Jij gaat wel heel "lekker gek" doen moet al die vlaggetjes!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef Faazz het volgende:
De action is altijd goedkoop!
[ afbeelding ]
Het kan echt ideaal zijn als je een partytent hebt met een zooi vlaggetjes er omheen. Dan zie je zo vanaf de weg waar je tent ook alweer stondquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:25 schreef iAvani het volgende:
[..]
Jij gaat wel heel "lekker gek" doen moet al die vlaggetjes!
hoop dat ze regenbestendig zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:55 schreef SvenM het volgende:
[..]
Het kan echt ideaal zijn als je een partytent hebt met een zooi vlaggetjes er omheen. Dan zie je zo vanaf de weg waar je tent ook alweer stond.
Hier hetzelfde, ga al die blikken niet meer meesjouwen en vervolgens lang moeten wachten bij de wisselservice die pas vrijdags open is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan ga ik daar lekker me koude blikken halen
5 munten dacht ikquote:
Maar dan wel gewoon koud bier ook, niets mis mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
5 munten dacht ik
1 munt per blik, 6pack voor de prijs van 5
Zijn die dingen snel uitverkocht of kan je gewoon het hele weekend scoren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:06 schreef friekin_ het volgende:
Ja verkopen ze, niet duur. Ik dacht rond de 30 euro.
weet ik niet, ik heb m toen op donderdagmiddag meteen gehaald.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zijn die dingen snel uitverkocht of kan je gewoon het hele weekend scoren?
Een luchtbed voor 2,69???quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:28 schreef Faazz het volgende:
De action is altijd goedkoop!
[ afbeelding ]
1,83m, Ja dat gaat voor mij nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |