abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:15:07 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_130601275
videos: http://nutech.nl/gadgets/(...)-werkt-met-apps.html

De slimme vibrator Vibease is te gebruiken in combinatie met twee applicaties. Eén app bestuurt de vibrator aan de hand van erotische verhalen. De ander geeft de partner de controle.



Het seksspeeltje is verschenen op crowdfundingwebsite Indiegogo. Het Singaporese bedrijf Vibease hoopt 15.000 dollar op te halen en heeft na één dag al bijna 8.000 dollar binnen. De Vibease is ontwikkeld in samenwerking met experts en op basis van gesprekken met tal van vrouwen, aldus de makers.

"Onderzoek heeft uitgewezen dat gehoor, stemming, emotie en fantasie naast het fysieke element een grote rol spelen bij het seksueel plezier en de voldoening van een vrouw", aldus Vibease. Om die reden zijn er twee apps aan de vibrator toegevoegd.

Vibease Fantasy
De eerste app biedt een catalogus met erotische verhalen. Het gaat hier om gesproken verhalen zoals bijvoorbeeld het bekende boek Vijftig tinten grijs. De vibrator wordt als dit verhaal wordt beluisterd automatisch bestuurd door de app.

Dat wil zeggen dat als de stem zegt: "I'm touching you softly" de vibrator zachtjes trilt. Wanneer de stem zegt: "I'm touching you hard" zal de vibrator harder trillen. Omdat de smartphone kan worden weggelegd en de vibrator zelfs slechts 8,2 centimeter is belooft het bedrijf een 'handsfree-ervaring'.

De vibraties zijn aangepast aan de verschillende fantasieën in de app en de intensiteit en patronen verschillen dan ook per verhaal.

Volgens het bedrijf zijn de fantasieën van vrouwen minder grafisch dan die van mannen en juist emotioneler en intiemer. De catalogus bestaat dan ook alleen uit gesproken verhalen, zonder video. Wel worden niet-expliciete foto's toegevoegd. Tot slot is het mogelijk zelf fantasieën te uploaden en te delen met andere gebruikers. Ook kan een vrouw haar partner een fantasie laten inspreken en de intensiteit van vibraties zelf aanpassen aan de hand van het verhaal.

De app kan worden gebruikt met Android-toestellen en iPhones. Op termijn wil Vibease 3d-audio toevoegen. Dat wil zeggen dat geluid vanuit verschillende hoeken is opgenomen en een soort 3d-ervaring kan geven waardoor het lijkt alsof de personen uit het verhaal in de kamer zelf staan.

Vibease Intimate
De tweede app richt zich meer op stellen die bijvoorbeeld een langeafstandsrelatie hebben. Met de Intimate-applicatie kan de partner controle krijgen over de vibrator. "Het maakt niet uit of je partner op kantoor of in een ander land is", aldus het bedrijf. "De afstand is niet van invloed."

In deze app is het ook mogelijk privéberichten naar elkaar te sturen en kan de partner ook de intensiteit van de vibraties aanpassen. De tweede app beschikt dus niet over voorgeprogrammeerde fantasieën en verhalen. Wel zal deze applicatie ook werken met Android en iOS. Beide apps moeten in september verkrijgbaar zijn, voor de vibrator in de winkels ligt.

69 dollar
De Vibease zelf gaat zo'n drie uur mee en kan vervolgens via USB worden opgeladen. Ook kan het seksspeeltje als losse vibrator gebruikt worden zonder de app, voor gebruikers die geen smartphone hebben. De vibrator is nu voor 69 dollar verkrijgbaar via Indiegogo.Of dat ook de uiteindelijke prijs wordt is niet bekend.

Momenteel werkt het bedrijf aan diverse nieuwe applicaties, maar daarover wordt nog geen informatie gegeven.
pi_130602588
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 29 augustus 2013 @ 19:13:00 #3
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_130605803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
Gvd
pi_130612252
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
In tijden niet meer zo hardop gelachen als net om een post.
Dank _O-
pi_130612441
Hoe dan ook...

Goude uitvinding voor de vrouwtjes. Dit gaat heel succesvol worden denk ik.
pi_130614298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
Typisch fok dit. Kan niet beter _O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_130623636
ze hebben het doel nu al gehaald..
wie zijn al die mensen die aan crowdfunding geven eigenlijk? :/
There are only 151 Pokémon.
pi_130624765
Maar dan zijn wij mannen niet meer nodig?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_130624791
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:47 schreef jeroen25 het volgende:
Maar dan zijn wij mannen niet meer nodig?
Prima toch. Kunnen we gewoon op de bank blijven zitten en tv kijken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:53:26 #10
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_130624847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
:')
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_130624997
En zie hier de climax van onze hedonistisch decadente maatschappij.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130631244
Ik zie een nieuwe rage opkomen. Na Candy Crush e.d. sturen vrouwen elkaar nu berichten naar elkaars e-vibrator waarna de vrouw in kwestie moet raden welk Top40 nummer in haar broekje trilt.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:30:16 #13
241662 Jian
Well, well, well
pi_130633298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
:o _O-
pi_130634042
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
koop dan ook duracel batterijen :{ iedereen weet toch dat die 5x langer meegaan :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_130636881
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

koop dan ook duracel batterijen :{ iedereen weet toch dat die 5x langer meegaan :{
:')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_130636946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

koop dan ook duracel batterijen :{ iedereen weet toch dat die 5x langer meegaan :{
vandaar dat dat konijn zo tekeer ging :o
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_130636955
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
ghehehe :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:09:47 #18
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130636993
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

:')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_130637750
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_130639883
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:02 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En zie hier de climax van onze hedonistisch decadente maatschappij.
Dit is wel zo ongeveer hét hoogtepunt van hedonisme inderdaad.
pi_130640239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:47 schreef jeroen25 het volgende:
Maar dan zijn wij mannen niet meer nodig?
Ik vrees het ook... Alle vrouwen zitten elkaar via een community op te geilen, straks. Tja..
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:23:35 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_130641427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:56 schreef _GdR_ het volgende:
IK HEB ER 1 IN MN REET ZITTEN EN HET IS FANTASTIES! IK LUISTER NU NAAR EEN GANGBANG VERHAAL MET NEGERS EN IK HEB AL 8X DE BATTERIJEN MOETEN VERVANGEN!

AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!1
Godverdomme _O-

Het maakt niet uit of je partner op kantoor of in een ander land is"
Dat worden hele leuke vergaderingen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:04:03 #23
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_130642527
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Godverdomme _O-

Het maakt niet uit of je partner op kantoor of in een ander land is"
Dat worden hele leuke vergaderingen :')
Dat wou ik net posten. :')

Zit je te vergaderen, stuurt je partner een lange bericht met de hardste trilfunctie. Gewoon om te trollen oid. :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_130646184
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik vrees het ook... Alle vrouwen zitten elkaar via een community op te geilen, straks. Tja..
Vrees niet, de vrouwelijke robot is onderweg, all at your command :P
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130646227
Y
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dit is wel zo ongeveer hét hoogtepunt van hedonisme inderdaad.
Yup, veel beter zal het niet worden..voorlopig dan, de volgende stap is chemische hoogtepunten, onevenaarbaar :P
“When there is no desire, all things are at peace.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')