"Dankuwel". En goed, dank je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Roken het volgende:
Dankjewel, leraar Nederlands. Hoe verloopt uw vakantie tot nu toe?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Spongebob Squarepants is ook nog aan de gang. Nieuwe afleveringen zijn niet zo goed als de oude.
Heb je nooit pokemon film de 64ste gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef Roken het volgende:
Ash Ketchum en zijn vrienden blijven ook voor eeuwig jong.
Eensch!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Spongebob Squarepants is ook nog aan de gang. Nieuwe afleveringen zijn niet zo goed als de oude.
Lang geledenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer__! Je kent Butterfree niet
?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
pokemon ging bergafwaarts vanaf gold/silver
Gofferquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lang geleden![]()
![]()
De naam zegt me wel wat maar herken deze totaal niet meer
Disney XD nog steeds volgens mij, wat vroeger FoxKids was en later Jetixquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:02 schreef iBenny het volgende:
Waar wordt Pokemon tegenwoordig eigenlijk uitgezonden? Vroeger werd je ermee deaudgegooid als je zapte, nu zie ik alleen maar onzin.
Eigenlijk wel héquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer
De eerste 150 hoor je nog gewoon te kennen
caterpie > metapod > butterfreequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lang geleden![]()
![]()
De naam zegt me wel wat maar herken deze totaal niet meer
Yupz. Nu heb je 4 Disney kanalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Disney XD nog steeds volgens mij, wat vroeger FoxKids was en later Jetix
De zesde is op komst... http://www.pokemonxy.com/en-us/root/quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hé** schaam ** schaam **
Er zijn inmiddels 5 generaties pokemon volgens Wiki:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Pok%C3%A9mon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |