Ajax wordt wel weer benadeelt zou een ouwe man uit Den Haag zeggen, tis zooo warmquote:
In het zuiden richting Afrika kunnen ze idd beter tegen de warmte...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ajax wordt wel weer benadeelt zou een ouwe man uit Den Haag zeggen, tis zooo warm
Tja en dat terwijl er extra drinkpauzes zijn ingelast!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ajax wordt wel weer benadeelt zou een ouwe man uit Den Haag zeggen, tis zooo warm
Ja hier is het ook helemaal betrokken...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Grrrr dat wordt wss niets, zonsondergang fotograveren... Mss wel onweer dus evengoed naar het strand straks!
Zonde hoor, ik begin te vervellen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier is het ook helemaal betrokken...
Daar ligt de luchtvochtigheid iets lager, denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
In het zuiden richting Afrika kunnen ze idd beter tegen de warmte...
Die hebben altijd wat te miepenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja en dat terwijl er extra drinkpauzes zijn ingelast!
Wel even lekker, ik heb nog wat uurtjes gewerkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier is het ook helemaal betrokken...
Ah wat een skattie ook hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel even lekker, ik heb nog wat uurtjes gewerkt.
En Den vermaakt zich prima in zijn privé zwembad
Er wel al een randje lek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er wel al een randje lek![]()
[ afbeelding ]
Kijk je uit !quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Grrrr dat wordt wss niets, zonsondergang fotograveren... Mss wel onweer dus evengoed naar het strand straks!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is wel al een randje lek![]()
[ afbeelding ]
Ja prima, soms kan ik hem wel achter het behang plakken. Vooral 's morgens dan kan ik niet zo veel hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ah wat een skattie ook hèGaat nog steeds goed?
Dito s'morgenss, eerst ff rustig wakker worden met een peuk en een bak koffie hier, daarom is twee honden wel ideaal, vermaken zich samen .quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima, soms kan ik hem wel achter het behang plakken. Vooral 's morgens dan kan ik niet zo veel hebben.![]()
Verder voorbeeldig beest.![]()
En ik was vergeten dat ze je zo vreselijk aan het lachen kunnen maken.
5 minuten (kuch) Ik laat hem eerst gelijk uit (zombie Soury zonder koffie) Dan is het feest. Happen springen gek doen. Maar eerlijk is eerlijk na een tijdje zijn speeltje te gooien druipt hij af en pakt zijn bullenpees. (ideaal kauw ding, ik wil niet weten wat het isquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dito s'morgenss, eerst ff rustig wakker worden met een peuk en een bak koffie hier, daarom is twee honden wel ideaal, vermaken zich samen .
Kunnen idd zulke komieken zijn, vooral als ze de gekke 5 minuten hebben
Zelfde koekblikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |