abonnement Unibet Coolblue
pi_129785529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb Microsoft op facebook en nu nog maar om 1 reden. De mensen die er op reageren. Dit is wel een kroonjuweeltje, ik klikte door naar zijn profiel en toen stond er dit:

[ afbeelding ]

:X :X :X
Ongelovelek...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129785577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb Microsoft op facebook en nu nog maar om 1 reden. De mensen die er op reageren. Dit is wel een kroonjuweeltje, ik klikte door naar zijn profiel en toen stond er dit:

[ afbeelding ]

:X :X :X
goddomme
Tap tap tap
pi_129786827
Ik zie zojuist dit langskomen: "times fly when youre have fun!"

:')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_129787118
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:49 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat is Mark Rutte niet maar Marc Rutte.
Oja, nu zie ik het, dacht dat het echt Rutte was :P
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:46:16 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_129787218
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Oja, nu zie ik het, dacht dat het echt Rutte was :P
.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_129787415
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:33 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik zie zojuist dit langskomen: "times fly when youre have fun!"

:')
:')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:12:09 #132
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129788069
gedeelde accounts (die voor 99% alleen door de vrouw worden (ge)(mis)bruikt :{

Margriet & Piet e.c.t.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_129788834
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:12 schreef Jumparound het volgende:
gedeelde accounts (die voor 99% alleen door de vrouw worden (ge)(mis)bruikt :{

Margriet & Piet e.c.t.
Het mooiste is als Piet een goede vriend van je is, maar Margriet je niet mag, dan word je dus geblokkeerd _O- (ja, ik heb ervaring :') )
pi_129789090
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Het mooiste is als Piet een goede vriend van je is, maar Margriet je niet mag, dan word je dus geblokkeerd _O- (ja, ik heb ervaring :') )
Had je later aan Piet gevraagd of hij je wou deblokkeren?
pi_129789147


Van "Mark Rutte moet aftreden" uiteraard.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129789381
Dit is echt Nederland op z'n simpelst :') zo oerdom, zo weinig kennis van de maatschappij, egoistisch.

Het ergste is nog dat ze stemrecht hebben ;( voor zowel facebook en te mogen stemmen een intelligentietest invoeren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129789979
Volkomen terecht die Mark Rutte posts. Alles is tenslotte zijn schuld! Alles!
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_129790039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef exile79 het volgende:
Volkomen terecht die Mark Rutte posts. Alles is tenslotte zijn schuld! Alles!
Ja precies en 15.999.999 mensen zijn het met jou eens dus hij moet gewoon luisteren naar 'het volk'.
pi_129790041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef exile79 het volgende:
Volkomen terecht die Mark Rutte posts. Alles is tenslotte zijn schuld! Alles!
Klopt, ook de misluke rijstoogst op de plantage ten zuidweste van Jakarta. Kut rutte hommo!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129790124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja precies en 15.999.999 mensen zijn het met jou eens dus hij moet gewoon luisteren naar 'het volk'.
POL / Partij voor het volk
pi_129790574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Die Marga toch. Met d'r zigeunerkapsel.
Staat haar leuk hoor. Gelukkig geen vlot en pittig in allerlei regenboogkleurtjes :')
pi_129790578
quote:
Oh God.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_129790644
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:24 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Staat haar leuk hoor. Gelukkig geen vlot en pittig in allerlei regenboogkleurtjes :')
Ik zie het probleem ook niet zo :@
Tap tap tap
pi_129790759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb Microsoft op facebook en nu nog maar om 1 reden. De mensen die er op reageren. Dit is wel een kroonjuweeltje, ik klikte door naar zijn profiel en toen stond er dit:

[ afbeelding ]

:X :X :X
Mijn god nog aan toe zeg. Hoe krijgen mensen dat voor elkaar.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:33:34 #145
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_129790905
quote:
Vandaag al weer 5 weken in het Sophia kinderziekenhuis. Afgelopen week is best redelijk geweest. Milan heeft soms weer wat gegeten. Hij eet echter alleen maar als papa of mama zelf koken. Het eten uit het ziekenhuis vind hij maar niets. Behalve friet en frikandel uit het ziekenhuis lust hij wel.
Hij begint weer een beetje zichzelf te worden. Als hij gaat lopen, gaat hij eerst alle zusters langs om aan iedereen te vragen wat ze willen drinken. Dan loopt hij naar de koffieautomaat en gaat de bestelling halen. We mogen nergens alleen naar toe met Milan. Altijd moeten er verpleegkundigen mee omdat ze ieder moment moeten kunnen beginnen met reanimeren. Hij zit ook nog vast aan infusen met medicatie die hartritmestoornissen kan veroorzaken.
Wij zijn blij hoe het de afgelopen week is gegaan met Milan en we hopen dat we hem zo kunnen houden totdat er een donorhartje voor hem beschikbaar komt.
Regelmatig krijg ik vragen van mensen wat ze voor ons kunnen doen. Vaak zeg ik dan dat niemand iets kan doen, zelfs de artsen niet. We kunnen alleen maar wachten.
Toch is er iets wat jullie kunnen doen. Vertel dit verhaal aub verder. Vertel het tegen iedereen die het wilt horen of deel het op facebook.
Hoe meer mensen er van weten, hoe groter de aandacht voor orgaandonatie bij kinderen, hoe groter de kans dat er voor Milan een ander hart komt.
Kijk op de facebookpagina van Supermilan.
Dat is wat jullie voor ons kunnen doen. Voor jullie kost het misschien even tijd, maar voor ons is het een kwestie van leven of ....
Beetje hypocriet, sneu voor dat kind hoor, maar volgens mij beseffen deze mensen nog niet helemaal dat er een ander kind moeten sterven om een hart te doneren.
pi_129790940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Had je later aan Piet gevraagd of hij je wou deblokkeren?
Nee, Piet heeft betere dingen te doen dan zich bemoeien met de facebook-account die zijn naam draagt
pi_129791017
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:33 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Beetje hypocriet, sneu voor dat kind hoor, maar volgens mij beseffen deze mensen nog niet helemaal dat er een ander kind moeten sterven om een hart te doneren.
Waarom is dat hypocriet? Ik neem aan dat zij Milan ook als orgaandonor hebben geregistreerd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129791022
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, Piet heeft betere dingen te doen dan zich bemoeien met de facebook-account die zijn naam draagt
Als ik Piet zou zijn, zou ik de lol er wel ingezien hebben en jou weer toevoegen. Als de vrouw dan gaat zeiken zou ik zeggen: ja, maar het is een vriend van mij, anders stop je maar met dat stomme facebook.
pi_129791300
quote:
Grappig topic :) Het is trouwens geen nieuw initiatief, zo'n partij waarbij democratie gelijkstaat aan de helft +1. Een dictatuur van de meerderheid. Deze aanhangers van Rousseau snappen niet dat de essentie van een democratische rechtsstaat juist zit in de bescherming van minderheden. Ze gaan ervan uit dat er zoiets bestaat als een algemene wil en een ondeelbare soevereiniteit.

Maar we dwalen af.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 14:45:06 ]
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:16:30 #150
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129792538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Als ik Piet zou zijn, zou ik de lol er wel ingezien hebben en jou weer toevoegen. Als de vrouw dan gaat zeiken zou ik zeggen: ja, maar het is een vriend van mij, anders stop je maar met dat stomme facebook.
of haal mn naam er af, luie kut :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')