abonnement Unibet Coolblue
pi_135557720
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:19 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het valt an sich mee, het is geen totale fail geworden. Ja de copy/paste omgevingen zijn onvergeeflijk en het verhaal is ook wat magerder dan in deel 1 evenals de conversation opties onder de partymembers. De engine however is flink verbeterd, evenals het combat systeem wat nodig een schop onder de kont mocht krijgen. Ook heb ikme prima vermaakt met de game ondanks bovenstaande tekortkomingen, dus een complete faal kan ik het niet noemen.
Het is gratis, als je het als SP wilt spelen is het wel even te doen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_135557737
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is gratis, als je het als SP wilt spelen is het wel even te doen.
De comment ging over DA2, niet over TOR
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_135557864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

De comment ging over DA2, niet over TOR
Oh, dacht dat je het over SWTOR had en dat je het met KOTOR vergeleek.
DA2 is best wel slecht eigenlijk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_135557902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:19 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het valt an sich mee, het is geen totale fail geworden. Ja de copy/paste omgevingen zijn onvergeeflijk en het verhaal is ook wat magerder dan in deel 1 evenals de conversation opties onder de partymembers.
Die dingen deden voor mij echt de das om. DA1 gaf het gevoel dat je je echt in een grote wereld bevond die under attack was. Een geniale mix van LOTR en ASOIAF, if you will. Het verhaal van 2 wéét ik geeneens meer.

quote:
De engine however is flink verbeterd, evenals het combat systeem wat nodig een schop onder de kont mocht krijgen.
Ja mja, hoewel het combat systeem in DA2 wel vloeiender was moet ik zeggen dat ik er niet zoveel verschil tussen 1 en 2 in zag. Ik vond het in DA1 eigenlijk ook al prima. Desalniettemin was het inderdaad een degelijke tweak.
quote:
Ook heb ikme prima vermaakt met de game ondanks bovenstaande tekortkomingen, dus een complete faal kan ik het niet noemen.
Ok :P Ik vond het echt drie keer niets. Heb het spel wel uitgespeeld omdat ik de hele tijd hoopte dat er wat meer diepgang zou komen maar toen was het spel opeens over.

Wel heb ik weer enigszins goede hoop voor deel 3.
Conscience do cost.
pi_135558019
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Die dingen deden voor mij echt de das om. DA1 gaf het gevoel dat je je echt in een grote wereld bevond die under attack was. Een geniale mix van LOTR en ASOIAF, if you will. Het verhaal van 2 wéét ik geeneens meer.

[..]

Ja mja, hoewel het combat systeem in DA2 wel vloeiender was moet ik zeggen dat ik er niet zoveel verschil tussen 1 en 2 in zag. Ik vond het in DA1 eigenlijk ook al prima. Desalniettemin was het inderdaad een degelijke tweak.

Het verhaal van 2 was veel kleinschaliger, en direct al gefocussed op het mage gedeelte. An sich niet erg, ware het niet dat je continu in Kirkwall rond rent en er dus geen verandering in omgeving is wat de immersion nogal breekt.

Het combat systeem was een gigantische verbetering. Een rogue spelen in deel 1 was waardeloos, alsof je in slow motion bezig was, klopte totaal niet. In deel 2 was de actie instant, en de animaties enorm verbeterd (waar je in deel 1 slechts 1 animatie had bij een mage bijv.)

Hoe dan ook was 1 vele malen beter, en de comments dat ze in deel 3 alle kritiek ten harte nemen (wat ook te zien is in de ontwikkeltijd) evenals de frostbite engine leveren voor mij weer gegarandeerd een pre-order op, al had ik me zo voorgenomen na deel 2 dit niet meer te doen.

Terug OT: Zeker weer zin in een volledige playthrough, maar aangezien mijn vriendin een deze begint aan haar eerste volledige playthrough wacht ik hier nog maar even mee..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_135558094
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het verhaal van 2 was veel kleinschaliger, en direct al gefocussed op het mage gedeelte. An sich niet erg, ware het niet dat je continu in Kirkwall rond rent en er dus geen verandering in omgeving is wat de immersion nogal breekt.

Het combat systeem was een gigantische verbetering. Een rogue spelen in deel 1 was waardeloos, alsof je in slow motion bezig was, klopte totaal niet. In deel 2 was de actie instant, en de animaties enorm verbeterd (waar je in deel 1 slechts 1 animatie had bij een mage bijv.)

Hoe dan ook was 1 vele malen beter, en de comments dat ze in deel 3 alle kritiek ten harte nemen (wat ook te zien is in de ontwikkeltijd) evenals de frostbite engine leveren voor mij weer gegarandeerd een pre-order op, al had ik me zo voorgenomen na deel 2 dit niet meer te doen.

Terug OT: Zeker weer zin in een volledige playthrough, maar aangezien mijn vriendin een deze begint aan haar eerste volledige playthrough wacht ik hier nog maar even mee..
Ik ga ook nog eens een playthrough doen, heb de volledige trilogie 2 keer op mijn 360 gespeeld. Maar ik heb hier en daar wat DLC laten liggen en ik heb nu een goede PC staan, goed excuus om het nog eens allemaal te doorlopen. :+
pi_135558121
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ga ook nog eens een playthrough doen, heb de volledige trilogie 2 keer op mijn 360 gespeeld. Maar ik heb hier en daar wat DLC laten liggen en ik heb nu een goede PC staan, goed excuus om het nog eens allemaal te doorlopen. :+
I said it before and I'll say it again: alle dlc is de moeite waard, en de citadel dlc voor deel 3 is qua dlc de beste fanservice die ik ooit tegengekomen ben.. _O_

En dat na een playthrough of 9 :')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_135558138
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

I said it before and I'll say it again: alle dlc is de moeite waard, en de citadel dlc voor deel 3 is qua dlc de beste fanservice die ik ooit tegengekomen ben.. _O_

En dat na een playthrough of 9 :')
Ik heb bij 3 niet eens de extended cut gespeeld/gezien, was er even klaar mee. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 13:33:32 ]
pi_135558200
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb bij 3 niet eens de extended cut gespeeld/gezien, was er even klaar mee. _O-
Denk dat dat het grote verschil is. Ik heb al mijn import characters naar de final push gespeeld met alle mogelijke verschillende opties, waardoor ik tegen de tijd dat ik het eind ging spelen de final cut al geimplementeerd was. Heb de game dus nooit zonder deze extensie gespeeld, dus de hele rage is aan mij voorbij gegaan. Persoonlijk kan ik me dan ook prima vinden in het einde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_135558253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Denk dat dat het grote verschil is. Ik heb al mijn import characters naar de final push gespeeld met alle mogelijke verschillende opties, waardoor ik tegen de tijd dat ik het eind ging spelen de final cut al geimplementeerd was. Heb de game dus nooit zonder deze extensie gespeeld, dus de hele rage is aan mij voorbij gegaan. Persoonlijk kan ik me dan ook prima vinden in het einde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook niet zo'n probleem mee, maar ik had toch wat leukers verwacht op de een of andere manier. Misschien komt dat omdat ik de rest van het universum/de game zo ontzettend goed vond.
pi_135558352
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet zo'n probleem mee, maar ik had toch wat leukers verwacht op de een of andere manier. Misschien komt dat omdat ik de rest van het universum/de game zo ontzettend goed vond.
Dat was ook exact mijn gedachte, dat alle rage met name veroorzaakt werd door het ontbreken van een happy ending (no pun intended). Persoonlijk ben ik van mening dat de game nou eenmaal geen happy end kon bevatten gezien alle ellende, en het feit dat shephard de sjaak was zag je al van mijlenver aankomen.

Wel vind ik het zonde dat na alle gedoe om de assets bij elkaar te krijgen de oorlog zelf (met de hele vloot van alle rassen) erg karig uitgemeten werd. Effectief heb je 1 cutscene bij het benaderen van de aarde, en dat is het zo'n beetje.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_135559517
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:17:58 #263
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_135559878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:12 schreef ems. het volgende:
En ze hebben jammerlijk gefaald.
Niet lukken met een gelijkwaardige sequel te komen binnen anderhalf jaar, waar je bij de voorloper meer dan 5 jaren voor kreeg, kun je geen falen noemen. Dat is gewoon niet realistisch.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_135559995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Niet lukken met een gelijkwaardige sequel te komen binnen anderhalf jaar, waar je bij de voorloper meer dan 5 jaren voor kreeg, kun je geen falen noemen. Dat is gewoon niet realistisch.
Waar de schuld precies ligt maakt geen verschil voor het feit dat de game zeer teleurstellend was. Vanzelfsprekend had men meer tijd in de game moeten steken.
Conscience do cost.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:26:30 #265
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_135560228
Ik zit denk ik op 3 of 4 volledige playtroughs, maar toch iedere keer dezelfde keuzes gemaakt :P Kan het spel op één of andere manier gewoon niet anders spelen :P
pi_135560695
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zit denk ik op 3 of 4 volledige playtroughs, maar toch iedere keer dezelfde keuzes gemaakt :P Kan het spel op één of andere manier gewoon niet anders spelen :P
Volgens mij is het enige wat ik altijd doe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laten leven, want dat is wel een van de tofste personages imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 14:39:19 ]
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:50:34 #267
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_135561099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef ems. het volgende:
Waar de schuld precies ligt maakt geen verschil voor het feit dat de game zeer teleurstellend was. Vanzelfsprekend had men meer tijd in de game moeten steken.
Een teleurstelling maakt nog geen slechte game.

En meer tijd in moeten steken, daar zullen ze het bij Bioware ook met je eens zijn. Maar dat is allemaal niet van toepassing als je die tijd niet krijgt. Dat DA2 een teleurstelling is t.o.v. Origins, ben ik met je eens, maar die vergelijking gaat gewoon niet op, puur vanwege die lengteverschillen in developmenttijd. Als ze voor DA2 dezelfde tijd hadden gekregen en de huidige game was het eindresultaat, dan was het een slechte game geweest.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_135561395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het verhaal van 2 was veel kleinschaliger, en direct al gefocussed op het mage gedeelte. An sich niet erg, ware het niet dat je continu in Kirkwall rond rent en er dus geen verandering in omgeving is wat de immersion nogal breekt.

Het combat systeem was een gigantische verbetering. Een rogue spelen in deel 1 was waardeloos, alsof je in slow motion bezig was, klopte totaal niet. In deel 2 was de actie instant, en de animaties enorm verbeterd (waar je in deel 1 slechts 1 animatie had bij een mage bijv.)

Hoe dan ook was 1 vele malen beter, en de comments dat ze in deel 3 alle kritiek ten harte nemen (wat ook te zien is in de ontwikkeltijd) evenals de frostbite engine leveren voor mij weer gegarandeerd een pre-order op, al had ik me zo voorgenomen na deel 2 dit niet meer te doen.

Terug OT: Zeker weer zin in een volledige playthrough, maar aangezien mijn vriendin een deze begint aan haar eerste volledige playthrough wacht ik hier nog maar even mee..
Waarom zou je pre-orderen? :') Straks is het spel alsnog kut en je kan 'm altijd nog na de release kopen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_135567730
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Een teleurstelling maakt nog geen slechte game.
Zeker niet. In mijn mening in het geval van DA2 wel.
quote:
En meer tijd in moeten steken, daar zullen ze het bij Bioware ook met je eens zijn. Maar dat is allemaal niet van toepassing als je die tijd niet krijgt.
EA heeft zeker niet geholpen, echter valt hun ook niet alles te verwijten.
quote:
Dat DA2 een teleurstelling is t.o.v. Origins, ben ik met je eens, maar die vergelijking gaat gewoon niet op, puur vanwege die lengteverschillen in developmenttijd.
Die vergelijking gaat wel op want het is het vervolg van de eerste game. Of hij dan tegen of juist meevalt doet verder niet terzake. Ook zonder deel 1 was DA2 imo een zwakke game geweest.
quote:
Als ze voor DA2 dezelfde tijd hadden gekregen en de huidige game was het eindresultaat, dan was het een slechte game geweest.
Het maakt niet uit of ze een week of 20 jaar over een game doen, de kwaliteit blijft hetzelfde. Het gaat om het eindresultaat, niet om het ontwikkelingsproces als je de game beoordeelt.

Maargoed, ik zie dat wij gewoon een ander perspectief hebben wat betreft DA en dit topic gaat om ME, dus laten we het daarbij houden ;)
Conscience do cost.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 01:14:13 #271
62182 Georges
That's the shit
pi_135590117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je hebt het over The Old Republic.

En 'door de plee gespoeld' betekent eerder, ze hebben hun best gedaan met de beperkte tijd die ze kregen (door TOR).

[..]

Te zoetsappig, zo uit context. Die muziek helpt ook niet. :P
Te zoetsappig, mjah, kan ik me iets bij voorstellen. Het is wat dramatisch, maar het is een goede weergave van de reis die Shepard maakte imo. De essentie van waar Shepard voor staat en wat hij/zij heeft doorgemaakt.
Je context opmerking begrijp ik niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Georges op 17-01-2014 01:25:44 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 18 januari 2014 @ 00:53:29 #272
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_135629450
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:27 schreef ems. het volgende:
Zeker niet. In mijn mening in het geval van DA2 wel.

EA heeft zeker niet geholpen, echter valt hun ook niet alles te verwijten.

Die vergelijking gaat wel op want het is het vervolg van de eerste game. Of hij dan tegen of juist meevalt doet verder niet terzake. Ook zonder deel 1 was DA2 imo een zwakke game geweest

Het maakt niet uit of ze een week of 20 jaar over een game doen, de kwaliteit blijft hetzelfde. Het gaat om het eindresultaat, niet om het ontwikkelingsproces als je de game beoordeelt.

Maargoed, ik zie dat wij gewoon een ander perspectief hebben wat betreft DA en dit topic gaat om ME, dus laten we het daarbij houden ;)
...
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:14 schreef Georges het volgende:
Je context opmerking begrijp ik niet.
Dat die momenten tijdens het spelen prima passen, Liara's wanhoop en bewondering voor Shepard op Mars als het nog maar de vraag is of je archiveinfo kunt halen, dat r&r moment met Garrus op de Presidium net na de Quarian-Geth war, e.d. Maar zo achter elkaar in zo'n filmpje, uit context, is het allemaal wat te zoetsappig.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 18 januari 2014 @ 02:06:13 #273
62182 Georges
That's the shit
pi_135631278
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 00:53 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

...

[..]

Dat die momenten tijdens het spelen prima passen, Liara's wanhoop en bewondering voor Shepard op Mars als het nog maar de vraag is of je archiveinfo kunt halen, dat r&r moment met Garrus op de Presidium net na de Quarian-Geth war, e.d. Maar zo achter elkaar in zo'n filmpje, uit context, is het allemaal wat te zoetsappig.
Ok, I get it. Tja, het is een tribute, verzameling van goede momenten. Ik vond het erg mooi, maar smaken verschillen natuurlijk.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 19 januari 2014 @ 10:05:19 #274
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_135667971
Is er hier toevallig iemand die de serie Banshee kijkt? Die hoofdrolspeler is echt net Renegade Shepard

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 27 januari 2014 @ 16:28:15 #275
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136011085
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver :') soort van NSFW
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')