abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 september 2013 @ 08:14:06 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131050040
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131050100
Goedemorgen :z Hier een lekker brak nachtje gehad, nu weer fijn op kantoor.

O: volle yoghurt/vla met muesli
T: boterham appelstroop, banaan
L: 2 boterhammen cervelaat, appel
T: mineola, 2 rijstwafels pindakaas
D: ?

En wat honingdropjes voor m'n keel, denk ik. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131050108
Ik heb ook behoorlijke oppervlaktes geverfd. :D
Meest gehate onderdeel: het plafond.
Maar het ziet er wel mooi uit nu. :)

Planning:
O: havermout, boekweitgrutten, lijnzaad, appel, melk -> en dat dan warm.
B: kast inruimen
S: krachttraining (nieuw schema, morgen dus nog meer spierpijn!)
L: omelet met een paar eitjes en nog wat dingen die ik kan vinden
T: kwark
D: chili (verschillende bonen, zoete aardappel, paprika, tomaat, kruiden)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131050130
Zoals ik heb leren klussen is dat je eerst het plafond doet, dan de muren en dan de vloer. Volgens mij doe jij het net andersom :+

MC: bestel ff een pakketje wheysamples bij XXL nutrition
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131050159
Ik was begonnen met het plafond, maar toen scheen de zon erop gisterochtend (ja, die heeft 3 minuten geschenen voordat het hozen begon!) en toen zag het er niet uit. :D
Dus daarna toch nog maar een keer mn plafond gedaan. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131050328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ook behoorlijke oppervlaktes geverfd. :D
Meest gehate onderdeel: het plafond.
Maar het ziet er wel mooi uit nu. :)

Planning:
O: havermout, boekweitgrutten, lijnzaad, appel, melk -> en dat dan warm.
B: kast inruimen
S: krachttraining (nieuw schema, morgen dus nog meer spierpijn!)
L: omelet met een paar eitjes en nog wat dingen die ik kan vinden
T: kwark
D: chili (verschillende bonen, zoete aardappel, paprika, tomaat, kruiden)
Mooi lijstje! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131050402
Henk hoe gaat get met geen crap eten en zie je al resultaat?

Mooie kleur op je plafond :)
pi_131050464
Ja, nou, kijk. Die Drekrees zorgde niet alleen voor modder in mn ogen, maar ook voor een goede eye opener. Zeg maar. :P
Niet crap eten, poging 25 is bij deze gestart. *)

En mn plafond ziet er nu beter uit dan gisterochtend. Dus dat is wel fijn. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131050539
Hoi Fugu. :W Oude bekend of bekende van Henk? :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131050673
Goedemorgen! Dacht op tijd weg te gaan, beginnen we een half uur later.
pi_131050725
'morgen!

Lijstjesupdate:

Gisteren:
O: 2 bth pindakaas
T: banaan
L: 2 bth, bak groente/salade, gekookt ei, broodje
T: 300 gram worteltjes

D: 2 bth, vegaburger, nog iets van groente
S: hardlopen, ~45 minuten
T: grote bak kwark met bessen

Planning:
O: 2 bth pindakaas
L: 2 bth, bak salade, gekookt ei
T: 300 gram worteltjes
D: iets met een vegaburger (die moet op), weet nog niet precies wat ik ga maken


Vanaf morgen weer kwark 's ochtends, want vanavond eindelijk tijd voor boodschappen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131050727
Morning all!!

Plannerdeplan:

O: chai latte met sojamelk, croissant, mango
T: koekje :')
L: salade met linzen of quiche en soep
T: kwarkding
D: restjes: courgettesoep en rijst met vis (gisteren toch iets Anders gehad).
pi_131050735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:00 schreef Perruche het volgende:
Morning all!!

Plannerdeplan:

O: chai latte met sojamelk, croissant, mango
T: koekje :')
L: salade met linzen of quiche en soep
T: kwarkding
D: restjes: courgettesoep en rijst met vis (gisteren toch iets Anders gehad).
Netjes! Oh wacht, ik had de croissant niet gezien. Maar L, T en D lijken me prima!

Hoe is het met je rug nu? Klote van dat niet sporten! :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131050741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:00 schreef Perruche het volgende:
Morning all!!

Plannerdeplan:

O: chai latte met sojamelk, croissant, mango
T: koekje :')
L: salade met linzen of quiche en soep
T: kwarkding
D: restjes: courgettesoep en rijst met vis (gisteren toch iets Anders gehad).
Nou ben ik benieuwd wat iets Anders is :D.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131050790
@GB ja het doet geen pijn behalve bij traplopen enzo. Maar ivm de vakantie ga ik niks Meer forceren dus maar.

Ja Q lekkere random hoofdletters altijd :D iets Anders was omelet van 2 eieren met paprika en linzen broccoli en peultjes dus niet zo spannend :P
pi_131050841
Henk geen crap eten is verdomd moeilijk. Hoe harder ik probeer hoe harder ik faal. Wat we'll helpt is dat mijn favo koekies niet Meer verkrijgbaar zijn :D
pi_131050907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
Henk geen crap eten is verdomd moeilijk. Hoe harder ik probeer hoe harder ik faal. Wat we'll helpt is dat mijn favo koekies niet Meer verkrijgbaar zijn :D
Die ik nog in mijn kast heb liggen, die? :P
Be someone that makes you happy
pi_131050934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:07 schreef Perruche het volgende:
Henk geen crap eten is verdomd moeilijk. Hoe harder ik probeer hoe harder ik faal. Wat we'll helpt is dat mijn favo koekies niet Meer verkrijgbaar zijn :D
geen dinousaurus koekjes meer?

Henk, ik doe met je mee met geen crap eten. Tis tijd!
pi_131050963
Hier ook! Gisteren na mn frustrerede thuiskomst een 100g reep hershey witte chocolade met stukjes chocokoek op :(
pi_131050970
Het is echt belachelijk hoe moeilijk het is om geen crap naar binnen te proppen. Het is dan vaak ook geen eten, maar proppen. Gedachteloos naar binnen werken. Het slaat helemaal nergens op natuurlijk, maar je doet het toch.

Sprak pas een jongen in de sportschool die 15 pushups van zichzelf moest doen als ie wilde snaaien.
Hij was 20 kilo afgevallen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 09:24:39 #21
70532 loveli
N
pi_131051150
Op wilskracht red ik het niet (pinpas doorknippen/dwangbuis zijn de enige opties), maar als ik clean eet is het totaal geen probleem.

*met Henk meedoet*
crap in = crap out
pi_131051264
lijssie:
O: gekookt eitje, 2 eiwitkaascrackers met boter en kaas
L: pizza van eiwitkaascrackerbodem met tomatensaus, ham, knoflook halve bol mozzarella en spaanse peper en een eigeel.
T: wodka, olijven
D: entrecote met bearnaisesaus, bloemkoolpuree en gestoofde prei
pi_131051440
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef loveli het volgende:
Op wilskracht red ik het niet (pinpas doorknippen/dwangbuis zijn de enige opties), maar als ik clean eet is het totaal geen probleem.

*met Henk meedoet*
Ik snap het niet :? Op wilskracht niet, maar als je clean eet, npnp. Hoe krijg je het dan voor elkaar?
pi_131051442
Hier ook lijstjes...

Gisteren:
O: yoghurt met muesli, noten en rozijnen
L: curry met een stuk naan
T: banaan
B: bij elkaar een uur fietsen ofzo
D: redelijk beschaafde portie pasta met roomssaus en een klein gebak-achtig ding, 1 glas wijn

Het plan voor vandaag:
O: yoghurt met muesli, noten en rozijnen
T: 2 sneetjes brood kaas
L: 2 sneetjes brood met grillworst
T: banaan, appel/kiwi, misschien wat yoghurt
B: weer een uur fietsen
D: ?

Nu nog inspiratie voor het avondeten...
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 09:45:26 #25
70532 loveli
N
pi_131051553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik snap het niet :? Op wilskracht niet, maar als je clean eet, npnp. Hoe krijg je het dan voor elkaar?
3 weken afkicken, daarna is het makkelijk. Tot die tijd zijn er van die dagen dat ik in de koelkast /keukenkast kijk, niks vind en 5 minuten later weer. En niet met trek shoppen, want carbrush. Gezinshereniging van de bastognes/m&m's/andere crap: neem er 1, de rest is niet tegen te houden.

Gelukkig zijn m'n kerstpakketten inmiddels op :+
crap in = crap out
pi_131051591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]

3 weken afkicken, daarna is het makkelijk. Tot die tijd zijn er van die dagen dat ik in de koelkast /keukenkast kijk, niks vind en 5 minuten later weer. En niet met trek shoppen, want carbrush. Gezinshereniging van de bastognes/m&m's/andere crap: neem er 1, de rest is niet tegen te houden.

Gelukkig zijn m'n kerstpakketten inmiddels op :+
Ah, zoooo.

Ik ben eigenlijk ook ver afgekickt van troep eten (eigenlijk bedoel ik snoepen daarmee, als avondeten doen we nog wel eens pizza enzo, da's ook niet per se gezond :+ ). Doordeweeks snoep ik sowieso niet meer, alleen in het weekend wil ik nog wel eens wat chips enzo eten.

En toch is mijn nieuwe spijkerbroek steeds strakker aan het zitten :(
:+
pi_131051655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah, zoooo.

Ik ben eigenlijk ook ver afgekickt van troep eten (eigenlijk bedoel ik snoepen daarmee, als avondeten doen we nog wel eens pizza enzo, da's ook niet per se gezond :+ ). Doordeweeks snoep ik sowieso niet meer, alleen in het weekend wil ik nog wel eens wat chips enzo eten.

En toch is mijn nieuwe spijkerbroek steeds strakker aan het zitten :(
:+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 09:52:09 #28
70532 loveli
N
pi_131051683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
En toch is mijn nieuwe spijkerbroek steeds strakker aan het zitten :(
:+
En dat zonder darmproblemen!
crap in = crap out
pi_131051800
Morgen! Geen crap eten, dat is nog steeds moeilijk. Eigenlijk lukt t alleen als ik geen crap in huis heb :X

En thnx aurum, zal daar es ff kijken!

Gister kwam een vriend van me langs. Eerder leken we qua fysiek nogal op elkaar, alleen was ik net iets zwaarder, tot ik echt ging sporten. Die kerel weegt nu 110 kg :X
Hij woont naast, echt letterlijk naast een tennisbaan, fitness, hardloopclub, echt alles. En toch gaat ie nooit sporten. Kan em ook niet overtuigen. Altijd wel een andere smoes klaar helaas. Soms snap ik echt niet dat mensen hun lichaam verwaarlozen. Nu weet ik van mezelf dat ik sons te fanatiek ben, maar dat is wel t andere uiterste.
pi_131051821
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

En dat zonder darmproblemen!
Bam! Ik bedoel maar!

Geloof dat mijn bovenkant dit keer wel een beetje meedoet. :7

quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:+

SPOILER: korte update voor wie het interessant vindt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131051886
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Geen crap eten, dat is nog steeds moeilijk. Eigenlijk lukt t alleen als ik geen crap in huis heb :X

En thnx aurum, zal daar es ff kijken!

Gister kwam een vriend van me langs. Eerder leken we qua fysiek nogal op elkaar, alleen was ik net iets zwaarder, tot ik echt ging sporten. Die kerel weegt nu 110 kg :X
Hij woont naast, echt letterlijk naast een tennisbaan, fitness, hardloopclub, echt alles. En toch gaat ie nooit sporten. Kan em ook niet overtuigen. Altijd wel een andere smoes klaar helaas. Soms snap ik echt niet dat mensen hun lichaam verwaarlozen. Nu weet ik van mezelf dat ik sons te fanatiek ben, maar dat is wel t andere uiterste.
Toevallig zijn we dat nu aan het behandelen in een van de courses die ik geef. Hoe je iemand z'n behavior verandert. Dan moet je de behavioral intention veranderen. Die bestaat uit 3 componenten: Attitude towards behavior (sta je er negatief/positief tegenover), subjective norm (wat vinden anderen ervan en trek je je daar iets van aan), perceived behavioral control (is er iets dat je ervan weerhoudt, hier komen vaak smoesjes om de hoek kijken, "ik heb gewoon geen tijd!", of "ik ben er gewoon geen type persoon voor").

Volgens mij heeft hij vooral last van dat laatste :D :D

En nee, dit is waarschijnlijk totaal niet interessant voor de meeste mensen, en waarschijnlijk bizar onduidelijk omdat ik de theorie veel te kort aanstip, maar ik vond het grappig omdat het zo herkenbaar te linken is aan die theorie.

Dus.

:') :+
pi_131051930
Spannend Coco! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 10:07:48 #33
70532 loveli
N
pi_131051981
Wel interessant, want in periodes van drukte/stress verval je (ik) in 'basisgedrag'. Als dat basisgedrag/gewoonte in orde is, dan win.

Hoe krijg ik orde/regelmaat in mijn behavioral intention?
crap in = crap out
pi_131052008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Toevallig zijn we dat nu aan het behandelen in een van de courses die ik geef. Hoe je iemand z'n behavior verandert. Dan moet je de behavioral intention veranderen. Die bestaat uit 3 componenten: Attitude towards behavior (sta je er negatief/positief tegenover), subjective norm (wat vinden anderen ervan en trek je je daar iets van aan), perceived behavioral control (is er iets dat je ervan weerhoudt, hier komen vaak smoesjes om de hoek kijken, "ik heb gewoon geen tijd!", of "ik ben er gewoon geen type persoon voor").

Volgens mij heeft hij vooral last van dat laatste :D :D

En nee, dit is waarschijnlijk totaal niet interessant voor de meeste mensen, en waarschijnlijk bizar onduidelijk omdat ik de theorie veel te kort aanstip, maar ik vond het grappig omdat het zo herkenbaar te linken is aan die theorie.

Dus.

:') :+
Ik heb me nooit zo in die psychologie verdiept.
Hij zei idd te weinig tijd na werk, en hij zou misschien collegas tegen kunnen komen.
Lijkt mij juist gezellig, kun je met mensen samen gaan.
pi_131052200
Coco spannend! Ben benieuwd!

Pff heb zo 2 sollicitatie gesprekken. Heb er geen zin in :@
En wat een enge gozers ook weer. :D Schrok een beetje van beide foto's
Naja gelukkig zit ik niet elke dag naast ze op kantoor ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131052498
Kennen jullie de secrid wallet? Die wil ik nu hebben! Kun je pasjes instoppen, en met een knopje komen ze er trapsgewijs uit, maar ze kunen er niet uit vallen. Tevens plaats voor wat munt en briefgeld. Lijkt me erg fijn, want ik betaal toch bijna alles met pas...

pi_131052525
Jaaaa die wil ik ook!! Maar we'll in het roze ofzo :')
pi_131052564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:31 schreef Perruche het volgende:
Jaaaa die wil ik ook!! Maar we'll in het roze ofzo :')
hij is er in het rood. Wel duur, trouwens. Ik denk dat ik hem voor m'n verjaardag vraag!
pi_131052712
Is dit niet hetzelfde concept?
Be someone that makes you happy
pi_131052791
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
Wel interessant, want in periodes van drukte/stress verval je (ik) in 'basisgedrag'. Als dat basisgedrag/gewoonte in orde is, dan win.

Hoe krijg ik orde/regelmaat in mijn behavioral intention?
Poeh, dan moet ik een stuk uitgebreider op die theorie ingaan. Denk dat je het overigens vooral moet gebruiken (in dit geval) om je eigen gedrag nog wat beter in kaart te brengen/er bewuster van te worden.

Zal later vandaag (denk eerder vanavond zelfs) de theorie wat uitgebreider toelichten :Y stuur ik je wel een pm.
pi_131053705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef the85mc het volgende:
! Geen crap eten, dat is nog steeds moeilijk. Eigenlijk lukt t alleen als ik geen crap in huis heb

En thnx aurum, zal daar es ff kijken!

Gister kwam een vriend van me langs. Eerder leken we qua fysiek nogal op elkaar, alleen was ik net iets zwaarder, tot ik echt ging sporten. Die kerel weegt nu 110 kg
Hij woont naast, echt letterlijk naast een tennisbaan, fitness, hardloopclub, echt alles. En toch gaat ie nooit sporten. Kan em ook niet overtuigen. Altijd wel een andere smoes klaar helaas. Soms snap ik echt niet dat mensen hun lichaam verwaarlozen. Nu weet ik van mezelf dat ik sons te fanatiek ben, maar dat is wel t andere uiterste.
sommige mensen hebben andere interesses en vinden sporten gewoon echt niet leuk. Dan kan jij 'm proberen te overtuigen tot je een ons weegt, maar je kan beter accepteren dat hij anders is dan jou. /yoda
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131053856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

sommige mensen hebben andere interesses en vinden sporten gewoon echt niet leuk. Dan kan jij 'm proberen te overtuigen tot je een ons weegt, maar je kan beter accepteren dat hij anders is dan jou. /yoda
Die jou is op z'n Yoda's? :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131053865
Mogguh! Eindelijk de puinzooi in mijn mailbox een beetje bijgewerkt :')

Als ik alle offertes binnenhark dan is er een kleine kans (maar toch een kans!) dat ik mijn snoepreisje binnenhaal /sell ALL the things :P

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met 2 eitjes en paprika, courgette en ui
T: 1/2 bak kwark
L: sperzieboontjessalade met rode ui, kip en olijfolie/azijn z&p
T: havermoutshake, havermout, whey, frambozen en chiazaad
D: Koreaans -> proberen nee te zeggen tegen wijn/toetjes!! >:O
T: 1/2 bak kwark

Iemand weleens Koreaans gegeten? Is het lekker? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131053878
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die jou is op z'n Yoda's? :P
O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131053954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

sommige mensen hebben andere interesses en vinden sporten gewoon echt niet leuk. Dan kan jij 'm proberen te overtuigen tot je een ons weegt, maar je kan beter accepteren dat hij anders is dan jou. /yoda
Nee dat klopt. Maar ik ga dat nooit snappen, waarschijnlijk dat hij mij niet snapt dat ik veel sport. Hij heeft een tijd fanatiek gefietst, maar ook daar is ie mee op gehouden.
Anyway, ik denk dat als hij eenmaal wel weer gaat sporten de smaak wel te pakken krijgt, omdat hij dat eerder ook wel mooi vond. Maar hoe langer die wacht, hoe hoger de drempel wordt zo lijkt het wel.
Dat ie een feeder niet sportieve vriendin heeft helpt ook niet mee. Dit doet het liefst niks anders dan tv kijken.
Dat moet ook iedereen zelf weten trouwens, maar ik vind het persoonlijk zonde dat iemand in de kracht/bloei van zn leven niks anders doet dan zitten en tvkijken.
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 11:30:58 #46
70532 loveli
N
pi_131054178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Eindelijk de puinzooi in mijn mailbox een beetje bijgewerkt :')

Als ik alle offertes binnenhark dan is er een kleine kans (maar toch een kans!) dat ik mijn snoepreisje binnenhaal /sell ALL the things :P
Je manager en ik verheugen ons op je target van 2014 :+
crap in = crap out
pi_131054726
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Je manager en ik verheugen ons op je target van 2014 :+
je weet bij wie ik ga klagen he :D :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131055244
Ha! Keek net even rtlZ, is mijn tweede scriptielezer ineens op tv :) Geinig!
pi_131055988
Jaaa sell All the things *O* hier gaat het ook lekker harrr. Kopen kopen kopen. :9
pi_131056630
Die lowcarb pizza is dus echt goddelijk. Just saying. :9~

Ik denk dat ik een boek ga schrijven met lowcarb recepten. En da's een serieus plan. :+
pi_131056654
Dan koop ik er eentje van je, Co! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131056791
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:16 schreef Goodbye het volgende:
Dan koop ik er eentje van je, Co! :9
Heel goed! Ik ben bijna uit de galerie weg, dus I needz all the money.
  woensdag 11 september 2013 @ 13:27:06 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131056904
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Je manager en ik verheugen ons op je target van 2014 :+
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Maar ik ga dat nooit snappen, waarschijnlijk dat hij mij niet snapt dat ik veel sport. Hij heeft een tijd fanatiek gefietst, maar ook daar is ie mee op gehouden.
Anyway, ik denk dat als hij eenmaal wel weer gaat sporten de smaak wel te pakken krijgt, omdat hij dat eerder ook wel mooi vond. Maar hoe langer die wacht, hoe hoger de drempel wordt zo lijkt het wel.
Dat ie een feeder niet sportieve vriendin heeft helpt ook niet mee. Dit doet het liefst niks anders dan tv kijken.
Dat moet ook iedereen zelf weten trouwens, maar ik vind het persoonlijk zonde dat iemand in de kracht/bloei van zn leven niks anders doet dan zitten en tvkijken.
Tja ieder zn ding!

Mijn mister sport ook 0,0 en ik vroeger ook (nu nog steeds niet zo vaak als zou moeten, maar soit). We vinden het ook heerlijk om na een lange werkdag samen te gamen of een aflevering Dr Who te kijken ofzo, terwijl ik dat minder snel zal doen op een avond dat ik ook sport (dan is het eten --> sporten --> douchen --> even chillen/browsen/lezen --> slapen).

Is een keuze, hangt af van leefpatroon, gewenst leefpatroon, etc.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131057360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]

3 weken afkicken, daarna is het makkelijk. Tot die tijd zijn er van die dagen dat ik in de koelkast /keukenkast kijk, niks vind en 5 minuten later weer. En niet met trek shoppen, want carbrush. Gezinshereniging van de bastognes/m&m's/andere crap: neem er 1, de rest is niet tegen te houden.

Gelukkig zijn m'n kerstpakketten inmiddels op :+
Same problem hier. Ik ga meedoen met geen crap eten poging 1349-23849238. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_131057412
Gvd geen crap eten is not made for me:
O: croissant, mango, chai soy latte
T: havermoutkoekjes
L: quiche met kip en broccoli met kleine salade, koffie met 2 bonbons (huisgemaakt! hoe kan ik dat weigeren!!)
T: kwarkding
D: visrijst courgettesoep
pi_131057517
Mijn lijstje tot nu toe:

O: 2 bruine boterhammen met gedroogde pain d'Ardenne
T: banaan
L: 2 bruine boterhammen met gedroogde pain d'Ardenne
T: snoeptomaatjes
D: ??? eet bij een vriendin
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 14:20:39 #57
70532 loveli
N
pi_131058501
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:22 schreef conleche het volgende:
Heel goed! Ik ben bijna uit de galerie weg, dus I needz all the money.
Niet goed onthouden, ga je leven van de kunst of loopt er nog een ander project?
crap in = crap out
pi_131058958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet goed onthouden, ga je leven van de kunst of loopt er nog een ander project?
Voornamelijk me richten op eigen kunst. Maar ook een webwinkel bijhouden. Dat kan ik echter van over de hele wereld doen, dus ik heb mezelf extreme vrijheid gekocht door met de galerie op te houden.

Hoop dat ik over een half jaar nog te eten heb though. :P
pi_131059322
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Voornamelijk me richten op eigen kunst. Maar ook een webwinkel bijhouden. Dat kan ik echter van over de hele wereld doen, dus ik heb mezelf extreme vrijheid gekocht door met de galerie op te houden.

Hoop dat ik over een half jaar nog te eten heb though. :P
Ik vind het wel echt vet hoe je leeft en wat voor mogelijkheden het je geeft. Ultieme vrijheid lijkt me dat :)
Maar misschien beetje rare vraag, maar heb je nooit de drang (gehad?) om je te settelen?
Aan de ene kant zou ik zo met je willen ruilen, maar aan de andere kant denk ik dat ik na een paar jaar rondzwerven wel uitgezworven ben.
pi_131059552
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef conleche het volgende:
Die lowcarb pizza is dus echt goddelijk. Just saying. :9~

Ik denk dat ik een boek ga schrijven met lowcarb recepten. En da's een serieus plan. :+
Welke pizza
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_131059555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik vind het wel echt vet hoe je leeft en wat voor mogelijkheden het je geeft. Ultieme vrijheid lijkt me dat :)
Maar misschien beetje rare vraag, maar heb je nooit de drang (gehad?) om je te settelen?
Aan de ene kant zou ik zo met je willen ruilen, maar aan de andere kant denk ik dat ik na een paar jaar rondzwerven wel uitgezworven ben.
Ik heb me misschien nooit gesetteld zoals de meesten doen, maar ik was toch 13 jaar met dezelfde persoon, dus dat was wel soort van wat je settelen zou kunnen noemen. Het 'zwerven' doe ik pas sinds een jaar of 4 en kan best zijn dat ik er op een gegeven moment mee ophoud hoor, dat voel ik dan vanzelf wel weer. Er is wel één duidelijk iets dat mij kenmerkt en dat is dat ik niet echt aan langetermijnsplanning doe. Ik vertrouw er altijd op dat alles goed komt.

Stel dat je zo zou willen ruilen, dan zou ik denken: doe! (of nou ja, niet ruilen, ik zie mezelf niet aan bootjes schuren, maar yanowataimien). Het is niet alsof je er dan je hele leven aan vast zit. :)
pi_131059574
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Welke pizza
Die ik heb gemaakt en verorberd. Hoe is het met jou dan?
pi_131060118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb me misschien nooit gesetteld zoals de meesten doen, maar ik was toch 13 jaar met dezelfde persoon, dus dat was wel soort van wat je settelen zou kunnen noemen. Het 'zwerven' doe ik pas sinds een jaar of 4 en kan best zijn dat ik er op een gegeven moment mee ophoud hoor, dat voel ik dan vanzelf wel weer. Er is wel één duidelijk iets dat mij kenmerkt en dat is dat ik niet echt aan langetermijnsplanning doe. Ik vertrouw er altijd op dat alles goed komt.

Stel dat je zo zou willen ruilen, dan zou ik denken: doe! (of nou ja, niet ruilen, ik zie mezelf niet aan bootjes schuren, maar yanowataimien). Het is niet alsof je er dan je hele leven aan vast zit. :)
Ah zo.
Ja, aan de ene kant lijkt me gewoon zien wat er op mijn pad komt wel mooi, niet zoveel plannen. Maar aan de andere kant lijkt carriere maken in mijn vakgebied me ook echt leuk en uitdagend. Maar dat combineren is lastig, zo niet onmogelijk. Misschien dat tijdelijk in het buitenland werken nog het dichtst in de buurt komt.

En boten schuren probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden, dan heb ik niet goed genoeg opgelet tijdens de aankoop ;) Al vind ik met mijn handen werken ook best leuk om te doen. Was ik maar gewoon dom geboren, dan was ik botenbouwer in het dorp van mijn ouders geworden :P
Haha nee eigenlijk is het mooi dat je kunt kiezen, het is soms alleen moeilijk te overzien waar welke keuze je gaat brengen en waar je het meest gelukkig van wordt.
pi_131060180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Voornamelijk me richten op eigen kunst. Maar ook een webwinkel bijhouden. Dat kan ik echter van over de hele wereld doen, dus ik heb mezelf extreme vrijheid gekocht door met de galerie op te houden.

Hoop dat ik over een half jaar nog te eten heb though. :P
Spannend! Misschien heb ik nog wel een schilderijtje nodig voor mijn nieuwe villa. :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131060226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Spannend! Misschien heb ik nog wel een schilderijtje nodig voor mijn nieuwe villa. :7
Oh ja! Daar wil ik nog een linkje van als het kan. Hebben jullie al geboden? Ik heb niet altijd even goed bijgelezen :@
pi_131060228
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Die ik heb gemaakt en verorberd. Hoe is het met jou dan?
Het gaat wel, had net even veel zin in een lekkere pizza maar al gauw realiseerde ik me dat ik geen oven meer heb en een pizza voor mij geen optie meer was. Zoiets gaat je toch niet in de koude kleren zitten maar ik heb we inmiddels weten te vermannen.

Maar het gaat wel lekker joh, ik kom de dagen wel door.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_131060260
Ik zou ook nog steeds wel 's een echte Co aan willen schaffen. Maar dan moeten we eerst wat meer een idee hebben van hoe het huis er uiteindelijk uit gaat zien :') :@
Ja doei.
pi_131060265
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:21 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Het gaat wel, had net even veel zin in een lekkere pizza maar al gauw realiseerde ik me dat ik geen oven meer heb en een pizza voor mij geen optie meer was. Zoiets gaat je toch niet in de koude kleren zitten maar ik heb we inmiddels weten te vermannen.

Maar het gaat wel lekker joh, ik kom de dagen wel door.
Thuisbezorgd.nl ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_131060271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja! Daar wil ik nog een linkje van als het kan. Hebben jullie al geboden? Ik heb niet altijd even goed bijgelezen :@
Nee, morgen bezichtiging en zaterdag gesprek bij de bank. Als dat een beetje goed gaat binnenkort wel een bod, denk ik. :Y Linkje zal ik ff gauw zoeken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131060314
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:21 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Het gaat wel, had net even veel zin in een lekkere pizza maar al gauw realiseerde ik me dat ik geen oven meer heb en een pizza voor mij geen optie meer was. Zoiets gaat je toch niet in de koude kleren zitten maar ik heb we inmiddels weten te vermannen.

Maar het gaat wel lekker joh, ik kom de dagen wel door.
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131060328
spannend, goodbye!

En ook spannend en leuk, Co!

Ik zou het niet kunnen. Ik kijk er erg naar uit om straks ergens te wonen waar ik niet meer tijdelijk woon. Ik merk dat dat me heel erg op breekt op dit moment, het feit dati k hier eigenlijk al 5 jaar lang tijdelijk woon, met steeds het idee om binnen 1 of 2 jaar weer weg te gaan. Voor onze volgende woonplaats zou ik het erg fijn vinden om ergens te wonen voor onbepaalde tijd.
pi_131060364
Wat een mooi plekje Geebeetje! En als je die witte meubeltjes wegdenkt is het van binnen ook heul knus!
pi_131060455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:24 schreef Jagärtrut het volgende:
spannend, goodbye!

En ook spannend en leuk, Co!

Ik zou het niet kunnen. Ik kijk er erg naar uit om straks ergens te wonen waar ik niet meer tijdelijk woon. Ik merk dat dat me heel erg op breekt op dit moment, het feit dati k hier eigenlijk al 5 jaar lang tijdelijk woon, met steeds het idee om binnen 1 of 2 jaar weer weg te gaan. Voor onze volgende woonplaats zou ik het erg fijn vinden om ergens te wonen voor onbepaalde tijd.
Ik ben ook erg gehecht aan mijn huisje hoor, dat zou ik ook nooit wegdoen. Hell, ik was maar wat blij dat ik dat nog had toen ik ging scheiden. :+ Dus dat kan ik me wel voorstellen, dat je je eigen plekje wilt. :Y

En Mo, tegen die tijd hou ik vast wel weer een sale! ;)

Ik moet altijd lachen om UKS. Hoe is het met de verkering eiks?
pi_131060917
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef conleche het volgende:
Wat een mooi plekje Geebeetje! En als je die witte meubeltjes wegdenkt is het van binnen ook heul knus!
waar?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_131061013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

waar?
Dat heb ik dus liever niet in het topic.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131061038
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat heb ik dus liever niet in het topic.
PM?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_131061203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

PM?
Wil je een linkje of alleen de plaatsnaam? In het eerste geval moet je ff wachten tot ik thuis ben, ben nu onderweg :).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131061922
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Thuisbezorgd.nl ?
Had ik maar zoveel geld over voor een pizza!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben ook erg gehecht aan mijn huisje hoor, dat zou ik ook nooit wegdoen. Hell, ik was maar wat blij dat ik dat nog had toen ik ging scheiden. :+ Dus dat kan ik me wel voorstellen, dat je je eigen plekje wilt. :Y

En Mo, tegen die tijd hou ik vast wel weer een sale! ;)

Ik moet altijd lachen om UKS. Hoe is het met de verkering eiks?
Zo vrij als een kunstenares zonder galerie
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_131063179
Als reactie op Co:

Die met bloemkoolbodem? Die wil ik ook nog eens proberen!

Goed plan! Ik kijk uit naar de sectie 'hapjes' :P
pi_131063402
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef anna82 het volgende:
Als reactie op Co:

Die met bloemkoolbodem? Die wil ik ook nog eens proberen!

Goed plan! Ik kijk uit naar de sectie 'hapjes' :P
Nee, die heb ik ook geprobeerd, maar die met mijn eiwit/kaas/oregano bodem is veel lekkerder, want knapperig, ik heb die bloemkoolbodem nu 2 x geprobeerd, maar die was toch licht zompig.

En gevulde eieren FTW! :P
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 16:45:29 #81
70532 loveli
N
pi_131063494
Ben erg benieuwd naar de sectie: De eerste 3 weken, hoe voorkom je cravings? :')

O: koffie
T: geitemelk - havermout
T: koffie
L: 2 grote pruimen
T: 2 moten zalm
T: koffie
B: zwarte handen krijgen (motor loopt weer netjes)
O: ovenschotel gehakt/chinese kool

En ik voorzie ergens nog een koffie.
crap in = crap out
pi_131063552
Jij eet serieus 2 moten zalm als T? :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131063586
Koffie O+

Prachtig zwart zijden Sonia rykiel (ofzo) rokje voor 40 euro O+ O+ O+
pi_131063651
Dat is zo fijn van niet Meer moddervet zijn - ook in tweedehands winkels leuke dingen kunnen vinden. Het kasjmieren vest had ik geen geld Meer voor :')

En loveli ik vind je zalm de L en de pruimen de T.
pi_131063788
Kashnietmeer.
Ja doei.
pi_131063792
Co! De galerie weg? Wut wut. Als je een boek schrijft koop ik het ook *O*
pi_131063855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Kashnietmeer.
_O-
is het trouwens met Mr mo??
pi_131063883
Goed! Helemaal into hardlopen/trailrunnen, naar z'n zin op 't werk, afgelopen zondag z'n eerste 10K race ooit gerend en blij dat ik vandaag het verven in m'n eentje doe :+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 16:58:51 #89
70532 loveli
N
pi_131063937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Perruche het volgende:
Dat is zo fijn van niet Meer moddervet zijn - ook in tweedehands winkels leuke dingen kunnen vinden. Het kasjmieren vest had ik geen geld Meer voor :')

En loveli ik vind je zalm de L en de pruimen de T.
Was het ook, maar om 15:30 vond ik niet dat het nog L kon heten.

Al eens bij TKmax geweest (VK, Duitsland)? Nieuw (kwaliteit en meuk) voor tweedehands prijzen. Ooit een cashmere ( :') ) trui voor 20 euro gescoord, perfect voor @ work. En ze hebben er soms Le Creuset aardewerk.
crap in = crap out
pi_131063969
Ik vooral naar de sectie 'wat als de cravings niet weggaan, je niet afvalt, het echter wel goed volgt maar door dit alles het maar een kutdieet vindt'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131064045
TKMaxx, ik heb er wel eens gekeken in Engeland, maar jemig, wat een bende zeg! De kringloopwinkels bij mij in de buurt zijn beter georganiseerd. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131064061
Ik doe alleen recepten. Geen dieetgoeroeboek. Het is alleen voor die mensen waar het wel bij werkt. :+
pi_131064078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:54 schreef Perruche het volgende:
Co! De galerie weg? Wut wut. Als je een boek schrijft koop ik het ook *O*
Galerie blijft wel, ik ga alleen weg!
pi_131064108
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef conleche het volgende:
Ik doe alleen recepten. Geen dieetgoeroeboek. Het is alleen voor die mensen waar het wel bij werkt. :+
Ik voel me gediscrimineerd! !
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131064145
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik voel me gediscrimineerd! !
:D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 17:10:50 #96
70532 loveli
N
pi_131064325
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
TKMaxx, ik heb er wel eens gekeken in Engeland, maar jemig, wat een bende zeg! De kringloopwinkels bij mij in de buurt zijn beter georganiseerd. :D
Maar bij de kringloop bij jou in de buurt verkopen ze geen Tintamar kofferorganizers voor 7 euro ipv 40. Of Vera Mont jurk voor 2 tientjes. Of een lichtblauwe mongolian lamb jas van een of andere veel te dure designer voor veel minder dan de oorspronkelijke prijs, maar nog veel te veel. Of een grote koperen schaal waarvan je niet weet waarvoor je 'em wilt gebruiken omdat 'ie iets veel te groot is om eiwitten in te kloppen. En tassen O+

edit: ik heb niet alles gekocht :')
crap in = crap out
pi_131064333
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Perruche het volgende:
Dat is zo fijn van niet Meer moddervet zijn - ook in tweedehands winkels leuke dingen kunnen vinden. Het kasjmieren vest had ik geen geld Meer voor :')

En loveli ik vind je zalm de L en de pruimen de T.
Waar hing ie :9
En foto's van de rest?
Worry is a misuse of imagination
pi_131064380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Was het ook, maar om 15:30 vond ik niet dat het nog L kon heten.

Al eens bij TKmax geweest (VK, Duitsland)? Nieuw (kwaliteit en meuk) voor tweedehands prijzen. Ooit een cashmere ( :') ) trui voor 20 euro gescoord, perfect voor @ work. En ze hebben er soms Le Creuset aardewerk.
Jaaaa TKmax O+! Zit dat ook in Duitsland? Oh dan wil ik van de herfst kamperen in Duitsland :D eigenlijk wel aan het strand ook :9 hmmm

En is 500km te rijden voor 1 persoon in 1 dag?

[ Bericht 2% gewijzigd door Probability op 11-09-2013 17:17:47 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_131064481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ah zo.
Ja, aan de ene kant lijkt me gewoon zien wat er op mijn pad komt wel mooi, niet zoveel plannen. Maar aan de andere kant lijkt carriere maken in mijn vakgebied me ook echt leuk en uitdagend. Maar dat combineren is lastig, zo niet onmogelijk. Misschien dat tijdelijk in het buitenland werken nog het dichtst in de buurt komt.

En boten schuren probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden, dan heb ik niet goed genoeg opgelet tijdens de aankoop ;) Al vind ik met mijn handen werken ook best leuk om te doen. Was ik maar gewoon dom geboren, dan was ik botenbouwer in het dorp van mijn ouders geworden :P
Haha nee eigenlijk is het mooi dat je kunt kiezen, het is soms alleen moeilijk te overzien waar welke keuze je gaat brengen en waar je het meest gelukkig van wordt.
Ik ben nog steeds aan het sparen voor een bootje die/dat ik van jou over kan kopen ;)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 17:19:36 #100
70532 loveli
N
pi_131064575
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:12 schreef Probability het volgende:
En is 500km te rijden voor 1 persoon in 1 dag?
Ja. Hangt er een beetje vanaf welke auto je hebt en of je gewend bent te rijden, maar het is goed te doen. Zo weinig mogelijk pauzes nemen, stoppen vreet tijd.
crap in = crap out
pi_131064629
Van sporten gaan mijn kleren juist minder goed zitten, broeken worden leggings om bovenbenen, en bij overhemden gaan de knopen op de borst afstaan :')

Ow haha probbi, dan hoef je em niet van mij over te kopen hoor, ik wil je best helpen om een goede voor scherpe prijs uit te zoeken. Het is nu op zich wel goede tijd om boot te kopen, iedereen is op zoek naar stallingsruimte. Dus als je stallingsruimte hebt, kun je nu goedkoop wat regelen.

En geheel offtopic: Boot in Oostenrijk gaat niet door, werd uiteindelijk met 1500 euro overboden..
pi_131064634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar bij de kringloop bij jou in de buurt verkopen ze geen Tintamar kofferorganizers voor 7 euro ipv 40. Of Vera Mont jurk voor 2 tientjes. Of een lichtblauwe mongolian lamb jas van een of andere veel te dure designer voor veel minder dan de oorspronkelijke prijs, maar nog veel te veel. Of een grote koperen schaal waarvan je niet weet waarvoor je 'em wilt gebruiken omdat 'ie iets veel te groot is om eiwitten in te kloppen. En tassen O+

edit: ik heb niet alles gekocht :')
Heheheh, ik doe het wel met mn Mexx, Vanillia, King Louie en Claudia Strater jurkjes voor 7 euro per stuk. En mn boeken voor een euro per stuk en mn Desigual rokje voor 2,80. :P
Krijg ik er een gratis kofferorganiser in de vorm van een plastic tasje bij. *O* :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131064662
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef conleche het volgende:
Die lowcarb pizza is dus echt goddelijk. Just saying. :9~

Ik denk dat ik een boek ga schrijven met lowcarb recepten. En da's een serieus plan. :+
Leuk! Misschien uitgeven met crowdfunding?
Worry is a misuse of imagination
pi_131064688
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja. Hangt er een beetje vanaf welke auto je hebt en of je gewend bent te rijden, maar het is goed te doen. Zo weinig mogelijk pauzes nemen, stoppen vreet tijd.
Uhm een klein autootje maar hij rijdt wel fijn vind ik.
Worry is a misuse of imagination
pi_131064734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:21 schreef the85mc het volgende:
Van sporten gaan mijn kleren juist minder goed zitten, broeken worden leggings om bovenbenen, en bij overhemden gaan de knopen op de borst afstaan :')

Ow haha probbi, dan hoef je em niet van mij over te kopen hoor, ik wil je best helpen om een goede voor scherpe prijs uit te zoeken. Het is nu op zich wel goede tijd om boot te kopen, iedereen is op zoek naar stallingsruimte. Dus als je stallingsruimte hebt, kun je nu goedkoop wat regelen.

En geheel offtopic: Boot in Oostenrijk gaat niet door, werd uiteindelijk met 1500 euro overboden..
Lief! Ik heb wel stallingsruimte alleen niet in m'n budget door m'n nieuwe kamer etc :P

Ah jammer.. Maar er komt vast wel iets beters..
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 11 september 2013 @ 17:36:44 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131065114
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Lief! Ik heb wel stallingsruimte alleen niet in m'n budget door m'n nieuwe kamer etc :P

Ah jammer.. Maar er komt vast wel iets beters..


Ook goed te doen qua opslag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131065167
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook goed te doen qua opslag.
Jaaaa!! Die wil ik!
  woensdag 11 september 2013 @ 17:39:25 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131065179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef the85mc het volgende:

[..]

Jaaaa!! Die wil ik!
1500¤!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131065219
Billy bij onze zuiderburen :P

En ja loveli tk maxx is idd tof, heb er een mooie zijden rok vandaan (die ik noit aan heb maar ja voor 2 tientjes) en een riem voor 3 euro ofzo. Helaas zijn tweedehands ("vintage") winkels bij mij in de buurt stervensduur!

Als ik weer in londen Ben ga ik we'll een weekendje plakken om te shoppen *O* nu nog een slachtoffer vinden dat mee gaat :7
pi_131065226
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

1500¤!
Koopje, lijkt me :D
Krijg ik em wel met doos voor de opslag??
pi_131065322
Mooie boot XM :D
  woensdag 11 september 2013 @ 17:47:16 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131065393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Koopje, lijkt me :D
Krijg ik em wel met doos voor de opslag??
Jij wel!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 11 september 2013 @ 17:48:21 #113
70532 loveli
N
pi_131065420
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij wel!
McSmoothtalker weer.
crap in = crap out
pi_131066960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:48 schreef loveli het volgende:

[..]

McSmoothtalker weer.
Ja, echt enorm... :P

Zo eens even wat voer naar binnen schuiven en dan naar de sportschool. Heb vandaag ventilatie in de douche gefixt, zonder geelectrocuteerd te worden B-)
De vorige keer had ik al getest of er echt stroom op stond, en ja, er stond inderdaad stroom op. >:O
pi_131067589
Is die Msc. toch nog ergens goed voor :P

Vandaag telefoontje gehad, volgende week op gesprek :)
:@ wel al beetje zenuwachtig, want is dus 5jr geleden dat ik laatste sollicitatiegesprek heb gehad...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131067819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef V1z0R het volgende:
Is die Msc. toch nog ergens goed voor :P

Vandaag telefoontje gehad, volgende week op gesprek :)
:@ wel al beetje zenuwachtig, want is dus 5jr geleden dat ik laatste sollicitatiegesprek heb gehad...
Top Viz!!
pi_131068016
Tof V1z! :D

Gepikt van BrightEyes:
Voor degenen die nog ergens 45 minuten over hebben:
http://www.sixonesix.nl/
Over een personal trainer die een maand lang aan de fastfood en andere troep gaat om daarna weer terug te trainen naar zijn oude fysiek. Gaat niet zo makkelijk als ie gehoopt had.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131068125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef V1z0R het volgende:
Is die Msc. toch nog ergens goed voor :P

Vandaag telefoontje gehad, volgende week op gesprek :)
:@ wel al beetje zenuwachtig, want is dus 5jr geleden dat ik laatste sollicitatiegesprek heb gehad...
^O^
Moet vast wel lukken!

En dat is de onderzoeker in mij: staat daar echt stroom op? :D Dat moet getest worden.
pi_131068175
Goed Viz! Leuk bedrijf? En niet zenuwlappig zijn, zijn ook maar mensen aan de andere kant van de tafel :P
pi_131069707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:13 schreef Perruche het volgende:
Goed Viz! Leuk bedrijf? En niet zenuwlappig zijn, zijn ook maar mensen aan de andere kant van de tafel :P
Zoals ik meekreeg wel. Was via via, en kreeg te horen dat de sfeer er erg gemoedelijk is en je veel vrijheid hebt qua te gebruiken technieken en creativiteit er erg gewaardeerd wordt.
Oh en je maakt deel uit van zowat het hele proces O+
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:12 schreef the85mc het volgende:

[..]

^O^
Moet vast wel lukken!

En dat is de onderzoeker in mij: staat daar echt stroom op? :D Dat moet getest worden.
:D
Met elektriciteit in huis ben ik voorzichtig, laat ik wel aan mensen met de nodige kennis over...

Die interesse ken ik dan ook wel, daarom bewaart m'n moeder ook nog altijd m'n oude bak met lego.
"Mocht je ooit kinderen krijgen ben ik iets nodig dat ze makkelijk bezighoudt" :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131070634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tof V1z! :D

Gepikt van BrightEyes:
Voor degenen die nog ergens 45 minuten over hebben:
http://www.sixonesix.nl/
Over een personal trainer die een maand lang aan de fastfood en andere troep gaat om daarna weer terug te trainen naar zijn oude fysiek. Gaat niet zo makkelijk als ie gehoopt had.
Ga 'm even uitkijken, maar na 15min kijken zit 'ie nog lang niet op het niveau van een grootverbruiker :')

Filmpje is wel enigszins commercieel ingericht... :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131071215
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef conleche het volgende:
Die lowcarb pizza is dus echt goddelijk. Just saying. :9~

Ik denk dat ik een boek ga schrijven met lowcarb recepten. En da's een serieus plan. :+
graag! :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131071268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef V1z0R het volgende:
Is die Msc. toch nog ergens goed voor :P

Vandaag telefoontje gehad, volgende week op gesprek :)
:@ wel al beetje zenuwachtig, want is dus 5jr geleden dat ik laatste sollicitatiegesprek heb gehad...
gewoon vertrouwen in jezelf hebben! Je bent goed in je werk!

(Lees even wat C# sollicitatie vragen door, kan nooit geen kwaad... En denk al even over vragen als
- wat zijn je sterke en zwakke punten
- presteer je goed onder druk
- waar zie je jezelf over 5 jaar
- wat vind je wel/niet leuk in je huidige functie
- enzovoort)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131071303
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef Skoap het volgende:

[..]

gewoon vertrouwen in jezelf hebben! Je bent goed in je werk!
Hoe gingen jouw gesprekken? Was het nog wat? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131071385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ga 'm even uitkijken, maar na 15min kijken zit 'ie nog lang niet op het niveau van een grootverbruiker :')

Filmpje is wel enigszins commercieel ingericht... :P
Na 25min, dit is pure reclame, niets anders. :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131071419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hoe gingen jouw gesprekken? Was het nog wat? :)
1 wel, zijn Engels was niet super goed, maar zijn technische kennis wel. Dus die begint over 3 weken en krijgt de komende 3 weken (en daarna Engelse les)

Die ander had niet genoeg technische kennis (en helaas ook matig Engels)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131071778
Goede score!
Hopelijk verbetert zijn engels voldoende de komende weken om het werk goed genoeg te kunnen doen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131072994
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef Skoap het volgende:

[..]

gewoon vertrouwen in jezelf hebben! Je bent goed in je werk!

(Lees even wat C# sollicitatie vragen door, kan nooit geen kwaad... En denk al even over vragen als
- wat zijn je sterke en zwakke punten
- presteer je goed onder druk
- waar zie je jezelf over 5 jaar
- wat vind je wel/niet leuk in je huidige functie
- enzovoort)
Bedankt! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131073187
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131073322
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goede score!
Hopelijk verbetert zijn engels voldoende de komende weken om het werk goed genoeg te kunnen doen. :)
Idd! Ik vind het best vermoeiend steeds nieuwe mensen in te werken en het team is dit jaar flink gegroeid en het zou fijn zijn om binnenkort met een fijn team te zitten dat goed met elkaar kan samenwerken en onze business begrijpt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131073389
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef Skoap het volgende:

[..]

gewoon vertrouwen in jezelf hebben! Je bent goed in je werk!

(Lees even wat C# sollicitatie vragen door, kan nooit geen kwaad... En denk al even over vragen als
- wat zijn je sterke en zwakke punten
- presteer je goed onder druk
- waar zie je jezelf over 5 jaar
- wat vind je wel/niet leuk in je huidige functie
- enzovoort)
Hehehe, die vragen had ik nog niet eens gezien Skoap, zijn redelijk standaard vragen inderdaad, alleen heb ik ze nog nooit gekregen bij een sollicitatiegesprek.
Denk dat het vooral belangrijk is om aan te kunnen geven wat jij belangrijk vindt in een baan, waar jij goed in bent en wat je het leukste vindt om te doen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131073486
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:10 schreef Skoap het volgende:

[..]

Idd! Ik vind het best vermoeiend steeds nieuwe mensen in te werken en het team is dit jaar flink gegroeid en het zou fijn zijn om binnenkort met een fijn team te zitten dat goed met elkaar kan samenwerken en onze business begrijpt.
Ja, dat is het ook. Vooral omdat het altijd aftasten is of ze het een beetje op gaan pikken, ze in het team passen en een goede invloed hebben op het functioneren van het team. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131073569
Ja maar wij IT'ers zijn niet zo creatief met vragen verzinnen. Ik heb zulke vragen al meerdere keren gesteld gekregen :D

Stel ze zelf ook niet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131073718
Hangt er waarschijnlijk vanaf of er een HR doos bij zit of niet. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131073760
/beep
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131074245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hangt er waarschijnlijk vanaf of er een HR doos bij zit of niet. :P
klopt! Dat maakt heel veel uit :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131074851
Ik ben heel lekker uit eten geweest net, curry :9
Worry is a misuse of imagination
pi_131077242
lijstje van vandaag
O kwark, 1 banaan, bosbessen, havermout
L salade met gegrillde groenten en kikkererwten met een bruin pistoletje roomboter
T pindakaas
D spaghetti met spek, tomaten en witte wijn saus, zelf bedacht, super lekker
T plakje krentenbrood
B half uurtje fietsen
pi_131078919
Pfoe, KT viel niet mee. Geen apparaten gemaxt dit keer ;)
Heb de afgelopen 7 dagen 6 dagen intensief gesport, misschien is dat wat teveel. Morgen even dagje zonder sport.
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 08:32:23 #140
70532 loveli
N
pi_131085832
mogge
crap in = crap out
pi_131085836
'morgen! Het normaal doen gaat steeds beter nu ik weer meer rust in mijn hoofd heb, gelukkig.

Gisteren:
O: 2 bth pindakaas
L: 2 bth, bak salade, gekookt ei
T: 300 gram worteltjes 1 pruim
D: iets met een vegaburger (die moet op), weet nog niet precies wat ik ga maken, gebakken aardappeltjes en broccoli, en een klein beetje ketchup

Vandaag:
O: kapje, 300 gr volle kwark
T: pruimen
L: broccoli, bleekselderij, tomaat, 2 boterhammen
T: pruimen
D: sperzieboontjes, kip in een sausje, rijst
S: eerst naar de fysio, als die niks raars in mijn enkel vindt dan nog een uur cardio
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131085951
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bedankt! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131086270
c_/
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131086457
Als die D lekker groot is dan prima lijstje, Q ^O^

quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Succes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131086465
goedemorgen!

Ik geloof dat ik even moet minderen met de gratis verstrekte mentosjes hier op kantoor (die overigens zelden mijn lijstje halen), mega buikkrampen vanochtend... of ik word ziek, maar dat is niet de bedoeling.

planning vandaag:
O: kwark, 1 banaan, bosbessen, havermout
T: mentos :)
L: even checken hoe de salade eruit ziet, anders pistoletje met kaas, ei, tomaat, komkommer
T: rijstwafel pindakaas
S: rondje hardlopen
D: quinoa salade met courgette, wortel, paprika, feta, tomaat
pi_131086566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Als die D lekker groot is dan prima lijstje, Q ^O^

Mijn D is altijd groot :').

Ik heb de afgelopen zomer ook bij twee bedrijven gesprekken gevoerd. Bij het ene bedrijf kreeg ik al de standaard vragen, gaf ik de voorbereidde antwoorden, deed ik mijn uiterste best en werd ik het net niet. Bij het andere bedrijf had ik interessante gesprekken vanuit mezelf (ipv het beantwoorden van vragen) en kreeg ik dezelfde dag nog een telefoontje dat ze me graag wilden hebben. Het zal niet altijd zo makkelijk gaan natuurlijk, maar ik heb dus wel gemerkt dat open en oprecht zijn (bij het juiste bedrijf) werkt.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131086583
Goedemorgen! En de zon schijnt!
Q, lijstje lijkt niet zoveel qua kcals (wel goede variatie!) of is het voor jou genoeg? Kan het niet zo goed inschatten hoeveel het nu is.

Was gister echt druk in de sportschool. Ook veel mensen die lopen te klooien en totaal niet op uitvoering letten. Eigenlijk met te zware gewichten trainen en dan alles uit een zwaaiende beweging doen. Of ze doen kettlebell met alles!
pi_131086588
Goedemorgen!
Mijn plan voor vandaag:
O: melk met cruesli (nu is hij op!)
T: 2 sneetjes brood met kaas (schuift misschien door naar de middag)
L: restje pasta met zalm
T: banaan, appel, misschien wat yoghurt of dat brood van 's ochtends
T: broodje met iets
B: uur fietsen
D: ?

Ik moet echt weer even m'n repertoire aan gezond avondeten opfrissen... Nu ik alleen voor mezelf, voor 1 dag moet koken kan ik al helemaal niks verzinnen, terwijl ik dat vroeger zo vaak deed.
Weet iemand nog iets gezonds waar je makkelijk 1 portie van kan maken zonder dingen over te houden?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131086604
Wokschotel met kipfilet?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131086663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Wokschotel met kipfilet?
Ik vind 1 kipfilet vaak ook al veel voor kleine meisjes zoals mini en mij ik. Maar als je er geen rijst ofzo bij doet is dat wel weer prima natuurlijk.

Edit: Mini en ik? Mini en mij? Ik kom er niet uit ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door Quinazoline op 12-09-2013 09:36:14 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131086704
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:25 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik vind 1 kipfilet vaak ook al veel voor kleine meisjes zoals mini en mij. Maar als je er geen rijst ofzo bij doet is dat wel weer prima natuurlijk.
Ja idd, en een hele zak roerbakgroente ook. :@ Maar inderdaad, zonder rijst kan het wel. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131086755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:25 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik vind 1 kipfilet vaak ook al veel voor kleine meisjes zoals mini en mij. Maar als je er geen rijst ofzo bij doet is dat wel weer prima natuurlijk.
Ja, ik ben van de KH-loze D's. Niet vooral omdat het KH's zijn maar ben niet echt fan van rijst, aardappels of pasta.

Volgens mij moet je dan de ander weglaten en kijken of het goed klinkt. Tenminste dat is in het Engels zo bij "and me / and I" dacht ik :?

Taalkundigen? oO<
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131086798
Mini en ik.

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/iemand-als-ik-mij

Gelukkig, mijn taalgevoel doet het nog.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131087245
http://mobiel.nu.nl/lifes(...)st-in-amsterdam.html

Ik zit een beetje de statistieken te verneuken :P
pi_131087487
Damn, in de gebieden waar het het laagst is, is nog steeds rond de 40% van de volwassenen te zwaar?
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 12 september 2013 @ 10:17:36 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131087555
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:02 schreef the85mc het volgende:
http://mobiel.nu.nl/lifes(...)st-in-amsterdam.html

Ik zit een beetje de statistieken te verneuken :P
Verbaast me niks, studentensteden en mensen met personal trainer / prive-kok :+ (j/k)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 10:27:53 #157
70532 loveli
N
pi_131087793
Ooleidingsniveau speelt naast leeftijd een grote rol. Ben benieuwd hoe de statistieken eruit zien als je corrigeert voor BB-ers oO<
crap in = crap out
pi_131088173
Ik woon in de dikste gemeente van het land :+

M'n sportschoolhouder heeft daarom toen z'n boek gratis naar zowat elk huishouden in de gemeente gestuurd gratis.
Statistisch gezien viel hij ook onder 'overgewicht' omdat 'ie BB-er is dacht ik. :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131088554
Dat het verschilt per regio was mij ook wel eens opgevallen. Ik zit net in de categorie 'te dik' met BMI van 25,1 :P Als ze meten op vetpercentage kan het wel eens een heel ander beeld geven door de skinnyfats.
Als ik bij mijn ouders ben valt me altijd wel op hoe groot/grof gebouwd de mensen daar zijn. Verschilt echt veel met hier.
pi_131089095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik woon in de dikste gemeente van het land :+

M'n sportschoolhouder heeft daarom toen z'n boek gratis naar zowat elk huishouden in de gemeente gestuurd gratis.
Statistisch gezien viel hij ook onder 'overgewicht' omdat 'ie BB-er is dacht ik. :+
Ik kom uit een van de armste :P
Ik hoor in Amsterdam bij de lucky 59% *O* Grappige is dat ik meestal alleen maar dunnere mensen zie dan ik. Waar verstopt de overige 41% zich?
pi_131089144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik woon in de dikste gemeente van het land :+

M'n sportschoolhouder heeft daarom toen z'n boek gratis naar zowat elk huishouden in de gemeente gestuurd gratis.
Statistisch gezien viel hij ook onder 'overgewicht' omdat 'ie BB-er is dacht ik. :+
Ik heb nog nooit iemand met dat boek gezien en dat boek ook nog nooit bij iemand thuis gezien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131089147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik kom uit een van de armste :P
Ik hoor in Amsterdam bij de lucky 59% *O* Grappige is dat ik meestal alleen maar dunnere mensen zie dan ik. Waar verstopt de overige 41% zich?

Bij de Burger King :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131089159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand met dat boek gezien en dat boek ook nog nooit bij iemand thuis gezien.
hoax!!
pi_131089166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Bij de Burger King :9
In de Kalverstraat :'(
pi_131089237
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand met dat boek gezien en dat boek ook nog nooit bij iemand thuis gezien.
:o
Ik ook niet, maar buurman onder me (toen) heeft 'm wel gekregen :?

Staat trouwens ook geheel gratis te lezen op z'n website.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131089365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o
Ik ook niet, maar buurman onder me (toen) heeft 'm wel gekregen :?
Ik woon in een buitendorp en zelfs wij kregen 'm :o Niet dat er veel 'nuttigs' (het meeste was al wel duidelijk voor de meeste mensen) in stond hoor voor zover ik me kan herinneren.
pi_131089368
Linkje? Dan doe ik een lijstje!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131089442
Lijstje dus:
O: 2 havermout/banaan/boekweit/lijnzaad/melk/volkoren meel/appel pannekoeken
L: gemenge salade met tomaat, 2 gekookte eitjes en een paar geitenkaasjes in spek
S: krachttraining nieuw schema deel 2
D: restje chili met kip
T: kwark met vla en een perzik.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131089452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Linkje? Dan doe ik een lijstje!
Van het boek?

http://www.mruniversejandeweerd.nl/app/webroot/boek/
pi_131089458
Linkje
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:28 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Ik woon in een buitendorp en zelfs wij kregen 'm :o Niet dat er veel nuttigs in stond hoor voor zover ik me kan herinneren.
Voor mensen totaal zonder kennis wel vond ik of als je zelf geen zin hebt om een voedingsschema te maken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131089495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef V1z0R het volgende:
Linkje

[..]

Voor mensen totaal zonder kennis wel vond ik of als je zelf geen zin hebt om een voedingsschema te maken.
Jep, heb 't ook even aangepast want het stond niet zo duidelijk hoe ik het bedoelde.
pi_131089600
Ah, zijn we het toch eens ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131090227
Op zich voor basiskennis is het best prima boekje. Als je echt geen flauw idee hebt wat goed en slecht is qua voeding is het een goede start.

En verder geheel offtopic, ik heb geloof ik weer een boot gekocht. Niet eens in oostenrijk dit keer. ;) En eigenlijk is het een best mooie boot, ik ga zelfs overwegen om mijn 'vaste' eigen boot te verkopen ipv deze.
Eerst eens een tijdje proberen om te zien of deze net zulke goede vaareigenschappen heeft. De motor is sowieso beter dan wat ik nu heb.
pi_131090910
Ben nadat ik Mr.Mo eruit heb geschopt nog even teruggegaan en heb nog tot half 11 doorgeslapen. Dat was fijn. Morgen nog zo'n sessie en ik ben hopelijk weer een beetje 'bij' qua slaap :z

Zo even een lijstje fabriceren. O was in elk geval 2 toast met graskaas :9
Ja doei.
pi_131091726
Mc elke ochtend:

:P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131091897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje dus:
O: 2 havermout/banaan/boekweit/lijnzaad/melk/volkoren meel/appel pannekoeken
L: gemenge salade met tomaat, 2 gekookte eitjes en een paar geitenkaasjes in spek
S: krachttraining nieuw schema deel 2
D: restje chili met kip
T: kwark met vla en een perzik.
Dat is een goedgevulde pannenkoek die je daar op je lijstje hebt staan! :D lekker?

Net lijstje!
pi_131092360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tof V1z! :D

Gepikt van BrightEyes:
Voor degenen die nog ergens 45 minuten over hebben:
http://www.sixonesix.nl/
Over een personal trainer die een maand lang aan de fastfood en andere troep gaat om daarna weer terug te trainen naar zijn oude fysiek. Gaat niet zo makkelijk als ie gehoopt had.
Ook wel een goeie review

http://www.guydroog.com/2(...)umentaire-sixonesix/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131092424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Mc elke ochtend:
[ afbeelding ]
:P
Haha, bij mijn ouders hebben we meer boten dan fietsen. Ik heb er zelf nu 'maar' 2. Motorboot, zeilboot en surfboard. En morgen dus nog één.
Lange tijd hadden we er 8 :X En eigenlijk gebruikten we ze allemaal, maar daar zitten ook 2 werkboten bij. Maar mijn pa heeft er deze zomer toch ook maar 1 verkocht. Wat meer ruimte in het botenhuis ;)
pi_131092478
Gister de Koreaan overleefd, was best lekker. Soort gezondere Chinees /ergkortdoordebocht.

Geen wijn en toetjes gehad, wel carbs vergeten te eten en kwark voor het slapengaan vergeten :')

Je kan niet alles hebben :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 12 september 2013 @ 13:32:57 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131092673
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha, bij mijn ouders hebben we meer boten dan fietsen. Ik heb er zelf nu 'maar' 2. Motorboot, zeilboot en surfboard. En morgen dus nog één.
Lange tijd hadden we er 8 :X En eigenlijk gebruikten we ze allemaal, maar daar zitten ook 2 werkboten bij. Maar mijn pa heeft er deze zomer toch ook maar 1 verkocht. Wat meer ruimte in het botenhuis ;)
Heb je wel een baard?

Anders mag je niet te kaap'ren varen :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131092804
quote:
3s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heb je wel een baard?

Anders mag je niet te kaap'ren varen :o
Soms, maar geen kapitein iglo baard ;) Na max een week vind ik het wel weer mooi geweest.

Ik moest googelen wat dat kaapren varen was :X
pi_131092811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik kom uit een van de armste :P
Ik hoor in Amsterdam bij de lucky 59% *O* Grappige is dat ik meestal alleen maar dunnere mensen zie dan ik. Waar verstopt de overige 41% zich?

In de polder, natuurlijk.

quote:
0s.gif Op
donderdag 12 september 2013 12:56 schreef V1z0R het volgende:

Mc elke ochtend:
[ afbeelding ]
:P
_O-

Overigens kom ik even klagen. Na een tijdlang in bvolle rust te hebben gewoond, is het huis naast mij nu (niet geheel legaal) verhuurd aan studenten. Ze zijn "lid", hebben hun vlag uitgehangen aan ons pand en hebben een onwijs grote bek. Plus (letterlijk) iedere avond feestjes waardoor de rest van de (normale) mensen niet echt fatsoenlijk kunnen slapen. Ben ik erg vuil als ik hier wat aan ga (proberen) te doen?
pi_131092942
Zeker wat van zeggen. Of iets anders regelen via de huurbaas, want dat slaat natuurlijk nergens op. Dossier opbouwen met ingediende klachten, dan ben je er zo van af.
pi_131092985
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat is een goedgevulde pannenkoek die je daar op je lijstje hebt staan! :D lekker?

Net lijstje!
Ja! Was een lekkere pannenkoek. :) Was vooral een combinatie van restjes die ik had liggen, maar ik heb het er bijna 5 uur op volgehouden, dus ik ben voor!
quote:
Ik denk dat dat wel een goede samenvatting van het verhaal is idd! :Y
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131093071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef the85mc het volgende:
Zeker wat van zeggen. Of iets anders regelen via de huurbaas, want dat slaat natuurlijk nergens op. Dossier opbouwen met ingediende klachten, dan ben je er zo van af.
Ha, ik denk dat je het makkelijker doet klinken dan het is. Ik heb ook een lekkage, waar ik pad recent achter ben gekomen maar mijn voorganger heeft blijkbaar 10 (!!) jaar met de verhuurorganisatie gebeld voor er een provisorische oplossing was gekomen. Lang leve sociale huur :P
pi_131093082
Owja, mocht iemand nog nieuwe sportbeha's nodig hebben:
Figleaves.co.uk heeft ze nu met 10 pond korting en free delivery. Dus dat is 27 pond voor je sportbeha (ook in roze verkrijgbaar! O+ )
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131093328
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ha, ik denk dat je het makkelijker doet klinken dan het is. Ik heb ook een lekkage, waar ik pad recent achter ben gekomen maar mijn voorganger heeft blijkbaar 10 (!!) jaar met de verhuurorganisatie gebeld voor er een provisorische oplossing was gekomen. Lang leve sociale huur :P
Huren zij dat huis via zelfde organisatie? Dat zou wel in je voordeel kunnen werken. Gewoon bellen en zorgen dat je iedere keer dezelfde persoon aan de lijn krijgt. Als dat niet lukt, dan kun je altijd nog een andere aanpak gebruiken.

Eerst duidelijk maken dat dat echt niet kan wat ze doen. De volgende dag na het feestje aanbellen en zeggen dat je veel overlast hebt. Als ze het dan weer doen, dan de volgende ochtend aanbellen als je naar je werk gaat dat je er nog steeds last van hebt.
Als ze dan toch doorgaan, dan maar de politie bellen. Is niet de leuke manier maar als zij niet normaal kunnen doen dan zou ik dat echt overwegen.
  donderdag 12 september 2013 @ 13:57:27 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131093390
quote:
3s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, mocht iemand nog nieuwe sportbeha's nodig hebben:
Figleaves.co.uk heeft ze nu met 10 pond korting en free delivery. Dus dat is 27 pond voor je sportbeha (ook in roze verkrijgbaar! O+ )
Mc! Grijp je kans!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 13:59:17 #189
70532 loveli
N
pi_131093453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ha, ik denk dat je het makkelijker doet klinken dan het is. Ik heb ook een lekkage, waar ik pad recent achter ben gekomen maar mijn voorganger heeft blijkbaar 10 (!!) jaar met de verhuurorganisatie gebeld voor er een provisorische oplossing was gekomen. Lang leve sociale huur :P
Mo vragen, die heeft bij woningbouwvereniging gewerkt. Als het niet helemaal legaal is, zou het kunnen dat de verhuurder sneller handelt om geen grotere problemen te krijgen.

Gaat het over de woning die je evt samen met de jouwe zou willen kopen/verbouwen?
crap in = crap out
pi_131093583
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mc! Grijp je kans!
Ik denk niet dat ze mijn onderwijdte hebben.. :P Anders had ik er vast 1 besteld
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 14:05:04 #191
70532 loveli
N
pi_131093646
XM zoekt as we speak de juiste bh voor Mc.
crap in = crap out
pi_131093676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:25 schreef _aurum_ het volgende:
Gister de Koreaan overleefd, was best lekker. Soort gezondere Chinees /ergkortdoordebocht.

Geen wijn en toetjes gehad, wel carbs vergeten te eten en kwark voor het slapengaan vergeten :')

Je kan niet alles hebben :P
Ik vind Koreaans erg lekker, vooral de ribeye bulgogi met alle sides en dan een groot slablad als wrap :9 Voordat ik 'mijn' Koreaan kende had ik het nog nooit gegeten, maar nu eet ik het best vaak, je hebt hier in de stad ook een all you can eat Koreaan en die is ook best goed.
pi_131093870
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Mo vragen, die heeft bij woningbouwvereniging gewerkt. Als het niet helemaal legaal is, zou het kunnen dat de verhuurder sneller handelt om geen grotere problemen te krijgen.

Gaat het over de woning die je evt samen met de jouwe zou willen kopen/verbouwen?
Of Ewelina vragen, die heeft ook bij een woningbouwvereniging gewerkt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 12 september 2013 @ 14:23:01 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131094266
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:37 schreef the85mc het volgende:

[..]

Soms, maar geen kapitein iglo baard ;) Na max een week vind ik het wel weer mooi geweest.

Ik moest googelen wat dat kaapren varen was :X
Ohhh Hollandschen cultuur ja :D

Jan Pier Tjoooris en Corneel, die hebben baaaarden die hebben baaaarden *O*

Habbeba, habbeba *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 12 september 2013 @ 14:27:39 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131094426
quote:
3s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, mocht iemand nog nieuwe sportbeha's nodig hebben:
Figleaves.co.uk heeft ze nu met 10 pond korting en free delivery. Dus dat is 27 pond voor je sportbeha (ook in roze verkrijgbaar! O+ )
Haha die reviews bij deze :D Ik heb die ook en vroeg me al af of het aan mij lag :') Gelukkig helpt vriendje wel :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131094465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha die reviews bij deze :D Ik heb die ook en vroeg me al af of het aan mij lag :') Gelukkig helpt vriendje wel :+
Nee, dat ligt niet aan jou! :D Ik heb zelfs nog wel eens een hele discussie gehad op facebook met de importeur over de onmogelijheid om zelf je beha aan te trekken en dicht te doen. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 12 september 2013 @ 14:39:56 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131094794
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, dat ligt niet aan jou! :D Ik heb zelfs nog wel eens een hele discussie gehad op facebook met de importeur over de onmogelijheid om zelf je beha aan te trekken en dicht te doen. :D
Ik voelde me al een beetje een T-Rex ;(

:+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131095006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha die reviews bij deze :D Ik heb die ook en vroeg me al af of het aan mij lag :') Gelukkig helpt vriendje wel :+
Herkenbaar! :D
De haakjes naar de voorkant draaien, dichtdoen en dan weer terugdraaien werkt bij mij nog net, maar het is altijd weer een geworstel. :') Je moet er wel wat voor over hebben!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131096074
Miscommunicatie meh

Lang verhaal kort: iets met een afspraakvoorstel om kennis te maken, waarop ik reageerde met dat ik niet kon en met voorstel voor 2 andere data. Nog niets op terug gehad.

Nu een boos mailtje terug dat ik niet op ben komen dagen met hoge mensen in cc. Nu lijk ik heel laks en weet ik het....

-O-

Ben boos en verdrietig tegelijk. Kreeg geen hap meer door m'n keel. Mailtje staat gewoon in mijn outbox en heb de afspraak niet bevestigd maar juist afgezegd..

Goede start dit..
Worry is a misuse of imagination
pi_131096410
quote:
3s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, mocht iemand nog nieuwe sportbeha's nodig hebben:
Figleaves.co.uk heeft ze nu met 10 pond korting en free delivery. Dus dat is 27 pond voor je sportbeha (ook in roze verkrijgbaar! O+ )
shockabsorbers run?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131097004
Billy, als ze niet reageren moet je natuurlijk ook wel even bellen voordat de datum er dan is. Misschien is het wel in hun spam beland...?

Anyway lijstje:
O: pistoletje kip, capu
T: 2 van die digestive koekies
L: bruin broodje brie, sla met broccoli, tomaat en komkommer
T: 150 gr fruitsalade van de ap
T: brokje chocolade
D: ?
pi_131097201
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

shockabsorbers run?
Ja, die ook! :)
In roze, paars, blauw, donkerblauw en ook zwart en wit. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131098036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Perruche het volgende:
Billy, als ze niet reageren moet je natuurlijk ook wel even bellen voordat de datum er dan is. Misschien is het wel in hun spam beland...?

Anyway lijstje:
O: pistoletje kip, capu
T: 2 van die digestive koekies
L: bruin broodje brie, sla met broccoli, tomaat en komkommer
T: 150 gr fruitsalade van de ap
T: brokje chocolade
D: ?
Ik dacht dat we nog in de afspraakfase zaten? Vandaag was de afspraak, zij mailde dinsdag en ik gelijk dinsdag terug met een ander voorstel.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 16:34:00 #204
70532 loveli
N
pi_131098039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Perruche het volgende:
Billy, als ze niet reageren moet je natuurlijk ook wel even bellen voordat de datum er dan is. Misschien is het wel in hun spam beland...?
Geldt dat niet ook voor de andere partij? Vind het meteen naar anderen cc-en niet erg netjes.
crap in = crap out
pi_131098669
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Geldt dat niet ook voor de andere partij? Vind het meteen naar anderen cc-en niet erg netjes.
Nee.. Ik wil nu even aardig mailen dat het een misverstand was blabla
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 17:42:54 #206
70532 loveli
N
pi_131100285
Draait er nog iets leuks in de bios? Zoek iets om me vanavond te vermaken.
/nergens zin in
crap in = crap out
  donderdag 12 september 2013 @ 18:12:11 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131100958
Weer eens 13 minuten achtereen gejogd, zonder pauze *) En ook zonder GPS :') Zonder kekke statistiekjes gaat de lol er wel van af zeg :+ (zei zij na 1 keer rennen in ehhh lange tijd...)

Welke gebruiken jullie? Ik heb Looptijden ofzo, deed het ooit prima maar laatste 3 keer ofzo niet oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131101046
Ik weet geen leuke films.. Sorry
Worry is a misuse of imagination
pi_131101433
:W

Vannacht van drie tot half zeven geslapen, en daarna vier keer hetzelfde twee uur durende seminar gegeven in een ruimte zonder frisse lucht die te klein was voor alle studenten. Ik lig nu erg moe op de bank, en overweeg een nieuw bed te kopen. Onzes slaapt niet lekker...
  donderdag 12 september 2013 @ 18:56:21 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131102288
Nieuw bed is een aanschaf waar je echt jaren lang plezier van hebt, bezuinig er niet op Jeager!! Doen!

Goe dgedaan Maria! HOe berekenen? Je deelt de afstand gedeeld door de tijd die je hebt geteld..... dan krijg je precies de snelheid die je hebt geteld :')

Heb spruitjes gegeten, gewoon voor bijna 4 euro aan spruitjes,v erse en het was mij toch een partij lekker!! Elk spruitje waard O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131102396
Hoeveel gram spruitjes krijg je voor 4 euro?
pi_131102655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nieuw bed is een aanschaf waar je echt jaren lang plezier van hebt, bezuinig er niet op Jeager!! Doen!

Goe dgedaan Maria! HOe berekenen? Je deelt de afstand gedeeld door de tijd die je hebt geteld..... dan krijg je precies de snelheid die je hebt geteld :')

Heb spruitjes gegeten, gewoon voor bijna 4 euro aan spruitjes,v erse en het was mij toch een partij lekker!! Elk spruitje waard O+
Nou ja, nieuw bed zou niet uit Zweden mee verhuizen waarschijnlijk. Maar goed, bij de ikea heb je voor niet al teveel geld wat goeds!
pi_131102827
Elysium moet goed zijn, li.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 september 2013 @ 19:19:54 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131103046
Uniekje, ik heb gezigzagd door het park, dus dat wordt lastig :D

Elysium was idd best goed :Y Kick-Ass 2 was leuker :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131103128
Hairy Dieters Moussaka vanavond :9

Verder nog 2 stoelen voor 5gbp de stuk gekocht bij een tweedehandswinkel. Even nieuw stofje om de zittitngen en klaar :+ voor in de slaapkamer: hoeven de kleren niet meer op de grond te liggen O-)

En een mooie kast gezien voor in de eetkamer. Die hadden we al eens gezien, maar was toen iets van 70gbp, en inmiddels was hij afgeprijsd naar 39. :9 gereserveerd, en zaterdag even kijken en serieus opmeten enzo!
Ja doei.
  donderdag 12 september 2013 @ 19:23:47 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131103193
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:59 schreef conleche het volgende:
Hoeveel gram spruitjes krijg je voor 4 euro?
1 kg.... daarna gestoofd met een tomaat, ui knoflookteentjes, bieslook, zout, peper, no\otmuskaat, ketjap, maggi, kerrie, melk.

Het is op zo met zijn tweeen, gelukkig hadden we er nog aardappelpurree, verse roede bieten met ui, gebakken kippenlevers met uien, champignons en een beetje spekjes

Maar wanneer gaan wij eens meeten bij the all you can eat Koreaan?? Moet het hebben!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131103208
Ik weet niet offie nog draait, maar: the great gatsby!
pi_131103296
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet offie nog draait, maar: the great gatsby!
Draait niet meer, helaas!

Ik heb vanochtend huisje weer even bekeken ( O+ ), maar voelde me daarna zo beroerd dat ik de rest van de dag zo ongeveer in bed heb gelegen. Voel me nu wel weer wat beter, dus hopelijk doet een nachtje slaap straks ook goed. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131103304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

1 kg.... daarna gestoofd met een tomaat, ui knoflookteentjes, bieslook, zout, peper, no\otmuskaat, ketjap, maggi, kerrie, melk.

Het is op zo met zijn tweeen, gelukkig hadden we er nog aardappelpurree, verse roede bieten met ui, gebakken kippenlevers met uien, champignons en een beetje spekjes

Maar wanneer gaan wij eens meeten bij the all you can eat Koreaan?? Moet het hebben!
:D schrokop!

Als jij in Amsterdam bent en het tijdig laat weten, dan would it be my honor!
  donderdag 12 september 2013 @ 19:32:55 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131103540
Ik wil ook allesetend-Koreaneren! Ik ben geintrigeerd door de bimbapbipsen en de weetikwat :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 12 september 2013 @ 19:33:32 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131103568
Beroerd omdat je huisje hebt bekeken GB?? Laat mij eens kijken? Kijken of het aan het huisje ligt O-)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131103670
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Beroerd omdat je huisje hebt bekeken GB?? Laat mij eens kijken? Kijken of het aan het huisje ligt O-)
Nee, dat zeker niet! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131103723
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil ook allesetend-Koreaneren! Ik ben geintrigeerd door de bimbapbipsen en de weetikwat :D
Het is vlak bij jouw werk in de buurt. Als jouw werk tenminste bij mijn supermarkt in de buurt is. :P
  donderdag 12 september 2013 @ 19:40:23 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131103806
GB, ik zou ook misselijk worden van verliefdheid O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 september 2013 @ 19:44:59 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131103956
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is vlak bij jouw werk in de buurt. Als jouw werk tenminste bij mijn supermarkt in de buurt is. :P
Ja dat is :o :D 5 minuutjes lopen ofzo! Interessant :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 12 september 2013 @ 19:50:27 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131104173
Wanneer gaan we? :P

Woww, wil dat steentje op mijn tand , mag het niet van het werk -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 september 2013 @ 19:57:13 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131104469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wanneer gaan we? :P

Woww, wil dat steentje op mijn tand , mag het niet van het werk -O-
Heuh da's flauw :o Moet je vaak representatief zijn ofzoiets? En mogen piercings dan ook niet?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131104544
Bimbabipsen?! :D Heeft waarschijnlijk niets met een bips te maken, zeker?! :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:11:57 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131104938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:59 schreef V1z0R het volgende:
Bimbabipsen?! :D Heeft waarschijnlijk niets met een bips te maken, zeker?! :+
Heet geloof ik ook anders :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131105026
Is het niet hygiënisch Uniek?

GeeBee, hopelijk voel je je morgen weer beter!
pi_131105073
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heet geloof ik ook anders :+
Ook al komt het niet voor dat google het echt doet, maar iets googlen dat 2 resultaten oplevert voelt alsof je een raar gezicht krijgt toegeworpen :')

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:24:13 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131105360
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ook al komt het niet voor dat google het echt doet, maar iets googlen dat 2 resultaten oplevert voelt alsof je een raar gezicht krijgt toegeworpen :')

[ afbeelding ]
Omg :')

Het was bibimbap :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 12 september 2013 @ 20:27:46 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131105496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Omg :')

Het was bibimbap :D
Ja dan is het wel duidelijk :D

Zal ik morgen 30 km wandelen??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 september 2013 @ 20:28:54 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131105537
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja dan is het wel duidelijk :D

Zal ik morgen 30 km wandelen??
Ik was al moe na mijn 0 meter, zou het niet doen! :+

</slechte grap> :D

Waar ga je heen wandelen? *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 12 september 2013 @ 20:31:49 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131105657
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik was al moe na mijn 0 meter, zou het niet doen! :+

</slechte grap> :D

Waar ga je heen wandelen? *O*
Ik kan heel langzaam tellen </nog slechtere grap

Dit lijkt mij wel wat om te kijken, sowieso leuke man ^O^ http://www.tvgids.nl/artikel/59297/Wordt_Nederland_dikker%3F/
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 september 2013 @ 20:32:19 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131105676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik kan heel langzaam tellen </nog slechtere grap

Dit lijkt mij wel wat om te kijken, sowieso leuke man ^O^ http://www.tvgids.nl/artikel/59297/Wordt_Nederland_dikker%3F/
_O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131106587
Goede tip Uniek! Die ga ik kijken. :)
Kan ik eerst nog even meegenieten van hoe er varkens worden geslacht in china voor kwasten. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131108054
Mijn lijstje voor vandaag:

O: roerei met groenten
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade, 3 kipkluifjes
T: atkins eiwit reep dingie
T: havermoutshake - tot hier ging het goed
D: gefrituurde borrelhapjes - hier ging het mis :')
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131108242
On the bright side: ik heb geen wijn gehad :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131108422
Alleen borrelhapjes als D? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 21:43:58 #241
70532 loveli
N
pi_131109506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Alleen borrelhapjes als D? :D
De schijf van vijf, jeweetz. Bitterballen, kaassouflés, bamihapjes, kipnuggets en frikadellen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 21:45:17 #242
70532 loveli
N
pi_131109582
Hoewel ik niet begrijp waarom ze bamihapjes maken, kleffe zooi.
crap in = crap out
pi_131109784
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:45 schreef loveli het volgende:
Hoewel ik niet begrijp waarom ze bamihapjes maken, kleffe zooi.
Die kun je beter in het groot eten?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 21:52:57 #244
70532 loveli
N
pi_131109960
Nee, ik ben geen bamifan, alleen als het er ligt prop ik het gewoon in m'n hoofd.
crap in = crap out
pi_131110146
Erg is dat hè? Dat gedachteloos dingen naar binnen proppen?
En dat doe je alleen maar bij dingen waar bijzonder weinig verantwoords in zit. 8)7
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131110300
Klacht: mijn voet doet pijn. Die stomme hielblessure vond het toch niet zo tof om door de bagger heen te rennen ofzo.

Klacht 2: ik heb me opgegeven voor 7 verschillende online cursussen. Dat zijn er misschien wel een beetje veel.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131111167
Vergeet de vlammetjes niet. :D

Welke cursussen Henk? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131111342
Ja!!!!!!!!! Vlammetjes!!!! :D

Deze cursussen:
Writing in the sciences
Introduction to finance
A history of the world since 1300
Statistics one
Statistics, making sense of data
How to become a dynamic teacher
E-learning
Owja, en ik doe ook nog Spaans via DuoLingo. Ook leuk. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131111622
Heb ook een handje nootjes op en 2 toastjes met kaasjes, bij de borrel. Daarna ging sporten niet door, dat was vorige week ook al met steps, daar moet ik me dus niet meer voor inschrijven. Gelukkig ga ik za + zo wel.
Lijstje
O 3 mueslicrackers wv 2 met pindakaas
L tomatensoep, dubbele boterham kaas, dubbele cervelaat, karnemelk, minneola
T borrel dus zie boven
D spinazieomeletspinazieroerei
pi_131111852
Je zit goed in de sportflow Puff!
Leuke sportschool gevonden dus?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131111943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je zit goed in de sportflow Puff!
Leuke sportschool gevonden dus?
Ja, veel beter!
Moet het nog wel leren combineren met goed eten, maar ik moet niet teveel tegelijk willen.

Jij bent ook lekker druk zie ik!
pi_131112852
Was liever druk met andere dingen, maar mijn huis is geverfd en ik vermaak me wel.
Als je het resultaat wilt zien, dan kom je maar een keertje eten ofzo :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131113027
Ik was gister met wat Spaanse mensen aan het kletsen bij de tram (als in: 5 woorden) en ze vonden dat ik een heel Zuidelijk Spaans accent had ipv een Nederlands-Spaans accent :D Wel cool 8-)
Worry is a misuse of imagination
pi_131113779
Ik heb zin een broodje echte gyros :9 geen kip, geen varken, maar lamsvlees :9~

HPKW is tof! O+
Ondanks dat ze de Movits niet zo leuk vond als ik :P


[ Bericht 30% gewijzigd door V1z0R op 12-09-2013 23:21:59 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131114807
SPOILER: klik raak voor een knaak!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveelde me iets :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131114921
Matt Damon!

:') ik hou op :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131118362
Je hebt je toch goed vermaakt!
Mogge! Vanavond komt meneer de vriend weer thuis O+
pi_131118537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb zin een broodje echte gyros :9 geen kip, geen varken, maar lamsvlees :9~

HPKW is tof! O+
Ondanks dat ze de Movits niet zo leuk vond als ik :P
V1z! O+
De mitchirineko march! O+ O+ O+

Hmmmm, gister rug en triceps getraind en nu spierpijn in rug en triceps! :D
Vandaag benen en schouders, ben benieuwd wat dat brengt. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131119531
Maar, henk, jij kunt toch al lang statistiek?
pi_131119538
Morning :)

Billy ik wist niet dat jij ook spaans sprak. Nog alles goed gekomen met de afspraak die geen afspraak was?

Henk, wat cool! Waar doe je die cursussen?

Planning:
O: 300 gr magere yoghurt met haazelnoten, kokos, rozijnen, havermout, en een sinaasappel
T: 50 gr kip (van die plakjes van de appie)
L: keine anhung, ik denk broodje + salade
T: de rest van de yoghurt (200 gr)
D: volgens mij uit!
pi_131119563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar, henk, jij kunt toch al lang statistiek?
Ja, maar een opfriscursus kan geen kwaad. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef Perruche het volgende:
Morning :)

Billy ik wist niet dat jij ook spaans sprak. Nog alles goed gekomen met de afspraak die geen afspraak was/

Henk, wat cool! Waar doe je die cursussen?

Planning:
O: 300 gr magere yoghurt met haazelnoten, kokos, rozijnen, havermout, en een sinaasappel
T: 50 gr kip (van die plakjes van de appie)
L: keine anhung, ik denk broodje + salade
T: de rest van de yoghurt (200 gr)
D: volgens mij uit!
Ik doe ze via Coursera.org en via canvas.net
En hier vind je een overzicht van alle MOOC cursussen die er zijn: http://www.mooc-list.com/
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131122746
Ik vond 3 cursussen al veel henk(via dezelfde site). Heb er dus 2 verwijderd. Statistics is nog niet begonnen dus die wilde ik evt nog erbij doen als mijn werk het toelaat :+.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131124323
Spelt/volkoren/roggebrood is over half uurtje klaar :9 ben benieuwd! :9 Hij ziet er in elk geval wel prachtig uit :9
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 13 september 2013 @ 12:51:31 #264
70532 loveli
N
pi_131124862
Goed uiterlijk = karmapunten, ook voor food :9
crap in = crap out
pi_131126133
Lijst:

O: gekookt eitje, magnetronkaascracker met ham
L: gegrilde kipdijfilet x2 met salade van tomaat, dunne preiringen, komkommer, Spaanse peper en mayo
D: uit eten
pi_131126495
Lijst:

O: kwark met bosbessen, klein kapje
T: pruim
L: 4 roggebroodjes philadelphia (zalmsmaak), komkommer
T: pruim, 300gr sperziebonen
D: BBQ
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131126500
Jee co wat karig :P

Update:
O: yoghurt met havemout/ hazelnoten/ rozijnen/kokos
T: sinaasappel
L: dubbele grote bth kip/ei/bacon/sla
T: rest v/d yoghurt evt met banaan
D: uit en drank
pi_131126611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Jee co wat karig :P

Update:
O: yoghurt met havemout/ hazelnoten/ rozijnen/kokos
T: sinaasappel
L: dubbele grote bth kip/ei/bacon/sla
T: rest v/d yoghurt evt met banaan
D: uit en drank
Dat komt omdat de wodka T. mist. :+ Maar ik denk dat ik wel aan m'n drankratio kom vanavond :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:33:23 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131127989
Hier ooki een lijstje
O: pakje volkorencrackers met roomkaas, beschuit kaas, beker melk
T's 2 pruimen, appel, sinaasappel, paar druiven, 2 handen met bramen
L Hele stronk lekker aangemaakte broccoli, bak ijsbergslasalade met tonijn en gekookt ei en simpele dressing van kruiden, alzijn, suiker , zout en peper
T's paar dropjes, bros puur (halve reep), cola-berenburg, zoete popcorn
L; bloemkool, gebakken ribkarbonade (met gebakken ui, champignons en paprika), komkommersalade, aardappelkroketten,
T kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131128364
Voorlopige conclusie van de huisarts: elke dag een kop soep nemen om mineralen aan te vullen en wat buisjes bloed inleveren om orgaanfuncties te controleren. En controleren of ik geen parasiet heb die al mijn extra voedsel verbruikt waardoor ik blijf afvallen :+. Misschien beloon ik mezelf wel met een nieuwe bh (gister gepast, zit nu op maatje heeeel erg smal) als de uitslag binnen is :P.

SPOILER: Vies praatje speciaal voor Mo en Coco
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131128714
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef Perruche het volgende:
Morning :)

Billy ik wist niet dat jij ook spaans sprak. Nog alles goed gekomen met de afspraak die geen afspraak was?

Henk, wat cool! Waar doe je die cursussen?

Planning:
O: 300 gr magere yoghurt met haazelnoten, kokos, rozijnen, havermout, en een sinaasappel
T: 50 gr kip (van die plakjes van de appie)
L: keine anhung, ik denk broodje + salade
T: de rest van de yoghurt (200 gr)
D: volgens mij uit!
Heel klein beetje maar hoor :)
Worry is a misuse of imagination
pi_131128755
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef Chicolate het volgende:
Voorlopige conclusie van de huisarts: elke dag een kop soep nemen om mineralen aan te vullen en wat buisjes bloed inleveren om orgaanfuncties te controleren. En controleren of ik geen parasiet heb die al mijn extra voedsel verbruikt waardoor ik blijf afvallen :+. Misschien beloon ik mezelf wel met een nieuwe bh (gister gepast, zit nu op maatje heeeel erg smal) als de uitslag binnen is :P.

SPOILER: Vies praatje speciaal voor Mo en Coco
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131128792
Rook een sigaretje :D
Worry is a misuse of imagination
pi_131128892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131128990
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131129026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131129337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wilde ik hier een heel leuk pikachu filmpje posten wat ik op Facebook tegen kwam, maar ik heb geen idee hoe. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131130077
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zo Henk :P
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=10151914404760159
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131130401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:35 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zo Henk :P
https://www.facebook.com/video/embed?video_id=10151914404760159
Ja, dan krijg je m fijn full screen :D
Ik moet wel echt iedere keer onwijs hard lachen als ik m zie. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131135500
Verhuizen is eigenlijk best saaaaai
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:46:43 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131138575
Wij zijn per ongeluk wezen wokken :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131138914
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131141599
"Van de winter" klinkt mij zo raar in de oren... :@
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn per ongeluk wezen wokken :@
:D _O-

Is eigenlijk maar een ding te doen vanavond natuurlijk
Kijken :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:15:06 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131142860
In de Euroborg. Rn nu weer 4:45 , , eruit. Bleeh, nog 3 dagen vroeg

Fijne avond slankies.

X Phaidra. Moet steeds aan je denken. X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131144401
Crosspost-ding uit dieetclub.

O: overnight oats (melk, havervlokken, lijnzaad) met banaan en een lepeltje bio-pindakaas (geen suiker/zout/andere enge dingen erin :P) erdoor.
T: 2 verse vijgen :9
L: 3 sneden van mn zuurdesembrood met vegapate. Paar cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: 10 g amandelen, 10 g cashewnoten. Handje druiven
S: Evy les 16 :s)
D: salade van zoete aardappel en quinoa
T: Magere kwark met muesli.

Mn loopje ging prima, de tijden lekker uit kunnen lopen in een fijn tempo. Verder gaat het hier prima, nog beetje wennen aan het nieuwe schema met 3x in de week sporten en de planning die erbij hoort... maar verder is het leuk en geeft het ook meer energie.
pi_131144823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef V1z0R het volgende:
"Van de winter" klinkt mij zo raar in de oren... :@

[..]

:D _O-

Is eigenlijk maar een ding te doen vanavond natuurlijk
Kijken :)
Really? Voor mij een heel normale uitdrukking eigenlijk :D

Uniek O+ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131144896
Ik krijg net deze vacature binnen, dan moet je wel heeeel graag werk willen als je hier op reageert..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
pi_131145054
En ik verga van de buikpijn: opgeblazen harde buik. BH was zelfs te klein.

Denk omdat ik pasta heb gegeten en dat nooit eet.. En misschien door eventuele smaakversterkers die zijn gebruikt..
Worry is a misuse of imagination
pi_131147157
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Really? Voor mij een heel normale uitdrukking eigenlijk :D

Uniek O+ :*
:D ik ken het dus alleen als "van het winter" :P

Ooit eens een discussie gehad met iemand die veel in het buitenland werkt waaronder verschillende delen van Rusland. Was wel leuk om te zien hoe we het eens werden dat zowel de uniformiteit van het Russisch verdeeld over (wat is het?) 9 tijdszone's en de grote verschillen in een klein land als Nederland best bijzonder zijn.

Coco's accent vind ik bijvoorbeeld kats nuuver O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131147940
Kats is trouwens moeilijk te vertalen, het is niet echt een woord, meer een versterking.

Kats vergeten = glad vergeten.
Kats schier wichie he'j an' touw = heel leuk meisje heb je gestrikt.

Waarom vond ik het ook al weer raar dat mensen Drents niet verstonden?! :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:26:30 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131148895
Schier wichie O+

Ennnn herkenbaar plaatje + good night! *O* :')

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131149071
Geen LoL dus?

/beneden buurvrouw aan het lastigvallen met, niks eigenlijk, ik ben zo degelijk dat ik livesets op m'n hoofdtelefoon luister :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131149128
Vroeger greep ik gewoon naar konten en was ik onmogelijk vervelend... :N
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131149314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef V1z0R het volgende:
Vroeger greep ik gewoon naar konten en was ik onmogelijk vervelend... :N
Van de buurvrouw??
pi_131149705
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:38 schreef the85mc het volgende:

[..]

Van de buurvrouw??
Buurvrouw, buurman, kapster...

Gedonder begon vooral na het ongeluk :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131149818
O, ik bedoelde het als grap, maar het was dus echt..
pi_131151222
Yup, zo'n bootongeluk doet wat met je :N
/That's all I have to say about that
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131154259
Mogge.

Het regent zachtjes. Ik heb de razend agressieve haan van mijn vader gevangen, viel niet tegen. Straks maar even de kop afslaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 september 2013 @ 05:03:11 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131154309
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 04:15 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Het regent zachtjes. Ik heb de razend agressieve haan van mijn vader gevangen, viel niet tegen. Straks maar even de kop afslaan.
Zachtjes??
Succes met de kop eraf te hakken, klotebeesten zijn de meeste hanen ja.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131154310
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 05:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zachtjes??
Succes met de kop eraf te hakken, klotebeesten zijn de meeste hanen ja.
De kop is eraf ;).
Het meeste werk komt nog: plukken, leeghalen.

Werkze!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131154313
vol
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')