abonnement Unibet Coolblue
pi_129658701
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

"Exclusieve" B-kant voor de gelimiteerde deluxe-editie van de LP van het aankomende album.
Dat zou ik echt belachelijk vinden.
pi_129658778
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kan de OP trouwens niet eens geupdate worden, of in iedergeval de albums/singles in een spoiler tag gegooid worden. Ik scroll me telkens suf :P
Iedereen negeert de OP. Ik heb wel eens een update gemaakt die compleet genegeerd werd maar ook niemand heeft de ballen dat ding in een spoiler of de kliko te gooien.
pi_129660601
Mooi!

Was vandaag trouwens in de Concerto en daar hing al een reclame poster voor de Deluxe LP.
Heb hem maar meteen besteld, maar misschien handig om te weten; op de poster stond ook dat deze Limited edition alleen verkrijgbaar is bij 'mania' winkels (dus de Plato's en Concerto)

De voorkant van de AM-NME is trouwens wel echt verdomde mooi zeg _O_ , leuk collectors item.
pi_129661084
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef Jacobuspower het volgende:
Mooi!

Was vandaag trouwens in de Concerto en daar hing al een reclame poster voor de Deluxe LP.
Heb hem maar meteen besteld, maar misschien handig om te weten; op de poster stond ook dat deze Limited edition alleen verkrijgbaar is bij 'mania' winkels (dus de Plato's en Concerto)

De voorkant van de AM-NME is trouwens wel echt verdomde mooi zeg _O_ , leuk collectors item.
quote:
2s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Aisumasen het volgende:
Exclusief: de 7" in de deluxe-editie van de LP van 'AM' zal de 'Do I Wanna Know?' B-kant '2013' en de elders nergens te verkrijgen outtake 'Stop The World' bevatten. (En de prijs is teruggezet naar 25 euro, om de independent platenzaken te stimuleren). [..]
...waar ze dus ook exclusief te koop zijn :)! Het is in die zin gelimiteerd dat de platenwinkels nu al geen exemplaren meer kunnen inkopen, maar als het goed is krijgen ze dozen vol binnen, dus daar zal het niet op stuklopen. Poster al gereserveerd ;)?

En ze hadden alweer zeker 3 weken niet op de voorpagina gestaan... :P
pi_129661214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

[..]

...waar ze dus ook exclusief te koop zijn :)! Het is in die zin gelimiteerd dat de platenwinkels nu al geen exemplaren meer kunnen inkopen, maar als het goed is krijgen ze dozen vol binnen, dus daar zal het niet op stuklopen. Poster al gereserveerd ;)?

En ze hadden alweer zeker 3 weken niet op de voorpagina gestaan... :P
Maar er zijn toch wel meer independent platenzaken dan de Plato's en Concerto? (of zijn die ondertussen al allemaal verdwenen :'( ?) Ja, verwacht ook niet dat ze heel snel gaan, maar ik was er toch dus heb hem maar meteen besteld. Nee, nog niks gezien van een poster..

Hehe, en over 4 weken weer als het album officieel uit is ;) ?
pi_129661476
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:42 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Maar er zijn toch wel meer independent platenzaken dan de Plato's en Concerto? (of zijn die ondertussen al allemaal verdwenen :'( ?) Ja, verwacht ook niet dat ze heel snel gaan, maar ik was er toch dus heb hem maar meteen besteld. Nee, nog niks gezien van een poster..

Hehe, en over 4 weken weer als het album officieel uit is ;) ?
Je hebt het net over een poster :P!? Of gewoon standaard Concerto-dingetje?

Ja, sowieso buiten de Concerto en Plato's ook.
pi_129661581
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:50 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Je hebt het net over een poster :P!? Of gewoon standaard Concerto-dingetje?

Ja, sowieso buiten de Concerto en Plato's ook.
Nee dat was gewoon een reclamedingetje dat bij de LPs hing, dus ben wel benieuwd naar die posters :P. Al zal het wel gewoon de album cover zijn toch?

Was net trouwens filmpjes van Arctic Monkeys op Lowlands 2011 aan het kijken en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen: Was dit helemaal vergeten :)
pi_129661604
Serieus, wat is een exclusieve single als er enkel oude muziek op staat ;(
pi_129662228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:53 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Nee dat was gewoon een reclamedingetje dat bij de LPs hing, dus ben wel benieuwd naar die posters :P. Al zal het wel gewoon de album cover zijn toch?

Was net trouwens filmpjes van Arctic Monkeys op Lowlands 2011 aan het kijken en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen: Was dit helemaal vergeten :)
Nooit gezien!

Ja, zoiets, waarschijnlijk een iets meer in het oog springend ontwerp. Dit heb ik ergens in een hoek liggen uit de 'Suck It And See'-era bijvoorbeeld:



quote:
9s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
Serieus, wat is een exclusieve single als er enkel oude muziek op staat ;(
?
pi_129662615
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nooit gezien!

Ja, zoiets, waarschijnlijk een iets meer in het oog springend ontwerp. Dit heb ik ergens in een hoek liggen uit de 'Suck It And See'-era bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

Vet zeg! Die wil ik van dit album dan ook best graag hebben ja :Y Houd me op de hoogte ;)
pi_129662806
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nooit gezien!

Ja, zoiets, waarschijnlijk een iets meer in het oog springend ontwerp. Dit heb ik ergens in een hoek liggen uit de 'Suck It And See'-era bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

[..]

?
Je zei dat de andere track van de 7" bij het album waarschijnlijk de b-side van High is?


En die poster is vet. Hoe regel je zoiets?
pi_129663936
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je zei dat de andere track van de 7" bij het album waarschijnlijk de b-side van High is?

En die poster is vet. Hoe regel je zoiets?
Dat was slechts een ouderwets staaltje pessimisme. Daar is echt nog niets over bekend. Als het daadwerkelijk het geval zal zijn, is de volgende stap een remix als B-kant.

Poster was stukje promotie voor het album toentertijd.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:56:57 #63
192683 AMDB
Visionair.
pi_129663960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:53 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Nee dat was gewoon een reclamedingetje dat bij de LPs hing, dus ben wel benieuwd naar die posters :P. Al zal het wel gewoon de album cover zijn toch?

Was net trouwens filmpjes van Arctic Monkeys op Lowlands 2011 aan het kijken en toen kwam ik opeens dit filmpje tegen: Was dit helemaal vergeten :)
Vet! Jammer dat ze 'm niet verder covert :)
pi_129664780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:56 schreef AMDB het volgende:

[..]

Vet! Jammer dat ze 'm niet verder covert :)
Inderdaad, ik denk dat ze het wel goed zou kunnen namelijk :)

Een random vraag maar weet iemand toevallig waar ik Balaclava met het haperende einde kan luisteren, kan hem niet vinden. Ben wel benieuwd hoe erg het nou eigenlijk is, heb toch zeker een half jaar naar die slechte versie geluisterd met het idee dat het hoorde ;(
pi_129665517
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:16 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk dat ze het wel goed zou kunnen namelijk :)

Een random vraag maar weet iemand toevallig waar ik Balaclava met het haperende einde kan luisteren, kan hem niet vinden. Ben wel benieuwd hoe erg het nou eigenlijk is, heb toch zeker een half jaar naar die slechte versie geluisterd met het idee dat het hoorde ;(
_O-! Piraten baai, oudste versie. 'SOS' blijft een vergeten klassieker.

Even willekeurig, maar dit is een leuk interview met The Kane waarin hij Arctic Monkeys prijst (banjo-alert in het begin):

pi_129666085
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:34 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

_O-! Piraten baai, oudste versie. 'SOS' blijft een vergeten klassieker.

Even willekeurig, maar dit is een leuk interview met The Kane waarin hij Arctic Monkeys prijst (banjo-alert in het begin):

Hahaha, heb hem gevonden op Youtube. Voor de mensen die er nog een keer van willen genieten:
Het is wel echt heel erg zeg :'), dat ik hier ooit serieus naar heb geluisterd :X

SOS is inderdaad zeker ook een klassieker, met die beat erbij :D. Past wel goed in het rijtje van Love Machine enzo.

Leuk interview. Ik moest wel even lachen toen Miles de Monkeys z'n 'besties' noemde :P
pi_129666155
Zó willekeurig wilde ik nu ook weer niet zijn ;).
'SOS' was de originele naam van '505' in de oorspronkelijke leak van FWN :P.
pi_129666360
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:48 schreef Aisumasen het volgende:
Zó willekeurig wilde ik nu ook weer niet zijn ;).
'SOS' was de originele naam van '505' in de oorspronkelijke leak van FWN :P.
Ik vond het inderdaad al willekeurig dat je daar over begon :P.
Maar nu snap ik hem. Heb de leak van FWN toen helemaal niet mee gekregen. In 2007 ben ik gewoon begonnen met allerlei nummers met limewire bij elkaar te verzamelen :@
  zondag 4 augustus 2013 @ 01:52:13 #69
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_129668605
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:47 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Hahaha, heb hem gevonden op Youtube. Voor de mensen die er nog een keer van willen genieten:
Het is wel echt heel erg zeg :'), dat ik hier ooit serieus naar heb geluisterd :X

SOS is inderdaad zeker ook een klassieker, met die beat erbij :D. Past wel goed in het rijtje van Love Machine enzo.

Leuk interview. Ik moest wel even lachen toen Miles de Monkeys z'n 'besties' noemde :P
Ik wist wel dat die hapering niet hoorde, maar vond het toch weird toen ik de goede versie te horen kreeg :P
pi_129672066
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 00:53 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Ik vond het inderdaad al willekeurig dat je daar over begon :P.
Maar nu snap ik hem. Heb de leak van FWN toen helemaal niet mee gekregen. In 2007 ben ik gewoon begonnen met allerlei nummers met limewire bij elkaar te verzamelen :@
Beetje zoals met de demo's in 2005 dus, maar dan met het werk van daarna, haha.
pi_129677348
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 08:47 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Beetje zoals met de demo's in 2005 dus, maar dan met het werk van daarna, haha.
Haha, inderdaad. Had eerst ook een bijeengeraapte "Whatever", de helft van de nummers waren gewoon de Demo/Boardwalk versies ;(. Toen ik een paar maanden daarna allebei de albums kocht kwam ik er pas achter hoe ze echt zouden moeten klinken :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:00:08 #72
192683 AMDB
Visionair.
pi_129677568
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:48 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Had eerst ook een bijeengeraapte "Whatever", de helft van de nummers waren gewoon de Demo/Boardwalk versies ;(. Toen ik een paar maanden daarna allebei de albums kocht kwam ik er pas achter hoe ze echt zouden moeten klinken :P
'echt' is relatief :P
pi_129677577
Ik was ook in 2007 begonnen met limewire. Dacht een tijdje dat Teddy Picker als 'Space Invaders' klonk :')
pi_129677706
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:00 schreef AMDB het volgende:

[..]

'echt' is relatief :P
Da's waar. In het limewire tijdperk bestond er geen 'echte' versie :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 14:13:09 #75
192683 AMDB
Visionair.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')