Kan natuurlijk nooit. Het aantrekkelijk maken voor mensen om de trein in te stappen op het moment dat er al een "reizigersoverschot" is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef b2py het volgende:
Overigens beweert een maat van mij dat het gewoon een dagkaart is, dat retour.
wilde het net posten. Het kan al snel uit, tenzij je met van die 'goedkope' dagkaarten reist, dan duurt het iets langer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is dit dus vooral gericht op nieuwe reizigers. Mensen die ook in de daluren het volle pond zouden moeten betalen. En dan is het nog best aantrekkelijk ook. Zelfs voor minder dan 4 personen:
Bij 2 reizigers is het lonend vanaf 75 km enkele reis
Bij 3 reizigers is het lonend vanaf 48 km enkele reis
Bij 4 reizigers is het lonend vanaf 35 km enkele reis
Bij 5 reizigers is het lonend vanaf 28 km enkele reis
Bij 6 reizigers is het lonend vanaf 24 km enkele reis
Bij 7 reizigers is het lonend vanaf 21 km enkele reis
Bij 8 reizigers is het lonend vanaf 19 km enkele reis
Bij 9 reizigers is het lonend vanaf 17 km enkele reis
Bij 10 reizigers is het lonend vanaf 16 km enkele reis
Linkje
Ja, dat weet ik ook, maar er komen nu dus blijkbaar weer nieuwe varianten van e-tickets bij. Terwijl ze eerst juist bezig van alles uit het e-ticket-assortiment te schrappen. (De dagkaart is afgeschaft en ook e-tickets met korting zouden gaan verdwijnen.)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nieuw? E-tickets bestaan al jaren hoor!
Modern, inclusief het beginnen voor de spits en doorreizen in de spits: http://www.treinreiziger.(...)_groepsretour-145538quote:
Er wordt nog eerder een achtbaan om de maan EN Mars heen gebouwd dan dat zoiets als dat Groepsretour verchippen "technisch mogelijk" zal zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:13 schreef ReisT het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat nieuwe producten alleen nog in verchipte vorm (of als wegwerpchipkaartjes) aangeboden zouden worden.
En dan wachten tot NS High Orbit een belachelijk hoog bedrag biedt tijdens de openbare aanbesteding.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt nog eerder een achtbaan om de maan EN Mars heen gebouwd
En AnsaldoKuttelikker voor een tientje geschikt materieel belooft te bouwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan wachten tot NS High Orbit een belachelijk hoog bedrag biedt tijdens de openbare aanbesteding.
je moet er dan wel rekening mee houden dat de levertijd ∞ isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En AnsaldoKuttelikker voor een tientje geschikt materieel belooft te bouwen
Gaan er komende half december nog meer lijntjes van NS naar iemand anders eigenlijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:19 schreef dennistd het volgende:
Het is alleen wel jammer dat het NS-only is, en je dus een aantal plaatsen helemaal niet kunt bereiken en anderen alleen met een omweg...
nee. Alleen Almelo - Mariënberg wisselt van XX (uitgevoerd door Syntus) naar Arrivaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan er komende half december nog meer lijntjes van NS naar iemand anders eigenlijk?
Dat indelen van die concessies is dus ook maar willekeurig gegoochelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
Laat dat lijntje nu deel uit maken van de nieuwe concessie Twente die door Syntus gewonnen is
dat kun je wel stellen ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat indelen van die concessies is dus ook maar willekeurig gegoochel
Ja man, kan jou het schelen. Lekker elke dag een ander tarief betalen en drie keer zo vaak overstappen als nodig is, omdat één of andere flapdrol met chauffeur vanuit een nuffig kantoor de kaart van Nederland als een messenwerper in vakjes verdeeld heeft. Top!quote:
gebeurt in de toekomst meer, want het NS net zal in de toekomst wel opgeknipt gaan worden vanwege Europese regelsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja man, kan jou het schelen. Lekker elke dag een ander tarief betalen en drie keer zo vaak overstappen als nodig is, omdat één of andere flapdrol met chauffeur vanuit een nuffig kantoor de kaart van Nederland als een messenwerper in vakjes verdeeld heeft. Top!
Er was voorheen een concessie ZHO (Zutphen-Hengelo-Oldenzaal). Dit was de trein met een aantal omliggende buslijnen. Die concessie is opgeheven, waarbij de trein en de buslijnen in Twente bij de concessie Twente zijn gekomen, een aantal buslijnen naar Arriva (Achterhoek) is gegaan en een aantal naar Syntus (West-overijssel)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat indelen van die concessies is dus ook maar willekeurig gegoochel
Mooi moment om zo'n groepsretour te introduceren waar je over een paar jaar dus geen kut meer aan hebtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gebeurt in de toekomst meer, want het NS net zal in de toekomst wel opgeknipt gaan worden vanwege Europese regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |