213
70532 loveli
N
pi_132909122
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehehehe, goed punt. "Mijn" verstandelijk gehandicapten zijn een stuk beter en functioneren redelijk normaal.
Assumptions... :+
crap in = crap out
pi_132909546
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef loveli het volgende:
Tony Chocelony in huis hebben en het veel te zoet vinden :')
Bewaar maar O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132909590
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:23 schreef loveli het volgende:
Sinds ik over de vloer kwam in een tehuis waar een geestelijk gehandicapt familielid woonde, heb ik bedenkingen bij hygiene... (afwas doen, gebit zit niet lekker, hoppa, even met je theedoekhand het gebit weer in je mond stoppen).
Ach, het wordt toch nog gebakken. ;)
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:44:08 #216
70532 loveli
N
pi_132909698
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ach, het wordt toch nog gebakken. ;)
:Y En daarna ingepakt.
crap in = crap out
pi_132909768
Ik heb mijn desem weer gereanimeerd. Hij stond al 3 dagen op de vensterbank :+

Ik had van 't weekend speltbrood gemaakt, erg compact maar ik vond 'm lekker.
Doordat het minder gluten bevat is het volgens mij lastiger om een luchtig brood te maken.

Van de week desembrood maken, ben benieuwd :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132909871
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Assumptions... :+
Hehehehe, goed punt. B-)
Die van mij hebben allemaal hun eigen tanden nog. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:48:15 #219
70532 loveli
N
pi_132909880
Gluten zijn lange eiwitten die zich als het ware uitrollen als je het deeg laat rusten. Hoe meer gluten, hoe groter en sterker het netwerk dat gas kan vasthouden.
crap in = crap out
pi_132909889
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb mijn desem weer gereanimeerd. Hij stond al 3 dagen op de vensterbank :+

Ik had van 't weekend speltbrood gemaakt, erg compact maar ik vond 'm lekker.
Doordat het minder gluten bevat is het volgens mij lastiger om een luchtig brood te maken.

Van de week desembrood maken, ben benieuwd :)
Klopt ook, hoe minder gluten hoe minder lucht. Tarwe is erg glutenrijk, dus kun je beter een mix van tarwe en spelt gebruiken dan alleen maar spelt :) Maar daarvoor hebben we een broodbaktopic in cul :+
pi_132909927
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehehe, goed punt. B-)
Die van mij hebben allemaal hun eigen tanden nog. B-)
En cranberries helpen tegen schimmelinfecties heb ik gehoord :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door V1z0R op 04-11-2013 22:54:33 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 4 november 2013 @ 22:58:06 #222
70532 loveli
N
pi_132910358
Goh, daar heb ik nou nog nooit op gegoogled :7
crap in = crap out
pi_132910493
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En cranberries helpen tegen schimmelinfecties heb ik gehoord :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee was meer dat t helpt tegen blaasontsteking dacht ik. En alhoewel een metaanalyse geen overtuigend bewijs ervoor liet zien, is het toch in de richtlijn opgenomen als mogelijke preventie.
pi_132910500
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef loveli het volgende:
Goh, daar heb ik nou nog nooit op gegoogled :7
Ik wist niet meer zeker of het nou blaasontsteking was of dat.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132914021
Ze hebben bij de appie nu eigen merk KH arm brood, vroeger die met dat zonnetje. Ik vind het prima brood! Wel duurder idd, maar ik eet maar een halfje per week of zo.

Ik dacht vanavond dat ik rijst in de pan had gegooid, maar ik was wat verstrooid denk ik, want toen ik na een minuut of 6 even ging kijken of het water nog niet verkookt was, bleek het couscous te zijn. En dat hoor je heel niet te koken, dus het was meer pap. Toch maar gegeten, het was niet eens heel vies. Door het restje een ei gegooid en er 'koekjes' van gebakken. Best smakelijk.
pi_132915728
Misschien dat mijn vraag hier niet hoort, maar ik probeer het:

Ik ben al een tijdje bezig met afvallen en mijn streefgewicht is 60 kilo ongeveer. Zit nu al een tijdje op 65kilo, ik sport(3x 5km per week hardlopen en doe thuis oefeningen) en eet goed. Nu merk ik dat ik niks meer afval, ook al eet ik meer dan normaal of minder.

Is dat dan een soort van natuurlijke balans die je bereikt hebt?
pi_132915739
Ze zeggen in mijn behandeling dat ieder mens een setpoint heeft. Een bepaald gewicht waarop ze blijven hangen met normale, gezonde voeding en activiteiten.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132916277
Goed geimproviseerd Co! Ik maak trouwens regelmatig je bloemkoolpurree, is lekker :Y

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met groenten
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: lunchen buiten de deur, denk een biefstukje met groenten
T: havermoutshake
S: fitness
D: pasta met een visje
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 5 november 2013 @ 09:42:53 #229
70532 loveli
N
pi_132916779
Voorgestelde pagina @ FB (incl taalfout):
MANNEN-EVENT
Mannen-event houd je op de hoogte op het gebied van persoonlijke ontwikkeling voor mannen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 5 november 2013 @ 09:43:22 #230
70532 loveli
N
pi_132916786
mogge, koffie enzo.
crap in = crap out
pi_132917904
Koffie! Loopt iedereen op schema?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_132918212
Ik loop weer hopeloos achter!
Maar het gaat wel goed komen hoor. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132918372
Mogguh! Zo, alweer klaar met werken vandaag..

@Ennnn: als je netjes blijft eten en sporten zul je na verloop van tijd toch wel door zo'n plateau gaan.

Vanochtend was ik 89 kg. Tijd om mijn krachttrainingsschema aan te passen en meer te gaan cardioen.
Afgelopen weekend in de ardennen lopen rammen op de Mtb. Was super! Wel wat modderig en gelukkig had ik een huurfiets. Remmen versleten en lekke band. Wel geweldig mooie routes daar!
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:57:20 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132929941
Wat een kutweer

Lijst
O kwark en vla
T's wortels, boterham kaas, cappucino, beker melk, halve komkommer, cup a soup kerrie, tomaat
L Grote kom romige prei/aardappelsoep, 2 boterhammen gegrilde varkenshaas en mosterd, halve paprika , beker melk
T's blokje chocolade, paar dropjes, peer, appel, kiwi en mandarijn (suikers :6 )
D gegrilde tartaar en gegrilde ui , roergebakken spinazie met ei, ui.champ.pepers, knoflook.. broccoli, rijst met zelfgemaakte satesaus
T. kommetje popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 5 november 2013 @ 17:04:05 #235
70532 loveli
N
pi_132930189
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een kutweer
^^
crap in = crap out
pi_132930435
Ik was gewoon zo blij dat toen ik uit de sportschool naar huis fietste, het net weer droog was. O+

Tevens gefaald met de dumbell press met 14 kilo.
Lag ik daar op een bankje met 2 dumbells van 14 kilo op mn borst die ik niet omhoog kreeg -O- >:O .
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132931864
Das toch niet weinig HPKW? Ik zie vrouwen in mijn sportschool nooit zoveel bankdrukken.

Zonet een assessment gehad, volgende week uitslag.. Ben benieuwd! Ik ben toch best wel duf in de kop nu, en morgen weer 13 uur werken.. Misschien iets teveel van het goede..
pi_132933151
Blegh, wat een baggerweer.
Net erwtensoep op, zaten twee halve stukjes worst in.
En ben verkouden :{
pi_132934333
Net kijkers gehad die naar financieringsmogelijkheden gaan kijken, yay! O+

Lijstje, want ontopic, maar ik weet dat er veel niet aan klopt. :+

O: 2 volk. crackers jam, 1 volk. beschuitje hagelslag
L: 2 witte bolletjes met knakworst :9~
T: mandarijntjes
D: sushi, 2x fris

Straks nog wat yoghurt oid :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132939930
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef loveli het volgende:
Tony Chocelony in huis hebben en het veel te zoet vinden :')
Ik heb hier nog een reep met caramel en zeezout liggen. Heel apart, en zo af en toe 1 blokje is ook wel genoeg :P. In tegenstelling tot een reep milka (die megarepen kosten in Duitsland maar 1,60 oid en ze hebben honderden smaakjes), die gaat meteen op :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_132940082
Lijstje van de dag:

O: desembrood met pindakaas
T: banaan
L: desembrood met kaas. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: 2 mandarijnen
D: quiche met spruitjes en kastanjechampignons
S: bootcamp :9
T: kwark met muesli

Sporten was weer lekker :s)

En planning voor morgen:
O: overnight oats
T: appel, roggebrood met kaas
L: desembrood, beleg, groente
T: peer
D: auberginecurry met rijst
T: wat kwark met muesli
pi_132950855
Lijstjes. Het gaat momenteel niet zo heel lekker, maar ik probeer in ieder geval gezonde dingen te eten. Te veel is het wel. Merk dat ik nu ik hele dagen moeizaam thuiswerk het lastig vind om maar te houden, dus probeer dan maar om iig gezonde dingen te eten, zo veel mogelijk (het ongezonde heb ik natuurlijk eerst opgegeten, toen ik geen lijstjes plaatste :').)

Gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
T: appel
L: 3 bht, 2 gebakken eieren met 1 tomaat en 1 plakje spek
T: 2 eetlepels erwtensoep, paar plakjes rookworst, appel, versgeperst sinaasappelsap van 3 sinaasappels
D: 250gr zuurkool, 150gr gehakt, appeltje, handje rozijntjes, zelfgemaakte aardappelpuree, 2 plakjes kaas
S: 6 km langzaam hardlopen (die enkelblessure wil nog niet weg).

Vandaag moet het wat minder worden:
O: 2 bth pindakaas
T: appel
L: 3 bth, gekookt ei, wat salade
T: appel
D: erwtensoep :9
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132951244
Plan voor deze dag:
O 3 boterhammen. 2x halvarine 1x hagel 1x jam en 1x pindakaas
T. Of een koekje of niks (dadelijk best zware therapie, misschien wil ik dan even slapen)
L 3 boterhammen. 3x halvarine, 2x kaas en 1x vegapathé
T appel en 2 crackers pindakaas
S bodyfit (uurtje)
D casavewortel met okra, tofu en kruiden. Yoghurt toe
T appel met een koekje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 november 2013 @ 09:44:55 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132952514
2el erwtensoep, Q? Vind het met rennen erbij niet eens zo'n gek lijstje!

Wat een ochtend hier >< zal het er maar op houden dat het iig niet regende :D

sigme nie goe? virtuele thee en een knuffel, luisterende oortjes als je ze nodig hebt! :*

GeeBee, oe! Duimen :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132952596
Ik vind het lijstje van Q op het oog zo ook wel meevallen. Beetje carb heavy en ik weet de totaal kcals niet dus garantie tot de deur :P

Thuiswerkdagje vandaag, dus iig niet om 0600 uit bed gehoeven w/

Lijstje:

O: eitjes met 1/4 granaatappel
T: havermoutshake
S: fitness
L: gestoofde venkel, kip en rijst
T: 1/2 bak kwark en pindakaas
D: muntsoepje met gehaktballetjes erin
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132953250
Heb compensatiedag. En uitgeslapen. Heerlijk O+
pi_132953638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
2el erwtensoep, Q? Vind het met rennen erbij niet eens zo'n gek lijstje!

Wat een ochtend hier >< zal het er maar op houden dat het iig niet regende :D

sigme nie goe? virtuele thee en een knuffel, luisterende oortjes als je ze nodig hebt! :*

GeeBee, oe! Duimen :Y
Las het op Fb, ja, hilarisch! _O- En thanks, as we speak is er weer een bezichtiging 8-) .

Lijstje maar weer, merk dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om op te letten. Had zowaar een jurkje aangetrokken vanochtend wat te ruim is geworden. :'( en *)

O: kwark met muesli
T: tarwebol met gelderse worst, banaan
L: 2 boterhammen salami
T: 2 rijstwafels pindakaas, 2 mandarijntjes
D: biefstukje + spruitjes OF restje nasi
S: hardlopen + KT
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132954154
Jurkjes die te ruim zijn geworden moet je gewoon om lachen Goodbye
Je kan hem altijd inmaken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Vis een optie? woensdag 6 november 2013 @ 11:00:03 #249
70532 loveli
N
pi_132954277
crap in = crap out
pi_132954371
:')
Ja doei.
pi_132955540
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
:P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jurkjes die te ruim zijn geworden moet je gewoon om lachen Goodbye
Je kan hem altijd inmaken
True! Innemen, dan. ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132958172
:P Ik vind dat je hem keihard moet verslaan ;)

(mijn goodness, met alle taalfouten die ik op dit forum maak, lijkt het haast onmogelijk dat ik taalwetenschappen studeer :'))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_132962252
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 97% gewijzigd door Mirjam op 06-11-2013 14:54:25 ]
pi_132962268
Spam je fit!
Ja doei.
pi_132963707
Wel tof dat je zoveel kijkers hebt voor jullie huis GB, je hoort nog weleens andere dingen.

Lekker rondje gesport in de pauze, was ook wel goed voor me. Sinds vorige week vrijdag niet meer geweest :o

Ik heb vrijdagaaf een low carb vriendinnetje wat komt eten; wat was nou een goede lowcarb pizza.

Als ik 't me goed herinner was de bloemkoolbodem geen succes.....maar wat dan wel? :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132963723
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
2el erwtensoep, Q? Vind het met rennen erbij niet eens zo'n gek lijstje!

Wat een ochtend hier >< zal het er maar op houden dat het iig niet regende :D

sigme nie goe? virtuele thee en een knuffel, luisterende oortjes als je ze nodig hebt! :*

GeeBee, oe! Duimen :Y
Ik was erwtensoep aan het maken voor vandaag, dat moest even geproeft worden natuurlijk ;).

Nouja, het is voor mijn doen redelijk veel, misschien dat het ook zo voelde omdat mijn D om half 5 was en ik daarna dus niks meer had. Ben al blij dat het vele eten nu op normale dingen uit komt, ipv 3 mueslirepen en een halve zak zoute stokjes nog voor de lunch. Maar die zijn nu op, en komen er ook even niet meer in.

Bij de lunch vandaag was er super lekkere tonijnsalade, zonder mayo, dus daar heb ik lekker een grote bak mee genomen ipv dat eitje.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132964183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef _aurum_ het volgende:
Wel tof dat je zoveel kijkers hebt voor jullie huis GB, je hoort nog weleens andere dingen.

Lekker rondje gesport in de pauze, was ook wel goed voor me. Sinds vorige week vrijdag niet meer geweest :o

Ik heb vrijdagaaf een low carb vriendinnetje wat komt eten; wat was nou een goede lowcarb pizza.

Als ik 't me goed herinner was de bloemkoolbodem geen succes.....maar wat dan wel? :Y)
Ik heb via mn sportclubje nog een recept voor een lowcarbpizza, zal het vanavond even dmen mits het nog online staat.
pi_132964681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef _aurum_ het volgende:
Wel tof dat je zoveel kijkers hebt voor jullie huis GB, je hoort nog weleens andere dingen.

Lekker rondje gesport in de pauze, was ook wel goed voor me. Sinds vorige week vrijdag niet meer geweest :o

Ik heb vrijdagaaf een low carb vriendinnetje wat komt eten; wat was nou een goede lowcarb pizza.

Als ik 't me goed herinner was de bloemkoolbodem geen succes.....maar wat dan wel? :Y)
Ja, is zeker fijn! We krijgen er al een beetje vertrouwen in. Naast de nieuwe kijkers vanochtend kwamen degenen van gisteren nóg een keer kijken. Vanuit die hoek verwacht ik wel iets, mits ze het kunnen financieren!

Lekker dat je kunt sporten in je pauze, trouwens. Inpandige gym? Of rondje hardgelopen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:38:05 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132966728
Duim voor je GB

Beetje gekke dag, laat eruit (11 uur) en straks om 21 uur weer naar bed oO<
Dus proberen zoveel mogelijk in te proppen

O/L Tosti ham/kaas/sambal, bewschuit boter/suiker , beschuit boter/kaas, cappuccino, beker melk
B 2 uur wandelen
T's stukje speculaas, stukje suikerbrood met boter, blokje choco, paar dropjes, appel, pruim, peer
D witlofovenschotel overgoten met een mengsel van geklutst ei en room. Met daarbij natuurlijk kaas en ham. Beetje pastat met room
T kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 6 november 2013 @ 17:50:34 #260
70532 loveli
N
pi_132970013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
pastat
Mooie verbastering.
crap in = crap out
pi_132993194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, is zeker fijn! We krijgen er al een beetje vertrouwen in. Naast de nieuwe kijkers vanochtend kwamen degenen van gisteren nóg een keer kijken. Vanuit die hoek verwacht ik wel iets, mits ze het kunnen financieren!

