abonnement Unibet Coolblue
pi_384790
Overige achtbaan fanaten hier op FOKZine? Wat is jullie favoriete achtbaan? Mijne is Millennium Force.
http://achtbaan.pagina.nl
  zondag 8 oktober 2000 @ 21:15:32 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_384798
ik ken alleen de nederlandse 8banen

Superman The ride is wel lollig maar na 10 keer heb je die ook wel gezien, RobinHood is boeiend, maar mijn favouriet is toch nogsteeds wel de El Condor, zeker als je vooraan zit

pi_384893
In de hoop dat Danny het mij vergeeft, wil ik hier toch een klein berichtje plaatsen om www.themepark.nl een beetje onder de aandacht te brengen.
Op deze site wordt er over pretparken, achtbanen en verdere thrillrides gepraat, tripreports over diverse Europese parken en allerlei info gegeven door inderdaad... achtbaanfanaten...
Als je zin hebt; kom eens kijken...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_384918
Superman the ride in Six Flags New England. (Agawam, MA) Niet over de kop, maar zó hoog en zó snel (voor de geinteresseerden (huh) www.sixflags.com/newengland)

* ~Anja~ is er lekker vaak in geweest

Superman in SF Holland is ook cool.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  maandag 9 oktober 2000 @ 01:33:27 #5
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_385344
nieuwe meeting in SF New England ??
die andere rc's lijken me nl. ook wel gaaf
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_385349
geef mij maar kermis achtbanen
die zijn tenminste spannend,omdat ze elk moment uit elkaar kunnen vallen
bad to tha bone
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:20:34 #7
5108 equilan
DE elfengodin
pi_385895
JAAAAA!!!! ben dol op achtbanen, alle kermis atracties en pretparken...als het maar heel snel gaat en je flink vlinders in je buik krijgt!!

Ben helaas nog niet zo'n doorgewinterde fanaat als ik zou willen....mijn ervaring bestaat uit efteling en walibi e.d.
nou die kent iedereen denk ik wel??

Zou wel graag een keertje dat euh...space mountain?? in eurodisney willen doen...

Elfensex is superspannend...
  maandag 9 oktober 2000 @ 19:26:02 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_386256
Ik ben in CDalifornie in een achtbaan in het donker geweest, echt super kewl !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_386664
Ik heb 1 keer "the big one" gedaan in Blackpool en dat was tot nu toe toch wel de gaafste. Het begin is gewoon ontzettend gaaf, omdat je bijna loodrecht naar beneden gaat in een rotvaart. Daarna is het gewoon een 'normale' achtbaan als ik het me goed herinner. Maar dat begin!

Verder heb ik alleen die in de Efteling, Walibi Flevo (toen nog met alleen El Condor) en Hellendoorn gedaan. Vogel Rok in de Efteling is leuk, in het donker. Python is ook leuk. Maar in mijn herinnering (tis alweer een jaar of zes geleden) was El Condor toch wel de gaafste in Nederland, omdat het een heel speciaal gevoel geeft dat je gewoon met je benen los hangt.

pi_387820
ik ga voor de lethal weapon in warners bros. movie world
http://www.superfeesten.nl
pi_15391357
Silver Star in Europa Park (Duitsland)
pi_15419643
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_15419660
quote:
Op zondag 8 oktober 2000 21:53 schreef Barbarella het volgende:
In de hoop dat Danny het mij vergeeft, wil ik hier toch een klein berichtje plaatsen om <A href=http://www.themepark.nl target=new>www.themepark.nl</A> een beetje onder de aandacht te brengen.
Op deze site wordt er over pretparken, achtbanen en verdere thrillrides gepraat, tripreports over diverse Europese parken en allerlei info gegeven door inderdaad... achtbaanfanaten...
Als je zin hebt; kom eens kijken...
Toen ik laatst in de efteling was zag ik een paar van die gastjes lopen. Ze hadden een T-shirt van de efteling aan.
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_15419664
Achtbanen zijn best leuk, maar als je er een paar hebt gezien heb je ze allemaal gezien.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  maandag 15 december 2003 @ 03:23:42 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_15420238
Kraken (Seaworld)

The hulk rollercoaster in Islands of adventure is ook wel okay eigenlijk

Ik ben inmiddels overleden
pi_15420243
Ik durf niet in 8banen
Heb hoogtevrees..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_15420709
Jup hiero, heb laatst afscheid genomen van themepark.nl, kon me niet langer vinden in hun trieste regels en besluiten, is maar een zielige club. Ik zit nu bij www.rollercoaster.be veel relaxtere club Volgend jaar ga ik btw lekker naar florida


edit: lol jij bent die gozer van wijlen achtbaanpark.nl....LOL ikw eet al weer genoeg....

My girlfriend told me she needed more room, so I kicked her out of my house...
pi_15422757
* LeeHarveyOswald is vorig jaar 22 keer in sixflags geweest

ik heb inmiddels meer dan 150 rides in Robinhood,
meer dan 50 in via volta,
rond de 100 in superman the ride,
ca 30 in El Condor,
ca 50 in Golliath,
3 of 4 keer in Python (eft)
ca 10 keer pegasus (eft)

pi_15422849
Ik ben een achtbaan fanaat en ik kick op El Condor bij Six /flags, gewoon een relaxed geil ding als je vooraan zit.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15422894
"Rocky Rollercoaster" In disneyland Studio's

Beetje het zelfde als Superman the ride. Maar volledig indoor. En muziek op de achtergrond van Aerosmith. Helemaal Top

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_15423607
quote:
Op maandag 15 december 2003 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
"Rocky Rollercoaster" In disneyland Studio's

Beetje het zelfde als Superman the ride. Maar volledig indoor. En muziek op de achtergrond van Aerosmith. Helemaal Top


Jaaaa die rock 'n rollercoaster is echt stoer
pi_15424013
quote:
Op zondag 8 oktober 2000 21:15 schreef Vork het volgende:
Superman The ride is wel lollig maar na 10 keer heb je die ook wel gezien, RobinHood is boeiend, maar mijn favouriet is toch nogsteeds wel de El Condor, zeker als je vooraan zit
El Condor

en dan vooral vooraan ja, dan schijt je echt drie kleuren

pi_15427010
quote:
Op maandag 15 december 2003 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
"Rocky Rollercoaster" In disneyland Studio's

Beetje het zelfde als Superman the ride. Maar volledig indoor. En muziek op de achtergrond van Aerosmith. Helemaal Top


Rock 'N Rollercoaster...dies exact hetzelfde als superman the ride, sterker nog de superman the ride was als eerste geproduceerd voor disney maar omdat die weer eens aan het mierenneuken waren over een halve meter in hoogte hebben ze de baan aan SFH verkocht en een nieuwe geproduceerd voor Disney..


En el condor? haha rammelbak

dit is het echte werk:

Montu, Busch Gardens, Tampa Bay, FL, USA

My girlfriend told me she needed more room, so I kicked her out of my house...
  maandag 15 december 2003 @ 13:50:22 #24
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_15427246
Port Aventura in Spanje, Rollercoaster: the Dragon

Dude... (Geen wachtrij omdat niemand durft )

*Vindt Golliath ook wel aardig *

Het helpt geen nut!
pi_15427669
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2000 17:28 schreef superfeesten het volgende:
ik ga voor de lethal weapon in warners bros. movie world
Zo, dat is echt de sufste achtbaan die ik ken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_15428833


Silver Star in Europa Park, beetje het Goliath idee maar dan een stuk hoger. Super achtbaan
  maandag 15 december 2003 @ 15:08:26 #27
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_15429085
Mijn favoriete houten achtbaan, zonder twijfel: Tonnere de zeus (in Parc Asterix)


Meest favo stalen achtbaan: Nemesis (in Alton Towers)

Een gedeelde 2e plaats: Oblivion (Alton Towers) en The Big One (Blackpool Pleasure Beach)

Plaatjes gejat van www.rides.nl

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_15434101
Achtbaanfanaat noem ik mezelf niet, maar ben meer een algemeen Pretparker. ( Ben ook lid van Themepark... maar kom er nog zelden. ) Ik heb ook niet veel achtbanen gehad nog Goliath is in ieder geval de beste van mijn lijstje!
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_15489481
Hier dan maar een pics van Expedition GeForce, de beste steelie vind ik:

2e beste is trouwens Nemesis in Alton Towers... =)

Beste woodie; Colossos:


M'n beste woodie was Tonerre de Zeus maar dat is echt een rammelbak geworden...pijnlijk...

My girlfriend told me she needed more room, so I kicked her out of my house...
pi_15490400
opvallend dat niemand de goliath noemt
vind er zelf ook niet zo super veel aan, alleen dat ie lekker hoog gaat

Wild Wild West in MovieWorld is ook wel een leuke, alleen die beugels, die kraken je noten zo

  woensdag 17 december 2003 @ 19:39:53 #31
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_15491335
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:24 schreef Spellbinder het volgende:
M'n beste woodie was Tonerre de Zeus maar dat is echt een rammelbak geworden...pijnlijk...
Dat is toch de bedoeling van een woodie
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_15491411
quote:
Op zondag 8 oktober 2000 21:13 schreef masterjm het volgende:
Overige achtbaan fanaten hier op FOKZine? Wat is jullie favoriete achtbaan? Mijne is Millennium Force.
Rock & Rollercoaster in zowel Orlando als Parijs (Disney Studio's) en Kraken in Sea World Orlando!!
Scary but true!
pi_15491671
Ben in Canada in Paramount Pictures Park (ofzoiets weet het niet meer precies) in een staande achtbaan geweest. Dat was echt de vetste waar ik ooit in ben geweest.

Er zit een soort klein fietszaaltjes in die karretjes daar moet je op gaan zitten/hangen. En dan een beugel over je heen. Was erg vet en erg raar ook. vooral als je over de kop ging

pi_15491774
Robin Hood is best leuk
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15508042
Tot nu toe vind ik "Kraken" in SeaWorld Florida wel een van de betere. En komend jaar hoop ik "Project X Scream" bovenop de Stratospere Tower in Las Vegas te mogen beleven...

linkje: http://www.coaster-net.com/rg/xscream.php

Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')