abonnement Unibet Coolblue
pi_135709034
1. Liefst Schiphol of Rotterdam.... Maar indien er groot prijsverschil is vanaf Eindhoven, Maastricht, Weeze, België... weet ik veel....
2. Van 12 april tot 18 april
3. Dubrovnik, Kroatië
4. Liefst vliegtuig. Als het met de trein goedkoper (neem aan van niet) dan ook. Bus. Boot.
5. Overstappen (uiteraard) geen probleem. Zo goedkoop mogelijk
6. 230 Euro (Austrian/Croatian Airlines)

Tnx ^O^
http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Toilet
---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ----------
ik heb altijd al iets met talen gehadt
pi_135740935
@iemand91.
thanks voor je tips.
hebben inmiddels goeie deal gevonden met Emirates/Qantas. 1149!!!
Voor ams-dxb-sin (stop over)-cairns
3 binnenlandse vluchten naar darwin, alice springs en syney.
retour van sydney via dxb naar amsterdam
prima prijs lijkt me.
verder allemaal bedankt voor de hulp!!
😉
pi_135741641
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef jenb2002 het volgende:
@iemand91.
thanks voor je tips.
hebben inmiddels goeie deal gevonden met Emirates/Qantas. 1149!!!
Voor ams-dxb-sin (stop over)-cairns
3 binnenlandse vluchten naar darwin, alice springs en syney.
retour van sydney via dxb naar amsterdam
prima prijs lijkt me.
verder allemaal bedankt voor de hulp!!
😉
Ik wou net even melden dat op flugladen.de dit ¤935 kost:
- Amsterdam -> Kuala Lumpur -> Sydney
- Brisbane -> Kuala Lumpur -> Amsterdam

Heenreis geen lange stops, op terugweg wel een hele dag in Kuala Lumpur; maar dat lijkt mij eerlijk gezegd ook niet erg. :+

Maar goed, je hebt dus al wat.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:15:10 #229
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_135755919
Even een algemene vraag, niet specifiek op een lokatie toegespitst.

Er zijn diverse sites die vliegtickets aanbieden waarvan ze vaak claimen dat het de laagste mogelijk prijs is. Is het zinvol om met zo'n prijs naar een reisbureau te stappen en daar te vragen of ze dat beter kunnen?

Heeft iemand dat wel eens geprobeerd en levert dat op?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_135759896
Er staan hier zoveel sites vermeld... dan kan ik er nog wel eentje toevoegen :-)

http://www.gogorideshare.com
pi_135767670
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Even een algemene vraag, niet specifiek op een lokatie toegespitst.

Er zijn diverse sites die vliegtickets aanbieden waarvan ze vaak claimen dat het de laagste mogelijk prijs is. Is het zinvol om met zo'n prijs naar een reisbureau te stappen en daar te vragen of ze dat beter kunnen?

Heeft iemand dat wel eens geprobeerd en levert dat op?
Het loont wel eens om de voorwaarden te lezen. Twee jaar terug beweerde vliegtickets.nl de goedkoopste te zijn en gaf 25 euro als je het goedkoper kon vinden exclusief de betaalkosten, inclusief de servicefee en boekingskosten. D-reizen berekende toen geen boekingskosten en was iets goedkoper. Geboekt bij vliegtickets.nl en vervolgens het verschil en de 25 euro netjes uitbetaald gekregen. En zo had ik een retourtje NYC voor 275 euro.

Die actie heeft daar niet lang geduurd en er zijn voor zover ik weet geen sites meer die garanderen de laagste prijs aan te bieden en het verschil (al of niet met een bonus) terug te betalen. Wel zie je dit nog bij pakketreizen.

Naar een reisbureau gaan heeft geen zin; ook zij krijgen dezelfde prijzen uit het systeem en rekenen dan nog boekingskosten voor de koffie en de glimlach van de reisadviseur.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:47:39 #232
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_135769367
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Het loont wel eens om de voorwaarden te lezen. Twee jaar terug beweerde vliegtickets.nl de goedkoopste te zijn en gaf 25 euro als je het goedkoper kon vinden exclusief de betaalkosten, inclusief de servicefee en boekingskosten. D-reizen berekende toen geen boekingskosten en was iets goedkoper. Geboekt bij vliegtickets.nl en vervolgens het verschil en de 25 euro netjes uitbetaald gekregen. En zo had ik een retourtje NYC voor 275 euro.

Die actie heeft daar niet lang geduurd en er zijn voor zover ik weet geen sites meer die garanderen de laagste prijs aan te bieden en het verschil (al of niet met een bonus) terug te betalen. Wel zie je dit nog bij pakketreizen.

Naar een reisbureau gaan heeft geen zin; ook zij krijgen dezelfde prijzen uit het systeem en rekenen dan nog boekingskosten voor de koffie en de glimlach van de reisadviseur.
Een reisbureau hoeft dat ook helemaal niet te doen, naast het genoemde extra 'service' wat een reisbureau verleend en daar dus specifiek klanten op af komen en een dergelijke boeking van een reis simpelweg duurder is dan het online centraal laten uitgeven van vliegtickets is het ook zo dat bij reisbureau's vakanties ook met contant geld kunnen worden betaald.

De reden van contante afrekening kan ik als buitenstaander niet bewijzen, maar ik kan wel een inschatting maken waarom men vakantie reizen nu net contant zal willen afrekenen.

Ze hebben dus geen 'ozzietukker' nodig dit met online printjes voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten maar wel een service wil.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_135993291
1. Ik woon in de randstad dus liefst Schiphol, NIET in Duitsland
2. Tussen 5 en 10 februari.
3. London
4. Trein, boot of vliegtuig
5. Maakt niet zoveel uit, ik wil i.i.g. maar 2/3 dagen blijven.
6.
op nshispeed.nl kom ik uit op +- 160 euro voor een retour en +- 110 euro op Skyscanner.

ik had stiekem gehoopt op minder, is dat mogelijk?
  maandag 27 januari 2014 @ 13:16:01 #234
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_136003745
megabus voor ¤45 :P of zo'n ¤100 voor easyjet
pi_136012090
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam of Dusseldorf.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
30 augstus tm 19 september.
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Los Angeles
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
1 x overstappen mag, aangezien mijn vrouw en ik reizen met ons zoontje van dan 15 maanden.,
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Tussen de 780 en 900 euro.
pi_136102148
1. Amsterdam of Dusseldorf
2. Ergens tussen begin juli en half augustus, half augustus moet ik weer in NL zijn. Wil een week of 2,5
á 3 daar blijven
3. Zuidoost-Azië
4. Per vliegtuig (mag ook best stuk met trein/bus/boot als dit veel scheelt in de kosten)
5. Zo goedkoop mogelijk
6. Rond de 700 euro.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:18:41 #237
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_136109481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:51 schreef ATNGR het volgende:
1. Amsterdam of Dusseldorf
2. Ergens tussen begin juli en half augustus, half augustus moet ik weer in NL zijn. Wil een week of 2,5
á 3 daar blijven
3. Zuidoost-Azië
4. Per vliegtuig (mag ook best stuk met trein/bus/boot als dit veel scheelt in de kosten)
5. Zo goedkoop mogelijk
6. Rond de 700 euro.
Wat is je eerst mogelijke vertrekdatum, want juli en augustus is hoogseizoen, als je de laatste week van juni weg zou kunnen dan kan het aanmerkelijk goedkoper.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:20:13 #238
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_136109550
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:51 schreef ATNGR het volgende:
1. Amsterdam of Dusseldorf
2. Ergens tussen begin juli en half augustus, half augustus moet ik weer in NL zijn. Wil een week of 2,5
á 3 daar blijven
3. Zuidoost-Azië
4. Per vliegtuig (mag ook best stuk met trein/bus/boot als dit veel scheelt in de kosten)
5. Zo goedkoop mogelijk
6. Rond de 700 euro.
Wat heb je zelf al gevonden? :{
  maandag 3 februari 2014 @ 15:51:03 #239
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_136287891
Ik zoek echt de meest budget manier om naar berlijn te komen, ben maar een arme student. Bus of trein, vliegtuig maakt me niet uit. Vertrek op 17 februari, terug op de donderdag. Ik kom nu alleen maar dingen tegen boven de 80 euro, ik snap dat het misschien gewoon niet goedkoper kan. Maar ik hoop toch op de tip :)

Nog een andere gerelateerde vraag, ik heb vrij reizen in Nederland maar volgensmij berekent NS Hispeed dat helemaal niet, kom nog steeds op een euro of 120 uit.
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_136298059
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef Essiejj het volgende:
Ik zoek echt de meest budget manier om naar berlijn te komen, ben maar een arme student. Bus of trein, vliegtuig maakt me niet uit. Vertrek op 17 februari, terug op de donderdag. Ik kom nu alleen maar dingen tegen boven de 80 euro, ik snap dat het misschien gewoon niet goedkoper kan. Maar ik hoop toch op de tip :)

Nog een andere gerelateerde vraag, ik heb vrij reizen in Nederland maar volgensmij berekent NS Hispeed dat helemaal niet, kom nog steeds op een euro of 120 uit.
Op deze korte termijn een aardige prijs, die 80 euro. Bestbustravel biedt enkele reizen aan voor 50 cent mits je op tijd boekt, deze zijn al niet meer te vinden op jouw data. Je zou heen kunnen vliegen met easyJet de 17e voor 46 euro, en terug met de genoemde bus voor 29. Kom je uiteindelijk ook bijna aan de 80 die je al had.

Volgens mij kan je bij een boeking op NShispeed aanvinken dat je vrij reizen op NLs traject hebt.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_136298381
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef Essiejj het volgende:
Ik zoek echt de meest budget manier om naar berlijn te komen, ben maar een arme student. Bus of trein, vliegtuig maakt me niet uit. Vertrek op 17 februari, terug op de donderdag. Ik kom nu alleen maar dingen tegen boven de 80 euro, ik snap dat het misschien gewoon niet goedkoper kan. Maar ik hoop toch op de tip :)

Nog een andere gerelateerde vraag, ik heb vrij reizen in Nederland maar volgensmij berekent NS Hispeed dat helemaal niet, kom nog steeds op een euro of 120 uit.
Als je met heel veel mensen gaat kun je heel goedkoop Duitsland door met de trein (enkel regionale treinen en na 9 uur 's ochtends) is voor 1 persoon 44 euro, 2 voor 52 euro totaal en 5 voor maar 76 euro totaal. In het weekend kan het zelfs nog goedkoper.
pi_136307343
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef Essiejj het volgende:
Ik zoek echt de meest budget manier om naar berlijn te komen, ben maar een arme student. Bus of trein, vliegtuig maakt me niet uit. Vertrek op 17 februari, terug op de donderdag. Ik kom nu alleen maar dingen tegen boven de 80 euro, ik snap dat het misschien gewoon niet goedkoper kan. Maar ik hoop toch op de tip :)

Nog een andere gerelateerde vraag, ik heb vrij reizen in Nederland maar volgensmij berekent NS Hispeed dat helemaal niet, kom nog steeds op een euro of 120 uit.
Als je studentenov hebt kun je gratis naar Leer (Ostfriesland) met de trein. Op de lijn van Groningen naar Leer kun je namelijk gewoon met je chipkaart reizen. Als je in Leer uitcheckt met studentenov wordt er niets afgeschreven. Als je dan in Leer een Quer-durchs-Land-Ticket koopt ben je voor 44 euro in Berlijn. Het kost wel heel wat tijd, want je mag geen intercity's en ICE's nemen.

Andere optie vanaf Groningen:

http://www.publicexpress.nl/groningen-oldenburg-berlijn/

70 euro voor een retourtje als student.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 22:51:48 ]
pi_136468542
Iemand enig idee wat er met de koffers gebeurt als ik een ticket boek van Dusseldorf naar Sint Maarten met als tussenlanding Schiphol en New York (JFK)?

Ik zou moeten overnachten in New York, ik vraag me alleen af of ik zelf de koffers steeds moet ophalen of dat dit automatisch gebeurt?

Iemand hier ervaring mee? (voor de duidelijkheid het is dus 1 ticket die uit 3 verschillende vluchten bestaat).

Thx!
pi_136468762
Misschien kunnen jullie me hier helpen. Ik wil naar nieuw zeeland gaan. Auckland lijkt me de handigste plek om te landen.

5 maart kan ik vertrekken, en 19 maar wil ik hier weer landen.

Het vliegveld waar ik vertrek maakt niet echt uit. Schiphol zou het fijnste zijn, maar düsseldorf, Parijs, etc. zouden ook kunnen.

Hebben jullie tips over hoe dat het goedkoopste kan? Daar zouden jullie me enorm mee helpen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136468888
quote:
Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef Essiejj het volgende:
Ik zoek echt de meest budget manier om naar berlijn te komen, ben maar een arme student. Bus of trein, vliegtuig maakt me niet uit. Vertrek op 17 februari, terug op de donderdag. Ik kom nu alleen maar dingen tegen boven de 80 euro, ik snap dat het misschien gewoon niet goedkoper kan. Maar ik hoop toch op de tip :)

Nog een andere gerelateerde vraag, ik heb vrij reizen in Nederland maar volgensmij berekent NS Hispeed dat helemaal niet, kom nog steeds op een euro of 120 uit.
Met hoeveel mensen ga je?

Misschien kan de auto ook heel voordelig zijn. Een modern klein dieseltje, een fiesta of polo ofzo, rijdt 1 op 30 op de snelweg. Dan ben je ongeveer 70 euro kwijt voor de hele reis. Als je met zijn 4en gaat bijvoorbeeld is het erg goedkoop.

Berlijn is trouwens wel een echt ontzettend mooie stad ^O^
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136469627
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:11 schreef Roadtrip het volgende:
Misschien kunnen jullie me hier helpen. Ik wil naar nieuw zeeland gaan. Auckland lijkt me de handigste plek om te landen.

5 maart kan ik vertrekken, en 19 maar wil ik hier weer landen.

Het vliegveld waar ik vertrek maakt niet echt uit. Schiphol zou het fijnste zijn, maar düsseldorf, Parijs, etc. zouden ook kunnen.

Hebben jullie tips over hoe dat het goedkoopste kan? Daar zouden jullie me enorm mee helpen.
Je kunt op Skyscanner een retour vinden voor ¤847.83. Vertrek op 6 maart vanaf Amsterdam, retour op 19 maart ook naar Amsterdam. Met China Airlines via Taipei.
Nadeel van deze lage prijs dat je lange layovers hebt in Taipei (heenreis kom je om 13:00 uur aan en ga je verder om 21:00 uur / terugreis kom je 04:30 uur aan om vervolgens pas om 21:55 uur te vertrekken naar AMS).

Je kunt natuurlijk dan wel kort de stad Taipei bekijken.
Zo'n lange reis en vele tussenstops (Bankok, Sydney) enz.

Zonder lange layovers wordt het rap duurder.
Bijvoorbeeld AMS - Shanghai - Auckland / Auckland - Hong Kong - Amsterdam voor ¤1045.
Layover in Shanghai is ruim 4 uur, die in Hong Kong ruim 7 uur.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 08-02-2014 15:26:28 ]
pi_136528104
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
November 2014

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Thailand - Bangkok

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Directe vlucht of overstappen in Dubai of Abu Dhabi

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
6-700 Euro.

Wat zou verstandig zijn.. nu boeken of nog even wachten tot KLM weer gaat stunten?
pi_136530989
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef Xeor het volgende:
Wat zou verstandig zijn.. nu boeken of nog even wachten tot KLM weer gaat stunten?
November is geen hoogseizoen en het duurt nog even, dus ik zou nog even afwachten.
Er komen wel eens deals langs die in de ¤400-600 vallen.

Trouwens is KLM met hun Werelddeals trouwens lang niet altijd het goedkoopst. BA had gelijktijdig deals die geregeld (een stuk) goedkoper waren dan KLM, ook vanaf AMS. Voor Bangkok komt er vast nog wel iets langs van Emirates, Etihad e.d. inderdaad.
  zondag 9 februari 2014 @ 23:01:19 #249
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_136531009
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef Xeor het volgende:
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
November 2014

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Thailand - Bangkok

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Directe vlucht of overstappen in Dubai of Abu Dhabi

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
6-700 Euro.

Wat zou verstandig zijn.. nu boeken of nog even wachten tot KLM weer gaat stunten?
Waar zoek jij dan? Emirates ¤550.
pi_136531237
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

November is geen hoogseizoen en het duurt nog even, dus ik zou nog even afwachten.
Er komen wel eens deals langs die in de ¤400-600 vallen.

Trouwens is KLM met hun Werelddeals trouwens lang niet altijd het goedkoopst. BA had gelijktijdig deals die geregeld (een stuk) goedkoper waren dan KLM, ook vanaf AMS. Voor Bangkok komt er vast nog wel iets langs van Emirates, Etihad e.d. inderdaad.
Ik heb vorig jaar KLM geboekt omdat het een rechtstreekse vlucht was.
Ik ga Emirates en Etihad in de gaten houden ;)
quote:
9s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef hexje het volgende:

[..]

Waar zoek jij dan? Emirates ¤550.
Had eigenlijk alleen nog maar op rechtstreekse vluchten gezocht :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')