abonnement Unibet Coolblue
pi_130566606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
als Tadic vertrekt, dan wordt Mokhtar gehaald?
Dat klinkt bijzonder logisch in mijn oor. :Y
pi_130566651
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:10 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Dat klinkt bijzonder logisch in mijn oor. :Y
al is hij natuurlijk (nog) lang niet zo waardevol voor het elftal, als Tadic dat nu is...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_130566754
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

al is hij natuurlijk (nog) lang niet zo waardevol voor het elftal, als Tadic dat nu is...
Mokhtak is op dit moment niet nodig. Met Tadic verdwijnt een AMCLR en dat was Chadli en is Mokhtar ook.
pi_130566829
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Mokhtak is op dit moment niet nodig. Met Tadic verdwijnt een AMCLR en dat was Chadli en is Mokhtar ook.
een AMCLR? :P en als Tadic vertrekt is er geen extra versterking nodig zeg je?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_130566862
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

een AMCLR? :P
Aanvallende Middenvelder Centraal Links Rechts. :s)

Verder hebben we alles wat we moeten hebben, toch? Zelfs twee merken bier, dit, dat. ;)
pi_130567002
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Aanvallende Middenvelder Centraal Links Rechts. :s)

Verder hebben we alles wat we moeten hebben, toch? Zelfs twee merken bier, dit, dat. ;)
3 zelfs, de bijnaam van Corona is 'El Tecatito' en ook een verwijzing naar een biermerk ;)

quote:
"De grote concurrent van Corona-bier, het biermerk Tecate, is namelijk de hoofdsponsor van CF Monterrey, de club waar ik speelde. Mijn achternaam vonden ze bij de club niet zo leuk, dus vandaar mijn bijnaam, vernoemd naar het andere biermerk."
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_130567237
Tiendalli re-joins the Swans
http://www.swanseacity.net/news/article/dt-re-signs-1020355.aspx

Die gekke Dwight tekent even voor drie jaartjes. Doet 'ie soepel. Nu maar hopen dat hij niet naar binnen draait en een bal over de hele geeft.. :X
pi_130567604
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Mokhtak is op dit moment niet nodig. Met Tadic verdwijnt een AMCLR en dat was Chadli en is Mokhtar ook.
tering, jij neemt fifa wel erg serieus
pi_130567615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

3 zelfs, de bijnaam van Corona is 'El Tecatito' en ook een verwijzing naar een biermerk ;)

[..]

zou grolsch ook nog gaan zeiken
pi_130567874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Adames het volgende:

[..]

tering, jij neemt fifa wel erg serieus
Ik speel geen Fifa. Maar ik weet wel waar voetballers staan. :Y
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 20:40:00 #136
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130567957
quote:
12s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Ik speel geen Fifa. Maar ik weet wel waar voetballers staan. :Y
FM dan? :+ Al staat Tadic daar niet als AMC :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130568266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FM dan? :+ Al staat Tadic daar niet als AMC :P
Dat wel. Tadic kan toch wel AMC spelen in FM? :?
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 20:46:52 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130568349
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Dat wel. Tadic kan toch wel AMC spelen in FM? :?
Volgens mij kan 'ie AML, ML, MC en (geel bolletje) AMR spelen, maar geen AMC :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:16 #139
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130595501
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Volgens mij kan 'ie AML, ML, MC en (geel bolletje) AMR spelen, maar geen AMC :P
Wat maakt het uit. Bij Groningen altijd op links, bij Servië op 10 en bij Twente op rechts en links..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130600084
quote:
"Ik mis FC Twente wel een beetje”

Douglas verliet deze zomer FC Twente om aan de slag te gaan bij Dinamo Moskou. De centrale verdediger hoopt binnenkort zijn eerste minuten te maken in de Russische competitie. Dit weekend was de mandekker even terug in Enschede en FC Twente.nl sprak met hem. “Ik blijf natuurlijk wel supporter van FC Twente.”

“Het gaat goed met mij, ik voel me prima”, vertelt Douglas. “Ik ben hier nu bijna vier weken en kijk tevreden terug op mijn eerste periode in Moskou. Ik werk hard om geheel fit te worden en het gaat elke dag beter. Ik denk dat ik nog een of twee weken moet wachten op mijn eerste minuten.” Douglas kwam bij Dinamo twee oude bekenden tegen. “Ik kende al een paar jongens, zo spelen Luke Wilkshire en Otman Bakkal ook bij Dinamo, en dat helpt wel. Dan sta je er niet alleen voor als je bij een nieuwe club komt.”

Deze week maakt ook het gezin van Douglas de oversteek naar Rusland. “Ik heb, voordat ik een definitieve beslissing nam over mijn nieuwe club, veel met mijn familie gesproken. Zij gaven mij het vertrouwen om naar Dinamo Moskou te gaan. Hun oordeel is uiteindelijk beslissend voor mij geweest.” Echt tijd om al kennis te maken met Rusland is er nog niet geweest voor Douglas. “Ik heb nog niet zoveel van Moskou en het land gezien. Ik ben vooral druk om fit te worden. Als ik niet in het hotel ben, dan ben ik aan het trainen.”

Douglas merkt al wel enkele verschillen tussen de Nederlandse en Russische competitie. “In Nederland kun je veel meer met de bal lopen, in Rusland geven ze veel sneller de lange bal. Als je ziet welke spelers hier spelen dan is het niveau van de competitie hoger dan die in Nederland. Veel spelers zouden in de Eredivisie een topspeler zijn.” Mede omdat Douglas moet wennen aan zijn nieuwe omgeving mist de verdediger zijn vorige club wel. “Ik mis FC Twente wel een beetje. Ik heb er zes mooie jaren gehad, maar voor mijn ontwikkeling was het het beste om deze stap te zetten.”

Trots op FC Twente

Dat Douglas weg is bij de Tukkers, betekent niet dat hij de club niet meer volgt. “Ik heb tot nu toe alle wedstrijden gezien. De jongens doen het goed en ik ben trots op ze. Ik blijf natuurlijk wel een supporter van FC Twente. Er zijn een paar belangrijke spelers vertrokken, maar de jongens die er nu staan hebben ook veel kwaliteiten. Het team zal elke wedstrijd groeien. Ik hoop dat het een mooi seizoen wordt.”

Nu Douglas actief is in de Russische competitie hoopt hij zich alsnog in de kijker te kunnen spelen voor het Nederlandse elftal. “De nationale ploeg is voor elke speler een droom, ook voor mij. Ik moet mijn best doen en elke week goed spelen. Ik hoop dat ik weer de kans krijg om mij bij Oranje te bewijzen. Als de bondscoach ziet dat ik het goed doe, dan gaat hij me zeker oproepen.”

http://www.fctwente.nl/bl(...)ente-wel-een-beetje/
pi_130644753
geen Finnbogason morgenavond ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:15:07 #142
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130645092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
geen Finnbogason morgenavond ^O^
Ja, ook De Roon nog steeds geblesseerd. Zie het positief in.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130649635
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
geen Finnbogason morgenavond ^O^
Hoezo? Kan er niks over vinden.
pi_130649786
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Hoezo? Kan er niks over vinden.
http://www.nusport.nl/ere(...)gason-fc-twente.html
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_130649907
quote:
O, dan zal hij ook wel niet meer verkocht worden. Of het is juist een smoesje omdat hij verkocht wordt. Scheelt wel een hap op een slok borrel. :Y
pi_130650006
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef huffderobot het volgende:

[..]

O, dan zal hij ook wel niet meer verkocht worden. Of het is juist een smoesje omdat hij verkocht wordt. Scheelt wel een hap op een slok borrel. :Y
quote:
Finnbogason blijft in Friesland

Alfred Finnbogason blijft bij SC Heerenveen, maar verlengt zijn contract bij de Friese club niet. Dat meldt Valentijn Driessen, chef voetbal van Telesport, in het tv-programma Fox Sport Centraal. Finnbogason maakte al zes doelpunten dit seizoen.
Normaal gesproken gaat Finnbogason het seizoen afmaken in het shirt van Heerenveen met hetzelfde contract als hij nu heeft.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:46:35 #147
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_130652076
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

wel een beetje jammer (voor heereveen dan) dat hij z'n contract niet verlengd
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:15:36 #148
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130653714
En wéér een onderzoek...

quote:
Pro-Respect eist KNVB-onderzoek naar Twentefans

Geschreven door Bas op 30 augustus 2013 om 20:19 | Bron: Pro-Respect

Na het eerdere geëiste onderzoek naar het spandoek van FC Twente tijdens FC Twente - FC Utrecht en naar de trainerssituatie door het CBV is er opnieuw een instantie die onderzoek richting FC Twente eist van de KNVB.
Stichting Pro-Respect eist van de KNVB een onderzoek naar de homofobe spreekkoren van de Twente-aanhang tijdens Feyenoord - FC Twente van zondag 11 augustus in De Kuip in Rotterdam, meldt de stichting op haar officiële site. De stichting eist ook dat er maatregelen genomen gaan worden door de KNVB waardoor soortgelijke spreekwoorden in de toekomst niet opnieuw gebeuren.
Pro-Respect is naar eigen zeggen verbaasd dat de KNVB zelf niet eerder onderzoek is gestart naar de spreekkoren, naar aanleiding van de 'homoacceptatie-acties' van de KNVB. "Het is leuk om zieltjes te winnen door met een bootje door de Amsterdamse grachten te varen, maar wie A zegt moet ook B zeggen", vindt voorzitter en oprichter van Pro-Respect Henk van den Berg.
Stichting Pro-Respect is tegen homofobie, discriminatie en racisme en voor meer respect in het voetbal.
Zucht :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130674741
Tadic moet ¤ 15.000.000 kosten :P (meer dan Eriksen dus...)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_130674761
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Tadic moet ¤ 15.000.000 kosten :P (meer dan Eriksen dus...)
Logisch met een veel langer contract.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')