abonnement Unibet Coolblue
pi_129621164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Wel even lekker, ik heb nog wat uurtjes gewerkt.
En Den vermaakt zich prima in zijn privé zwembad
Er wel al een randje lek 8-)
[ afbeelding ] O+
Ah wat een skattie ook hè O+ Gaat nog steeds goed?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 18:04:02 #52
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_129621226
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Wel even lekker, ik heb nog wat uurtjes gewerkt.
En Den vermaakt zich prima in zijn privé zwembad
Er wel al een randje lek 8-)
[ afbeelding ] O+
O+ O+
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_129621374
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Grrrr dat wordt wss niets, zonsondergang fotograveren... Mss wel onweer dus evengoed naar het strand straks!
Kijk je uit !
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129621379
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Wel even lekker, ik heb nog wat uurtjes gewerkt.
En Den vermaakt zich prima in zijn privé zwembad
Er is wel al een randje lek 8-)
[ afbeelding ] O+
^O^
pi_129621468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:01 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ah wat een skattie ook hè O+ Gaat nog steeds goed?
Ja prima, soms kan ik hem wel achter het behang plakken. Vooral 's morgens dan kan ik niet zo veel hebben. :(
Verder voorbeeldig beest. ;)
En ik was vergeten dat ze je zo vreselijk aan het lachen kunnen maken. *;
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129621546
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja prima, soms kan ik hem wel achter het behang plakken. Vooral 's morgens dan kan ik niet zo veel hebben. :(
Verder voorbeeldig beest. ;)
En ik was vergeten dat ze je zo vreselijk aan het lachen kunnen maken. *;
Dito s'morgenss, eerst ff rustig wakker worden met een peuk en een bak koffie hier, daarom is twee honden wel ideaal, vermaken zich samen .

Kunnen idd zulke komieken zijn, vooral als ze de gekke 5 minuten hebben :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 18:22:42 #57
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_129621726
Goeie foto ;)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_129621762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:16 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Dito s'morgenss, eerst ff rustig wakker worden met een peuk en een bak koffie hier, daarom is twee honden wel ideaal, vermaken zich samen .

Kunnen idd zulke komieken zijn, vooral als ze de gekke 5 minuten hebben :D
5 minuten (kuch) Ik laat hem eerst gelijk uit (zombie Soury zonder koffie) Dan is het feest. Happen springen gek doen. Maar eerlijk is eerlijk na een tijdje zijn speeltje te gooien druipt hij af en pakt zijn bullenpees. (ideaal kauw ding, ik wil niet weten wat het is :') ) Dat pit hij weer een paar uur.

Hij ging ook uit zijn plaat nadat hij dat badje wel tof vond. Ja en dan glij je wel eens uit _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129621774
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
Goeie foto ;)
Zelfde koekblik :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129621843
Yayyyy de zon komt terug !!!
pi_129621934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:23 schreef Soury het volgende:

[..]

5 minuten (kuch) Ik laat hem eerst gelijk uit (zombie Soury zonder koffie) Dan is het feest. Happen springen gek doen. Maar eerlijk is eerlijk na een tijdje zijn speeltje te gooien druipt hij af en pakt zijn bullenpees. (ideaal kauw ding, ik wil niet weten wat het is :') ) Dat pit hij weer een paar uur.

Hij ging ook uit zijn plaat nadat hij dat badje wel tof vond. Ja en dan glij je wel eens uit _O-
Bullenpees is een stierenlul :D Ja pitten doen die kleintjes dan wel weer meer, hier niet zo veel meer, dan is een tuin wel ideaal.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129621986
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Wel even lekker, ik heb nog wat uurtjes gewerkt.
En Den vermaakt zich prima in zijn privé zwembad
Er is wel al een randje lek 8-)
[ afbeelding ] O+
ach wat een leuke foto, straks wilt ie niet meer naar huis Soury, dan wil hij bij je blijven wonen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_129622027
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:29 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Bullenpees is een stierenlul :D Ja pitten doen die kleintjes dan wel weer meer, hier niet zo veel meer, dan is een tuin wel ideaal.
Ik weet het. ;) Maar die dingen zijn zoveel beter dan bv. zo'n standaard gevouwen bot. Ik weet nog dat mijn pup daar regelmatig stukjes eraf wist te halen en er bijna in stikte.
Dan maar een droge piemel :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129622043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet het. ;) Maar die dingen zijn zoveel beter dan bv. zo'n standaard gevouwen bot. Ik weet nog dat mijn pup daar regelmatig stukjes eraf wist te halen en er bijna in stikte.
Dan maar een droge piemel :7
Krijgen we geen foto van je te zien, toen je uitgegleden was :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 18:34:03 #65
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_129622049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach wat een leuke foto, straks wilt ie niet meer naar huis Soury, dan wil hij bij je blijven wonen.
Dat hadden wij met onze vorige hond. Die liep weg en toen hadden mensen hem 3 dorpen verder opgevangen en eten gegeven. Iedere keer als ie even de kans kreeg liep ie toen naar die mensen. :')
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_129622075
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat hadden wij met onze vorige hond. Die liep weg en toen hadden mensen hem 3 dorpen verder opgevangen en eten gegeven. Iedere keer als ie even de kans kreeg liep ie toen naar die mensen. :')
ach wat schattig Hidi, niet voor jullie maar voor die mensen, waren ze toch lief voor hem geweest
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_129622097
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet het. ;) Maar die dingen zijn zoveel beter dan bv. zo'n standaard gevouwen bot. Ik weet nog dat mijn pup daar regelmatig stukjes eraf wist te halen en er bijna in stikte.
Dan maar een droge piemel :7
Zal ze ook eens halen, we vroegen in de dierenzaak wat het was, we stonden op een afstand, zegt die kerel vanaf de kassa, een stierenlul :D

Mijn doggies hier eergister, vriendin kwam ff op bezoek (zij heeft er ook 2)

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129622147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach wat een leuke foto, straks wilt ie niet meer naar huis Soury, dan wil hij bij je blijven wonen.
Heks nu ruim een week, nog een weekje en dan is het :W
Leuk hoor, maar ik ben alleen, en deze week kreeg ik toch (onverwachts ondanks de bouwvak) 2 keer werk.
Dat geregel met een hond doe ik niet. Nee geen dieren meer voor mij :N
Dat kan ik me niet veroorloven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129622167
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:35 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zal ze ook eens halen, we vroegen in de dierenzaak wat het was, we stonden op een afstand, zegt die kerel vanaf de kassa, een stierenlul :D

Mijn doggies hier eergister, vriendin kwam ff op bezoek (zij heeft er ook 2)

[ afbeelding ]
Die gene zijn joint was net op tijd gered _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129622171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Heks nu ruim een week, nog een weekje en dan is het :W
Leuk hoor, maar ik ben alleen, en deze week kreeg ik toch (onverwachts ondanks de bouwvak) 2 keer werk.
Dat geregel met een hond doe ik niet. Nee geen dieren meer voor mij :N
Dat kan ik me niet veroorloven.
^O^ verstandig als je toch steeds werk krijgt, een hond de hele dag is zielig, en lekker dat er toch werk voor je is, wat vind je nu leuker, bouwvakster of waar je voor geleerd enzo hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_129622200
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Die gene zijn joint was net op tijd gered _O-
Is een gewone peuk :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_129622206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:35 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Zal ze ook eens halen, we vroegen in de dierenzaak wat het was, we stonden op een afstand, zegt die kerel vanaf de kassa, een stierenlul :D

Mijn doggies hier eergister, vriendin kwam ff op bezoek (zij heeft er ook 2)

[ afbeelding ]
mooie lataarn, die stond toch in je keuken, lekker bankje ook en leuke hondjes die bruin witte................en Sarah is net zo groot als Noah al. :o
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 18:40:58 #73
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_129622220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:40 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Is een gewone peuk :D
Dat zeg ik ook altijd :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_129622221
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat hadden wij met onze vorige hond. Die liep weg en toen hadden mensen hem 3 dorpen verder opgevangen en eten gegeven. Iedere keer als ie even de kans kreeg liep ie toen naar die mensen. :')
Dat deed onze hond ook op vakantie, als hij pleite was wisten we waar we hem konden vinden.
Dat was een ouwe kluizenaar en een neef van Johan Cruif.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_129622247
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 18:40 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd :P
Laatste keer een joint gehad toen Bende op visite was, krijg er de slappe lach van :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')