Lekker dat je kunt sporten in je pauze, trouwens. Inpandige gym? Of rondje hardgelopen?
Hopen dat de financiering idd geen roet in het eten gooit. :) Als ik kijk hoeveel kijkers je hebt in het korte tijdsbestek moet het wel goedkomen :Y

Ik werk dan thuis en piep er even tussenuit. Merk dat als ik heel de dag achter de PC zit met weinig menselijke interactie ik een beetje suffig word. Dit breekt het dan lekker op :)

@Uniek: waarom zo laat eruit en zo vroeg erin?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132993278
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Mooie verbastering.
Klinkt als gefrituurde penne.
Ja doei.
pi_132993345
Je went eraan hoor, de weinige menselijke interactie. :P

Zal ik er weer eens een lijstje ingooien?
O: kwark, frambozen, all bran, koffie verkeerd
T: nog een koffie verkeerd, omdat het kan!
L: 2 rijstwafels met pindakaas, 4 knackerbröd, 2 kaas, 2 gehakt
S: krachttraining, full body
D: broccoli/zoete aardappel/tartaar stamppot.

Moet nog even een middagtussendoortje verzinnen voor na mn gesprek en voor het sporten.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132993378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:08 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hopen dat de financiering idd geen roet in het eten gooit. :) Als ik kijk hoeveel kijkers je hebt in het korte tijdsbestek moet het wel goedkomen :Y

Ik werk dan thuis en piep er even tussenuit. Merk dat als ik heel de dag achter de PC zit met weinig menselijke interactie ik een beetje suffig word. Dit breekt het dan lekker op :)

@Uniek: waarom zo laat eruit en zo vroeg erin?
Ja, ik ben benieuwd!

En dat tussendoor sporten zou ik ook doen in jouw situatie. Heb je in de middag ook weer meer energie voor je werk. :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132993401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je went eraan hoor, de weinige menselijke interactie. :P

Zal ik er weer eens een lijstje ingooien?
O: kwark, frambozen, all bran, koffie verkeerd
T: nog een koffie verkeerd, omdat het kan!
L: 2 rijstwafels met pindakaas, 4 knackerbröd, 2 kaas, 2 gehakt
S: krachttraining, full body
D: broccoli/zoete aardappel/tartaar stamppot.

Moet nog even een middagtussendoortje verzinnen voor na mn gesprek en voor het sporten.
Bij jou wil het ook niet echt vlotten qua betaald werk, hè? -O- Maar volgens mij heb je als vrijwilliger toch nog wel wat menselijke interactie? :P

Mooi lijstje!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132993585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij jou wil het ook niet echt vlotten qua betaald werk, hè? -O- Maar volgens mij heb je als vrijwilliger toch nog wel wat menselijke interactie? :P

Mooi lijstje!
Je zou er bijna depressief van worden, maar gelukkig zit dat niet in mijn aard. :)
En die verstandelijk gehandicapten zijn niet bepaald het soort menselijke interactie waar ik op zit te wachten. :D :P
Maar ik kom mijn tijd wel door hoor, gelukkig hou ik ook wel van alleen zijn. :)

En tnx! Ik doe mijn best!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132993729
Over huizen gesproken: ik moet nog gordijnen kopen ( :')) maar wat een gedoe zeg om gewoon normale simpele goedkope gordijnen te vinden!

(Dus daarom stel ik het al weken uit..)
Worry is a misuse of imagination
pi_132994225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je zou er bijna depressief van worden, maar gelukkig zit dat niet in mijn aard. :)
En die verstandelijk gehandicapten zijn niet bepaald het soort menselijke interactie waar ik op zit te wachten. :D :P
Maar ik kom mijn tijd wel door hoor, gelukkig hou ik ook wel van alleen zijn. :)

En tnx! Ik doe mijn best!
Ja, het lijkt me heel vermoeiend om je telkens opnieuw op te laden voor de zoektocht/een brief/een gesprek. En ik bedoelde ook niet je wandelingavond, maar je doet nu toch ook dat administratief ondersteunen van mensen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132994257
Rot zeg Henk, dat t niet opschiet.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef Probability het volgende:
Over huizen gesproken: ik moet nog gordijnen kopen ( :')) maar wat een gedoe zeg om gewoon normale simpele goedkope gordijnen te vinden!

(Dus daarom stel ik het al weken uit..)
Ikea?
pi_132994267
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rot zeg Henk, dat t niet opschiet.

