abonnement Unibet Coolblue
pi_132682548
Het is inderdaad een beetje onhandige winkel met de auto, maar ga wel ff kijken als hij weer open is, wanneer is dat?

Die partijhandel stond die winkel (zeker toen Peek nog eigenaar was) echt in de hele regio bekend om, hij kocht de grootst mogelijke gekkigheid en kreeg het nog verkocht ook.

Benieuwd of dat 3e in de rij, boodschappen gratis concept nog geldt bij jumbo, kan je best met een paar studenten verneuken :7
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:44:16 #152
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132682570
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:17 schreef Waffle het volgende:

[..]

Daar kom ik ook best vaak. Is voor mij ook niet zoveel verder dan Zuidpoort of misschien wel dichterbij. Vind het vooral ideaal dat er een warme bakker tegenover zit. Lekker brood :9~ :9~

[..]

:o Kende de oude zanger van hen wel. Goede kerel. Heb ze niet zo vaak horen spelen, maar was altijd wel leuk op feestjes.
Ja chille gozer maar hij heeft er nu helaas geen tijd meer voor dus we gaan nu hard opzoek naar een nieuwe zanger :D
pi_132682804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
Het is inderdaad een beetje onhandige winkel met de auto, maar ga wel ff kijken als hij weer open is, wanneer is dat?

Die partijhandel stond die winkel (zeker toen Peek nog eigenaar was) echt in de hele regio bekend om, hij kocht de grootst mogelijke gekkigheid en kreeg het nog verkocht ook.

Benieuwd of dat 3e in de rij, boodschappen gratis concept nog geldt bij jumbo, kan je best met een paar studenten verneuken :7
Geldt bij de LIDL ook zag ik gisteren.

Onee, dat was '3e in de rij, extra kassa erbij'.
Children of the night. What music they make.
pi_132683478
Heeeuy vandaag de '7 Zekerheden' training :')
pi_132683708
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:40 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Auto, dat zou prachtisch zijn ;(
Nadeel is dat je er echt gigantisch lui van wordt :'). Ben nu echt te lam om op de fiets boodschappen te doen :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
Het is inderdaad een beetje onhandige winkel met de auto, maar ga wel ff kijken als hij weer open is, wanneer is dat?

Die partijhandel stond die winkel (zeker toen Peek nog eigenaar was) echt in de hele regio bekend om, hij kocht de grootst mogelijke gekkigheid en kreeg het nog verkocht ook.

Benieuwd of dat 3e in de rij, boodschappen gratis concept nog geldt bij jumbo, kan je best met een paar studenten verneuken :7
Ergens over 2 weken geloof ik.
Ik kan me in het oude pand nog een partij zomerbier herinneren. Was nog een maand houdbaar, pak van 24 flesjes voor pakweg 4 euro. Karren vol werden er daar afgesleept :D

Het is al heel vaak geprobeerd om dat Jumbo-systeem uit te buiten, zover ik weet is het nooit gelukt. Er zitten natuurlijk wel wat regels aan vast, want als Nederlanders gratis horen moet je dat wel onder controle kunnen houden :D
Maar het hoort bij Jumbo, dus ze moeten het gaan aanhouden :).
Nu ben ik zoals ik al zei lang niet geweest, maar toen ik nog vaak kwam vond ik de kwaliteit van de groente en het fruit echt dramatisch. Volgens het Jumbo-concept krijg je een zak met groente gratis als je een rot exemplaar in het schap vind. :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_132683739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:39 schreef FreddyBundy het volgende:
Heeeuy vandaag de '7 Zekerheden' training :')
Als je gewoon dit uit je hoofd leert kan je vrij nemen ^O^

http://www.jumbosupermark(...)jumbos-7-zekerheden/
Children of the night. What music they make.
pi_132690892
Heeeeeeel af en toe mis ik mijn tijd bij Peek nog wel. Heb veel lol gehad daar om zijn zonnebankbruine wijf en zijn homofiele zoon :P Oh en om Wim van Zon in zijn miezerig BMWtje :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:20:16 #158
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_132695142
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nadeel is dat je er echt gigantisch lui van wordt :'). Ben nu echt te lam om op de fiets boodschappen te doen :@
Dat neem ik voor lief. Als wij nou weer tig kratjes hebben, kunnen we jou dan charteren om die ff naar de supermarkt te rijden? 8-) :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Bravebart op 31-10-2013 11:50:52 ]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_132721758
Hoi hoi, ik woon ook in Delft :)
pi_132757657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoi hoi, ik woon ook in Delft :)
:W
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:58:34 #161
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132835007
Hoe is het wonen nu eigenlijk in Delft? Is een leuk 2 kamer appartementje een beetje okee te regelen voor een redelijke prijs?
pi_132835453
Mijn broer heeft er een van 3 kamers en ik van 1 kamer, dus gemiddeld gezien zal 2 kamers wel prima te regelen zijn ja.
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:10:46 #163
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132835625
Top thnx ik zal gelijk mijn duif gaan voeren straks.
pi_132836395
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe is het wonen nu eigenlijk in Delft? Is een leuk 2 kamer appartementje een beetje okee te regelen voor een redelijke prijs?
Volgens mij is het redelijk lastig, iig voor een redelijke prijs...
Zit zelf nu ruim een jaar op kamers in Delft, maar heb me ook maar ingeschreven bij woonnet Haaglanden. Het schijnt daarmee (na een paar jaar gewacht te hebben :9 ) een stuk makkelijker te zijn iets te vinden.
pi_132836897
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Top thnx ik zal gelijk mijn duif gaan voeren straks.
Hoe lang is je inschrijfduur? Of wordt het particulier/koop?
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:48:06 #166
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132837190
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Volgens mij is het redelijk lastig, iig voor een redelijke prijs...
Zit zelf nu ruim een jaar op kamers in Delft, maar heb me ook maar ingeschreven bij woonnet Haaglanden. Het schijnt daarmee (na een paar jaar gewacht te hebben :9 ) een stuk makkelijker te zijn iets te vinden.
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Hoe lang is je inschrijfduur? Of wordt het particulier/koop?
Nouja het is nu nog even vooruit kijken. Ik ben waarschijnlijk in de zomer klaar met studeren, en dan heb ik nog een uitloop van 6 maanden voordat ik m'n studentenkamer uitgekickt wordt. Ik sta nu bijna 3 jaar ingeschreven bij woonnet Haaglanden dus dan zo'n 4 jaar. Geen idee hoe lang je in principe ingeschreven zou moeten staan.

Particulier huren is ook een optie maar ik heb op het moment echt nog geen idee wat ik zou gaan verdienen en wat je dan over houdt voor huur. Zeer waarschijnlijk ga ik dan met m'n vriendin samen wonen dus dan is het qua kosten ook wel redelijk te dekken om iets duurders te nemen. Die is een jaar later klaar met haar master.

Maar blijft natuurlijk ook afwachten hoe ik qua werk terecht kom, maar ik vind Delft wel een fijne stad :)
pi_132837277
Als je vriendin ook (gaat) werken, zou ik er op reken dat het particulier wordt, met twee HBO-waardige inkomens zit je al snel boven de huurgrens.
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:52:08 #168
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132837385
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je vriendin ook (gaat) werken, zou ik er op reken dat het particulier wordt, met twee HBO-waardige inkomens zit je al snel boven de huurgrens.
Ja precies, dat vroeg ik me dus af. Als in het begin dus ik alleen zou werken. En dat zij dan eerst nog studerende is en later wel gaat werken. Als je dan boven die grens komt, moet je dan ook in principe binnen een korte termijn zo'n huis verlaten?
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:58:20 #169
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_132837689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ja precies, dat vroeg ik me dus af. Als in het begin dus ik alleen zou werken. En dat zij dan eerst nog studerende is en later wel gaat werken. Als je dan boven die grens komt, moet je dan ook in principe binnen een korte termijn zo'n huis verlaten?
Nee, wel kunnen ze dan je huur meer verhogen.

http://www.rijksoverheid.(...)ging-hogere-inkomens

Wij (vriend en ik) wonen ook in een sociale huurwoning in Delft. Volgens mij had mijn vriend twee jaar inschrijftijd bij Haaglanden, dus met vier jaar moet er zeker ook iets te krijgen zijn. We zitten nu met beide inkomens net onder de grens, omdat mijn vriend nog weinig verdient (is een bedrijf aan het opstarten). Maar als we dus boven de grens zouden komen wordt enkel de huur wat meer verhoogd.
pi_132838042
Als je aan de 6,5% huurverhoging per jaar zit is het de vraag hoe lang je dat vol wilt houden. Als je al weet dat je binnen afzienbare tijd over die grens heen gaat is het wel iets om rekening mee te houden, anders blijf je verhuizen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 22:08:56 #171
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_132838189
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je aan de 6,5% huurverhoging per jaar zit is het de vraag hoe lang je dat vol wilt houden. Als je al weet dat je binnen afzienbare tijd over die grens heen gaat is het wel iets om rekening mee te houden, anders blijf je verhuizen.
quote:
Inkomen huurders vaststellen
Onder het huishoudinkomen vallen alle inkomens van de huurder en overige bewoners van de woonruimte. Het gaat dus om alle bewoners die op de ingangsdatum van de voorgestelde huurverhoging op het adres staan ingeschreven. Bij de extra huurverhoging geldt het verzamelinkomen dat huurders 2 kalenderjaren eerder verdienden. Bij een huurverhoging in 2013 gaat het dus om het inkomen over 2011. Dit inkomen is namelijk definitief vastgesteld door de Belastingdienst. Bij een extra huurverhoging per 1 juli 2013 gaat het dus om het totaal verzamelinkomen over 2011 van alle bewoners die op 1 juli 2013 op het adres staan ingeschreven.
Ze kijken dus naar de inkomens van twee jaar terug. Dus we hebben nog even. :)
pi_132838865
In tanthof/voorhof heb je toch wel appartementen waar je met 4 jaar inschrijfduur terecht kan, voor een redelijke prijs? In centrum zal je denk ik eerder een stuk duurder en particulier uitkomen
  zaterdag 2 november 2013 @ 22:29:51 #173
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_132839025
Ja ik zit nu in de Voorhof en dat bevalt prima :) Maar vooral als je de huur kan delen scheelt het al een hoop.
pi_132840666
Ik heb pas 2 en half jaar inschrijfduur. Omdat ik tussendoor 4 maanden in gouda gewoond heb ;(
pi_132841324
Hoe lang je moet wachten op een woning is van heel veel factoren afhankelijk.
Ik stond voor mijn vorige woning 4 jaar ingeschreven en ik stond op 5. Maar die woningen waren tot 26 jaar, wat effectief betekende dat alleen van 23 tot 26 reageerde ivm de huursubsidie. Dit was de wijk naast de bomenwijk.
Maar de tijden zijn veranderd. Naar mijn idee merk je wel dat heel veel mensen niet doorstromen naar koopwoningen omdat ze geen hypotheek krijgen. In bepaalde huizen (appartementen bijvoorbeeld) denk ik dat er veel minder aanbod zal zijn.

Wonen in Delft vind ik een erg ruim begrip trouwens. Er zijn genoeg wijken waar ik niet zou willen wonen.
Maar ik ben verwend. Ik woon nu in Delft Noord en heb nog nooit zo ver van het centrum gewoond (zeker een kilometer :o ). Ik moet er dus niet aan denken om bijvoorbeeld in het Tanthof of het Poptahof te wonen (no offence voor degene die er wel wonen, het is gewoon iets wat ik niet zou willen)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')