Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Lees dit topic volgens mij voor het eerst, is het normaal dat je agressief wordt als je hier lurkt?
Tele2 kan die koffiemachine vast wel repareren idd.quote:Klacht Tele2: Grachte heer/mevrouw
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 21
Mijn koffie machine maakt veel geluid bij het malen van de koffiebonen.
Tijdens het koffie zetten trilt het apparaat waardoor de waterbak steeds opschuift dan stopt de machine gooit de gemalen koffie weg daardoor ben ik steeds mijn hoeveelheid koffie kwijt.
Ik moet de waterbak steeds vast houden. Dit is geen doen.
Gewenste oplossing
Dat dit probleem wordt nagekeken en moet worden opgelost.
Lekker duidelijkquote:Klacht Facebook: help
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 5
Fotos naar me vrienden gestuurt gechanteert
Gewenste oplossing
Alles verwijdere. En de link na de fotos
quote:Klacht Panfu.nl: panfu
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Panfu.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Panfu.nl
Lezers van deze klacht:
ik word zo uit julie spel gezet ik he niet gescholde niet iemand nep gemeld ik heb niet om personlijk infomatsie gefraagt klaar . uit
Gewenste oplossing
zet mij terug in panfu en gooi er nooit meer iemand uit en verwijder goud panda ik heet <naam verwijderd>
Alles in orde?quote:Klacht PostNL: gebakken lucht?!!
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over PostNL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 188
kerstschaapjes blaten niet(je hoort ze niet)jullie wel, maar ze geven ook geen wol,jullie ook niet(prijsje), of toch!!! ?
Gewenste oplossing
ik fantaseer zoiets niet. dus ook geen oplossing
quote:Klacht ING: STORTINGSKOSTEN
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 1
IK BEN STARTENDE ONDERNEMER IN DEZE CRISSISTIJD IS HET BEST MOEILIJK JHE HOOFD BOVEN WATER TE HOUDEN ELKE EURO IS VOOR MIJ MEEGENOMEN IK MOET DUS ELKE WEEK GELD STORTEN BIJ DE ING ZOVEEL IS DAT NOU OOK NIET MAAR DIT IS NU DE 17E KEER EN ELKE KEER WORDT ER ¤ 5,00 STORTINGSKOSTEN AFGESCHREVEN DAT IS NU INMIDDELS AL EEN BEDRAG VEN ¤ 85,00 IK VIND HET BELACHELIJK VOOR WOORDEN NOGMAALS ELKE EURO KAN IK BESTEDEN AAN MIJN BEDRIJF EN NIET AAN DE ING MOET IK STORTEN AAN DE BALIE DAT ZE GELD MOETEN TELLEN DAN ZEG IK JA MAAR VOOR HET NIETS DOEN DAT VIND IK ECHT BELACHELIJK.
Gewenste oplossing
AFSCHAFFEN VAN STORTINGKOSTEN DAT IS PUUR STELEN.
Stuur dan een factuur, of had een bank uitgekozen waarbij je niet of minder hoeft te betalen bij contant afstorten.quote:
_!quote:Telefonische reclame nu bij overlijden van prins friso
En het invullen van dit klachtenspelletje
Gewenste oplossing
Reclamestop bij treurige grote gebeurtenissen Dat noemt men inleving....waar blijft nu uw koninklijke link?
Duidelijkquote:Klacht McDonalds: last van ontlasting
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 308
ik heb druipschijt van jullie ijs gekregen. Als ik mijn billen tegen elkaar knijp om het op te houden dan druipt het eruit
Gewenste oplossing
extra vochtige doekjes meegeven
quote:Klacht Facebook: Chanteren via Facebook
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 43
Beste Facebook team,
Er wordt gebruik gemaakt van een neppe account om bij mensen geld af te dwingen.
De account waarover ik de klacht indien is:
<naam verwijderd>
Het is een man die met mannen flirt en privé fotos opslaat die heel erg privé en gevoelig zijn.
Nadat hij beschikt over de fotos maakt hij zich zelf bekend dat hij een man is en de fotos op Facebook zal posten als de slachtoffer niet betaald (500 euro).
Ik ben helaas ook de slachtoffer. ik werd gechanteerd dat als ik voor vrijdag(09-08-13) ochtend niet betaald, dat hij mijn prive fotos zou sturen naar mijn vrienden.
Dit kan mijn leven heel negatief veranderen.
Graag zou ik willen dat de account (naam verwijderd) verwijdert wordt en alle andere accounts die de zelfde IP-adres gebruiken, want hij zij dat hij meer accounts heeft.
Er staat dat hij in London woont, maar hij woont werkelijk in Philipijnen.
Ik zou het waarderen als hier met spoed iets aan wordt gedaan.
Met vriendelijke groeten,
<naam verwijderd>
Gewenste oplossing
Account (naam verwijderd) verwijderen en alle andere accounts die de zelfde IP-Adres gebruiken ook verwijderen. En mijn foto's die bij hem zijn opgeslagen ook verwijdert krijgen. Alvast bedankt!
Rekenwonder zegquote:Klacht MediaMarkt: prijs niet volgens de afspraak
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 4
Geachte meneer of mevrouw,
Ik had vanmiddag naar de klantenservice gebeld van de mediamarkt. Het ging over een prijs van de Samsung
galaxy note 10.1. Ik heb op de internet lopen zoeken waar de note het goedkoopste was. Nou die was bij
prijs-stunten.nl voor maar 281,00.Ik heb toen de mediamarkt gebeld dat ik het op prijs-stunten. Nl het
goedkoopste prijs had gezien,waarop tegen mij werd gezegd mevrouw als u dat aan kan tonen krijgt u de
note mee voor dezelfde prijs.Ik ben later op de avond naar mediamarkt geweest waarop ene meneer <naam>
je eerst als een stuk vuil behandelt dat ik de note niet kreeg voor die prijs.Ik kon hem krijgen voor
269,00 en anders niet.En toen was meneer gelijk weg.Ik heb de note toch gekocht bij een ander collega
maar de manier hoe ik ben behandeld was verschrikkelijk. Eerst wordt er mij door de klantenservice
belooft als ik kan aantonen dat hij dat werkelijk 281,00 euro is kan ik de note voor
hetzelfde prijs meekrijgen,en kom ik daar aan word ik vreselijk voor schut gezet.Ik ben heel erg zwaar
teleurgesteld. Zo gaan jullie toch niet met klanten om Ik ga namelijk vrijdag al met vakantie dus had
die note dringend nodig.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
<naam verwijderd>
Gewenste oplossing
Dat ik het alsnog voor hetzelfde prijs van 281,00 euro
ik mag hopen dat het een typefout is (296 ipv 269 euro). Maar dan nog, zo moeilijk doen om 15 euro.quote:
Ik zou het niet vertrouwen, ik dacht zelf al dat klopt vast niet, die prijzen zijn veel te laag. De galaxy note is flink duur, de galaxy tab is de goedkope budgetversie. Volgens http://www.kieskeurig.nl/(...)alen/1071479#prijzen is 369.- de goedkoopst mogelijke prijs en 400+ de meest voorkomende.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het een typefout is (296 ipv 269 euro). Maar dan nog, zo moeilijk doen om 15 euro.
Kan per bedrijf verschillen. Is ook een telefoonmaatschappij (Belcompany of Phonehouse oid) waar, als je de voorwaarden leest, de garantie alleen geldt in vergelijking met de dochtermaatschappijenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef JochemP het volgende:
Laagste-prijsgarantie geldt sowieso niet voor online shops als ik me niet vergis
Hoeveel kost zo'n e-book nou? 5 euro??quote:Ik heb twee weken geleden 5 e-boeken bij bol.com besteld waarvan er 4 wel normaal te downloaden waren en 1 dus niet; Villa Magdalena. Ik kreeg in mijn bibliotheek van mijn tablet een blanco schermpje te zien. Gelijk gebeld naar bol.com en mij werd verteld dat het na 8 uren waarschijnlijk wel zou lukken, niet dus. De volgende dag nog steeds niets, weer gebeld. Na alles doorlopen te hebben werd mij verteld dat dit probleem naar de juiste afdeling gestuurd zou worden en ze met mij contact op zouden nemen. Niet dus! Volgende dag weer gebeld, kreeg ik de verkeerde afdeling, werd ik doorverbonden naar de juiste afdeling, verbinding verbroken. Heb ik weer teruggebeld, probleem weer uitgelegd en er werd mij verteld dat het probleem bij de juiste afdeling ligt en ze er mee bezig zijn en ik moest maar geduld hebben! De volgende dag (zijn inmiddels 5 dagen verder) heb ik een e-mail gestuurd, al dat bellen loopt flink op, dat ik mijn geld terug wil. Geen reactie. Vervolgens een klachten email verstuurd met verzoek retour geld. Een aantal dagen later krijg ik bericht dat mijn probleem is doorgestuurd naar een andere afdeling en dat het weer een week gaat duren! Heb ik weer een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil, geen reactie. Krijg ik weer een email van bol.com dat het allemaal wel erg vervelend is dat ik het boek niet gedownload krijg en dat ze het probleem naar de juiste (?????) afdeling hebben gestuurd, ondertekend door weer iemand anders!
En nog steeds krijg ik het boek niet gedownload en heb ik niks vernomen van bol.com. Ben al jaren klant van bol.com, nog nooit problemen gehad, maar sinds ze ‘vernieuwd’zijn is de klantvriendelijkheid ver te zoeken en krijg je, als je belt, een van de velen die daar in het callcenter zitten en die je dus niet kunnen helpen, maar de juiste personen krijg je gewoon niet meer te spreken. Ik bestel nooit meer een E-book bij hun, dat is zeker!
Principes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:00 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n e-book nou? 5 euro??
Trouwens, ook gewoon in de winkel te krijgen
Bond tegen Vloeken, verenig je!quote:Ik heb op 12 Augustus 2013 een pak komijnekaas gekocht en toen thuis gekomen zag ik dat de kaas 4 dagen over de datum was.Dus ik ben weer terug naar de winkel gegaan, er was een meneer aan de kassa.Bij het laten zien van de product reageerde hij heel onbeleefd. Toen heb ik aan hem gevraagd of dit vaak voorkomt toen gaf hij als reactie dat het een stomme vraag is. Dit vat ik op als een belediging.
N.B. Mijn klacht is alleen bedoeld voor deze mannelijke medewerker.
Ja natuurlijk maar ik neem aan dat je eerste normale boeken las(voor de 21e eeuw )quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Principes.
En je schaft toch geen e-reader aan om vervolgens fysieke boeken te lezen?
quote:http://www.klacht.nl/aldi(...)ng-beetje-opgemaakt/
Ik heb vanmiddag toiletpapier gekocht bij de aldi in Geleen , nu bij thuiskomst kom ik er achter dat het 2 laags is ,en moet zijn 3 laags ,ik heb mij hiermee alleens verkocht maar toen heb ik deze toch opgemaakt.2 laags is het papier TÉ DUN.
Ik heb de verpakking in het midden opengemaakt , zie foto , toen heb ik het personeel gevraagd of ik deze kan ruilen ,met een grote mond van Simone Lager en een lachend gezicht zegt ze dat ze daaraan niet doen omdat het niet meer verkoopbaar zou zijn .
Ik heb toen voorgesteld dat een simple doorzichtige plakband in het midden voldoende zou zijn om het weer verkoopbaar te maken !!!
Toen is er Sandra bijgekomen die daar werkt ,met haar ook niet tot een oplossing gekomen .
Ik vindt de klant vriendelijkheid van deze twee personen Simone Lager en Sandra BENEDEN pijl , ik kom 2 a 3x per week bij deze aldi en om dan een probleem te maken over 3 euro dat de verpakking een beetje opengemaakt is vindt ik geen goede service en klantenbinding.En ben wel te leurgesteld hierin !!!!!!!
Gewenste oplossing
Ruilen tegen 3 laags toiletpapier
Elk artikel checken op de datum voordat je het in je karretje gooitquote:
Sowieso, mensen die e-books kopenquote:
Bij zuivel wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Elk artikel checken op de datum voordat je het in je karretje gooit
Denken dat een stornering van het geld een geldige manier is van een bestelling annulerenquote:Klacht Simpel (Telecom): Bestelling geannuleerd; toch incasso-buro.com ingeschakeld.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Simpel (Telecom)
Lezers van deze klacht: 1
In april een SIM-Only abonnement besteld via Simpel. Deze bestelling heb ik binnen de wettelijke termijn geannuleerd. Simpel heeft me hiervan een bevestiging gestuurd (zie onder), maar blijft toch haar incassoburo op me af sturen.
Mailwisseling met Simpel:
“Beste heer <achternaam>,
We hebben je vraag over je abonnement ontvangen.
Je hebt aangegeven dat je de aanmelding hebt geannuleerd. We hebben dit voor je nagekeken en uit je gegevens blijkt dat wij de eerste factuur niet konden incasseren. Om deze reden is je aanvraag geannuleerd.
Als je een ander abonnement wilt bestellen bij Simpel, dan kun je dit op onze website of via de gratis bestellijn (0800 – 1418) doen. Wij hopen je alsnog als klant te kunnen verwelkomen.
Voor meer vragen en antwoorden kun je terecht op onze website http://www.simpel.nl/vragen
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijk groet,
Simpel Klantenservice
Telefoon: 0900-1418 (kosten per gesprek 0,36)
Op deze e-mail kan geen reply gestuurd worden. Via het contactformulier op je persoonlijke pagina of op de website, kun je ons een nieuwe e-mail sturen.
—-Oorspronkelijk bericht—-
Van: martin@<domeinnaam>
Verzonden: 25-07-2013 15:21:07.0000000
Aan: Simpel Klantenservice
Onderwerp: Voorwaarden
Simpel Klant: Nee
Categorie: Voorwaarden
Vraag:
L.S.,
Al enige tijd valt u mij lastig met mailtjes over een bestelling die ik zou hebben gedaan en nummerbehoud dat ik zou hebben aangevraagd. Dit zou kunnen gaan om een bestelling d.d. 13 april jongstleden, waarvoor u ook reeds een incassbureau hebt ingeschakeld.
Daarom nogmaals: bovengenoemde bestelling heb ik op 20 april jongstleden geannuleerd door stornering van mijn betaling.
Deze order dient dan ook alsnog en per direct stopgezet te worden. Ik zal daarom ook niet verder meewerken aan portering van mijn nummer.
Daarnaast ga ik niet akkoord met inschakeling van uw incassobureau. U dient deze vordering bij hen dan ook per ommegaande in te trekken.
Met vriendelijke groet,
Gewenste oplossing
Directe stopzetting van de incassoprocedure.
quote:Klacht Facebook: facebook
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 3
facebook pest mij op een niet lieve manier.
Gewenste oplossing
een kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |