Ik weet maar om deze moest ik lachenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En de rest ook natuurlijk
De kruidvat gaat om 9:00 uur openquote:Dinsdag ochtend om 09.30 u stond ik bij het Kruidvat omdat de aanbieding inging van de havainas slippers. Ik was de eerste klant en vroeg nr de slippers, en toen wist de verkoopster me te vertellen dat ze al uitverkocht zijn ? Hoe is dit mogelijk als de aanbieding op di. om 09.30 ingaat ?? Mijn moeder is diezelfde ochtend om 09.30 nr het filiaal in Hoek van Holland gegaan en daar kreeg ze hetzelfde verhaal te horen. En ook in het filiaal v Naaldwijk, waar mijn vriendin ng voordat de winkel openging voor de deur stond. Beste Kruidvat u doet ons erg twijfelen of u uberhaupt wel enige slippers heeft gebracht nr uw filialen, want het is wel ‘te toevallig’dat ze bij 3 v uw filialen zijn uitverkocht terwijl we de eerste klant in een 3tal filalen waren ??
Het heeft me wel drie euro extra gekostquote:dat ik de mascara van mijn dochter 2 maal heb moeten betalen terwijl we maar 1gekocht hadden,stond 2 maal op de bon,maar ik kan geen gelijk krijgen,dat heeft mij wel bijna 3 euro extra gekost.Ik heb het al niet breed.Het is de zoveelste keer dat bij het kruitvat verkeerd aangeslagen wordt in het voordeel van het kruitvat.Ik heb niet altijd de tijd om de hele bon in de winkel te controleren want je moet schuiven voor de andre klanten.Als je dan naderhand als je dev winkel uit bent het controleert wordt je niet meer serieus genomen.En kost het je weer extra geld.Je gaat naar het kruitvat voor de aanbiedingen maar om de zoveel tijd verlies je geld !!!om dat het personeel te slordig aanslaat maar wel in het voordeel van het kruitvat.Is dit niet erg triest!!!!!
40 jaar lang hetzelfde merk roken, krijg je een keer slechte kwaliteit, ga je gelijk zeuren dat je over gaat stappen op een ander merk.quote:Ik rook 65 jaar waarvan 40 jaar het merk pallmall.
Ik was altijd tevreden over dit merk en genoot van elke sigaret,maar de laatste slof die ik deze week heb gekocht erger ik mij aan iedere sigaret die ik opsteek, want bij het tweede trekje valt mijn sigaret van de filter. ik heb alle pakjes geopend en geprobeerd, maar ik moet nu zonder filter de sigaretten op roken en dat is smerig. Ik overweeg nu dat als de sigaretten op zijn een ander merk te gaan roken.
Gewenste oplossing
Ik zal tevreden zijn als mij een nieuwe slof ter vergoeding zal worden opgestuurd.
quote:Omdat wij een feest hielden verschillende soorten drank gekocht,ook bij Lidl …
Helaas hadden wij 10 pakken vitafit en andere soorten drank over… Vreemd genoeg nam Lidl de pakken vitafit niet terug,terwijl dit bij jumbo en c1000 geen enkel probleem was. Als reden werd genoemd door de bedrijfsleider van Lidl in Hintham,daar beginnen we niet aan…. Ik vind dit schandalig ook omdat dit totaal nergens aangegeven word… Als klant die minimaal 3 keer in de week bij Lidl komt vind ik dit niet erg correct..
Op een feest hoor je verdomme bier te zuipen, en zoveel mogelijk zelfsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef Franknfurter het volgende:
vitafit op je feest schenkengodverdomme
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Op een feest hoor je verdomme bier te zuipen, en zoveel mogelijk zelfs
Ik ben woest !!!!!!!!!!!!quote:Klacht Kruidvat: cherry mobility tablet pc
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 1
kassiere belde naar achteren voor mijn tablet die was nog aanwezig.Wou nog assesoires erbij dus een tijdje gewacht.
Inmiddels is mijn tablet naar een andere kassa (gesjoemel)verhuisd.met het gevolg dat een mevrouw z.g.n.eerder was terwijl als ik afgerekend had het mijn tablet was.Het was een heen en weer gepraat maar met het gevolg dat de tablet naar die andere mevrouw ging.Onvoorstelbaar ik had getuige bij mij.De manager ? bemoeide zich ermee en ik kon zonder tablet vertrekken.Ik ben woest !!!!!!!!!!!!Wil dit even kwijt.De tijd was 13.15 u Hoor graag iets hier over !!!!!!!!!
Gewenste oplossing
Schandalige behandeling heb mij voor het schandaal in de winkel teruggetrokken.Trok toch aan het kortste eindje. oplossing
Voor een tablet dat niks kanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ik ben woest !!!!!!!!!!!!
Tis wat, jij wilde toch annuleren omdat het niet ging zoals jij wilt....quote:Klacht online pakket dienst: Asociaal en allesbehalve klantvriendelijk
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over online pakket dienst
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden online pakket dienst
Lezers van deze klacht: 1
We werden gebeld om een afspraak te maken voor het bezorgen van een simonly, Danielle van de OPD wou geen tijd afspreken, terwijl KPN ons meerdere malen had verteld dat dat wel mogelijk is. Ze zei meerdere malen dat ze niks met KPN te maken had, en dat wij ons moesten aanpassen. Toen ik zei dat ik de boel wel zou annuleren als het zo moest, en het er niet mee eens was, heeft ze zomaar opgehangen en onze order geannnuleerd in het systeem. Hierdoor moesten wij alles opnieuw aanvragen. Ongelooflijk dat KPN met dit bedrijf zaken doet.
Gewenste oplossing
geen
quote:Klacht Prins Budget Caravans Emmercompascuum: internet spannender dan klanten?
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze klacht: 3
Ik was vorige week bij deze zaak, omdat ik er op internet een hoop goede dingen over lees.
Maar die man was alleen maar bezig met obsessief deze site checken, en elke keer was het van: oh, iemand heeft een klacht gepost, sorry, ik moet even een compliment posten hoor!
Beetje raar. Lever gewoon goede service, dan is een site als dit ook niet zo belangrijk meer lijkt me.
Ik voeg een foto van een hond toe, ter verhoging van de feestvreugde.
Gewenste oplossing
volgende keer je klanten belangrijker vinden dat een website ajb.
Oplossing van het bedrijf
Wat is dit voor slap gedoe zeg, was vorige week niet eens op de zaak ivm vakantie, wees een kerel en maak jezelf bekend en ga niet flauwe grappen op internet zetten en dan ook nog eens anoniem!!
Zoek eens een psychiaterquote:Klacht KLM: bang
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KLM
Lezers van deze klacht: 698
ik heb grote angst voor vliegtuigen . Nooit zal ik van mijn leven vliegen . Als klein kind van 5 jaar oud heb ik nacht merries .Een er van zit tussen 2 stoelen en weet dat we neerstortten ik maak mij zo klein mogelijk als een balletje en er gaat door mijn hooft laat de klap zo snel en pijnloos mogelijk komen . en zette mij zelf schrap voor de klap . en toen zat ik recht op in mijn bedje . die droom heb ik maar een keer mee gemaakt als kleuter . Daar na heb ik er veel zien neer storten in mijn dromen . Ik zie ze uit de lucht vallen . en dat is geen fijne droom het lijkt zo echt . Nu woon ik in Assendelft in een boerderijtje . Dat had ik beter niet kunnen doen . Echt recht over mijn huis en laag ook . Met storm huilen de motoren zo hard . Ze gaan zo langzaam en laag over dat ik ze elke keer blijf volgen om te kijken of het wel goed gaat . Kunnen jullie mij hier bij helpen ? Ga naar de zee met het vliegveld . kom a u b niet meer over land aan vliegen . al zou dat mijn mooiste droom zijn . Met vriendelijke groet Bob <achternaam>.
Gewenste oplossing
mij helpen .
Met een brandend kontje natuurlijkquote:Klacht Rituals: Rituals kaars geeft explosie
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rituals
Lezers van deze klacht: 155
Rituals kaars explodeert uit elkaar, het glas spat uit elkaar alle kanten op. Kontje blijft branden en is moeilijk uit te krijgen. De schik is enorm. Vervolgens dien ik een klacht in bij rituals en krijg je een bericht dat je binnen drie dagen wat hoort. Nu ben ik 1,5 week verder en heb nog helemaal niets gehoord van rituals. Ik ben echt kwaad als vaste klant van rituals.
Gewenste oplossing
Een mooi verwenpakket van rituals ( zonder kaars natuurlijk)
Alles verder in orde?quote:Klacht Vitens: Drinkwater
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vitens
Lezers van deze klacht: 4
Het leidingwater deugt niet.Ik raak de kluts kwijt en aan de sjees.Waarom gaan genetisch gemanipuleerde koudwatervissen dood in leidingwater of chemische filter?
Dus mensen ook! Ze floreren wel in een biologische filter !
Stenen ,kolen en grind.Zo wordt het uit de bodem gewonnen dus is het ook goed voor mensen.De ziekenhuizen liggen bomvol met mensen die niet tegen jullie water kunnen.Ook kinderen en dieren .
Gewenste oplossing
Ik wil fatsoenlijk drinkwater zonder gifzooi.
http://www.klacht.nl/ret/klacht/geflest-door-buschauffeur/quote:Ik stond bij halte eendracht in rotterdam op bus 46 van 18.08 te wachten, vervolgens komt de buschauffeur aanrijden en rijdt onmiddellijk weer verder, ondanks mijn zwaaiende armen. Ook keek hij me recht in de ogen aan terwijl hij dit deed. Ik vind dit schandelijk, hierdoor was ik genoodzaakt een omweg te nemen die duurder qua geld en tijd blijkt te zijn.
Gewenste oplossing
Ontslag of een miljard (wie ben ik om hiervoor een passende oplossing voor te geven)
dafuqquote:Klacht General Logistics Systems (GLS): Ongevraagd/ongewenst bij buren afgeleverd
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden General Logistics Systems (GLS)
Lezers van deze klacht: 52
Ik heb gisteren en vandaag een pakketje via GLS ontvangen. Ik heb het vermoeden dat er gisteren hier niet is aangebeld, maar dat het direct bij de buren is afgegeven.
Voor het pakketje van vandaag heb ik verzocht het alleen bij de buren in dit huis af te geven, maar nu is het tóch weer bij andere buren afgeleverd.
En ik lees hier onderin dat jullie service lijn 1 euro per minuut kost. Dat vind ik vooral te triest voor woorden, want je verwacht dat je pakketje gewoon wordt afgeleverd volgens een afspraak, gebeurt dat niet, omdat dit jullie niet lukt, dan laat je een klant nog meer bijbetalen? Dan maak je het er wel naar om je klanten ontevreden te houden m.i.
Gewenste oplossing
Terug in de tijd reizen, het nog een keer proberen om mij niet zo boos te maken.
Hoewel het natuurlijk een beetje gezeur is om ¤3 voor 'n luxe-product zou het op zich wel netjes zijn als Kruidvat die 3 Euro ff teruggeeft, stelt verder ook niks voor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het heeft me wel drie euro extra gekost
Terechte klacht maar maak geen drama over drie euro.
Fijne oudersquote:we hebben 6 broodjes besteld en 2 ijsjes, via de mcdrive.
ijsjes op tijd in handen, maar dan de broodjes nog.
daar moesten we 15 minuten op wachten terwijl ik ook nog een klein kind in een warme stilstaande auto heb.
binnen stond bijna niemand in de rij.
dan nog zolang moeten wachten op 6 broodjes!
Gewenste oplossing
kortere wacht tijden, meer op voorraad hebben zodat mensen niet lang op zijn eten moet wachten
quote:Klacht Facebook: door lulers en onzin
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 3
mijn klacht is en bericht wat door gestuurd woordop facebook over dat ik opas terwel ik veel te druk heb met werk en word ook bij verteld pas op voor hem ik wesley zo word et door geluld haal die raare advertetie + hem ze acound weg dit klop niet
Gewenste oplossing
dat ze acound + die bericht + facebook moed verwijderen
Mijn (vrij grote) filiaal had maar 4 van die slippers binnengekregen.. Allen waren binnen 5 minuten weg.quote:
Bij ons hadden ze geloof ik een halve stortmand gekregen maar andere filialen weet ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:51 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Mijn (vrij grote) filiaal had maar 4 van die slippers binnengekregen.. Allen waren binnen 5 minuten weg.
Wij hadden gigantisch veel goedkope slippers gekregen, die dingen van 4/5 euroquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze geloof ik een halve stortmand gekregen maar andere filialen weet ik niet.
Waarom smeer je het op je gezicht??quote:Gisteren heb ik bij Kruidvat het enigenmerk permanente haarverf gekocht Zwart Noir 2.0.
Later heb ik mijn haar geverfd, toen brak echter later de hel los.
Er zat namelijk verf op mijn gezicht en flink deel en dat kreeg ik er met geen mogelijkheid af, na veel schrobben en poetsen werd het iets minder, maar de pijn en de ellende die ik had.
Toen ik het later ging uitspoelen bleef de verf en maar uitkomen tot wel 5 x toe met wassen en uitspoelen en later een enorme bos haar wat er af viel, dit heb ik nog nooit meegemaakt zulke agressieve haar verf!!!
Haarverf is goedkoper dan zelfbruiner?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:09 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wij hadden gigantisch veel goedkope slippers gekregen, die dingen van 4/5 euro
[..]
Waarom smeer je het op je gezicht??![]()
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Lees dit topic volgens mij voor het eerst, is het normaal dat je agressief wordt als je hier lurkt?
Tele2 kan die koffiemachine vast wel repareren idd.quote:Klacht Tele2: Grachte heer/mevrouw
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 21
Mijn koffie machine maakt veel geluid bij het malen van de koffiebonen.
Tijdens het koffie zetten trilt het apparaat waardoor de waterbak steeds opschuift dan stopt de machine gooit de gemalen koffie weg daardoor ben ik steeds mijn hoeveelheid koffie kwijt.
Ik moet de waterbak steeds vast houden. Dit is geen doen.
Gewenste oplossing
Dat dit probleem wordt nagekeken en moet worden opgelost.
Lekker duidelijkquote:Klacht Facebook: help
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 5
Fotos naar me vrienden gestuurt gechanteert
Gewenste oplossing
Alles verwijdere. En de link na de fotos
quote:Klacht Panfu.nl: panfu
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Panfu.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Panfu.nl
Lezers van deze klacht:
ik word zo uit julie spel gezet ik he niet gescholde niet iemand nep gemeld ik heb niet om personlijk infomatsie gefraagt klaar . uit
Gewenste oplossing
zet mij terug in panfu en gooi er nooit meer iemand uit en verwijder goud panda ik heet <naam verwijderd>
Alles in orde?quote:Klacht PostNL: gebakken lucht?!!
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over PostNL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden PostNL
Lezers van deze klacht: 188
kerstschaapjes blaten niet(je hoort ze niet)jullie wel, maar ze geven ook geen wol,jullie ook niet(prijsje), of toch!!! ?
Gewenste oplossing
ik fantaseer zoiets niet. dus ook geen oplossing
quote:Klacht ING: STORTINGSKOSTEN
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 1
IK BEN STARTENDE ONDERNEMER IN DEZE CRISSISTIJD IS HET BEST MOEILIJK JHE HOOFD BOVEN WATER TE HOUDEN ELKE EURO IS VOOR MIJ MEEGENOMEN IK MOET DUS ELKE WEEK GELD STORTEN BIJ DE ING ZOVEEL IS DAT NOU OOK NIET MAAR DIT IS NU DE 17E KEER EN ELKE KEER WORDT ER ¤ 5,00 STORTINGSKOSTEN AFGESCHREVEN DAT IS NU INMIDDELS AL EEN BEDRAG VEN ¤ 85,00 IK VIND HET BELACHELIJK VOOR WOORDEN NOGMAALS ELKE EURO KAN IK BESTEDEN AAN MIJN BEDRIJF EN NIET AAN DE ING MOET IK STORTEN AAN DE BALIE DAT ZE GELD MOETEN TELLEN DAN ZEG IK JA MAAR VOOR HET NIETS DOEN DAT VIND IK ECHT BELACHELIJK.
Gewenste oplossing
AFSCHAFFEN VAN STORTINGKOSTEN DAT IS PUUR STELEN.
Stuur dan een factuur, of had een bank uitgekozen waarbij je niet of minder hoeft te betalen bij contant afstorten.quote:
quote:Telefonische reclame nu bij overlijden van prins friso
En het invullen van dit klachtenspelletje
Gewenste oplossing
Reclamestop bij treurige grote gebeurtenissen Dat noemt men inleving....waar blijft nu uw koninklijke link?
Duidelijkquote:Klacht McDonalds: last van ontlasting
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 308
ik heb druipschijt van jullie ijs gekregen. Als ik mijn billen tegen elkaar knijp om het op te houden dan druipt het eruit
Gewenste oplossing
extra vochtige doekjes meegeven
quote:Klacht Facebook: Chanteren via Facebook
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 43
Beste Facebook team,
Er wordt gebruik gemaakt van een neppe account om bij mensen geld af te dwingen.
De account waarover ik de klacht indien is:
<naam verwijderd>
Het is een man die met mannen flirt en privé fotos opslaat die heel erg privé en gevoelig zijn.
Nadat hij beschikt over de fotos maakt hij zich zelf bekend dat hij een man is en de fotos op Facebook zal posten als de slachtoffer niet betaald (500 euro).
Ik ben helaas ook de slachtoffer. ik werd gechanteerd dat als ik voor vrijdag(09-08-13) ochtend niet betaald, dat hij mijn prive fotos zou sturen naar mijn vrienden.
Dit kan mijn leven heel negatief veranderen.
Graag zou ik willen dat de account (naam verwijderd) verwijdert wordt en alle andere accounts die de zelfde IP-adres gebruiken, want hij zij dat hij meer accounts heeft.
Er staat dat hij in London woont, maar hij woont werkelijk in Philipijnen.
Ik zou het waarderen als hier met spoed iets aan wordt gedaan.
Met vriendelijke groeten,
<naam verwijderd>
Gewenste oplossing
Account (naam verwijderd) verwijderen en alle andere accounts die de zelfde IP-Adres gebruiken ook verwijderen. En mijn foto's die bij hem zijn opgeslagen ook verwijdert krijgen. Alvast bedankt!
Rekenwonder zegquote:Klacht MediaMarkt: prijs niet volgens de afspraak
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 4
Geachte meneer of mevrouw,
Ik had vanmiddag naar de klantenservice gebeld van de mediamarkt. Het ging over een prijs van de Samsung
galaxy note 10.1. Ik heb op de internet lopen zoeken waar de note het goedkoopste was. Nou die was bij
prijs-stunten.nl voor maar 281,00.Ik heb toen de mediamarkt gebeld dat ik het op prijs-stunten. Nl het
goedkoopste prijs had gezien,waarop tegen mij werd gezegd mevrouw als u dat aan kan tonen krijgt u de
note mee voor dezelfde prijs.Ik ben later op de avond naar mediamarkt geweest waarop ene meneer <naam>
je eerst als een stuk vuil behandelt dat ik de note niet kreeg voor die prijs.Ik kon hem krijgen voor
269,00 en anders niet.En toen was meneer gelijk weg.Ik heb de note toch gekocht bij een ander collega
maar de manier hoe ik ben behandeld was verschrikkelijk. Eerst wordt er mij door de klantenservice
belooft als ik kan aantonen dat hij dat werkelijk 281,00 euro is kan ik de note voor
hetzelfde prijs meekrijgen,en kom ik daar aan word ik vreselijk voor schut gezet.Ik ben heel erg zwaar
teleurgesteld. Zo gaan jullie toch niet met klanten omIk ga namelijk vrijdag al met vakantie dus had
die note dringend nodig.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
<naam verwijderd>
Gewenste oplossing
Dat ik het alsnog voor hetzelfde prijs van 281,00 euro
ik mag hopen dat het een typefout is (296 ipv 269 euro). Maar dan nog, zo moeilijk doen om 15 euro.quote:
Ik zou het niet vertrouwen, ik dacht zelf al dat klopt vast niet, die prijzen zijn veel te laag. De galaxy note is flink duur, de galaxy tab is de goedkope budgetversie. Volgens http://www.kieskeurig.nl/(...)alen/1071479#prijzen is 369.- de goedkoopst mogelijke prijs en 400+ de meest voorkomende.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik mag hopen dat het een typefout is (296 ipv 269 euro). Maar dan nog, zo moeilijk doen om 15 euro.
Kan per bedrijf verschillen. Is ook een telefoonmaatschappij (Belcompany of Phonehouse oid) waar, als je de voorwaarden leest, de garantie alleen geldt in vergelijking met de dochtermaatschappijenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef JochemP het volgende:
Laagste-prijsgarantie geldt sowieso niet voor online shops als ik me niet vergis
Hoeveel kost zo'n e-book nou?quote:Ik heb twee weken geleden 5 e-boeken bij bol.com besteld waarvan er 4 wel normaal te downloaden waren en 1 dus niet; Villa Magdalena. Ik kreeg in mijn bibliotheek van mijn tablet een blanco schermpje te zien. Gelijk gebeld naar bol.com en mij werd verteld dat het na 8 uren waarschijnlijk wel zou lukken, niet dus. De volgende dag nog steeds niets, weer gebeld. Na alles doorlopen te hebben werd mij verteld dat dit probleem naar de juiste afdeling gestuurd zou worden en ze met mij contact op zouden nemen. Niet dus! Volgende dag weer gebeld, kreeg ik de verkeerde afdeling, werd ik doorverbonden naar de juiste afdeling, verbinding verbroken. Heb ik weer teruggebeld, probleem weer uitgelegd en er werd mij verteld dat het probleem bij de juiste afdeling ligt en ze er mee bezig zijn en ik moest maar geduld hebben! De volgende dag (zijn inmiddels 5 dagen verder) heb ik een e-mail gestuurd, al dat bellen loopt flink op, dat ik mijn geld terug wil. Geen reactie. Vervolgens een klachten email verstuurd met verzoek retour geld. Een aantal dagen later krijg ik bericht dat mijn probleem is doorgestuurd naar een andere afdeling en dat het weer een week gaat duren! Heb ik weer een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil, geen reactie. Krijg ik weer een email van bol.com dat het allemaal wel erg vervelend is dat ik het boek niet gedownload krijg en dat ze het probleem naar de juiste (?????) afdeling hebben gestuurd, ondertekend door weer iemand anders!
En nog steeds krijg ik het boek niet gedownload en heb ik niks vernomen van bol.com. Ben al jaren klant van bol.com, nog nooit problemen gehad, maar sinds ze ‘vernieuwd’zijn is de klantvriendelijkheid ver te zoeken en krijg je, als je belt, een van de velen die daar in het callcenter zitten en die je dus niet kunnen helpen, maar de juiste personen krijg je gewoon niet meer te spreken. Ik bestel nooit meer een E-book bij hun, dat is zeker!
Principes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:00 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n e-book nou?5 euro??
Trouwens, ook gewoon in de winkel te krijgen
Bond tegen Vloeken, verenig je!quote:Ik heb op 12 Augustus 2013 een pak komijnekaas gekocht en toen thuis gekomen zag ik dat de kaas 4 dagen over de datum was.Dus ik ben weer terug naar de winkel gegaan, er was een meneer aan de kassa.Bij het laten zien van de product reageerde hij heel onbeleefd. Toen heb ik aan hem gevraagd of dit vaak voorkomt toen gaf hij als reactie dat het een stomme vraag is. Dit vat ik op als een belediging.
N.B. Mijn klacht is alleen bedoeld voor deze mannelijke medewerker.
Ja natuurlijk maar ik neem aan dat je eerste normale boeken las(voor de 21e eeuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Principes.
En je schaft toch geen e-reader aan om vervolgens fysieke boeken te lezen?
quote:http://www.klacht.nl/aldi(...)ng-beetje-opgemaakt/
Ik heb vanmiddag toiletpapier gekocht bij de aldi in Geleen , nu bij thuiskomst kom ik er achter dat het 2 laags is ,en moet zijn 3 laags ,ik heb mij hiermee alleens verkocht maar toen heb ik deze toch opgemaakt.2 laags is het papier TÉ DUN.
Ik heb de verpakking in het midden opengemaakt , zie foto , toen heb ik het personeel gevraagd of ik deze kan ruilen ,met een grote mond van Simone Lager en een lachend gezicht zegt ze dat ze daaraan niet doen omdat het niet meer verkoopbaar zou zijn .
Ik heb toen voorgesteld dat een simple doorzichtige plakband in het midden voldoende zou zijn om het weer verkoopbaar te maken !!!
Toen is er Sandra bijgekomen die daar werkt ,met haar ook niet tot een oplossing gekomen .
Ik vindt de klant vriendelijkheid van deze twee personen Simone Lager en Sandra BENEDEN pijl , ik kom 2 a 3x per week bij deze aldi en om dan een probleem te maken over 3 euro dat de verpakking een beetje opengemaakt is vindt ik geen goede service en klantenbinding.En ben wel te leurgesteld hierin !!!!!!!
Gewenste oplossing
Ruilen tegen 3 laags toiletpapier
Bij zuivel wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Elk artikel checken op de datum voordat je het in je karretje gooit
Denken dat een stornering van het geld een geldige manier is van een bestelling annulerenquote:Klacht Simpel (Telecom): Bestelling geannuleerd; toch incasso-buro.com ingeschakeld.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Simpel (Telecom)
Lezers van deze klacht: 1
In april een SIM-Only abonnement besteld via Simpel. Deze bestelling heb ik binnen de wettelijke termijn geannuleerd. Simpel heeft me hiervan een bevestiging gestuurd (zie onder), maar blijft toch haar incassoburo op me af sturen.
Mailwisseling met Simpel:
“Beste heer <achternaam>,
We hebben je vraag over je abonnement ontvangen.
Je hebt aangegeven dat je de aanmelding hebt geannuleerd. We hebben dit voor je nagekeken en uit je gegevens blijkt dat wij de eerste factuur niet konden incasseren. Om deze reden is je aanvraag geannuleerd.
Als je een ander abonnement wilt bestellen bij Simpel, dan kun je dit op onze website of via de gratis bestellijn (0800 – 1418) doen. Wij hopen je alsnog als klant te kunnen verwelkomen.
Voor meer vragen en antwoorden kun je terecht op onze website http://www.simpel.nl/vragen
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijk groet,
Simpel Klantenservice
Telefoon: 0900-1418 (kosten per gesprek 0,36)
Op deze e-mail kan geen reply gestuurd worden. Via het contactformulier op je persoonlijke pagina of op de website, kun je ons een nieuwe e-mail sturen.
—-Oorspronkelijk bericht—-
Van: martin@<domeinnaam>
Verzonden: 25-07-2013 15:21:07.0000000
Aan: Simpel Klantenservice
Onderwerp: Voorwaarden
Simpel Klant: Nee
Categorie: Voorwaarden
Vraag:
L.S.,
Al enige tijd valt u mij lastig met mailtjes over een bestelling die ik zou hebben gedaan en nummerbehoud dat ik zou hebben aangevraagd. Dit zou kunnen gaan om een bestelling d.d. 13 april jongstleden, waarvoor u ook reeds een incassbureau hebt ingeschakeld.
Daarom nogmaals: bovengenoemde bestelling heb ik op 20 april jongstleden geannuleerd door stornering van mijn betaling.
Deze order dient dan ook alsnog en per direct stopgezet te worden. Ik zal daarom ook niet verder meewerken aan portering van mijn nummer.
Daarnaast ga ik niet akkoord met inschakeling van uw incassobureau. U dient deze vordering bij hen dan ook per ommegaande in te trekken.
Met vriendelijke groet,
Gewenste oplossing
Directe stopzetting van de incassoprocedure.
quote:Klacht Facebook: facebook
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 3
facebook pest mij op een niet lieve manier.
Gewenste oplossing
een kusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |