Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Op zaterdag 21 september 2013 11:05 schreef GotC het volgende: Succes Vredeslopers Het is top loopweer hier in Den Haag, dus lekker hobbelen en duiven verzamelen!
Kom je kijken?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Op zaterdag 21 september 2013 11:05 schreef GotC het volgende: Succes Vredeslopers Het is top loopweer hier in Den Haag, dus lekker hobbelen en duiven verzamelen!
Ja, pers jij nou maar's een beebie uit, dan kun je daarna weer hardlopen
Ik heb wel zin en geen blessures, maar ben gewoon niet zo'n ochtendmens, dus GWK-meet'ers, niet op me wachten, ik ben een treintje later! Zou nu al onderweg naar het station moeten zijn maar ik moet m'n boterham voor de lunch nog smeren en de poes voeren... Hopelijk zie ik toch nog wat Fok!kers, als jullie mij zien zwaai effe! Het wordt m'n oranje shirt, wit petje en natuurlijk blote voeten. Loop ze allemaal en misschien tot vanmiddag!
Op zaterdag 21 september 2013 11:09 schreef Daywalk3r het volgende: Allen veel plezier natuurlijk! Ik heb er nu wel vrede mee. Hopen dat het snel beter gaat en de pijlen richten op de HM.
Yup! Gisteren een relatief goede slag gemaakt, en vandaag en morgen nog maar even zorgen dat 't 'genoeg' is. Voor 'uitmuntend' ga ik niet meer, gewoon voor dat papiertje op 't moment