abonnement Unibet Coolblue
pi_129788911
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129789011
Haha
Jeuj, er komen direct al tett'n in veur!
pi_129789041
Ohai!

Welkom miekie :)

Update:
O: 4 kamutwafels met pindakaas, nectarine, sinaasappel
T: 15 gr gemengde noten
L: bruin broodje ham/ei/sla, salade met lepel kidneybonen, rettich, komkommer
T: appel
D: hm bedenk me net dat ik nauwelijks iets in huis heb, waarschijnlijk groente omelet of salade met een stukje vlees?
pi_129789315
OMG, Co!! :D :'( :D _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:53:28 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129789412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:50 schreef Goodbye het volgende:
OMG, Co!! :D :'( :D _O-
Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezen :D Die post was ook OMG _O- :o :X
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129789640
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Moest even terugzoeken, want had er glad overheen gelezen :D Die post was ook OMG _O- :o :X
Ja, jouw post was al weg! :{w
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:00:39 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129789668
quote:
12s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, jouw post was al weg! :{w
Met dank aan Mo O+ Want topic ging te rap dicht XD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129789801
PM dan? O-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129789806
Maria *O* fijn!!

En co doe mij nog eens een FB berichtje :P
pi_129789887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef miekie72 het volgende:
Haha
Jeuj, er komen direct al tett'n in veur!
:D

Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129789942
Ach, is weer wat anders dan jurkjes en schoenen. Heb trouwens twee hele leukje jurkjes gekocht ook op vakantie! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129790070
Moet ook jurkje hebben, bruiloft in september!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:13:00 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129790115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe :+
:D Fok gaat ranken op 'bruine bonen' :7 :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129790170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
Maria *O* fijn!!

En co doe mij nog eens een FB berichtje :P
Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.
pi_129790413
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D Fok gaat ranken op 'bruine bonen' :7 :+
Valt tegen, CUL-post op pagina 13... :{
Icm fok heb ik wel 2e hit
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:27:03 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129790663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Valt tegen, CUL-post op pagina 13... :{
Icm fok heb ik wel 2e hit
Ongoing process he :+ Keep it up!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? woensdag 7 augustus 2013 @ 14:29:38 #17
70532 loveli
N
pi_129790757
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:04 schreef Goodbye het volgende:
PM dan? O-)
^^

Tot die tijd jompel ik onwetend mee *O*
crap in = crap out
pi_129790813
En ik maar denken dat Li alwetend was :o :@
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ongoing process he :+ Keep it up!
/No sleep till Brown beans!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129790828
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Glad vergeten. Het zal die 18 jarige leeftijd zijn. Ik ga er NU voor zitten.
O+
pi_129791142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Normaal is hier de vraag of je broccoli lust, ik ben echter van de bruine bonen.
Wat ik ook zo'n beetje elk topic een keer noem. Tot vervelends aan toe :+
Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar :)
pi_129791606
Bruine bonen, olijfolie, chocola, broccoli... ik eet alles :9

Lijstje:

T: banaan met pindakaas
S: uur KT, 20 min cardio
O: kwark met appel, chiazaad, gojibessen en pompoenpitten
T: koffie verkeerd
L: speltbh gekookt ei, speltbh geitenkaas, salade van tomaat/komkommer
D: grote bak rauwkostsalade (wortel, rode kool, paprika, edamame, tomaat, courgette) met een tahin/citroen/tamarind dressing :9 erbij nog iets van vlees of tempeh ofzo, nog even halen
T: ga ff drankje doen in de stad
Be someone that makes you happy
pi_129791966
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:40 schreef miekie72 het volgende:

[..]

Broccoli ben ik ook dol op. Eigenlijk lust ik alles. Oh, behalve bleekselderij, haring en eh... Oh ja, pure chocola en chocolademelk (ril). Ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen die geen chocolademelk lust. Weird blijkbaar :)
Ik ook nog nooit :@

Maar post lijstjes en dan krijg je commentaar erop, voor inspiratielijstjes zeg ik Novem, zijn compleet, lekker, variërend... Die-hard awesome kom je in Uniek, Sigme, Nallie en An gebied.
Perr, Anna en Mo voor de lekker!
Callif voor vega.
Bill voor studentdecadent
Zal vast iets zijn dat Maria zo happy-go-lucky is dus kun je daarvoor raadplegen.
Co is goed voor lekkere low-carb. Rib-eye en wodka O+
Skoap ook
Q, is er niet altijd, maar die heeft wel goede lijstjes

Kortom, is zat om van te leren. En als Li iets zegt is het waar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129792076
Aurum bijna vergeten, Aurum valt onder awesome (+ baksels) maar da's volgens mij HPKW d'r schuld :P
HPKW is klassiek goed voer en veel baksels, veel baksels, nog wat baksels en en baksels. Veelal baksels.
Ik durf haast te wedden dat er wat bij HPKW in de oven staat nu :P

De reden dat er niet geantwoord is, is omdat er iets gebakken wordt, iets lekkers, iets HPKW's...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129792253
Heel HPKW bakt!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129792401
Studentdecadent :P whehe
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')