abonnement Unibet Coolblue
pi_130978582


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
pi_130991176
Ligt het aan mij of zijn die shirtjes heel erg lang ( zo ziet het er niet uit op de foto )
M en L is alleen verschil met omvang?
pi_131008368
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die shirtjes heel erg lang ( zo ziet het er niet uit op de foto )
M en L is alleen verschil met omvang?
Ik heb sowieso het idee dat het soms per shirt verschild. Heb een aantal verschillende shirtjes waarvan een paar van hetzelfde merk, allemaal dezelfde maat en toch zit er verschil in lengte en breedte
pi_131013205
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 23:15 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Ik heb sowieso het idee dat het soms per shirt verschild. Heb een aantal verschillende shirtjes waarvan een paar van hetzelfde merk, allemaal dezelfde maat en toch zit er verschil in lengte en breedte
Ja dat Hummel ding valt gewoon tot je kruis, M en L. Mouw lengte verschil is er ook al niet. :{
pi_131013793
Ik heb XL nodig ( -O- ) en dat is gelijk een rokje :')
pi_131014775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb XL nodig ( -O- ) en dat is gelijk een rokje :')
Die zal wel tot aan je knieën komen ja, hohoho
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 september 2013 @ 09:20:23 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_131014912
Goeden TT
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_131089599
quote:
Richard Barroilhet hoopt een contract bij FC Utrecht af te dwingen. De aanvaller, 21 jaar, is momenteel op proef bij de club uit de Domstad, zo schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. Barroilhet zit momenteel zonder werkgever.

Barroilhet stond afgelopen seizoen onder contract bij RKC Waalwijk, maar zijn verblijf bij de Brabanders werd door blessureleed geen succes. Nader onderzoek wees uit dat hij tijdens zijn oefenstage een knieblessure had verzwegen, waardoor hij direct een maand buitenspel stond. Hij speelde vervolgens geen enkel officieel duel voor RKC.

Barroilhet is geboren in Engeland, groeide op in Frankrijk en keerde vervolgens terug naar zijn geboorteland. De aanvaller doorliep diverse jeugdrangen bij het Franse Olympique Nice en genoot het laatste gedeelte van zijn jeugdopleiding bij Fulham in Londen. Die club verhuurde de ex-jeugdinternational van Frankrijk in 2011/12 aan het Finse VPS.

Bron: Voetbalzone
Weet niet zo goed wat ik hier nu van moet denken. Zal in ieder geval beter dan de Kogel zijn.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131090347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:35 schreef Matip het volgende:

[..]

Weet niet zo goed wat ik hier nu van moet denken. Zal in ieder geval beter dan de Kogel zijn.
Moet ook beter zijn dan vd Stoep of Badjeck, anders niet halen lijkt me.

Die Amerikaan die al een tijd stage loopt is wel erg goed volgens mij, Rubio Rubin.
Als het goed is tekent ie in maart 2014 een contract.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131090410
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb XL nodig ( -O- ) en dat is gelijk een rokje :')
Ik heb het volledige tenue, broekje valt langer uit dan XL vorig tenue
pi_131168766
iemand die iets durft te voorspellen tegen RKC?
pi_131168981
3-0
pi_131170873
4-1

2-0 rust
pi_131190887
Wat een kut tijdstip dat half 5
pi_131192156
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kut tijdstip dat half 5
Het zou verboden moeten worden, net als vrijdag en zaterdagavond en 12:30. Gewoon voetbal zondag om 14:30, klaar.
pi_131206447
Bob Schepers in de basis :') de 2de helft :{ je denkt toch echt van: Deze rollen ze zo op na 45 minuten.

Bobbie had 2 keer tegen de bal aan hoeven schoppen en hij had nog een doelpunt ook, maar dit lukt hem zelfs niet.
pi_131206573
Ik erger me meer aan Oar, wat een volslagen nutteloze overtreding en het kost je nog bijna de wedstrijd ook. Volkomen terecht dat Wouters hem eraf haalt zeg!
Schepers hoort idd ook niet in de basis, had liever vd stoep daar gezin.
Het is dat we weinig middenvelders hebben want Toornstra verdient ook geen basisplek, op deze manier heb je helemaal niks aan hem.

Blij met de punten, maar man man wat was het slecht de 2e helft, we hebben nog een lange weg te gaan.
pi_131208983
die belg doet het lekker, dat scheelt.
pi_131215995
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:15 schreef wortel1981 het volgende:
Ik erger me meer aan Oar, wat een volslagen nutteloze overtreding en het kost je nog bijna de wedstrijd ook. Volkomen terecht dat Wouters hem eraf haalt zeg!
Schepers hoort idd ook niet in de basis, had liever vd stoep daar gezin.
Het is dat we weinig middenvelders hebben want Toornstra verdient ook geen basisplek, op deze manier heb je helemaal niks aan hem.

Blij met de punten, maar man man wat was het slecht de 2e helft, we hebben nog een lange weg te gaan.
Huh? Ik heb geen overtreding gezien? Ook geen geel? Bedoel je niet vd Maarel? Of heb ik iets gemist? :D

Oar speelde 200% beter dan Sjakie. De Ridder ook goed, maar na60 min op. Ayoub: *O*
Die Bob, ik wil hem niet na zo'n korte tijd al afbranden maar hij heeft werkelijk niks goeds gedaan. Ik twijfel echt aan zijn kwaliteiten, voelt een beetje als Maguire/Pino/de Kogel.

Achterin is het echt om te janken. Die Bulthuis komt nog niet op 20% van zijn niveau, Heerings en Derijck lijken geen idee te hebben wat er om hen heen gebeurd en de vd Maarel werd gelukkig eens gewisseld. Markiet had een redelijke inval beurt, in hoever hij een stempel kon drukken.

Toornstra, is het lullig als ik baal dat hij niet verkocht is? Hij is echt hopeloos uit vorm en het lijkt wel of er echt geen opgaande lijn zichtbaar is.
Als klap op de vuurpijl kreeg hij de aanvoerdersband, gaat die alleen naar beroerde spelers de laatste weken? Geef die in zo'n geval lekker aan Willem Janssen of desnoods aan Jeroen Verhoeven. Toornstra help je er echt niet mee en iemand als Ayoub moet je er vooral niet mee belasten. Maar dat zal wel zo bepaald zijn door Jan.

Nee, weinig hoopgevende pot. Kortweg 30 goede minuten, 30 matige en saaie en 30 billenknijpen. Vind het contrast wel onwijs groot tussen het begin en het eind. Je zag een prima voetballende ploeg in het begin, aan het eind leek het wel Fjes :'(
pi_131228330
Derijck vond ik juist wel aardig spelen eigenlijk.

Verder is de ondergrens echt veel en veel te laag nog, onbegrijpelijk ook dat het verschil zo groot kan zijn.

Maar laten we niet wanhopen, drie punten! En hopelijk snel Ruiter en vd Gun er weer bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131228490
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Derijck vond ik juist wel aardig spelen eigenlijk.

Verder is de ondergrens echt veel en veel te laag nog, onbegrijpelijk ook dat het verschil zo groot kan zijn.

Maar laten we niet wanhopen, drie punten! En hopelijk snel Ruiter en vd Gun er weer bij.
Hoop dat we met het inzetten van vd Gun af zijn van Schepers.

Derijck speelde voor zijn doen niet slecht, maar stond elke keer meters van zijn tegenstander af. Net als Heerings, vd Maarel en Bulthuis hoor. Achterin konden ze elke keer zo doorlopen. Een ploeg als RKC maakt misschien die kansen niet af, maar kijk eens wat er tegen Twente gebeurde. Toen lagen er 6 in het mandje.

Mag overigens niet afgeven op de leiding, maar wat floot hij weer beroerd die Liesveld. Zeker 2 pingels niet gezien en vond hem vrij vaak in het voordeel van RKC fluiten terwijl gelijke overtredingen weggewuifd werden als RKC ze maakte. Die zogenaamde overtreding waar RKC uit scoorde leek mij meer een duikeling voor een strafschop....
Vorige week was het ook al zo'n succes, 2de gele kaart die niet gegeven werd en vervolgens doelpunt door die gast.
pi_131228550
Ayoub speelde weer goed trouwens, is een veel betere versie van Kali tot nu toe.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131228665
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ayoub speelde weer goed trouwens, is een veel betere versie van Kali tot nu toe.
Vind Ayoub een fantastische speler om te zien, qua niveau beter dan Kali maar veel en veel belangrijker vind ik het feit dat hij het wedstrijd na wedstrijd laat zien. Is echt niet in al zijn acties gelukkig, maar gaat niet bij de pakken neerzitten en probeert het nog een keer. Verzaakt ook niet om verdedigend bij te springen en probeert echt op een positieve manier zijn stempel op de wedstrijd te drukken.

Als we het dan toch over succesverhalen hebben, de Ridder is ook heerlijk om naar te kijken. Misschien raar, maar ik vind hem heel erg op de Kuijt lijken. Hij blijft sleuren, altijd aanspeelbaar, altijd voorop in de strijd. Een echte steun voor het team in mijn ogen. Technisch misschien niet de beste speler die we ooit hebben gehad (was Kuijt ook niet), maar qua karakter ongelooflijk belangrijk. Begrijp werkelijk niet hoe hij zo bij ons binnen is komen lopen, heeft de top 10 liggen slapen?
Enig kritiekpuntje is het feit dat hij na een minuut of 65 op is. Gaat nog wel door, maar het vuur is dan wel echt uit. Wordt met de week wel beter gelukkig, kwestie van spelen en ritme opbouwen.
pi_131228712
De Ridder vond ik bij De Graafschap al een leuke speler maar je ziet dat ie nu een stuk volwassener is geworden. Had ook niet verwacht dat ie zo'n koele afmaker kon zijn!

Verder een echte Utrecht speler inderdaad, altijd blijven gaan. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131228751
Soms moet je blij zijn met de 3 punten. Over het seizoen heen gezien moet je gewoon goed spelen.
pi_131228900
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
De Ridder vond ik bij De Graafschap al een leuke speler maar je ziet dat ie nu een stuk volwassener is geworden. Had ook niet verwacht dat ie zo'n koele afmaker kon zijn!

Verder een echte Utrecht speler inderdaad, altijd blijven gaan. :)
In zijn de Graafschap tijd waren ze ook al met hem bezig toch? Maar toen was hij te duur. Blijkbaar hebben we daarmee wel een zaadje geplant wat hierin resulteert.

Maar wel fijn dat er iemand staat waarvoor je naar het stadion komt. Dan heb je ook eindelijk de 'luxe' dat een wissel niet betekent dat je 15 traptreden omlaag moet qua niveau.

Enige wat echt zorgwekkend is, is wat er met vd Maarel gebeurd. Die jongen heeft gisteren zo'n mentale tik gekregen... Zijn wissel was terecht, maar je wisselt wel een hard werkende aanvoerder. Dat moet voor hem ontiegelijk hard aangekomen zijn, en als je dan Markiet een behoorlijke wedstrijd ziet spelen dan wordt het nog wat moeilijker. Hopelijk kan hij ermee dealen, maar ik maak me grote zorgen. De progressie lijkt al een behoorlijke tijd uit vd Maarel :'(
  maandag 16 september 2013 @ 09:43:44 #27
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_131228920
Snap de keuze voor vd Maarel sowieso eigenlijk al niet, het is niet mijn speler...
pi_131228942
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

In zijn de Graafschap tijd waren ze ook al met hem bezig toch? Maar toen was hij te duur. Blijkbaar hebben we daarmee wel een zaadje geplant wat hierin resulteert.
Hij was toen niet te duur maar koos voor Southampton, waarschijnlijk omdat ie daar een veelvoud kon verdienen. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar wel fijn dat er iemand staat waarvoor je naar het stadion komt. Dan heb je ook eindelijk de 'luxe' dat een wissel niet betekent dat je 15 traptreden omlaag moet qua niveau.

Enige wat echt zorgwekkend is, is wat er met vd Maarel gebeurd. Die jongen heeft gisteren zo'n mentale tik gekregen... Zijn wissel was terecht, maar je wisselt wel een hard werkende aanvoerder. Dat moet voor hem ontiegelijk hard aangekomen zijn, en als je dan Markiet een behoorlijke wedstrijd ziet spelen dan wordt het nog wat moeilijker. Hopelijk kan hij ermee dealen, maar ik maak me grote zorgen. De progressie lijkt al een behoorlijke tijd uit vd Maarel :'(
Tsja ik vond hem vorig seizoen echt een stuk gegroeid juist, misschien dat de aanvoerdersband teveel voor m is, weet 't ook verder even niet.

Erg sneu voor die jongen iig, werkt altijd hard, nooit zeuren...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131228979
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij was toen niet te duur maar koos voor Southampton, waarschijnlijk omdat ie daar een veelvoud kon verdienen. ;)

Klinkt als te duur ;)

quote:
Tsja ik vond hem vorig seizoen echt een stuk gegroeid juist, misschien dat de aanvoerdersband teveel voor m is, weet 't ook verder even niet.

Erg sneu voor die jongen iig, werkt altijd hard, nooit zeuren...
Vorig jaar zeker gegroeid, maar sinds de winterstop vorig jaar is het niet echt veel meer. Aanvoerdersband misschien teveel, het zou kunnen. Vind hem ook niet overkomen als een aanvoerder, je ziet hem nooit eens met de scheids bakkeleien of het team of het publiek ophitsen zoals Bulthuis dat gisteren even deed. De keuze voor Toornstra als reserveaanvoerder is ook onbegrijpelijk zoals ik al gepost heb.

Het is inderdaad sneu, jongen heeft het hart op de goede plek en werkt altijd.
pi_131230342
quote:
'Zo. En dan nu een pintje.' Steve de Ridder vond dat hij dat wel verdiend had na de zwaarbevochten zege op RKC (2-1). En er was niemand in de Galgenwaard die hem tegen durfde spreken. Net als tegen AZ was de Belgische nieuwkomer met twee treffers wederom goud waard voor Utrecht.

De ploeg van Jan Wouters is weer een knuffel-Belg rijker. Een speler die niet denkt, maar doet. Zijn tomeloze inzet, aanhoudende gesleur en niet te remmen drang naar de vijandelijke goal maken hem razend populair in Utrecht.

'Ik voel me hier als een vis in het water'
De Ridder zat na afloop helemaal stuk, de zeurende pijn in zijn spieren deden hem naar een urenlange massage verlangen, zijn lichaam zat vol blauwe plekken. Omdat de Brabantse defensie handen en voeten nodig had gehad om hem af te stoppen en daarbij niet zachtzinnig te werk ging.

De Belg zat er niet mee. Het gelukzalige gevoel van weer twee treffers kreeg voorrang. Want belangrijk zijn voor een ploeg, dat had hij het meeste gemist toen hij in Engeland bij zowel Southampton als Bolton Wanderers vaker niet dan wel speelde. 'Ik voel me hier als een vis in het water. Ik denk dat ik voldoe aan de criteria van een echte Utrecht-spits, ik ben een goed voetballende aanvaller en ben niet te beroerd om heel hard te werken.'

Na zes wedstrijden heeft de gewezen aanvaller van De Graafschap qua doelpunten zijn eredivisierecord al gebroken. Driemaal in 31 optredens scoorde hij als Superboer in het seizoen 2010-11, nu staat de teller al op vier. 'Als ik één ding moet aanwijzen dat aan mij is veranderd dan is het dat ik meer egoïstisch ben geworden. Ik ben altijd wel belangrijk geweest met assists, vind het ook goed dat ook anderen scoren, maar ik ga nu ook meer voor eigen geluk. En dat blijf ik doen zolang het gaat zoals nu. Ik had graag een hattrick gemaakt, maar het is niet iets waar ik geforceerd naar op zoek ga. Twee goals is mooi.'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 16 september 2013 @ 11:29:56 #31
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_131231485
Kunnen we Verhoeven niet basis laten staan als De Ruiter terug is? :D
Nee alle gekheid op een stokje Verhoeven is wel een goede keeper waar te vaak lacherig om wordt gedaan.

Ik vond Ayoub echt als een baas spelen, technisch beter dan wat Kali heeft laten zien en echt het moraal om te strijden voor de bal en Utrecht.
Bulthuis vond ik wel sterk spelen, Van Der Maarel verre van en hoop echt dat hij het niveau weer oppakt want zo'n Markiet :') heb je echt niks aan laat zijn hele flank open liggen. :')

Denk dat Van Der Maarel te aanvallend is ingesteld en te graag wilt presteren, als back moet je juist kort op je flankspeler zitten, druk zetten en geen ruimte geven, zelfs niet laten weglopen. Tot je weer aanvallend in balbezit bent. Maar dit is ook zo bij Bulthuijs.

Oar vond ik weer geweldig, Toornstra is echt uit vorm en de centrale duo moeten echt eens opletten, dit viel gisteren pas in de 2de helft op omdat Ayoub de hele tijd als afstopper zijn werk deed.

Verder Steve De Ridder _O_ wat een eindbaas.
Als laatste waar is Mulenga? :? Zat niet eens op de bank.
pi_131231558
Ik vond Bulthuis juist beroerd spelen en Markiet beter als vd Maarel :D

Heerlijk hoe verschillende blikken een ander inzicht opleveren :) Hopelijk heeft Jantje de enige echte goede blik haha
pi_131231654
Mulenga heeft een blessure.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131233000
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vond Bulthuis juist beroerd spelen en Markiet beter als vd Maarel :D

Heerlijk hoe verschillende blikken een ander inzicht opleveren :) Hopelijk heeft Jantje de enige echte goede blik haha
Op basis van dat kwartier zeker? Dat laatste kwartier ging helemaal nergens over.
pi_131244882
Volgens mij kreeg Markietje 1 keer de bal tegen zich aan ofzo :P
pi_131257671
Zijn wij niet toevallig met wasilewski bezig?
pi_131277909
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef louter_genieten het volgende:
Zijn wij niet toevallig met wasilewski bezig?
ADO schijnt bezig te zijn met hem.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131278131
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef Matip het volgende:

[..]

