abonnement Unibet Coolblue
pi_131516529
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131516539
Dat plaatje _O- :')_! :D :'( :D
Ja doei.
pi_131516573
Dat plaatje idd! _O- _O- _O-

Hierbij mijn lijstje van vandaag:

O: Boterham pindakaas, kop thee
T: Boterham pindakaas, thee (veel thee, werkdag)
L: 2 boterhammen en een cup-a-soup
T: Liga en een appel
D: ? Vriend kookt, i.i.g. duitse biefstuk
S: Uurtje combat O+
T: Bakje kwark

Vanavond weer wegen op de sportschool... Ik hoop niet dat mijn 4 dagen vakantie erg veel schade hebben aangericht :'(
pi_131516587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Dat plaatje _O- :')_! :D :'( :D
Ik moest er even hard om lachen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 september 2013 @ 17:06:11 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131518477
Dat cijfer moet wel goed komen Mo.

Allemachtig wat kost vakantie veel energie.
Heb alweer honger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131520461
haha, dat plaatje :D
  Vis een optie? dinsdag 24 september 2013 @ 19:14:56 #7
70532 loveli
N
pi_131522965
O: -
L: droge toastjes
D: poging tot soep
:')
crap in = crap out
pi_131523196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef loveli het volgende:
O: -
L: droge toastjes
D: poging tot soep
:')
Ziek?
pi_131523441
Ziek loveli?

GB!!! Wat tof van je nieuwe huis! *O* En ik wil echt wel een linkje :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 24 september 2013 @ 19:27:58 #10
70532 loveli
N
pi_131523501
Kon gisteren niet eens water binnen houden, maar ben weer bijgetankt.

En ik wil ook een linkje/pics!!!
crap in = crap out
pi_131524580
Beterschap loveli. Hier ook verschijnselen. Even hopen dat het niet doorzet, want werk zou leuk. Moeten zijn deze week ;(
  Vis een optie? dinsdag 24 september 2013 @ 20:05:21 #12
70532 loveli
N
pi_131525055
*duimt*

Bij mij lijkt het seizoensgebonden, bij wisseling naar de herfst had ik er vorig jaar ook last van.
crap in = crap out
pi_131525962
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:05 schreef loveli het volgende:
*duimt*

Bij mij lijkt het seizoensgebonden, bij wisseling naar de herfst had ik er vorig jaar ook last van.
Beterschap in elk geval. En een paar dagen geleden was/had je je ook nog verbrand toch? Aan iets heets of lag je ergens in de zon?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131526485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:05 schreef loveli het volgende:
*duimt*

Bij mij lijkt het seizoensgebonden, bij wisseling naar de herfst had ik er vorig jaar ook last van.
Ik heb daar ook vaak last van idd! :( Beterschap! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131526714
Ik ga nog geen linkje geven hoor, wellicht als het koopcontract getekend is. :+ Die andere makelaar belde vandaag ook nog, huis is ovb verkocht aan dat andere koppel. Ik ben blij voor de eigenaar dat hij het na twee jaar eindelijk kwijt is, maar de makelaar had ik wel een afgang gegund. :P

Lijstjeeeee

O: 2 boterhammen hagelslag
B: schilderen
L: 2 zuurdesemcrackers hummus, 2 beschuitjes chocopasta
B: schilderen
T: banaan
D: curry met kip, groente en rijst

Morgen weer vrij. Even naar de stort en once again verven.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131527869
*O* *O* *O* voor mootje. En beterschap voor loveli.

Een zwart jurkje naar een bruiloft, kan dat?
pi_131527926
Ik vind van wel, Jag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131529066
Als het maar niet wit is? Maar afgelopen zaterdag trouwde de bruid in het roze, tja als je dat niet weet is het ook lullig :P

Ben net naar steps geweest, way buiten mn comfortzone met al die pasjes waar ik geen hol van kan volgen :') maar ben maandag niet wezen sporten wegens schouder + nekpijn, dus nietbelastende sport is wel belangrijk.
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:24:56 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131529257
Beterschap Loveli. Een hele broccoli met halve liter water, kipbouillon blokje, kruimige aardappel, ui en teentje knoflook koken en pureren. Goed voor ALLES!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:27:24 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131529395
Waarom niet Jeager?
Als je maar niet hun begroet met: gecondoleerd. .
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131530034
Lol@plaatje :D

Lekker getraind! Na werk was het hoofd moe, nu is het lijf moe. Straks lekker slapen w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:42:05 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131530245
Fijn Aurum.. Slaap lekker.

Avondeten was heerlijk. Gegrilde zwaardvis, kalfsfilet, kalfslever, broccoli, gemengde groenten, gevulde aubergine, champignons met kaas en flatbread, gebakken aardappelen, kippenpoten
En vooraf brandnetel soep. Na ijs, meloen, kiwi, druiven en pruim

[ Bericht 65% gewijzigd door uniekhoorn op 24-09-2013 22:01:21 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131535783
Totaal niet bijgelezen. Zo druk @ werk!
Maar las goed nieuws voor GB! Gaaf! Gefeliciteerd! Ben benieuwd wat voor een paleisje jullie er van gaan maken!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131541775
GB! Klushuis :D Wat klinkt dat gaaf. Oh, een topic erover zou echt tof zijn :Y Ik volg dat dan zeker O+

Loveli, beterschap!! :*

Dat plaatje in de op :D :')

Aurum, had je nog lekker geslapen?

Ik ben ziek thuis (sinds maandagmiddag). Ziek is een groot woord. Maar aangezien ik ongeveer iedere 20 minuten naar de wc ren, kan ik in ieder geval niet naar mijn werk (althans, niet zonder een vuilniszak over de bekleding te installeren :') ). Komt ook wel weer goed! :s)
pi_131542089
he bah, coco!

Mijn eerste artikel staat online. Zo tof! (en zo eng, wat als anderen het lezen en grote fouten ontdekken, etc. etc.)...
pi_131542139
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah, coco!

Mijn eerste artikel staat online. Zo tof! (en zo eng, wat als anderen het lezen en grote fouten ontdekken, etc. etc.)...
Nee joh, het is toch tot uit den treure gereviewd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131542160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee joh, het is toch tot uit den treure gereviewd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij ons gaat dat heel erg anders. vaak gaat het gewoon op alfabetische volgorde qua auteurs. Maar, deze heb ik alleen geschreven, dus sta er alleen op! :)
pi_131542187
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

bij ons gaat dat heel erg anders. vaak gaat het gewoon op alfabetische volgorde qua auteurs. Maar, deze heb ik alleen geschreven, dus sta er alleen op! :)
Ohja dat is in de economie ook zo. In de (bio)medische wetenschappen is de volgorde wel echt een dingetje.
pi_131542523
Dat idd. Flinke ruzies meegemaakt om wie er dan laatste en eerste mag staan :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 25 september 2013 @ 09:22:35 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131542628
Coco, bah. Hoe gaat het voor de rest?

Twee glazen champagne bij het ontbijt kan ik wel aan wennen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131542649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

bij ons gaat dat heel erg anders. vaak gaat het gewoon op alfabetische volgorde qua auteurs. Maar, deze heb ik alleen geschreven, dus sta er alleen op! :)
Oh dat komt bij ons echt nooit voor. Er komt altijd een hele zooi aan hoogleraren/groepshoofden bij te staan, omdat die x publicaties per jaar nodig hebben om geld voor promovendi aan te mogen vragen. Die staan altijd als laatste, en wie er het eerste staat is wel altijd de belangrijkste bijdrager. Nog een paar maanden, dan gaan ze een artikel indienen over mijn masteronderzoek, en er is mij al gezegd dat ik (ondanks dat mijn begeleider het heeft verzonnen en in mijn ogen meer heeft gedaan) waarschijnlijk als eerste genoemd ga worden :o.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131543076
Leuk! Waar heb je onderzoek naar gedaan?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131543223
Jagär, wat gaaf! Wat californium ook al vraagt: waar heb je onderzoek naar gedaan? Kunnen wij het ook lezen eventueel?

Uniek: lekker ontbijtje :Y) :D

Het gaat verder wel goed :) Heb vanmiddag weer een echo, dus we zullen zien. Ik moet in ieder geval dagelijks spuiten met Fragmin (soort bloedverdunner), maar verder mag ik dus gewoon zwanger zijn :Y
pi_131543298
Je bent nog niet te google.scholaren, jagär! :(
Ja doei.
pi_131543371
Ook niet pubmed?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131543407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:54 schreef Californium het volgende:
Ook niet pubmed?
Niet in die vakgebieden.
Ja doei.
pi_131543497
Ah... ik weet niet welk vakgebied precies...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131543762
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:42 schreef Californium het volgende:
Leuk! Waar heb je onderzoek naar gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131543775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent nog niet te google.scholaren, jagär! :(
i know! de doi werkt ook nog niet. waarschijnlijk pas als het echt gepubliceerd word, in November.
pi_131543849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

i know! de doi werkt ook nog niet. waarschijnlijk pas als het echt gepubliceerd word, in November.
Bij mn vriend duurde het in totaal 5 maanden van inzending tot goedkeuring en daarna nog 2 tot plaatsing. Dat je het weet :P
pi_131543861
Klinkt als een interessante paper! En ga het onthouden voor O+ ;)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131544243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Bij mn vriend duurde het in totaal 5 maanden van inzending tot goedkeuring en daarna nog 2 tot plaatsing. Dat je het weet :P
joh, ik heb het vorig jaar september ingestuurd. Dus het duurde minder dan een jaar!

@ Californium: wat doet jouw lief dan?
pi_131544424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt interessant! Heb je misschien (tzt) een linkje voor in de DM/PM? O-)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131544725
Ola!

Lekker geslapen, maar te kort. Story of my life :') En spierpijn in mijn benen, niet te zuinig :D

Heb je een virusje te pakken Coco? Beterschap iig en succes met de sprintjes naar de wc :P

Ik heb nog geen idee wat ik ga eten vandaag, ik doe het nog niet helemaal :')

Oh en ik het kader van superspannend, ben gevraagd om ergens te solliciteren en mag vrijdag op gesprek. Nu moet ik me alleen nog in 10000 dingen verdiepen (voor mijn gevoel) want ik will natuurlijk superawesome overkomen daar :+ /firstworldproblems
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131545636
De tip die ik van Coco kreeg was dat het eigenlijk gewoon een gesprek moet zijn. Dus niet alleen over jezelf vertellen (wat vrij gebruikelijk is bij sollicitaties), maar ook veel vragen stellen en interesse tonen in het bedrijf en de afdeling.
Zorg ervoor dat je dingen vertelt in een positief kader (die tip kreeg ik van de week, heb nogal de neiging om "maar...." te zeggen en dat komt negatief over terwijl ik dat niet zo bedoel) en blijf vooral jezelf. :)
Je hebt genoeg verkoopervaring om jezelf te kunnen verkopen, dus dat komt vast goed. :)

Ik ben trouwens ontzettend blij met mijn vrijwilligerswerk wat ik ga doen. Had maandagmiddag al cursus en gisteravond een vrijwilligersbijeenkomst en dat was allemaal zo positief en leuk! O+ O+ O+
Heb er echt heel veel zin in. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131546302
quote:
maar ook veel vragen stellen en interesse tonen in het bedrijf en de afdeling.
Ja dat vind ik een belangrijke inderdaad. Ik vind het zo vervelend als we een sollicitatie gesprek hebben en iemand heeft 0,0 vragen. Bekijk dus goed de website van te voren, bereid wat vragen voor.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131546311
Succes aurum! Het lijkt me heel tof om gevraagd te worden om te solliciteren.

Henk, wat goed dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Wat ga je precies doen (eventueel per PM/DM)? Vrijwilligers zijn awesome O+.

Jagar, lijkt me ook heel spannend! Je weet toch nooit hoe het ontvangen zal worden. Maar het komt vast goed, anders had je niet mogen publiceren, toch? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131547719
Ik ga Eerste Hulp bij Administratie verlenen. Mensen begeleiden in het voeren van een degelijke administratie zodat ze hun rekeningen op tijd betalen, inzicht hebben in hun financiën en daardoor beter zelfredzaam zijn.

Geen idee wat ik allemaal ga tegen komen, maar ik heb er wel heel veel zin in. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131547805
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Bij mn vriend duurde het in totaal 5 maanden van inzending tot goedkeuring en daarna nog 2 tot plaatsing. Dat je het weet :P
Jeetje, dat is echt heel kort! Ik heb collega's die jaren bezig zijn om iets te slijten. Maanden wachten op reviews, dan herschrijven, weer wachten, dan alsnog afgewezen worden en ergens anders heen moeten...
Ik ben nu m'n eerste paper aan het schrijven, leuk! Alleen jammer dat echt íedereen die het hoort meteen roept "verwacht er maar niet te veel van, publiceren is de hel". :D Daar gaan mijn laatste maandjes heerlijke naïviteit... :')
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131547899
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga Eerste Hulp bij Administratie verlenen. Mensen begeleiden in het voeren van een degelijke administratie zodat ze hun rekeningen op tijd betalen, inzicht hebben in hun financiën en daardoor beter zelfredzaam zijn.

Geen idee wat ik allemaal ga tegen komen, maar ik heb er wel heel veel zin in. :)
Wat goed! _O_

Aurum, succes! Wat tof dat je gevráágd bent om langs te komen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131548107
Sollicitatiegesprekken waarbij het echt een gesprek was (en geen interview) zijn volgens mij voor beide partijen een stuk prettiger. En dan vinden ze jou ook prettiger. Op die manier ben ik aangenomen bij mijn vorige bijbaantje, had 0 verkoopervaring, maar ze vonden mij prettig in de omgang 'en je kunt zo jezelf al prima verkopen'.

Hier ook maar even spammen: http://www.fotofabriek.nl/gratis-fotoboek/?gratisfotoboek. Ik heb genoeg ideeën voor minstens 100 van die boekjes :+ (waarom ik daar normaal niet gewoon die paar euro voor neerleg weet ik ook niet).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131548668
Naja, ik ga nog wel googlen op rare sollicitatievragen ofzo :Y

Dingen als de website doorspitten en zorgen dat ik weet wat ze doen/vragen voorbereiden zijn eigenlijk vrij standaard denk ik. Dat doe ik normaal ook voor ik iemand ga bellen :+

Ik heb denk ik de mazzel dat wat ik doe best bijzonder is. Want ik heb maandelijks wel headhunters achter me aan voor een nieuwe baan. Het moet alleen de moeite waard zijn om over te stappen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131553655
Beterschap coco!

En succes Aurum ^O^

Hier lekker aan het snotteren. En ik moet morgen een training geven. Jeej *O* ;(
  woensdag 25 september 2013 @ 16:12:44 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131555245
Aurum.. spannend, succes!

Coco, fijn dat je zwangerschap goed verloopt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131557891
Dat plaatje in de Op :') _O- :D
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_131564363
O: 2 boterhammen, gekookt ei, beker melk, koffie
T: koffie, banaan
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie, banaan, boterham hagelslag
D: kip, rijst, groente
S: rondje lopen
T: kwark, paar aardbeien

[ Bericht 4% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 25-09-2013 22:29:14 ]
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_131565485
Fysio episode 2, deel 1 net gehad. Veel nauwkeuriger onderzoek en rekken en masseren is niet nodig. Oefening om mn schouder beter naar achter te doen meegekregen. Tot nu toe het idee dat deze beter is.
pi_131569093
Beterschap An!

Wat mankeer je aan je schouder Puff?

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met groenten
T: 1/2 bak kwark met cashewnotenpasta
L: gerookte makreel met salade
T: havermoutshake
D: risotto met peentjes, worteltjes en kip
S: rondje v 5 km dé hel als je spierpijn in je onderstel hebt. Ik dacht ik loop het er wel uit :')
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131570944
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
Beterschap An!

Wat mankeer je aan je schouder Puff?

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met groenten
T: 1/2 bak kwark met cashewnotenpasta
L: gerookte makreel met salade
T: havermoutshakep
D: risotto met peentjes, worteltjes en kip
S: rondje v 5 km dé hel als je spierpijn in je onderstel hebt. Ik dacht ik loop het er wel uit :')
T: 1/2 bak kwark
De schouders zitten veel te los, links zo erg dat ie bij tillen/beweging impinchment krijgt soms. Om dat te voorkomen maak ik,onnatuurlijke schouderbewegingen. Daar wil ik van af :) en geeen pijn meer natuurlijk.

Lijstje:
O brinta
T 2 celebrations
L dubbele boterham ei met plak kaas, glas karnemelk
D karbonade en paprikasalade.
B wandelen 2x 30 min
T chocolademelk

Hmmm. Studiedaglijstje.
  woensdag 25 september 2013 @ 22:36:49 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131571422
O: verse gegrilde toast met kaas en met botet en suiker, half plakje cake, rauwkost, zelgesnede plak desembrood met spiegelei en ham, plakje kalkoen, pannenloekje met Nutella, verse ananas, meloen ssoorten, druiven, appel, peer, beetje Griekse yoghurt met gedroogde banaan, krenten en honing, twee glazen champagne
T: nootjes, zoute popcorn, biertjes
D: (van alles een beetje of alleen een prik uit bord van lief) konijn, karbonade, bolognese met spaghetti, gnocchi (bah), franse frietjes, rode poon, veel soorten groenten, tonijn (te droog), gehaktballen, gamba, mossel, ijs, gebakje, vers fruit.

Dat was het zo ongeveer.
Klinkt meer dan dat het is hoor :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 25 september 2013 @ 22:56:19 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131572462
Ow en humus maar dat is bah, net zoals parmezaan. In die categorie :')

Dar klinkt vervelend Puff, zijn altijd van die langdurige kwesties
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131577354
De eerste nachtvorst is een feit. Kouhoud!
  donderdag 26 september 2013 @ 09:21:08 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131578294
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 08:01 schreef Jagärtrut het volgende:
De eerste nachtvorst is een feit. Kouhoud!
Ieueww.
Gelukkig zit ik ju bij 25 graden in de zon.
Nog maar twee dagen.
Als we thuis zijn maar weer op zoek naar Tenerife in maart :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131578312
gnocchi is zo lekker :9~ Hoe kan je dat nou vies vinden Uniek :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131580095
Gnocchi O+

Kokos O+

Parmezan O+

;)
Ja doei.
pi_131582688
Ik heb 500 gram cocosrasp gekocht :9
Worry is a misuse of imagination
pi_131582988
Hoi!
Kokos is echt vieze bende vind ik, kokosmelk is lekker, maar dat schaafsel is net stukken plastic..Kokosnoten zijn moeilijk open te maken, misschien is het beter om ze dicht te laten ;)

Ben ook al druk aan het solliciteren, gister nog even naar een beurs geweest en veel leuke bedrijven en mensen gesproken. Ook wat bedrijven die echt interesse hadden waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Dus was zeker nuttig om even naar toe te gaan. En er waren hier en daar ook nog leuke HR dames :)
pi_131583628
Ik ben er na jaren eindelijk achter hoe ken streepjes heten: iliac furrow of apollo's belt! Nu de Nederlandse vertaling nog :P
Worry is a misuse of imagination
pi_131583786
Externe obliques? (schuine buikspieren worden ze ook wel genoemd)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131583817
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:29 schreef Probability het volgende:
Ik heb 500 gram cocosrasp gekocht :9
Laatst bij gebrek aan kokosmelk, pindasaus gemaakt met de rasp. Was erg goed!
  Vis een optie? donderdag 26 september 2013 @ 13:35:48 #71
70532 loveli
N
pi_131584415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:06 schreef Probability het volgende:
Ik ben er na jaren eindelijk achter hoe ken streepjes heten: iliac furrow of apollo's belt! Nu de Nederlandse vertaling nog :P
Ken-streepjes!
crap in = crap out
pi_131584495
Volgende keer moet ik beter kijken naar welke potjes ik grijp :')

In plaats van kappertjes heb ik dus een goede lepel groene peper door m'n salade gedaan, waar al zwarte peper en Spaanse pepers doorheen zat... Vrij pittige salade zo :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131584656
Coco, beterschap!
Aurum, succes!
Henkonominos, goed bezig!
Mc, succes!
Jagar, gefeliciteerd!

Li, al weer beter?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 26 september 2013 @ 13:47:01 #74
70532 loveli
N
pi_131584737
Soort van, ben nog wel kracht kwijt.
crap in = crap out
pi_131584937
Ook nog een kleine beterschap dan maar :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:05:48 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131588929
Lekker kappertjes. .

Honger. Na het ontbijt alleen nog een gekookt ei gehad wel 15 km gewandeld en half uur gezwommen.

Nu popcorn en een biertje.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 26 september 2013 @ 16:06:24 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131588948
Loveli, je weet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131588983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef loveli het volgende:
Soort van, ben nog wel kracht kwijt.
Je hebt nog 2 weken om in topconditie te geraken! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 26 september 2013 @ 16:25:50 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131589460
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je hebt nog 2 weken om in topconditie te geraken! :D
Dreigende taal. .. pas op Loveli :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 26 september 2013 @ 16:34:12 #80
70532 loveli
N
pi_131589718
Ja :') Zie wel hoe ver ik kom.

Tot dan verdrijf ik m'n tijd nog even met online jurkjes kijken.
crap in = crap out
pi_131589849
Ach, ongetraind kom je verder dan ik getraind kom. :P
Mijn hiel heeft nog steeds last van de drekrees. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131592977
Wat vervelend van je schouders puff. Hoop dat het snel beter wordt.

Kokos O+ kokosmelk O+ bounty :r

Parmezaan O+

Gnocci O+

Sorry uniek! :*

Heb training overleefd, nauwelijk ;( was tof om te geven, maar als je er een half jaar naar hebt uitgekeken valt het vies tegen :'(

Nu tijd om tot en met maandag uit te zieken }:|
pi_131594515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, ongetraind kom je verder dan ik getraind kom. :P
Mijn hiel heeft nog steeds last van de drekrees. :D
HPKW, had jij laatst niet een recept in dieet gepost van pompoen/linzensoep?

Zou je die misschien nog een willen posten? Want ik kan hem niet meer terugvinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_131596424
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

HPKW, had jij laatst niet een recept in dieet gepost van pompoen/linzensoep?

Zou je die misschien nog een willen posten? Want ik kan hem niet meer terugvinden.
Ik PM m even naar je!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131609814
Mogguh! Op de een of andere manier ben ik verkouden geworden *snottert*

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met ei en groenten
T: 1/2 bak kwark
L: broccolisoepje
T: havermoutshake
D: wat eten bij de sauna
T: 1/2 bak kwark.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 27 september 2013 @ 09:16:56 #86
70532 loveli
N
pi_131610580
Succes ondanks het gesnotter!
crap in = crap out
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:42:00 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131611008
Nachtvorst? :X

Beterschap Aurum. Eat voor kwark eet je?Zonder iets erbij?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131611480
Ik ben ook ziek en verkouden ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_131611858
Ik heb zojuist voor het eerst succesvol mijn suikerthermometer gebruikt en italiaanse merengue gemaakt. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131612475
Yup, was lekker fris vanmorgen uniek :P Maar zoals het lijkt kom je met goed weer terug :) Geniet ze nog maar even ^O^

Succes vandaag, Aurum!

An, misschien net als Aurum doen en even saunatje pakken? Geen flauw idee of dat helpt eigenlijk want ik ben niet zo'n sauna-persoon, mij te warm.
Jammer van je training maar gelukkig wel overleefd :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131612935
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst succesvol mijn suikerthermometer gebruikt en italiaanse merengue gemaakt. B-)
living life on the edge :P

@Vaiz: Thanks! Hoe zijn de gesprekken bij jou gegaan?

Oh en volgens mij is het niet slim om de sauna in the gaan als je grieperig bent.

@Uniek: ik eet gewoon kwark met niks erin. Als ik wild wil doen dan doe ik er pindakaas in of een andere notenpasta en soms kaneel.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131613193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:48 schreef V1z0R het volgende:
Yup, was lekker fris vanmorgen uniek :P Maar zoals het lijkt kom je met goed weer terug :) Geniet ze nog maar even ^O^

Succes vandaag, Aurum!

An, misschien net als Aurum doen en even saunatje pakken? Geen flauw idee of dat helpt eigenlijk want ik ben niet zo'n sauna-persoon, mij te warm.
Jammer van je training maar gelukkig wel overleefd :)
Ja, even kijken zondag. Meestal helpt het je een fase verder in de griep/ verkoudheid en ik ben nu over het ergste heen. Ik vind sauna heerlijk, dus geen slecht idee van je. Als je echt nog op je piek van de griep zit, kun je inderdaad beter niet gaan.

Hoe is het met jou?
pi_131613809
Kwark zonder iets :9~

Ah, het er uitzweten klonk me logisch in de oren vandaar :+

SPOILER: werkgedoe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door V1z0R op 27-09-2013 11:50:08 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131614512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Kwark zonder iets :9~

Ah, het er uitzweten klonk me logisch in de oren vandaar :+

SPOILER: werkgedoe
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig dus ^O^
pi_131614561
Echt kudo's voor hoe je met de situatie omgaat, Viz! _O_

Aurum, succes vandaag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:43:48 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131621811
V1 jij geweldenaar. Komt helemaal goed met je!
Beterschap Prob
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131630549
Sleutels vergeten, mobiel leeg en niemand thuis. Als er wat mis gaat, dan gaat het goed mis :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131631823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef Chicolate het volgende:
Sleutels vergeten, mobiel leeg en niemand thuis. Als er wat mis gaat, dan gaat het goed mis :').
Ah meh. Maar hoe post je dit dan? Ben je al binnen?
Worry is a misuse of imagination
pi_131631897
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Ah meh. Maar hoe post je dit dan? Ben je al binnen?
Ik heb mijn laptop bij me, en er hangt hier een onbeveiligd netwerk in de lucht :+. Er is dus (via vrienden) al contact geweest met vriendlief, die is onderweg om mij binnen te laten. Anders had ik hier nog wel een paar uur gezeten ben ik bang :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131632028
Hè bah Chico, hoop dat je vriend snel komt!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131632114
Nouja, ik ben in elk geval al in het gebouw. Hier is het een stuk warmer en minder straatjongeren :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131632700
Heb je een goede reden om naar het cafe te gaan en dan pak je de laptop :{ :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:17:52 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131639501
Bennie al binnen Chico?

Laatste dagg : r
Vandaag voor het eerst niks doen, vond het wel goed, gewoon even strand jangen en vroeg terrassen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131640049
Zeg Uniekje, hoeveel champagne had je vandaag bij je ontbijt? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131640201
Mogge!
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg Uniekje, hoeveel champagne had je vandaag bij je ontbijt? :D
Dit!

Net pilates gedaan, zonder zweet. Morgen yoga.
pi_131640222
Goed bezig Puff!
Merk je ook resultaat?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131640280
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Bennie al binnen Chico?

Laatste dagg : r
Vandaag voor het eerst niks doen, vond het wel goed, gewoon even strand jangen en vroeg terrassen.
_O- Ja ik heb niet op straat geslapen.

@viz: ik kwam juist net uit het centrum en was te moe om nog leuk/gezellig te doen :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131640441
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig Puff!
Merk je ook resultaat?
Valt mee, maar het is wel fijn om te sporten :)
pi_131640581
Lekker he Puff?! Gewoon volhouden. Ik heb wel eens gelezen dat als je even niet veel gedaan hebt/ niet sport, je lijf drie maanden nodig heeft om zich aan te passen/ resultaat te laten zien. Weet alleen niet hoe lang je nu bezig bent :+

Goed dat je thuis gekomen bent Chico!

Wij gaan vanavond eindelijk uit eten. We waren 8 september drie jaar getrouwd, maar toen zat ik in het buitenland ;( even hier inhalen:

http://www.savarin.nl/restaurant

*O*
pi_131640600
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Valt mee, maar het is wel fijn om te sporten :)
Dat duurt bij mij ook eeuwen hoor, dus dat boeit nooit zo. Beweging is sowieso goed voor je. :)
Fijn dat je nu een sportschool hebt die leuk is. :)

Skoap, ben jij al begonnen met je FunXtion?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131641107
Ziet er lekker uit An! Wij gaan naar De Thai aan de oudegracht, via iens dinerdagen, ben benieuwd :)
pi_131641372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ziet er lekker uit An! Wij gaan naar De Thai aan de oudegracht, via iens dinerdagen, ben benieuwd :)
Thai is ook altijd goed O+
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:15:37 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131641995
Baaahn djurno! O+

Terug!

Ciao bellas *) :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131643368
Was het leuk Maria?
pi_131643939
Veel plezier An! Lekker eten bij Savarin *O*

Gisteraaf bij de sauna gegeten, had een soort van godzilla versie van carpaccio?! Snap dat nooit zo waarom een gerecht gepimpt moet worden terwijl het an sich al lekker is. De mijn had spekjes en een shitload aan gemengde sla en dan in dubbeldekkerversie.

Vlees- sla - vlees - sla :')

Vandaag wordt het een eat ALL the cakes dag :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:07:03 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131645610
Kan niet omgaan met telefoon getyp

Lekker An, veel plezier! Neem je de twee bereidingen van kwartel met vergeten groeten? Dat staat er echt :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:19:10 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131645933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:25 schreef An24 het volgende:
Was het leuk Maria?
Het was echt HEEL tof O+ Ik bubbel nog helemaal na XD Mn hoofd zit vol met alle dingen die ik geleerd en gezien heb en ik heb leuke mensen ontmoet en <ontopic> ook nog eens heerlijk gegeten :+ </ontopic>

Hoe is het hier? *O* Ik ga zo bijlezen! (tikte eerst 'blijlezen' :D)

Ik zie uit eten met Freud, enjoy! :9

En Aurumface, cakejes?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:31:50 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131646287
Maria O+
Super
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131646396
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:46 schreef _aurum_ het volgende:
Veel plezier An! Lekker eten bij Savarin *O*

Gisteraaf bij de sauna gegeten, had een soort van godzilla versie van carpaccio?! Snap dat nooit zo waarom een gerecht gepimpt moet worden terwijl het an sich al lekker is. De mijn had spekjes en een shitload aan gemengde sla en dan in dubbeldekkerversie.

Vlees- sla - vlees - sla :')

Vandaag wordt het een eat ALL the cakes dag :+
Vertel me nog eens hoe dat slecht klinkt :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131646450
Fijne avond! Puff en An (en freud) :)

Ik ga even folders kijken om te zien waar ik mij de komende dagen mee verwen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131646455
:W vanuit Riga. Nog 2,5 uur, dan gaat m'n vlucht naar Zweden. Wat een kort maar leuk weekend in nl was het. Wel gek, om maar zo kort in nederland te zijn. Nu moe na een nacht weinig slapen, en geen zin meer om te reizen. Hoe is het met iedereen hier?
pi_131646634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan niet omgaan met telefoon getyp

Lekker An, veel plezier! Neem je de twee bereidingen van kwartel met vergeten groeten? Dat staat er echt :P
Ik zal er ff op letten :Y
pi_131646655
Klinkt goed Maria O+

Zin in. Doe mijn nieuwe topvintage jurkje aan *O*
pi_131649856
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:46 schreef _aurum_ het volgende:
Veel plezier An! Lekker eten bij Savarin *O*

Gisteraaf bij de sauna gegeten, had een soort van godzilla versie van carpaccio?! Snap dat nooit zo waarom een gerecht gepimpt moet worden terwijl het an sich al lekker is. De mijn had spekjes en een shitload aan gemengde sla en dan in dubbeldekkerversie.

Vlees- sla - vlees - sla :')

Vandaag wordt het een eat ALL the cakes dag :+
Getver, spekjes op de carpaccio! :'( Veel plezier vandaag, though!

Mariaatje, klinkt tof allemaal! O+

Vandaag na het klussen even gauw boodschappen doen, stond ik voor de tweede keer deze maand zonder portemonnee bij de kassa. Ach, nog wat extra beweging door het supermarktrondje twee keer te fietsen :') . Lijstje zijn een beetje crap de laatste tijd, niet zozeer qua hoeveelheid, maar vooral veel brood en makkelijk/snel avondeten i.v.m. klussen. En de batterijen van de weegschaal moeten al twee weken vervangen worden, laat ik dat uit voorzorg maar ff gauw doen. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131651777
daglijst
• uitslapen
• beesten voeren
• pompoenen oogsten
• bieten oogsten (17kg)
• fietsen,bodypump,fietsen
• wortels oogsten (15kg)
• 1 peer geplukt & opgegeten
• 1 appel geplukt & opgegeten
• 3 pannekoeken
• handvol pruimen
• 1 glas rode wijn
• avondeten
• vooraf nieuwe haring
• hoofd iets te hard geroerbakken groente, schol, gerookte zalm
• toe chocoladepannekoekje, pruimen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131652688
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:20 schreef sigme het volgende:
daglijst
• uitslapen
• beesten voeren
• pompoenen oogsten
• bieten oogsten (17kg)
• fietsen,bodypump,fietsen
• wortels oogsten (15kg)
• 1 peer geplukt & opgegeten
• 1 appel geplukt & opgegeten
• 3 pannekoeken
• handvol pruimen
• 1 glas rode wijn
• avondeten
• vooraf nieuwe haring
• hoofd iets te hard geroerbakken groente, schol, gerookte zalm
• toe chocoladepannekoekje, pruimen
Ik vind jouw lijstjes altijd lastig in te schatten, maar voor jou doen niet heel veel i.c.m. je bewegingspatroon, denk ik? Al heb ik geen idee hoe intensief dat oogsten is. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:53:56 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131652899
Lamsvlees, tonijn lasagne, aubergine met kaas, inktvis zonder taai! Patatjes, tzazkiki, groenten, pasta met garnalen, kibbeling, biefstuk, gyros . . Fruit ijs en zoetigheden. Van alles een beetje.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131656731
Uniek, volgens mij zit je in je persoonlijke hemel daar of niet?

Wij hadden:
voorgerecht 4 soorten loempiaatjes met chilisaus
hoofd spies van parelhoen met currymarinade en kokossaus, gebakken groentes & tofu in een ketjap saus en rijst. Lekker!
Na: de beschrijving 'een mix van east & west'. Het was een bordje met een stukje spekkoek, sesamijs en gebakken banaan, toefjes slagroom ernaast en chocoladesaus eroverheen. Paste niet bij elkaar, maar afzonderlijk waren ze wel te doen.

Het duurde ook lang met de bediening. Conclusie: niet goed genoeg om in de herhaling te gaan :P
pi_131658042
Rhodos rond deze tijd lijkt mij ook hemels O+

Eigenlijk te laat, maar weet een tentje met geweldige gyros in Faliraki, echt lamsvlees :9~
Hoge dosis alcohol zal m'n oordeel toen altijd wel deels hebben beïnvloed maar ben ooit wakker geworden met nog 3 gyros op het nachtkastje, lekkerste ontbijt ooit! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131662202
Hier ook lekker gegeten, maar omdat het zo goed bekend stond, verwachtte ik er meer van. Het was er ook erg druk en het personeel was onpersoonlijk. Maar goed gegeten dus. Zie fb voor hele 5 gangen menu :+
pi_131662218
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef V1z0R het volgende:
Rhodos rond deze tijd lijkt mij ook hemels O+

Eigenlijk te laat, maar weet een tentje met geweldige gyros in Faliraki, echt lamsvlees :9~
Hoge dosis alcohol zal m'n oordeel toen altijd wel deels hebben beïnvloed maar ben ooit wakker geworden met nog 3 gyros op het nachtkastje, lekkerste ontbijt ooit! :D
:D
pi_131662465
lekker weekendje NL hier. Avondje 2 La Trappe Quadrupel en een tripel. Omnomnomnom!

Morgen ook vast meer bier :9 maar ook hardlopen (14km) en boerengolf :P
Ja doei.
pi_131662582
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef An24 het volgende:

[..]

:D
Beste gyros ooit!

Dat je dan half nuchter wakker wordt en je tanden zet in een broodje met mals lamsvlees perfect gedoseerd met tzatziki en groente...

Mocht ik ooit het geld hebben liet ik Mc me een leuke boot kopen om de middellandse zee te varen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 29 september 2013 @ 04:05:50 #134
70532 loveli
N
pi_131665467
crap in = crap out
pi_131666966
Yoga was weer goed!
Vanmiddag ga ik met mn broertje naar de botanische tuinen. Is het wel een mooie dag voor.
pi_131667149
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 04:05 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131670428
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 04:05 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O-
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Yoga was weer goed!
Vanmiddag ga ik met mn broertje naar de botanische tuinen. Is het wel een mooie dag voor.
Zo tof dat jij toch leuke dingen doet met je broertje O+
(nog beterschaapjes voor je schouder trouwens)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131681458
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D _O-

[..]

Zo tof dat jij toch leuke dingen doet met je broertje O+
(nog beterschaapjes voor je schouder trouwens)
Het was best gezellig vanmiddag hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131684332
Van de positieve kant bekeken, hij heeft iig plannen. Neem aan dat hij een toelatingstoets moet doen.

Lijstje voor vandaag :

Brunch: uitsmijter ham met 2 eitjes. 2 bolletjes, 1 met pruimenjam en 1 met pure hagelslag.
T: pistache taartje, key lime pie
D: lekkere couscous, komkommersalade en kip uit de oven.
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 29 september 2013 @ 20:03:53 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131684573
Lijst
Ontbijt buffet met... jawel :D
Reizen
Drie appels, twee roast met gekookt ei, sinaasappel, druiven, broodje hamburger speciaal.
Bak kwark en over een uur ofzo nog wat spinazie met knoflook en champignons. Honger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131686627
Herman Finkers op de belg :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131695051
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef V1z0R het volgende:
Herman Finkers op de belg :D
Finkers O+
  Vis een optie? zondag 29 september 2013 @ 23:25:02 #143
70532 loveli
N
pi_131695405
coco O+
crap in = crap out
pi_131695933
Maat 38 spijkerbroek. Win.
Ja doei.
  zondag 29 september 2013 @ 23:43:40 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131696097
Thuis, gegeten eindelijk en foto's geimporteerd. Kan nog steeds tussen 4 plankjes liggen, de wurmen hebben iig niet veel te vreten :')

38 FTW Mo *O*

Finkers , mijn held!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 29 september 2013 @ 23:55:58 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131696501
2000.00 E loon, ronde getallen O+
En wat is HET GELUID vn Qmusic??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131699888
Mogge!
Lief heeft vandaag congrespraatje. Spannend!

Aurum: klopt dat een plan hebben goed is. Helaas vereisen zowel zijn plan als zijn backup diploma's, deelcertificaten of een colloquium doctum. Daarom vind ik het zorgelijk dat ie nog geen studeerplan heeft. Maar misschien ben ik te kritisch hooor.
pi_131701072
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 07:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Lief heeft vandaag congrespraatje. Spannend!

Aurum: klopt dat een plan hebben goed is. Helaas vereisen zowel zijn plan als zijn backup diploma's, deelcertificaten of een colloquium doctum. Daarom vind ik het zorgelijk dat ie nog geen studeerplan heeft. Maar misschien ben ik te kritisch hooor.
Naja, denk dat je je vooral zorgen maakt als zus zijnde. Hij moet zelf zijn eigen weg vinden.
Zelfs als daar een paar keer vallen bij hoort ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131701094
Lijstje wordt zoiets:

O: omelet met ei
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: afscheidslunch van collega, ik ga het gezond houden :P
T: havermoutshake
S: 5km hobbelen
D: restje lekkere couscous, tomatensalade en oO<
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131701237
Lijstjes!

Gisteren:
O: kwark met muesli
B: 2 uur wandelen
L: 3 bth gebakken ei
D: 1 uur wandelen
T: wat japanse mix, druiven
D: rijst, sperzieboontje, gestoofd rundvlees :9, glas rode wijn

Planning:
O: 300 gr volle kwark, 1 lepel muesli
T: 1 bth worst
L: veel sperziebonen, 2 roggebrood houmous, gekookt eitje
T: 1 bth worst
D: boerenkoolstampot met rookworst.
B: misschien uurtje cardio of thuis wat yoga of kinect-sport

Het thema is worst vandaag, zie ik.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131701477
Gister mijn streef broek geprobeerd, maat 38 die echt wel iets kleiner is dan een 38 en hij ging gewoon dicht en niet eens moeilijk. Beetje muffintop maar :D gaat de goede kant op! Vanmorgen niet gewogen vanwege ziek dit weekend dus misschien was broek passen ook niet zo eerlijk.... mgoed ben wel blij.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131706982
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis, gegeten eindelijk en foto's geimporteerd. Kan nog steeds tussen 4 plankjes liggen, de wurmen hebben iig niet veel te vreten :')
Je weet heel zeker dat je niet stiekem echt een parasiet hebt? :+

Ohja! Mijn mysterieuze gewichtsverlies is niet meer zo mysterieus. Er eet een 'onschuldige parasiet die klachten geeft' mee. Dus daar hebben we een paar gram pillen tegenaan gegooid zodat die mooi dood gaat en al mijn voedsel weer voor mij is :P. Ben nu stabiel 60-61 kg bij 1.76, dat mag wel weer wat meer worden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131708039
Ik dacht even dat je zwanger was, Chico. :D :@

Hier was het op eetgebied een iets té leuk weekend, op zaterdag uit eten geweest met vriendje en gisteren zelf uitgebreid gekookt voor vrienden. Heel leuk maar nu dus wel tijd om weer eens netjes te gaan doen want er is nog steeds niks vanaf. Op zich was het doel ook meer om gezonder te gaan leven en dan wel te zien of ik ook wat zou afvallen, maar ondertussen ben ik het extra gewicht en niet meer passende kleren enzo toch echt wel zat, dus er mag wel een tandje bij. :)

Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli, nootjes en rozijnen
L: 3 sneeën brood met kaas, grillworst, filet américain
T: 200ml van zo'n vers sapje van AH
T: 2 sneeën brood met worst en filet
B: bij elkaar zo'n uur fietsen
D: eten met vrienden, waarschijnlijk iets student-achtigs zoals nasi :P

Ik zie nu al dat er in elk geval nog iets van fruit bij mag, dus straks maar even langs AH.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131708097
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je weet heel zeker dat je niet stiekem echt een parasiet hebt? :+

Ohja! Mijn mysterieuze gewichtsverlies is niet meer zo mysterieus. Er eet een 'onschuldige parasiet die klachten geeft' mee. Dus daar hebben we een paar gram pillen tegenaan gegooid zodat die mooi dood gaat en al mijn voedsel weer voor mij is :P. Ben nu stabiel 60-61 kg bij 1.76, dat mag wel weer wat meer worden.
Haha, dat weeg ik bij 1.66 :D Wel fijn dat je nu de oorzaak weet.
pi_131708478
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Mini. het volgende:
Ik dacht even dat je zwanger was, Chico. :D :@
Dat dacht de dokter eerst ook :+. Dat was een leuk nachtje slapen, want ik had de weken ervoor zo'n beetje alle mogelijke omstandigheden gehad waarin een pil onbetrouwbaar is :') (diarree, overgeven, antibiotica, pil 2x vergeten). Maar gelukkig, geen mini-Chico's voorlopig :D.

quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 14:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, dat weeg ik bij 1.66 :D Wel fijn dat je nu de oorzaak weet.
Vriendlief vanmorgen: 'Ja in dit shirt ben je wel erg dun oO<'.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 30 september 2013 @ 16:30:46 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131711491
Zal best kunnen Cali, wel goed dat je nu een oorzaak weet.
Wat is je lijstje eigenlijk op een dag zo ongeveer?

Lijstje hier:
O: 2 boterham roomkaas met gerookte zalm, beschuit kaas, cappuccino
B: 1.15 uur wandelen, ramen wassen, stoffen, dweilen, koffer uitpakken. (lief heeft 3 wassen weggewerkt)
L: 2 boterham met een roerei van 1 ei, melk, verse peterselie, champignon, cherrytomaatje, paprika, ui, sojasaus en kruiden, beker melk
T's: 2 appels, pruim, halve plak krentenbrood met boter, stuk bros pure choco
D: witlof ham/kaas uit de oven met pasta/olijfolie/peterselie/knoflook
T: Optimel Griekse yoghurt met perzik (stiekem al geproeft, best lekker!), popcorn of zoute stokjes

[ Bericht 6% gewijzigd door uniekhoorn op 30-09-2013 16:35:47 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131712003
Ook maar weer eens een lijstje:

O: havermoutpannenkoek met banaan, ahornsiroop en boter
B: brood bakken, hummus maken, beetje huishouden.
S: anderhalf uur yoga
L: roerei van twee stuks, broccoli en chilisaus
T: restje pompoensoep, kontjes speltbrood met boter en jam
D: aardappels, bietjes en appelmoes
  maandag 30 september 2013 @ 17:27:43 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131713026
Vandaag alle verse groente weer even gekocht, had niks meer in huis.

Bij de Aldi witlof, paprika's, ijsbergla, tromaten, komkommer e.d.
Bij de Jumbo grote champignons, spruiten (op internet was het 39c per 500 gr. in de winkel 69c. Dus miegert als ik ben loop naar een medewerker, vraag het hem. Hij naar achteren om te kijken op internet. Heb ik het iig voor 39 c terwijl alle andere mensen zonder te kijken een zakje spruiten in de kar gooien. Moest het wel tegen de cassiere zeggen want stond ook voor 69c in de kassa)
Nah, scheelt toch weer 60c .... Tot zover het spannende leven van mij *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131714993
Ontzettend spannend uniek!
Mooi dat de meeeter bekend is chico, dat ie maar snel mag verdwijnen.

vriend was tevreden met praatje, mooi. Hij heeft ook eten gekookt: jalapenoburger met spruitjes en rijst.
Straks bodybalance.
  maandag 30 september 2013 @ 19:08:05 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131715970
Dat klinkt allemaal goed Puff
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131716982
Lijstje van vandaag

O: 2 beschuitjes jam, 1 zuurdesemcracker chocopasta
T: 2 rijstwafels pindakaas, appel
L: 2 boterhammen cervelaat
T: 2 sneetjes krentenbrood met boter, peer
T: halve banaan
S: 6 km hardlopen
D: ovenschotel met kippenpoten, aardappeltjes, paprika, ui en chorizo
T: misschien nog een klein beetje vruchtenyoghurt indien trek, maar moet nu avondeten nog naar binnen werken :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131719348
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je weet heel zeker dat je niet stiekem echt een parasiet hebt? :+

Ohja! Mijn mysterieuze gewichtsverlies is niet meer zo mysterieus. Er eet een 'onschuldige parasiet die klachten geeft' mee. Dus daar hebben we een paar gram pillen tegenaan gegooid zodat die mooi dood gaat en al mijn voedsel weer voor mij is :P. Ben nu stabiel 60-61 kg bij 1.76, dat mag wel weer wat meer worden.
Ooooh ja volgens mij riep ik al zo iets, ik vond het al zo raar...... Fijn dat ze nu weten wat het is!
Worry is a misuse of imagination
pi_131722316
Ieks Uniek, dat klinkt eng :P Hopelijk ben je er snel vanaf :)

Ik heb mezelf buitengesloten vanaaf, rondje gaan rennen en lief was nog niet thuis. De timing was niet optimaal zeg maar :D

Mijn D is een lichte salade gegeten, had een uitgebreide lunch gehad.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 30 september 2013 @ 22:10:01 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131724939
Dansjes *O* Ging weer fijn deze week :D

Avondeten soep en soepstengels, haasthaasthaast :+

:z
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131725305
Zo, bodybalance was fijn, viel bijna in slaap aan het eind!
Tijd om naar bed te gaan dus!
pi_131726189
Ik zou het echt zo vreemd vinden om te weten dat er iets leeft in m'n darmen :@

Bacteriën oke, maar een worm... Dat je dan poept en bij het afvegen de kop kunt vastpakken en zo :D
Je hebt een worm in je poepert! :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 22:43:02 #167
70532 loveli
N
pi_131726416
Darmflora, hello? En je wilt niet weten hoeveel mijten worden gevoed door dode huidcellen.
crap in = crap out
pi_131726446
Maar toch.
Er leeft een parasiet in m'n darmkanaal... Mofo vreet m'n shit... 1 girl 1 parasite...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 30 september 2013 @ 22:52:43 #169
70532 loveli
N
pi_131726767
Over darmflora gesproken, de mijne is na een week nog steeds niet helemaal tot rust gekomen. Even pamperen met extra vriendjes :9
crap in = crap out
pi_131727335
Chocoladekruidnoten.Omnomnom.
Ja doei.
  maandag 30 september 2013 @ 23:09:50 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131727539
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:52 schreef loveli het volgende:
Over darmflora gesproken, de mijne is na een week nog steeds niet helemaal tot rust gekomen. Even pamperen met extra vriendjes :9
Talkpoeder erin... keer wat anders dan vaseline

Wormpjes, van die kleine witte, krioelende... brrr

Welkom in de wereld van zonnehemels , marktplaats en vage advertenties.

Morgen zoveel geld uitgeven... kan je een week van op vakantie.
Nieuwe wandelschoenen, hele lelijke (waarschijnlijk), veel te dure, heeeeeeeeeeeeeele warme winterjas, autobeurt en de Lidl
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131733645
Gisteren:
O: 300 gr volle kwark, 1 lepel muesli
T: 1 bth worst
L: veel sperziebonen, 2 roggebrood houmous, gekookt eitje, dikke snee brood met ham
T: 1 bth worst
D: boerenkoolstampot met rookworst.
B: misschien uurtje cardio of thuis wat yoga of kinect-sport

Planning:
O: 300 gr volle kwark, muesli
T: druiven
L: halve winterpeen, 2 stengels bleekselderij, 2 roggebrood met houmous, misschien nog een eitje of een snee brood
T: wat over is van de lunch
'D': geen idee nog, iets snels voor het hardlopen, mss noedels, courgette en vegastukjes
S: hardlopen, 6-7 km
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131734877
Ik vertoon studie ontwijkend gedrag hoor, maar is haar hoofd niet heel erg oranje?
http://www.mirfashion.blogspot.nl/

Hoi trouwens :P!
Worry is a misuse of imagination
pi_131734970
En wat vinden jullie van deze schoenen?
http://www.clarks.nl/p/20355447

of deze?
http://www.clarks.nl/p/20356738

(voor dagelijks/beetje netjes/stoer in de winter)
Worry is a misuse of imagination
pi_131735323
Ze is vrij oranje ja, maar die bril fascineert me veel meer! Ze doet me een beetje aan Geordie Shore denken met die kleur.
En ik vind die hogere schoenen mooier Prob, maar ik zou er niet dagelijk op kunnen lopen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131735474
Ik vind dat ze vooral heel erg moeilijk kijkt! :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131735715
Ook dat ja, en werkelijk op alle foto's!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131735750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef Quinazoline het volgende:
Ze is vrij oranje ja, maar die bril fascineert me veel meer! Ze doet me een beetje aan Geordie Shore denken met die kleur.
En ik vind die hogere schoenen mooier Prob, maar ik zou er niet dagelijk op kunnen lopen.
Ze is dus ook model. (Volgens die site)
Vraag mij af wie haar zou boeken met zo'n oranje kleur?
Worry is a misuse of imagination
pi_131735756
ik vind haar net een mislukte barbie.

Ik vind die schoenen leuk! allebei wel.

Brr, het is hier koud!
pi_131735780
oh, en ze kan ook geen engels. 'i have a love hate relationship with this pants.'.
pi_131735796
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind dat ze vooral heel erg moeilijk kijkt! :o
zelfs als ze lacht, kijkt ze moeilijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
pi_131735829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en ze kan ook geen engels. 'i have a love hate relationship with this pants.'.
Nee, niet echt nee.. 'The blazer and the blouse are old, Not old but from 2 years so i think? I know that this floral blazer was the first collaboration i did with my blog. '

Oh en dit :') http://img826.imageshack.us/img826/5528/8wig.jpg (copy/paste deze link)

oh nu vind ik het zielig worden. ik stop :@
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 11:18:59 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131736136
Fotosoep zeg ik! En last van d'r nek.

Makkelijk bijlezen zo :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131736260
Oranje en dat hoofd idd :D!
Ik vind persoonlijk beide schoenen niets, of ik zou ze iig niet dragen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131736314
Ik vind alles lelijk aan haar. Zo, heb ik mijn mening ook gegeven. :+
De laarsjes zijn niet lelijk, Prob, maar voor jou een beetje gewoontjes misschien?
pi_131736655
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:24 schreef conleche het volgende:
Ik vind alles lelijk aan haar. Zo, heb ik mijn mening ook gegeven. :+
De laarsjes zijn niet lelijk, Prob, maar voor jou een beetje gewoontjes misschien?
Ik wil simpele zwarte schoenen die bij veel dingen passen.. Heb nu vooral veel opvallende schoenen met hoge hak of hoge schacht en niets zwart :)
Worry is a misuse of imagination
pi_131736695
Constipatie-look galore...

Blijkbaar is het probleem opgelost op een van de foto's, want ze kan zowaar lachen. Maar wat een lelijke look...

Denk dat als ze anders kijkt en zich wat anders kleedt, ze er al heel anders uitziet.
pi_131737303
De schoenen zou ik dragen. Vind ze allebei leuk.
Dat vrouwke... Tja :P
pi_131737429
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou het echt zo vreemd vinden om te weten dat er iets leeft in m'n darmen :@

Bacteriën oke, maar een worm... Dat je dan poept en bij het afvegen de kop kunt vastpakken en zo :D
Je hebt een worm in je poepert! :o
Niet dát soort wormen :o. Gewoon het 'kan je alleen met een microscoop zien' soort. En ik hoop heel hard dat het gewoon een soort eencellige is :+. Nu vind ik het ook eng :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131737829
Er zijn er ook die ineens je broekspijp uitvallen hoor :D
/nietgeruststellend :+
pi_131738185
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
De schoenen zou ik dragen. Vind ze allebei leuk.
Dat vrouwke... Tja :P
Die met hoge hak hebben bont in de binnenkant, lekker O+ warm O+

*Wel nep-bont hoor, maar wel warm en fluffy
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:28:35 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131738214
Hanwag wandelschoenen O+ veel te duur maar ze zitten lekker! Nu een lrondje wandelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131738222
Oh nu wil ik ze beide, maar geen geld. Meh.
*Met glamour krijg je 20% korting op de hele collectie van Clarks*
Worry is a misuse of imagination
pi_131738237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Hanwag wandelschoenen
Zulk soort heb ik ook maar vind ik niet fijn lopen, te zwaar en te stug.
Worry is a misuse of imagination
pi_131738329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef Probability het volgende:
Oh nu wil ik ze beide, maar geen geld. Meh.
*Met glamour krijg je 20% korting op de hele collectie van Clarks*
Oh geldt dat nog? En bij asos en sissy boy? Vorig jaar in de winkels was het zo druk met de glamouractie en nu heb ik t eigenlijk niet nodig.
pi_131738424
Clarks is voor mij jeugdsentiment, deze had ik toen ik 4 was. O+
pi_131738495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef conleche het volgende:
Clarks is voor mij jeugdsentiment, deze had ik toen ik 4 was. O+
[ afbeelding ]
Haha die heb ik ook! In een soort camel suede kleur. Moet alleen nog iets bedenken hoe ik het suede schoon krijg/mooi hou
Worry is a misuse of imagination
pi_131738743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Hanwag wandelschoenen O+ veel te duur maar ze zitten lekker! Nu een lrondje wandelen.
Jaa! Ik heb de mijne misschien al wel tien jaar. O+ Nu is het eigenlijk wel tijd voor nieuwe, maarja, rib uit m'n lijf enzo. ;(
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131739107
Suede: http://schoonmaken.plazil(...)e-dit-het-beste-doen

Lijstje:

O: 2 eiwitkaascrackers met ham
L: 3 eiwitkaascrackers met gerookte makreelsalade
T: gevuld eitje
T: wodka, nootjes
D: hachee, bloemkoolpuree, salade
pi_131740324
:') wat een kop op die griet...

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Niet dát soort wormen :o. Gewoon het 'kan je alleen met een microscoop zien' soort. En ik hoop heel hard dat het gewoon een soort eencellige is :+. Nu vind ik het ook eng :').
Sorry :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131740914
Even een vraagje voor de nerds hier; voor Statistics One moet ik gebruik maken van R. Nu lijkt me dat helemaal tof, alleen weet ik dus niet waar ik nu een fatsoenlijke tutorial kan vinden waar gewoon uitgelegd staat hoe je basisdingen moet doen.
Hebben jullie tips?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131741008
R als in verzameling rationele en irrationele getallen? Statistiek software :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131741182
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even een vraagje voor de nerds hier; voor Statistics One moet ik gebruik maken van R. Nu lijkt me dat helemaal tof, alleen weet ik dus niet waar ik nu een fatsoenlijke tutorial kan vinden waar gewoon uitgelegd staat hoe je basisdingen moet doen.
Hebben jullie tips?
Een collega van mij gebruikt deze, is dat wat? http://www.psych.upenn.edu/~baron/rpsych/rpsych.html

Ik kon in het begin niks goeds vinden dus toen ben ik maar gewoon begonnen met voorbeeldcode en scripts van collega's die leken op wat ik nodig had, en dan zelf kleine dingetjes gaan aanpassen. Op zich kom je dan ook al een heel eind. Als je wel ongeveer weet wat er zou moeten gebeuren (bijv. een t-test) maar alleen niet hoe je het moet programmeren, kun je de precieze commando's/syntax die je nodig hebt best makkelijk googlen. :) Er zijn wel heel veel fora etc. met mensen die specifieke vragen oplossen, compleet met code en alles.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131741383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:15 schreef Mini. het volgende:

[..]

Een collega van mij gebruikt deze, is dat wat? http://www.psych.upenn.edu/~baron/rpsych/rpsych.html

Ik kon in het begin niks goeds vinden dus toen ben ik maar gewoon begonnen met voorbeeldcode en scripts van collega's die leken op wat ik nodig had, en dan zelf kleine dingetjes gaan aanpassen. Op zich kom je dan ook al een heel eind. Als je wel ongeveer weet wat er zou moeten gebeuren (bijv. een t-test) maar alleen niet hoe je het moet programmeren, kun je de precieze commando's/syntax die je nodig hebt best makkelijk googlen. :) Er zijn wel heel veel fora etc. met mensen die specifieke vragen oplossen, compleet met code en alles.
Ja! Dat ziet er goed uit! :D
Ik weet dat het idd een ontzettend open pakket is, maar als je de basics al niet weet, dan is het niet zo handig. :P Ik ga er eens mee stoeien, tnx!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131741536
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! Dat ziet er goed uit! :D
Ik weet dat het idd een ontzettend open pakket is, maar als je de basics al niet weet, dan is het niet zo handig. :P Ik ga er eens mee stoeien, tnx!
Oh en dit is volgens mij de "officiële", maar die had je vast al gevonden, of niet? Ik ben er ooit aan begonnen en vond hem niet erg toegankelijk, maar die sample session in appendix A is misschien nog wel handig. :)
http://cran.r-project.org/doc/manuals/R-intro.html
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131741674
Geïnstalleerd en manual bekeken...Is pure nerdpron dat :D
'Vector' gebruiken als benaming voor een collectie alleen niet :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131741875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Geïnstalleerd en manual bekeken...Is pure nerdpron dat :D
'Vector' gebruiken als benaming voor een collectie alleen niet :@
Nu wil ik weten waarom niet, maar dan wordt het echt te nerderig. :@
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131742183
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even een vraagje voor de nerds hier; voor Statistics One moet ik gebruik maken van R. Nu lijkt me dat helemaal tof, alleen weet ik dus niet waar ik nu een fatsoenlijke tutorial kan vinden waar gewoon uitgelegd staat hoe je basisdingen moet doen.
Hebben jullie tips?
ik heb ergens een pdf boek liggen. ik vind R echt kut om mee te werken, de learning curve is zo stijl. Ik ga even kijken en ook even kijken of ik je email adres nog ergens heb liggen!
pi_131742375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nu wil ik weten waarom niet, maar dan wordt het echt te nerderig. :@
ik ga met je mee, ik wil het ook gebruiken. Al weet ik ook niet waar V1Z aan refereert met een collectie...
pi_131742456
Ik vond wat in mijn mailbox! Tnx!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131742557
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond wat in mijn mailbox! Tnx!
hoop dat het helpt. Ik gebruik altijd Stata, daar weet ik de weg wel. R echt niet.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:09:54 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131742585
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Zulk soort heb ik ook maar vind ik niet fijn lopen, te zwaar en te stug.
Deze zijn juist erg licht. Deze schoenen en ik worden de komende jaren de beste vrienden O+ http://www.vrijbuiter.nl/(...)wag-arrow-xcr-women/

Bij mij zitten alle Meidl voor geen meter.
Lief heeft onafhankelijk vanij ook Hanwags uitgekozen
Herenschoenen waren wat verderop

[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 01-10-2013 16:17:35 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131743046
R O+ Ik doe ook statistics one maar omdat ik het graag met R wil kunnen. R is fijn O+.
Maar ik ben dan ook een Nerd. Nu nog even tijd vinden voor de cursus
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131743330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:25 schreef Californium het volgende:
R O+ Ik doe ook statistics one maar omdat ik het graag met R wil kunnen. R is fijn O+.
Maar ik ben dan ook een Nerd. Nu nog even tijd vinden voor de cursus
Hehhee een medestander. O+
Ik liep dus al volledig vast bij de eerste test die je moest doen, omdat ik helemaal niets weet van R. :D
De lectures vond ik wel heel erg tof en begrijpelijk (mag ook wel met mijn achtergrond natuurlijk, maar dan nog steeds :P), maar bij R wist ik even niet waar te beginnen. Hopelijk met deze linkjes en het boek van Jagär wel! :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131743514
Ik weet vooral hoe je een aantal grafiekjes enzo kan maken en dat vind ik heel fijn O+ niet alsof ik R een jaar geleden kende of snapte hoor. Dus komt goed. Zal vanavond er ook weer eens voor gaaan zitten!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:16:41 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131746550
Lijst
O dubbele volk.boterham met ham, gekookt ei, salade, mayo, beschuit kaas, melk
T's cappuccino, dropjes
L pakje volkorencrackers met roomkaas, tomaat
T's 2 appels, 2 handen bramen, halve peer, cappuccino, halve bros
D gegrilde groente uit de oven, gegrilde tartaar ui de oven, gesmoorde spruiten, zoete wortelen, aardappelpuree, zoetzurepittige komkommersalade
T kwark, griekse yoghurt, honing
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131748387
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ga met je mee, ik wil het ook gebruiken. Al weet ik ook niet waar V1Z aan refereert met een collectie...
Bedoelde een verzameling, sorry.
Vectoren ben ik gewend als een beweging in de ruimte.

Zal misschien ook verschillen bij welke achtergrond je hebt. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131748631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bedoelde een verzameling, sorry.
Vectoren ben ik gewend als een beweging in de ruimte.

Zal misschien ook verschillen bij welke achtergrond je hebt. :@
Een vector is toch ook een naam voor een variabele met maar 1 dimensie? Dus zeg maar een 2D-array met 1 rij en meerdere kolommen of andersom. Zo is het in elk geval in Matlab. :P [/nerd]

Ontopic: honger, maar vriendje komt pas over een dik uur... Ik ga me maar eens op een kiwi storten. :')
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131749060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:24 schreef Mini. het volgende:

[..]

Een vector is toch ook een naam voor een variabele met maar 1 dimensie? Dus zeg maar een 2D-array met 1 rij en meerdere kolommen of andersom. Zo is het in elk geval in Matlab. :P [/nerd]

Ontopic: honger, maar vriendje komt pas over een dik uur... Ik ga me maar eens op een kiwi storten. :')
Kan zijn dat het ook zo gebruikt wordt maar vanuit mijn achtergrond ken ik het dus als een beweging in een n-dimensionale ruimte.

/googlen gaat :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131749249
Is dus inderdaad beide :D
quote:
1. Mathematics
a. A quantity, such as velocity, completely specified by a magnitude and a direction.
b. A one-dimensional array.
Eigenlijk ook wel logisch, een vector is altijd een 1D array ongeacht het aantal dimensies 8)7

Dus ook een verzameling inderdaad... Is jullie taak om mij te verbeteren in dit soort gevallen }:| :P ;) "domme V1z!" een vector n == array[n], verzameling!

[ Bericht 25% gewijzigd door V1z0R op 01-10-2013 19:16:49 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131750655
Zo, ik zit zo ongeveer voor het eerst vandaag! O+ Nouja, niet helemaal waar, want in de auto zit je ook, maar goed :+

O: bakje yoghurt, plak krentenbrood
B: rijles (ging zowaar niet heel desastreus :P ), daarna een uur of twee huis en perceel bekeken met makelaar en bij hem op gesprek geweest
T: koffie + koekje
L: salade met tonijn, rode ui, kappertjes, pijnboompitjes en wat brood met kruidenboter
B: kozijn geverfd
D: ? Moet nu nog even iets eten maar geen honger eigenlijk, lunch was om 3 uur/half vier
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131751269
*O* Net een mail gekregen dat we 600 euro p.p. krijgen voor de vluchtvertraging die we afgelopen zomer hebben gehad *O* En dat voor een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131751601
Ik ben geen nerd, dus heb niets begrepen van wat er gepost werd :+

Lijstje dan maar:

O: spelt-desembrood met boter, gekookt ei en tomaat
L: worteltjes, paprika en komkommer met hummus
T: banaan
T: twee chocolademelk en een cappuchino uit automaat ( een training overleven) ;(
S: anderhalf uur yoga
D: noodle salade met tauge, prei, gerookte kip, cashews en omelet
T: thee en pure chocolade
pi_131751792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef Goodbye het volgende:
*O* Net een mail gekregen dat we 600 euro p.p. krijgen voor de vluchtvertraging die we afgelopen zomer hebben gehad *O* En dat voor een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij. :+
Kijk, dat is een leuke meevaller! Maakt de vertraging wel goed denk ik! :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131752622
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kijk, dat is een leuke meevaller! Maakt de vertraging wel goed denk ik! :)
Zeker! We kregen namelijk ook nog bonnen voor eten op Schiphol, een overnachting in een goed hotel in Chicago en een goed diner in datzelfde hotel :7 . Yay voor EU-regelgeving 8-) .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131752771
Ik vond eigenlijk alleen de wiskunde-vakken leuk op het HBO.
Ook omdat ik die goed snapte en de rest van de klas zelden, terwijl zij allemaal zo dingen installeerden, vanalles programmeerden etc. Dat vind ik (zelfs dat installeren :') ) dan weer hopeloos ingewikkeld.

Vooral database-ontwerp of database-analyse (zoiets) was leuk - dat was gewoon verzamelingenleer :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131752817
Ik vind het allemáál abracadabra! :') :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131752930
lijst
• -
• bakje 1: gelatinepudding kokosroom-met-bessensap en diepvriesfruit
• bakje 2: 2 gekookte eier, komkommer
• bakje 3: 12 mossels, halve haringkoning, 2 tomaten
• kantoorfruit: 3 appels, tros druiven
• 1 glas rode wijn
• avondeten: gehaltballetjes, gekookte wortels, rode biet met mierikswortel
• toe: kokosroom-met-bessensappudding en gestoofde pruimen

Ik ben een nieuw geenkoekjesoffensief begonnen, nu met hulp van liefste. Het ging niet goed. Als in, op een redelijke dag slechts 10 koekjes :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131752963
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het allemáál abracadabra! :') :@
Nou nog even wachten op XM, die kan denk ik de letters niet eens lezen :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131753129
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef sigme het volgende:
lijst
• -
• bakje 1: gelatinepudding kokosroom-met-bessensap en diepvriesfruit
• bakje 2: 2 gekookte eier, komkommer
• bakje 3: 12 mossels, halve haringkoning, 2 tomaten
• kantoorfruit: 3 appels, tros druiven
• 1 glas rode wijn
• avondeten: gehaltballetjes, gekookte wortels, rode biet met mierikswortel
• toe: kokosroom-met-bessensappudding en gestoofde pruimen

Ik ben een nieuw geenkoekjesoffensief begonnen, nu met hulp van liefste. Het ging niet goed. Als in, op een redelijke dag slechts 10 koekjes :').
Heb je nou die koekjes gehad vandaag en staan ze niet op je lijstje of waren de koekjes gisteren? :P Desalniettemin verder een mooie lijst!

En XM en ik zijn inderdaad allebei gezegend met een wiskundedeuk ;( .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:22:02 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131753218
XM kan iig vermenigvuldigen....

Kan niet eens fatsoenlijk aftrekken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131753243
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef sigme het volgende:
lijst
• -
• bakje 1: gelatinepudding kokosroom-met-bessensap en diepvriesfruit
• bakje 2: 2 gekookte eier, komkommer
• bakje 3: 12 mossels, halve haringkoning, 2 tomaten
• kantoorfruit: 3 appels, tros druiven
• 1 glas rode wijn
• avondeten: gehaltballetjes, gekookte wortels, rode biet met mierikswortel
• toe: kokosroom-met-bessensappudding en gestoofde pruimen

Ik ben een nieuw geenkoekjesoffensief begonnen, nu met hulp van liefste. Het ging niet goed. Als in, op een redelijke dag slechts 10 koekjes :').
Oh ja, en 's ochtends even een kwartiertje trainen:
20 x opdrukken
25 kniebuiging met 30 kg
3 x optrekken bovenhands
3 x optrekken onderhands met benen optrekken
3 x hangend benen optrekken
elk been 20 x uitstappen 30kg
20 dips
elke arm 5 x biceps met 12,5kg
nog 10 x opdrukken
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131753296
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je nou die koekjes gehad vandaag en staan ze niet op je lijstje of waren de koekjes gisteren? :P Desalniettemin verder een mooie lijst!

En XM en ik zijn inderdaad allebei gezegend met een wiskundedeuk ;( .
Koekjes waren de afgelopen weken. Vandaag 0 koekjes, en dat moet zo blijven in de komende jaren.

Heeft de deuk wel elders een extra bobbel opgeleverd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131753319
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM kan iig vermenigvuldigen....

Kan niet eens fatsoenlijk aftrekken
TMI, Uniekhoorn! :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131753388
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Koekjes waren de afgelopen weken. Vandaag 0 koekjes, en dat moet zo blijven in de komende jaren.

Heeft de deuk wel elders een extra bobbel opgeleverd?
Ik lig er tegenwoordig niet meer zo wakker van dat ik dat inzicht niet heb. Talenknobbel heb ik ook niet (al gaat dat gelukkig beter dan wiskunde). Ik moet nog wat ouder en wijzer worden om echt een 'bobbel' te kunnen benoemen, denk ik. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:33:10 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131753711
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

TMI, Uniekhoorn! :P
i suck -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131753960
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

i suck -O-
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131754422
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

i suck -O-
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131754436
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM kan iig vermenigvuldigen....

Kan niet eens fatsoenlijk aftrekken
:D _O-
pi_131754591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je nou die koekjes gehad vandaag en staan ze niet op je lijstje of waren de koekjes gisteren? :P Desalniettemin verder een mooie lijst!

En XM en ik zijn inderdaad allebei gezegend met een wiskundedeuk ;( .
Hier nog een wiskundedeukerig persoon, een dyscalculie vrees ik :Y ;(
pi_131754610
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Hier nog een wiskundedeukerig persoon, een dyscalculie vrees ik :Y ;(
*;
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:51:49 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131754698
Uniek O+ _O-

Cijfers huuu! </nepnerd> ik schrik altijd als ze op mn werk zeggen "Maria, reken jij dat effe uit".

Hoewatwaar!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131754806
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek O+ _O-

Cijfers huuu! </nepnerd> ik schrik altijd als ze op mn werk zeggen "Maria, reken jij dat effe uit".

Hoewatwaar!
Dat heb ik altijd met het verdelen na een etentje bijvoorbeeld. Erg irritant |:(
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:55:23 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131754907
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd met het verdelen na een etentje bijvoorbeeld. Erg irritant |:(
Vaak als ik eenmaal PRECIES snap wat er moet gebeuren snap ik het wel, maar helaas leggen ze op mn werk ook wel eens dingen half uit :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:55:35 #245
70532 loveli
N
pi_131754919
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd met het verdelen na een etentje bijvoorbeeld. Erg irritant |:(
Gewoon delen door n-1 waarbij n=aantal eters :+
crap in = crap out
pi_131755080
Rondje rennen van gisteren heeft mijn knie trouwens geen goed gedaan, vandaag de hele dag al last van. Vroeger ook vaak last van gehad met hardlopen, maar het laatste jaar eigenlijk niet meer. Blijkbaar toch een verkeerde techniek, maar vind het lastig om mezelf iets anders aan te leren.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131755551
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Rondje rennen van gisteren heeft mijn knie trouwens geen goed gedaan, vandaag de hele dag al last van. Vroeger ook vaak last van gehad met hardlopen, maar het laatste jaar eigenlijk niet meer. Blijkbaar toch een verkeerde techniek, maar vind het lastig om mezelf iets anders aan te leren.
Hmmm, vervelend. Is er geen hardloopclubje waar je bij kunt? Of ergens een start to run training volgen?
Ik ben al halverwege mn rustperiode, nog maar 3 maanden wachten en dan hoop ik dat mijn hiel ook weer hersteld is en kan ik ook weer gaan rennen. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131758137
Uniek :D :D O+
pi_131759865
Pilates gedaan. Deze keer geen beweging zonder zweet. 4x op een rij is dat nu, maar de komende 4 dagen kan ik dan ook niet sporten :P
pi_131760062
Netjes Puff! Ook spierpijn?
pi_131768469
Mogge!

gedaan:
20 x opdrukken
25 kniebuiging met 30 kg
3 x optrekken bovenhands
3 x optrekken onderhands met benen optrekken
3 x hangend benen optrekken
elk been 20 x uitstappen 30kg
20 dips
biceps met lange stang 17kg
nog 12 x opdrukken

planning:
• 0 koekjes
• bakje 1: gelatinepudding-bessensap en diepvriesfruit
• bakje 2: 2 gekookte eier, komkommer
• bakje 3: 14 mossels, pannekoek, komkommer
• kantoorfruit: 3 appels
• 1 biertje
• avondeten: <onbekend, bij moeder>
• toe: <als ik eraan denk zelf een toetje mee te nemen>
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131769148
Poeh, dat je dat voor elkaar krijgt op de vroege ochtend sigme! Succes met de 0 koekjes, mocht je toch in de verleiding komen, zie dan deze smilie maar voor je >> }:|

Planning

O: 2 zuurdesemcrackers jam, beschuitje hagelslag (kwark was op)
T: 2 gekookt eitjes
L: pistoletje ?, appel
T: 2 rijstwafels pindakaas, peer
S: uurtje fitness
D: ? iets met kip, rijst en groente denk ik
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131769443
Sinds wanneer doen 'we' meer dan een week met een topic?

Mijn dag is niet compleet zonder een topic of 2 Slank :D
He who dies with the most toys
still dies
pi_131769474
Sinds we te streng zijn en iedereen naar dieet of OUD is verhuisd....
Ja doei.
pi_131769697
Gisteren:
O: 300 gr volle kwark, muesli
T: druiven
L: halve winterpeen, 2 stengels bleekselderij, 2 roggebrood met houmous, misschien nog een eitje of een snee brood broodje met roomboter
T: wat over is van de lunch
'D': geen idee nog, iets snels voor het hardlopen, mss noedels, courgette en vegastukjes pasta gevuld met noten
S: hardlopen, 6-7 km 8,2 km

Vandaag:
O: brinta (300ml melk/30 gram brinta)
T: evergreen
L: halve winterpeen, stengel bleekselderij, houmous, gekookt ei, 2 roggebrood met houmous
T: wat er over is van de lunch
D: sushi-uit-eten :9
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131769739
O-)

Gisteren weer een pittig sport uurtje gehad O+

O: Kommetje brinta, kop thee
T: thee, boterham
L: 2 boterhammen, cup-a-soup
T: appel
D:rijst, groenten en duitse biefstuk
pi_131769780
Ik ben zelf niet verhuisd, maar vind de sfeer wel een stuk minder dan vroeger. Weet niet of dat met strengheid te maken heeft. Mensen mogen best streng zijn, lijkt me helemaal niks mis mee. Maar soms gaat het wel wat erg ver/lijkt men wat doorgeslagen.

Kan dat alleen de sfeer van het topic veranderen? Geen idee. Maar ik vind het in ieder niet meer zo leuk als vroeger.
pi_131770089
Het afgelopen jaar stond voor mij niet in het teken van afvallen en gezond eten. Nou ja, ik streef wel naar gezond eten, dat is niet veranderd, maar mijn prioriteiten zijn wel anders. En ik vind het een beetje raar om hier alleen mee te kletsen als het off topic gaat. Ik mis jullie wel en vind het soms jammer dat ik niet meer makkelijk op de hoogte ben van wat er bij de vaste posters speelt. Sommigen zie ik wel op FB en soms zelfs irl :o ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131770185
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat de sfeer er niet beter op wordt als iedereen telkens zegt dat de sfeer minder is. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131770215
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hmmm, vervelend. Is er geen hardloopclubje waar je bij kunt? Of ergens een start to run training volgen?
Ik ben al halverwege mn rustperiode, nog maar 3 maanden wachten en dan hoop ik dat mijn hiel ook weer hersteld is en kan ik ook weer gaan rennen. O+
Nou, er is wel een hardloopclub in mijn woonplaats, maar daar ben ik uit kostenoverweging i.c.m. sportschool nooit bij gegaan. Nu ga ik over een paar maanden verhuizen, wellicht dat ik wel even ga kijken wat er in mijn nieuwe woonplaats is!

En geen start to run trainingen helaas, ik ga van durp naar durp. En sowieso vind ik mezelf wel wat meer dan een starter! :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131770228
Ik had het vooral even te druk met m'n leven! Maar ik BEN ER WEER! *O* :W

Lijstje:

O: 2 sneden brood met hummus, koffie erbij
T: banaan
L: lunchen met m'n nieuwe supervisors op m'n nieuwe uni, geen idee! Wel wat lichts/gezonds/met veel groenten
T: ?
D: risotto met pompoen en baconblokjes
Ja doei.
pi_131770302
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, er is wel een hardloopclub in mijn woonplaats, maar daar ben ik uit kostenoverweging i.c.m. sportschool nooit bij gegaan. Nu ga ik over een paar maanden verhuizen, wellicht dat ik wel even ga kijken wat er in mijn nieuwe woonplaats is!

En geen start to run trainingen helaas, ik ga van durp naar durp. En sowieso vind ik mezelf wel wat meer dan een starter! :7
Heheheh, dat is voor mij ook een reden om niet "georganiseerd:" hard te lopen. Ik weet dat er hier in de regio wel wat trainingsdingen zijn waarbij je traint voor een wedstrijd, en dat kan ook een wedstrijd van 10 km of een halve marathon zijn. De kosten daarvan vallen vaak wel mee. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131770352
Lijstje!
O: yoghurt, muesli, noten, rozijnen
T: andere helft van ontbijt :+
L: 2x brood met filet américain, 1 met grillworst
T: 2 sneeën brood met kaas
T: peer/kiwi/banaan
B: uurtje fietsen en een berg afwas :')
D: vegading, stukje brood en een berg bloemkool met bechamelsaus en parmezaanse kaas :9
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131770371
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, er is wel een hardloopclub in mijn woonplaats, maar daar ben ik uit kostenoverweging i.c.m. sportschool nooit bij gegaan. Nu ga ik over een paar maanden verhuizen, wellicht dat ik wel even ga kijken wat er in mijn nieuwe woonplaats is!

En geen start to run trainingen helaas, ik ga van durp naar durp. En sowieso vind ik mezelf wel wat meer dan een starter! :7
Wel jammer dat dat zoveel geld moet kosten -O- Bij ons is 't 30 pond voor 'n heel jaar! :o
Ja doei.
pi_131770402
Ik betaal een tientje per maand, vind ik eigenlijk reuze meevallen. Zeker omdat ik vaak gratis mee kan doen met extra training ter voorbereiding op wedstrijd, 7 dagen in de week kan trainen en er 3 avonden in de week een inloop-fysio waar ik gratis binnen kan lopen (lage drempel!) voor advies. /reclame
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131770418
Zal ik ook maar een lijstje doen dan?
O: kwark, laatste restje key lime pie vulling (lekker!!! :D Jammer dat de basis gecondenseerde melk is en ik dus niet eens na wil denken over de calorieen!) met frambozen, koffie met een beetje slagroom
S: uurtje krachttraining
L: 4 boterhammen: 2 met filet americain, 1 met gebraden gehakt en 1 met worst
B: uurtje fietsen
T: hopelijk wat hapjes
B: uurtje fietsen
D: Lauwwarme salade met sperziebonen, tomaat, wat krieltjes en een blikje tonijn
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131770543
Vanaf eind oktober heb ik de weekenden weer echt voor mezelf sinds heel lange tijd (dat geeft een heel dubbel gevoel... ;(). Dat vind ik wel een mooi moment om weer aan het sporten te gaan. Ik overweeg een sportschool die ook bootcamplessen geeft. Daar kan je je dan per keer voor inschrijven, dat lijkt me wel wat! Bij slecht weer kan ik dan gewoon binnen sporten :') :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131770557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zal ik ook maar een lijstje doen dan?
O: kwark, laatste restje key lime pie vulling (lekker!!! :D Jammer dat de basis gecondenseerde melk is en ik dus niet eens na wil denken over de calorieen!) met frambozen, koffie met een beetje slagroom
S: uurtje krachttraining
L: 4 boterhammen: 2 met filet americain, 1 met gebraden gehakt en 1 met worst
B: uurtje fietsen
T: hopelijk wat hapjes
B: uurtje fietsen
D: Lauwwarme salade met sperziebonen, tomaat, wat krieltjes en een blikje tonijn
Wat een ontbijt! :D Lekker!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131770670
Het recept: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/key_lime_pie_53484
Taart was ook bijzonder lekker, maar dus veel te veel vulling voor de taart. :P
Mocht je 'm willen maken: laat het deeg dus gedeeltelijk over de rand hangen want dat krimpt tijdens het bakken (kwam ik dus achter :P) en je zest wil je in mini stukjes hebben, anders kom je slierten tegen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131770786
Ik vind het altijd zo jammer als er geen foto bij een recept staat -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131770905
Henk, jij moet echt stoppen met zoetigheid eten. Kom op nou! Wat is dat nu voor ontbijt?
pi_131770938
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef Quinazoline het volgende:
Ik betaal een tientje per maand, vind ik eigenlijk reuze meevallen. Zeker omdat ik vaak gratis mee kan doen met extra training ter voorbereiding op wedstrijd, 7 dagen in de week kan trainen en er 3 avonden in de week een inloop-fysio waar ik gratis binnen kan lopen (lage drempel!) voor advies. /reclame
_O_
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131770963
Ik ga straks in m'n maat 38 spijkerbroek naar de uni. 8-)

Like a baws 8-)
Ja doei.
pi_131770966
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:54 schreef Phaidra het volgende:
Vanaf eind oktober heb ik de weekenden weer echt voor mezelf sinds heel lange tijd (dat geeft een heel dubbel gevoel... ;(). Dat vind ik wel een mooi moment om weer aan het sporten te gaan. Ik overweeg een sportschool die ook bootcamplessen geeft. Daar kan je je dan per keer voor inschrijven, dat lijkt me wel wat! Bij slecht weer kan ik dan gewoon binnen sporten :') :+.
Lijkt me idd ook raar! :* Maar wel goed dat je het sport op wilt pakken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131771006
quote:
3s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:11 schreef conleche het volgende:
Henk, jij moet echt stoppen met zoetigheid eten. Kom op nou! Wat is dat nu voor ontbijt?
Ik zit in mijn "geen dingen kopen die ik niet strict nodig heb"-maand en daar hoort restjes opmaken ook bij.
Maar het bakje is leeg, de hoeveelheid troep in mijn huis is een stuk kleiner dan de hoeveelheid gezonde dingen en er komt deze maand geen troep meer mijn huis in.

Zal straks een kwartiertje op de crosstrainer gaan na mn krachttraining. Ter compensatie. :Y

Samengevat: je hebt gelijk Co! :@
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131771062
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zit in mijn "geen dingen kopen die ik niet strict nodig heb"-maand en daar hoort restjes opmaken ook bij.
Maar het bakje is leeg, de hoeveelheid troep in mijn huis is een stuk kleiner dan de hoeveelheid gezonde dingen en er komt deze maand geen troep meer mijn huis in.

Zal straks een kwartiertje op de crosstrainer gaan na mn krachttraining. Ter compensatie. :Y

Samengevat: je hebt gelijk Co! :@
Ik herken het patroon, je geeft me altijd gelijk! :P (dat heb ik natuurlijk ook). Dus ik hou je in de gaten! :+
pi_131771151
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik herken het patroon, je geeft me altijd gelijk! :P (dat heb ik natuurlijk ook). Dus ik hou je in de gaten! :+
Hehehehehe, goed punt :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131771613
Uniek :D. Goodbye :D. _O-

Jagar, weet jij (of iemand anders) waar je 'leuke' thermoshirts kunt kopen? Die dingen zijn altijd zo lekker lang (geen koude rug) en warm, en aangezien ik nu ook in een winters land ga wonen leek het mij wel handig om die altijd onder mijn truien te dragen. Maar dan wil ik eigenlijk ook een paar in een leuk kleurtje zodat ik indien nodig mijn trui ook uit kan trekken :+. Heb nu een half-verwassen van de kruidvat aan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131771833
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:43 schreef Chicolate het volgende:
Uniek :D. Goodbye :D. _O-

Jagar, weet jij (of iemand anders) waar je 'leuke' thermoshirts kunt kopen? Die dingen zijn altijd zo lekker lang (geen koude rug) en warm, en aangezien ik nu ook in een winters land ga wonen leek het mij wel handig om die altijd onder mijn truien te dragen. Maar dan wil ik eigenlijk ook een paar in een leuk kleurtje zodat ik indien nodig mijn trui ook uit kan trekken :+. Heb nu een half-verwassen van de kruidvat aan.
Ga je verhuizen? Of was je vorige winter ergens anders?

Voor de thermoshirts misschien even bij de Hema kijken?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131771838
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik herken het patroon, je geeft me altijd gelijk! :P (dat heb ik natuurlijk ook). Dus ik hou je in de gaten! :+
:D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131771920
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ga je verhuizen? Of was je vorige winter ergens anders?

Voor de thermoshirts misschien even bij de Hema kijken?
Ja ik verhuis over anderhalve week naar Zwitserland! Blijf daar een maand of 7 wonen voor mijn stage (minstens).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131771946
Volgens mij heeft de H&M ook leuke thermoshirts Chico!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131772324
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik verhuis over anderhalve week naar Zwitserland! Blijf daar een maand of 7 wonen voor mijn stage (minstens).
Oh, hoe tof! Waar precies?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131772384
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, hoe tof! Waar precies?
DM oO<
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:17:36 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131772435
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben zelf niet verhuisd, maar vind de sfeer wel een stuk minder dan vroeger. Weet niet of dat met strengheid te maken heeft. Mensen mogen best streng zijn, lijkt me helemaal niks mis mee. Maar soms gaat het wel wat erg ver/lijkt men wat doorgeslagen.

Kan dat alleen de sfeer van het topic veranderen? Geen idee. Maar ik vind het in ieder niet meer zo leuk als vroeger.
^^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131772836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik verhuis over anderhalve week naar Zwitserland! Blijf daar een maand of 7 wonen voor mijn stage (minstens).
Kijk, dat soort zaken mis ik dus gewoon :o :o. Wat tof en spannend!! Blijft vriendlief in NL?

Ik heb een thermoshirt van Icebreaker. Vooral prettig omdat de hals niet zo hoog is, waardoor je het makkelijk als gewoon shirt kan dragen ook. Mijnes is zonder mouw, maar je hebt ook leuke modellen met lange mouwen :Y.

Zie bijvoorbeeld deze

(jeetje wat een lange url. Hopelijk is hij niet sessiegebonden. Anders moet je even naar de website van bever gaan en daar zoeken op dames > ondergoed > icebreaker).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131772855
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kijk, dat soort zaken mis ik dus gewoon :o :o. Wat tof en spannend!! Blijft vriendlief in NL?

Ik heb een thermoshirt van Icebreaker. Vooral prettig omdat de hals niet zo hoog is, waardoor je het makkelijk als gewoon shirt kan dragen ook. Mijnes is zonder mouw, maar je hebt ook leuke modellen met lange mouwen :Y.

Zie bijvoorbeeld deze

(jeetje wat een lange url. Hopelijk is hij niet sessiegebonden. Anders moet je even naar de website van bever gaan en daar zoeken op dames > ondergoed > icebreaker).
Dit heb ik ook niet echt heel duidelijk online gegooid nog, vanwege herkenbaar ;). Hoogstens een paar keer naar gehint. En ja, ik ga alleen. Maar hey, zo duur zijn tickets niet (als je goed plant 60 euro voor een retourtje). Maar! url werkt nog, dankje! Ga er even naar kijken (en een grote shopronde inplannen voor al die winkels).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131772975
Ha, gelijk maar even gaan kijken of er een loopgroep in mijn nieuwe woonplaats zit en die zit er dus. Word gelijk helemaal enthousiast en de contributie is echt een schijntje! :D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131773742
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:43 schreef Chicolate het volgende:
Uniek :D. Goodbye :D. _O-

Jagar, weet jij (of iemand anders) waar je 'leuke' thermoshirts kunt kopen? Die dingen zijn altijd zo lekker lang (geen koude rug) en warm, en aangezien ik nu ook in een winters land ga wonen leek het mij wel handig om die altijd onder mijn truien te dragen. Maar dan wil ik eigenlijk ook een paar in een leuk kleurtje zodat ik indien nodig mijn trui ook uit kan trekken :+. Heb nu een half-verwassen van de kruidvat aan.
Primark misschien
Worry is a misuse of imagination
pi_131773793
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:54 schreef Phaidra het volgende:
Vanaf eind oktober heb ik de weekenden weer echt voor mezelf sinds heel lange tijd (dat geeft een heel dubbel gevoel... ;(). Dat vind ik wel een mooi moment om weer aan het sporten te gaan. Ik overweeg een sportschool die ook bootcamplessen geeft. Daar kan je je dan per keer voor inschrijven, dat lijkt me wel wat! Bij slecht weer kan ik dan gewoon binnen sporten :') :+.
Bootcamp is leuk!
Worry is a misuse of imagination
pi_131773842
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat de sfeer er niet beter op wordt als iedereen telkens zegt dat de sfeer minder is. :P
Jawel joh
Worry is a misuse of imagination
pi_131774022
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Bootcamp is leuk!

Hoe veel moet je bij de oefeningen op je polsen steunen eigenlijk (opdrukken bijvoorbeeld)? Dat kan ik namelijk niet meer en het is stom om een groot deel van de oefeningen niet goed mee te kunnen doen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131774279
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM kan iig vermenigvuldigen....

Kan niet eens fatsoenlijk aftrekken
_O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131774346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben zelf niet verhuisd, maar vind de sfeer wel een stuk minder dan vroeger. Weet niet of dat met strengheid te maken heeft. Mensen mogen best streng zijn, lijkt me helemaal niks mis mee. Maar soms gaat het wel wat erg ver/lijkt men wat doorgeslagen.

Kan dat alleen de sfeer van het topic veranderen? Geen idee. Maar ik vind het in ieder niet meer zo leuk als vroeger.
Ik wijt het aan het gebrek aan Dude-pics }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 2 oktober 2013 @ 12:41:30 #296
70532 loveli
N
pi_131774472
Had Zwitserland ook gemist, tof!!!

Ik probeer zo weinig mogelijk achter een monitor te zitten, iets met een fysio. Die bij de weg technisch goed is, maar wat mij beteft mag hij het iets zakelijker houden.
/first world enzo
crap in = crap out
pi_131775044
Wat tof Chico! O+ Nu ben ik ook wel benieuwd waar precies en wat je daar gaat doen. :)

Er is een kleine kans dat vriendje en ik daar later dit najaar ook een paar weken heen kunnen om te werken, maar het is allemaal nog heel onduidelijk dus ik durf er nog niet op te hopen. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131775085


zelf gemaakt!
pi_131775175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kijk, dat soort zaken mis ik dus gewoon :o :o. Wat tof en spannend!! Blijft vriendlief in NL?

Ik heb een thermoshirt van Icebreaker. Vooral prettig omdat de hals niet zo hoog is, waardoor je het makkelijk als gewoon shirt kan dragen ook. Mijnes is zonder mouw, maar je hebt ook leuke modellen met lange mouwen :Y.

Zie bijvoorbeeld deze

(jeetje wat een lange url. Hopelijk is hij niet sessiegebonden. Anders moet je even naar de website van bever gaan en daar zoeken op dames > ondergoed > icebreaker).
Ja, zijn echt goede! Heb zelf icebreaker GT, ideaal ding. Bij mij staat er ook nog beast op, geen idee of dat ook een merknaam ofzo is. Ik heb dat altijd aan met dun jack tijdens zeiltraining/race als het rond de 0 graden is. Nu alleen thermo en spraytop en je krijgt het in zo'n ding echt niet koud.
pi_131775314
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:43 schreef Chicolate het volgende:
Uniek :D. Goodbye :D. _O-

Jagar, weet jij (of iemand anders) waar je 'leuke' thermoshirts kunt kopen? Die dingen zijn altijd zo lekker lang (geen koude rug) en warm, en aangezien ik nu ook in een winters land ga wonen leek het mij wel handig om die altijd onder mijn truien te dragen. Maar dan wil ik eigenlijk ook een paar in een leuk kleurtje zodat ik indien nodig mijn trui ook uit kan trekken :+. Heb nu een half-verwassen van de kruidvat aan.
ah, dit had ik gemist. Ik draag eigenlijk geen thermoshirts. Ik heb een hele saaie van craft. Verder niets. Draag wel eens m'n slankie thermo onderbroek onder een spijkerbroek. Maar, dat ook alleen als het kouder is dan -15 ofzo..
pi_131775580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

zelf gemaakt!
_O_ tof zeg!!

Ik heb sinds kort naailes (ja ja :P), ik vind het leuk! Hoop over een week of 6 een jurkje af te hebben...

Jouw naaimachine ziet er nog antieker uit dan die ik thuis heb staan :D. Ik overweeg overigens wel om een nieuwe te kopen. Die ik nu heb staan loopt steeds vast en ik heb geen idee of het nu aan mij ligt of aan het apparaat. En het lijkt me superhandig om een knop met standen voor de snelheid te hebben (ipv dat je dat met je voet regelt) en een knop om de naald omhoog te doen. Maar ik ga eerst nog eens kijken of ik er na deze lessen misschien beter mee overweg kan.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')