Aardig aan de prijs voor een festivaltent.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:56 schreef friekin_ het volgende:
http://www.decathlon.nl/2-seconds-tent-illumin-ii-id_8206034.html
De HEMA-campingwinkel verkoopt wel veelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Oberonn het volgende:
Klopt het dat partytenten op Lowlands zelf ook te koop zijn?
Jup! Ik weet niet precies hoe duur ze zijn, maar met ongeveer 10 personen betaalden we 2 muntjes ppquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Oberonn het volgende:
Dus 50 euro? Beter eentje ergens anders vinden danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:03 schreef iAvani het volgende:
[..]
Jup! Ik weet niet precies hoe duur ze zijn, maar met ongeveer 10 personen betaalden we 2 muntjes pp
Mmm, t zal dan 1 muntje geweest zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:23 schreef Oberonn het volgende:
[..]
Dus 50 euro? Beter eentje ergens anders vinden dan
Vriend van me had het over 30 euro, maar hij wist het ook niet meer zekerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef iAvani het volgende:
[..]
Mmm, t zal dan 1 muntje geweest zijn't Was 2011 dus best lang geleden!
Bij de xenos zijn die naar mijn weten standaard iets van ¤4,99 oid.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef tpopml het volgende:
Ideaal, ik neem 'm al een paar jaartjes mee:
[ afbeelding ]
Prijs op dit plaatje is volgens mij actieprijs, volgens mij is ie doorgaans 10 á 15 euro. Bij de Action.
Dude. Op maandag wil je toch gewoon zo snel mogelijk naar huisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 05:14 schreef Faazz het volgende:
Trouwens, op de maandag zijn er altijd standaard een shitload aan die stoeltjes te vinden. Ik ga altijd nog even de camping af om te kijken of er nog wat bruikbaars tussen zit. Dit jaar op een ander festival nog een gloednieuwe 3-pers. koepeltent meegenomen, evenals een zeer degelijke kook-unit. Maar dat is dus voor achteraf..
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Oberonn het volgende:
Thanks!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ja.
Vorig jaar bewust gecheckt omdat ik dat gezeul beu was.
Ze waren te koop bij de Hema en naar mijn berekening was het ongeveer even duur als een partytent bij de Gamma.
Nog even relaxed ontbijtje maken, spullen rustig inpakken, beetje rondstruinen en genieten van hoe de menigte er weer zo'n teringzooi van gemaakt heeft. Rond een uur of 12 is de rij bij de pendelbus ook enorm opgelost en sta je nog maar een paar minuten in de rijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef SvenM het volgende:
[..]
Dude. Op maandag wil je toch gewoon zo snel mogelijk naar huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |