abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:17:31 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129687481
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 04-08-2013 19:23:09 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:28:38 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129687887
Je bent een geweldige lieve vent V1, dat wilde ik nog even zeggen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129688132
:D O+
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je vakantie neemt V1 wat ga je dan doen?
Niet alleen zitten en kniezen he?
Geen idee :@

Maar gisteren en vandaag al de mensen opgezocht. Even met de buuf onder me gekletst, buuf op dezelfde etage bij op de koffie geweest, vanmiddag op 't dorp geweest en even achter de bar gestaan zodat pa kon uitslapen. Daarna nog even met biljartmaatje en goede kameraad aan de bar gezeten en PEC - Fey gekeken, soepje van een vriendin gehad...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129688228
Ook veel appjes met Maria en Coco uitgewisseld, die van jou was ook lief! O+

Heb wel weer gerookt :@ /dom ik weet, mja...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129688301
Waarom heeft die beer in de OP trouwens uiers?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129688448
Ik vrees dat het een koe moet voorstellen?

Leuk Prob, naar Barca!
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:47:59 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129688582
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:40 schreef V1z0R het volgende:
Waarom heeft die beer in de OP trouwens uiers?!
Iedereen heeft tepels, sommige zijn wat groter uitgevallen
M.a.w. : kweet niet :P

Het is geen lopend buffet geworden... broccoli enzo wel... Ook lekker :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129688866
Frambozen met slagroom aan mijn lijstje gevoegd :9
pi_129689135
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef anna82 het volgende:
Ik vrees dat het een koe moet voorstellen?

Leuk Prob, naar Barca!
Ik hoop het toch niet :P

En leuk voor Bill en d'r vrijert inderdaad! Al komt Barca niet in me op met wat ze als wensenlijstje had ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129689351
Wij hebben de lamme tak uitgehangen vandaag. Uitgeslapen, zelfgebakken croissants met nutella gehad, bananenbrood gehad. Beetje op balkonia in de schaduw gehangen. O+

Avondeten stelt ook niks voor, te warm :+

Wij hebben van 't weekend besloten dat we volgend jaar een rondreis door Israel willen doen. 10 dagen sight seeyen ofzo :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 4 augustus 2013 @ 20:10:20 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129689559
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef _aurum_ het volgende:
Wij hebben de lamme tak uitgehangen vandaag. Uitgeslapen, zelfgebakken croissants met nutella gehad, bananenbrood gehad. Beetje op balkonia in de schaduw gehangen. O+

Avondeten stelt ook niks voor, te warm :+

Wij hebben van 't weekend besloten dat we volgend jaar een rondreis door Israel willen doen. 10 dagen sight seeyen ofzo :)
Dat klinkt fijn :Y

Vakantieplannen O+
Maart = La Palma, hierzo *O*

Te warm voor warm eten... ? echt , heb honger als een paard, heb soms 2 ovens aan + grlilpan en koken erbij . :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129690179
Ik hou van dit weer O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129690273
Lijstje gisteren:
O: aardbeien met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: stuk tortilla, salade met tomaat en avocado
T; 2 boterhammen kaas, paar plakjes rookvlees
D: gazpacho en albondigas
T: halve zak nootjes, popcorn

Vandaag:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen kaas en pindakaas
T: stuk oude kaas, rookvlees, gazpacho
D: scholfilets, courgette
T: nog wel iets

Je ziet dan mijn meneer helemaal geinspireerd is door de Madrileense heerlijkheden!
pi_129690361
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:25 schreef Skoap het volgende:
Ik hou van dit weer O+
^^ :Y
pi_129690441
En V1z,wat erg van je kat, hoe kan zoiets nu ineens gebeuren?
pi_129690929
Wij gaan volgend jaar misschien sparen en niet op vakantie, maar wel met de kat 4 of 5 weken (afh. Van hoe de baan die J. Dan hopelijk heeft te bereizen is vanaf daar) op het huis en de redelijk grote tuin van mijn ouders passen.

Vind het wel fijn om een poos uit de stad weg te zijn in de zomer. En we kunnen altijd zo terugrijden als we een avond uit willen ofzo. En dan wel af en toe een dagje weg... *mijmert*

sparen voor kleine kwaks of een ander huis O+ dan hoef ik niet naar het buitenland hoor...
Kwak
pi_129690961
V1z :*

Lijstje:

T: kleine banaan met beetje pindakaas
S: uur bootcamp
O: kwark met halve mango en watermeloen, chiazaadjes
L/D: rauwkostsalade vooraf, daarna paella, met wat stukjes stokbrood met alioli :9 2 wijntjes
T: ijsje; bosbessen en yoghurt

Vol :D
Be someone that makes you happy
pi_129692527
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Laureline het volgende:
En V1z,wat erg van je kat, hoe kan zoiets nu ineens gebeuren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129693089
He v1z, knuffel beetle maar extra goed.

Daglijstje
O dubbele boterham pindakaas
T stukje suikerbrood
T soep
T nog een stukje suikerbrood :@
D kipcurry met naan
T dropijsje
T roomyoghurt citroen
T glas groene ijsthee
pi_129693763
lijstje :9
O: halve boterham pindakaas
S: bootcamp, oei oei oei
L: veul kwark, banaan, bosbessen, chiazaadjes, havermout
T: boterham appelstroop
T: tucjes en een corona bij The Kik
D: quinoa salade met rauwe courgette, wortel, paprika, lente-uitjes en een beetje feta
pi_129693931
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor :*
pi_129694921
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor :*
^^

Lekker lijstje ook Anna :)
Be someone that makes you happy
pi_129696386
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor :*
Toch het eerste wat je doet...

Voor wie morgen vrij is. Eternal sunshine of the spotless mind op net 5.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129698260
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Toch het eerste wat je doet...

Voor wie morgen vrij is. Eternal sunshine of the spotless mind op net 5.
Leuke film! Vandaag was vicky christina barcelona op :)

Zo eens maar naar bed.
pi_129701338
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doen :*
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 06:39:44 #26
70532 loveli
N
pi_129705001
Dikke verkoudheid te pakken. Meh :')
/lief dagboek

[ Bericht 63% gewijzigd door loveli op 05-08-2013 08:11:50 ]
crap in = crap out
pi_129705640
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef An24 het volgende:
We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doen :*
Ook dat is geen enkele garantie, mijn lieve nijntje is bij de dierenarts 's nachts overleden -O- Ik voelde me toen juist heel machteloos omdat ik er niet bij was. Dierenarts had haar meegenomen en aan een infuus gelegd etc. Maar dat mocht niet meer baten.

Viz, dikke knuffel :* En natuurlijk trek je het je aan, een diertje leeft, geeft liefde en wil je ook oud zien worden en nog heel veel klungelige, vermakelijke en dappere dingen zien meemaken ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129706257
Oh, die ken ik nog niet, Puff. Maar zie dat Scarlett Johansson erin speelt dus, weet niet wat dat inhoud, maar is Scarlett Johansson, uhm, vraag je vriend maar... :')
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef An24 het volgende:

[..]

We kunnen samen proberen het probleem te achterhalen. Ik mail het fokkersforum wel even over de symptomen. En dan mailen we even over haar gedrag van de afgelopen week. En geef jezelf niet de schuld. De dierenarts had haar die nacht ook moeten houden, daar kan jij niets aan doen :*
Het plaagt me wel maar als ik er op doorga denk ik dat ik mezelf er ook alleen maar meer mee heb.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129706525
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Klinkt als noodlottige samenloop van omstandigheden.. Niet jezelf de schuld geven hoor :*
Dit. Knuffel. :*.

We hebben direct onze poezenoppas een berichtje gestuurd dat ie onze poes even extra moet knuffelen. :@.

De nieuwe auto is trouwens een Ford Fiesta geworden. Had alles erop en eraan en een lage kilometerstand, voor een zeer acceptabele prijs. We kunnen 'm de dag na onze vakantie ophalen.

Sparen voor kleine kwakjes. O+. Het dilemma hier is dat we hetzelfde doel hebben, maar ook een aantal reizen juist nog graag eerst met z'n tweeën willen maken. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129706606
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:
Oh, die ken ik nog niet, Puff. Maar zie dat Scarlett Johansson erin speelt dus, weet niet wat dat inhoud, maar is Scarlett Johansson, uhm, vraag je vriend maar... :')

[..]

Het plaagt me wel maar als ik er op doorga denk ik dat ik mezelf er ook alleen maar meer mee heb.
Ok, prima, dan laat ik het hier bij :Y
pi_129706883
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Ok, prima, dan laat ik het hier bij :Y
Waardeer het wel hoor, en snap ook dat jij er mee zit. Als het voor jou uitsluitsel geeft moet je dat ook gewoon doen.

Ik ga even wandelen want die telsell reclame op de achtergrond doet me bijna kotsen, "ik voelde me al 2 jaar ongezond maar dankzij de nutriblast voel ik me beter", blijkt het een kankerpatiënte te zijn.
WTF :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129707405
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik hoop het toch niet :P

En leuk voor Bill en d'r vrijert inderdaad! Al komt Barca niet in me op met wat ze als wensenlijstje had ;)
Nee klopt, maar O+ Spanje O+
En er is strand :s) alleen misschien niet de rust die we wilden, maar Spanjaarden vind ik vaak wel gezellig. En wel lekker eten en we kunnen zelf koken!

De vlucht naar Kroatië werd erg duur, hebben gekeken naar goedkope vluchten en daar zat Barcelona tussen.. En vervolgens geen hotel gezocht maar een huis van iemand.

Was gister toevallig eten met een vakantievriend van vroeger, hij komt uit Barcalona en zei dat de locatie en het huis waar we slapen echt fantastisch zijn.

O+ !!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_129707709
Barceloneta?! :)
Be someone that makes you happy
pi_129708311
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:31 schreef Nallie het volgende:
Barceloneta?! :)
Nee volgens mij niet, ik heb je een berichtje gestuurd!
Worry is a misuse of imagination
pi_129708338
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee klopt, maar O+ Spanje O+
En er is strand :s) alleen misschien niet de rust die we wilden, maar Spanjaarden vind ik vaak wel gezellig. En wel lekker eten en we kunnen zelf koken!

De vlucht naar Kroatië werd erg duur, hebben gekeken naar goedkope vluchten en daar zat Barcelona tussen.. En vervolgens geen hotel gezocht maar een huis van iemand.

Was gister toevallig eten met een vakantievriend van vroeger, hij komt uit Barcalona en zei dat de locatie en het huis waar we slapen echt fantastisch zijn.

O+ !!!!
Is el duderino een voetballiefhebber? Zo ja, tripje Camp Nou er bij doen!

Was even vergeten dat jullie geen auto hebben, rondreis aan de Adriatische kust zou dan namelijk perfect wezen met wat je beschreef.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129708532
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is el duderino een voetballiefhebber? Zo ja, tripje Camp Nou er bij doen!

Was even vergeten dat jullie geen auto hebben, rondreis aan de Adriatische kust zou dan namelijk perfect wezen met wat je beschreef.
Mogen de auto van m'n ouders wel lenen maar hij heeft geen rijbewijs en ik vind een uur rijden al best lang.

Nee gelukkig houdt hij niet van voetbal.
Worry is a misuse of imagination
pi_129708613
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet, ik heb je een berichtje gestuurd!
Oh ja, ook hele leuke buurt!
Barcelona O+
Be someone that makes you happy
pi_129708685
Als je Barcelona zat bent, kan je makkelijk de trein pakken naar 1 van de kleine strandjes/stadjes in het noorden :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129708871
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef _aurum_ het volgende:
Als je Barcelona zat bent, kan je makkelijk de trein pakken naar 1 van de kleine strandjes/stadjes in het noorden :Y
Ja of naar de Pyreneeën, of naar de leuke plekjes van de Costa Brava :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_129708956
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waardeer het wel hoor, en snap ook dat jij er mee zit. Als het voor jou uitsluitsel geeft moet je dat ook gewoon doen.

Ik ga even wandelen want die telsell reclame op de achtergrond doet me bijna kotsen, "ik voelde me al 2 jaar ongezond maar dankzij de nutriblast voel ik me beter", blijkt het een kankerpatiënte te zijn.
WTF :?
Mjah, het liefst wil ik weten of het iets met het fokken te maken heeft. Maar zoals ik al zei is Chloe de eerste, dus misschien is het gewoon beter als ik het ook laat gaan. Het kan gewoon een verschrikkelijk ongelukje zijn. Maar als ik van andere fokjes nog iets vervelend hoor ga ik wel onderzoeken.
pi_129709077
:') Ik doe deze maand mee aan een yogachallenge op instagram. De opdracht van vandaag:



Uhhh ja, I don't think so _O-

Maar ga het wel proberen en daar een foto van posten *O*
pi_129709573
is het al weekend :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129709624
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:37 schreef Skoap het volgende:
is het al weekend :D
Hier is hij nog niet voorbij ;)
pi_129709640
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Hier is hij nog niet voorbij ;)
_O_ heerlijk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129709692
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef An24 het volgende:
:') Ik doe deze maand mee aan een yogachallenge op instagram. De opdracht van vandaag:

[ afbeelding ]

Uhhh ja, I don't think so _O-

Maar ga het wel proberen en daar een foto van posten *O*
paar boeken en onder je kont en dan later wegsoepen :D :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:45:20 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129709734
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

paar boeken en onder je kont en dan later wegsoepen :D :P
:D

Aurum, de bon is binnen *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129709788
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

paar boeken en onder je kont en dan later wegsoepen :D :P
Goede tip ^O^
pi_129711848
Ben vorige week door enkel gegaan, Nike clinic vanavond zit er niet in, stom! En dit was mijn "100% week" Boohoo.

Wordt na werken/drinken/combi van werken en drinken de volgende dag/nacht wakker van kramp/pijn in kuiten. Dus probeer ook veeeeel te drinken. En neem af en toe ORS als het heeel warm was op werk (is daar warmer dan buiten)

Voel mij ook puffy (door de pil? door het weer? dropjes gegeten?)
Dus heb nu thee gezet van citroen en gemberwortel. Hopelijk is het vocht afdrijvend, het smaakt wel gezond :P

Ga misschien wel het circuitje doen op de sportschool..

Ik voel mij the blerch ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_129711866
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:21 schreef An24 het volgende:
:') Ik doe deze maand mee aan een yogachallenge op instagram. De opdracht van vandaag:

[ afbeelding ]

Uhhh ja, I don't think so _O-

Maar ga het wel proberen en daar een foto van posten *O*
Volgens mij kan ik dat niet eens qua lenigheid, laat staan qua kracht!
Worry is a misuse of imagination
pi_129712450
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik dat niet eens qua lenigheid, laat staan qua kracht!
Kracht is hier het probleem. Al ben ik vandaag erg stijf, omdat ik het aantal sessie per week aan het opvoeren ben en nu dus met spierpijn rond loop :X
pi_129712496
Billy hoe is het eigenlijk met die medicatie, doe je dat nog? werkt het een beetje?

Nog 6 weken tot mijn vakantie :D

Planning vandaag:
O: croissantje en plakje kaas, capuccino
T: 200 ml biogarde met rode bessen en perzik
L: salade met gekookt ei, bruin broodje ham
T: 2 blokjes pure choco, appel
D: varkensfilet, boontjes, gebakken aardappeltjes

B alleen 40 minuten fietsen
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:30:29 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129712833
Samen aftellen Perr?

Bleeeh voelen is vervelend Prob. Stukje wandelen of zwemmen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129712894
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Samen aftellen Perr?

Bleeeh voelen is vervelend Prob. Stukje wandelen of zwemmen?
:D Hoe lang moet jij nog wachten?
pi_129713119
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:
Billy hoe is het eigenlijk met die medicatie, doe je dat nog? werkt het een beetje?

Nog 6 weken tot mijn vakantie :D

Planning vandaag:
O: croissantje en plakje kaas, capuccino
T: 200 ml biogarde met rode bessen en perzik
L: salade met gekookt ei, bruin broodje ham
T: 2 blokjes pure choco, appel
D: varkensfilet, boontjes, gebakken aardappeltjes

B alleen 40 minuten fietsen
Nee want op andere medicatie reageerde ik een beetje raar en wilde ik even pauze. Nu heb ik morgen een afspraak voor nieuwe medicatie en gelijk coaching.
Worry is a misuse of imagination
pi_129713141
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Samen aftellen Perr?

Bleeeh voelen is vervelend Prob. Stukje wandelen of zwemmen?
Zwemmen doet juist pijn door de golven/druk op m'n banden.
Worry is a misuse of imagination
pi_129713302
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D

Aurum, de bon is binnen *O*
mooi! Laat je nog even weten wat je gehaald hebt? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129715255
Meldt :) met een knuffel voor viz en an voor poes ; ( en een fijne vakantie voor hen die het toekomt. Ik heb wel semi vakantie maar voor echte vakantie moet ik ook nog even afwachten... drukke week gehad, veel ingepakt en afgelopen zaterdag afscheidsfeest gehad! Heel veel mooie cadeau's gehad en het gevoel dat we worden omringd met lieve vrienden O+ En ik zag er goed uit, al zeg ik het zelf :P. Had mijn rode jurkje aan die goed staat bij mijn witte huid en mijn buikje werd goed verborgen :+. En weegdag: 69.3 niet ontevreden, bewust dagelijks 150 a 200 kcl meer gegeten omdat het vorige 2 weken wel erg snel ging en nogsteeds erg veel gezellige wijn avondjes gehad en toch 0.3 eraf :'). Beweging bestond uit wandelen en 6 kratten bier 3 verdiepingen omhoog( vol) / beneden(leeg) tillen. Morgen weer lijstjes :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129715500
Oja, iemand bekend met myfitness pall app? Had m gedownload ivm nog steeds geen laptop, maar ik mag geen onverzadigde vetzuren eten en na 3 halve paprika's een tomaat en een hele komkommer had ik nogsteeds geen vitamine C binnen :') en een eiwit is 15 kcal? Tevens ga ik over mijn aanbevolen hoeveelheid suiker met beetje fruit, maar 2 volle glazen fris tikt bijna niets aan qua suiker :'). Volgens mij moet ik gewoon alleen naar kcal kijken :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129715535
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:39 schreef Californium het volgende:
Oja, iemand bekend met myfitness pall app? Had m gedownload ivm nog steeds geen laptop, maar ik mag geen onverzadigde vetzuren eten en na 3 halve paprika's een tomaat en een hele komkommer had ik nogsteeds geen vitamine C binnen :') en een eiwit is 15 kcal? Tevens ga ik over mijn aanbevolen hoeveelheid suiker met beetje fruit, maar 2 volle glazen fris tikt bijna niets aan qua suiker :'). Volgens mij moet ik gewoon alleen naar kcal kijken :')
Dat programma werkt vooral met door gebruikers toegevoegde voedingswaarden en die blijven meestal steken op het toevoegen van kcal, eiwit, koolhydraten en vetten. En soms zelfs dat niet :X (mensen die alleen kcal toevoegen)

De 'bron' dus even goed controleren! En desnoods je eigen bevindingen toevoegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129715631
Ja zp staat mijn favo yoghurt, biocumulus blauw van zuiver zuivel erin voor 187 kcal/100 gr terwijl het er 67 zijn :'). Ik gebruik hem alleen voor kcals en probeer zoveel mogelijk te controleren of de scanner te gebruiken die erin zit.

[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 05-08-2013 15:32:20 ]
pi_129715676
Ah vandaar :) thx! Goed idee om het even na te lezen dan, die scanner is trouwens wel handig :)
!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:50:51 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129717602
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D Hoe lang moet jij nog wachten?
Achttien sept.

Ben vanavond alleen en ik heb in de winkel: wokkels, poffertjes, witte chocolade, tompouce, roomijs, slagroom, hamburgers en donerbrood in handen gehad en weer terug gelegd...

Eet nu bloemkool, kerriesaus, ovenpatat, kipfilet en zoetzure komkommersalade.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:19:27 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129718722
The Blerch O+

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129723291
Aardappeltjes met rozemarijn en knoflook uit de oven en witlof met kaas :9. Dadelijk nog een halve komkommer ipv kwark want als lunch een hele bak ah roomyoghurt naar binnen gewerkt ivm gebrek aan beter. En had ook nog een pakje wicky want we hadden ook wat klein bezoek op ons feestje en dit was nog over.
/ suiker.

Wel vanmiddag nog een halve paprika gehad dus mijn groentes haal ik wel :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129723440
Aftellen ^O^ Heb nog maar twee doordeweekse dagdiensten. Kan steeds wel iets verzinnen wat ik 'voor het laatst' ga doen :P
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 18:43:56 #66
70532 loveli
N
pi_129724086
Is er iemand met een iphone die kan uitleggen hoe je bestanden naar een windowscomputer kopieert? Kapotte iphone (touchscreen werkt niet) moet naar reparateur en voor die tijd wil de eigenaar de belangrijkste bestanden backuppen. Phone is te benaderen via compu.
/help
crap in = crap out
pi_129724392
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef loveli het volgende:
Is er iemand met een iphone die kan uitleggen hoe je bestanden naar een windowscomputer kopieert? Kapotte iphone (touchscreen werkt niet) moet naar reparateur en voor die tijd wil de eigenaar de belangrijkste bestanden backuppen. Phone is te benaderen via compu.
/help
Als je gaat syncen, maakt/vraagt hij toch om een back up te maken van alles?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 19:00:27 #68
70532 loveli
N
pi_129724595
Die backup is niet te vinden :')

Usererror enzo. Oude trage computer, stress, slechte combo. Mensen die alles van Linux snappen en zich nu met Windows en Apple vermoeien.

Als toeschouwer is het wel vermakelijk :@
crap in = crap out
pi_129726039
Ik hou me ook altijd wijselijk ver verwijderd van Apple producten. /geen hulp sorry
Gezien de variatie in intern geheugen zou je bijna denken dat het een SD (mini/micro) kaart is wat erin zit. Eerste google hit geeft ook aan dat bij het aansluiten het gewoon te benaderen moet zijn...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129726270
Apple O+

Lijstje:

T: stuk watermeloen
S: 25 km hometrainer in 1 uur en 15 min
O: havermout met banaan en cacao/kokos
L: salade van tomaat, komkommer, kikkererwten en een blikje tonijn aangemaakt met kwark en een beetje mayo
D: spetbh geitenkaas, spelbh gekookt ei en een grote bak rauwkostsalade met dressing van tahin
T: kwark met wat druiven denk ik
Be someone that makes you happy
pi_129726352
Be someone that makes you happy
pi_129726377
iTunes :r

Lijstje!

O - Griekse yoghurt, blauwe bessen, lijnzaad, drupje ahornsiroop
T - drie stukken galiameloen met rauwe ham
L - 2 speltbth met geitenkaas, honing en amandelschaafsel, 1 mini bth met roomboter en rosbief
T - eetlepel pindakaas
S - 30 min kracht/circuit
D - guacamole van 1 avocado, 200 gram cherrytomaten, 2 stronken witlof
T - stuk pure chocola
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129726963
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij hebt heul geen overgewicht...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129727142
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar jij hebt heul geen overgewicht...
Dat was ook niet mn boodschap :P vond t grappig plaatje :)
Be someone that makes you happy
pi_129727241
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

[..]

Dat was ook niet mn boodschap :P vond t grappig plaatje :)
Dus je geeft toe dat je de wereld plaagt met je aantrekkelijk, intelligent, grappig en dun zijn!? }:|

Leuk, heel leuk... }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129727255
}:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129727257
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je de wereld plaagt met je aantrekkelijk, intelligent, grappig en dun zijn!? }:|

Leuk, heel leuk... }:|
Mijn grap wat doe je :')

:'(
Be someone that makes you happy
pi_129727342
Als ik jou was had ik maar snel slagroomtaart gaan lopen eten... }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:16:16 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129727345
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:47 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Dus dat is het, gewoon mijn inherente Goedheid Voor De Maatschappij :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:17:00 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727374
Nallie, hoeveel is dat? Lijkt mij heel weinig maar weet natuurlijk niet de hoeveelheden.

Het is buiten nog 28 graden *O*

Trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129727379
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D

Dus dat is het, gewoon mijn inherente Goedheid Voor De Maatschappij :7
Kijk dit was de reactie waar ik op hoopte V1 :P

Ik hou niet zo van slagroomtaart... neem wel een stuk chocola ;)
Be someone that makes you happy
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:17:47 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727410
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je de wereld plaagt met je aantrekkelijk, intelligent, grappig en dun zijn!? }:|

Leuk, heel leuk... }:|
Vreselijk he, zo'n wijf :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129727420
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Nallie, hoeveel is dat? Lijkt mij heel weinig maar weet natuurlijk niet de hoeveelheden.

Het is buiten nog 28 graden *O*

Trusten
Het was niet heul weinig, maar wel aan de weinige kant inderdaad. Neem zo nog flinke bak kwark!
Be someone that makes you happy
pi_129727516
_O-

Ik heb het geprobeerd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dussss :+
pi_129727572
Tja :@ +je voor de poging _O_
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vreselijk he, zo'n wijf :{w
Billenkoek moet ze krijgen! }:|

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kijk dit was de reactie waar ik op hoopte V1 :P

Ik hou niet zo van slagroomtaart... neem wel een stuk chocola ;)
Heb m'n hele leven nog nooit aan een verwachting voldaan, zodra ik daarmee begin krijg ik daar dan vast weer commentaar op :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:21:45 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727574
Bij de Lidl trouwens de nepmona bitterkoekjes luchtige pudding gehaald voor mijn lief, lust zelf geen bitterkoekjes dus dat is wel makkelijk.
Maar ze hadden ook de smaak; aardbeienkwarktaart... en nu moet ik daar steeds aan denken :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:23:17 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129727644
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef An24 het volgende:
_O-

Ik heb het geprobeerd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dussss :+
_O_
Ik zou je doen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129727855
Maak daar een dikke + van _O_

/Tijd voor de slimste mens
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 5 augustus 2013 @ 20:29:37 #89
70532 loveli
N
pi_129727905
Boeken An, niet je Kindle.
crap in = crap out
pi_129728130
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef An24 het volgende:
_O-

Ik heb het geprobeerd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dussss :+
ik doe je dit volgens mij al niet na :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129729437
Mijn D. was een tomatensoep, herstel, bouillon, herstel, warm water met een smaakje, voor 7 euro 50 - zonder broodje overigens. Noes!

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:01:32 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129729565
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef anna82 het volgende:
Mijn D. was een tomatensoep, herstel, bouillon, herstel, warm water met een smaakje, voor 7 euro 50 - zonder broodje overigens. Noes!

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
Oeh bah...
Bij mij komen ze er niet zo makkelijk bij weg trouwens, kom aan mijn geld en kom aan goed eten.. die combinatie is fataal!!

Wij hadden bospaddosoep op het werk, zo dik dat het bijna pudding leek, heb er in totaal nog 300 ml kokend water bij gedaan O+ Just the way i like it voor maar 75 cent :D

Oja, slapen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129729623
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

_O_
Ik zou je doen :D
:')
pi_129729714
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef anna82 het volgende:
Mijn D. was een tomatensoep, herstel, bouillon, herstel, warm water met een smaakje, voor 7 euro 50 - zonder broodje overigens. Noes!

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
Gadver :X
pi_129729797
Met zout en peper wordt alles beter en ik hoefde niet zelf te betalen. Ik vind het vooral sneu voor de mensen die in zo'n ongeïnspireerde toko moeten werken. Nul liefde voor eten :'(
pi_129729873
En ik heb natuurlijk een D van 10 kcal gehad, dus dat is perfect voor m'n afvalplan!
pi_129730259
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef anna82 het volgende:
Mijn D. was een tomatensoep, herstel, bouillon, herstel, warm water met een smaakje, voor 7 euro 50 - zonder broodje overigens. Noes!

'Heeft het gesmaakt?'
'Ja hoor, prima'

Goed bezig!
Raar zijn die automatische antwoorden, he?!

Ober: "Eet smakelijk"
Ik: "Merci, jij ook!"

:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129730295
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef anna82 het volgende:
Met zout en peper wordt alles beter en ik hoefde niet zelf te betalen. Ik vind het vooral sneu voor de mensen die in zo'n ongeïnspireerde toko moeten werken. Nul liefde voor eten :'(
Waarom heb je niets gezegd dan? Als niemand iets zegt....
pi_129730321
Ik heb een nieuwe verslaving. Pokemon op de DS...

Nerdmodus +100 :7
Be someone that makes you happy
pi_129730384
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Raar zijn die automatische antwoorden, he?!

Ober: "Eet smakelijk"
Ik: "Merci, jij ook!"

:')
Die heb ik wel eens gehad toen ik bij iemand weg ging: "wel thuis" "jij ook!"

/schaamtelijk afdruipt

:')
pi_129730494
Zelfs als ik jarig ben heb ik dat... "Jij ook gefeliciteerd!" :')
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef Nallie het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving. Pokemon op de DS...

Nerdmodus +100 :7
:D
Ik heb een GBA emulator op de telefoon, dus soms poep ik heel lang :+
Kut Zubats }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:21:53 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129730553
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Die heb ik wel eens gehad toen ik bij iemand weg ging: "wel thuis" "jij ook!"

/schaamtelijk afdruipt

:')
Ohhh ik ook zo vaak :D

"Dank je wel!" (terwijl ik iets deed/gaf...)
"Eet ze!" (tegen restaurantmensen...)

/awkward-panda
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:23:01 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129730614
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef Nallie het volgende:
Ik heb een nieuwe verslaving. Pokemon op de DS...

Nerdmodus +100 :7
Oeeeh ik ook! :D Pokemon White, vriendje heeft Black, kunnen we Pokemon uitwisselen O+ </liefde> :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129730658
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Waarom heb je niets gezegd dan? Als niemand iets zegt....
Omdat het een hotelrestaurant was (keten) waar het niemand ene fuckledidledoo kan schelen en waar het bedienend personeel niets te zeggen heeft en er ook niets aan kan doen.

Wie ben ik dan om hun dag nog net een tandje rottiger te maken.
pi_129730788
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Omdat het een hotelrestaurant was (keten) waar het niemand ene fuckledidledoo kan schelen en waar het bedienend personeel niets te zeggen heeft en er ook niets aan kan doen.

Wie ben ik dan om hun dag nog net een tandje rottiger te maken.
Knap dat je zo denkt. Kijk als iets niet helemaal naar mijn smaak is, laat ik dit gaan. Maar met 7.50 voor een water met smaakje valt het waarschijnlijk zo mijn mond uit :+
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:28:35 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129730843
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Omdat het een hotelrestaurant was (keten) waar het niemand ene fuckledidledoo kan schelen en waar het bedienend personeel niets te zeggen heeft en er ook niets aan kan doen.

Wie ben ik dan om hun dag nog net een tandje rottiger te maken.
O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:30:19 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129730942
Of doei zeggen als iemand je begroet. En dankjewel als jij iets geeft idd :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:37:29 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129731264
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

Omdat het een hotelrestaurant was (keten) waar het niemand ene fuckledidledoo kan schelen en waar het bedienend personeel niets te zeggen heeft en er ook niets aan kan doen.

Wie ben ik dan om hun dag nog net een tandje rottiger te maken.
Dan zou ik zoiets zeggen als:"ik weet dat jij er ook niets aan kunt doen, maar deze soep is helaas absoluut oneetbaar." In een assertieve bui zou ik om een vervangend gerecht vragen.

OT: ik heb de zoute chips herontdekt :X
Na de vakantie weer normaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129731628
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
Boeken An, niet je Kindle.
:+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129731719
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:+
Haha, heb er overheen gelezen :D lol@ loveli
pi_129731748
Lijstje vandaag:

O: omelet van 2 eieren
T: 1/2 bak kwark met amandelen
L: rucola salade, zongedroogde tomaat, rode ui, parmezaanse kaas en kip
T: havermoutshake
D: zoete aardappel, broccoli en rundervink
S: yoga
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129733147
"Fuckledidledoo" hou ik er in!

"Goedemorgen!"
En u ook een fuckledidledoo-goede dag!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129733630
Wat eet je weinig nallster!

Pfff die tijd van de maand equals hongerlap
O. Croissantje, plakje kaas, nectarine, capuccino
T. Yoghurt met rode besjes
L. Salade met gekookt ei, broodje ham
T. Stuk chocolade
T. Banaan
D. 200gr aardappel, 150 gr vlees en 200 r sperzie bonen, bakje rauwkost
T. Bakje rijst met kokos :') zoete trek

Rond de 2000 kcals, enige B is een klein uurtje fietsen.
pi_129733982
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Perruche het volgende:
Wat eet je weinig nallster!

Pfff die tijd van de maand equals hongerlap
O. Croissantje, plakje kaas, nectarine, capuccino
T. Yoghurt met rode besjes
L. Salade met gekookt ei, broodje ham
T. Stuk chocolade
T. Banaan
D. 200gr aardappel, 150 gr vlees en 200 r sperzie bonen, bakje rauwkost
T. Bakje rijst met kokos :') zoete trek

Rond de 2000 kcals, enige B is een klein uurtje fietsen.
Rijst met kokos :9
Nou ik had last van mn maag en mn ontbijt was pas om 11.15 :P
Gister was t meer dan genoeg gelukkig :9

Onweer :o
Be someone that makes you happy
pi_129734676
Oh, ik was echt net thuis met de fiets voordat de buien losbarstten! Ik tel een zegeninkje!
pi_129734796
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef V1z0R het volgende:
"Fuckledidledoo" hou ik er in!

"Goedemorgen!"
En u ook een fuckledidledoo-goede dag!
Make the world a better place *muzieknootje*
pi_129734954
http://www.nu.nl/lifestyl(...)jaar-gelukkigst.html

over stoppen op je hoogtepunt gesproken :D (of hadden we het daar niet over?)

Bedtijd!
pi_129737530
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef anna82 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)jaar-gelukkigst.html

over stoppen op je hoogtepunt gesproken :D (of hadden we het daar niet over?)

Bedtijd!
Dacht over mager lijstje van Nallie-babe, An d'r origami, parkietje met de werkbank in de menie... kats gien neis under de sunne
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129737768
Ik was vanavond even wakeboarden. Precies voor de buien en onweer terug :)
En vanochtend gewogen, veel lichter geworden. Weet niet of t aan de weegschaal ligt, is andere. Heb zo'n 2-3 weken geen KT gedaan, weinig gesnoept, wel veel gecardioot/gesport en nu ineens 4 kg eraf. Als t klopt gaat t wel erg hard ineens.
Nu helemaal rozig van de lange dagen buiten.. Dus lekker slapen!
pi_129738774
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dacht over mager lijstje van Nallie-babe, An d'r origami, parkietje met de werkbank in de menie... kats gien neis under de sunne
Schatteken! :D

Werkbank in de menie? Echt ja? Nea fan heard!
pi_129739335
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Schatteken! :D

Werkbank in de menie? Echt ja? Nea fan heard!
He'k heurt... Mut nogal voak veurkomm'n.
Kriegt ze de onderbokse in 'n knuppe en zulks.

;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129739698
Wa'k schier vergeet'n oe 'n neuver deerntie te neumen :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 05:08:11 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129743228
Wat een noodweeer vannacht en dan hoor je de knmi niet met een code :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 05:21:07 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129743237
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 05:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een noodweeer vannacht en dan hoor je de knmi niet met een code :')
Dat is toch altijd zo :D. Als KNMI een code afgeeft voor noodweer, kan je best een bbq houden :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129743502
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:25 schreef V1z0R het volgende:
Wa'k schier vergeet'n oe 'n neuver deerntie te neumen :@
'Nuver' bestjut 'frjemd' by us thus :D

Goedemorgen!
pi_129743519
Mogge!
Hier geen buien gehad. Wel miezer.
pi_129743724
Het noodweer was tof. Freud heeft als een klein kind voor het raam staan kijken en toffe onweer foto's gemaakt.
pi_129744156
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 07:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

'Nuver' bestjut 'frjemd' by us thus :D

Goedemorgen!
Bij oes is een nuvere een aparte, een fremde een toerist. Maar das soms bijna hetzelfde.
Heb de stute op dus ik ga die kant op.
pi_129744346
Werkbank in de menie? Hoeveel?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:17:24 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129744551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:00 schreef Perruche het volgende:
Werkbank in de menie? Hoeveel?
Zal het bij 1 werkbank houden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129744922
Ik snap niet zo goed waarom afspraken altijd later moeten beginnen..
Worry is a misuse of imagination
pi_129744958
En ik een kwartier eerder aanwezig moet zijn
Worry is a misuse of imagination
pi_129744978
T. naar Schiphol gebracht. Raar leeg huis zo ineens. Zal wel even wennen worden. Wel beter voor het afvallen, ik kook toch altijd wat uitgebreider als het niet alleen voor mezelf is en sta al een week stil. Gisteren ook even niet gelowcarbt vanwege afscheidsdiner.

O1: gekookt ei
O2: gehaktballetje
L: kropsla met ui, geitenkaas, bacon en dressing
T: komkommer met philadelphia en verse kruiden
T: wodka, biefstukworst
D: schouderkarbo, bloemkoolpuree en kropsla, ui en tomaat
pi_129744998
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:39 schreef Probability het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom afspraken altijd later moeten beginnen..
dat is de vraag van mijn leven :')

En hoe ik kan dealen met de dikke ergenis die het mij geeft als ik zit te wachten....op andere mensen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129745012
Ah dat zal wel wennen worden.. Wanneer zie je hem weer? Hij was hier best lang hè?
Worry is a misuse of imagination
pi_129745015
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:42 schreef conleche het volgende:
T. naar Schiphol gebracht. Raar leeg huis zo ineens. Zal wel even wennen worden. Wel beter voor het afvallen, ik kook toch altijd wat uitgebreider als het niet alleen voor mezelf is en sta al een week stil. Gisteren ook even niet gelowcarbt vanwege afscheidsdiner.

O1: gekookt ei
O2: gehaktballetje
L: kropsla met ui, geitenkaas, bacon en dressing
T: komkommer met philadelphia en verse kruiden
T: wodka, biefstukworst
D: schouderkarbo, bloemkoolpuree en kropsla, ui en tomaat
goed voor de lijn, slecht voor de liefde :P Heb je al plannen wanneer je T weer ziet dan?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129745046
Halleluja! Ik heb weer een werkende modem in huis! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129745067
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:44 schreef Probability het volgende:
Ah dat zal wel wennen worden.. Wanneer zie je hem weer? Hij was hier best lang hè?
Drie maanden! (Dat is hoelang een toeristenvisum voor Europa duurt) En geen idee wanneer weer. Ik heb niet in de planning staan om dit jaar nog ergens ver weg te reizen, heb nog weekendjes Parijs en Rome in het verschiet en nog een dag of 10 Agde en dat is het wel. Maar goed, dat kan bij mij wel ieder moment weer veranderen. :P
pi_129747930
Planning?
O: volkoren bth, gebakken ei, tomaat, capuccino
T: 100 ml yoghurt met aardbeien en 20 gr havermout en 15 gr pecannoten
L: broodje ham of kip, salade met tomaat/komkommer etc
T: appel en banaan
D: uit! vast wel 3 gangen met wijn, ofzo.

B: 20 minuten fietsen en lesje spinning
pi_129748818
Ongeveer lijstje voor vandaag:

O: spelt zuurdesembrood met boter en kaas en een gekookt eitje
T: koffie met slagroom
L: broccoli met garnalen
T: niets, late lunch, wil yoga doen vandaag
S: uur en kwartier yoga, als werk het toe laat
D: nog even kijken wat ik wil eten, want Freud gaat met een vriend uit eten :9 Wacht...ik heb witlof en ham in huis :o
pi_129749131
Mn oven doet t weer :D wat zal ik eens gaan bakken... :9
Be someone that makes you happy
pi_129749232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:22 schreef Nallie het volgende:
Mn oven doet t weer :D wat zal ik eens gaan bakken... :9
Verschrikkelijk als zo'n ding kapot gaat. Hoe lang heb je zonder gezeten?

Bakken O+
pi_129749272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Verschrikkelijk als zo'n ding kapot gaat. Hoe lang heb je zonder gezeten?

Bakken O+
Een maand :') Dus best lang

Alleen de grill deed t nog, verder kwam ie tot 60 graden...

Oven O+
Be someone that makes you happy
pi_129749493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Een maand :') Dus best lang

Alleen de grill deed t nog, verder kwam ie tot 60 graden...

Oven O+
haha, herkenbaar, dat had ik een paar maanden geleden. Ik kan ook weer bakken, maar ik vrees dat er binnenkort een nieuwe moet komen :'(
pi_129749587
lijstje!
O the usual
L een witte pistolet (zeh evilness) met kaas en ei, salade van tomaat, komkommer, paprika, radijs, uitje
D denk een pastaatje van de julia's

Nou :Y)
pi_129749721
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 07:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

'Nuver' bestjut 'frjemd' by us thus :D

Goedemorgen!
quote:
mooi nuver
Gekke Friezen :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:45:22 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129749878
Ello!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129750187
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ello!

[ afbeelding ]
Ohw... Die is mooi O+
pi_129751091
Oh ik geloof dat ik te vroeg heb gejuicht :')
Ze bakken heul niet goed :'(
Be someone that makes you happy
pi_129751264
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dat is de vraag van mijn leven :')

En hoe ik kan dealen met de dikke ergenis die het mij geeft als ik zit te wachten....op andere mensen :')
Stom hè
Worry is a misuse of imagination
pi_129751302
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Drie maanden! (Dat is hoelang een toeristenvisum voor Europa duurt) En geen idee wanneer weer. Ik heb niet in de planning staan om dit jaar nog ergens ver weg te reizen, heb nog weekendjes Parijs en Rome in het verschiet en nog een dag of 10 Agde en dat is het wel. Maar goed, dat kan bij mij wel ieder moment weer veranderen. :P
Haha :P

Ach dat is ook niet vervelend
Worry is a misuse of imagination
pi_129751338
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef An24 het volgende:
_O-

Ik heb het geprobeerd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dussss :+
Haha :D
Worry is a misuse of imagination
pi_129751396
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:
Billy hoe is het eigenlijk met die medicatie, doe je dat nog? werkt het een beetje?

Nog 6 weken tot mijn vakantie :D

Planning vandaag:
O: croissantje en plakje kaas, capuccino
T: 200 ml biogarde met rode bessen en perzik
L: salade met gekookt ei, bruin broodje ham
T: 2 blokjes pure choco, appel
D: varkensfilet, boontjes, gebakken aardappeltjes

B alleen 40 minuten fietsen
Ik was een maand gestopt! Toevallig nu weer een afspraak gehad met de medicijnman, ik krijg Dex & ritalin mag ik per dag kijken of ik iets neem en welke

-edit-

O ik had al geantwoord :')
Worry is a misuse of imagination
pi_129751584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:20 schreef Nallie het volgende:
Oh ik geloof dat ik te vroeg heb gejuicht :')
Ze bakken heul niet goed :'(
Noes! :'(
  Vis een optie? dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:38:03 #155
70532 loveli
N
pi_129751708
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:28 schreef Probability het volgende:
O ik had al geantwoord :')
:D!
crap in = crap out
pi_129755839
_O_ @ de yoga poging van An :D.

Lijstje:
O: kwark met zonnebloempitten, blauwe bessen en beetje intens pure hagelslag (11.30)
L: geitenkaas salade met 2 grote plakken geitenkaas, druiven, appel, walnoten, zongedroogde tomaten. Cola Light (14.30)
T: appel
T: geen idee, misschien een ijsje
D: zeewolf _O_ met halve rode en gele paprika, komkommer, radijsjes ivm ons al uitgebreide en goed gevulde lunch.
T: kwark met blauwe bessen

Nu beginnen aan 2 van mijn doelen van de komende 5 jaar. Boekjes lezen :W
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:28:13 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129757286
Zeewolf :D

Ik heb vandaag honger :') Heb dit al op:

O: twee sneetjes speltbrood met pindakaas
T: grote hand elitehaver
L: snee speltbrood met eiersalade van 3 eieren, kruiden en yoghurtmayo
T: lychees

Hm nou zo op zicht valt het best mee. Maar ben de hele tijd 'zoekende', zeg maar :+ Maar goed dat ik geen chocola of koekies in huis heb :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:36:26 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129757541
Zee wolf is zo lekker, zeeduivel nog lekkerder.

Zit heerlijk in de tuin, straks sperziebonen, roergebakken spinazie met ui , en champignons
Haasbiefsuk gebakken in roomboter en wst olijfolie. In de jus daarvan nog wat champignons, ui en knoflook aanbakken.
Met gekookte opperdoeze, met de jus natuurlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:37:38 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129757579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeewolf :D

Ik heb vandaag honger :') Heb dit al op:

O: twee sneetjes speltbrood met pindakaas
T: grote hand elitehaver
L: snee speltbrood met eiersalade van 3 eieren, kruiden en yoghurtmayo
T: lychees

Hm nou zo op zicht valt het best mee. Maar ben de hele tijd 'zoekende', zeg maar :+ Maar goed dat ik geen chocola of koekies in huis heb :P
Zoekende, dat is het juiste woord
Heb dan iid ook niks lekkers gehaald
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129757589
Maria! http://imgur.com/gallery/yCe2y

Uniek, biefstuk nooit in olijfolie ;) dat verbrand voordat het op juiste temperatuur kan komen.
Heel, HEEL fout is biefstuk het lekkerst gebakken in spekvet en als je dan natijd de champignons erin bakt krijg je een culinair orgasme. /ik heb niets gezegd O~)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:41:20 #161
70532 loveli
N
pi_129757692
Ganzevet :9
crap in = crap out
pi_129757776
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:37 schreef V1z0R het volgende:
Maria! http://imgur.com/gallery/yCe2y

Uniek, biefstuk nooit in olijfolie ;) dat verbrand voordat het op juiste temperatuur kan komen.
Heel, HEEL fout is biefstuk het lekkerst gebakken in spekvet en als je dan natijd de champignons erin bakt krijg je een culinair orgasme. /ik heb niets gezegd O~)
Welke olie gebruik jij dan, vergine olijfolie (niet extra vergine) heeft en rookpunt van 216 graden. Dat is toch best heet?
pi_129757800
biefstuk bak je het best in boter met olie is me ooit verteld. De olie schijnt juist heter te kunnen worden dan boter. Maar of dit klopt.. Ik doe het altijd wel trouw :D
Lekkerst vind ik even 2-3 minuten per kant en dan nog 15-20 minuten in alufolie in oven. De oven kan op lage temperatuur, dus nallies 60 graden oven is dan perfect ;)
pi_129757922
Ganzevet is ook lekker, maar moeilijker te krijgen...
Makro heeft het nog toch?!

