abonnement Unibet Coolblue
pi_129605771
Agree to disagree
pi_129607342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Spreek nu voor mijzelf maar de grootste kwaliteit van Yeezus is het productiewerk, niet de rap zelf. Wat hij met zijn nummers doet is bij vlagen pure madness. Classic Kanye, één van de beste producers in the game.

Yeezus heeft een compleet eigen geluid met twists, complete nummers worden omgegooid out of nowhere en de lyrics zijn gewoon ouderwets lekker aggressief. Grote fuck you aan de haters. Niet traditioneel en kan mij erg goed voorstellen dat niet iedereen daar gek van is, maar het is mijn ding wel.

I'D RATHER BE A DICK THAN A SWALLOWER
Thanks voor de uitgebreide toelichting :)
Ik ben sowieso al nooit Kanye fan geweest hoor maar ik geef alles wat uitkomt een kans.
Van Yeezus krijg ik echt bloedende oren ;( misschien ben ik gewoon te oud (30) :D
Whatever you're about to discover we off that.
pi_129607353
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:15 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Ja, leven van een bmx'r/fixed gear rijder.
Dat dacht ik al, ik herkende de schaafwonden O+
Kusje derop? :*
Whatever you're about to discover we off that.
pi_129607423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:38 schreef Pedroo het volgende:
De producties waren ook bagger. Wat geluiden bij elkaar gooien en het dan proberen voor te doen als next-level sound.
Ja ik word er een beetje para van, ik hou van muzikale beats met een goede flow.
Bij Yeezus schrik ik steeds van al die rare geluidjes ;( :')
Heb hem inmiddels ook verwijderd en ben Magna Carta gaan grijsdraaien O+
Whatever you're about to discover we off that.
pi_129607602
Ik draai alleen maar hef. HVT, feunen op de blok. Team vieze
Faka G
pi_129607670
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:43 schreef Atta-boy het volgende:
Ik draai alleen maar hef. HVT, feunen op de blok. Team vieze
Ja dat kan :)
Whatever you're about to discover we off that.
pi_129608925
Eigenlijk precies van KaaprenVaren zegt lekker grof en ongenuanceerd. En juist dat ie zo'n tweespalt in de "community" veroorzaakt is niet ongepland, dat maakt het naar mijn mening ook geniaal.
pi_129608973
Nee, dat kan echt niet. Hier lekker classics in de wagen, kan Magna Carta nog wel waarderen. Liever de Roots, EPMD, De La Soul, Mos Def, Cypress Hill, Beastie Boys, Common, Das EFX, House of Pain, KRS One, LotU, Mobb Deep, Naughty by Nature, NWA, Public Enemy en nog zoveel andere shit die ik liever luister dan Kanye.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Cpt. het volgende:
Eigenlijk precies van KaaprenVaren zegt lekker grof en ongenuanceerd. En juist dat ie zo'n tweespalt in de "community" veroorzaakt is niet ongepland, dat maakt het naar mijn mening ook geniaal.
Maar wat is dan "geniaal"? Eigenlijk had hij dus met elk random kut album "geniaal" geweest? Wat is het verschil nog tussen "geniaal" en gewoon slecht?

Dit heeft voor mij niks met vernieuwing te maken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_129609116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:22 schreef Cpt. het volgende:
Eigenlijk precies van KaaprenVaren zegt lekker grof en ongenuanceerd. En juist dat ie zo'n tweespalt in de "community" veroorzaakt is niet ongepland, dat maakt het naar mijn mening ook geniaal.
Hij heeft over elk dingetje nagedacht, dat vind ik ook zo kut eraan.
En zn lyrics zijn echt *gaaaaaaaaaap* boring. Heard it all before.
Dat eeuwige chagerijnige gezicht van hem staat me ook niet aan :')
Whatever you're about to discover we off that.
pi_129609224
Doet me trouwens denken aan "de kleren van de keizer". Je verkoopt rotzooi, maar overtuigt iedereen dat het "next level" is en bedoeld is om uit te dagen, etc...

"Nee het is niet slecht, je snapt het alleen niet"

*)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_129609671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:30 schreef Bajskorv het volgende:
Doet me trouwens denken aan "de kleren van de keizer". Je verkoopt rotzooi, maar overtuigt iedereen dat het "next level" is en bedoeld is om uit te dagen, etc...

"Nee het is niet slecht, je snapt het alleen niet"

*)
Mij hoor je niet zeggen dat het next level is en de haters het gewoon niet snappen o.i.d. hoor, alleen dat ik het echt gewoon oprecht tof vindt klinken.

Een aantal andere producers hebben soortgelijks gedaan en veel andere rappers kunnen beter rappen, maar de combinatie van zijn poductie, lyrics en flow en zijn 'take it or leave it'-houding eromheen staan mij wel aan.

Ik geniet gewoon van het album, zat eerst nog in dubio maar vindt het nu echt heerlijk om te luisteren.

WE GET THIS BITCH SHAKING LIKE PARKINSONS

Purcells net binnen trouwens, had een half maatje kleiner gekund maar stoort verder niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:06:18 #112
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129610525
Ik hoor er niet bij, ik heb yeezus niet geluisterd en magna carta ook niet. Doet me beide niets.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129610744
Ik ook, terwijl het me wel boeit. Ik luister de laatste tijd vooral soul en jazz achtig spul en beetje indie achtige shit. En biggie natuurlijk :7 :7 :7
Faka G
pi_129610998
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:23 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, dat kan echt niet. Hier lekker classics in de wagen, kan Magna Carta nog wel waarderen. Liever de Roots, EPMD, De La Soul, Mos Def, Cypress Hill, Beastie Boys, Common, Das EFX, House of Pain, KRS One, LotU, Mobb Deep, Naughty by Nature, NWA, Public Enemy en nog zoveel andere shit die ik liever luister dan Kanye.

[..]

Amen. Nieuwe album van Kanye niet beluisterd, ik vertik het gewoon. Sowieso erger ik me aan stoer pratende, nigger dit nigger dat gasten in haute couture en of designer brands. Je bent niet straat, je bent een prima donna
pi_129611059


Gucci yo yo
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129611253
Gaan er nog fokkers voor de Ronnie Fieg Flamingo's morgen?
pi_129611313
Vandaag! En ja!
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_129611520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag! En ja!
Haha,last van zonnesteek met m'n morgen :) Ik laat voorbij gaan, vind CW te vrouwelijk voor mij
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:32:14 #119
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129611550
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag! En ja!
Ik wil ook. Indien je ze niet haalt in je eigen maat haal dan mijn maat. 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129611573
Hoe laat is de release?
pi_129611590
Niet interessant genoeg imo. Ga liever voor een paartje reebok classic leathers. Komen dope kleuren uit deze komende maanden
pi_129611618
Doe het voor de resell.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129611660
Doe het voor bajs
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:35:21 #124
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129611685
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef Bajskorv het volgende:
Doe het voor bajs
Ben je in de VS of bestel je online?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129611692
Yeezus is echt een meesterwerkje. Pas na een aantal keer luisteren kan je die conclusie trekken. Niet toegankelijk en compromisloos. En dat juist hij dat doet, niet kiezen voor de makkelijke weg. Future classic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')