[..]

Ikea?
Ja al gekeken..
Worry is a misuse of imagination
pi_132994319
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja al gekeken..
Hema?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? donderdag 7 november 2013 @ 10:07:41 #272
70532 loveli
N
pi_132994454
Kwantum/Leen Bakker/marktplaats? :P
crap in = crap out
pi_132995038
Mijn raam is ook iets van 260 breed en ik wil denk ik een gordijn en daaronder een verduisterend rolgordijn (maar die is uit de collectie bij ikea)
en de meeste gordijnroedes zijn maar 140 oid en ik wil per se een stang over de hele lengte anders lijkt het mij super onhandig dicht te doen

Ik zag wel een aantal rolgordijnen maar om nou 100 euro te betalen.... Dat vind ik veeeel te veel :P Maar 260 breed is vrij groot dus zal dan ook wel vrij duur worden..

Deze leek mij wel wat: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00221563/
Dan zou het een beetje dit idee worden (die witte gordijnen he):


En ik heb nog een raampje van 15 cm breed wat ik daar nu mee aan moet?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 7 november 2013 @ 10:34:06 #274
70532 loveli
N
pi_132995086
Afplakken met folie.
crap in = crap out
pi_132995139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:34 schreef loveli het volgende:
Afplakken met folie.
Lijkt mij niet zo mooi?
Worry is a misuse of imagination
pi_132995212
Ikea heeft een verstelbare gordijnroede, hebben wij ook over 2 meter. De linnen gordijnen zijn erg mooi maar weet niet of ze die nog hebben.
Edit: heb je niet te weinig gordijn met 2x 145 cm?
pi_132995385
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ikea heeft een verstelbare gordijnroede, hebben wij ook over 2 meter. De linnen gordijnen zijn erg mooi maar weet niet of ze die nog hebben.
Edit: heb je niet te weinig gordijn met 2x 145 cm?
Nee toch als mijn raam 260 is? En daaronder nog een rolgordijn? Dus meer voor 's ochtends even snel dicht etc. tijdens omkleden dan echt tegen het licht..

Anders hang ik gewoon een laken op hoor ook goed :7
Worry is a misuse of imagination
pi_132995472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, het lijkt me heel vermoeiend om je telkens opnieuw op te laden voor de zoektocht/een brief/een gesprek. En ik bedoelde ook niet je wandelingavond, maar je doet nu toch ook dat administratief ondersteunen van mensen?
Je went eraan. >:O
En ik krijg als het goed is binnenkort mijn eerste client toegewezen. Aan mijn kant van Den Haag, scheelt me zo een half uur fietsen. :D
Maar dat kan ik ook gewoon naast een fulltime baan doen, dus dat valt qua belasting wel mee. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132996017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee toch als mijn raam 260 is? En daaronder nog een rolgordijn? Dus meer voor 's ochtends even snel dicht etc. tijdens omkleden dan echt tegen het licht..

Anders hang ik gewoon een laken op hoor ook goed :7
Het hangt zo strak dan! Wij hebben er drie gordijnen hangen, ook niet ideaal.
pi_132996153
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het hangt zo strak dan! Wij hebben er drie gordijnen hangen, ook niet ideaal.
Mijn gordijnen zijn gewoon op maat gemaakt. :P
Maar ik zou voor wat dikkere vitrage gaan Billy! En dan een rolgordijn voor de nacht ofzo. Gaat je wel geld kosten ben ik bang. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132996187
ik knal er nog even een lijstje in:

O: eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met 1 tl cashewnotenpasta :9
L: gemengde salade met kip
T: havermoutshake
S: rondje fitness
D: pasta
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 7 november 2013 @ 11:05:20 #282
70532 loveli
N
pi_132996269
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132996800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn gordijnen zijn gewoon op maat gemaakt. :P
Maar ik zou voor wat dikkere vitrage gaan Billy! En dan een rolgordijn voor de nacht ofzo. Gaat je wel geld kosten ben ik bang. :P
Jij bent duidelijk al langer geen student meer ;)
pi_132996832
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk al langer geen student meer ;)
Goed punt!
Volgende tip: de kringloopwinkel! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132998181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Goed punt!
Volgende tip: de kringloopwinkel! *O*
Haha :P Nu ik geen gordijnen heb leef ik in het ritme van de seizoenen en word ik beïnvloed door eb en vloed en de stand van de maan.
Worry is a misuse of imagination
pi_132998389
Mijn mama had nog wel gordijnen - die had ze gekregen van een vriendin die ging verhuizen en zijn inmiddels al een paar keer meeverhuisd en vermaakt..

Nu ze bijna met pensioen zijn hebben ze pas hun eerste op maat gemaakte gordijnen gekocht (alleen bij het voorraam hoor, niet het hele huis daar hangen die oude nog :D)

Die zijn een beetje beige en volgens mij niet groot genoeg of nou ja met happen er uit voor de verwarming? En aan elkaar gemaakt etc. Maar nu ik er over nadenk hebben ze in principe wel redelijk de goede vorm!

En aangezien ik onder een dekbedovertrek slaap die gemaakt is van 2 losse dekbedovertrekken die mijn mama weer heeft gekregen van de dochter van de buurvrouw, waar ik heel blij mee ben en waar je in principe niets van ziet - dus dat is wel een oplossing.

Moet ik alleen nog gordijnroedes kopen..
Worry is a misuse of imagination
pi_133007075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Lijkt mij niet zo mooi?
Misschien wel als je zilverfolie neemt <3
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_133011951
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien wel als je zilverfolie neemt <3
En dan nog een laagje glas en dan noemen we het een spiegel :P???
Worry is a misuse of imagination
pi_133016723
Als ik yoga ga doen, moet ik dan nog ergens op letten met kleren enzo? Niet te strakke broek omdat ie uit kan scheuren, en verder? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133016893
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Chicolate het volgende:
Als ik yoga ga doen, moet ik dan nog ergens op letten met kleren enzo? Niet te strakke broek omdat ie uit kan scheuren, en verder? :P
Niet te kort shirt om blote buik te voorkomen, evt sokken met antislip. Geniet ervan!
pi_133019022
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Chicolate het volgende:
Als ik yoga ga doen, moet ik dan nog ergens op letten met kleren enzo? Niet te strakke broek omdat ie uit kan scheuren, en verder? :P
Ik doe meestal hemdjes aan met sportondergoed er onder. (Sportbeha, met lichte ondersteuning). Verder wat je op mijn facebook kunt vinden.

Avond allen! Een paar lange werkdagen gehad. Morgen nog een ochtend en dan weekend. Eten was crap deze week ;(
pi_133021894
Voor diegene die het nog niet op Facebook gezien heeft:



Nog even de rotzooi eromheen opruimen, en een paar extra stoelen, en klaar!
pi_133022007
Hij is erg mooi geworden Jagar ^O^
pi_133023329
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor diegene die het nog niet op Facebook gezien heeft:

[ afbeelding ]

Nog even de rotzooi eromheen opruimen, en een paar extra stoelen, en klaar!
Prachtig!

Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: tarwebolletje met gelderse worst
L: 2 boterhammen salami
T: banaan, chocoladepepernoten :9
S: 5,25 km in 29:20
D: biefstukje met kruidenboter, spruitjes
T: half bakje kwark
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133024068
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor diegene die het nog niet op Facebook gezien heeft:

[ afbeelding ]

Nog even de rotzooi eromheen opruimen, en een paar extra stoelen, en klaar!
Net gedaan! ^O^
pi_133024238
Mooi Jagar O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 7 november 2013 @ 22:22:44 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133024658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Prachtig!

Lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: tarwebolletje met gelderse worst
L: 2 boterhammen salami
T: banaan, chocoladepepernoten :9
S: 5,25 km in 29:20
D: biefstukje met kruidenboter, spruitjes
T: half bakje kwark
Fruit? Nog wat meer groente?

Mooi Jeager al zal ik er andere poten onder doen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 7 november 2013 @ 22:23:44 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133024704
Lijst
De gebruikelijke en chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 7 november 2013 @ 22:33:50 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133025184
Wat kan ik doen tegen een constante onrustig gevoel?? En steeds negatieve gedachtes?
Slik al vit.D, heb al een zonnebank en lig er wel onder, ben buiten als het even kan.
Heb constant het gevoel dat alles door mijn vingers glipt terwijl ik alles heb wat je maar kan wensen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 7 november 2013 @ 22:34:08 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133025198
MOet ik ook zonnegroetjes doen??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')