Nu heb ik zin in gebakken nieuwe aardappelen gebakken met ganzevet en rozemarijn met een dikke klodder Zaanse mayonaise :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Welke olie gebruik jij dan, vergine olijfolie (niet extra vergine) heeft en rookpunt van 216 graden. Dat is toch best heet?
Vergine, maar op vol vuur verbrand dat als de neten bij mij. :@
Gebruik het dan ook alleen maar voor salades
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:51:03 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129757969
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:37 schreef V1z0R het volgende:
Maria! http://imgur.com/gallery/yCe2y

Uniek, biefstuk nooit in olijfolie ;) dat verbrand voordat het op juiste temperatuur kan komen.
Heel, HEEL fout is biefstuk het lekkerst gebakken in spekvet en als je dan natijd de champignons erin bakt krijg je een culinair orgasme. /ik heb niets gezegd O~)
Ohhh die konijnhond is echt FANTASTISCH :D

Ik noem dit trouwens altijd konijnhondjes, vanwege de oren :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129757976
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:45 schreef the85mc het volgende:
biefstuk bak je het best in boter met olie is me ooit verteld. De olie schijnt juist heter te kunnen worden dan boter. Maar of dit klopt.. Ik doe het altijd wel trouw :D
Lekkerst vind ik even 2-3 minuten per kant en dan nog 15-20 minuten in alufolie in oven. De oven kan op lage temperatuur, dus nallies 60 graden oven is dan perfect ;)
Ja lach jij maar om mijn oven :P

Biefstuk :9
Ik heb voor vanavond kippenpoten gehaald bij de slager..
Die hoeven niet in de oven, maar kunnen in de magnetron :')
Be someone that makes you happy
pi_129758032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja lach jij maar om mijn oven :P

Biefstuk :9
Ik heb voor vanavond kippenpoten gehaald bij de slager..
Die hoeven niet in de oven, maar kunnen in de magnetron :')
Is dat lekker? kan je ze dan niet beter in de pan bakken met deksel erop?
pi_129758068
:o jij hebt een magnetron, Nallie?!
Grill deed het nog toch? Braadslee met boter en kruiden en grillen die hap! Lekkere velletjes en zo :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohhh die konijnhond is echt FANTASTISCH :D

Ik noem dit trouwens altijd konijnhondjes, vanwege de oren :')
Franse buldogs :') die dingen ruften van hier tot gunder.

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 06-08-2013 17:00:04 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129758115
Ze zijn al klaar zeg maar. Zitten in speciale zak. Doe ik ze inderdaad nog ff kort onder de gril daarna.
De slager zegt dat t lekker is dus ik geloof m.
Heb een combi-oven en magnetron doet t nog wel... Hoera.
Be someone that makes you happy
pi_129758173
Nallie d'r "Hoera"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:05:44 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129758365
Klein scheutje olijfolie (niet vierge natuurlijk) om de temperatuur iets hoger te kunnen krijgen icm roomboter..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129758703
Ik ga vanavond aan het googlen, moet een reden zijn dat er wisselende resultaten zijn wat betreft olijfolie...
Zag al een keuringsdienst van waarde aflevering dus die even kijken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129759799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:16 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga vanavond aan het googlen, moet een reden zijn dat er wisselende resultaten zijn wat betreft olijfolie...
Zag al een keuringsdienst van waarde aflevering dus die even kijken.
OLIE kan doorgaans heter worden dan boter, maar ik gebruik dan bij biefstuk en scheutje neutrale olie zoals zonnebloem of rijst of arachide. Ga daar mn biefstuk niet verpesten met olijfolie :N :r
Kwak
pi_129760057
Je moet de biefstuk door de boter blijven sleuren, zodat het niet de kans krijgt te verbranden. Nog beter is om geklaarde boter te gebruiken, maar daar ben ik meestal te lui voor.
pi_129760242
Enig zoekwerk:
<1% zuurgehalte extra vergine/vierge
<2% zuurgehalte vergine/vierge
/productiemaatstaven, kwaliteitskeuring bij duurdere Italiaanse merken komt het niet per se door

Wordt dus veelal mee gesjoemeld, vermenging met andere oliën en chemische zuurgraadverlaging.
"Echte" olijfolie kun je perfect mee bakken maar is een unicum qua olie. Om in Nederland olijfolie te krijgen om in te bakken is vrij moeilijk omdat het door het transport al vaak teveel bewogen is.

Bertolli == Carbonell, allebei Spaans/vermengd met Tunesische olijfolie, door de Italianen getest en zou niet mogen verkocht worden als extra vierge. Teveel bezinksel en te zuur qua smaak.

Conclusie: Ik heb slechte olijfolie in huis, prima voor salades maar totaal niet om in te bakken. Olijfolie om dingen als biefstuk in te bakken betaal je hoofdprijs voor, kun je er wel biefstuk in bakken heb je iets dat grotendeels is vermengd, of je moet zo'n 20,- per liter hebben betaald.

Van echte olijfolie raken wij uit noordwest Europa nog steeds aan de schijt, maar omdat het meestal een mengsel is wat wij in de schappen vinden niet meer :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129760410
V1z O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129760450
Had ik al gezegd :r olijfolie :r ?
Kwak
pi_129760547
Biefstuk hoort natuurlijk gewoon in echte boter gebakken te worden, met champignons O+

Damn, daar heb ik nu trek in :o
Ja doei.
pi_129760587
Lekkere olijfolie :9 in spanje bakken ze er alles mee smaakt prima. Wij gebruiken gewoon die van de lidl gaat prima. Niet voor frituren natuurlijk.

Kwak waarom vind je dat zum kotsen? Ook als dressing?
pi_129760605
Dubbel :D
pi_129760613
Tweedubbel!

Zo boeiend was t niet :')
pi_129760620
Kutmebsen! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129760622
Ik zou liever nooit meer biefstuk eten dan nooit meer olijfolie :')

Irritante mensen in de trein :')
pi_129760672
Is wel een scherpe helling qua propositie die je stelt, Perr :o
Ik ben nog aan het denken...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129760725
Duivelin! }:|
Ben er nog niet uit
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129760741
Alleen rundsbief he, tonijn struisvogel paard tellen niet!
pi_129760764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:21 schreef Perruche het volgende:
Alleen rundsbief he, tonijn struisvogel paard tellen niet!
Paardenbiefstuk is toch lekkerder dan runderbiefstuk. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129760820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:21 schreef Perruche het volgende:
Alleen rundsbief he, tonijn struisvogel paard tellen niet!
Oh, oh, oh?! Dat maakt het goed?!

Als agnost kon ik existentiële vragen achter me laten. Kom jij aanzetten met dit.

}:|

Trut! :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:27:58 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129760895
Geen dilemma voor mij *O*

Biefstuk :{w :r. Sowieso vlees dat nog rauw-achtig is *ril*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129760915
Kippenpoten O+ velletje op de kippenpoten O+ O+

Dat maakt mn lijstje:

O: overnight oats met banaan
L: dubbele rijstwafel kip/mayo, dubbele rijstwafel geitenkaas + salade van tomaat, komkommer en kikkererwten met beetje olijfolie, peper en zout
T: koffie verkeerd, mislukt zelfgemaakt koekje :')
D: 2 kippenpoten met een yoghurtsausje, zoete aardappel en halve aubergine
S: uur boksen
T: kwark met een nectarine
Be someone that makes you happy
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:29:12 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129760940
Nou het was heerlijk en zo ongelooflijk botermals... Mes gleed erdoor heen, mooi stukje haasbief, heelrijke jus.

Knapperige kippenvel O+ Owwwwwwwwwwww, me wants.
Dat is zo mogelijk nog lekkerder, halve kip eronder O+

Alles op zijn tijd :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129761385
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen dilemma voor mij *O*

Biefstuk :{w :r. Sowieso vlees dat nog rauw-achtig is *ril*.
Sirloin, rauw gebakken met half mesje kruidenboter en champignons erop, gebakken aardappels waarmee je het nat er van opschept.
Toe een schaal vol spruitjes, bloemkool en sperziebonen met gezout spek in een groentesausje.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129761410
/Buik met een reden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:51:31 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129761603
V1 is turning me on with his dirty talk :9~

Ik ga maar douchen voor ik naar de winkel fiets voor alle ongezonde meuk die er maar is }:|
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129761985
Ik zei gister nog tegen lief dat ik ergens deze week kippenpoten op de bbq wil grillen en ik denk dat ik dit weekend voor de beercan chicken ga :Y

Velletjes :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129762318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef V1z0R het volgende:
Wordt dus veelal mee gesjoemeld, vermenging met andere oliën en chemische zuurgraadverlaging.
"Echte" olijfolie kun je perfect mee bakken maar is een unicum qua olie
Ik las ergens dat olijfoliehandel een soort maffiapraktijk is, waarbij er veel olijfolie met andere olie wordt vermengd en dat levert uiteindelijk meer geld op dan handel in drugs :') Echt zuivere olijfolie is waarschijnlijk niet te krijgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129762444
Zij die is afgevallen op vakantie groet u! :7 Zit wel weer op hetzelfde punt waar ik telkens rond blijf schommelen het laatste half jaar, dus nu eens even doorzetten. Maar goed, eerst die jetlag maar eens uit mijn lijf. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129763444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las ergens dat olijfoliehandel een soort maffiapraktijk is, waarbij er veel olijfolie met andere olie wordt vermengd en dat levert uiteindelijk meer geld op dan handel in drugs :') Echt zuivere olijfolie is waarschijnlijk niet te krijgen.
Prijzen waarvoor het verkrijgbaar is kloppen dus ook niet. Bent 25kg olijven nodig voor 4l olijfolie, zijn 3 mensen al uur voor bezig het te oogsten. Dat koop je niet in een 0,7l fles voor 4,-...
Vierge, of extra vierge dus helemaal niet.

Misschien wel te verkrijgen maar niet in de supermarkt :P

Zijn niet eens maffiapraktijken want compleet legaal en dan heeft de EU vrij strenge richtlijnen. Van 't weekend nog verhelderende docu gezien over gen-aanpassingen in eten uit Australië. Dat volk kweekt dus zo efficiënt mogelijk allerlei groente en grassoorten zodat ze koeien net zo snel kunnen laten groeien op gras als op mais.Hier verboden want gen-aanpassing maar zijn wel graskoeien, en mais-koeien mogen hier wel en een Li heeft aardig wat stukjes geplaatst over waarom je geen mais-koe wilt hebben.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129763681
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:17 schreef Perruche het volgende:
Ik zou liever nooit meer biefstuk eten dan nooit meer olijfolie :')

Irritante mensen in de trein :')
Ik ook!!!! (Liever olie dan biefstuk, ik ben niet irritant, nou ja zit iig niet in de trein :'))
Worry is a misuse of imagination
pi_129763833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:17 schreef Perruche het volgende:
Ik zou liever nooit meer biefstuk eten dan nooit meer olijfolie :')

Hier nog 1! Vloeibaar goud O+ :9
pi_129763854
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:14 schreef Goodbye het volgende:
Zij die is afgevallen op vakantie groet u! :7 Zit wel weer op hetzelfde punt waar ik telkens rond blijf schommelen het laatste half jaar, dus nu eens even doorzetten. Maar goed, eerst die jetlag maar eens uit mijn lijf. :P
Welkom thuis! :D
Sterkte met je jetlag, gefeliciteerd met je gewichtsverlies en ik wacht vol ongeduld op de foto's :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:55:30 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129764059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Welkom thuis! :D
Sterkte met je jetlag, gefeliciteerd met je gewichtsverlies en ik wacht vol ongeduld op de foto's :P
datte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:56:13 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129764086
Ben nog maar bij masterchef australia S5 E17 :')
Moet meer vrij :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129764119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Welkom thuis! :D
Sterkte met je jetlag, gefeliciteerd met je gewichtsverlies en ik wacht vol ongeduld op de foto's :P
En dit ^!
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Hier nog 1! Vloeibaar goud O+ :9
Blijkt dus dat olijfolie niet goudkleurig is. :P Het is groen! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129764357
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En dit ^!

[..]

Blijkt dus dat olijfolie niet goudkleurig is. :P Het is groen! :D
Si! Maar ik blijf het lekker zeggen, voor mij blijft het goud (waard) :6 ;)
pi_129764661
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Si! Maar ik blijf het lekker zeggen, voor mij blijft het goud (waard) :6 ;)
Gezien alles wat ik heb gelezen over vlees zou ik bijna vegetarisch zijn, ben ik op lange na niet :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129765120
Zeewolf was nom :9.

Myfitnesspall zegt 1640 kcal. Tevreden :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129766222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gezien alles wat ik heb gelezen over vlees zou ik bijna vegetarisch zijn, ben ik op lange na niet :+
:+

Hier scheelt het niet veel :@
pi_129767735
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef An24 het volgende:

[..]

:+

Hier scheelt het niet veel :@
Hier weinig.

Veel wat geschreven is gaat over een deel van waardigheid tegenover dieren. Die dat geschreven hebben zijn nog nooit wezen kijken waar ze over schrijven.
Een kip verdient waardigheid!? Een haantje verkracht z'n moeder, zusje, zelfs een broertje... Gooi eens een ei kapot in een ren, nog geen 3 seconden en het is opgegeten.
Kippen zijn domme, incestueuze, necrofiele verkrachters...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129767823
Die beschrijving nodigt ook niet uit ze te eten :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129767958
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hier weinig.

Veel wat geschreven is gaat over een deel van waardigheid tegenover dieren. Die dat geschreven hebben zijn nog nooit wezen kijken waar ze over schrijven.
Een kip verdient waardigheid!? Een haantje verkracht z'n moeder, zusje, zelfs een broertje... Gooi eens een ei kapot in een ren, nog geen 3 seconden en het is opgegeten.
Kippen zijn domme, incestueuze, necrofiele verkrachters...
Ben er ook niet principieel in. Ja om gezondheidsredenen. Ik voel me beter, fitter en minder bloated als ik weinig vlees eet. Veel vlees eten werkt bij mij ook ontstekingsbevorderend. En ik leer steeds meer over het gebruik van andere proteinen, zoals bonen/ peulvruchten etc.

Vind het wel prima zo O+
pi_129767991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:16 schreef V1z0R het volgende:
Die beschrijving nodigt ook niet uit ze te eten :+
_O-
pi_129768265
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:20 schreef An24 het volgende:

[..]

_O-
Als ik een politieke agenda achter me had gehad kreeg ik misschien een 1/10e Lee Harvey-oplossing.
Ik verzet me gewoon tegen kippen! }:|

Bennen kutbeesten! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129768272
Kip :9

Wij hadden vroeger kippen thuis. Die gingen elkaars poten dan helemaal stuk pikken.
Kannibalen!
Be someone that makes you happy
pi_129768846
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Nallie het volgende:
Kip :9

Wij hadden vroeger kippen thuis. Die gingen elkaars poten dan helemaal stuk pikken.
Kannibalen!
Zo begint het!

Kippen zijn geen probleem, zijn de goeden die onder de slechten lijden...
Krijg je extremistische kippisme, kipmams uit saudi-kipmenistan! Internaten waar ze een agressieve vorm van de kiplam onderwijzen.
Kip valt niet ver van de vijgenboom...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129768871
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zo begint het!

Kippen zijn geen probleem, zijn de goeden die onder de slechten lijden...
Krijg je extremistische kippisme, kipmams uit saudi-kipmenistan! Internaten waar ze een agressieve vorm van de kiplam onderwijzen.
Kip valt niet ver van de vijgenboom...
:D ik dacht de olijfolieboom :P
Be someone that makes you happy
pi_129768987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

:D ik dacht de olijfolieboom :P
Da's de schaap valt niet ver van de fetafabriek...
Ik dacht dat jullie westerlingen onderwijst waren. :N
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:43:57 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129769079
Een goede kip valt niet van het spit :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129769080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Da's de schaap valt niet ver van de fetafabriek...
Ik dacht dat jullie westerlingen onderwijst waren. :N
Das een broodje schaap-verhaal :7
Be someone that makes you happy
pi_129769239
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Das een broodje schaap-verhaal :7
Zoals een D66-er in de gracht poept, poept 'ie thuis... /klare taal! :Y

Uniek O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:51:24 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129769419
Broodje schaap, kiplam _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:54:04 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129769522
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129770366
Kip met knapperig velletje :9

Mijn wonderschone lijstje:

O - griekse yoghurt, blauwe bessen, pindakaas
T - cracker geitenkaas, 3 schijven meloen met rauwe ham
T - 5 mozzerella/tomaathapjes, half stokbrood met kruidenboter/krabsalade/garnalensalade/alioli
T - ham/kaascroissant, 2 slices pizza funghi
T - 6 wijn, minimagnum tiramisu

Lord :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129770408
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:12 schreef Novem het volgende:
Kip met knapperig velletje :9

Mijn wonderschone lijstje:

O - griekse yoghurt, blauwe bessen, pindakaas
T - cracker geitenkaas, 3 schijven meloen met rauwe ham
T - 5 mozzerella/tomaathapjes, half stokbrood met kruidenboter/krabsalade/garnalensalade/ailioli
T - ham/kaascroissant, 2 slices pizza funghi
T - 6 wijn, minimagnum tiramisu

Lord :')
Lekker hoor!
Geen bladerdeeg? :P
Be someone that makes you happy
pi_129770438
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lekker hoor!
Geen bladerdeeg? :P
Dat komt morgen ;'(
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:14:47 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129770449
Oeh wij krijgen donderdag helemaal vers die dag geplukt:
2 kg sperziebonen
2 kg wortelen
1 kg radijs
4 courgettes
1 kg blauwe bessen
1 kg rode bieten
4 kroppen sla
4 komkommers
1 kg tomaten

Kunnen we weer 2 dagen vooruit :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:15:41 #228
70532 loveli
N
pi_129770487
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Ben er ook niet principieel in. Ja om gezondheidsredenen. Ik voel me beter, fitter en minder bloated als ik weinig vlees eet. Veel vlees eten werkt bij mij ook ontstekingsbevorderend. En ik leer steeds meer over het gebruik van andere proteinen, zoals bonen/ peulvruchten etc.

Vind het wel prima zo O+
Gevogelte is niet ontstekingsbevorderend, rood vlees wel. Omega-3 (en bepaalde andere vetzuren) zijn ontstekingsremmend. Weten wat voor jou werkt O+
crap in = crap out
pi_129770701
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Gevogelte is niet ontstekingsbevorderend, rood vlees wel. Omega-3 (en bepaalde andere vetzuren) zijn ontstekingsremmend. Weten wat voor jou werkt O+
Gevogelte eet ik ook regelmatig. Kip is te lekker :9

En vetzuren neem ik idd ook veel. Tis wat uitzoekwerk, maar dan heb je ook wat :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:30:23 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129771204
Kip is ook lekker, in bijna alle vormen ook lever :9

Bij "all you can eat" eet ik altijd: kipfilet, biefstukjes, varkenshaas, gamba's, garnaaltjes, visfilet, surimi, inktvis, gegrilde: tong, zalm, kotelet, gamba, kipkarbonade
Dan komt de kipkarbonade en kipfilet, tong, gamba (alle wijze) er toch altijd als lekekrste uit.

Oww en van alles maar een hapje natuurlijk.. meestal pik ik het bij anderen uit het bord om te proeven O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129772066
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Kip is ook lekker, in bijna alle vormen ook lever :9

Bij "all you can eat" eet ik altijd: kipfilet, biefstukjes, varkenshaas, gamba's, garnaaltjes, visfilet, surimi, inktvis, gegrilde: tong, zalm, kotelet, gamba, kipkarbonade
Dan komt de kipkarbonade en kipfilet, tong, gamba (alle wijze) er toch altijd als lekekrste uit.

Oww en van alles maar een hapje natuurlijk.. meestal pik ik het bij anderen uit het bord om te proeven O+
Jij eet alles :{w

Noem eens de dingen die je niet eet, naast kokos :6 :')
pi_129772090
Ohai! Uiteten was sheerlijk en licht tot het toetje kwam. TE lekker :')
pi_129773582
Ik vind de smaak van olijfolie Veel te overheersend. Ik houd dan ook niet van olijven (voor wie het vroeg). Ik vind in Spanje Veel dingen ook niet zo lekker :@
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:26:01 #234
70532 loveli
N
pi_129773924
Lang niet alle olijfolie heeft zo'n karakteristieke smaak, de milde van de appie is gewoon neutraal. Zal wel niet door de authentieke olijfolie-keuring komen ;)
crap in = crap out
pi_129774163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef loveli het volgende:
Lang niet alle olijfolie heeft zo'n karakteristieke smaak, de milde van de appie is gewoon neutraal. Zal wel niet door de authentieke olijfolie-keuring komen ;)
Die heb ik meestal een Als ik die post ongeluk gebruik voor de zure komkommer dan vind ik het echt al niet meer lekker :@ muffig...
Kwak
pi_129774178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind de smaak van olijfolie Veel te overheersend. Ik houd dan ook niet van olijven (voor wie het vroeg). Ik vind in Spanje Veel dingen ook niet zo lekker :@
Moet je eens echte italiaanse eerste koude persing hebben. Die is zacht en fruitig.
De sterke smaak krijg je als je latere persing hebt. Vergelijk het met sinaasappelsap, in het begin fruitig en hoe meer je uit een sinaasappel perst hoe bitterder het wordt. Dat is hetzelfde met olijven.

Vanavond 28 km gefietst in 52 minuten :) Lekker lopen rammen dus. Ik kon meer dan genoeg lucht krijgen, nu waren het beenspieren die de beperkende factor waren. Maar ging lekker dus. Zit nu.nog helemaal te stuiteren, zoveel energie van sporten!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:04:55 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129775562
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij eet alles :{w

Noem eens de dingen die je niet eet, naast kokos :6 :')
Bleekselderij, dacht ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129780600
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef loveli het volgende:
Lang niet alle olijfolie heeft zo'n karakteristieke smaak, de milde van de appie is gewoon neutraal. Zal wel niet door de authentieke olijfolie-keuring komen ;)
Die bleek dus ook grotendeels geen olijfolie te zijn. :P

}:| ben je hartstikke leuk aan het dromen, gaat de wekker...Was al meer dan een dag ontsnapt uit de gevangenis. Denkbeeldig prikkeldraad doet ook lang niet zo zeer als je verwacht. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129781031
Planning:

O: 2 boterhammen, 1 gekookt eitje
T: nectarine
L: 1 rode paprika, 1 tomaat, blikje tonijn, halve komkommer op een wrap :9
T: nog een nectarine
D: bbq (ga voor de groentespiesjes, stukje vlees en wat stokbrood) en spa rood
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_129781257
Wij halen altijd de olijfolie van de Lidl, de Italiaanse. Ze hebben ook zo'n mixfles die half Spaans half nog iets anders is. Maar die moet ik niet :P

Mijn lijstje gister:

O: Omelet van 2 eitjes
T: kwark met kokosboter
L: gemengde salade met geroosterde kip en creme fraiche dressing
T: havermoutsmoothie
S: rondje fitness. Loop op mijn tandvlees, begin allemaal kleine pijntjes te krijgen .Bijna tijd voor vakantie w/
D: gewokte rijst met ui, stoofpotje van aubergine en tomaat, gebakken vis
T: 1/2 bak kwark

lijstje vandaag:

O: Omelet van 2 eitjes
T: kwark en chocobonbon
L: salade
T: havermoutsmoothie
D: sushi en sesamijs toe :Y)
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 7 augustus 2013 @ 08:54:54 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129781286
De prijswinnende eerste persing olijfolie die ik hier in italie koop heeft juist wel een heel erg sterke smaak en geur, namelijk die van een olijfboomgaard in de volle zon na een frisse regenbui. Je kunt hier ook olie proeven en dan merk je pas hoeveel verschillen er zijn. Heel leuk om te doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129781316
Vandaag weer een balansdagje na gisteren.

Planning:
O: 4 kamutwafels (soort rijstwafels maar met kamut, 40 kcal p/s) waarvan 2 met pindakaas
T: nectarine en sinaasappel
L: salade met groente etc
T: 300 ml magere yoghurt met hazelnoten en kokos
D: wortel, salade, komkommer, courgette met "pad thai" dressing, stukje varkensvlees
T: nog wat biogarde

S: pump
pi_129781728
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
De prijswinnende eerste persing olijfolie die ik hier in italie koop heeft juist wel een heel erg sterke smaak en geur, namelijk die van een olijfboomgaard in de volle zon na een frisse regenbui. Je kunt hier ook olie proeven en dan merk je pas hoeveel verschillen er zijn. Heel leuk om te doen.
Ja O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129781778
Goede olijfolie <3

Je kan extra gefilterde olijfolie kopen, daar zitten geen deeltjes meer in die kunnen verbranden, dus kan gebruikt worden voor bakken en frituren. Deze olie heeft ook veel minder smaak.

Voor salades wil je juist olie met zoveel mogelijk smaak, lekker fris en grassig bijvoorbeeld! AH extra virgin smaakt trouwens echt als benzine in een simpele dresssing, in vergelijking met goede olie.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129781836
Dat zal allemaal best, maar ik houd niet van olijven en vind olijfolie teveel naar olijf snaken. Goed of slecht, ik mag t toch wel gewoon niet lekker vinden?

Net als tegen iemand die geen pure chocolade lust/lekker vindt zeggen dat ze dan nog nooit echt goede pure chocolade met 90 procent cacao hebben geproefd :P
Kwak
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:33:25 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129781861
Ik zal wel een oliebarbaar zijn, maar ik proef echt geen verschil :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129781918
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
Dat zal allemaal best, maar ik houd niet van olijven en vind olijfolie teveel naar olijf snaken. Goed of slecht, ik mag t toch wel gewoon niet lekker vinden?

Net als tegen iemand die geen pure chocolade lust/lekker vindt zeggen dat ze dan nog nooit echt goede pure chocolade met 90 procent cacao hebben geproefd :P
Heb je het tegen mij? :') ik had het namelijk niet tegen jou, dus sorry dat je je aangevallen voelt op je olie-voorkeuren enzo ^O^
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129782134
ik denk dat het in zijn algemeenheid is. Kwak is best duidelijk als ze dingen niet lust :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129782461
Een klein scheutje goede olijfolie bij cocoswhey. :9
pi_129782635
Back to work :z . De weegschaal gaf 62.3 aan vanochtend O+ . Heb in Vancouver nog drie superleuke sport shirtjes gekocht, stukken goedkoper dan hier in Nederland (oké, ze waren gelukkig ook wel afgeprijsd). Nu drie dri-fit shirtjes (van Nike en Adidas) voor in totaal 45 euro.

O: kwark met muesli en lijnzaad :9~
T: banaan
L: 2 boterhammen (zachte) geitenkaas
T: boterham cervelaat, appel
D: ?

Nog totaal geen inspiratie voor het avondeten, helaas.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129782727
WB, geebeetje! Was het een toffe reis?
pi_129782962
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal wel een oliebarbaar zijn, maar ik proef echt geen verschil :').
:@ * Isabeau doet met je mee...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129783051
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:09 schreef conleche het volgende:
WB, geebeetje! Was het een toffe reis?
Heel, heel tof! O+ Echt een aanrader als je een beetje van natuur houdt en Vancouver is echt een hele leuke stad. :Y Ik plaats vandaag of morgen nog wel wat fotootjes op Fb.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:22:46 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129783095
Ben benieuwd naar de foto's GeeBeetje! :D En welkom terug uiteraard O+

Ikke ga met een vriendin een stedentripje Florence doen in September! We gaan daar samen een workshop van een dag volgen en daarvoor/erna de stad verkennen O+ Tips zijn welkom :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129783145
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's GeeBeetje! :D En welkom terug uiteraard O+

Ikke ga met een vriendin een stedentripje Florence doen in September! We gaan daar samen een workshop van een dag volgen en daarvoor/erna de stad verkennen O+ Tips zijn welkom :D
Nice! Wat voor cursus ga je doen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129783295
Oooh Firenze! De schoonheid O+

Wat voor cursus ga je doen?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:31:34 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129783370
GB, ik ben sinds kort verslaafd aan deze salade: http://www.receptenrecept(...)n-bleekselderij.html

Lekker met een stokbroodje erbij :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129783409
Ik zie bleekselderij staan in de link. Huu.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:35:02 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129783475
Tekenen! :D Komen twee awesome artiesten twee workshops geven die dag, over 'gesture' tekenen en character design (beide voor alle skill levels)! En daar wil ik al een tijd heen en nu zijn ze in Europa! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129783583
Gisteren:
O1: gekookt ei
O2: gehaktballetje
L: kropsla met ui, geitenkaas, bacon en dressing
T: komkommer met philadelphia en verse kruiden biefstukworst
T: wodka, biefstukworst knakworstje met mosterd
D: schouderkarbo, bloemkoolpuree en kropsla, ui en tomaat gestoofde Italiaanse groenten en jus :9

Vandaag:
O: gekookt eitje, plakje ham
L: 2 kleine gehaktballetjes, mosterdmayo en wat sla
T: komkommer met Philadelphia
T: wodka, biefstukworst
D: bloemkoolpuree/jus/Italiaanse groenten part two en nog een vleesje, zo iets uit de vriezer trekken
pi_129783595
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tekenen! :D Komen twee awesome artiesten twee workshops geven die dag, over 'gesture' tekenen en character design (beide voor alle skill levels)! En daar wil ik al een tijd heen en nu zijn ze in Europa! *O*
Leuk!
pi_129783791
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
GB, ik ben sinds kort verslaafd aan deze salade: http://www.receptenrecept(...)n-bleekselderij.html

Lekker met een stokbroodje erbij :9.
Ziet er lekker uit! :9 Moet de komende dagen alleen even extra aan groente intake doen. Op vakantie toch substantieel minder binnengekregen dan normaal gesproken.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129783794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tekenen! :D Komen twee awesome artiesten twee workshops geven die dag, over 'gesture' tekenen en character design (beide voor alle skill levels)! En daar wil ik al een tijd heen en nu zijn ze in Europa! *O*
Oeh wauw, daar ga je vast een hoop leren!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:49:12 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129783874
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh wauw, daar ga je vast een hoop leren!
Hope so! *O* Leren is leuk O+ Edit: wauw nerd supreme :+ :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129783952
Ik vind door het hele huis kleine verstopte briefjes onder dingen en nu heb ik de neiging om alles te gaan optillen om te kijken of er nog meer is. :') Onder het etensbakje van Koekie lag bv een briefje met: Tell Koek he's a PunkyPunk

Het is natuurlijk een beetje corny, maar ik vind het stiekem wel heel leuk. :@
  Vis een optie? woensdag 7 augustus 2013 @ 10:52:19 #266
70532 loveli
N
pi_129783970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tekenen! :D Komen twee awesome artiesten twee workshops geven die dag, over 'gesture' tekenen en character design (beide voor alle skill levels)! En daar wil ik al een tijd heen en nu zijn ze in Europa! *O*
Hoe Maria O+
crap in = crap out
pi_129784016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind door het hele huis kleine verstopte briefjes onder dingen en nu heb ik de neiging om alles te gaan optillen om te kijken of er nog meer is. :') Onder het etensbakje van Koekie lag bv een briefje met: Tell Koek he's a PunkyPunk

Het is natuurlijk een beetje corny, maar ik vind het stiekem wel heel leuk. :@

Ahwwwww! *;
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 7 augustus 2013 @ 10:55:40 #268
70532 loveli
N
pi_129784067
Leuk Co!
crap in = crap out
pi_129784091
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind door het hele huis kleine verstopte briefjes onder dingen en nu heb ik de neiging om alles te gaan optillen om te kijken of er nog meer is. :') Onder het etensbakje van Koekie lag bv een briefje met: Tell Koek he's a PunkyPunk

Het is natuurlijk een beetje corny, maar ik vind het stiekem wel heel leuk. :@

O+

En tof Maria!! Je wordt nog een globetrotter ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129784236
Ik vind de briefjes schattig co! :D

O: kwark met zonnebloem pitten, blauwe bessen, beetje intens pure hagelslag.
L: omelet van 2 ei met 1 extra eiwit, tomaat
D: tonijn, kikkererwten, tomaat, komkommer, likje mayo
Ts: mini babybel, bak kwark met blauwe bessen. Vanavond wat wijntjes.

Wachten tot de UPS man mijn nieuwe laptop komt brengen O+.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129784313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind door het hele huis kleine verstopte briefjes onder dingen en nu heb ik de neiging om alles te gaan optillen om te kijken of er nog meer is. :') Onder het etensbakje van Koekie lag bv een briefje met: Tell Koek he's a PunkyPunk

Het is natuurlijk een beetje corny, maar ik vind het stiekem wel heel leuk. :@

O+

Volgens mij zijn jullie heel leuk samen!

Maria wat leuk!! Ik ben in mei nog in Florence geweest, maar met de mini hebben we voornamelijk rondgeslenterd buiten. Alleen de dom zijn we binnengeweest.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129784352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind door het hele huis kleine verstopte briefjes onder dingen en nu heb ik de neiging om alles te gaan optillen om te kijken of er nog meer is. :') Onder het etensbakje van Koekie lag bv een briefje met: Tell Koek he's a PunkyPunk

Het is natuurlijk een beetje corny, maar ik vind het stiekem wel heel leuk. :@

Aaaaah wat lief! En schattig. En corny. Maar goed corny!

Ik heb het ook een keer gehad in mijn reiskoffer :') O+
pi_129784714
Welkom terug GB. Zo te horen heb je het leuk gehad ^O^

En tof Maria, Florence. Geweldige stad O+

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind door het hele huis kleine verstopte briefjes onder dingen en nu heb ik de neiging om alles te gaan optillen om te kijken of er nog meer is. :') Onder het etensbakje van Koekie lag bv een briefje met: Tell Koek he's a PunkyPunk

Het is natuurlijk een beetje corny, maar ik vind het stiekem wel heel leuk. :@

Stiekem is het ook gewoon leuk O+

Voorlopig lijstje:

O: Speltzuurdesembrood met olijfolie :+
T: activa vanilleyoghurt
L: Kippenvleugeltjes en een broccoli
D: salade van groenten en garnaaltjes
B: heen en weer lopen naar de yogaschool = totaal 40 minuten
S: Een uur en kwartier yoga
T: Nog even kijken wat er nog nodig is. Vandaag een late L en D
pi_129784817
Het lijkt wel herfst.. Ben ook nog eens verkouden. Meh.
Worry is a misuse of imagination
pi_129784963
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind door het hele huis kleine verstopte briefjes onder dingen en nu heb ik de neiging om alles te gaan optillen om te kijken of er nog meer is. :') Onder het etensbakje van Koekie lag bv een briefje met: Tell Koek he's a PunkyPunk

Het is natuurlijk een beetje corny, maar ik vind het stiekem wel heel leuk. :@

Wat cute O+!! Ik ben gelijk weer een beetje vrolijk :D Aaaahw O+
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:50:50 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129785468
PunkyPunk, wat een mooi woord ook :D O+ Screw corny, het is gewoon leuk! O+

En ja globetrotter he XD Vind ik ook leuk, nog zoveel plekken te zien en met zo'n workshop is het NOG cooler :D Zag laatst foto's van Angkor Wat en nu wil ik daarheen ook! O+ Was GeeBee daar niet geweest? En/of Co? Maar da's langetermijnplan :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:53:49 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129785536
Oh en blij te horen dat Florence kennelijk tof is :+ Wat is er dan eigenlijk precies zo gaaf? Mooie stad/sfeertje of specifieke plekjes? :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129785726
Geboorteplaats van Da Vinci onder andere!

Maar tof Maria! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129785846
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en blij te horen dat Florence kennelijk tof is :+ Wat is er dan eigenlijk precies zo gaaf? Mooie stad/sfeertje of specifieke plekjes? :9
Mooie stad zeker! En kunst everywhere! Er zijn ook prachtige musea maar die hebben wij dus overgeslagen. Komt een ander keertje wel weer.

Ook dé plek voor het kopen van lederen voorwerpen: kleding, tassen, handschoenen, enz. Hele wijken vol met winkeltjes! :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129786140
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
PunkyPunk, wat een mooi woord ook :D O+ Screw corny, het is gewoon leuk! O+

En ja globetrotter he XD Vind ik ook leuk, nog zoveel plekken te zien en met zo'n workshop is het NOG cooler :D Zag laatst foto's van Angkor Wat en nu wil ik daarheen ook! O+ Was GeeBee daar niet geweest? En/of Co? Maar da's langetermijnplan :+
Ik ben er (nog) niet geweest, maar lijkt me ook heel mooi. Volgens mij is Co er geweest.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_129786774
Yup, ik ben er geweest! Angkor Wat en al de omringende tempels. Ik was heel vroeg opgestaan om de zonsopgang mee te maken en ik dacht dat in mijn hostel wel meer mensen dat zouden doen, zodat we op konden fietsen, maar het was aardedonker in de lobby, toen ben ik er in het donker in mijn eentje heen gefietst, dat was een vrij domme actie vond ik achteraf, want geen licht achter op de fiets en ik had per ongeluk de scenic route genomen, die voerde door een donker bos. Toen dacht ik wel even: Hmmmm, dit is natuurlijk wel problemen opzoeken zo. Maar halverwege werd het wat licht en dat was dan wel weer 1 van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien, mist tussen bomen en velden en toen was het weer fijn. Ik kwam toen bij een checkpoint en toen bleek dat ik de andere route had moeten nemen, om daar m'n kaartje te kopen. Dat zou nog eens 15 km fietsen zijn. :') Gelukkig was ik niet waarschijnlijk niet de enige die die fout had gemaakt ooit, want er stond een scooterrijder naast en die wilde me wel heen en weer tuffen om een kaartje te halen. Zonder helm, minstens 100 km per uur, weer niet héél verstandig, maar goed, ik was op tijd voor m'n zonsopgang en heb de verdere dag langs alle andere tempels gefietst. Heel bijzonder!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 12:38:40 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129786988
Gelukkig ben je nu een stuk verstandiger, toch Co ? O-)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129787580
Wat zou ik graag weer 18 jaar wezen net als Co :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129787636
Co O+
Be someone that makes you happy
pi_129787642
Mooi verhaal
Worry is a misuse of imagination
pi_129787786
quote:
16s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig ben je nu een stuk verstandiger, toch Co ? O-)
De meeste onverstandige dingen lopen ook gewoon goed af, gelukkig 8-)
En op vakantie mag je best domme dingen doen, dat levert later mooie verhalen op!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129788074
Een deel van mijn handbagage werd op Chicago O'hare op drugs getest maandag. _O- En ondanks dat ik geen drugs smokkelde werd ik er toch een beetje zenuwachtig van. :') Het was overigens een 'sculpture' (kan het Nederlandse woord even niet bedenken, sculptuur klinkt zo maf om de één of andere reden) die te zwaar was om in de gewone bagage mee te nemen. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:13:47 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129788122
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:31 schreef conleche het volgende:
Yup, ik ben er geweest! Angkor Wat en al de omringende tempels. Ik was heel vroeg opgestaan om de zonsopgang mee te maken en ik dacht dat in mijn hostel wel meer mensen dat zouden doen, zodat we op konden fietsen, maar het was aardedonker in de lobby, toen ben ik er in het donker in mijn eentje heen gefietst, dat was een vrij domme actie vond ik achteraf, want geen licht achter op de fiets en ik had per ongeluk de scenic route genomen, die voerde door een donker bos. Toen dacht ik wel even: Hmmmm, dit is natuurlijk wel problemen opzoeken zo. Maar halverwege werd het wat licht en dat was dan wel weer 1 van de mooiste dingen die ik ooit heb gezien, mist tussen bomen en velden en toen was het weer fijn. Ik kwam toen bij een checkpoint en toen bleek dat ik de andere route had moeten nemen, om daar m'n kaartje te kopen. Dat zou nog eens 15 km fietsen zijn. :') Gelukkig was ik niet waarschijnlijk niet de enige die die fout had gemaakt ooit, want er stond een scooterrijder naast en die wilde me wel heen en weer tuffen om een kaartje te halen. Zonder helm, minstens 100 km per uur, weer niet héél verstandig, maar goed, ik was op tijd voor m'n zonsopgang en heb de verdere dag langs alle andere tempels gefietst. Heel bijzonder!
:D

Dingen voelen vaak ook niet onveilig he, ondanks dat je rationeel gezien wel weet dat het mogelijk niet slim is :+ Ik had dat met donkere chaotische straatjes in Nepal, die voelden veel minder onveilig dan die prikkeldraadbende die ik tegen kwam onderweg naar mijn sollicitatie in Engeland :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129788324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Een deel van mijn handbagage werd op Chicago O'hare op drugs getest maandag. _O- En ondanks dat ik geen drugs smokkelde werd ik er toch een beetje zenuwachtig van. :') Het was overigens een 'sculpture' (kan het Nederlandse woord even niet bedenken, sculptuur klinkt zo maf om de één of andere reden) die te zwaar was om in de gewone bagage mee te nemen. :P
:')

Als ik net een parkeerkaartje heb gekocht en ik zie de controleur lopen begin ik al te zweten.
Ik had een OV-jaarkaart en nog elke keer dat er gecontroleerd werd dacht ik "wat als ze me betrappen"...
Of als ik in het buitenland politie zie lopen... "Ik heb toch geen wiet bij me!?" ohja, ik blow al een poos niet meer.
Of dat je in het donker aan het wandelen bent en je politie ziet patrouilleren, "Heb ik wel plastic zakjes mee voor de hondestront?!" en dat terwijl ik geeneens een hond heb.

Ergens in een vorig leven heb ik heel iets verkeerd gedaan zonder gepakt te zijn waardoor ik altijd zo reageer volgens mij :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129788391
Herkenbaar +1

Ik vind die chipkaart ook zo rampzalig. Ik vraag me elke keer in de trein weer af of ik wel echt heb ingecheckt en zit dan gewoon niet lekker. En als de conducteur er aan komt dan bedenk ik al wat ik ga zeggen en hoe ik ga reageren als blijkt dat ik niet ingecheckt ben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129788434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:12 schreef Goodbye het volgende:
Een deel van mijn handbagage werd op Chicago O'hare op drugs getest maandag. _O- En ondanks dat ik geen drugs smokkelde werd ik er toch een beetje zenuwachtig van. :') Het was overigens een 'sculpture' (kan het Nederlandse woord even niet bedenken, sculptuur klinkt zo maf om de één of andere reden) die te zwaar was om in de gewone bagage mee te nemen. :P
:D

Ik had een keer een bruiloft in Italië op het strand en dat leek me wel een goede gelegenheid voor XTC, dus ik had 3 pillen meegenomen, we waren met de auto, dus dat durfde ik wel. Ik had ze 'verstopt' in een ritsje van m'n portemonnee. De bruiloft bleek stom, dus ik had geen zin in drugs. Vervolgens ben ik die pillen glad vergeten en heb ik er zo'n drie jaar mee rond gereist. Vliegtuigen genomen en alles. :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:24:52 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129788437
Omg :o


Niet quoten gaarne, haal het zo weg maar omg :D

[ Bericht 33% gewijzigd door motorbloempje op 07-08-2013 13:41:45 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129788450
Oeh! Nice!
pi_129788456
Hi!

Had mij hier al eens eerder voorgesteld, maar het kwam er maar niet van om actief mee te lezen, schrijven en posten. Ik ben echter totaaal inspiratieloos qua koken deze week, dus kom ideetjes jatten. Jullie maken altijd zulke lekkere dingen. Hopelijk kan ik ook nog eens wat (on)zinnigs bijdragen :)
pi_129788596
*O* voor Maria! :D *O*

Ik ben wel eens gecontroleerd in de trein terwijl ik was vergeten in te checken. De truc is gewoon vriendelijk blijven en je verontschuldigingen aanbieden. Ze zien je reishistorie en zien dus ook dat je normaliter wel incheckt.

Verder is het nu tijd voor de lunch! *O*
En dat is mooi want ik heb honger. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129788605
:D Gekke Maria ;) ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar +1

Ik vind die chipkaart ook zo rampzalig. Ik vraag me elke keer in de trein weer af of ik wel echt heb ingecheckt en zit dan gewoon niet lekker. En als de conducteur er aan komt dan bedenk ik al wat ik ga zeggen en hoe ik ga reageren als blijkt dat ik niet ingecheckt ben.
Ik ben sinds vorig jaar weer gaan lezen en heb paar van de Bourne-reeks gehad, hele leuke en vooral spannende boeken, wel erg slecht voor m'n achterhoofd.
Ik weet hoe ik een Tsjetsjeense achterwijk kan ontsnappen mocht ik er voor kiezen bij oranje niet te remmen. :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129788677
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:25 schreef miekie72 het volgende:
Hi!

Had mij hier al eens eerder voorgesteld, maar het kwam er maar niet van om actief mee te lezen, schrijven en posten. Ik ben echter totaaal inspiratieloos qua koken deze week, dus kom ideetjes jatten. Jullie maken altijd zulke lekkere dingen. Hopelijk kan ik ook nog eens wat (on)zinnigs bijdragen :)
Lust je bruine bonen met spek?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129788720
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lust je bruine bonen met spek?!
Hmmm <3 (en met augurk en mosterd!). En ik kom uit Drenthe en mijn vriend heet Bart...
Haha, echt waar! Hij is er trouwens ook gek op, ondanks zijn naam.
pi_129788783
Ik moet nog wel even leren hoe ik de smiley's op de juiste plek invoeg, maar dat komt ook wel weer goed
pi_129788829
Hoi. Welkom :)
Ja doei.
pi_129788839
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef miekie72 het volgende:

[..]

Hmmm <3 (en met augurk en mosterd!). En ik kom uit Drenthe en mijn vriend heet Bart...
Haha, echt waar! Hij is er trouwens ook gek op, ondanks zijn naam.
Je hebt er een vriend bij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')