ADO schijnt bezig te zijn met hem.
Las net op VZ dat ie waarschijnlijk naar Engeland gaat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131278452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Las net op VZ dat ie waarschijnlijk naar Engeland gaat.
Lees ik nu ook inderdaad. Had misschien wel een goede voor ons geweest, maar zal ongetwijfeld te veel salaris eisen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131291071
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Huh? Ik heb geen overtreding gezien? Ook geen geel? Bedoel je niet vd Maarel? Of heb ik iets gemist? :D
De vrije bal die erin gaat, overtreding is van Oar, springt ontzettend opzichtig in z''n rug.
pi_131291120
quote:
Primeur doellijnbewaking bij FC Utrecht - Roda JC
Stadion Galgenwaard krijgt eind deze maand de primeur met doellijnbewaking in het betaalde voetbal.

De KNVB heeft het duel FC Utrecht - Roda JC op zaterdag 28 september aangewezen als eerste wedstrijd waarbij het zogenoemde Hawkeye-systeem, ook bekend bij onder meer het tennis, zal worden gebruikt.
Het is de eerste keer in de historie van het Nederlandse profvoetbal dat een competitiewedstrijd met behulp van technologische hulpmiddelen geleid wordt.
In juni van dit jaar kondigde de KNVB een twee jaar durend proefproject aan, getiteld Arbitrage 2.0. De toepassing van de doellijntechnologie is één van de onderdelen daarvan.
De totale begroting voor Arbitrage 2.0 bedraagt 500.000 euro voor twee jaar. Gezien de kosten van aanschaf, installatie en vervoer kan het Hawkeye-systeem volgens de KNVB jaarlijks maximaal drie keer verplaatst worden.
In de algemene vergadering betaald voetbal is besloten dat doellijntechnologie in elk geval bij de KNVB-bekerfinale in De Kuip en de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal in de Amsterdam Arena wordt ingezet.
Bekerfinale
In Stadion Galgenwaard zullen vanaf 28 september de eerstvolgende tien thuiswedstrijden van FC Utrecht ondersteund worden met doellijntechnologie. Tussen 2 maart 2014 en 27 april 2014 zal bij zes wedstrijden in De Kuip, inclusief de KNVB-bekerfinale, het systeem worden gebruikt.
Daarna wordt Hawkeye van Rotterdam naar Amsterdam verplaatst, zodat de Amsterdam Arena vanaf 3 mei 2014 het podium vormt voor deze technologische inzet.
In het geval het systeem daadwerkelijk tijdens een duel uitsluitsel moet geven, is de bijbehorende animatie voor de kijkers thuis zichtbaar. ''De KNVB is al jaren een groot voorstander van alles wat de arbitrage verder kan doen optimaliseren'', liet KNVB-manager Gijs de Jong (competitiezaken) weten.
Premier League
''De toezegging van de wereldvoetbalbond FIFA dat we eindelijk aan de gang mochten met deze technologie, hebben we direct omarmd. Stadion Galgenwaard is in vele opzichten een perfect podium om de testfase mee te starten.''
Hawkeye is ook inmiddels in de Engelse Premier League geïntroduceerd. De KNVB hoopt te kunnen leren van de situaties die in Engeland al zijn voorgevallen.
Door: ANP/NUsport
pi_131339366
quote:
Richard Barroilhet heeft de technische staf van FC Utrecht niet weten te overtuigen. De Fransman, op proef voor de beloftenploeg van de Domstedelingen, heeft de plaatselijke FC zonder contract op zak weer verlaten.

FC Utrecht zag in Barroilhet een mogelijke versterking voor de beloftenploeg. Tijdens zijn stage wist de in Londen geboren Fransman echter niet te overtuigen, waarop FC Utrecht heeft besloten niet in zee te gaan met de spits, meldt het Algemeen Dagblad.

De voormalig Frans jeugdinternational stond afgelopen seizoen onder contract bij RKC Waalwijk. De Brabantse club had echter weinig plezier aan Barroilhet, aangezien hij door blessureleed geen enkele wedstrijd in het eerste elftal speelde. Barroilhet werd ruim een jaar geleden overgenomen van Fulham, maar een knieblessure hield hem maanden aan de kant.

http://www.voetbalprimeur(...)zonder-contract-gaan
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131339382
Gelukkig, dat soort breekbare spelers hebben we genoeg gehad.
pi_131340532
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Gelukkig, dat soort breekbare spelers hebben we genoeg.
pi_131341076
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:58 schreef koningmakreel het volgende:

[..]

Nou dat valt ook wel mee. Alleen vd Gun en onze vroegere basisspits Mulenga.
pi_131380256
Lees dat Maareltje gepasseerd wordt en Markiet zondag speelt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131387533
Markietje blijft denk ik wel op zijn positie staan, maar of hij beter is..
pi_131388549
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees dat Maareltje gepasseerd wordt en Markiet zondag speelt.
Hiermee neemt Jan een behoorlijk risico. Vd Maarel heeft het vorig jaar prima gedaan en is al een tijdje aanvoerder. Hiermee krijgt hij een behoorlijke tik ben ik bang. Hopelijk pakt het goed uit.
  vrijdag 20 september 2013 @ 18:51:47 #49
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_131388613
Markiet _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :')
Dag linkerflank.
pi_131453493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:51 schreef wickedmen het volgende:
Markiet _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :')
Dag linkerflank.
Deed het anders voor minstens 500% beter dan zijn voorganger....
  zondag 22 september 2013 @ 19:51:38 #51
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_131453778
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:43 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Deed het anders voor minstens 500% beter dan zijn voorganger....
Ja verbaasde mij ook dat hij best, best speelde maar Boetius was wel vaker wel dan niet weg.
pi_131453819
Jammer vandaag, gelijkspel wat eerlijker geweest. Weer een fout van derijck, wat een sufkut is dat bij tijd en wijlen. Groot deel van de wedstrijd had hij pelle aardig onder controle en dan zo'n fout...

Voor de rest eindelijk weer eens kwaliteit gezien bij ons, goede pot wat mij betreft. Tot de onbegrijpelijke wissel van Oar voor die dropveter Bobby. Gelukkig trok vd Gun de kwaliteit daarna weer omhoog.

Maar wat heb ik me geergerd aan de verslaggever vanmiddag. Hij is denk ik we 4x klaargekomen met het noemen van de naam boetius en hij noemde Ayoub steeds klein en de kleinste van het veld... En dat terwijl Ayoub met 1m75 al 5 cm langer is dan Oar. Niet dat het er toe doet, maar als je zo graag commentator wil zijn zorg dan in ieder geval dat je je feiten kent.
pi_131453847
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:51 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ja verbaasde mij ook dat hij best, best speelde maar Boetius was wel vaker wel dan niet weg.
De boetius had ik nog wel kunnen verdedigen, onbegrijpelijk dat gejuich om die gozer. Koos elke keer voor eigen (niet) succes.
pi_131469552
Totaal onnodige nederlaag, weer met dank aan 'ik maak wekelijks cruciale fouten' Derijck....

Janssen mag ook wel naar zichzelf kijken, die pass van Ayoub moet je gewoon afmaken...

Ayoub was de beste man op t veld zeg, gauw zijn contract opwaarderen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131469661
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Totaal onnodige nederlaag, weer met dank aan 'ik maak wekelijks cruciale fouten' Derijck....

Janssen mag ook wel naar zichzelf kijken, die pass van Ayoub moet je gewoon afmaken...

Ayoub was de beste man op t veld zeg, gauw zijn contract opwaarderen.
Lovend artikel over Ayoub in de volkskrant. Fijn om te zien dat er wat mensen opstaan als we ze nodig hebben.

Tja en Feyenoord; ik heb echt het gevoel dat we daar toch nooit van winnen op een of andere manier :)
pi_131469729
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:59 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Lovend artikel over Ayoub in de volkskrant. Fijn om te zien dat er wat mensen opstaan als we ze nodig hebben.

Tja en Feyenoord; ik heb echt het gevoel dat we daar toch nooit van winnen op een of andere manier :)
Niet online zeker? :)

Tsja, gisteren was het iig echt niet nodig, veldspel vond ik beter dan bij Feyenoord, alleen weer zo'n kinderlijke fout van Derijck...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131470684
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet online zeker? :)

Wel voor leden ;)

quote:
Feyenoord klimt, maar angst en onrust blijven
MARK MISÉRUS − 23/09/13, 00:00

ROTTERDAM - Feyenoord - FC Utrecht: 1-0
Zijn lip is opgezwollen en door de kramp lukt het hem niet meer op zijn benen staan. Maar wat heeft Yassin Ayoub genoten in de Kuip. De spelmaker van FC Utrecht perst er met moeite een glimlach uit, balancerend op zijn slippers.

Hij is toch zeker wel tevreden?, wordt het 19-jarige talent gevraagd. Utrecht heeft met 1-0 verloren van Feyenoord, waar een gelijkspel verdiend was geweest. De beste speler van het veld kijkt verrast op. 'We hebben geen 3 punten gehaald. Daar gaat het om in voetbal.'

Ayoub geeft het spel van FC Utrecht kleur. Hij vraagt de bal op en zet zijn medespelers op hun plaats. Als hij de bal verspeelt, steekt hij het hele veld over om die met een tackle terug te veroveren. Nee, trainer Jan Wouters is niet verrast door zijn ontwikkeling: 'Hij heeft al een paar wedstrijden het voortouw genomen.'

Hij is opgeleid door Ajax, in 2009 vertrokken naar Utrecht. Even zat hij in angst door een hartprobleem, waarover artsen hem gerustgesteld hebben. Pas vanaf zijn 50ste kan hij last krijgen van hartritmestoornissen, kreeg Ayoub te horen. Dus sleurt en sleept hij in de Kuip, waar hij pas na 90 minuten én een elleboogstoot van Pellè letterlijk door zijn benen zakt.

Hij staat model voor de eredivisie, de competitie waarin de onvoorspelbaarheid het gebrek aan kwaliteit maskeert. Ook Ayoub maakt fouten. Maar hij durft tenminste risico's te nemen, zoals wanneer hij met een pass op Willem Janssen de Feyenoord-defensie doorklieft. De gelegenheidsaanvaller mist, zoals bijna alle ballen vanmiddag naast of over een doel gaan.

Dat Feyenoord scoort en daarmee op de been blijft tegen Utrecht, is het gevolg van een schaarse opeenvolging van geslaagde acties. Mathijsen speelt na 35 minuten Pellè maar weer eens door de lucht aan, die de bal met zijn borst verlengt voor Vilhena. Na diens schot veert de Kuip op, alsof er iets unieks te vieren valt.

Het Rotterdamse talent staat model voor de wisselvalligheid waaronder zijn ploeg gebukt gaat. Vilhena is een lang bewaard geheim uit de eigen kraamkamer. Hij kan ontegenzeggelijk goed kan voetballen, net als de weer bijna fitte Boëtius. Alleen laat hij het zo weinig zien, in een fase waarin zijn club de punten zo hard nodig heeft.

Zie de ergernis bij Koeman, die het gebroddel van zijn ploeg soms ook niet meer kan aanzien. Is het een gebrek aan kwaliteit waardoor zijn ploeg zo ontluisterend slecht voetbalt? Kwaliteit wordt ook bepaald door zelfvertrouwen, kaatst de trainer terug.

Zijn selectie is jong en kennelijk niet gewend aan tegenslag. Feyenoord wordt al drie jaar op rij kampioenskansen toegedicht, eerst met Guidetti en nu met Pellè als doelpuntenfabriek. De selectie bleef dit seizoen intact en werd zelfs versterkt met de anonieme Armenteros, zondag terecht gewisseld, en de nog niet wedstrijdfitte Bakkal.

Het elftal worstelt met de verwachtingen van een achterban die als geen ander uitvent wat lijden is. De Rotterdamse kinderhand is vlug gevuld, maar de knuist van het Legioen snakt veertien jaar na de laatste titel naar het kleinste presentje. De spelers merken het, erkent Koeman. 'We hebben moeite met wat men van ons verwacht. Het is een beetje tegen jezelf vechten wat we de laatste tijd doen.'

Het spel van Feyenoord is even angstig als wat hij op de trainingen dagelijks te zien krijgt, zegt hij. Onrust is het woord waarmee zijn relaas is doorspekt. Feyenoord voetbalt onrustig, de sfeer in de Kuip is onrustig. Koeman wisselt Mathijsen in de rust, omdat hij bang is dat die tegen een tweede gele kaart aanloopt. De trainer vertelt het welhaast besmuikt.

Natuurlijk vraagt Koeman om tijd én om krediet. Feyenoord heeft het achterin eens droog gehouden, en dat is voor de trainer al heel wat na de 3-3 tegen NEC, vorige week. En uiteraard, in de kermis van de kerende kansen die de eredivisie heet is Feyenoord stiekem naar de achtste plaats geslopen. De achterstand op Ajax, niet zomaar een graadmeter in Rotterdam, is 1 punt.

Tegelijk is het maar een deel van het verhaal. Waar zijn de pijlers onder het spel die Feyenoord groot hebben gemaakt? Agressie, werklust en bevlogenheid, ze ontbreken allemaal.

Natuurlijk verdient Bulthuis zijn tweede gele kaart, als hij in de slotfase Schaken aan zijn shirtje trekt. Maar Feyenoord moet bovenal de kansen afmaken. Het spel is stroef en doorzichtig, want keurig volgens plan A gaan alle ballen naar Pellè. De Italiaan verliest zich echter steeds vaker in wat Koeman 'maniertjes' noemt. Zijn elleboog op de lip van Ayoub wordt niet door scheidsrechter Kuipers waargenomen. Al zijn de sporen duidelijk zichtbaar op het gezicht van het grijnzende slachtoffer.
pi_131470758
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:53 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wel voor leden ;)

[..]

Thanks!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131471310
Ayoub als enige speler op t veld gisteren in Elftal vd Week bij het AD.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131473080
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ayoub als enige speler op t veld gisteren in Elftal vd Week bij het AD.
Inderdaad een dijk van een wedstrijd gespeeld, mooi om te zien hoe hij zich manifesteert... Ook Markiet viel me positief op eigenlijk, maar misschien waren mijn verwachtingen zo laag dat het daardoor automatisch meeviel ;)

Daarnaast ben ik ook wel fan van de Ridder...Werkt zich kapot (jammer dat hij nog niet tot het einde vol kan houden) en blij dat van de Gun weer wat minuten heeft kunnen pakken. Voegt de nodige kwaliteit en slimheid aan het spel toe.

De verdediging blijft een issue wat mij betrft (idd, wat een fout van de Rijck, zo zonde) maar het gaat vooruit qua spel...
pi_131473325
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Totaal onnodige nederlaag, weer met dank aan 'ik maak wekelijks cruciale fouten' Derijck....

Janssen mag ook wel naar zichzelf kijken, die pass van Ayoub moet je gewoon afmaken...

Ayoub was de beste man op t veld zeg, gauw zijn contract opwaarderen.
Janssen heeft bij mij wat meer krediet, vind dat hij een bepaalde rust meeneemt waar met name Ayoub door kan excelleren. Op het middenveld vond ik vooral Martensson de zwakste schakel (tot de wissel van Oar/Schepers). Martensson probeert wel, maar hij komt gewoon kwaliteit en snelheid te kort.

Derijck maakt fouten. Maar dat deed vd Hoorn ook regelmatig. Probleem is alleen dat Derijck zijn fouten cruciaal zijn. vd Hoorn kopte bijvoorbeeld in eigen doel bij een 0-4 achterstand (of was het 0-5?), dan is het hooguit rottig. In dit geval kost het je gelijk 2 punten en dat is echt heel jammer.
Aan de andere kant, als die bal van Toornstra erin gaat heb je een heel andere wedstrijd. En je hebt ook genoeg kansen op 0-1 en 1-1 gehad.
pi_131473405
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Janssen heeft bij mij wat meer krediet, vind dat hij een bepaalde rust meeneemt waar met name Ayoub door kan excelleren. Op het middenveld vond ik vooral Martensson de zwakste schakel (tot de wissel van Oar/Schepers). Martensson probeert wel, maar hij komt gewoon kwaliteit en snelheid te kort.

Derijck maakt fouten. Maar dat deed vd Hoorn ook regelmatig. Probleem is alleen dat Derijck zijn fouten cruciaal zijn. vd Hoorn kopte bijvoorbeeld in eigen doel bij een 0-4 achterstand (of was het 0-5?), dan is het hooguit rottig. In dit geval kost het je gelijk 2 punten en dat is echt heel jammer.
Aan de andere kant, als die bal van Toornstra erin gaat heb je een heel andere wedstrijd. En je hebt ook genoeg kansen op 0-1 en 1-1 gehad.
Janssen vond ik verder compleet onzichtbaar eigenlijk.

En naast de kansen van Toornstra en Janssen heb ik er geen gezien? Of misschien dat schot van Heerings maar verder?

Het creeëren van kansen moet echt beter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131473525
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Janssen vond ik verder compleet onzichtbaar eigenlijk.

En naast de kansen van Toornstra en Janssen heb ik er geen gezien? Of misschien dat schot van Heerings maar verder?

Het creeëren van kansen moet echt beter.
Heerings heeft 2 keer redelijk op doel geschoten en Ayoub had bij 2 corners aardige kansen. Maar het moet zeker beter :)
pi_131473565
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:41 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Heerings heeft 2 keer redelijk op doel geschoten en Ayoub had bij 2 corners aardige kansen. Maar het moet zeker beter :)
Oh ja die kopballen van Ayoub idd vergeten. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131541884
quote:
UTRECHT - Supporters van FC Den Bosch hebben een doodskist bij de ingang van stadion Galgenwaard gezet. Ook hingen ze een spandoek op met de tekst 'Dood Utrecht'. Foto's van hun actie plaatsten ze op Twitter.

Op de internetsite van de supportersclub Den Bosch FC wordt opgeroepen om in het zwart gekleed naar Utrecht te komen.

FC Utrecht speelt vanavond tegen eerstedivisieclub Den Bosch om de KNVB Beker. De doodskist is vannacht door bewakers weggehaald en later door een stadionmedewerker vernietigd.

De supporters van FC Den Bosch kwamen vorig jaar ook al in opspraak nadat ze oerwoudgeluiden hadden gemaakt tegen spits Jozy Altidore van AZ.
bron: rtvu

Boefjes :')





[ Bericht 15% gewijzigd door PBateman1978 op 25-09-2013 08:51:13 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131542432
:') Wat een sneue actie :')

Ik kan werkelijk geen enkele aanleiding bedenken voor zo'n tekst/spandoek en attribuut. Vaak zijn dit soort acties ludiek en ergens op gebaseerd. Ik kan er vaak smakelijk om lachen, maar dit is zo onzinnig dat ik moet lachen om de treurigheid.

Schijnbaar zijn wij ook in Den Bosch geweest:

Niet om onszelf op de borst te kloppen, maar zo'n bord is toch gewoon leuk en ludiek?

Niks mis met elkaar scherp zetten, en ook geen probleem met een scheldwoord of het woord dood of weet ik wat. Maar het is toch veel leuker als de 'ontvangende' kant er smakelijk om kan lachen? zoals al jarenlang gebeurd tussen NAC en Willem II?
pi_131542480
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik kan werkelijk geen enkele aanleiding bedenken voor zo'n tekst/spandoek en attribuut.
Laten we het houden op dat Den Bosch nogal vaak de lul is geweest buiten het veld vroeger.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 september 2013 @ 09:14:05 #68
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_131542484
trieste actie van den bosch...heeft imo niets met rivaliteit te maken, want ze mogen de veters van eredivisionisten niet eens strikken, dus een beetje vreemd is het wel.
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_131542522
quote:
De toekomst van Geraldo Alberto Antonio ligt niet bij PSV. De aanvaller was na een reeks incidenten al op non-actief gezet en maandag is besloten om het contract van Antonio te laten ontbinden. "Ik heb ontzettend veel spijt en verwijt PSV niets", reageert de goaltjesdief.

De negentienjarige Antonio kwam vorige week te laat op de training en dat was voor PSV de druppel die de emmer deed overlopen. De aanvaller kreeg dit seizoen al een boete na een onnodige rode kaart in de met 3-0 verloren uitwedstrijd tegen De Graafschap en maakte op social media enkele uitglijders. PSV heeft nu besloten om de samenwerking met Antonio te beëindigen

Update 24 sept - Bij PSV weggestuurde spits meldt zich bij FC Utrecht.

PSV verscheurde zijn contract, maar mogelijk komt Geraldo Alberto Antonio toch nog goed terecht. De spits heeft zich gemeld bij Jong FC Utrecht en speelt dinsdagavond mee in een oefenwedstrijd van de Domstedelingen. Dat meldt Rik Elfrink, PSV-watcher van het Eindhovens Dagblad, op Twitter.

Bron: voetbalzone
Schijnt wel een goaltjesdief te zijn, niet verkeerd natuurlijk om er bij te hebben.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131542873
quote:
12s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laten we het houden op dat Den Bosch nogal vaak de lul is geweest buiten het veld vroeger.
Hadden ze harder moeten rennen :P
pi_131546511
Iemand die zich aan een voorspelling waagt?
pi_131546606
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Iemand die zich aan een voorspelling waagt?
Met dit Utrecht? Nah.

Maar ik ben er vanavond wel bij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131547014
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Iemand die zich aan een voorspelling waagt?
Ja, ik voorspel een 2-1 overwinning.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131547844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef Tha_Duck het volgende:
Iemand die zich aan een voorspelling waagt?
Ik verwacht een hoop onderschatting en een 1-2 nederlaag.
pi_131548067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:27 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik verwacht een hoop onderschatting en een 1-2 nederlaag.
Traditiegetrouw; van tevoren een hoop gelul over cupfighters dit en dat, en er elk jaar weer in de eerste rond uitvliegen!

:P
pi_131548627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Traditiegetrouw; van tevoren een hoop gelul over cupfighters dit en dat, en er elk jaar weer in de eerste rond uitvliegen!

:P
Met dat verschil dat we eindelijk weer eens thuis beginnen tegen een op papier zwakkere tegenstander. De laatste jaren elke keer top 3 geloot toch?
pi_131549585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:51 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Met dat verschil dat we eindelijk weer eens thuis beginnen tegen een op papier zwakkere tegenstander. De laatste jaren elke keer top 3 geloot toch?
Volgens mij sowieso voor het eerst in 6 jaar geen eredivisie ploeg in de eerste ronde.
pi_131552736
Den Bosch supps mogen niet meer komen vanavond nav dat spandoek :')

Wel jammer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 25 september 2013 @ 15:47:58 #79
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_131554318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hadden ze harder moeten rennen :P
op de A27, de ruiten van de eerste 3 bussen eruit paar jaar terug...ownee, dat was...dat was...welke club heeft dat niet gehad? :P
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 25 september 2013 @ 16:53:30 #80
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_131556681
voorspelling: 3-1
0-1 achter, lucky kutgoal 1-1, eind 2e helft schiettent en loesoe
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_131557315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Den Bosch supps mogen niet meer komen vanavond nav dat spandoek :')

Wel jammer.
Wel demotiverend voor die bosche bollen :P
pi_131557665
2-0

Zullen wel spelers sparen denk ik met oog op Joda
pi_131558338
Den Bosch en Utrecht hebben toch een samenwerkingsverband?
  woensdag 25 september 2013 @ 20:04:35 #84
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_131563388
op welke fox sports wordt het uitgezonden?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_131565148
livestream iemand?
  woensdag 25 september 2013 @ 20:50:25 #86
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_131565356
Wordt niet uitgezonden
pi_131565720
Het is vrij matig hoor... ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131566778
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:50 schreef blup het volgende:
Wordt niet uitgezonden
hm. :/
  woensdag 25 september 2013 @ 21:28:25 #89
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_131567217
gvd. betaal ik me blauw aan fox sprots :(
93.1 FM aan met een maat en een krat bier dan

all good
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_131567472
we winnen, daar gaat het om :)
  woensdag 25 september 2013 @ 21:36:06 #91
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_131567654
speelgoed is het toch?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_131569554
tja heeft niet veel om t lijf..
gelukkig hebben ze een liedje.
pi_131570743
Ayoub vond ik weer de beste in een verder matige pot.

Na rust wel een aantal goed lopende aanvallen gezien, maar verder een vrij zakelijke overwinning.

Arme vd Maarel ook weer... :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131571268
Mooie uitslag!
Best wel jammer dat ik dan thuis ben gebleven :P
pi_131571470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Mooie uitslag!
Best wel jammer dat ik dan thuis ben gebleven :P
Nog geen 8.000 man geloof ik...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131571571
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nog geen 8.000 man geloof ik...
Achja beker pot zal wel gaan leven wanneer ze er na de winterstop nog in meedoen.
Als ik niet had hoeven werken was ik wel gegaan.
pi_131572969
Was niet veel, den bosch was echt heel slecht. Barry was de beste daar :D

Prettig dat Toornstra en de Ridder gescoord hebben, goed voor het gevoel.

Ook prettig dat Roda een zware avond heeft gehad, kan in ons voordeel blijken.
pi_131573023
Idd! 3 puntjes en ben je snel weg bij de onderste clubs.
pi_131573356
Kan zaterdag helaas niet. :{
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 september 2013 @ 06:57:54 #100
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_131577072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef RoodWitBlauw het volgende:
gvd. betaal ik me blauw aan fox sprots :(
93.1 FM aan met een maat en een krat bier dan

all good
:')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_131578954
Is het gisterenavond helemaal niet opgenomen? Ook geen samenvatting ergens?
pi_131578975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef zatoichi het volgende:
Is het gisterenavond helemaal niet opgenomen? Ook geen samenvatting ergens?
Alleen de goals kwamen voorbij op Fox geloof ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131580094
Hierbij mijn filmpje van de wedstrijd FC Utrecht - FC Den Bosch. :)
pi_131580195
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nog geen 8.000 man geloof ik...
Hmm, ik moet vanuit omgeving Den Bosch vertrekken. Helaas was ik niet eerder klaar met werken dan kwart voor 7... Eerste thuiswedstrijd in tijden dat ik er niet bij ben, blijkbaar was ik dus niet de enige. :)
pi_131580325
Wat is dat tegenwoordig nou voor heiligschennis om je bier de lucht in te gooien als er gescoord wordt. We zitten toch niet in de achterhoek waar dat normaal schijnt te zijn. Ik zit aardig vooraan op de bs en krijg tegenwoordig aardig wat over me heen bij een goal
pi_131580605
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:55 schreef zolderraam het volgende:
Wat is dat tegenwoordig nou voor heiligschennis om je bier de lucht in te gooien als er gescoord wordt. We zitten toch niet in de achterhoek waar dat normaal schijnt te zijn. Ik zit aardig vooraan op de bs en krijg tegenwoordig aardig wat over me heen bij een goal
Tegenwoordig? Een van de redenen voor mij om te verplaatsen naar een ander vak dan de Bunnikside :P
pi_131609729
Leuke loting, uit Kozakkenboys. Vlakbij dus hopelijk met een hoop uit supporters met vrij vervoer die kant op!
pi_131615263
quote:
FC Utrecht maakt zich zaterdagavond tegen Roda JC alweer op voor de derde wedstrijd in zeven dagen. Zondag verloor een goed voetballend FC Utrecht met 1-0 in de Rotterdamse Kuip van Feyenoord. Midweeks wist FC Utrecht zich te kwalificeren voor de derde ronde van de KNVB Beker door FC Den Bosch op eigen veld met 4-1 te verslaan.

Intensiteit
Trainer Jan Wouters ziet geen problemen in het feit dat zijn spelers in een relatief kort tijdsbestek drie wedstrijden afwerken. “Voor een speler is niets fijner dan wedstrijden spelen”, spreekt de oefenmeester uit eigen ervaring. “Het is alleen van belang dat je een situatie creëert waarin spelers goed kunnen herstellen van hun inspanningen. De trainingen pas ik dan ook wat aan in dergelijke situaties.”

Debutanten
In de bekerwedstrijd tegen FC Den Bosch maakten verdedigers Aleksandar Bjelica en Yannick Cortie hun debuut voor FC Utrecht. Beide spelers zijn afkomstig uit de FC Utrecht Academie. Wouters is verheugd dat hij beide spelers heeft kunnen laten debuteren. “Dave Bulthuis en Kai Heerings kampten met kleine blessures, dus met het oog op zaterdagavond wilde ik beide spelers wat rust gunnen”, aldus Wouters. “Dan is het prettig om zulke jonge jongens in te kunnen brengen. Het is ook een signaal naar beide debutanten toe dat zij zich goed ontwikkelen.”

Toornstra
Jens Toornstra fungeert de laatste wedstrijden als tweede spits. In het duel met FC Den Bosch van afgelopen woensdagavond kwam hij twee keer tot scoren. Wouters is tevreden over de manier waarop, de van nature middenvelder, zijn rol invult. “Jens is een speler die altijd de vrijheid ziet”, analyseert Wouters zijn speler. “Door zijn inzicht verschijnt hij meerdere malen per wedstrijd voor de goal. Ik heb mij nooit zorgen gemaakt om Jens, ook niet in de periode dat hij niet tot scoren kwam. Jens is altijd onderweg en zal ook dit seizoen zijn doelpunten meepikken.”

Doellijntechnologie
FC Utrecht krijgt zaterdagavond, als het in Stadion Galgenwaard speelt tegen Roda JC, de primeur met doellijnbewaking in het betaalde voetbal. Na zaterdag zullen de eerstvolgende tien thuiswedstrijden van FC Utrecht eveneens ondersteund worden met het HawkEye-systeem. Wouters is een uitgesproken voorstander van technische hulpmiddelen in het hedendaagse voetbal. “Het is een goede ontwikkeling dat de KNVB dit systeem wil testen”, aldus Wouters. “Wedstrijden worden beslist op details. Ik hoop dan ook dat het in de toekomst mogelijk wordt om meer technische hulpmiddelen te gaan gebruiken. Bijvoorbeeld op het gebied van buitenspel.

Tegenstander
FC Utrecht staat in puntenaantal gelijk op de ranglijst met tegenstander Roda JC. De Kerkradenaren speelden afgelopen zaterdag, in een spectaculair duel, met 3-3 gelijk tegen SC Heerenveen. “Roda JC presteert wisselend tot dusver, maar ze brengen goed voetbal op de mat”, analyseert Wouters de tegenstander van zaterdagavond. “Roda JC heeft veel voetbal op het middenveld, mede door spelers als Anouar Kali en Mitchell Donald. In de thuiswedstrijd tegen NAC zag je echter dat ze moeite hebben met een tegenstander die compact speelt en vanuit de counter opereert.”

Historie
Historisch gezien hebben de Limburgers het lastig in Utrecht. Roda JC won voor het laatst in 1999 in Stadion Galgenwaard. Met die reeks is FC Utrecht dertien thuisduels op rij ongeslagen tegen Roda JC. Tevens is FC Utrecht in Stadion Galgenwaard de laatste negen Eredivisiewedstrijden ongeslagen. “Die lijn willen we doortrekken”, vertelt Wouters stellig. “Dat het zo mag blijven.”

Blessures
Trainer Jan Wouters kan zondag geen beroep doen op Adam Sarota, Edouard Duplan, Kenny Teijsse en Marcus Nilsson. Of verdediger Timothy Derijck en aanvaller Jacob Mulenga zaterdagavond in actie kunnen komen valt nog te betwijfelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131639578
Ik vond bjelica zeer leuk debuteren! ^O^
pi_131641553
Alles beter dan Bob flop Schepers!
pi_131641880
Op de supportersavond afgelopen maandag werd gezegd dat Schepers last heeft van de stadiondruk, net als Sarota dat ooit had.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131645054
dan moeten we hem als publiek positief toejuichen bij iedere actie.. mompelt iets over Kali
pi_131661336
Het was weer fantastisch....

Makelie die moeten ze onder de middenstip schoppen, wat een vieze klungel is dat!

De wissel Janssen -> Takagi begreep ik werkelijk niet. Waarom niet Martensson? Takagi kan niks, en heeft dan ook nog eens de pech dat hij door makelie genaaid wordt met een gele kaart en later rood.

Volgende week zal 020 wel sidderen, gok op geen Janssen en ook Bulthuis is er weer eens niet bij.
pi_131661438
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:43 schreef Tha_Duck het volgende:
Het was weer fantastisch....

Makelie die moeten ze onder de middenstip schoppen, wat een vieze klungel is dat!

De wissel Janssen -> Takagi begreep ik werkelijk niet. Waarom niet Martensson? Takagi kan niks, en heeft dan ook nog eens de pech dat hij door makelie genaaid wordt met een gele kaart en later rood.

Volgende week zal 020 wel sidderen, gok op geen Janssen en ook Bulthuis is er weer eens niet bij.
Martensson is geblesseerd ;)

Las dat Janssen waarschijnlijk zijn kruisbanden heeft afgescheurd? Die ben je dan vrijwel de rest van het seizoen kwijt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131661457
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Martensson is geblesseerd ;)

Las dat Janssen waarschijnlijk zijn kruisbanden heeft afgescheurd? Die ben je dan vrijwel de rest van het seizoen kwijt.
Kan je een gehuurde niet gewoon terugzenden? Zal wel weer niet.

Geblesseerd? Dat had ik niet meegekregen :)
pi_131661556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:49 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kan je een gehuurde niet gewoon terugzenden? Zal wel weer niet.

Geblesseerd? Dat had ik niet meegekregen :)
Nope. Weet ook niet zeker of t waar is maar op fcu.net en vz wordt erover gesproken.

Ja, zat niet op de bank dus. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131661658
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nope. Weet ook niet zeker of t waar is maar op fcu.net en vz wordt erover gesproken.

Ja, zat niet op de bank dus. ;)
Voor mijn gevoel hebben wij constant kruisbanden die scheuren.. Je wordt er toch gek van!
pi_131661901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel hebben wij constant kruisbanden die scheuren.. Je wordt er toch gek van!
Wel vaak lijkt het ja, maar je kunt er verder weinig aan doen.

Vooral zuur voor die jongens natuurlijk.

Mocht het zo zijn voor Janssen dan is het te hopen dat Sarota snel weer kan spelen, die komt net terug van dezelfde blessure.

Tot die tijd zal Martensson wel rechtshalf gaan spelen neem ik aan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131665088
Hierbij mijn filmpje van de wedstrijd FC Utrecht - Roda JC. :D
pi_131666063
Volgens mij kreeg Janssen echt een vieze schop? Ze lieten het niet terug zien in de samenvatting.
Hij zal wel gemist worden. :(
pi_131666334
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij kreeg Janssen echt een vieze schop? Ze lieten het niet terug zien in de samenvatting.
Hij zal wel gemist worden. :(
Zeker! Hij kreeg hem namelijk precies van die kerel die even daarvoor juist door Janssen werd gevloerd. Nummer 23 van Roda.

Hoe zat het eigenlijk met de toegekende pingel en de afgekeurde goal, waren die terecht?
pi_131668396
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zeker! Hij kreeg hem namelijk precies van die kerel die even daarvoor juist door Janssen werd gevloerd. Nummer 23 van Roda.

Hoe zat het eigenlijk met de toegekende pingel en de afgekeurde goal, waren die terecht?
Op tv vond ik het niet eens een overtreding van Bulthuis, de afgekeurde goal is niet uitgezonden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131671310
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op tv vond ik het niet eens een overtreding van Bulthuis, de afgekeurde goal is niet uitgezonden.
Vreemd....
pi_131671851
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zeker! Hij kreeg hem namelijk precies van die kerel die even daarvoor juist door Janssen werd gevloerd. Nummer 23 van Roda.

Hoe zat het eigenlijk met de toegekende pingel en de afgekeurde goal, waren die terecht?
Afgekeurde goal was niet echt te zien in de herhaling, camera stond niet op 1 lijn, enorm close iig... Penalty was zwaar, maar zou evt nog kunnen, Bulthuis was daar niet heel handig. Denk dat als we zo'n penalty mee hadden gekregen we het best terecht hadden gevonden ;)
  zondag 29 september 2013 @ 16:25:19 #125
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_131676746
Leuke en vermakelijke wedstrijd gisteren.

Vond het alleen wel jammer en dan zou het kunnen dat ik het een beetje subjectief zie omdat Kali en ik dezelfde nationaliteit hebben dat Kali werd uitgefloten.
De Bunnikside leek zich meer bezig te houden met Kali dan de wedstrijd, nota bene door het uitschelden en uitfluiten van Kali die een ex-collega en (oud) vriend is van sommige spelers, rem je daarmee het team psychologisch gezien want je eigen supporters fluiten toch iemand uit die je mag. En daarmee laat je Kali ook op wraak zinnen en beter laten spelen, waardoor hij zelf een deel had in de 2 of 3de goal van Roda.

Ik snap best dat wat Kali heeft gedaan not done is maar hij heeft wel iets betekent voor ons vorig seizoen, zelfs meer dan Schepers nu doet maar ja die wordt ook uitgefloten en belachelijk gemaakt.
pi_131691766
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zeker! Hij kreeg hem namelijk precies van die kerel die even daarvoor juist door Janssen werd gevloerd. Nummer 23 van Roda.

Hoe zat het eigenlijk met de toegekende pingel en de afgekeurde goal, waren die terecht?
Bewuste trap idd!

NOS is echt een waardeloze zender. Juist belangrijke momenten halen ze samenvatting niet eens :{
Maar zou dit bij Ajaks zo zijn dan waren en camera's uit alle hoeken en standen + 80 herhalingen..

Morgen onderzoek blessure Janssen.. Hij is zwaar nodig dus duimpjes crossed.
pi_131700239
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 16:25 schreef wickedmen het volgende:
Vond het alleen wel jammer en dan zou het kunnen dat ik het een beetje subjectief zie omdat Kali en ik dezelfde nationaliteit hebben dat Kali werd uitgefloten.
Ja, beiden Nederlanders toch?

Je zal wel afkomst bedoelen :) Maar ik verzeker je dat het marokkaan zijn geen enkele relatie heeft tot zijn ontvangst.

quote:
En daarmee laat je Kali ook op wraak zinnen en beter laten spelen, waardoor hij zelf een deel had in de 2 of 3de goal van Roda.
Ik vond hem absoluut niet goed spelen, en door het fluiten werd hij echt niet beter. Juist het feit dat hij reageerde geeft aan dat hij wel last had van de spreekkoren. En aangezien er geen rare spreekkoren waren moet hij zich niet zo aanstellen.

quote:
Ik snap best dat wat Kali heeft gedaan not done is maar hij heeft wel iets betekent voor ons vorig seizoen, zelfs meer dan Schepers nu doet maar ja die wordt ook uitgefloten en belachelijk gemaakt.
Schepers even daargelaten, ik vond het vorig jaar wel meevallen zijn bijdrage. Misschien een wedstrijd of 4 serieus goed gespeeld. Voor de rest middelmatig tot slecht. Kwam voor een deel door zijn houding en situatie die hij creëerde.

Voor mij geld meestal, uit het shirt uit het hart. Ik klap niet voor ze en fluit ze niet uit. Zoals zaterdag voor Demouge geklapt en gezongen werd was ook beschamend.
Uitzonderingen als Dirk Kuyt (positief) en kali (negatief) daargelaten.
pi_131700812
Dirk Kuyt positief?

Die gladjakker met zijn ''ik kom terug bij deze club'' bij elke club waar ie heeft gespeeld, hou toch op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131700875
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Dirk Kuyt positief?

Die gladjakker met zijn ''ik kom terug bij deze club'' bij elke club waar ie heeft gespeeld, hou toch op.
Wou net zeggen. Dirk Kuyt is de grootste hypocriet die er is.
Bij Utrecht'het nederlands elftal gehaald en daarna maar verkondigen dat Feyenoord zijn club is omdat ze zoveel voor hem betekend hebben.
pi_131700901
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Dirk Kuyt positief?

Die gladjakker met zijn ''ik kom terug bij deze club'' bij elke club waar ie heeft gespeeld, hou toch op.
Dat soort gebral moet je gewoon doorheen prikken. Logisch ook, je bent altijd het meest lyrisch over je huidige werkgever. Of verkondig jij op je werk dat je liever teruggaat naar 2 banen geleden??

Die jongen heeft nooit een kwaad woord over de FC gezegd en is weggegaan maar heeft de kakkies nog wel pijn gedaan in zijn laatste pot (bekerfinale).
pi_131700926
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:11 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Wou net zeggen. Dirk Kuyt is de grootste hypocriet die er is.
Bij Utrecht'het nederlands elftal gehaald en daarna maar verkondigen dat Feyenoord zijn club is omdat ze zoveel voor hem betekend hebben.
Hadden die lamlullen van onze directie toentertijd het maar niet moeten verkloten.. Hij is niet weggegaan omdat hij dat zo nodig toen wilde. Maar dat is schijnbaar al vergeten...
pi_131705705
Even de samenvatting teruggekeken, maar wat een schlemiel is de Makkele zeg; die penalty sloeg echt helemaal nergens op, met de dure gele kaart als gevolg, de tweede gele kaart was werkelijk helemaal niets en dan heeft ie nog geluk dat de NOS niet het eruit schoppen van Janssen en de afgekeurde goal heeft laten zien.

Zat die kerel alleen maar naar zijn horloge te kijken om te kijken of de hawk-eye het wel deed?
pi_131715662
Zo, en dat was dhr. Janssen.

Kost je weer 9 maanden bakken met geld voor een geblesseerde speler. Normaal niet erg als je een jaar later een goede deal maakt. In dit geval had je het geld net zo goed in de put kunnen lazeren.

Wel heel zuur voor Willem zelf, komt over als een geschikte vent die probeert zijn carriere weer op de rails te zetten.
pi_131716047
Zo jammer dit :{ Janssen was echt een aanwinst.
pi_131716548
Wat een kutzooi, ik ben wel nieuwsgierig hoe bewust die overtreding nou was op janssen...
pi_131716623
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutzooi, ik ben wel nieuwsgierig hoe bewust die overtreding nou was op janssen...
In het stadion zag ik niet goed wat er precies gebeurde en in samenvattingen wordt het niet getoond... :(
pi_131717855
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutzooi, ik ben wel nieuwsgierig hoe bewust die overtreding nou was op janssen...
Kruisbanden zijn meestal geen oorzaak van overtredingen toch? Meestal knappen die bij verkeerd draaien en kracht zetten...

Echt zwaar balen dit, had je eindelijk de boel een beetje op de rit en dan krijg je dit.
pi_131727435
Die Vieszak van een Pluim gaf hem toch echt wel een smerige trap van achter.
Scheids floot ook voor overtreding..
pi_131732230
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Die Vieszak van een Pluim gaf hem toch echt wel een smerige trap van achter.
Scheids floot ook voor overtreding..
Sowieso is Roda JC een ontzettende schopploeg. Ook die Biemans ging er steeds hard in.
pi_131732272
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kruisbanden zijn meestal geen oorzaak van overtredingen toch? Meestal knappen die bij verkeerd draaien en kracht zetten...

Echt zwaar balen dit, had je eindelijk de boel een beetje op de rit en dan krijg je dit.
Pluim ging op zijn hak staan en trok m naar beneden, daarom knakte zijn knie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131732284
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 07:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Pluim ging op zijn hak staan en trok m naar beneden, daarom knakte zijn knie.
Direct nadat Janssen hem had neergehaald...
pi_131732452
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 07:19 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Direct nadat Janssen hem had neergehaald...
Yep...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131761625
Nou misschien kunnen we van de hoorn wel weer terughalen met de winterstop :D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:12:22 #144
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_131763508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef zatoichi het volgende:
Nou misschien kunnen we van de hoorn wel weer terughalen met de winterstop :D
:D
pi_131768755
Die maakt daar geen vrienden iig, dat gejank achteraf vind ik ook een beetje sneu, was nml. gewoon oliedom om Balotelli zo opzichtig aan zijn shirt te trekken...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131769084
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:42 schreef zatoichi het volgende:
Nou misschien kunnen we van de hoorn wel weer terughalen met de winterstop :D
Laat maar.. Veel te hoog in zijn bol die knul.
pi_131810393
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131840733
quote:
De training op vrijdagmorgen vond in tegestelling tot eerdere berichten toch plaats op Sportcomplex Zoudenbalch. Eerder wilde trainer Jan Wouters in beslotenheid trainen in het stadion, maar vanwege de veldomstandigheden werd van dit plan afgeweken. Tijdens de training zette Wouters zijn elftal op scherp in de aanloop naar de ontmoeting met Ajax van komende zondag.

De wedstrijden tegen Ajax zijn altijd speciale ontmoetingen voor de supporters en de spelers van FC Utrecht. FC Utrecht reist gehavend naar de Amsterdam ArenA. Zo zijn Dave Bulthuis en Yoshiaki Takagi beiden geschorst. Bulthuis kreeg zijn vijfde gele kaart en Takagi kreeg, na een tweede gele kaart, rood in het thuisduel tegen Roda JC afgelopen weekend. Daarbij komen de blessures van Adam Sarota, Kenny Teijsse, Edouard Duplan en Willem Janssen. “De selectie is stappen aan het maken in het voetbal dat wij willen spelen. Dan is het des te vervelender dat Willem Janssen door een vervelende knieblessure wegvalt”, vertelt trainer Jan Wouters. “Het is voor ons een groot gemis, maar voor Willem is het natuurlijk zeer vervelend dat hij nu al weet dat zijn seizoen er op zit. We moeten het doen met de spelers die wél kunnen spelen”, zegt de trainer nuchter.

Invulling
Vooruitkijkend op de wedstrijd tegen Ajax kijkt de Utrechtse oefenmeester voorzichtig even naar de duels in de ArenA uit het verleden. “We hebben de afgelopen jaren een goed resultaat weten te boeken bij Ajax”, weet Wouters zich maar al te goed herinneren. “Dat heeft alles te maken met de instelling van het elftal. Dan doel ik niet op de motivatie van de spelers, want zij willen altijd winnen, maar op het voetballen in hun taak. Het gaat om de invulling die de spelers aan het voetbal geven. Zeker tegen een team als Ajax moet je proberen om een zo groot mogelijk aandeel in de wedstrijd te krijgen. We hebben vorig jaar in de uitwedstrijden gezien hoe belangrijk het is om het spel te bepalen. Dan kunnen we voor gevaar zorgen.”

Oplossingen
Kijkend naar de tegenstander weet Wouters wat hem te wachten staat. “Ik heb ze afgelopen week nog tegen AC Milan in de Champions League zien spelen. Ajax weet als ploeg altijd oplossingen te vinden. Ook als het elftal onder druk komt te staan, zoals afgelopen dinsdag tegen AC Milan. Als wij tot goed voetbal kunnen komen, kan het weer een enerverende middag worden.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131864139
1-3, niks aan de hand
pi_131897365
En WEER een fout van die debiel van een derijck. Waarom scheurt die lamlul niet alles af en Janssen wel?
pi_131897412
De t*ring zeg! Wat een kutkop ook weer.

Ook bij EL, 'het verrast ook niet eens meer... hij maakt elke wedstrijd wel 1 of 2 fouten'

[ Bericht 57% gewijzigd door m0ridin op 06-10-2013 13:24:15 ]
pi_131897569
Vd Maarel en Martensson doen het overigens wel beter dan verwacht.
pi_131897870
In ieder geval blij dat die prutser gehuurd is, kun je tenminste nog terug sturen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131898377
F*kking hel! Hoe verpest je het voor jezelf!
pi_131899412
Hopelijk valt de blessure van De Ridder mee..

Verder in de 2e helft te weinig gebracht, jammer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131899431
Had beter verwacht van Utrecht eerlijk gezegd.
pi_131899541
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Had beter verwacht van Utrecht eerlijk gezegd.
Oh? Ok.

Op zich goed gevoetbald, jammer dat je eigen kansen niet benut of net die laatste pass niet scherp is en dat je zo makkelijk doelpunten weggeeft (de Ruiter bij de laatste 2 doelpunten op zn zachtst gezegd niet sterk).

Geflatteerde 3-0, qua voetbal hoopgevend (qua verdediging en afronden van kansen nog niet bepaald).

Hopen dat het met de Ridder meevalt, die Derijck lekker terugsturen. Van Mulenga ook niet veel gezien btw... blijf geen fan van m.

Zonde
pi_131900147
Na dat klote interland voetbal NAC en Cambuur en dan Hoerenveen. dan moet je toch echt minimaal 7 punten pakken. Anders kan het een gevaarlijk jaartje worden.
pi_131900997
Enige positieve vind ik dat vd Maarel het op links heel zo slecht niet deed, sowieso verdient die jongen wat meer respect. Speelt overal waar hij neergezet wordt zonder mopperen. Markiet is wel stukken beter rechtsback, kwam nu ook eindelijk wat verder naar voren.

Zwakke schakel blijft Derijck, waardeloze speler. Zonde van het geld. Maar dat was al vanaf dag 1 duidelijk natuurlijk, anders had ie wel in het eerste van pisvee gespeeld.

Ayoub deed het ook stukken beter dan vorige week toen hij een offday had.
pi_131910926
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:26 schreef m0ridin het volgende:

[..]
Van Mulenga ook niet veel gezien btw... blijf geen fan van m.
Die zal z'n pijlen wel weer richten op de interland tegen Brazilie.
Zou leuk zijn als zijn werkgever die hem betaald ook wat aan hem heeft. Zou me niks verbazen als hij weer geblesseerd terug komt.

Verder wel een goede eerste helft gezien, positiespel was bij vlagen best aardig, maar verdedigend en aanvallend is het echt te zwak. Zo''n bal van vd gun moet er gewoon in.
Laten we het maar niet hebben over DeRijck, kost je de wedstrijd ;(
pi_131914195
Sinds wanneer mogen we hier openlijk Mulenga afzeiken? Ik doe het al maanden, maar krijg constant te horen dat ik het mis had en er niks van snapte?

Die derijck moeten ze met de eerste de beste vuilnisophaaldag aan de straat zetten, al ben ik bang dat ze hem zelfs dan laten staan.

Wat zullen ado en pisvee zich de broek volpissen van het lachen.....
pi_131917255
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Sinds wanneer mogen we hier openlijk Mulenga afzeiken? Ik doe het al maanden, maar krijg constant te horen dat ik het mis had en er niks van snapte?
Afzeiken is een groot woord, maar je kunt het natuurlijk moeilijk verkopen nadat je in de laatste weken 20 minuten hebt gevoetbald voor je club om lekker met Zambia interland voetbal te gaan spelen terwijl je niet fit bent en de kans dus groot is dat je weer (of erger) geblesseerd terug komt.
pi_131919703
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Sinds wanneer mogen we hier openlijk Mulenga afzeiken? Ik doe het al maanden, maar krijg constant te horen dat ik het mis had en er niks van snapte?

Die derijck moeten ze met de eerste de beste vuilnisophaaldag aan de straat zetten, al ben ik bang dat ze hem zelfs dan laten staan.

Wat zullen ado en pisvee zich de broek volpissen van het lachen.....

Overdrijven is ook een vak...

Ben nooit een echte fan van m geweest. Technisch en overall te beperkt, maar het was wel iemand die door fysiek en inzet altijd gevaarlijk kon zijn en de verdedigers bezig hield... Maar dat is er nu ook van af en dan blijft er verdomd weinig over.

Vd Maarel is op zich ook vrij beperkt, maar werkt over het algemeen wel hard (nou is dat het minste wat je van spelers kan verwachten, maar toch is het helaas niet de standaard).

[ Bericht 0% gewijzigd door m0ridin op 07-10-2013 01:04:08 ]
pi_131927409
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:45 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Afzeiken is een groot woord, maar je kunt het natuurlijk moeilijk verkopen nadat je in de laatste weken 20 minuten hebt gevoetbald voor je club om lekker met Zambia interland voetbal te gaan spelen terwijl je niet fit bent en de kans dus groot is dat je weer (of erger) geblesseerd terug komt.
Als we het daar dan toch over hebben, wat nog schandaliger is is het feit dat Zambia een VRIENDSCHAPPELIJKE pot tegen BRAZILIË in BEIJING speelt.
Echt, lazer gewoon op. Steek als club je middelvinger op. Als hij al fit terugkomt heeft hij een dusdanige jetlag dat je weer 3 weken kan fluiten naar een doelpunt.
pi_131927422
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Als we het daar dan toch over hebben, wat nog schandaliger is is het feit dat Zambia een VRIENDSCHAPPELIJKE pot tegen BRAZILIË in BEIJING speelt.
Echt, lazer gewoon op. Steek als club je middelvinger op. Als hij al fit terugkomt heeft hij een dusdanige jetlag dat je weer 3 weken kan fluiten naar een doelpunt.
Gevolg van internationals aantrekken. Als je dit niet wilt, dan moet je maar 'mindere' spelers gebruiken.
  maandag 7 oktober 2013 @ 08:32:52 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131927436
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:31 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Gevolg van internationals aantrekken. Als je dit niet wilt, dan moet je maar 'mindere' spelers gebruiken.
Vooral niet Europese internationals
pi_131927453
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak...
Klopt, sorry :) Ben nog steeds pissig op die mongool van een derijck.

quote:
Ben nooit een echte fan van m geweest. Technisch en overall te beperkt, maar het was wel iemand die door fysiek en inzet altijd gevaarlijk kon zijn en de verdedigers bezig hield... Maar dat is er nu ook van af en dan blijft er verdomd weinig over.
Het feit dat hij al jaren weg wil en al jaren weg mag en nog steeds bij ons op de bank zit zegt toch eigenlijk voldoende?

quote:
Vd Maarel is op zich ook vrij beperkt, maar werkt over het algemeen wel hard (nou is dat het minste wat je van spelers kan verwachten, maar toch is het helaas niet de standaard).
Elke week ga ik vd Maarel meer waarderen. Sinds Jan hem de aanvoerdersband heeft afgedaan lijkt er weer een stijgende lijn in te zitten. Zal voetballend nooit de beste speler van Nederland worden, maar werkt op elke positie hard zonder te morren. Als we 11 van die jongens hadden gehad was ik dolgelukkig geweest.

Een dag later kan ik nog steeds zo verschrikkelijk boos worden op derijck. Die knuppel kost je weer een wedstrijd. Alhoewel het niet eerlijk is om te zeggen dat het anders 0-0 was gebleven of 0-1 geworden. Maar de klap die dit veroorzaakte was weer heel duidelijk te zien. Hele team weer naar de klote, dankzij 1 man. Ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij. Nilsson is voor minder afgeserveerd.
pi_131927455
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:31 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Gevolg van internationals aantrekken. Als je dit niet wilt, dan moet je maar 'mindere' spelers gebruiken.
Of je moet jezelf een keer wat harder opstellen. Dat is hetzelfde als dat het Aussies trio jaren lang de wereldbol rondvloog om vervolgens op de tribune of bank plaats te nemen. Of als iemand niet 100% fit is, dan moet je je poot stijf houden en hem bij de club houden. Moet je maar eens kijken naar een Robben, precies zo'n verhaal.

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vooral niet Europese internationals
Ik begrijp ook niet wat die bij ons doen, maar dat zal wel aan mij liggen. Zo goed zijn ze over het algemeen niet. En de ellende die ze opleveren en de 5 ton salaris die ze krijgen zijn ze vaak ook niet waard. Zet voor dat geld lekker 2 Europeanen in het veld.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tha_Duck op 07-10-2013 08:41:26 ]
  maandag 7 oktober 2013 @ 08:41:05 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131927499
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Of je moet jezelf een keer wat harder opstellen. Dat is hetzelfde als dat het Aussies trio jaren lang de wereldbol rondvlogen om vervolgens op de tribune of bank plaats te nemen. Of als iemand niet 100% fit is, dan moet je je poot stijf houden en hem bij de club houden. Moet je maar eens kijken naar een Robben, precies zo'n verhaal.

[..]

Ik begrijp ook niet wat die bij ons doen, maar dat zal wel aan mij liggen. Zo goed zijn ze over het algemeen niet dat ze dit soort ellende opleveren en 5 ton salaris opeten. Zet voor dat geld lekker 2 Europeanen in het veld.
Schijnt best moeilijk te zijn, zelfs geblesseerde spelers kunnen ze oproepen als ze twijfelen of het zo is
pi_131927517
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Schijnt best moeilijk te zijn, zelfs geblesseerde spelers kunnen ze oproepen als ze twijfelen of het zo is
Het is bizar maar waar. Het is ook een stukje mentaliteit wat de spelers missen, je kan tenslotte altijd afzeggen. Maar dan word je ook met de nek aangekeken. Ik kan me echter niet voorstellen dat Mulenga er blij van wordt, 48 uur opgevouwen in een vliegtuig lijkt me niet echt lekker voor je hamstrings en knieën. En dan ook nog een jetlag, ander eten, minder rust en kans om voor je donder geschopt te worden. Je moet wel heel veel van je land houden om al die risico's te willen lopen.
pi_131927644
Mulenga lekker op de bank houden in deze ''vorm'', met vd Gun, De Ridder en Toornstra voorin heb je voldoende kwaliteit daar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131927666
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Mulenga lekker op de bank houden in deze ''vorm'', met vd Gun, De Ridder en Toornstra voorin heb je voldoende kwaliteit daar.
Het zou zo fijn zijn als je in de winterstop nog 5 ton voor hem zou kunnen vangen. Dan heb je in ieder geval 1 jaar salaris eruit.

Iemand overigens een idee waar de Ridder last van heeft? Vind hem wel een mooi koppel met vd Gun overigens.
pi_131927707
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het zou zo fijn zijn als je in de winterstop nog 5 ton voor hem zou kunnen vangen. Dan heb je in ieder geval 1 jaar salaris eruit.

Iemand overigens een idee waar de Ridder last van heeft? Vind hem wel een mooi koppel met vd Gun overigens.
Lichte blessure aan hamstrings naar het schijnt, die is over 2 weken wel weer fit denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131927743
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lichte blessure aan hamstrings naar het schijnt, die is over 2 weken wel weer fit denk ik.
Dat moet wel te doen zijn inderdaad, gelukkig een weekje niks en geen interland voor hem. Over 2 weken moet je er tenslotte wel staan tegen NAC.
pi_131928749
Dat weekje extra rust komt inderdaad wel goed uit nu zeg.

Nog steeds balen van gisteren, en dan wordt er wel gezegd dat Utrecht het de 2e helft niet meer aan kon of weet ik het wat. Natuurlijk geen idee hoe het had gelopen als je niet zo'n goal tegen had gekregen vlak voor rust (en na die 2e is het dan idd gewoon klaar).

Als je bijvoorbeeld nog op 0-0 staat denk ik toch dat je net dat beetje extra kan geven, en is het voor Ajax ook anders spelen. Anyway, op zich best goed voetballen vermogen gezien en ook aanvallend leuke dingen. Die laatste pass en het afmaken moet beter (net als het verdedigen), maar als ze het zo door kunnen zetten zie ik het nog best zitten :P
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:09:10 #176
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_131929063
Van Der Maarel goed noemen _O- Ik mag Mark wel maar De Sa kreeg zoveel ruimte in de eerste helft waar je alleen maar nat van kan worden.
Als back moet je kort op je man zitten en dat deed hij verre van, soort Markiet2 die het leuk vond tegen Roda om de hele linkerkant ongedekt te laten gaan waar 2 Roda spelers zaten.

Als Derijck gepakt wordt op zo'n blunder pak dan ook effe Mark voor zijn waardeloze inzet.

En Mulenga is toch echt wel 5x beter dan Van Der Gun.
pi_131929415
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:09 schreef wickedmen het volgende:
Van Der Maarel goed noemen _O- Ik mag Mark wel maar De Sa kreeg zoveel ruimte in de eerste helft waar je alleen maar nat van kan worden.
Als back moet je kort op je man zitten en dat deed hij verre van, soort Markiet2 die het leuk vond tegen Roda om de hele linkerkant ongedekt te laten gaan waar 2 Roda spelers zaten.

Als Derijck gepakt wordt op zo'n blunder pak dan ook effe Mark voor zijn waardeloze inzet.

En Mulenga is toch echt wel 5x beter dan Van Der Gun.
De Sa heb ik anders amper door zien komen...

vd Gun is met De Ridder de beste aanvaller in de selectie, geen betere speler qua positie kiezen zelfs...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131929620
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Sa heb ik anders amper door zien komen...

vd Gun is met De Ridder de beste aanvaller in de selectie, geen betere speler qua positie kiezen zelfs...
Vind ik ook; ik riep het vorige week ook bij die eerst goal tegen Roda dat je in het verleden te vaak hebt gezien dat er een briljante pass komt, en dat er dan niemand bij staat. We waren veel te veel afhankelijk van één goede spits. Maar ja een Mulenga die de bal moet aannemen, een actie moet maken, op snelheid moet komen en dan de keeper nog moet passeren in zijn eentje gaat gewoon niet werken :)

Jammer dat van der Gun die bal één op één op de keeper niet binnen de palen kreeg. Ook daar stond hij weer op de perfecte plek.
pi_131929656
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:33 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Vind ik ook; ik riep het vorige week ook bij die eerst goal tegen Roda dat je in het verleden te vaak hebt gezien dat er een briljante pass komt, en dat er dan niemand bij staat. We waren veel te veel afhankelijk van één goede spits. Maar ja een Mulenga die de bal moet aannemen, een actie moet maken, op snelheid moet komen en dan de keeper nog moet passeren in zijn eentje gaat gewoon niet werken :)
Heb het idee dat vd Gun nog steeds een beetje de pispaal is voor veel supporters omdat ie jaren geleden op niet zo'n nette manier naar Swansea vertrok.

Terwijl ie ondanks zijn leeftijd nog altijd bij je beste spelers hoort imo.

Vind vrijwel altijd dat we beter spelen MET vd Gun in de ploeg dan zonder.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131929781
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Had beter verwacht van Utrecht eerlijk gezegd.
En waarom had je dat verwacht? Zeker de eerste wedstrijd van utrecht die je ziet dit jaar of gewoon een troll opmerking?

Maar over de wedstrijd: Echt klote dat je die goal zo weggeeft. Er was helemaal niets aan de hand tot die goal. Weinig kansen weggegeven en zelf best aardige kansen gecreëerd.
Ik denk dan ook dat je heel anders die tweede helft in was gegaan bij 0-0 dan nu.
Beste spelers vond ik Ayoub en de Ridder. Vooral Ayoub verbaasd mij dit seizoen. Had er niet heel veel vertrouwen in maar hij heeft mijn ongelijk al aardig bewezen.
pi_131929838
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:09 schreef wickedmen het volgende:
Van Der Maarel goed noemen _O- Ik mag Mark wel maar De Sa kreeg zoveel ruimte in de eerste helft waar je alleen maar nat van kan worden.
Als back moet je kort op je man zitten en dat deed hij verre van, soort Markiet2 die het leuk vond tegen Roda om de hele linkerkant ongedekt te laten gaan waar 2 Roda spelers zaten.

Als Derijck gepakt wordt op zo'n blunder pak dan ook effe Mark voor zijn waardeloze inzet.

En Mulenga is toch echt wel 5x beter dan Van Der Gun.
Sorry, ik onderschrijf geen enkele letter van deze post. Maar ik hou wel van je hoor! O+
pi_131929865
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb het idee dat vd Gun nog steeds een beetje de pispaal is voor veel supporters omdat ie jaren geleden op niet zo'n nette manier naar Swansea vertrok.

Terwijl ie ondanks zijn leeftijd nog altijd bij je beste spelers hoort imo.

Vind vrijwel altijd dat we beter spelen MET vd Gun in de ploeg dan zonder.
vdgun heeft wel even een zwakke periode gehad. Maar doet het nu inderdaad heel goed
pi_131930795
Mulenga staat toch alleen maar lui te wezen. Ja door te blijven geeft hij de club wat terug :')
Komen ook nog kunstgras wedstrijden, dus dan ben je hem ook al kwijt. Lekker verkopen tijdens de winter.
pi_131962638
Heel snel weg met mulenga inderdaad. Stelt niets meer voor die vent
pi_131963203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:55 schreef koningmakreel het volgende:
Heel snel weg met mulenga inderdaad. Stelt niets meer voor die vent
Wie wil hem hebben dan?

Denk dat die jongen zelfs transfervrij niet verder komt dan RKC.
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:22:36 #186
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132137202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wie wil hem hebben dan?

Denk dat die jongen zelfs transfervrij niet verder komt dan RKC.
:')
Top 10 topscorder van vorig jaar idd.
pi_132137985
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:22 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:')
Top 10 topscorder van vorig jaar idd.
Zegt dat iets over Mulenga of over de rsst van onze 'spitsen' van vorig jaar?

Hij roept al 2 jaar dat hij weg wil, hij mag weg. En hij gaat niet. Er is blijkbaar geen club die wil betalen.

Welke club Europa gaat er meer dan 5 ton betalen voor een matig scorende spits die blessuregevoelig is en niet op kunstgras kan spelen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Tha_Duck op 13-10-2013 21:41:04 ]
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:43:01 #188
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132138487
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat zegt meer over de rest dan over hem.

Hij roept al 2 jaar dat hij weg wil, hij mag weg. En hij gaat niet...
Ja want natuurlijk met een goed team is scoren als spits zo makkelijk, het is gewoon effe met de voet de bal erin poefen.
Daarom presteert Schepers zo waardeloos elke wedstrijd en mist Van Der Gun 1 op 1 tegen Ajax een goal die Mulenga had gemaakt.

Mulenga mag dan nu effe een dipje hebben (heeft Fischer van Ajax ook) maar naast De Ridder is hij de beste spits van Utrecht.
Het beste is dus dat hij zo lang mogelijk blijft en naast De Ridder in de spits speelt met erachter Toornstra, Duplan, Oar en Ayoub.

Zo mooi zou dat dan zijn.
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:45:06 #189
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132138609
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Welke club Europa gaat er meer dan 5 ton betalen voor een matig scorende spits die blessuregevoelig is en niet op kunstgras kan spelen?
Dat zijn idd minpunten maar dat heeft hij dubbel en dwars goed gemaakt.
Vraag is zouden we vorig jaar net zo ver zijn gekomen met Mulenga, Van Der Hoorn en in mindere mate Kali? Er wordt constant zoveel troep naar deze spelers gegooid terwijl we ze goed hebben gebruikt.

Edit: Beetje loyaliteit mag best als iemand niet presteert op het moment maar dat wel heeft gedaan in het verleden.
pi_132139299
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dat zijn idd minpunten maar dat heeft hij dubbel en dwars goed gemaakt.
Vraag is zouden we vorig jaar net zo ver zijn gekomen met Mulenga, Van Der Hoorn en in mindere mate Kali? Er wordt constant zoveel troep naar deze spelers gegooid terwijl we ze goed hebben gebruikt.
Nee, dan zouden we niet zo ver zijn gekomen. Dat heeft niet met 1 specifieke speler te maken, maar met het feit dat het vorig jaar een team was.
Troep naar vd Hoorn is niet terecht. Was een van onze beste uit de jeugd. Zelden zie je iemand zo'n leercurve maken.

quote:
Edit: Beetje loyaliteit mag best als iemand niet presteert op het moment maar dat wel heeft gedaan in het verleden.
Eens. Ik verschil echter met je van mening betreffende presteren. Ik vind dat Mulenga nooit gepresteerd heeft naar verwachting. Dat reken ik Mulenga niet direct aan, dat reken ik Mulenga en de club aan. Een spits die zo groot en sterk is en 5 ton verdient moet er minimaal 20 intrappen.

De statistieken spreken overigens voor zich:
2009-2010 28w 7g
2010-2011 9w 3g
2011-2012 11w 7g
2012-2013 26w 14g

Het laatste jaar was met stip zijn beste jaar, maar nog steeds erg matig voor een spits. Of wou je echt beweren dat 1 goal per 2 wedstrijden 5 ton waard mag zijn?

Ter vergelijking, een topspits in de Eredivisie als Pelle doet 27w en dan 26g. Natuurlijk mag je dat niet vergelijken, maar ik vind dat het verschil tussen een goede en een matige spits.

Natuurlijk is het ook zo dat we Utreg zijn, het is niet realistisch dat we een spits als Pelle even oppikken. Maar ik vind wel dat kritisch mogen zijn over een speler en de club.

En ja, ik ben het met je eens dat we niet iedereen direct moeten afzeiken. En ja, ik ben me er van bewust dat ik daar ook aan mee doe.
pi_132139342
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:45 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dat zijn idd minpunten maar dat heeft hij dubbel en dwars goed gemaakt.
Vraag is zouden we vorig jaar net zo ver zijn gekomen met Mulenga, Van Der Hoorn en in mindere mate Kali? Er wordt constant zoveel troep naar deze spelers gegooid terwijl we ze goed hebben gebruikt.
Nee, dan zouden we niet zo ver zijn gekomen. Dat heeft niet met 1 specifieke speler te maken, maar met het feit dat het vorig jaar een team was.
Troep naar vd Hoorn is niet terecht. Was een van onze beste uit de jeugd. Zelden zie je iemand zo'n leercurve maken.

quote:
Edit: Beetje loyaliteit mag best als iemand niet presteert op het moment maar dat wel heeft gedaan in het verleden.
Eens. Ik verschil echter met je van mening betreffende presteren. Ik vind dat Mulenga nooit gepresteerd heeft naar verwachting. Dat reken ik Mulenga niet direct aan, dat reken ik Mulenga en de club aan. Een spits die zo groot en sterk is en 5 ton verdient moet er minimaal 20 intrappen.

De statistieken spreken overigens voor zich:
2009-2010 28w 7g
2010-2011 9w 3g
2011-2012 11w 7g
2012-2013 26w 14g

Het laatste jaar was met stip zijn beste jaar, maar nog steeds matig voor een spits. Of wou je echt beweren dat 1 goal per 2 wedstrijden 5 ton waard mag zijn? En als hij 4 seizoenen had als vorig jaar en nu een dipje, dan is het een ander verhaal.

Ter vergelijking, een topspits in de Eredivisie als Pelle doet 27w en dan 26g. Natuurlijk mag je dat niet vergelijken, maar ik vind dat het verschil tussen een goede en een matige spits.

Natuurlijk is het ook zo dat we Utreg zijn, het is niet realistisch dat we een spits als Pelle even oppikken. Maar ik vind wel dat kritisch mogen zijn over een speler en de club.

En ja, ik ben het met je eens dat we niet iedereen direct moeten afzeiken. En ja, ik ben me er van bewust dat ik daar ook aan mee doe.
pi_132145119
Eh, voor Utrecht is 1 op 2 echt een topspits wat mij betreft hoor..

Neemt niet weg dat Mulenga wat mij betreft nou niet bepaald een topspits is, ook niet voor Utrecht. En ik moet het maar zien dat hij het afmaakt als hij alleen op de keeper afgaat hoor. H

oe dan ook, het is een beresterke gast die veel verdedigers bezig kan houden en heel nuttig kan zijn, alleen lijkt dat de laatste tijd minder te lukken en dan gaan zijn andere tekortkomingen ook irriteren.

Nu hoef ik echt geen technische topper, doe maar gewoon een Gluscevic die gewoon op de goede plek staat. Maar bij Mulenga heb ik nooit het idee dat hij zelf weet wat ie doet..
pi_132147928
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 00:15 schreef m0ridin het volgende:
Eh, voor Utrecht is 1 op 2 echt een topspits wat mij betreft hoor..
Klopt. Maar niet voor 5 ton.

quote:
Neemt niet weg dat Mulenga wat mij betreft nou niet bepaald een topspits is, ook niet voor Utrecht. En ik moet het maar zien dat hij het afmaakt als hij alleen op de keeper afgaat hoor. H
Dat hoef ik niet te zien, het antwoord weet ik. Hij heeft al ettelijke malen naast en over geschoten toen hij alleen op de keeper afging. Als hij al op tempo kwam om voor de laatste verdediger uit te komen.

quote:
oe dan ook, het is een beresterke gast die veel verdedigers bezig kan houden en heel nuttig kan zijn, alleen lijkt dat de laatste tijd minder te lukken en dan gaan zijn andere tekortkomingen ook irriteren.
De spelers van de andere clubs zijn er ook wel achter dat hij niet snel of technisch begaafd is.

quote:
Nu hoef ik echt geen technische topper, doe maar gewoon een Gluscevic die gewoon op de goede plek staat. Maar bij Mulenga heb ik nooit het idee dat hij zelf weet wat ie doet..
Het moet allemaal in verhouding zijn wat mij betreft. Salaris, blessures, doelpunten, psychische gesteldheid, etc. Glusevic en Kuyt waren wat dat betreft gewoon toppers. Op dit moment zet ik de Ridder ook in dat rijtje. Iemand als van Wolfswinkel hing er altijd tussenin (topper of flopper).

Maar het is niet terecht, en daar heeft wickedmen absoluut een punt, om alle frustratie van dit moment af te wentelen op 1 man. Hoewel we zo de tekortkomingen van Mulenga kunnen opnoemen weet ik zeker dat iedereen respect heeft voor zijn niet aflatende werklust en geen gejammer binnen de lijnen.
pi_132147994
Zaterdag een brief gekregen over dat ik 10 seizoenen achter elkaar seizoenskaarthouder ben en dat ik hiervoor op 1 november ben uitgenodigd voor een jubileumfeest incl. jubileumspeld. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132148570
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Zaterdag een brief gekregen over dat ik 10 seizoenen achter elkaar seizoenskaarthouder ben en dat ik hiervoor op 1 november ben uitgenodigd voor een jubileumfeest incl. jubileumspeld. :P
Hier ook :P

Wel een ruktijd, ze hebben zeker gedacht dat de meeste mensen werkeloos zijn ofzo?
pi_132148576
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hier ook :P

Wel een ruktijd, ze hebben zeker gedacht dat de meeste mensen werkeloos zijn ofzo?
Klopt ja, maar goed, ff kijken of ik een uurtje eerder weg kan van werk, mag vast wel. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132148598
Ik heb hem ook gekregen; ik heb de brief eigenlijk niet gelezen; hoe laat is dat?

Overigens volgens mij heb ik een seizoenskaart sinds 2003 :D
pi_132148762
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:27 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb hem ook gekregen; ik heb de brief eigenlijk niet gelezen; hoe laat is dat?

Overigens volgens mij heb ik een seizoenskaart sinds 2003 :D
Tussen 17:00 en 19:00.

Ik sinds 97/98 :o
Tijd vliegt....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132148767
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt ja, maar goed, ff kijken of ik een uurtje eerder weg kan van werk, mag vast wel. :D
Ik heb de kleine op de opvang zitten, dus dat schiet niet op :(

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:27 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb hem ook gekregen; ik heb de brief eigenlijk niet gelezen; hoe laat is dat?

Overigens volgens mij heb ik een seizoenskaart sinds 2003 :D
1 nov 17:00 - 19:00.

2003, beginner ;)

Ik 'pas' sinds 2002 overigens ;)
pi_132149089
Hah! Ik vanaf 96/97. :)

17:00, dat gaat 'm niet worden. Ik woon niet bepaald om de hoek. :'(

Waarom organiseren ze dat niet voor aanvang van een thuiswedstrijd? Dat is toch veel handiger.
pi_132149174
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:56 schreef Oidipous het volgende:
Hah! Ik vanaf 96/97. :)

17:00, dat gaat 'm niet worden. Ik woon niet bepaald om de hoek. :'(

Waarom organiseren ze dat niet voor aanvang van een thuiswedstrijd? Dat is toch veel handiger.
Dan kunnen de spelers en trainers niet :)
pi_132149188
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan kunnen de spelers en trainers niet :)
Oké, ik heb de brief ook nog niet gelezen, woon niet meer op het ouderlijk adres. :)

Klinkt wel als een leuk initiatief!
pi_132149251
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan kunnen de spelers en trainers niet :)
Lekker proosten met Jantje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132149259
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef Tha_Duck het volgende:

Natuurlijk is het ook zo dat we Utreg zijn, het is niet realistisch dat we een spits als Pelle even oppikken. Maar ik vind wel dat kritisch mogen zijn over een speler en de club.
Ik vind dit een beetje te makkelijk, waarom lukt Heerenveen het dan wel?
Hebben altijd topspitsen gehad, en ook nu weer een topper in huis.
Ik denk dat dat alles met scouting te maken heeft (en nu natuurlijk nog meer met het salarisplafond)
pi_132149309
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:07 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje te makkelijk, waarom lukt Heerenveen het dan wel?
Hebben altijd topspitsen gehad, en ook nu weer een topper in huis.
Ik denk dat dat alles met scouting te maken heeft (en nu natuurlijk nog meer met het salarisplafond)
Heerenveen heeft een heleboel meer spelers dan wij gekocht in de afgelopen 10 seizoenen, waaronder een heleboel miskopen.

Dat ze dan vaker wel een goede hebben gevonden heeft denk ik vooral te maken met de hoeveelheid aan spelers die daar gehaald zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132149362
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heerenveen heeft een heleboel meer spelers dan wij gekocht in de afgelopen 10 seizoenen, waaronder een heleboel miskopen.

Dat ze dan vaker wel een goede hebben gevonden heeft denk ik vooral te maken met de hoeveelheid aan spelers die daar gehaald zijn.
Ik ken de cijfers niet, maar denk dat dat wel mee valt, en ik heb het hier over spitsen, niet over andere spelers.
Valt mij gewoon op dat Heerenveen eigenlijk altijd een goede spits heeft, dus het kan zeker wel als subtop club.
Maar ja nu met dat salarisplafond kun je dat wel vergeten natuurlijk.
pi_132149488
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:14 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik ken de cijfers niet, maar denk dat dat wel mee valt, en ik heb het hier over spitsen, niet over andere spelers.
Valt mij gewoon op dat Heerenveen eigenlijk altijd een goede spits heeft, dus het kan zeker wel als subtop club.
Maar ja nu met dat salarisplafond kun je dat wel vergeten natuurlijk.
Ook puur kijkend naar de spits-positie kun je zien dat zij veel meer spelers hebben aangetrokken dan wij.

De kans dat er dan een ‘diamant’ bij zit is dan ook groter, al zal het scouten zelf er ook vast wel iets mee te maken hebben natuurlijk.

Toch is het bij spitsen vaak zo dat je nooit kunt voorspellen hoe het gaat lopen, zo’n Finnbogason maar ook een Malki die bij Roda speelde bakten er in België he-le-maal niets van qua doelpunten, zelfde geldt trouwens voor vriend Pelle zoals je weet.

Er is ooit ook een mooi boek over geschreven, ‘dure spitsen scoren niet’ oid, waaruit dit dus ook echt bleek. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132150967
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:37 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik heb de kleine op de opvang zitten, dus dat schiet niet op :(

[..]

1 nov 17:00 - 19:00.

2003, beginner ;)

Ik 'pas' sinds 2002 overigens ;)
Tja ik heb op vrijdag papa-dag, maar om die kleine nou mee te nemen... Aan de andere kant natuurlijk wel leuk om haar nu eens kennis te laten maken met de FC :-)

Ik denk er nog even over na.

En ik beschouw mezelf inderdaad als beginner; had ook helemaal niet door dat ik al 10 jaar een seizoenskaart heb; maar vond het vooral grappig dat ik ook echt precies 10 jaar die kaart heb en dus net in aanmerking kom voor dat feest :D
pi_132151585
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:07 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje te makkelijk, waarom lukt Heerenveen het dan wel?
Hebben altijd topspitsen gehad, en ook nu weer een topper in huis.
Ik denk dat dat alles met scouting te maken heeft (en nu natuurlijk nog meer met het salarisplafond)
Het is ons ook gelukt. Het is alleen niet realistisch om te denken dat elke spits die wij binnenhalen een topper is.

De afgelopen jaren hebben we meer dan voldoende toppers gehad zoals Kuyt en Glusevic en recent Steve de Ridder. Het is een deel scouting, een deel jeugd en deel geluk.

Heerenveen heeft ook toppers gehad die vervolgens totaal mislukten later, denk eens aan Bas Dost, Alonso Alves, Pranjic en Sulejmani. Allemaal goede voetballers die het bij Heerenveen buitengewoon goed deden. Daarna hebben ze geen van alles meer echt indruk gemaakt.
pi_132151632
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:35 schreef zatoichi het volgende:
En ik beschouw mezelf inderdaad als beginner; had ook helemaal niet door dat ik al 10 jaar een seizoenskaart heb; maar vond het vooral grappig dat ik ook echt precies 10 jaar die kaart heb en dus net in aanmerking kom voor dat feest :D
Dat is inderdaad netjes getimed ;)

Ik ben ook maar een beginner hoor, hield vroeger niet eens van voetbal. Ben erin gerold toen mijn vader en broertje een seizoenskaart namen. Mijn vader kwam vroeger al heel vaak in het stadion, mijn opa deed namelijk de kaartverkoop. En anders gingen ze gewoon door het hek :D
pi_132173623
Ik heb de brief inmiddels ontvangen van mijn ouders per mail en voor de aardigheid maar meteen geüpload.

Leuk initiatief! Ik ga proberen om het presentje voor een thuiswedstrijd ergens op te halen.

  dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:58:58 #212
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_132178821
Waarom staat er kappa op de brief?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_132191753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:58 schreef leeroy het volgende:
Waarom staat er kappa op de brief?
Goede vraag!
pi_132191878
Oud briefpapier waarschijnlijk. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132198166
Mulenga 90 minuten gespeeld met Zambia zag ik 8)7
pi_132204054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:19 schreef wortel1981 het volgende:
Mulenga 90 minuten gespeeld met Zambia zag ik 8)7
Hoeveel doelpunten?
pi_132209520
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoeveel doelpunten?
Uiteraard 0, maar nu weet je al dat hij dit weekend niet speelt, onvoorstelbaar dit.
pi_132209625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:39 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Uiteraard 0, maar nu weet je al dat hij dit weekend niet speelt, onvoorstelbaar dit.
Aangezien De Ridder weer fit is zit Jacob toch wel op de bank, denk ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132216876
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:39 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Uiteraard 0, maar nu weet je al dat hij dit weekend niet speelt, onvoorstelbaar dit.
Ik mag niks zeggen ;)
pi_132250929
Je gelooft het niet he:

1. Oar met een rugblessure terug van een interland. Weken aan de kant
2. Mulenga 90 minuten gespeeld, bij ons nog niet fit genoeg om zijn shirtje van de kleedkamer naar de bank te dragen

Het is te hopen dat er nog 11 spelers zijn zaterdag die kunnen lopen, anders moeten we de Kromme, de Breuk en van Veen oproepen!
pi_132251018
Kan Oar zijn vorm misschien terug vinden tijdens het herstel. :P

Benieuwd wie zijn plek overneemt, misschien dat we eindelijk Nassir El Aissatti eens in het 1e gaan zien? Is ook een linkermiddenvelder iirc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132267686
Zal Bob Schepers wel weer spelen.
pi_132267827
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan Oar zijn vorm misschien terug vinden tijdens het herstel. :P

Benieuwd wie zijn plek overneemt, misschien dat we eindelijk Nassir El Aissatti eens in het 1e gaan zien? Is ook een linkermiddenvelder iirc.
Wellicht van Velzen?
pi_132268447
Schepers of Van Velzen lijkt me juist niet, Oar speelt nml als linkshalf en die 2 zijn vooral als 2e spits gebruikt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132272409
Volgens mij kan Van Velzen prima als linkervleugelspeler uit de voeten, daar heeft ie in Jong FCU volgensmij ook steeds gestaan. Dat hij als tweede spits heeft gespeeld heeft eerder als reden dat Oar onomstreden was de afgelopen periode en nauwelijks geblesseerd uitviel. :)
pi_132272506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef Oidipous het volgende:
Volgens mij kan Van Velzen prima als linkervleugelspeler uit de voeten, daar heeft ie in Jong FCU volgensmij ook steeds gestaan. Dat hij als tweede spits heeft gespeeld heeft eerder als reden dat Oar onomstreden was de afgelopen periode en nauwelijks geblesseerd uitviel. :)
Maar we spelen zonder vleugelspelers. :P

Oar is echt een linksmidden geworden zeg maar, Bulthuis is degene die vaak de vleugel op zoekt voor een voorzet, wel afwisselend met Oar natuurlijk maar ik zie die Van Velzen of Schepers niet in deze rol eigenlijk.

Oar heeft het er zelf ook moeilijk genoeg mee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132285528
quote:
FC Utrecht heeft afgelopen seizoen rond de 7 miljoen euro verlies gedraaid. De officiële cijfers volgen binnenkort, maar de club bevestigt het tekort.

Eerder sprak de Eredivisionist de verwachting uit dat het operationeel tekort - de balans zonder transfers - uit zou komen tussen de 5 en 5,5 miljoen. Die tegenvaller komt apart genoeg door de onverwachte vijfde positie. De premies vielen daardoor veel hoger uit dan begroot was. Andere oorzaken zijn de crisistax, teruglopende sponsorinkomsten en kaartverkoop vanwege de economische tegenwind.

Clubeigenaar Van Seumeren, die al veertig miljoen in de noodlijdende club stak, staat ook nu garant. Utrecht komt al jaren miljoenen te kort omdat de verhouding tussen de inkomsten en uitgaven scheef is. Toch maakt de eredivisionist gestaag vorderingen. Het operationeel tekort daalde ten opzichte van het seizoen 2011-12 namelijk met ruim vier miljoen, van bijna elf naar zeven miljoen.

In de jaarcijfers is de transfer van Mike van der Hoorn naar Ajax niet meegerekend. Die valt onder het huidige seizoen. FC Utrecht wil in de toekomst ook niet meer afhankelijk zijn van dergelijke incidentele en dus onzekere meevallers. Het tekort in het seizoen 2011-2012 bedroeg bijvoorbeeld formeel 4,3 miljoen, maar het operationele verlies - zonder de transferinkomsten van Dries Mertens, Kevin Strootman en Michel Vorm (6,5 miljoen)- was bijna elf miljoen.

Algemeen directeur Wilco van Schaik zegt dat de weg naar herstel is ingezet. 'Dat we nu vier miljoen minder verlies draaien, komt door een stevig bezuinigingsbeleid en de tv-deal met FOX.'

FC Utrecht sneed onder meer fors in de salarissen, stelde een plafond in van rond de 2,5 ton en kromp de A-selectie in van 30 naar 23 spelers. 'Volgend jaar stijgen de inkomsten tegen de economische stroom in en dalen de kosten verder. Dat neemt niet weg dat er nog twee, drie zware jaren wachten.
Wat een weg omhoog, 7m verlies _O-
pi_132285554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat een weg omhoog, 7m verlies _O-
Tekort bedoel je, maar waar hebben we t over, komt toch weer uit de portemonnee van Van Seumeren. ;)

Je kunt ook zeggen dat we van 11 naar 7 tekort zijn gegaan, prima toch?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132285837
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tekort bedoel je, maar waar hebben we t over, komt toch weer uit de portemonnee van Van Seumeren. ;)

Je kunt ook zeggen dat we van 11 naar 7 tekort zijn gegaan, prima toch?
Het is maar goed dat jij geen bedrijf runt ;)

Tekort, verlies, het is mij allemaal gelijk. Feit is dat we het beroerd blijven doen. Gelukkig is Asare van de begroting en zijn we niet in de babbeltjes van Kali getrapt.
pi_132286148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij geen bedrijf runt ;)

Tekort, verlies, het is mij allemaal gelijk. Feit is dat we het beroerd blijven doen. Gelukkig is Asare van de begroting en zijn we niet in de babbeltjes van Kali getrapt.
Wat dan? :D

Feitelijk ben je van 11 miljoen tekort naar 7 miljoen tekort gegaan in een seizoen waar je extra veel premies e.d. hebt moeten betalen, dat is aardig wat hoor.

En Van Seumeren vult voor de zoveelste keer de tekorten aan, waar maak je je druk om?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132292419
quote:
Met vertrouwen kijkt trainer Jan Wouters vooruit op het duel tegen NAC Breda van zaterdagavond. De vooruitgang van het spel van zijn ploeg is volgens Wouters duidelijk te zien. “Als ik even terugkijk op onze eerste helft in Amsterdam tegen Ajax, dan zie ik een goede ploeg in het veld staan die prima speelde. Dat je dan uiteindelijk de kansen niet afmaakt en zonder punten het stadion verlaat, is erg jammer.”

Vertrouwen
De trainer weet dat de tegenstander van zaterdagavond ook met vertrouwen naar Stadion Galgenwaard zal reizen. “NAC heeft een goede reeks wedstrijden achter de rug. Ik verwacht dat ze compact gaan spelen. Met de nodige snelheid voorin, de slimheid van Anthony Lurling en een sluwe spelverdeler Jordi Buijs is het een goede ploeg”, zegt Wouters.

Wouters ziet er weer naar uit om thuis te spelen. Naast het vertrouwen, gezien de progressie in het spel, weet de ploeg zich in de laatste tien wedstrijden ongeslagen in Stadion Galgenwaard. “Zeker thuis moeten wij het beste van ons spel laten zien”, zegt Wouters. “We moeten kansen creëren en ook toeslaan. Belonen is een kwaliteit. Het is bovendien te trainen. We eindigen niet voor niets bijna iedere training met een afwerkvorm. Dat moet zich in de wedstrijden gaan uitbetalen.”

Compleet
De selectie is weer compleet na een interland week. Tommy Oar is met Australië op pad geweest en Jacob Mulenga speelde negentig minuten met Zambia tegen Brazilië. “Het is een zware trip geweest voor Mulenga”, vertelt Wouters die benadrukt dat Mulenga voor zijn oefenduel een lange reis naar China moest maken. “Het is goed dat hij weer minuten heeft gemaakt, maar een hele wedstrijd tegen een topland ook nog eens gespeeld in China is te veel van het goede. Wij zijn bezig met Jacob op te bouwen na zijn blessure. Er wordt door de bond duidelijk niet naar het belang van de speler gekeken. Daar baal ik van en daar is het laatste woord met de Zambiaanse bond nog niet overgesproken.”

Blessures
De technische staf kan komende zaterdag niet beschikken over Willem Janssen (knie), Adam Sarota (knie) en Edouard Duplan (voet). Deze week kwamen daar twee nieuwe blessures bij van Gévero Markiet (knie) en Tommy Oar (rug). Daardoor haalt Wouters de jeugdspelers Yannick Cortie, Thijs van Hofwegen en Gyliano van Velzen bij de selectie voor komende zaterdag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132295602
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef Oidipous het volgende:
Volgens mij kan Van Velzen prima als linkervleugelspeler uit de voeten, daar heeft ie in Jong FCU volgensmij ook steeds gestaan. Dat hij als tweede spits heeft gespeeld heeft eerder als reden dat Oar onomstreden was de afgelopen periode en nauwelijks geblesseerd uitviel. :)
quote:
TRECHT - Afgaande op de laatste training voor de wedstrijd van FC Utrecht tegen NAC lijkt het erop dat trainer Jan Wouters zal starten met Gyliano van Velzen in de basis. De linksbuiten neemt de plek in van de geblesseerde Tommy Oar. De 19-jarige Van Velzen maakte twee weken geleden tegen Ajax zijn debuut bij het eerste van FC Utrecht.

Ook Gevero Markiet is er niet bij, de rechtsback wordt vervangen door Mark van der Maarel. Jacob Mulenga is wel blessurevrij teruggekeerd van de interland met Zambia tegen Brazilie.

FC Utrecht - NAC begint zaterdag om 19.45 uur en is live te volgen via Radio M Utrecht.
Je krijgt gelijk zo te zien. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132303998
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat een weg omhoog, 7m verlies _O-
6,5 miljoen voor vorm, strootman en Mertens? Hoe kan dat
pi_132304279
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef Adames het volgende:

[..]

6,5 miljoen voor vorm, strootman en Mertens? Hoe kan dat
externe financierders?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_132307287
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef Adames het volgende:

[..]

6,5 miljoen voor vorm, strootman en Mertens? Hoe kan dat
Klopt geen klote van.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132311155
Hmm, moet het persbericht van FCU nog maar even goed lezen.
pi_132311274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Je krijgt gelijk zo te zien. ;)
^O^

Verstandige keuze van Jantje!
pi_132336172
hmm de Rijk vanaf nu uit de basis ? Dan maar bjelica oid laten groeien, want dit kost gewoon herhaaldelijk punten..
pi_132338846
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:42 schreef louter_genieten het volgende:
hmm de Rijk vanaf nu uit de basis ? Dan maar bjelica oid laten groeien, want dit kost gewoon herhaaldelijk punten..
Fout van Ruiter imo.

Verder wel een leuke wedstrijd die met wat meer geluk ook 6-2 had kunnen worden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132339092
Combi fout, maar ook zeker van de Rijck, verder goed spel wel, alleen stort t verdedigend aan t einde toch weer aardig in elkaar...

Prima gedaan!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:58:45 #241
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132339456
Hoezo fout van De Ruiter?

Kunnen we Derijck niet gewoon terugsturen? Dat gaat ons nog veel doelpunten en punten kosten en zou ons punten hebben gescheeld indien er een compentente gast ervoor is.

Wekelijks maakt die gast een amateuristische blunder dan nog liever die luie neger van een Markiet in die het leuk vond om die Marokkaanse Luxemburger niet te hoeven te dekken maar de laatste tijd wel lijkt te kunnen presteren.

Die straalt tenminste sterkte en rust uit ipv lomp amateuristisch geklungel.
pi_132340610
Ruiter moet die bal naar de zijkant boksen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132342083
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef wickedmen het volgende:
Hoezo fout van De Ruiter?

Kunnen we Derijck niet gewoon terugsturen? Dat gaat ons nog veel doelpunten en punten kosten en zou ons punten hebben gescheeld indien er een compentente gast ervoor is.

Wekelijks maakt die gast een amateuristische blunder dan nog liever die luie neger van een Markiet in die het leuk vond om die Marokkaanse Luxemburger niet te hoeven te dekken maar de laatste tijd wel lijkt te kunnen presteren.

Die straalt tenminste sterkte en rust uit ipv lomp amateuristisch geklungel.
Hooguit dat De Ruiter die bal beter weg moet boksen, naar de zijkant ofzo... Maar uiteindelijk is het wel WEER Derijck die mis maait.
pi_132343540
Ach, 4-2. Wie doet ons wat?

Derijck moet nodig een griep van 8 maanden krijgen. Dan maar 3 man achterin, zelfde resultaat.
pi_132345260
Toen van verzen gewisseld werd met mulenga voorspelde ik 4-1, jammer genoeg zat ik er net naast...

Van velzen heeft wel potentie, maar hij kan alles net niet leek het wel. Nog even doorgroeien misschien...

En de uitsupporters van NAC hadden wel de overhand....
pi_132345440
3 belangrijke punten. Volgende week eerste 3 uitpuntjes ;)
pi_132352396
Hierbij mijn filmpje van de wedstrijd FC Utrecht - NAC Breda. :)
pi_132384743
Het spel was aardig. vd gun, de ridder en Toornstra kunnen elkaar goed vinden, die blijven elkaar opzoeken, leuk om te zien. Ayoub erachter was ook zeer goed.
Achterin begint Heerings het steeds beter te doen. En dit komt door Dereijk! Het irritante is inderdaad dat Dereijk beslissende fouten maakt waar doelpunten uit komen. Maar zonder hem achterin is het echt een gatenkaas zoals je voor zijn komst heb kunnen zien. Vd maarel denkt nog steeds een rechtsbuiten te zijn en er komt bijna niets uit (behalve de 4-1 dan). De ruimte die hij steeds achter zich laat omdat hij voorin loopt moet constant door Dereijk en Martensson dicht gelopen worden.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:26:42 #249
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132473824
Wat vinden jullie van Nilson? Nog nooit van gehoord tot vandaag.
pi_132474009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:26 schreef wickedmen het volgende:
Wat vinden jullie van Nilson? Nog nooit van gehoord tot vandaag.
Een van de grootste miskopen ooit.

Is het niet om zijn gebrek aan voetballende kwaliteiten, dan wel om het feit dat ie een bepaalde rugblessure heeft die misschien wel betekent dat ie nooit meer kan spelen. (vandaag geopereerd geloof ik toch?)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132508409
quote:
Met de eredivisie tien wedstrijden onderweg is Yassin Ayoub de revelatie van stadion Galgenwaard. Het geheim van de pas 19-jarige spelbepaler van FC Utrecht? Een surplus aan talent, aangevuld met de wijze lessen van de doorlopende cursus 'hoe slaag ik als profvoetballer?' van het trainersduo Jan Wouters/Robbie Alflen. 'Ik zou wel gek zijn niet naar hen te luisteren.'
Echte voetballiefhebbers doen er verstandig aan eens aan kaartje bij FC Utrecht te kopen. Om dan gewoon eens negentig minuten onafgebroken de verrichtingen van Yassin Ayoub te volgen. Vergeet de rest en volg hoe deze balverliefde middenvelder van Marokkaanse komaf de ruimtes ziet én bespeelt met afgemeten passjes.

Hij is grillig, want pas 19 jaar, maar wel een type speler dat toeschouwers blij maakt. Ayoub zet als achterste pion van de Utrechtse ruit op het middenveld de lijnen uit en doet dat op een manier die hem in het eerste kwart van de competitie een karrenvracht aan complimenten opleverde. Anouar Kali is vergeten, stadion Galgenwaard heeft een nieuw troetelkind.

Dat hij in zijn eerste echte seizoen in de hoofdmacht zo eenvoudig inschuift in de eredivisie verbaast de speler zelf allerminst. 'Ik leef, al jaren, elke seconde voor mijn sport. Heb altijd geleerd dat je met hard werken ver komt. Vergeet niet dat ik bij Utrecht in een ideale situatie zit. Ik heb met Jan Wouters en Robbie Alflen twee trainers die zelf als middenvelder op een hoog niveau hebben gespeeld. Zij geven me elke dag tips.'

Ayoub blijkt een gretige, snelle leerling. 'Steeds vaker weet ik wat ze na een actie op de training gaan zeggen. Dan denk ik al: twee stappen naar links en ik had vrij gestaan en weg kunnen draaien. Door mee te gaan in de gedachten van Jan en Robbie maak ik mezelf elke dag een stukje beter.'

'Het belangrijkste is dat ik hun opmerkingen niet als negatief opvat. Dat had ik vroeger nog wel eens bij trainers. Nu weet ik: zij zijn er voor mij. Ze helpen me ook door me dingen af te leren. Ik heb de neiging om altijd vooruit te denken, dat zit in me. Zij zeggen: Loopt het even niet, ga terug naar de basis. Lever twee, drie keer een bal in bij ploeggenoten en pak je rust. Dat maakt me slimmer. Ik zou wel gek zijn niet naar twee zulke ervaren trainers te luisteren.'

Pas als Ayoub voetballer-af is, heeft hij een verhoogde kans op hartritmestoornissen. Hij besloot het te parkeren, nam zich vanaf dat moment voor vooral in het nu te leven. Het maakt dat hij, nu zijn doorbraak definitief lijkt, weigert te mijmeren over volgende stappen en grotere clubs die lonken. 'Ik heb geleerd de dingen te nemen zoals ze komen.'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132511275
quote:
Pas als Ayoub voetballer-af is, heeft hij een verhoogde kans op hartritmestoornissen
Waarom is dit dan?
Wel een topper natuurlijk, hoop niet dat er met hem hetzelfde gebeurt als bij vd Hoorn.
pi_132512708
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Waarom is dit dan?
Wel een topper natuurlijk, hoop niet dat er met hem hetzelfde gebeurt als bij vd Hoorn.
Op zijn 16e is een extra ader bij zijn hart gevonden die problemen kan geven. (tijdens de medische keuring voor het EK onder 17)

Na verder onderzoek bleek dat het geen gevolgen heeft voor het bedrijven van topsport en dat ie er dus pas na zijn 40e eventueel last van kan krijgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132513158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op zijn 16e is een extra ader bij zijn hart gevonden die problemen kan geven. (tijdens de medische keuring voor het EK onder 17)

Na verder onderzoek bleek dat het geen gevolgen heeft voor het bedrijven van topsport en dat ie er dus pas na zijn 40e eventueel last van kan krijgen.
Klinkt als iets waar jij of ik 80 mee zou kunnen worden zonder dat we het ooit doorhadden...
pi_132513382
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Klinkt als iets waar jij of ik 80 mee zou kunnen worden zonder dat we het ooit doorhadden...
Inderdaad!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132513700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op zijn 16e is een extra ader bij zijn hart gevonden die problemen kan geven. (tijdens de medische keuring voor het EK onder 17)

Na verder onderzoek bleek dat het geen gevolgen heeft voor het bedrijven van topsport en dat ie er dus pas na zijn 40e eventueel last van kan krijgen.
Ok niks ernstigs dus in principe, gelukkig maar. Kende dit verhaal nog niet.
pi_132595043
Wat een drama. Ik heb werkelijk geen pass gezien die aankwam. Met als hoofdrolspeler ayoub die als een f-je stond te spelen.

Enige speler die nog iets van niveau had zullen we wel lang kwijt zijn. Zag er prima uit die knie van martensson. Het is te hopen dat er nog iemand een paar meter kruisband heeft liggen, de voorraad is er wel doorheen nu in het Diak.

Gaat dit gevolgen hebben?
pi_132595640
kak
pi_132595824
Verdiend verloren idd
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132597451
Nou dan MOET het thuis maar weer gebeuren :{
pi_132684641
Iemand die zich aan een voorspelling durft te wagen vanavond tegen Klootzakken Boys?

Ik denk 2-1 helaas.
pi_132684993
0-4
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132690340
Ik ben erbij *O*
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:59:43 #264
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_132690799
Wordt dit duel nog ergens uitgezonden op de tv, internet, of iets dergelijks?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_132690890
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:59 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Wordt dit duel nog ergens uitgezonden op de tv, internet, of iets dergelijks?
Nope, alleen in samenvatting
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:26:57 #266
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_132691600
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nope, alleen in samenvatting
Ok. Damnit. Laatste poging: radio?


Ik snap het niet: er wordt een samenvatting uitgezonden, dus er worden film opnames gemaakt.
Is het zo moeilijk om dit middels internet uit te zenden? Zonder commentaar dan ook als het een keer mag
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_132691615
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:26 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Ok. Damnit. Laatste poging: radio?

Ik snap het niet: er wordt een samenvatting uitgezonden, dus er worden film opnames gemaakt.
Is het zo moeilijk om dit middels internet uit te zenden? Zonder commentaar dan ook als het een keer mag
Ja op Radio M wordt het live uitgezonden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132691807
Dit zou normaal natuurlijk geen probleem moeten zijn, met het huidige seizoen durf ik niks meer met zekerheid te zeggen. Let's hope for the best.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:34:27 #269
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_132691809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja op Radio M wordt het live uitgezonden.
Thx! Forza utreg
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:04:02 #270
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_132692825
Hmmmzzz.

Fcutrecht.net meld dat het wel via fox sport betaalkanalen uitgezonden wordt. Echter in de programma gids kan ik de wedstrijd niet terugvinden

Zie http://www.fcutrecht.net/?view=4537

Maakt me weer heel klein beetje hoopvol, maar ben bang dat pbateman gelijk heeft
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_132693566
En Martensson zijn we ook kwijt tot na de winterstop....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132693771
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Hmmmzzz.

Fcutrecht.net meld dat het wel via fox sport betaalkanalen uitgezonden wordt. Echter in de programma gids kan ik de wedstrijd niet terugvinden

Zie http://www.fcutrecht.net/?view=4537

Maakt me weer heel klein beetje hoopvol, maar ben bang dat pbateman gelijk heeft
Dat is gewoon een standaard tekst volgens mij, word niet uitgezonden op tv. Alleen via radio M.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:42:33 #273
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_132694033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat is gewoon een standaard tekst volgens mij, word niet uitgezonden op tv. Alleen via radio M.
Wat een kut-site
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_132703266
Kozakken-Boys uit, altijd lastig :{
  Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:13:20 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132707701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:46 schreef m0ridin het volgende:
Kozakken-Boys uit, altijd lastig :{
Zeker waar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132715010
quote:
FC Utrecht heeft een vijftal zakenlieden bereid gevonden om grootaandeelhouder Frans van Seumeren te helpen om de club overeind te houden. Deze Vrienden van Utrecht, die anoniem willen blijven, creëren een miljoenenpotje waaruit FC Utrecht kan putten als het voortbestaan van de club in gevaar komt.

De afgelopen jaren bungelde de eredivisionist geregeld op het randje van de afgrond. Soms konden de (spelers)salarissen niet worden betaald. Telkens stond clubeigenaar Van Seumeren garant, ook bij de jaarlijkse miljoenentekorten. Utrecht presenteert vandaag de jaarcijfers over afgelopen seizoen waarin het, wederom dieprode cijfers schrijft (7 miljoen).

De tekorten maken de noodzaak van een extra financieel vangnet noodzakelijk. Geld dat Utrecht, zo benadrukt algemeen directeur Wilco van Schaik, op termijn terug moet betalen, bijvoorbeeld als er winst uit transfers gemaakt wordt. 'De Vrienden van Utrecht krijgen geen aandelen of zo. Feitelijk gaan deze mensen, uit liefde voor de club, een bankfunctie voor ons vervullen. Het creëert rust. Vergelijkbaar met de jaren na het vertrek van Dirk Scheringa bij AZ. Als normaal bedrijf kun je als je even geen geld hebt, aankloppen bij een bank. Als voetbalclub mogen we nog geen euro rood staan. In het verleden was het altijd Van Seumeren die bijlapte en die situatie vonden wij, en hij ook, te eng.'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132715155
Ik weet niet wat ik van zo'n constructie moet denken.

Een "bank-functie" klinkt nou niet echt als iets positiefs, maar gewoon als een verkapte manier om op nog een plek een schuld op te bouwen....

Ik snap het financieel beleid van de FC echt niet, maar het zal wel aan mij liggen omdat ik "niet uit de voetbalwereld kom", "de voetbalwereld een bijzondere en heel eigen wereld is" en ik "als man uit het gewone bedrijfsleven niet kan begrijpen hoe de voetbalwereld in elkaar steekt".
pi_132716485
Tja, ik snap het ook niet hoor...

Hoewel deze constructie positief is in de zin dat je in ieder geval een vangnet hebt (en dat heeft Utrecht keihard nodig is wel gebleken). Hoe je jaar op jaar miljoenen in het rood kan (en mag) eindigen, ik snap het niet...
pi_132716545
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:46 schreef m0ridin het volgende:
Kozakken-Boys uit, altijd lastig :{
Wat een bagger was het weer, tegen een amateur club kunnen we zelfs al niks meer creeren :N
pi_132716792
Waar komen al die schulden en tekorten vandaan? Utrecht heeft de laatste jaren toch de ene na de andere speler voor een mooi bedrag verkocht.
pi_132716859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:04 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Wat een bagger was het weer, tegen een amateur club kunnen we zelfs al niks meer creeren :N
Het was zeker slecht maar laten we niet gaan doen alsof Eredivisieclubs daar normaal met 0-10 winnen in de beker. Kijkend naar het verleden hebben ook topclubs daar maar net gewonnen.

En voor wat betreft de tekorten, volgens mij stammen die vooral nog uit de tijd van Van Dop & co., toen zijn veel langdurige contracten gesloten waar we nu nog ''de vruchten van plukken''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132717255
Van de officiele site:

quote:
FC Utrecht heeft de eerste stap op weg naar financieel herstel in het seizoen 2012/2013 gezet. Het resultaat zonder transfertransacties (het operationeel resultaat) is met 4 miljoen verbeterd ten opzichte van het seizoen 2011/2012. Een eerste stap, die de komende jaren gevolgd gaat worden door nog meer vooruitgang. Het operationele verlies zakte van 11 miljoen over het seizoen 2011/2012 naar 7 miljoen over het seizoen 2012/2013. Dit is een verbetering van vier miljoen. Wel blijft nog een aanzienlijk negatief resultaat na belasting over. Onderstaand lees je een samenvatting van het jaarverslag. Het volledige jaarverslag is hier vanaf 18 november te lezen.

Operationeel resultaat
De verbetering van het operationele resultaat van FC Utrecht is toe te schrijven aan stabilisatie van de inkomsten en een aanzienlijke daling van de kosten. Dit is mede tot stand gebracht door een stevig bezuinigingsbeleid, een strakkere begrotingsdiscipline en een scherper commercieel beleid.

De kosten die FC Utrecht in het seizoen 2012/2013 maakte, vielen 4 miljoen lager uit dan het seizoen ervoor. Een belangrijk teken van financieel herstel.

In het seizoen 2012/2013 daalden de totale salariskosten van FC Utrecht met 2 miljoen naar 9,3 miljoen euro, geheel volgens het nieuw opgestelde beleid van de club.

De verbetering van het operationele resultaat valt iets minder hoog uit, dan begroot. Het sportieve succes dat FC Utrecht vorig seizoen boekte, heeft namelijk bijgedragen aan aanzienlijke lasten in de vorm van premies en bonussen, én kosten die gepaard gaan met het spelen van de play-offs. Ook heeft de onverwachte extra werkgeversheffing, de zogeheten crisistaks, nadelige gevolgen gehad. De extra kosten die gemaakt zijn voor de nieuwe statuten en aandelenstructuur is hier eveneens debet aan. Hierbij komt dat de gewenste bezuiniging op salariskosten, door een vertrek van één van de duurdere spelers, niet werd gerealiseerd.

Het komende jaar dalen de totale kosten van FC Utrecht opnieuw. Om dit te kunnen bewerkstelligen worden enkele langlopende afspraken, die in het verleden gemaakt zijn, opengebroken of anders ingevuld. Het vertrek van Jan Wuytens en Nana Asare draagt bij aan een daling van de salariskosten, evenals een mogelijk vertrek van Jacob Mulenga.

De omzet bleef in vergelijking tot het seizoen 2011/2012, in 2012/2013 met 12,9 miljoen euro nagenoeg gelijk. Dit is vooral te danken aan de hogere televisiegelden en opbrengsten uit merchandising. De inkomsten uit sponsoring en ticketing zijn iets teruggelopen. Dit is met name te wijten aan de economische recessie die ook FC Utrecht, het bedrijfsleven en de voetbalsupporter heeft getroffen.

Transferresultaten beïnvloeden eindresultaat
Het operationele resultaat van FC Utrecht is weliswaar met 4 miljoen verbeterd, het resultaat na belasting liep in het seizoen 2012/2013 terug naar 8,5 miljoen. Een jaar eerder was dit nog 4,5 miljoen. In het seizoen 2011/2012 is een positief transferresultaat opgenomen in de jaarrekening, waar in seizoen 2012/2013 sprake is van een negatief transferresultaat (resultaatdeelneming) van 1,4 miljoen euro. Dit is tot stand gekomen na afschrijvingen op spelersfondsen en vervroegde afboekingen op de met flinke verliezen verkochte spelers Alexander Gerndt en Daan Bovenberg. Dit beïnvloedt het uiteindelijke resultaat. De verkoop van Mike van der Hoorn valt niet in het boekjaar 2012/2013, maar in 2013/2014 en is dus niet verwerkt in deze cijfers.

Vermogenspositie
Het aansprakelijk vermogen van FC Utrecht is in het seizoen 2012/2013 licht gestegen ten opzichte van het vorige boekjaar. Dit komt doordat schulden en achtergestelde leningen ter waarde van 10,6 miljoen euro omgezet zijn in agio. Het aansprakelijk vermogen bedraagt nu 1 miljoen euro en bestaat uit een negatief eigen vermogen van 4 miljoen euro en een achtergestelde lening van 5 miljoen euro.

De begroting van FC Utrecht is erop gericht om in 2015/2016 een break-even-resultaat te behalen. De positieve kasstroom die in de daaropvolgende jaren wordt verwacht, als ook de positieve kasstroom als gevolg van noodzakelijke transfers, worden aangewend om leningen af te lossen. De financiële herstructurering van FC Utrecht heeft hoge prioriteit. Belangrijke issues als balansversterking en het verkrijgen van de volledige transferrechten van de spelers heeft hierin prioriteit.

Liquiditeitssteun
Een vijftal individuen met een groot FC Utrecht-hart heeft een positief signaal afgegeven door FC Utrecht liquiditeitssteun te geven. Deze steun in liquiditeit draagt eraan bij dat FC Utrecht niet meer afhankelijk is van één individu in de persoon van Frans van Seumeren. Het betreft een langlopende lening die over meerdere jaren verspreid, terugbetaald dient te worden.

Het is weliswaar geen garantie dat de club financieel uit de problemen is, maar het geeft de mogelijkheid de gezondmaking van de club in een normaal tempo voort te zetten zodat de kwaliteit op het veld mede gewaarborgd blijft. Daarbij ziet de directie van FC Utrecht dit als een teken van vertrouwen van deze mensen in de toekomst van de club. De groep mensen achter FC Utrecht, met alle supporters en sponsors, groeit.

Herstructureren en investeren
In het seizoen 2013/2014, dat op dit moment in volle gang is, gaat FC Utrecht door met de herstructurering waarbij een verbetering van het operationele resultaat het doel is. Met de al ingezette bezuinigingen, de strakkere begrotingsdiscipline en de verwachte stijging van inkomsten is dit haalbaar. Het transferresultaat kan dit proces versnellen of vertragen.

De clubleiding van FC Utrecht heeft de overtuiging dat het businessmodel van de club anders ingericht moet worden om in de toekomst bestaansrecht te hebben. De inkomsten uit de verkoop van stoelen en kaarten alleen, vormen een te smalle basis voor de toekomst. Naast de zeventien tot twintig thuiswedstrijden die FC Utrecht speelt, is het voor de club belangrijk dat ook op andere momenten gedurende het jaar inkomsten worden verworven. Hierbij moeten de uitstraling van de club, het prachtige stadion en de fantastische locatie ervan optimaal worden ingezet en als vliegwiel fungeren. Partners van de club zien dit ook in, waardoor beweging zit in het herzien van grote doorslaggevende contracten die in het verleden werden gesloten.

Het proces van het financieel gezond maken van de club gaat nog minimaal twee tot drie jaar duren. Door dicht bij elkaar te blijven, te geloven in de aanpak en door creatief en betrokken te zijn, is de clubleiding van FC Utrecht ervan overtuigd dat dit gaat lukken.

De directie van FC Utrecht is ervan overtuigd dat de steun van supporters, businessrelaties en andere stakeholders, met het vertrouwen van de Raad van Commissarissen, verwordt tot hetgeen de club behoort te zijn: een uitdagende club met ambities, die meedoet aan de bovenkant van de subtop in de Eredivisie, waar een ieder in de regio trots op mag zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132722128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:04 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Wat een bagger was het weer, tegen een amateur club kunnen we zelfs al niks meer creeren :N
Tweede helft was aanzienlijk beter dan de eerste, Mulenga begon ineens te rennen. Sjakie viel ook erg goed in vond ik zelf. Je zag wel dat de moeheid van de Kozakkenboys toenam naarmate de tweede helft vorderde.

Het was in ieder geval wel een leuk uitje, eerst belachelijk omwisselen bij de Galgenwaard (bijna niemand was op tijd), wedstrijd 15 minuten uitgesteld, letterlijk naast het veld staan, paraplu mee naar binnen zonder problemen, koffie met een gratis koek voor 1,50 en na afloop mekaar uit de modder helpen :D

En dat voor slechts 20,15!
pi_132780857
Cambuur uit volgende ronde :')
pi_132786167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef Thrills het volgende:
Cambuur uit volgende ronde :')
0-4
pi_132799479
Overmorgen hopelijk wel de thuispuntjes tegen hoerenveen. :)
gewoon boven die streep blijven.
pi_132804097
Ik zeg het niet graag, maar wat een aanfluiting was het 'waarderingsevent' :{

16:45 zaal open
17:50 eindelijk komt Wilco het podium op
17:55 einde zwetspraatje, start van filmpje met oude beelden
18:02 einde filmpje, spelers van weleer op het podium
18:10 spelers hebben allen gezegd dat supporters zo belangrijk zijn. En sjakie zegt 'goed'
18:11 zanger op podium
19:00 einde

De hapjes heb ik niet gezien, gelukkig wel een biertje en een cola op en de speld is wel mooi. Maar ze hadden hier veel, heel veel meer van kunnen en moeten maken...
pi_132805875
Ohja dat was vandaag... :')
pi_132807978
Het event duurde dus maar 20 minuten, wat een aanfluiting. :D
pi_132809818
Vraagje. Aanstaande zondag moet ik vanaf het stadion naar Utrecht CS (heenreis gaat met de auto). Moet je daarvoor een munt hebben of stoppen de lijnbussen bij het stadion rond dat tijdstip? En als je een munt nodig hebt, waar koop je die?
pi_132817411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Het event duurde dus maar 20 minuten, wat een aanfluiting. :D
En dan heb ik de tijden nog ruim genomen....
pi_132818868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar wat een aanfluiting was het 'waarderingsevent' :{

16:45 zaal open
17:50 eindelijk komt Wilco het podium op
17:55 einde zwetspraatje, start van filmpje met oude beelden
18:02 einde filmpje, spelers van weleer op het podium
18:10 spelers hebben allen gezegd dat supporters zo belangrijk zijn. En sjakie zegt 'goed'
18:11 zanger op podium
19:00 einde

De hapjes heb ik niet gezien, gelukkig wel een biertje en een cola op en de speld is wel mooi. Maar ze hadden hier veel, heel veel meer van kunnen en moeten maken...
Dit laar inderdaad wel duidelijk zien hoe belangrijk ze de supporters vinden :N
pi_132820322
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:53 schreef Oidipous het volgende:
Vraagje. Aanstaande zondag moet ik vanaf het stadion naar Utrecht CS (heenreis gaat met de auto). Moet je daarvoor een munt hebben of stoppen de lijnbussen bij het stadion rond dat tijdstip? En als je een munt nodig hebt, waar koop je die?
Volgens mij koop je zo'n munt op centraal station. Denk bij zo'n iemand in een geel ding?
Anders achterin instappen als dat nog kan :P
pi_132861432
Pfff, belangrijke overwinning maar wat was het slecht zeg...

En die Mulenga, typisch dat hij bij de enige goal die hij scoorde geen enkel idee had wat er gebeurde. Over die goal btw, om buitenspel te staan moeten de spelers toch VOOR de bal staan? Ik had het idee dat ze allebei op 1 lijn met de bal stonden (dat het iig niet zo duidelijk buitenspel was als ze op EL laten lijken).

Anyway, absoluut niet klagen... Slechte pot, slechte scheids, goed resultaat.
pi_132863774
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:33 schreef m0ridin het volgende:
Over die goal btw, om buitenspel te staan moeten de spelers toch VOOR de bal staan? Ik had het idee dat ze allebei op 1 lijn met de bal stonden (dat het iig niet zo duidelijk buitenspel was als ze op EL laten lijken).

Anyway, absoluut niet klagen... Slechte pot, slechte scheids, goed resultaat.
Tegenwoordig nemen ze die buitenspelregel wel heel erg pietluttig, als je een millimeter voor de verdediger staat is het al buitenspel. Sowieso vind ik het in de herhaling zelfs nog heel moeilijk te zien of het echt buitenspel was.
Scheidsrechter was inderdaad echt dramatisch.
pi_132864501
Begin was wel ff slecht met die kansen van Hoerenveen, MAAR 3 puntjes _O_
Markiet werd ook echt aan alle kanten voorbij gelopen.

Belangrijk en volgende week Vite$$e. Punten daar zullen bonus zijn.

Mooie opmerking tijdens de wedstrijd: Mulenga kopt een bal weg en dan hoor je zo iemand roepen: Kijk hij moet verdediger worden :D
pi_132866073
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Tegenwoordig nemen ze die buitenspelregel wel heel erg pietluttig, als je een millimeter voor de verdediger staat is het al buitenspel. Sowieso vind ik het in de herhaling zelfs nog heel moeilijk te zien of het echt buitenspel was.
Scheidsrechter was inderdaad echt dramatisch.
Yup, stoort me dan altijd dat ze in de studio doen alsof het oh zo duidelijk is en schandalig is dat de scheids dat niet ziet... Terwijl ik ook in de herhaling niet overtuigd ben. Alsof ze eenmaal, als ze hun mening hebben, niet meer bij kunnen draaien.

Ah well... 3 puntjes in de pocket.
pi_132880543
Eerste helft was om te janken, tweede helft vond ik dat Utreg zich redelijk herpakte. Resulteerde in veel kansen (die Mulenga toch niet maakt, dus eigenlijk had je ze beter niet kunnen creëren) en je hebt niks meer weggegeven.

Scheids zat gewoon een keer mee, mag ook wel eens. We hebben al genoeg last van het arbitrale trio.

Die de Ridder, gaat dat nog wat worden? Werkt hard maar rendement is onder zeeniveau gedaald. Hij begon zo goed aan het seizoen.

Wat ik wel heel positief vond is hoe Ayoub zich herpakt heeft. Tegen Cambuur was hij de slechtste man van het veld, maar daar was nu niks meer van te merken. Stond er gewoon vol overtuiging. Uiteraard met foutjes, net als de rest, maar hij lijkt zich psychisch goed te houden en dat is wel fijn.
pi_132880809
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Eerste helft was om te janken, tweede helft vond ik dat Utreg zich redelijk herpakte. Resulteerde in veel kansen (die Mulenga toch niet maakt, dus eigenlijk had je ze beter niet kunnen creëren) en je hebt niks meer weggegeven.

Scheids zat gewoon een keer mee, mag ook wel eens. We hebben al genoeg last van het arbitrale trio.

Die de Ridder, gaat dat nog wat worden? Werkt hard maar rendement is onder zeeniveau gedaald. Hij begon zo goed aan het seizoen.

Wat ik wel heel positief vond is hoe Ayoub zich herpakt heeft. Tegen Cambuur was hij de slechtste man van het veld, maar daar was nu niks meer van te merken. Stond er gewoon vol overtuiging. Uiteraard met foutjes, net als de rest, maar hij lijkt zich psychisch goed te houden en dat is wel fijn.
Ach, iedereen kan toch een slechte dag (of 2) hebben? Dus ook Ayoub, dat hij een keer een kak-wedstrijd speelt zegt natuurlijk niks... En de Ridder, verdedigers zullen nu wel meer rekening met hem houden, daarnaast heeft hij nu ook wel weer 1 of 2 panklare 'assists' gegeven (ok, die niet gemaakt werden maar daar kan hij weinig aan doen).
pi_132880863
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:45 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Ach, iedereen kan toch een slechte dag (of 2) hebben? Dus ook Ayoub, dat hij een keer een kak-wedstrijd speelt zegt natuurlijk niks... En de Ridder, verdedigers zullen nu wel meer rekening met hem houden, daarnaast heeft hij nu ook wel weer 1 of 2 panklare 'assists' gegeven (ok, die niet gemaakt werden maar daar kan hij weinig aan doen).
Uiteraard kan iedereen een slechte dag hebben, ik meld het toch niet als verwijt? Ik vind het juist knap dat hij zo makkelijk over die dag(en) heen stapt en zich weer kan focussen.
pi_132880880
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:51 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Uiteraard kan iedereen een slechte dag hebben, ik meld het toch niet als verwijt? Ik vind het juist knap dat hij zo makkelijk over die dag(en) heen stapt en zich weer kan focussen.
Ah ok, interpreteerde het iets anders.... My bad ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')