abonnement Unibet Coolblue
pi_130088870
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_130088921
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vraag wordt vooral ingegeven door mijn koude voeten op dit moment. :D
ja, ik heb een uberdun jurkje aan en zit ook kou te lijden :D ben nog tot morgenavond weg en heb ook geen jas meegenomen ofzo 8)7
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:00:55 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130088979
Ik zit met de capuchon van mn vest op nu :') *koukleum* :D

En woeiii pakjesbezorger is onderweg, hopelijk past nieuwe spijkerbroek. Ik haaaat broeken kopen. Maar had een schoenenrokjesbroekendilemma voor komend (werkgerelateerd) weekend, behalve als het zo koud blijft als nu, dan kan een rok + legging + laarzen makkelijk :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130089020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja, ik heb een uberdun jurkje aan en zit ook kou te lijden :D ben nog tot morgenavond weg en heb ook geen jas meegenomen ofzo 8)7
Hmmmmm.... ik voel met je mee!
Ik heb gelukkig wel een regenjack gepakt. En ponchos's. En ik ben nu ook vooral koud omdat ik sitl zit. Ik neem aan dat het dit weekend wel meevalt. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130089105
Ach, het is een festival. Boeiend hoe je eruit ziet. :P Lekker die warme trui aan en etcetera.
pi_130089119
Lijstje

O: Griekse yoghurt
T: plakje ham
L: carpaccio met truffelolie & sla en daarbij 2 pruim eitjes.
T: babybel, tomaat, komkommer
D: gehaktballen + soort van ketchup saus en broccoli
T: handje nootjes
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130089275
ik heb gister regenlaarzen besteld op zalando. Kan ik hip de herfst en winter door....
pi_130089438
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb gister regenlaarzen besteld op zalando. Kan ik hip de herfst en winter door....
Toen ik in 2011 in zweden was, liep iedereen daar al met die hunter regenlaarzen :P Zijn ze ondertussen wat mooier geworden? :)
pi_130089471
Ik heb vorig jaar kaplaarzen gekocht. Voor Lowlands.
Het werd 35 graden.
Om het weer te jinxen heb ik ze nu ook gewoon bij me. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130089490
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Toen ik in 2011 in zweden was, liep iedereen daar al met die hunter regenlaarzen :P Zijn ze ondertussen wat mooier geworden? :)
Oh, die vind ik sowieso al wel leuk :D . Maar wel te duur voor laarzen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130089622
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Toen ik in 2011 in zweden was, liep iedereen daar al met die hunter regenlaarzen :P Zijn ze ondertussen wat mooier geworden? :)
die heb ik besteld, inderdaad. Ze zijn wel duur, maar aangezien ik er veel mee door regen en sneeuw zal banjeren is het het geld wel waard, en zullen ze vast ook lang meegaan. Eerst maar eens kijken hoe ik het eigenlijk vind staan.
pi_130089686
Ze lopen vast beter dan die van mij! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130089738
Ik heb hele lelijke camouflagekleurige bloemen :D Maar in België vonden ze het toch elke keer mooie botten. De voering laat los, dus bij de volgende noodzaak moet ik maar nieuwe halen.
pi_130089764
Jongens, het is theoretisch gezien nog zomer!!
Zon, rokjes, slippers enzo.. :'(
Be someone that makes you happy
pi_130089865
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Nallie het volgende:
Jongens, het is theoretisch gezien nog zomer!!
Zon, rokjes, slippers enzo.. :'(
Nou ik ga niet op slippers en in een rokje naar het werk :P
pi_130089954
Mogge. Ik heb een herfstgevoel, lekker knus O+ Jammer alleen dat we niet echt kunnen schilderen buiten met die regen.

Vandaag:

O - Griekse yoghurt, lijnzaad, pindakaas, rozijnen, koffie verkeerd
L - aubergine met tomaat, basilicum en wat kaas
B - binnen houtwerk schuren en plamuren
T - zachtgekookt eitje
T - nectarine, blauwe en rode bessen en pecans, pistache en amandelen met honing
D - tostada van 1 maistortilla, 100 gram kip, halve avocado, refried beans, tomaat, sla, gegrilde courgette
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130090050
capuchontrui en lange broek, dan moet het wel goedkomen komend weekend :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130090071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Nallie het volgende:
Jongens, het is theoretisch gezien nog zomer!!
Zon, rokjes, slippers enzo.. :'(
Ik heb gister nog lekker in de zon gelegen en gezwommen O+ .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130090102
En ik heb als vakantiecadeautje gehoord dat ik 4% loonsverhoging krijg. Nice!! w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130090124
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb als vakantiecadeautje gehoord dat ik 4% loonsverhoging krijg. Nice!! w/
Oeh, da's zeker nice!
Ja doei.
pi_130090199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb als vakantiecadeautje gehoord dat ik 4% loonsverhoging krijg. Nice!! w/
Hoera! Hoeveel schoenen zijn dat :P
pi_130090216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb als vakantiecadeautje gehoord dat ik 4% loonsverhoging krijg. Nice!! w/
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130090251
Het is zomer idd :o Nog maar 2 weken en dan is de 'r' weer in de maand en kan de sneeuwschuiver weer uit de kast.. :P
Ik hoop nog op een mooie lange nazomer tot in oktober :)
pi_130090387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoera! Hoeveel schoenen zijn dat :P
heel veel :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130090449
Lunch: boterham met geprakte avocado en tomaat, beetje peper en zout :9
pi_130090495
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef the85mc het volgende:
Het is zomer idd :o Nog maar 2 weken en dan is de 'r' weer in de maand en kan de sneeuwschuiver weer uit de kast.. :P
Ik hoop nog op een mooie lange nazomer tot in oktober :)
ik heb heel lang zitten nadenken. Hoe komt ie er nou op dat er in Augustus een 'r' zit. Na 5 minuten realiseerde ik me dat het nu al half augustus is...
pi_130090534
:D :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:06:22 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130090704
SOON.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130091071
:D kende 'm al.

Maria, op facebook chat kun je nu Despicable Me emoticons in de chat gebruiken! :P
Naja, ze noemen ze stickers en zijn gigantisch groot, maar toch :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130091117
Lekker Aurum!

Mijn moeder belde me net op m'n werk:
Mams: "Hoe is het weer bij jullie?"
Ik "Euhm, bewolkt en een beetje fris, hoezo?".
Mams: "Ja, want ik zit op Vlieland!"
Ik: "Mmmkay?"

Opperste verwarring! :D
pi_130091118
:W

Moe! heb maar vier uur geslapen vannacht. geen idee waarom :+ Gelukkig mijn afspraken gehad voor vandaag, na de lunch typmiepen.

feli met je salarisverhoging Aurum *O*

quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
SOON.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
:D
pi_130091308
lijstje:

O: havermout, kwark, bosbessen, 1 banaan, chiazaad, lijnzaad
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 250 gram wortel/tomaat/komkommer
S: iets Jillian-achtigs en touwtje springen
D: gegrillde groenten (broccoli, courgette, paprika, ui) met kip ook van de grill
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:58:59 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130092332
Babypanda O+ Maar ze halen hem wel weer weg ;(

Aurum, grats! *O*

V1z minions :D Ik gebruik eigenlijk vrijwel geen FBchat, jammer :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130092719
Oh, en bijna vergeten, ook Pusheen! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130092797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heel veel :P
:9~

Congrats!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130092945
Lijstje:
O: yoghurt met nectarine en lijnzaad
T: granaatappel
L: broodje hamburger, sla
T: appel
T: noten en rozijnen
D:? uit! Alweer :')
pi_130094346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Babypanda O+ Maar ze halen hem wel weer weg ;(

Dat is omdat ze bang zijn dat de moeder de baby panda niet accepteert en 'm plet ofzo. Zie het verhaal op de NRC site. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130094635
Mijn lijstje voor vandaag:

O: smoothie met kokosmelk, kokoswater, chiazaad en blauwe bessen (valt het op dat ik mijn koelkast leeg aan het maken ben :P )
T: plakje oude kaas en tomaatjes
L: plakjes prosciutto en komkommer, plakje banana bread
T: handje amandelen en een gekookt eitje
D: burger bij Burgerz :Y)
T: 1/2 bakje kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130094885
Ook maar ff een lijstje. Al wil ik door Perr en Aurum nu óók een hamburger! }:|

O: kwark met muesli
T: 2 rijstwafels pindakaas, gekookt ei, kiwi
L: 2 boterhammen leverpastei, worteltjes
T: boterham hummus
D: bloemkoolsoep, salade kip/avocado/tomaat/komkommer/veldsla
S: KT (beetje cardio als warming up/coolingdown)
T: misschien een paar happen kwark ofzo?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130094934
Ik ga binnenkort naar de Bollywoodhit van dit moment, dus misschien moet dat ook maar gecombineerd worden met een bezoekje aan Burgerz!

Vanavond Indiaas trouwens. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130094971
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Bollywoodhit van dit moment, dus misschien moet dat ook maar gecombineerd worden met een bezoekje aan Burgerz!

Vanavond Indiaas trouwens. *)
hij zit ook in Delft he :P *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130095029
Ik had gisteren een broodje hamburger O+

Vanavond pastaschotel, ook lekker.

Lijst:

O: 2 toast met kaas
T: banaan
S: 9km hardlopen (wat echt heel kut ging, wilde eigenlijk iets van 15 doen ;( )
L: restje broccoli-baksel en een omeletje met creme fraiche
T: ?
D: pastaschotel met gehakt, paprika, tomaat, wortel en zongedroogde tomaten enzo.
Ja doei.
pi_130095080
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hij zit ook in Delft he :P *O*
Ja! Dat wist ik idd. :D
Maar voor de Bollywood kan ik in Delft niet terecht. Wel in DH. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130095105
wij hadden laatst zelfgemaakte burgers. Van de bbq, met als topping bacon en gegrilde ananas. Zooooo lekker!
pi_130095179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
wij hadden laatst zelfgemaakte burgers. Van de bbq, met als topping bacon en gegrilde ananas. Zooooo lekker!
Nom!

Ook lekker: Burgers gevuld met gorgonzola :9 O+
Ja doei.
pi_130095397
Vandaag is het trouwens ook absoluut niet koud! Het is alleen prutweer vanwege de regen. :D
Wel een fleece dekentje gescoord overigens. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130095575
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vandaag is het trouwens ook absoluut niet koud! Het is alleen prutweer vanwege de regen. :D
Wel een fleece dekentje gescoord overigens. :P
Oh ik klaag ook niet, maar met een beetje geluk kan ik in deze tweede zomerse periode wat van m'n overuren openemen en genieten van de zon :P
pi_130095638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh ik klaag ook niet, maar met een beetje geluk kan ik in deze tweede zomerse periode wat van m'n overuren openemen en genieten van de zon :P
dat zou nog beter zijn natuurlijk. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? donderdag 15 augustus 2013 @ 14:35:09 #52
70532 loveli
N
pi_130095865
Daarom ga ik morgenochtend vroeg. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130096066
Gelijk heb je Henk! Ik wil stiekem ook wel naar LL. Lang geleden :D

Lijstje:

O: kwark/yoghurt met appel, nectarine, speltflakes en chiazaad
B: 40 minuten fietsen
T: koffie verkeerd, 1 stukje gezouten caramel (de discipline :P)
S: 45 min hometrainer
L: kom gazpacho met wat stukken cracker met hummus
T: ik denk rijstwafel pindakaas
D: bij mn ouders :)
T: ?
Be someone that makes you happy
pi_130096098
Dan hossel je een kaartje, je kan er nog bij de tent hoor. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130096105
Net het nieuwe 'Hairy Dieters' boek gekocht. O+ Zag op Facebook zóveel lekkere recepten voorbij komen :9 dus als troost voor m'n schrale 9km van daarnet maar een verantwoord troostcadeautje gekocht 8-)
Ja doei.
pi_130096169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan hossel je een kaartje, je kan er nog bij de tent hoor. :D
O+

Heb weekendje weg gepland :P volgend jaar kom ik terug op dit aanbod ;)
Be someone that makes you happy
pi_130096497
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130096552
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
*O*
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:57:58 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130096593
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Net het nieuwe 'Hairy Dieters' boek gekocht. O+ Zag op Facebook zóveel lekkere recepten voorbij komen :9 dus als troost voor m'n schrale 9km van daarnet maar een verantwoord troostcadeautje gekocht 8-)
Ha die heb ik ook besteld :D was nu maar 7 pond ofzo dus win :9 En heb ook veel gemaakt uit deel 1 (voor mijn doen :+ )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:58:30 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130096609
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
Gefelicitaart!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130096730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
Gefeliciteerd!

Bij mij is t morgen printdag :D En dan zaterdag op vakantie!
pi_130096894
Feli Cali en spannend MC! Allebei een verdiende vakantie dus w/
pi_130097048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef anna82 het volgende:
Feli Cali en spannend MC! Allebei een verdiende vakantie dus w/
Wat zij zegt! :Y
pi_130097059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha die heb ik ook besteld :D was nu maar 7 pond ofzo dus win :9 En heb ook veel gemaakt uit deel 1 (voor mijn doen :+ )
Als deze bevalt ga ik deel 1 misschien ook wel kopen :Y maar zag op facebook zoveel lekkere dingen uit de nieuwe voorbij komen dat ik dacht "HEBBEN" .
Ja doei.
pi_130097072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
Gefeliciteerd! :*
Ja doei.
pi_130097325
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb als vakantiecadeautje gehoord dat ik 4% loonsverhoging krijg. Nice!! w/
*O* gefeli! Weer een stapje dichter bij world domination *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130097398
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
gefeli! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130097439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*O* gefeli! Weer een stapje dichter bij world domination *O*
Nou, dan moet ik eerst nog "even" mijn target halen. Als die stomme crisis nou eens nokt en projecten loskomen dan wordt het nog wat met me :P

thanks tho!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130097444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
Ook voor jou *O* *O* *O* Super ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130098568
Thx allen O+!

Jij ook goed bezig mc! dringt Nog niet helemaal door maar ik ben waarschijnlijk vanavond heel zen.... O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130099838
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen *O*. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie *O* echt echt voor 2 weken O+
Alles sal reg kom!

Feli! *O*

En nog heel even en dan *O* vakantie! *O*

Heb mijn patientenprofielen ook wat bijgewerkt de afgelopen week, kan ik op vakantie het zooitje weer eens rustig doornemen en in september ook weer knallen. :P
pi_130099921
Ooh ja, 85mc... succes met printen, de sportschool, sporten, boten, meisjes hosselen, studie en vakantie! *O*
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:30:52 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130099945
Cali *O*

Aurum *O*

Veel plezier LL gangers...

Wat een :r topictitel... ik wil geen winter, kan nu al janken bij het idee.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 15 augustus 2013 @ 16:33:21 #75
70532 loveli
N
pi_130100020
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een :r topictitel... ik wil geen winter, kan nu al janken bij het idee.
Nog geen vakantie gepland?
crap in = crap out
pi_130100174
Ook thx muf en uniek! O+

En ook nog een *O* voor de salaris verhoging en ook nog voor de verjaardag van An...

/ bijgelezen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:44:20 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130100420
quote:
11s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog geen vakantie gepland?
In nov. een paar dagen in Nederland maar verder mag het niet ivm een eventuele elfstedentocht :D

Jij, ga jij nog eens wat leuks voor jezelf plannen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130102912
T: 50 gr winegums :9
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:37:50 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130103665
Kapper om de hoek uitgeprobeerd die tot 20:00 open is vaak, relaxed :o En nog goedkoper dan andere ook, 16,50 voor wassen/knippen. Vind mijn vaste kappert erg fijn maar dit is een handig alternatief :7

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-08-2013 19:07:27 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130103794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kapper om de hoek uitgeprobeerd die tot 20:00 open is vaak, relaxed :o En nog goedkoper dan andere ook, 16,50 voor wassen/knippen. Vindt mijn vaste kappert erg fijn maar dit is een handig alternatief :7
Jouw vaste kapper vindt het inderdaad vast heel fijn dat je naar een andere gaat :P
Ja doei.
pi_130104238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kapper om de hoek uitgeprobeerd die tot 20:00 open is vaak, relaxed :o En nog goedkoper dan andere ook, 16,50 voor wassen/knippen. Vindt mijn vaste kappert erg fijn maar dit is een handig alternatief :7
Pics!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:07:14 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130104380
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jouw vaste kapper vindt het inderdaad vast heel fijn dat je naar een andere gaat :P
:') oeioei.

Wel een goede fout :7 Was de bedoeling, zeggen we dan :')

Co, ik heb mn hoofd geinstagramd als een puicke hipstah, effe kijken of ik dat via DM met jou kan sharen :P

Maar eigenlijk is het weer weinig anders dan normaal XD

[ Bericht 1% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-08-2013 19:14:02 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:16:32 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130104643
Al zou ik het haar van Maria knippen (het wordt iig heeeeeeeeeeeel modern) dan nog ziet ze er awesome uit O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:26:16 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130105023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Al zou ik het haar van Maria knippen (het wordt iig heeeeeeeeeeeel modern) dan nog ziet ze er awesome uit O+
O+

Kort & pittig a la Uniek :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:51:05 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130105962
Lijst:
O: kwark, vla, blauwe bessen
T's: halve paprika, 200 gr wortel, halve komkommer, cup a soup kerrie, gekookt ei
L: 3 boterhammen met varkenshaas en gegrild ui, 200 gr gister geplukte cherrytomaten, kom bonensoep met witte bonen, beker melk
T: appel, minneola, stuk meloen, paar dropjes, chocolade
D: stamppot rauwe andijvie met roomboter, uitgebakken spekjes.
Heerlijk zelfgemaakte gehaktballen met hh gehakt, ei, knoflook, peterselie, kruiden, fijngesnipperd uitje en augurk, mosterd, curry. Gebakken in boter, dus een heerlijke jus erbij.
T: 5 zoute stokjes :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:02:18 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130108721
En nu hopelijk een nacht met meer dan 3 uren slaap :')

Fijne avond :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130108746
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu hopelijk een nacht met meer dan 3 uren slaap :')

Fijne avond :*
jij ook al? Ik had er vier vannacht }:|

Slaap lekker!
pi_130110113
Naja, de ontsteking moet er nu wel uit zijn. Heb zostraks The Godfather bij Burgerz verobert met een bananen-honing-milkshake en ik leef nog. :D En oh nom nom nom, wat was dat lekker. :9
pi_130110194
Lekker Mufasa. Ik moet daar ook maar weer eens eten :9~
pi_130110387
Zeker een aanrader! Volgende keer ga ik voor de waigu burger. :+
pi_130110695
En meneer wil naar Delft verhuizen :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130110762
Ik hoor net dat het waygu is... Ooh well, het klonk iig erg smakelijk.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:59:59 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130110980
Wagyu toch? :o *google*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130111036
Spontane dyslexie. :o
pi_130111136
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Naja, de ontsteking moet er nu wel uit zijn. Heb zostraks The Godfather bij Burgerz verobert met een bananen-honing-milkshake en ik leef nog. :D En oh nom nom nom, wat was dat lekker. :9
Lekker!
Mijn Indiaas was ook lekker en ik heb nog een restje over, dus die neem ik mee voor na het tent opzetten. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130111218
Nilfisk meldt!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:44:00 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130112981
Twee Espritbroeken voor 44 euro :9 Stretchy broeken ftw O+ Spiegels waren wel gemeen, in 1 was ik zoals normaal en in de ander was ik ineens vet klein met korte biggenpootjes :') Ik vertrouw maar op de eerste :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130115540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik hoor net dat het waygu is... Ooh well, het klonk iig erg smakelijk.
Waygu is echt geniaal lekker vlees!

http://shop.wagyu-farm.nl/ :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130116112
Veel plezier Henk!! En consorten :)
pi_130120333
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130120442
Have fun henk! Hier is het moving day *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130120715
Veel plezier Henk!

Jij ook Cali ;)
pi_130120757
Veel plezier allemaal! Na het ontbijt gaat de duutsers familie weg. Heerlijk straks het weekend voor ons alleen!
pi_130121569
Thx! Inboedel zit al in de vrachtwagen *O* dus nu onderweg. .. 1.5 uur, hele inboedel. Ben echt blij dat we het zo doen, kost wat maar heb je ook wat :D

Vooral eigenlijk ook omdat we anders ver moeten rijden, meerdere keren 200 km enkele reis, we dat niet durven vragen van vrienden / familie plus dat de 2 sterke kerels redelijk uitgeschakeld zijn ( O+ durf ik niet te veel te laten tillen en zijn pa wordt vandaag geopereerd :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:08:25 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130122749
Veel plezier op LL!

Cali, spannend! En groot gelijk dat je het zo doet, scheelt weer stress.
Wanneer is de housewarmparty :,)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130122799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Veel plezier allemaal! Na het ontbijt gaat de duutsers familie weg. Heerlijk straks het weekend voor ons alleen!
Geniet ervan O+
Ja doei.
pi_130123648
Ja... stressvrij verhuizen O+

Housewarming... :D als alles staat... :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130124095
Henk & co: heel veel plezier!! *O*

Maria: foto van het nieuwe kapsel :Y

Fijne housewarming gewenst, gezellig! Edit: en toen las ik goed, mehehe. Succes met verhuizen/inruimen?
pi_130124145
Jagär, geniet van jullie weekend :)
  Vis een optie? vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:31:32 #111
70532 loveli
N
pi_130125140
Coco! Nog niet opgeslokt door OUD?
crap in = crap out
pi_130125871
Hmm, de thermostaat van de koelkast in het vakantiehuisje waar we nu zitten is verkeerd afgesteld. Paprika's en tomaten met frostbites :P
pi_130125874
Succes Cali vandaag, en veel plezier op LL voor de mensen die gaan!

Ik kom melden dat de vakantie kilo er weer af is, ben nu 1.6 kg lichter dan toen ik thuiskwam vorige week.
Kwak
pi_130125886
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, de thermostaat van de koelkast in het vakantiehuisje waar we nu zitten is verkeerd afgesteld. Paprika's en tomaten met frostbites :P
Die moeten allebei sowieso nooit in de koelkast :P
Kwak
pi_130125889
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:31 schreef loveli het volgende:
Coco! Nog niet opgeslokt door OUD?
_O-
Ja doei.
pi_130125926
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Die moeten allebei sowieso nooit in de koelkast :P
Niet? Normaal gesproken gaat het prima hoor, en de groentelade is een prima opbergplek in onze kleine keuken. Maar nu is het dus half bevroren en heb ik een half glas paprikasap 'uitgeperst' :9
pi_130126655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet? Normaal gesproken gaat het prima hoor, en de groentelade is een prima opbergplek in onze kleine keuken. Maar nu is het dus half bevroren en heb ik een half glas paprikasap 'uitgeperst' :9
Is allebei fruit. Tomaten alkeen als je echt niet wilt dat ze doorrijpen in de koelkast doen, paprika gaat sneller rotten, kan slecht tegen kou. Komkommer zelfde verhaal.
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:28:39 #118
70532 loveli
N
pi_130126798
Als het in de winkel in het koelvak ligt => thuis in de koelkast, winkel ongekoeld => groentela of fruitschaal. Tenzij het te hard rijpt of je heel erg van zwarte bananen houdt. Of als je een fruitvliegjesplaag hebt.
crap in = crap out
pi_130127115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:28 schreef loveli het volgende:
Als het in de winkel in het koelvak ligt => thuis in de koelkast, winkel ongekoeld => groentela of fruitschaal. Tenzij het te hard rijpt of je heel erg van zwarte bananen houdt. Of als je een fruitvliegjesplaag hebt.
Ander fruit doe ik dan weer niet in de koelkast :)
Tomaten van de turk hebben er wel baat bij in de koelkast te liggen, anders gaan ze barsten.
Als ik later een huis heb met een mooie grote keuken ga ik de paprika's ook buiten de koelkast bewaren O+
pi_130127211
Bananen uit de koelkast :9

Planning:
O kwark +
L twee boterhammen kaas met rucola en honingmosterd-sausje
S rondje hardlopen 5,5 km
D spinazie, aardappelen, biefstuk
T bakje kwark oid
pi_130127610
Lijstje van vandaag:
O: dubbele boterham pindakaas, nectarine
T: 2 paprika's
L: 3 boterhammen pindakaas
T: appelkoek (ik trakteer wegens vertrek)
D: caesar salade
T: yoghurt
pi_130127784
Biefstuk :9

Ik eet vanavond hamburger met zelfgemaakte frietjes *O*
Eerst nog even lunchen zo!
Be someone that makes you happy
pi_130129296
appels gaan bij ons juist wel in de koelkast trouwens :Y de appelboer bewaart ze ook een hele poos bij 1-2 graden in zijn koeling, dan blijven ze hard en langer vers.
Kwak
pi_130129408
Mo en Aurum: wel een nuttige video over ademhaling bij zonnegroetjes!

pi_130129482
En.... alles staat er *O* nu nog wat schoonmaken en in elkaar zetten en inpakken O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130131395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico waar zit je ook alweer
/korsakov
'Azie' (meer heb ik nooit verteld eigenlijk xD).

En ik heb mijn eerste beurs binnen *O*. Waar ik totaal geen rekening meer mee hield, want ze kennen maar 8 beurzen toe per jaar. En waarschijnlijk ook al een kamer (twee opties op het moment) in de stad waar ik heen ga. Whooohooo :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130131517
Lijstje, dikke crap weer. Leuk gezelschap vandaag O+

O: dubbele bth kaas/tomaat
T: muffin vd starbucks
L: chicken curry met witte rijst,
T: fruitsalade
D: ik denk bircher meusli
pi_130132236
Geen koffie van de Starbucks? :P
Leuk Chico!

Ik ben echt weer lekker opgeblazen de laatste dagen. Misschien wat teveel zuivel dingen gehad. Toch maar weer ff minderen naar 1x per dag.

Lijstje

O: yoghurt met banaan, blauwe bessen, paar amandelen, chiazaad en eetlepel havermout
T: koffie verkeerd
L: salade van linzen, tomaat, komkommer en gerookte kip met yoghurtdressing en een dubbele rijstwafel geitenkaas
D: hamburger en zelfgemaakte frietjes met iets van salade erbij
T: drankje in de stad
Be someone that makes you happy
pi_130133001
o - 2 boterhammen met ham
l- flinke portie makreel en rauwkost
t- zelfgebakken brownie O+
d- andijvie, gekookte aardappel, haaskarbonade
t- nog een zelfgebakken brownie :7

vriendje mag blijven op zijn werk! *O* vanavond film en iets lekkers (maar ik kon het niet laten er vanmiddag ook eentje te nemen :@) maar goed, ik zit nog keurig qua kcal :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door kwakz0r op 16-08-2013 15:54:08 ]
Kwak
pi_130133587
Middag! Printshop dicht :o Nouja dan druk ik t morgen wel af!

Kwakkie, waarom nou 2 brownies en geen fruit }:|
pi_130133624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

'Azie' (meer heb ik nooit verteld eigenlijk xD).

En ik heb mijn eerste beurs binnen *O*. Waar ik totaal geen rekening meer mee hield, want ze kennen maar 8 beurzen toe per jaar. En waarschijnlijk ook al een kamer (twee opties op het moment) in de stad waar ik heen ga. Whooohooo :D.
Wat goed!
Ja doei.
pi_130133748
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:01 schreef the85mc het volgende:
Middag! Printshop dicht :o Nouja dan druk ik t morgen wel af!

Kwakkie, waarom nou 2 brownies en geen fruit }:|
omdat fruit overrated is en ik zin had in zelfgebakken brownie.

misschien moet ik voortaan een disclaimer plaatsen "geen commentaar gewenst". :')

maar serieus, ik krijg letterlijk 0 reacties op het feit dat ik die kilo waar mensen zich vorige week zo mee bezig hielden weer ben afgevallen, en nog meer dan dat, maar als ik na een week goed eten iets lekkers bak en twee stukjes eet krijg ik meteen weer commentaar...

om het in perspectief te plaatsen:
- er is geen zooi meer in huis
- ik eet minder brood
- ik eet vaker salade/rauwkost en vette vis/gerookte kip/noten als lunch/tussendoor
- ik eet kleinere porties avondeten en vervang vette vleessoorten door minder vette dingen
en ja, zo één keer per maand ben ik van plan om iets lekkers zelf te bakken en daar wat van te eten / iets zelfgebakkens te ontdooien uit de vriezer.
Kwak
pi_130133799
Als je geen commentaar wilt, post dan ook geen lijstjes... Schrijf die dan in een schrift ofzo om het voor jezelf bij te houden.
Ja doei.
pi_130133897
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef An24 het volgende:
Mo en Aurum: wel een nuttige video over ademhaling bij zonnegroetjes!

Tof! Thanks!
Ja doei.
pi_130133930
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Als je geen commentaar wilt, post dan ook geen lijstjes... Schrijf die dan in een schrift ofzo om het voor jezelf bij te houden.
ik bedoel meer het contrast. ik post regelmatig lijstjes die veel slechter zijn dan deze, daar hoor ik niks op, en ik post een accomplishment en daar hoor ik niks op, maar als ik gewoon een eerlijk lijstje post dat goed is op 2 stukjes zelfgebakken brownie na (als ik die op had geschreven in 1 moment, zou er dan evenveel commentaar geweest zijn?) dan is dat t enige waar wat over gezegd wordt.
Kwak
pi_130133979
De brownies zijn ook geen verstandige keuze. Feit. Zeker niet als je zo vastberaden bent om dit keer vol te gaan houden, en dan ook niet één stukje, maar meteen twee. Dat ís gewoon niet slim. Zeker niet als je net weer die kg's kwijt bent. En je weet ook dondersgoed dat het niet alleen om de Kcals gaat, maar ook om wát je binnenkrijgt.
Ja doei.
pi_130134144
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
De brownies zijn ook geen verstandige keuze. Feit. Zeker niet als je zo vastberaden bent om dit keer vol te gaan houden, en dan ook niet één stukje, maar meteen twee. Dat ís gewoon niet slim. Zeker niet als je net weer die kg's kwijt bent. En je weet ook dondersgoed dat het niet alleen om de Kcals gaat, maar ook om wát je binnenkrijgt.
ik kan hier eindeloos herhalen dat het voor mij júist haalbaar is als ik wél af en toe zoiets doe. dat ik er alles aan moet doen om niet obsessief te worden en ook nog lol in eten (en leven) te blijven houden. maar goed, er zijn maar weinig mensen hier die dat enigzins begrijpen.

verder bevat mijn lijstje van vandaag vette vis, groente, magere eiwitten, de door velen zo verguisde koolydraten in de vorm van volkorenbrood en aardappelen, dus ik zie niet dat ik iets tekort kom door iets éxtra te eten.
Kwak
pi_130134304
Het viel me op dus dan zeg ik iets. Het is mooi dat je wat lichter bent geworden, maar probeer dingen anders te vieren dan met eten.
Tuurlijk moet iedereen af en toe kunnen zondigen. Maar doe t met mate. Ik vind dan 2 brownies geen goede keus. Zeker niet ter vervanging van fruit. Je mag me irritant vinden, maar ik zeg gewoon wat ik denk.
Maar goed, het hangt ook af van hoe graag je echt iets wilt. Sommige dingen lukken nu eenmaal niet als je er niet 100% voor gaat. Misschien dat het bot overkomt, maar je zult echt dingen moeten veranderen wil je structureel afvallen. Ik heb het zelf vorig jaar ook gemerkt, pas toen ik echt, echt doorzette lukte het me pas om op wedstrijdgewicht te komen, dat lukte me echt niet met af en toe zondigen. Nu hoeft dat voor jou niet zo extreem maar brownies zijn best wel calorieenbommen.
pi_130134312
Gefeli Chico, 1 van de 8!! Goed bezig *O*

Lekker snelle verhuizing Cali, geniet er van!

Ik ben moe van het klussen :')


Kwak: Eens met Mo, het is gewoon onnodig en past totaal niet bij het plan "gezond afvallen", misschien moet je eens niet zo aangevallen en gepikeerd reageren op gegrond commentaar, de hele bullet lists met argumenten die je altijd uittikt om jezelf te verdedigen zijn zwaar onnodig. Post dan geen lijstjes ofzo, damn, altijd hetzelfde gezeur.

Edit: Je bent pas net terug van vakantie waar je ook al ijsjes en patat ophebt, dus hoezo moet jouw "gunmoment" dan alweer een week later zijn en dan ook nog met 2 brownies?! Snap ik echt niet.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130134453
Ik ging bijna een victoria sponge cake bakken.

Maar toen maakte ik toch maar een smoothie. En omdat ik niet 'mag' rennen vandaag ga ik straks voor 't avondeten maar eens kijken wat ik van yoga bak ( :') )
Ja doei.
pi_130134457
Nog meer mensen die me iets willen vertellen? Ik ben er nog eventjes om het te lezen.
Kwak
pi_130134484
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging bijna een victoria sponge cake bakken.

Maar toen maakte ik toch maar een smoothie. En omdat ik niet 'mag' rennen vandaag ga ik straks voor 't avondeten maar eens kijken wat ik van yoga bak ( :') )
Ik ging het googlen :9~ doe maar inderdaad niet.

Succes met de yoga *O*
pi_130134598
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:24 schreef Novem het volgende:
Gefeli Chico, 1 van de 8!! Goed bezig *O*

Lekker snelle verhuizing Cali, geniet er van!

Ik ben moe van het klussen :')

Kwak: Eens met Mo, het is gewoon onnodig en past totaal niet bij het plan "gezond afvallen", misschien moet je eens niet zo aangevallen en gepikeerd reageren op gegrond commentaar, de hele bullet lists met argumenten die je altijd uittikt om jezelf te verdedigen zijn zwaar onnodig. Post dan geen lijstjes ofzo, damn, altijd hetzelfde gezeur.

Edit: Je bent pas net terug van vakantie waar je ook al ijsjes en patat ophebt, dus hoezo moet jouw "gunmoment" dan alweer een week later zijn en dan ook nog met 2 brownies?! Snap ik echt niet.
je stelt me nu een vraag, en zodra ik reageer ben ik aangevallen en loop ik me te verdedigen. wil je antwoord dan kun je het krijgen, maar ga dan niet zitten zeiken dat ik me verdedig of bulletpoints met argumenten uittik.
Kwak
pi_130134622
Kwak, laat je niet zo kennen. Als je er helemaal achter staat, reageer je ook niet zo lijkt me.
Zonde om je over dit soort dingen druk te maken denk ik.
Be someone that makes you happy
pi_130134639
Binnenkort maar 's doen voor na een hardloopwedstrijd of track training ofzo. Vanaf september gaan de track trainingen op vrijdag weer tweewekelijks door, en dat is interval-hel-op-aarde, dus dan kan het wel.

Nu alleen nog een van deze op de kop tikken:



:')
Ja doei.
pi_130134670
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort maar 's doen voor na een hardloopwedstrijd of track training ofzo. Vanaf september gaan de track trainingen op vrijdag weer tweewekelijks door, en dat is interval-hel-op-aarde, dus dan kan het wel.

Nu alleen nog een van deze op de kop tikken:

[ afbeelding ]

:')
Cool! O+
Be someone that makes you happy
pi_130134724
Nice :D
Ik had ook ooit eens zo'n soort shirt, maar met mijn maatje XL was het een beetje zielig.
pi_130134732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:33 schreef Nallie het volgende:
Kwak, laat je niet zo kennen. Als je er helemaal achter staat, reageer je ook niet zo lijkt me.
Zonde om je over dit soort dingen druk te maken denk ik.
dan ken je me niet. ik verdedig me als ik vind dat iemand een verkeerde conclusie trekt of me verkeerd begrijpt. ik weet dat dat zwak overkomt, maar ik snap echt niet dat niet iedereen zo denkt. "laat maar gaan" komt niet in mijn vocab voor...

je hebt er gelijk in dat ik wél zo zou moeten denken. maar het zegt niks over of ik ergens achter sta of niet.
Kwak
pi_130134784
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je stelt me nu een vraag, en zodra ik reageer ben ik aangevallen en loop ik me te verdedigen. wil je antwoord dan kun je het krijgen, maar ga dan niet zitten zeiken dat ik me verdedig of bulletpoints met argumenten uittik.
Lol, ik zit te zeiken? Jij bent hier de zeikkoninging en de meester van zelfverantwoordingsepistels, niet ik hoor.

Weet je, eigenlijk boeit het me ineens totaal niet meer :') zoek 't maar lekker uut, tabee!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130134810
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:38 schreef Novem het volgende:

[..]

Lol, ik zit te zeiken? Jij bent hier de zeikkoninging en de meester van zelfverantwoordingsepistels, niet ik hoor.

Weet je, eigenlijk boeit het me ineens totaal niet meer :') zoek 't maar lekker uut, tabee!
Oke dan.

Mee eensch. Ik hoor hier niet. Dag slankies w/
Kwak
pi_130134836
Dan eet je toch die hele tree brownies op? Mij maakt 't niet uit, maar het 'gunnen', zoals Novem al zei, wordt wel echt een beetje nutteloos als dat om de week of zelfs elke week het excuus wordt om onverantwoorde dingen te eten, juist als je zegt dat het roer echt om moet omdat je je voort wilt planten. Dat lijkt mij, als je een kinderwens hebt, meer dan genoeg motivatie, dus doe daar wat mee, met die motivatie, me dunkt.
Ja doei.
pi_130134857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort maar 's doen voor na een hardloopwedstrijd of track training ofzo. Vanaf september gaan de track trainingen op vrijdag weer tweewekelijks door, en dat is interval-hel-op-aarde, dus dan kan het wel.

Nu alleen nog een van deze op de kop tikken:

[ afbeelding ]

:')
Haha tof! Op de terugweg van het hardlopen (joggen eigenlijk :P ) een croissantje op de markt gekocht. Denk wel dat het croissantje meer kcals had dan mijn rondje alleen :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130134899
Ghehe :') :D Ach, ik houd helemaal niet zo van zoetigheid, vind het bakken alleen zo leuk :') dus nu met de hardloopclub heb ik verantwoorde slachtoffers >:)
Ja doei.
pi_130135063
Ik heb dit even op de facebook group gezet voor ik me afmeldde (ivm mensen die me kennen en die nu niet meelezen/meeposten). Ik meen wat ik hier schrijf, ik weet zelf ook wel dat t niet loopt zo, en ik denk dat t zo beter is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil nog wel honderd dingen schrijven om dingen recht te zetten die mensen verkeerd begrijpen, of dingen uit te leggen waar mensen naar vragen, maar dat komt niet goed over denk ik. ik wéét dat dat mijn zwakke plek is

en t mooiste is: door t hele gedoe heb ik helemaal geen zin meer om brownies te bakken en eten, en nu heb ik 12 ww punten (ca 500 kcal) te weinig op mijn lijstje en niks om t mee op te vullen :')

[ Bericht 15% gewijzigd door kwakz0r op 16-08-2013 16:54:35 ]
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:01:08 #155
70532 loveli
N
pi_130135502
Zalmpje!
/meng me verder nergens in maar snap het niet echt
crap in = crap out
pi_130135551
Jammer dat je t zo ziet kwak. Ik hoop dat je genoeg motivatie hebt om door te zetten, zeker met de dingen die je nog wil doen. Laat gewicht niet je toekomst beheersen. En blijkbaar heeft ieder zijn eigen methodes om het vol te houden. Succes iig!
pi_130135685
Goedemiddag *O*

Op vakantie vrij netjes gegeten (paar ijsjes wel, maar verder niets geks) en daarna ook, alleen gisteren een ijstaart gemaakt (dus lepels afgelikt :@ ) en vandaag een witte chocoladetaart en morgen hebben we feestje, dus dat wordt helemaal niks, maar als maandag alles weer normaal is, school, werk, dat soort dingen, gaat t vast weer helemaal goed ;)

Wel echt taarten waar je U tegen zegt, eentje is een ijstaart met slagroom, klopklop, chocolade en schuimkoekjes en de andere is met creme fraiche en witte chocolade (en natuurlijk de bodem) dus echt, denk dat ik voorlopig niks meer kan eten :+

Lijstje vandaag ongeveer:
O: kwark met banaan, wortel en havermout
L: watermeloen, appel, paar wortels
T: koffie, taartzooi, geen idee hoeveel...
D: mosselen, stokbrood, sausjes
T: koffie
compact en kleverig.
pi_130135697
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:02 schreef the85mc het volgende:
Jammer dat je t zo ziet kwak. Ik hoop dat je genoeg motivatie hebt om door te zetten, zeker met de dingen die je nog wil doen. Laat gewicht niet je toekomst beheersen. En blijkbaar heeft ieder zijn eigen methodes om het vol te houden. Succes iig!
mn toekomst zal het wel moeten beheersen, ook als ik afval. comes with the obesity package-deal ;)

en je hebt toch een punt gescoord: geen brownies vandaag...
Kwak
pi_130135729
En ik heb iets gemist zie ik...

:*
compact en kleverig.
pi_130135733
quote:
:') _O- :D :'( :D
Ja doei.
pi_130135815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') _O- :D :'( :D
zeg, het is wel echt héééél erg lekker hoor :P
compact en kleverig.
pi_130136318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mn toekomst zal het wel moeten beheersen, ook als ik afval. comes with the obesity package-deal ;)

en je hebt toch een punt gescoord: geen brownies vandaag...
Je moet t alleen voor jezelf doen.
pi_130136847
En lijstje:

T - halve snee spelttoast met jam
S - 45 minuten afgewisseld hardlopen en wandelen
O - koffie verkeerd en klein croissantje
B - tuin fatsoeneren, kozijnen schuren
L - 2 speltbth met roomboter en kaas, halve avocado, halve komkommer, halve banaan
T - beetje griekse yoghurt met pecannoten en ahornsiroop
D - tajine met kip, rozijnen, ui en amandelen, misschien een beetje couscous, maar vandaag is al redelijk carby, dus 'k weet het nog niet, oh ja en een salade er naast!
T - nectarine, koffie verkeerd

[ Bericht 2% gewijzigd door Novem op 16-08-2013 17:52:33 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130136866
Kikker in huis. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik panisch ben voor die beesten.

Dus ik zit boven en hoop dat Baard vandaag een beetje op tijd thuis is. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130136977
:') _O- sterkte
Ja doei.
pi_130136991
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kikker in huis. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik panisch ben voor die beesten.

Dus ik zit boven en hoop dat Baard vandaag een beetje op tijd thuis is. :').
onze katten nemen er met enige regelmaat een mee naar binnen. Liefst rennen ze dan gelijk. Door naar boven, zodat ik m onder dochters bank uit kan vissen of uit hun bek pulken :')
compact en kleverig.
pi_130137189
Angstbeeld, JB. Ik ben al heel blij dat ik nog de tegenwoordigheid van geest had om de kookplaat uit te zetten voor ik hyperventilerend naar boven rende. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130137623
Bang voor kikkers? Oh jee :D vind ze wel ranzig maar buiten zetten zou nog wel moeten lukken :9

Succes!
pi_130137752
Kikkerbilletjes gaan er dan zeker ook niet in :9
Ja doei.
pi_130138652
Ohw jeejtje, tis weer gezellig geweest hier. Ik ga met loveli mee :+

Sterkte met de kikker DaD!

pffff ik heb zo'n hekel aan boodschappen doen en dan helemaal als het voor een verjaardag is. Gelukkig is bijna alles binnen. Alleen nog bier en taart regelen :P

En nu geen zin om te koken want dat doe ik morgen al de hele dag :+
pi_130138898
Ga je nog lekker hapjes maken voor morgen dan, An?

Ik heb de worsten al weer in de pan liggen voor een pan bruinebonensoep :9 dus ik mag straks weer een uurtje roeren.
Vanmiddag al 2,5kg aan salade klaar gemaakt voor aankomende dagen, kipfilet voor de pitabroodjes morgen ligt al lekker in de marinade, extra mager rundergehakt gekruid en vermengd (ben overboord gegaan met de pepers :9) voor de hamburgers zondag, 2 pitchers met zelfgemaakt ijsthee in de koelkast.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130138970
M'n held is eerder thuisgekomen van de borrel om de kikker (die al dood bleek) naar buiten te zetten. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130138992
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef V1z0R het volgende:
Ga je nog lekker hapjes maken voor morgen dan, An?

Ik heb de worsten al weer in de pan liggen voor een pan bruinebonensoep :9 dus ik mag straks weer een uurtje roeren.
Vanmiddag al 2,5kg aan salade klaar gemaakt voor aankomende dagen, kipfilet voor de pitabroodjes morgen ligt al lekker in de marinade, extra mager rundergehakt gekruid en vermengd (ben overboord gegaan met de pepers :9) voor de hamburgers zondag, 2 pitchers met zelfgemaakt ijsthee in de koelkast.
Even kijkend op mijn lijstje:

Preitaart
Spinazietaart
gehakballetjes in saus
huzarensalade
gemengde salade
gevulde eieren
brie in bladerdeeg met honing en walnoten
groenten met dipjes
en wat lossen worst/kaas/ zalm etc meuk

Buffetje dus :9~

Jouw plannen klinken ook goed!
pi_130139248
Weer wat anders dan bakjes chips en borrelnootjes op tafel :+
Gevulde eieren :9 zo simpel maar toch zo lekker :D

Ik moest stiekem beetje lachen om je kikkerverhaal, DaD :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130139249
Ik blijf achter met de vraag hoe je niet gebakken brownies gegeten kunt hebben..

Nu weekend, maar gelukkig moet ik nog een overdrachtsdocument typen. Anders zou ik zoooo ontheemd zijn.
pi_130139772
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:47 schreef anna82 het volgende:
Ik blijf achter met de vraag hoe je niet gebakken brownies gegeten kunt hebben..

Nu weekend, maar gelukkig moet ik nog een overdrachtsdocument typen. Anders zou ik zoooo ontheemd zijn.
ze heeft gewoon geen brownies gebakken en ze dus ook niet gegeten :P

Wij hebben dus ook een verjaardag, ik maak twee pannen soep (tomaten en groente), kerrienoten en dukkah, om brood in te dippen en verder houd ik t gewoon bij de blokjes kaas ed :P o, en dus die drie taarten.

Vind t wel leuk om allerlei hapjes te maken, maar dan mis ik zoveel, dus dat doe ik tegenwoordig niet meer echt, paar kleine dingetjes en iedereen verwacht altijd dat ik taart heb gebakken/gemaakt, dus dat doe ik ook standaard :+ vind bakken ook echt leuk gewoon O+
compact en kleverig.
pi_130139833
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
(maar ik kon het niet laten er vanmiddag ook eentje te nemen :@)
Hier klonk het vooral alsof ze er al een op had. Door de werkwoordstijd.
Ja doei.
pi_130140060
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hier klonk het vooral alsof ze er al een op had. Door de werkwoordstijd.
dat had ik zo opgeschreven ja, maar echt nog niet gebakken. ik bedoelde dat ik het in mijn planning niet kon laten er ook eentje voor de middag op te schrijven. maar het staat je vrij om me niet te geloven uiteraard.

ik volg het topic niet meer, maar ik kreeg een citaatmelding, sorry.
Kwak
pi_130140436
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ze heeft gewoon geen brownies gebakken en ze dus ook niet gegeten :P

Wij hebben dus ook een verjaardag, ik maak twee pannen soep (tomaten en groente), kerrienoten en dukkah, om brood in te dippen en verder houd ik t gewoon bij de blokjes kaas ed :P o, en dus die drie taarten.

Vind t wel leuk om allerlei hapjes te maken, maar dan mis ik zoveel, dus dat doe ik tegenwoordig niet meer echt, paar kleine dingetjes en iedereen verwacht altijd dat ik taart heb gebakken/gemaakt, dus dat doe ik ook standaard :+ vind bakken ook echt leuk gewoon O+
Om vier uur gaat de deur open. Voor die tijd heb ik alles af. Anders sta je idd alleen maar in de keuken }:|
pi_130140708
^ dat, gewoon van te voren maken.

Al doe ik vaak nog wel warme hapjes tussendoor maar da's 2x 4-5min bij weg zijn.
Gefrituurde droge worst :9~

En drinken pakken ze ook maar gewoon zelf :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130140736
Elke keer als ik een post van Vaaiz lees dan lees ik bruine bonen, dus naar mijn idee eet je alleen maar bruine bonen :')
Ja doei.
pi_130140788
Ik kan ook niet anders toegeven dat er deze week al 3 potten van zo'n 600gr bruinen bonen zijn leeg gegaan :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130141622
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan ook niet anders toegeven dat er deze week al 3 potten van zo'n 600gr bruinen bonen zijn leeg gegaan :@
:o :%
  Vis een optie? vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:51:43 #184
70532 loveli
N
pi_130141681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan ook niet anders toegeven dat er deze week al 3 potten van zo'n 600gr bruinen bonen zijn leeg gegaan :@
Beter dan 3 potten nutella.
crap in = crap out
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:55:10 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130141813
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemiddag *O*

Op vakantie vrij netjes gegeten (paar ijsjes wel, maar verder niets geks) en daarna ook, alleen gisteren een ijstaart gemaakt (dus lepels afgelikt :@ ) en vandaag een witte chocoladetaart en morgen hebben we feestje, dus dat wordt helemaal niks, maar als maandag alles weer normaal is, school, werk, dat soort dingen, gaat t vast weer helemaal goed ;)

Wel echt taarten waar je U tegen zegt, eentje is een ijstaart met slagroom, klopklop, chocolade en schuimkoekjes en de andere is met creme fraiche en witte chocolade (en natuurlijk de bodem) dus echt, denk dat ik voorlopig niks meer kan eten :+

Lijstje vandaag ongeveer:
O: kwark met banaan, wortel en havermout
L: watermeloen, appel, paar wortels
T: koffie, taartzooi, geen idee hoeveel...
D: mosselen, stokbrood, sausjes
T: koffie
Zo, dat wil ik.. heeeeeeeeeeeeeeeeel erggggggggggggggg dat is mijn meest geile droom O+
Had vandaag wel weer een hazelnootschuim helemaal gevuld met slagroom..
*shoot me*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:04:14 #186
70532 loveli
N
pi_130142190
:9

Klopklop is dan weer mijn nachtmerrie.
crap in = crap out
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:05:21 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130142233
ff kieken
O: kwark, vla, bosbessen
T's: halve komkommer, cup a soup snert, 200 gr cherrytomaatjes, 200 gr wortelen, halve paprika
L: 3 volk. boterhammen met een likje mayo, rosbief, gekookt ei, rauwkost. 2 bekers melk, kom mosterdsoep met spekjes en droge worst :9
T's: appel, minneola, pruim, hazelnootschuimgebak, capuccino, 1/2 liter Grolsch Kanon
D: Gegeten: 1 bloemkool, 1 dikke ribkarbo, een salade met dressing en een paar happen macaroni
T: cola-berenburg, wokkels paprika :9

\Heb vanmiddag gemaakt zo'n 7? kg macaroni.
Alles in dubbel met daarin ruim 1 kg hh gehakt, 2 kg groente, 3 eieren en 1200 gram van tomatenprut in elkaar geflatst met daarbij zoveel verse en niet verse kruiden zodat ik bijna alles weer op heb :')

Heeft lief iig weer voor heeeeeeel veel diensten eten op het werk (zo'n 8 bakjes) en hebben de mannen hier vanavond ook lekker hun buik rond gegeten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:06:38 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130142282
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:04 schreef loveli het volgende:
:9

Klopklop is dan weer mijn nachtmerrie.
Weet het eigenlijk niet... dat is echt zo'n meuk dat het stiekem toch lekker is?
Ik hou van meuk wat ontzettend fout is

Hebbie weekend loveli? Denk je nog wat aan jezelf?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130142994
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan ook niet anders toegeven dat er deze week al 3 potten van zo'n 600gr bruinen bonen zijn leeg gegaan :@
:') _O- je UI!
Ja doei.
pi_130143145
Ik heb net geyoga'd. Dat was ook _O- :')_!

Bleef maar ompleuren.
Ja doei.
pi_130143151
Hallo allemaal, ik wil graag meedoen!
Het liefst wil ik voortaan gezond gaan eten, aangezien mijn eetstijl niet goed is. Ik eet nauwelijks groenten en fruit en ik eet weinig omdat ik nauwelijks eetlust heb. Ik weeg 54 kg bij 1, 70. Eigenlijk wil ik 60 kg wegen maar dat lukt niet zo goed. Ik val gemakkelijk af.
Mijn eetlijst voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen belegd met chocolade pasta en een glas kersenmelk
T: handjevol druiven, 2 repen kitkat
M: glas drinken
A: Macaroni
T: nog een kitkat
pi_130143241
Sporten en meer eten dus! :) welkom.
Ja doei.
pi_130143381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net geyoga'd. Dat was ook _O- :')_!

Bleef maar ompleuren.
Komt vanzelf! :* Blijven staan dan :')
pi_130143424
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:32 schreef Emm16 het volgende:
Hallo allemaal, ik wil graag meedoen!
Het liefst wil ik voortaan gezond gaan eten, aangezien mijn eetstijl niet goed is. Ik eet nauwelijks groenten en fruit en ik eet weinig omdat ik nauwelijks eetlust heb. Ik weeg 54 kg bij 1, 70. Eigenlijk wil ik 60 kg wegen maar dat lukt niet zo goed. Ik val gemakkelijk af.
Mijn eetlijst voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen belegd met chocolade pasta en een glas kersenmelk
T: handjevol druiven, 2 repen kitkat
M: glas drinken
A: Macaroni
T: nog een kitkat
Welkom! heb je wel groenten en fruit leren eten van je ouders? En waarom heb je nauwelijks eetlust?

En succes dus.
pi_130143445
En bij die zonnegroetshizzle, hielen op de grond bij downward-facing dog? I wish :D _O- en ik verrekte m'n voet bij het omdraaien naar upward-facing dog :')_! Echt, ik lag in een coma van 't lachen.
De les ging eigenlijk nog verder met allerlei 'driehoeksposes', maar heb 't even voor gezien gehouden. Eerst maar 's die twee zonnegroeten door zien te krijgen. En het ademen :%
Ja doei.
pi_130143817
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
En bij die zonnegroetshizzle, hielen op de grond bij downward-facing dog? I wish :D _O- en ik verrekte m'n voet bij het omdraaien naar upward-facing dog :')_! Echt, ik lag in een coma van 't lachen.
De les ging eigenlijk nog verder met allerlei 'driehoeksposes', maar heb 't even voor gezien gehouden. Eerst maar 's die twee zonnegroeten door zien te krijgen. En het ademen :%
Hielen op de grond kon ik na drie kwart jaar pas. Ik warm de pezen in het begin op door om en om te strekken en te buigen. Alsof je in startpositie op de hardloopbaan staat zeg maar.

Ademen kost ook gewoon tijd. In het begin is het beter om langer uit te ademen dan in, ter voorkoming van duizeligheid ;) Als je het door krijgt, is het ideaal om vier tellen in te ademen en vier tellen uit. Op den duur zal de ademhaling steeds langer en dieper worden. Als je echt niet kunt adem halen is de houding te diep. Dan iets minder diep gaan tot je de adem wel weer pakt. Op den duur nemen je spieren het vanzelf over.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:52:47 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130143941
Mijn zonnegroet:
Hoi zon *languit liggend met laptop op ligstoel met een ijskoud flesje bier*
Je verlengt hiermee vast niks en je wordt er op een gegeven moment duizelig van maar YOLO :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130144038
He shit heb ik weer de rel gemist :(

Hoi Emm :)

Naar huis O+
pi_130144104
Lange werkdag Per?
pi_130144115
Uniek O+ _O-
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:57:23 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130144167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:54 schreef Perruche het volgende:
He shit heb ik weer de rel gemist :(

Hoi Emm :)

Naar huis O+
Oja, hoi Emmm.. lekker choco!
Nog concrete plannen?

Jij nog wat leuks doen Perr?

Cola-berenburg O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130144240
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef An24 het volgende:
Lange werkdag Per?
Moet nog even de grens over :')

Trouwens houd eens allemaal op met posten over taart en verjaardagshapjes, daar word ik dik van!!
:~
pi_130144411
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Moet nog even de grens over :')

Trouwens houd eens allemaal op met posten over taart en verjaardagshapjes, daar word ik dik van!!
:~
Ai ;(

En sorry :+
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:09:19 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130144678
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Moet nog even de grens over :')

Trouwens houd eens allemaal op met posten over taart en verjaardagshapjes, daar word ik dik van!!
:~
Keer wat anders dan dik worden van lucht..

Zit buiten , thuis, onder de afkapping met regen en de Action tuinlampjes aan.. het lijkt wel een privecamping met alle gemakken voorzien. Geen oprdringerige campinggasten waarmee je zonodig moet bbq'en :r
WIN
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130144685
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Om vier uur gaat de deur open. Voor die tijd heb ik alles af. Anders sta je idd alleen maar in de keuken }:|
mn familie kan niet zo laat komen, want die moeten voor het donker weer thuis zijn ( :') ) dus die zijn er al om een uur of 1 ofzo, dan ben ik nog niet klaar, maar dat hebben ze aan zichzelf te danken :+
Het is anderhalf uur rijden en ze zullen ws om een uur of vier weer vertrekken. Wj waren laatst voor een paar uurtjes daar om even naar mn zusje dr nieuwe huisje te kijken en dan kijken ze je echt aan alsof je gek bent :X

Maar daarom dus niet méér dan wat ik nu doe. Vorige keer had ik n grote pan nasi gemaakt voor iedereen, hebben toen zo'n 25 man meegegeten :Y)
compact en kleverig.
pi_130144772
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mn familie kan niet zo laat komen, want die moeten voor het donker weer thuis zijn ( :') ) dus die zijn er al om een uur of 1 ofzo, dan ben ik nog niet klaar, maar dat hebben ze aan zichzelf te danken :+
Het is anderhalf uur rijden en ze zullen ws om een uur of vier weer vertrekken. Wj waren laatst voor een paar uurtjes daar om even naar mn zusje dr nieuwe huisje te kijken en dan kijken ze je echt aan alsof je gek bent :X

Maar daarom dus niet méér dan wat ik nu doe. Vorige keer had ik n grote pan nasi gemaakt voor iedereen, hebben toen zo'n 25 man meegegeten :Y)
Ik snap het. Dit zijn ook alleen maar vrienden, geen familie. Scheelt ook ;)
pi_130144825
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik snap het. Dit zijn ook alleen maar vrienden, geen familie. Scheelt ook ;)
bij mij komt zowat alleen maar familie, ik heb niet zoveel vrienden ;(
Al komen er langzaamaan steeds meer bij *O*
compact en kleverig.
pi_130144852
Eindstand, dikke crap:
O: dubbele bth kaas/tomaat
T: starbucks muffin (niet zo lekker, had chocolade moeten nemen)
L: kipcurry met witte rijst en twee Vietnamese verse Loempiatjes
T: fruitsalade
D: sla met avocado en quinoa
T: granaatappelpitjes
pi_130144932
Ik heb morgen mijn eerste rijles, spann0nnnndd! :D

O: kwark met muesli
T: banaan
S: 12 min. hardlopen (11 km per uur) + KT
L: boterham achterham, boterham kroket, kom kippensoep
T: glas cola, handje pinda's
D: quinoa salade, lamsspiesje, tuinbonen, tomaatjes, aardappeltje
T: half bakje vanillevla

Kan beter, maar ik vind het wel prima zo. Lekker dagje. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130144994
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

bij mij komt zowat alleen maar familie, ik heb niet zoveel vrienden ;(
Al komen er langzaamaan steeds meer bij *O*
Tof *O*

Wij doen het dit jaar expres apart. Familie en vrienden bij elkaar past niet bij ons thuis. En daar voel ik me super gelukkig mee. Bij mij is het ook wel anders geweest. *O*
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:18:33 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130145056
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef Perruche het volgende:
Eindstand, dikke crap:
O: dubbele bth kaas/tomaat
T: starbucks muffin (niet zo lekker, had chocolade moeten nemen)
L: kipcurry met witte rijst en twee Vietnamese verse Loempiatjes
T: fruitsalade
D: sla met avocado en quinoa
T: granaatappelpitjes
Herkenbaar... wij hebben altijd gemengd geBakdozen op het werk en dan kan ik niet kiezen. Nou heb ik het geluk dat ik slagroomgebak en hazelnootschiumslagroomgebak het enigie echt lekkere vind maar dna nog kan ik niet kiezen :')
Appeltaart, alle smaken kwarktaart, bananensoezen, alles met mokka en alles met kokos... dat vink niet lekker.

En zo dramatisch is je lijstje toch niet? Je weet wat je morgen moet doen, heerlijk in het gareel *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130145068
Overigens vind ik de muffin van starbucks ook niet lekker. De lemoncake daarentegen.... :9~
pi_130145103
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof *O*

Wij doen het dit jaar expres apart. Familie en vrienden bij elkaar past niet bij ons thuis. En daar voel ik me super gelukkig mee. Bij mij is het ook wel anders geweest. *O*
dat deden wij 'vroeger' (met mn ex) ook altijd. Alleen waren dat zijn vrienden, ik had er geen :')
Mede omdat hij iedereen die ik graag mocht en leerde kennen maar stom vond en niet in zn huis wilde hebben :')
compact en kleverig.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:20:13 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130145108
Muffins zijn vies, allemaal

Goodbye, wat ben je lekker bezig!! Echt goed, qua eten en qua sport... Vooral doorgaan!

Jamie, fijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130145143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Herkenbaar... wij hebben altijd gemengd geBakdozen op het werk en dan kan ik niet kiezen. Nou heb ik het geluk dat ik slagroomgebak en hazelnootschiumslagroomgebak het enigie echt lekkere vind maar dna nog kan ik niet kiezen :')
Appeltaart, alle smaken kwarktaart, bananensoezen, alles met mokka en alles met kokos... dat vink niet lekker.

En zo dramatisch is je lijstje toch niet? Je weet wat je morgen moet doen, heerlijk in het gareel *O*
WTF!? Hoe kan dat nou?! :o
compact en kleverig.
pi_130145203
Lijst hier:

O: 2 toast met hummus
T: banaan
L: restje volkorenpastabake, maar dat was eigenlijk vooral nog wortel en gehakt, met wat pasta :+ en kaas
T: mok melk
T: smoothie van 400ml yoghurt, bosvruchten, halve banaan, pindakaas
S: yoga 8-) half uurtje. Zwoot wel goed! :o
D: pompoenrisotto met wat spekjes en kaas. Nu maar 's koken. Honger!

Zodra Mr.Mo er een avondje niet is verval ik meteen in m'n 'eten komt nog wel een keer eerst deze aflevering nog even kijken'-patroon :')
Ja doei.
pi_130145265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Muffins zijn vies, allemaal

Goodbye, wat ben je lekker bezig!! Echt goed, qua eten en qua sport... Vooral doorgaan!

Jamie, fijn
Met een kroket en cola op mijn lijst? Ik O+ jou! :D

Maar die sport mojo is idd weer fijn aanwezig! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130145301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:32 schreef Emm16 het volgende:
Hallo allemaal, ik wil graag meedoen!
Het liefst wil ik voortaan gezond gaan eten, aangezien mijn eetstijl niet goed is. Ik eet nauwelijks groenten en fruit en ik eet weinig omdat ik nauwelijks eetlust heb. Ik weeg 54 kg bij 1, 70. Eigenlijk wil ik 60 kg wegen maar dat lukt niet zo goed. Ik val gemakkelijk af.
Mijn eetlijst voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen belegd met chocolade pasta en een glas kersenmelk
T: handjevol druiven, 2 repen kitkat
M: glas drinken
A: Macaroni
T: nog een kitkat
Hoi :W

Voor meer groente:
Probeer het anders te spreiden. Dus al bij je lunch het erin werken, zo kun je groente tussen je brood doen (al is dat niet van toepassing bij beleg als chocopasta :P) maar een boterham kipfilet smaakt paprika heel lekker bij. Pluspunt is dat je dan ook wat meer aan je eiwitten komen die bij dit lijstje erg laag zijn.

Zelf weinig last van weinig eetlust dus daar wat minder tips voor. Hoe is je bewegingspatroon? Misschien als je die wat verhoogd dat je meer eetlust krijgt?

Ik ben zelf wat meer van gestructureerd eten vooral doordeweeks om te zorgen dat ik alles binnenkrijg, misschien is dat ook wat voor jou? Dat je dus jezelf leert eten.
Sommigen zijn een patroon nodig om niet te veel te eten, en sommigen zijn een patroon nodig om genoeg te eten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:27:48 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130145431
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Met een kroket en cola op mijn lijst? Ik O+ jou! :D

Maar die sport mojo is idd weer fijn aanwezig! *O*
Ja, wat is er mis met 1 kroket en een cola? Kan toch prima vandaag? Heb je ervan genoten? Ja? Dan heb je weer eens wat lekker gegeten en geen dag minder geleefd.
Mierenneuken kunnen alleen mannen doen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130145462
O+ O+ kroket O+ O+

Nog een weekje O+
Ja doei.
pi_130145561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, wat is er mis met 1 kroket en een cola? Kan toch prima vandaag? Heb je ervan genoten? Ja? Dan heb je weer eens wat lekker gegeten en geen dag minder geleefd.
Mierenneuken kunnen alleen mannen doen :D
Hèhèhè :D . Ik houd wel van die denkwijze, ja.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130145621
Ik heb ook een kroket op vandaag. En patat :9

/ mededeling
pi_130145761
Nu heb ik bijna al geen zin meer in m'n pompoenrisotto door de gedachte aan een O+ kroket O+
Ja doei.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:36:12 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130145778
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:32 schreef An24 het volgende:
Ik heb ook een kroket op vandaag. En patat :9

/ mededeling
Trut! Dat het kan in Nederland :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130145791
inb4 uniek's 'maar risotto is sowieso niet lekker' :P
Ja doei.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:37:21 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130145817
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nu heb ik bijna al geen zin meer in m'n pompoenrisotto door de gedachte aan een O+ kroket O+
Jij hebt daar uberhaupt geen kroket, dus "get over it" ga jij maar aan bleeh risotto.

Ja fuck :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130145869
Paar weken geleden hadden we écht geen zin om te koken, en toen zaten we wel even te simpen. Normaal hadden we dan wel een kroketje ofzo in de vriezer gehad, of even langs de snackbar voor een broodje kroket en een patatje oorlog O+ maar helaas :+
Ja doei.
pi_130146111
Leuk GeeBee, rijles! En risotto vind ik stiekem ook yuk, elke hap is zo hetzelfde...

Lijstje:
O: kwark, banaan, bosbessen, havermout, chiazaad, lijnzaad
L: twee boterhammen met kaas, rucola, honing-mosterd
S: 7 km hardlopen in een ravishing 46 nog wat minuten. Ik was totaal niet uitgeput na afloop, dus ik ga maar weer beginnen met interval-lesjes om de snelheid een beetje op te krikken
T: worteltjes
D: broodje kip doner :9
T: nectarine
pi_130146112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Paar weken geleden hadden we écht geen zin om te koken, en toen zaten we wel even te simpen. Normaal hadden we dan wel een kroketje ofzo in de vriezer gehad, of even langs de snackbar voor een broodje kroket en een patatje oorlog O+ maar helaas :+
Zo ging het ook vandaag. Ik heb super veel gedaan vandaag en Freud is niet lekker. Dus ben ik maar gaan halen O-)
pi_130146296
Risotto O+ :9
compact en kleverig.
pi_130146304
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:45 schreef anna82 het volgende:
Leuk GeeBee, rijles! En risotto vind ik stiekem ook yuk, elke hap is zo hetzelfde...

Lijstje:
O: kwark, banaan, bosbessen, havermout, chiazaad, lijnzaad
L: twee boterhammen met kaas, rucola, honing-mosterd
S: 7 km hardlopen in een ravishing 46 nog wat minuten. Ik was totaal niet uitgeput na afloop, dus ik ga maar weer beginnen met interval-lesjes om de snelheid een beetje op te krikken
T: worteltjes
D: broodje kip doner :9
T: nectarine
Ja, ik vind het echt doodeng om meteen de weg op te moeten enzo. Maar tegelijkertijd denk ik ook wel weer dat ik het wel kan. :+

Ik vind risotto wel lekker voor een beetje er bij, maar een heel bord risotto vind ik te machtig.

Niet moe na 7 km? :o Harder rennen man! ~O>
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130146373
Met hardlopen gaat 't bij een training niet om je kapot lopen hè? :{w
Ja doei.
pi_130146426
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Met hardlopen gaat 't bij een training niet om je kapot lopen hè? :{w
Jajajaja, maar ik ben echt wel moe na 5 km hardlopen. En na eventjes uitlopen gaat het dan weer prima. Vandaag even geprobeerd wat sneller te rennen, maar dan minder lang.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:11:42 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130147260
Oeh, Friso heeft een zwarte kist O+
Ben ik niet de enige die dat wil... met felrode bekleding en erboven witte en rode rozen .. O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130147303
Mij mogen ze in een kartonnen doos doen. En dan de fik erin. Ofzo. 8-)

Barbecueeeee! *O*
Ja doei.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:14:27 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130147399
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Mij mogen ze in een kartonnen doos doen. En dan de fik erin. Ofzo. 8-)

Barbecueeeee! *O*
Mij ook maar wil het lekker duurder maken, gewoon om anderen te ergeren dat ze minder krijgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130147577
Morgen maar even m'n deel van de erfenis van opa ophalen, heb het al opgehaald alleen staat bij m'n ouders want moet 'm eerst fiksen voordat ik 'm mee naar huis neem.
Paar nieuwe bandjes om leggen, verlichting maken, kan ik ook gelijk oma een netje sjalotten brengen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:19:44 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130147639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:18 schreef V1z0R het volgende:
Morgen maar even m'n deel van de erfenis van opa ophalen, heb het al opgehaald alleen staat bij m'n ouders want moet 'm eerst fiksen voordat ik 'm mee naar huis neem.
Paar nieuwe bandjes om leggen, verlichting maken, kan ik ook gelijk oma een netje sjalotten brengen.
:D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130147849
Ja, jij begon over Friso dus toen dacht ik er aan :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:32:11 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130148271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef V1z0R het volgende:
Ja, jij begon over Friso dus toen dacht ik er aan :+
Ja, krijg ik de schuld
*kras*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130148359
V1z! :D :*

Moblo ik heb echt respct voor al jouw hardloop dingen! Goed bezig.

GB rijles, gaaf!

Vanavond 3 uur aan het koken geweest, maar heb nu weer 40 porties voor de kleine manin de vriezer liggen. Ik gruwel van die kant en klare potjes, dus ik wil persee alles zelf maken. Hij krijgt

- risotto met parmezaanse kaas en geroosterde pompoen met salie
- italiaans stoofpotje met rundvlees en spelt pasta
- kip ragout met veul kruiden en aardappels
- kip met wortel, abrikoos, sinaasappel en daarbij couscous

Hij heeft alles al geproefd vanavond en alles smaakte gelukkig.
Ben benieuwd hoelang dat zo blijft.
/ lief dagboek
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130148530
Jouw baby eet luxer dan ik :'). Lekker hoor! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:38:45 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130148596
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef Skoap het volgende:
V1z! :D :*

Moblo ik heb echt respct voor al jouw hardloop dingen! Goed bezig.

GB rijles, gaaf!

Vanavond 3 uur aan het koken geweest, maar heb nu weer 40 porties voor de kleine manin de vriezer liggen. Ik gruwel van die kant en klare potjes, dus ik wil persee alles zelf maken. Hij krijgt

- risotto met parmezaanse kaas en geroosterde pompoen met salie
- italiaans stoofpotje met rundvlees en spelt pasta
- kip ragout met veul kruiden en aardappels
- kip met wortel, abrikoos, sinaasappel en daarbij couscous

Hij heeft alles al geproefd vanavond en alles smaakte gelukkig.
Ben benieuwd hoelang dat zo blijft.
/ lief dagboek
Okee, dat vind ik oprecht echt ongelooflijk goed van jou! Zo druk dat je het hebt en dan niet "makkelijk" kiezen voor k&k.. ja respect

Met jou ook goed?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130148765
Ik begin te blozen :@

Alles gaat zijn gangetje! Merk echt dat de zwangerschapshormonen mijn lijf aan het verlaten zijn! Eindelijk ook weer meer energie! Werk blijft zwaar maar dat is ook mijn eigen schuld. Ik moet eens nee leren zeggen... En me niet zo ontzettend verantwoordelijk voelen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130148805
Vind dat zelf maken ook knap :Y
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, krijg ik de schuld
*kras*
Moet toch iemand de schuld krijgen :P

:W ik ga Bob met z'n bitchtits kijken
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130148861
De mini wil volgende week bruine bonen als verjaardagseten }:| .
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:45:41 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130148936
Skoap krijgt mommypoints O+

Ikke bijna thuis en niet bijgelezen. vandaag was powerpointen voor gevorderden, plannen, lijsten maken, collega's helpen, opblaasbuiken en meer, nog weekendje buffelen en dan maandag vrij, 1 dag voluit en rest vd week halve thuisdagen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:46:42 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130148982
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef Laureline het volgende:
De mini wil volgende week bruine bonen als verjaardagseten }:| .
*stelt Viz voor als peetvader*

*schuift Ghiblifilms toe als verdere kloontest*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130149146
Hardlopen is gewoon te leuk om het een opgave te vinden. Zat vandaag helemaal te stuiteren dat ik niet mocht :@

En wat een lekkere dingen kook je voor 'm. Is ook inspiratie voor mezelf volgende week. Kipragout :9 nom!
Ja doei.
pi_130149184
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef Skoap het volgende:
Ik begin te blozen :@

Alles gaat zijn gangetje! Merk echt dat de zwangerschapshormonen mijn lijf aan het verlaten zijn! Eindelijk ook weer meer energie! Werk blijft zwaar maar dat is ook mijn eigen schuld. Ik moet eens nee leren zeggen... En me niet zo ontzettend verantwoordelijk voelen.
Herkenbare werkethiek. Ik vind het zonder kids al pittig :') _O_
pi_130149319
Lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met tomaten, avocado, hollandse garnalen
T: meloen met rauwe ham
T: 2 volkorenboterhammen met komijnekaas en ham
D: broccolisoep en 3,5 röstirondje
T: popcorn
S: 3 kwartier hardlopen

Ik krijg nooit commentaar op m'n lijstjes geloof ik, of ik nu een Roomscherdandepauslijstje post, of er een T in verwerk van 4000 kcals, vandaar dat ik ergens wel begrijp dat Kwak gepiqueerd reageert. Het is ook namelijk mijn systeem, minstens 1x per week over de schreef. Tot meer karakterstandvastigheid acht ik mezelf gewoon niet in staat, dus als zoiets dan niet mag, dan bestaat het risico dat ik alle principes gewoon als "te hoog gegrepen!" overboord kieper.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:55:04 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130149359
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Skoap krijgt mommypoints O+

Ikke bijna thuis en niet bijgelezen. vandaag was powerpointen voor gevorderden, plannen, lijsten maken, collega's helpen, opblaasbuiken en meer, nog weekendje buffelen en dan maandag vrij, 1 dag voluit en rest vd week halve thuisdagen.
Nerd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130149387
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*stelt Viz voor als peetvader*

*schuift Ghiblifilms toe als verdere kloontest*
En wat zijn Ghibliflims nu weer? Er ligt nog wel een Gizmo in de mini's bed, lijkt die erop? En het andere lievelingsdier was vroeger die pluizige bol uit The Dark Crystal :P .
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:59:10 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130149519
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:54 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met tomaten, avocado, hollandse garnalen
T: meloen met rauwe ham
T: 2 volkorenboterhammen met komijnekaas en ham
D: broccolisoep en 3,5 röstirondje
T: popcorn
S: 3 kwartier hardlopen

Ik krijg nooit commentaar op m'n lijstjes geloof ik, of ik nu een Roomscherdandepauslijstje post, of er een T in verwerk van 4000 kcals, vandaar dat ik ergens wel begrijp dat Kwak gepiqueerd reageert. Het is ook namelijk mijn systeem, minstens 1x per week over de schreef. Tot meer karakterstandvastigheid acht ik mezelf gewoon niet in staat, dus als zoiets dan niet mag, dan bestaat het risico dat ik alle principes gewoon als "te hoog gegrepen!" overboord kieper.
Ja, FOEI, doe eens 1 uur hardlopen en geen rostirondjes

Zo *straf*

Nee, zo werkt het niet Lau, dat weet je zelf ook.
Op een gegeven moment weet je heus wel wat je mag en wilt hebben, daar moet je de levensstandaard op aanpassen.
1 x in de week lekker uit eten enzo moet kunnen maar 4 x in de week een beetje "smokkelen" dat werkt niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:06:32 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130149777
De berenburg daarintegen werkt wel.. :')

Planning morgen
O/L: bruine sesamboterham met kaas en mosterd en 1 met rosbief, beschuit jam, cappuccino, beker melk
T's: salade met tonijn, gekookt ei en dressing, appel, nectarine, meloen, bier, bier.
D: Of zuurkool met rookworst en aardappelpurree, of de pizzaria of wokken.
Dusssssssss
Buiten de lijntjes kleuren is altijd nog leuker dan keurig netjes alles volgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130149991
Ik wil ook een drankje, maar moet zodadelijk Mr.Mo nog ophalen van het station :) die heeft 'n feestje van z'n werk.
Ja doei.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:16:12 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130150189
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nerd
O+

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

En wat zijn Ghibliflims nu weer? Er ligt nog wel een Gizmo in de mini's bed, lijkt die erop? En het andere lievelingsdier was vroeger die pluizige bol uit The Dark Crystal :P .
Fizgig :D



Films gemaakt door Studio Ghibli! Viz is fan :+ O.a. Totoro en Spirited Away O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130150791
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

[..]

Fizgig :D

[ afbeelding ]

Films gemaakt door Studio Ghibli! Viz is fan :+ O.a. Totoro en Spirited Away O+
Ik heb die posters trouwens besteld :D

A3 Spirited away en Totoro, A4 Kiki's delivery service en Mononoke, A5 Ponyo, Nausicaa en Castle in the sky :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130150963
Kwam nog wel veel toffere semi-officiele posters tegen van Totoro en Spirited, maar die kostten 250,- stuk (50,- origineel maar is nogal vraag naar)...
Gast had ook awesome Star Wars posters gemaakt, maar dan ben je 1200,- kwijt voor originele trilogie.
Maakt ze met beperkte oplage }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:44:48 #260
70532 loveli
N
pi_130151583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:32 schreef Emm16 het volgende:
Hallo allemaal, ik wil graag meedoen!
Het liefst wil ik voortaan gezond gaan eten, aangezien mijn eetstijl niet goed is. Ik eet nauwelijks groenten en fruit en ik eet weinig omdat ik nauwelijks eetlust heb. Ik weeg 54 kg bij 1, 70. Eigenlijk wil ik 60 kg wegen maar dat lukt niet zo goed. Ik val gemakkelijk af.
Mijn eetlijst voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen belegd met chocolade pasta en een glas kersenmelk
T: handjevol druiven, 2 repen kitkat
M: glas drinken
A: Macaroni
T: nog een kitkat
Welkom enzo. Je bent uit 1996, dan kun je nog alles doen en je lichaam is vergevingsgezind. Dat aanomen lukt op den duur vanzelf wel. Als je nu vast wat slechte gewoontes afleert (te weinig eten, troep eten in plaats van voeding), leg je de basis voor een gezonde toekomst.

Je lichaam heeft brandstoffen en bouwstoffen nodig. Bouwstoffen zitten in eiwitten en vetten, vooral koolhydraten en vetten worden als brandstof gebruikt. Verder heb je micro-nutrienten (vitamines mineralen) en vezels nodig voor allerlei processen in je lichaam.

Goede vetten: eigeel, vette vis, olijfolie, noten, roomboter (met mate).
Slechte vetten: frituur, koekjes, margarine, chocopasta.

Goede koolhydraten: als er vezels in de buurt zitten (groente, fruit, haver, rogge, volkoren).
Slechte koolhydraten: witte suiker, witte pasta, cola/andere frisdrank, vruchte(n)sap, zoet broodbeleg.

Goede eiwitten: ei, witvlees, vis.
Eiwitrijk voedsel dat je met mate moet eten: rood vlees, varkensvlees (kan ontstekingsbevorderend werken).

Bronnen voor vitamines/mineralen/vezels/spore-elementen:
Groente, fruit (varieer kleuren groente en fruit voor variatie in gezonde stofjes), noten/zaden, stukje lever op z'n tijd mocht je dat lusten, vette vis.

