"Dankuwel". En goed, dank je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Roken het volgende:
Dankjewel, leraar Nederlands. Hoe verloopt uw vakantie tot nu toe?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Spongebob Squarepants is ook nog aan de gang. Nieuwe afleveringen zijn niet zo goed als de oude.
Heb je nooit pokemon film de 64ste gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef Roken het volgende:
Ash Ketchum en zijn vrienden blijven ook voor eeuwig jong.
Eensch!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Spongebob Squarepants is ook nog aan de gang. Nieuwe afleveringen zijn niet zo goed als de oude.
Lang geledenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer__! Je kent Butterfree niet
?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
pokemon ging bergafwaarts vanaf gold/silver
Gofferquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lang geleden![]()
![]()
De naam zegt me wel wat maar herken deze totaal niet meer
Disney XD nog steeds volgens mij, wat vroeger FoxKids was en later Jetixquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:02 schreef iBenny het volgende:
Waar wordt Pokemon tegenwoordig eigenlijk uitgezonden? Vroeger werd je ermee deaudgegooid als je zapte, nu zie ik alleen maar onzin.
Eigenlijk wel héquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer
De eerste 150 hoor je nog gewoon te kennen
caterpie > metapod > butterfreequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Lang geleden![]()
![]()
De naam zegt me wel wat maar herken deze totaal niet meer
Yupz. Nu heb je 4 Disney kanalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Disney XD nog steeds volgens mij, wat vroeger FoxKids was en later Jetix
De zesde is op komst... http://www.pokemonxy.com/en-us/root/quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hé** schaam ** schaam **
Er zijn inmiddels 5 generaties pokemon volgens Wiki:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Pok%C3%A9mon
Godver ik moet mijn kennis weer even bijspijkerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
caterpie > metapod > butterfree
Als je een Metapod in het wild tegenkwam, konden ze altijd alleen maar 'harden'
Gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
De zesde is op komst... http://www.pokemonxy.com/en-us/root/
Is die linker een of ander vreemd aftreksel van pikachu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dafuq is dit?
Een combi van Hamtaro en Pikachu inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is die linker een of ander vreemd aftreksel van pikachu?
die linker is gewoon een pikachu waar een vat uranium overheen is getieft en die rechter, ja.. die rechter ehh.. downsyndroomémonquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dafuq is dit?
Ik ook weer laatstquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:48 schreef SpelKubus het volgende:
Je kan alle afleveringen online bekijken bij pokemonepisode, ik ben laatst bij de eerste aflevering begonnen. Zo veel nostalgie
Denk dat je aan digitale bestanden meer hebt dan aan dvd's. De dvd is nu al zo goed als uitgestorven..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook weer laatst
Eigenlijk wilde ik alle seizoenen op DVD, alvast voor mijn nageslacht, maar dat verkopen ze nergens.
Maar ik wilde de Nederlandse versie, die is leukerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Denk dat je aan digitale bestanden meer hebt dan aan dvd's. De dvd is nu al zo goed als uitgestorven..
hij heeft een everstone jeweetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef Roken het volgende:
Ash Ketchum en zijn vrienden blijven ook voor eeuwig jong.
en deze gaat in m'n foboquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
die linker is gewoon een pikachu waar een vat uranium overheen is getieft en die rechter, ja.. die rechter ehh.. downsyndroomémon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |