abonnement Unibet Coolblue
pi_130633283
Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.



filmpjes


[ Bericht 4% gewijzigd door Ole op 30-08-2013 20:26:39 ]
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130633322
sorry, had niet in de gaten dat ik als laatste poste en wist geen beter TT te verzinnen.
Hij mag verandert worden ;)
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130633626
quote:
Dit is precies wat wij toch vermoedden al in januari? :D

En laten we wel wezen, de manier waarop Saab en Raf tegen elkaar aan staan te schuren op die O&N-foto en Syl die er wapperend bijhangt lijkt best boekdelen te spreken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:15:44 #4
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130635090
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!

Sylvie die inziet dat Rafael toch wel de leukste en trouwste man is geweest na al haar mislukte veroveringen en Rafael die medelijden met Sylvie krijgt...

Het is vrijwel onmogelijk maar het zou deze soap wel compleet maken!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:28:23 #5
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_130635537
Al in het eerste jaar van hun huwelijk ging Sylvie :r aan de lopende band vreemd. De dag van het huwelijk (zo lieflijk uitgezonden op sbs) liet ze zich al sandwichen (na de ceremonie in de kerk) door Jack Spijkerman en Harrie Vermeegen.

M'n oom die voor sbs werkte (laatste ontslagronde eruit gewerkt; vandaar nu lekken) maakte een foto van wat hij aantrof in de kelder:

---weg---

Wat een snol.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ole op 30-08-2013 14:36:03 ]
love & heet
pi_130635614
:D _O-
Go hard or go home
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:32:33 #7
159909 -Peach
Prunus persica
pi_130635681
:D :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:33:29 #8
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130635713
Inb4 foto weg.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:33:43 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130635723
:') Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_130636161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:15 schreef Starlie het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als Rafael en Sylvie door dit alles weer meer tot elkaar komen en uiteindelijk weer samen eindigen?!
Nou...dat is zo gek nog niet qua gedachte. Zeker als je die laatste foto die een ruzie tussen Sabia en Raf suggereert waarbij hij met een vinger naar haar wijst. Het lijkt veel op: "Sabia...Syl is en blijft de moeder van mijn zoon en met deze uitlating ben je tever gegaan. Kappen nou! "
pi_130636389
Hi,hi, de OP:

quote:
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.
:')
  Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:56:32 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130636542
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

En zo ist gegaan :6

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130636643
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

En zo ist gegaan :6

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
Denk om je bloeddruk! :+

Ik heb de foto gemist van Slaaaaai :(
pi_130636649
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
pi_130636663
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
:') Jammer joh, het lijkt niet eens. En haal die enge zak eens uit dit topic :')
:')
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:

En zo ist gegaan :6

En niet anders!
Mag de foto van de kelder weer terug? :9
Go hard or go home
pi_130636682
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat ook grappig is: Sylvie zegt zo getint te zijn door haar Indonesische vader of moeder. Nou, foto's gezien van die ouders en die zijn helemaal wit. Moeder is misschien nog maar voor een kwart Indisch ofzo, meer zal het zo te zien echt niet zijn.
Dus niks een tintje van zichzelf, is ook nepper dan nep.
Moeders is vast ook vreemd geweest *O*
pi_130636709
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:

[..]


Mag de foto van de kelder weer terug? :9
Ja Bitte! _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:02:36 #18
22592 crew  Ole
pi_130636765
quote:
14s.gif [b]Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef Noek het volgende:[/:')

[..]

En niet anders!
Mag de foto van de kelder weer terug? :9
Mis je niks aan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130636802
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Mis je niks aan
We hebben al geen leven :'(
pi_130636837
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

En zo ist gegaan :6

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
Tante yvonne heeft gesproken ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130636943
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:02 schreef Ole het volgende:

Mis je niks aan
Dat maak ik zelf wel uit. :+ Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
Go hard or go home
pi_130636976
Ik wil die foto zien!!!! :'( ;(
  Admin vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:09:41 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_130636988
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:07 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit. :+ Ik vond de foto hilarisch. Een echt sieraad voor dit topic vond ik 'em.
Vroeger kon dat nog gewoon. Vroeger, toen Syl Raf bedroog met 1001 mannen en Raf thuiszat om voor hun mannetje te zorgen.
[ afbeelding ]
Die onderste man keek ietwat benauwd :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_130637318
Ik las ergens op een Duitse site dat Rafael een vaderschap test wil laten doen om zeker te weten dat hij vader is. lijkt me toch sterk Damian lijkt wel een beetje op Rafael toch!.
pi_130637357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:56 schreef yvonne het volgende:
Saab klinkt als een hartsvriendin die het gewoon helemaal gehad heeft, zaakjes kunnen oplossen, alibi's moeten verschaffen, zien hoe het zgn 'sprookje'eigenlijk echt in elkaar zit.
In eerste instantie nog wel meedoen aan de 'klap' affaire, maar in de periode daarna, en wie weet daarvoor ook al ,medelijden en gevoelens voor Raf kreeg. Daarna werd ze in de pers ook nog afgeschilderd als slaafje van Syl ( weet je nog de foto's, ze mocht er wel bij maar moest een paar passen achter Koningin Syl lopen,haar boodschappen moest dragen die alles regisseert, dus ook dit)
Alles kabbelt een beetje door tot Syl met een Fransoos het nest induikt die nou eens niet van plan is z'n mond te houden. Waarom zou hij ook, hij komt sowieso uit een beter nest dan die hele Syl.
De bom barst toen de uitspreken van Syl over Saab naar buiten komen en the heat is on.

En zo ist gegaan :6

Oh en puhlease, als je zo rijk bent als Syl en allerlei verplichtingen hebt kom je uiteraard niet niet verlept een vliegtuig uit. Er reist 1000% zeker een make-up 'artist'mee, en andere entourage.
Eerlijker was het geweest om haar te filmen toen ze net verlept wakker werd na zo'n reis.

De pers was in januari aardig anti-Syl, zie de oude Bild berichten en commentaar.
Nu is er een good en bad affaire gaande, de meest onflateuze beelden van Saab plaatsen en de best geluket van Syl plaatsen.
Maar aks er straks meer mensen uit de diverse scholen gaan klappen ben ik toch benieuwd hoe snel de pers weer omdraait.

En boehoe het kind, het kind van zo'n druk sport en society-echtpaar zal al niet zo'n sterke band met zijn ouders hebben.
Helaas.
Er zal in feite niet veel voor hem veranderd zijn.
Can I get a AMEN _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')