Heel kort door de bocht: als je de nutteloze dingen (troep) links laat liggen en op z'n tijd de nuttige dingen eet (voedsel) en daarbij zo nu en dan leuk ontspannen sport, dan krijg je op een leuke manier een gezond lijf en hoef je de rest van je leven niet te dieten.

En daarna wil ik wereldvrede. Toch niet te veel gevraagd?
crap in = crap out
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:49:29 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130151823
Lever O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130151841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Lever :r
Fixed.
Ja doei.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:54:29 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130152044
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fixed.
Kokos schrijf je niet met lever.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130152065
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kokos schrijf je niet met lever.
:D :'( :D
Ja doei.
pi_130152673
Lau:
Spirited Away
Totoro

Als de mini's ouder zijn dan 8 kun je ze beiden wel kijken, anders alleen Totoro.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130156154
Vaiz, je icoontje, wat doe je :o Nu moet ik weer wennen aan hoe je er tegenwoordig uitziet.

Skoap, respect idd voor het koken van al dat eten voor je mini! :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kokos schrijf je niet met lever.
:D

Maria, harde werker!

Ik ga mijn bed eens opzoeken. Ben best wel een beetje moe. :+
pi_130156350
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 01:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, je icoontje, wat doe je :o Nu moet ik weer wennen aan hoe je er tegenwoordig uitziet.

Skoap, respect idd voor het koken van al dat eten voor je mini! :Y

[..]

:D

Maria, harde werker!

Ik ga mijn bed eens opzoeken. Ben best wel een beetje moe. :+
Die hard bruine bonen! :7 Kon m'n ware gevoelens niet langer onderdrukken :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:25:17 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130158007
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kokos schrijf je niet met lever.
:D O+

Murning vanuit de trein, zowaar met ontbijt! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130158017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef V1z0R het volgende:
Als de mini's ouder zijn dan 8 kun je ze beiden wel kijken, anders alleen Totoro.
Je kan ze als ze 8 zijn ook meenemen naar films met heel veel geweld en spectaculaire gevechten die eigenlijk voor 13 jaar en ouder zijn bedoeld, tenzij je zelf mee gaat (parental guidance). Maar als je het dan zat bent om de halve film hardop in de bioscoop aan je twee kinderen uit te leggen, dan verlaat je gewoon de zaal en laat je je kids alleen. Dat hadden wij dus deze week naast ons zitten 8-)

Goedemorgen :W Heb je ontbijt mee in de trein, Maria? O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:36:53 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130158045
Yipyip Isa! Vriendje had gisteraaf zo'n bakje meeneemyoghurt met muesli gehaald voor me, we hadden rekening gehouden met haast xD

hoezooo? ^^
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130158049
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yipyip Isa! Vriendje had gisteraaf zo'n bakje meeneemyoghurt met muesli gehaald voor me, we hadden rekening gehouden met haast xD

hoezooo? ^^
Omdat ik dat altijd zo knusjes vind, ontbijtje in de trein. Geen idee waarom!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 07:53:02 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130158111
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 07:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat ik dat altijd zo knusjes vind, ontbijtje in de trein. Geen idee waarom!
ohzo! :D

ja eigenlijk had ik knus croissantjes en fruit moeten hebben :9 maakte wel een mooier mentaal beeld!

Verder ben ik nog steeds aufgeblas'n en heb ik mn nieuwe spijkerbroek aan, goeie combo XD ik voel mn onderkin/tweede glimlachje. :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130158224
:O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130158708
Wat ben je vroeg op pad Maria!
pi_130159030
Ohai *O*
pi_130159275
Mogge!
Mn lijstje van gister was de tonijnsalade ipv caesar (die gaat er vanavond aan).

Heb net bijgelezen en ik merk dan dat ik het vooral gek vind dat ik dan weer al heel lang geen reactie op lijstjes heb gehad, ongeacht wat er stond. Raar verschil.
pi_130159566
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Mn lijstje van gister was de tonijnsalade ipv caesar (die gaat er vanavond aan).

Heb net bijgelezen en ik merk dan dat ik het vooral gek vind dat ik dan weer al heel lang geen reactie op lijstjes heb gehad, ongeacht wat er stond. Raar verschil.
Ik ook niet, maar geef het ook nooit, dus dan verwacht ik het ook niet :')
pi_130159843
Ach, zoveel mensen die geen commentaar krijgen toch? Bij lijstjes die ik er gewoon ok uit vind zien, zeg ik meestal niets, ik zeg eerder iets als ik iets héél lekkers bij iemand zie staan :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130160069
Misschien kunnen we allemaal weer massaal gaan reageren op lijstjes :P maar volgens mij zetten de mensen die commentaar willen het er wel expliciet bij.

For the record, mijn O was een croissant, banaan en koffie verkeerd O+
Be someone that makes you happy
pi_130160174
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:59 schreef Nallie het volgende:
Misschien kunnen we allemaal weer massaal gaan reageren op lijstjes :P maar volgens mij zetten de mensen die commentaar willen het er wel expliciet bij.

For the record, mijn O was een croissant, banaan en koffie verkeerd O+
Lekkerrrr :9~. Oh nee, foei, croissant!

Ik had een groooote bak kwark met muesli, want ik was bang dat ik anders honger zou krijgen tijdens de rijles. Zit nu nog propvol :').
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130160224
O: 2 toast met O+ hagelslag O+ en een mok melk

D: bangers & mash (cumbrian sausages met kerrie-hutspot, fusion op en top!)

En de rest weet ik nog niet... :+
Ja doei.
pi_130162813
Hoe was het GB?
pi_130163212
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:25 schreef Perruche het volgende:
Hoe was het GB?
Ja, ging wel goed eigenlijk! Weet niet of mijn medeweggebruikers daar ook zo over dachten, maar oké :+ . Heb wel weer zin in de volgende les iig.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130163675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

omdat fruit overrated is en ik zin had in zelfgebakken brownie.

misschien moet ik voortaan een disclaimer plaatsen "geen commentaar gewenst". :')

maar serieus, ik krijg letterlijk 0 reacties op het feit dat ik die kilo waar mensen zich vorige week zo mee bezig hielden weer ben afgevallen, en nog meer dan dat, maar als ik na een week goed eten iets lekkers bak en twee stukjes eet krijg ik meteen weer commentaar...

om het in perspectief te plaatsen:
- er is geen zooi meer in huis
- ik eet minder brood
- ik eet vaker salade/rauwkost en vette vis/gerookte kip/noten als lunch/tussendoor
- ik eet kleinere porties avondeten en vervang vette vleessoorten door minder vette dingen
en ja, zo één keer per maand ben ik van plan om iets lekkers zelf te bakken en daar wat van te eten / iets zelfgebakkens te ontdooien uit de vriezer.
Van mij mag je hoor. Denk ook niet dat het werkt om je alles te ontzeggen..
Worry is a misuse of imagination
pi_130164593
Lijstje:

- Proeven inhoud spinazietaart en preitaart
- proeven gehaktballetjes in tomatensaus
- proeven huzarensalade
- stuk appelkruimelvlaai

Kom maar op met de reacties :7 :')

En goede middag! Klaar met bakken en koken. Nog ff chillen voor iedereen komt.

Ik zag trouwens nog meer zaterdag-vroege vogels :o
pi_130164686
Oh spuit 11 :P
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:33:10 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130165703
Stukje gewandeld, veel bramen naast fe weg geplukt en gegeten net een dlagroomsoftijs oublihoorn gehsd stuk suikerspin en nu een Duvel op terras.
Vanavond broccoli met tartaar en verse rode bieten, aardappelen uit de oven
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130166041
Middag!

Lijstje:

O - 2 speltbth, 1 boter, 1 jam, koffie verkeerd
B - boodschappen zeulen
T - stukje kaasstengel
L - 2 speltbth, 1 met makreel en komkommer, 1 boter en gehaktbrood, nectarine
B - schilderen
T - yoghurt met pindakaas en bessen
D - kip, boontjes, wortel, paprika en tomaat, beetje basmatirijst
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130166113
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Stukje gewandeld, veel bramen naast fe weg geplukt en gegeten net een dlagroomsoftijs oublihoorn gehsd stuk suikerspin en nu een Duvel op terras.
Vanavond broccoli met tartaar en verse rode bieten, aardappelen uit de oven
Weet je zeker dat het maar 1 Duvel was? :+
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:24:41 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130167057
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het maar 1 Duvel was? :+
Toen wel, nu niet meer. Kan mobiel niet goed typen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130167876
Novem :9

Mijn planning:
O. Yoghurt met appel en hazelnoten en el. Havermout
T. 2 pruimen
L. Linzen met courgette en wortelen en knof, met een ei erop en een halve avocado
T. Rijstwafel pindakaas
T. 2 pruimen en handje hazelnoten
D. Garnalen, stokbrood, rauwkost
pi_130173385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ging wel goed eigenlijk! Weet niet of mijn medeweggebruikers daar ook zo over dachten, maar oké :+ . Heb wel weer zin in de volgende les iig.
^O^ nog 19 lesjes en dan afrijden! :Y Dan kun je echt leren autorijden :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:59:10 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130175455
Rijlessen zijn een hel! Mijn mooiste papiertje is nog steeds de roze O+

Ik durf geen lijstje te posten

O/L: boterham kaas, boterham tomaat, beschuit aardbeien, gekookt ei, cappuccino , beker melk
T's: 200 gram bramen, grote appel, paar dropjes, halve suikerspin, oublihoorn slagroomsoftijs met crunchy nootjes, 2 duvels, 2 grimbergen tripel, 1 rosebier, 2 bitterballen
D: veel broccoli, gegrilde tartaar met gegrilde ui, paprika en courgette, verse rode bieten met ui, paar schepjes gebakken aardappelen uit de oven.
Zometeen nog kwark met blauwe bessen en bruine suiker
Zoute stokjes en cola-berenburgje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:11:31 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130175907
Wij hebben nu een Maxx ofzo in het dorp en daar hebben ze ineens allemaal zakken met kruiden.
Heb nu meegenomen: viskruiden, ras el hounat, gedroogde chilipepers en gyroskruiden... ben benieuwd.

En voor 3 euro een erg leuk zout/peper/olijfolie/azijn setje ... ben er wel een beetje fliefd op :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:14:57 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130178508
Ja doe eens ophouden met leven en ga fokken, VERMAAK mij ;D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130179041
Sorry, zijn aan het tegelen! Wel pizza besteld :P
Ja doei.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:31:44 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130179251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sorry, zijn aan het tegelen! Wel pizza besteld :P
Jullie gaan lekker!
Welke pizza?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:47:58 #298
70532 loveli
N
pi_130179922
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja doe eens ophouden met leven en ga fokken, VERMAAK mij ;D
Net gefietst, touristische route genomen en toen was er een slecht aangegeven omleiding. Nog een paar van dat soort ritjes en ik ben superslank. Nu chocola als beloning :')
crap in = crap out
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:50:18 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130180020
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Net gefietst, touristische route genomen en toen was er een slecht aangegeven omleiding. Nog een paar van dat soort ritjes en ik ben superslank. Nu chocola als beloning :')
Ja, hoeveel km, hoelang, wat voor fiets?? Vragen...
en wat voor chocolade?
Mensen wees eens concreet :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130180660
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met komkommer, tomaat, botersla, tonijn, ansjovis en gekookt ei
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas
D: chinese roerbakgroente met beetje mie en gebakken ei
T: griekse yoghurt
S: 50 min. crosstrainer
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:06:40 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130180728
Lekker Lau... Misschien ga ik ook maar een crosstrainer kopen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')