abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 september 2013 @ 01:13:40 #251
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_131539814
hoi uit London:



Everything deep fried is ok good:

pi_131540968
Oreo?
ze zijn fucking nice.
pi_131541410
Fuck Oreo's, nog pickups?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131541756
Waarom deden we geen fok! Meeting in Londen dan?
Wat ben je er trouwens doen? Zie ook foto's van Q in Londen voorbij komen
Faka G
pi_131541770
Omdat ik in Brussel/Den Haag ben deze week. Geen London meet zonder Bajs... ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131543486
Bajs is Mark Rutte???!?
pi_131543502
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef doo. het volgende:
Bajs is Mark Rutte???!?
Ga je mond spoelen met je vieze prietpraat.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131543620
Hij ontkende het niet.
pi_131544761
Mijn enzo pickup :) Filson 256

pi_131545074
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Pauller het volgende:

[..]

Footlocker is niet werken voor Nike he. Kapotte kleding en schoenen wordt in het algemeen weinig mee gedaan, zeker als het al gedragen is. En een jaar garantie op kleding is sowieso flauwekul.
Jij bent echt de grootste kneus hier :')
Hou gewoon lekker je mond over zaken waar je helemaal niets vanaf weet, cool? :*
Whatever you're about to discover we off that.
pi_131545098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ze werkt idd gewoon voor nike. Onze speciale hook up ditdat.
Ik hoorde dat babs voor mij die nieuwe yeezy achter ging houden :+
Met free shipping he :7
Whatever you're about to discover we off that.
pi_131545210
Ja of we laten ons niet opfokken en laten het gewoon zitten. Of zeg ik nou iets geks?
pi_131545215
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef xSanjay het volgende:
- geweldige lap tekst met inhoud -
Haha wow amazing :D
Maar het klopt indd wel, de meeste mensen weten dat als hun Nike's kapot gaan, ze nooit datzelfde paartje weer gaan vinden dus relatief weinig mensen maken gebruik van deze service.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef Nitrouz het volgende:

[..]

Thanks! Was in Nike Store Rotterdam vandaag, maar daar hadden ze ze niet. Weet jij toevallig of de oranje/rode ook online komt?
Volgens mij had ik ergens al een NSW launch listje geplaatst maar hij stond er niet bij.
Hou voor de zekerheid de site gwn een beetje in de gaten ;)
Whatever you're about to discover we off that.
pi_131545234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja of we laten ons niet opfokken en laten het gewoon zitten. Of zeg ik nou iets geks?
Ik was nog effe aan het teruglezen van gister ben pas net binnen :P
Kzal ophouden ;)
Whatever you're about to discover we off that.
  woensdag 25 september 2013 @ 11:34:48 #266
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_131546031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:48 schreef Nezhi het volgende:
Mijn enzo pickup :) Filson 256

[ afbeelding ]
Die wil ik ook voor m'n werk, alleen niet voor de volle mep. ;(
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_131546475
ik heb hem voor 170 pond via eBay.co.uk
pi_131546514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Haha wow amazing :D
Maar het klopt indd wel, de meeste mensen weten dat als hun Nike's kapot gaan, ze nooit datzelfde paartje weer gaan vinden dus relatief weinig mensen maken gebruik van deze service.

[..]

Volgens mij had ik ergens al een NSW launch listje geplaatst maar hij stond er niet bij.
Hou voor de zekerheid de site gwn een beetje in de gaten ;)
Ik heb een kapot geskate paartje V-Rods, kan ik dan ook gebruik maken van die return functie?
  woensdag 25 september 2013 @ 12:12:57 #269
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_131547353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef Nezhi het volgende:
ik heb hem voor 170 pond via eBay.co.uk
Zal daar eens moeten kijken tzt. Misschien rond kerst maar eens halen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_131547984
Tss dacht al waarom voelen die Camo GL3 zo groot aan in vergelijking met andere GL3's, blijkt dat ze me een 45 hebben opgestuurd.. Ff gemaild.
pi_131548489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Je moet nike ook niet vergelijken met andere kledingmerken.

Nike heeft natuurlijk een enorme status. Zo ze staan ze nummer 26 op de lijst van de meest machtigste merken, geen enkel kleding/sport merk staat hoger.

Een dergelijke positie vraagt ook om sterke marketing strategie. Een bekende van nike is idd het terugnemen van schoenen die tot zo twee jaar oud zijn. En ook al zal dit met hoogste waarschijnlijkheid niet door een fabrieksfout komen, toch zullen ze denk ik een groot deel al wel niet de hele schoen op een giftcard zetten. Dit zorgt er namelijk voor dat het geld in het bedrijf blijft en je toch weer een blije klant hebt, wat weer kan leiden tot toekomstige sales.

Op deze manier behoud Nike zijn sterke positie, en ja dat kost ze geld (aangezien je ook klanten krijgt die mierenneuken of hier misbruik van maken) maar ten eerste is dit natuurlijk ingecalculeerd en ten tweede kan een bedrijf als nike zich dat veroorloven. Dit zorgt namelijk voor een sterker marktpositie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je haalt wat dingen door elkaar. In een ideale wereld, zeg maar die van de pijpen en aanstekers van Kaapren, geven bedrijven om hun klant. Gaat het stuk, doen ze hun uiterste best om er een tevreden klant aan over te houden. Voor de lange termijn is dat het beste.

Nike zit niet in die ideale wereld en heeft te maken met aandeelhouders. Wat willen die? Op zo'n kort mogelijke termijn zoveel mogelijk winst maken. Dus zoveel mogelijk goedkope troep voor zoveel mogelijk geld verkopen. De macht en status van Nike ontleend het bedrijf bijvoorbeeld aan de sporters die ze sponsoren en de massa die daarop geilt. Niet aan het terugnemen van hun troep. Waarom? Die blijf je toch wel kopen. Zie ons allemaal maar hier. De kwaliteit is alleen maar achteruit gegaan en de prijzen omhoog. In een ideale wereld word je voor dit gedrag afgestraft, Nike komt er mee weg. Door die status en macht en dat wij allemaal met die swoosh op onze voeten willen lopen.

Mijn ervaring als voormalig verkoper van Nike is dat ze hier echt niks mee doen. Misschien dat je een welwillende winkelier treft die wel een visie heeft voor de lange termijn maar dat is mazzel hebben.

Ga nu snel maar weer de telefoon opnemen Babsie! Inhoudelijk reageren doe je toch niet *;
pi_131548728
Ik werk ook bij nike en we geven wel om klanten. Stuur maar terug die handel.
Groetjes de directeur
Faka G
  woensdag 25 september 2013 @ 13:03:58 #273
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_131549005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef Pauller het volgende:

[..]

Je haalt wat dingen door elkaar. In een ideale wereld, zeg maar die van de pijpen en aanstekers van Kaapren, geven bedrijven om hun klant. Gaat het stuk, doen ze hun uiterste best om er een tevreden klant aan over te houden. Voor de lange termijn is dat het beste.

Nike zit niet in die ideale wereld en heeft te maken met aandeelhouders. Wat willen die? Op zo'n kort mogelijke termijn zoveel mogelijk winst maken. Dus zoveel mogelijk goedkope troep voor zoveel mogelijk geld verkopen. De macht en status van Nike ontleend het bedrijf bijvoorbeeld aan de sporters die ze sponsoren en de massa die daarop geilt. Niet aan het terugnemen van hun troep. Waarom? Die blijf je toch wel kopen. Zie ons allemaal maar hier. De kwaliteit is alleen maar achteruit gegaan en de prijzen omhoog. In een ideale wereld word je voor dit gedrag afgestraft, Nike komt er mee weg. Door die status en macht en dat wij allemaal met die swoosh op onze voeten willen lopen.

Mijn ervaring als voormalig verkoper van Nike is dat ze hier echt niks mee doen. Misschien dat je een welwillende winkelier treft die wel een visie heeft voor de lange termijn maar dat is mazzel hebben.

Ga nu snel maar weer de telefoon opnemen Babsie! Inhoudelijk reageren doe je toch niet *;
Wat een onzin, je begrijpt dat het belasting technisch gezien het veel aantrekkelijker is om geld in een bedrijf te laten dan het uit te laten keren als dividend? Zeker met dergelijke bedragen.

Ik werk zelf ook als verkoper, en zelfs ik merk dat er steeds coulanter wordt om gegaan met klachten. Dit heeft alles met de opkomst van social media te maken. We leven in een tijd dat de consument steeds machtiger wordt en steeds meer wil voor weinig. En jij denkt dat een bedrijf handelt vanuit de aandeel houders? Ze zijn niet voor niets aandelen terug aan het kopen..

EDIT:

Als je tijd heb, lees dit eens. Hier leggen ze hun visie enigszins uit: http://www.managementexch(...)t%E2%80%99s-good-all

[ Bericht 1% gewijzigd door xSanjay op 25-09-2013 13:19:30 ]
#FREEBAJSKORV
pi_131549510
Kunnen we de lacebag bagger niet gewoon negeren :P?
pi_131549539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:23 schreef Nezhi het volgende:
Kunnen we de lacebag bagger niet gewoon negeren :P?
Please.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')