abonnement Unibet Coolblue
pi_129153710
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_129153758
Ik merk vooral tijd veel pijn ook in m'n kuitspieren bij dat touwtjespringen, dat is echt killing :o terwijl dat eigenlijk niet zo zwaar zou moeten zijn :')_!
Ja doei.
pi_129153794
Even in de herhaling hoor :P Mobiel getypt dus moet niet direct het topic daarna dicht gaan na die moeite :7 :

Ik weet nog steeds niet waar ik heen wil op vakantie :P Waarschijnlijk som ik nu een paar vooroordelen op maar goed..

- goed eten (van het eten in Dl word ik niet zo gelukkig bijv.)
- mooie natuur
- niet te toeristisch
- lagere prijzen voor eten en drinken dan in NL (budget)
- bereikbaar per trein want ik wil veel boeken mee en anders vliegtuig
- aan de zee (verse vis!) of anders aan een meer
- in een huisje of tentje (privacy en vind kamperen leuk)
- 25-30 graden
- half augustus
- geen burgeroorlog de afgelopen tijd zodat er overal nog landmijnen liggen
- ik zou ook wel de taal willen spreken of mij verstaanbaar kunnen maken

Ik dacht eerst aan een Mediteraans land, maar dat vind ik waarschijnlijk te warm en ik heb geen zin in weer Griekenland met stakingen en crisis etc

Italië en Portugal zijn heel mooi, het eten is lekker maar dan ga ik nog liever naar O+ Spanje O+
Dan vind ik het zuiden het leukst maar dat is te warm (afgelopen jaar al 3x geweest en ga liever in de herfst oid) Pyreneeën lijken mij dan leuk maar wel koud 's nachts..

Frankrijk is ideaal qua afstand en bereikbaarheid en heel fijn qua eten, land, temperatuur. Maar ik vind de mensen en de taal niet leuk.

Zweden is nu volgens mij heel fijn qua temperatuur en mooi! Maar dat kan ik niet betalen..

Dan dacht ik aan Oost Europa, ik ken nu 3 Roemenen (1 woont bij mij in huis) en het zijn hele leuke jongens en hoe ze over Roemenië (Transylvania) vertelde werd ik wel enthousiast, alleen mijn reisgezelschap vindt het te arm en te ver.

Dus toen kwamen we uiteindelijk uit op Tsjechië want dat is wel relatief dichtbij en goedkoop maar ik weet echt niets over Tsjechië..

O ja en ik was naar een voorstelling over Peter de Grote dus ben nu wel heel benieuwd naar Sint Petersburg!
Worry is a misuse of imagination
pi_129153816
Open een topic in TRV met deze informatie :)
Ja doei.
pi_129153825
Kroatie is een mooie vakantiebestemming, heeft ook strand enzo.
Boedapest schijnt leuke en mooie stad te zijn, evenals Praag.
Maar ben er zelf nooit geweest dus het is alleen van horen zeggen.
Googlen anders :P
Be someone that makes you happy
pi_129153837
Ik dacht ook aan Kroatië / Slovenië;

Leuke wandelingen/hikes (stond niet op het lijstje, maar soit)
Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten

We wilden eigenlijk dit jaar gaan, maar nu gaan we al naar Australië. ;)
pi_129153866
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik merk vooral tijd veel pijn ook in m'n kuitspieren bij dat touwtjespringen, dat is echt killing :o terwijl dat eigenlijk niet zo zwaar zou moeten zijn :')_!
Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....
pi_129153871
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Open een topic in TRV met deze informatie :)
Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.

Waar jij woont vind ik het ook heel mooi maar dat kan (wil) ik niet betalen..
Worry is a misuse of imagination
pi_129153894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht ook aan Kroatië / Slovenië;

Leuke wandelingen/hikes (stond niet op het lijstje, maar soit)
Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten

We wilden eigenlijk dit jaar gaan, maar nu gaan we al naar Australië. ;)
Op een kangoeroe eiland!
Waar je kangoeroe's vind
Zoekt een kangoeroemoeder naar d'r kangoeroekind!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129153917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht ook aan Kroatië / Slovenië;

Leuke wandelingen/hikes (stond niet op het lijstje, maar soit)
Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten

We wilden eigenlijk dit jaar gaan, maar nu gaan we al naar Australië. ;)
Goeie aanvulling :) Ik wil ook wel een wandeltocht maken ja :) En zeilen O+

Ik ga Googlen op deze landen! Ben je er zelf ooit geweest?
Worry is a misuse of imagination
pi_129153934
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.

Waar jij woont vind ik het ook heel mooi maar dat kan (wil) ik niet betalen..
Ah joh, dat valt best mee! Genoeg mensen die je daar gewoon wat tips willen geven hoor!

En het is hier zo duur als je het zelf wilt maken. Genoeg pubs met normaal en goed eten voor een lage prijs, voor campings gewoon zo'n boekje kopen met campingtips voor als je 'op budget bent' en ook zoveel mogelijk zelf koken :+ maargoed, dan moet je dat soort spullen wel hebben!
Ja doei.
pi_129153948
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee joh dan krijg je van die reisfanaten en voor je het weet 'moet' ik weken met een rugtas door de jungle trekken op een ander continent om zo mijzelf te vinden. Ik vind het leuk om te horen wat jullie leuk vinden, mijn slank-referentie-kader en dan kan ik de reactie ook een beetje in de content plaatsen.

:D
pi_129154017
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Goeie aanvulling :) Ik wil ook wel een wandeltocht maken ja :) En zeilen O+

Ik ga Googlen op deze landen! Ben je er zelf ooit geweest?
Nee, stond op de planning dus ik had heel veel folders in huis gehaald van een reisbeurs, die ik onlangs ook allemaal weer heb weggegooid..
pi_129154028
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Op een kangoeroe eiland!
Waar je kangoeroe's vind
Zoekt een kangoeroemoeder naar d'r kangoeroekind!

*O*
pi_129154061
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah joh, dat valt best mee! Genoeg mensen die je daar gewoon wat tips willen geven hoor!

En het is hier zo duur als je het zelf wilt maken. Genoeg pubs met normaal en goed eten voor een lage prijs, voor campings gewoon zo'n boekje kopen met campingtips voor als je 'op budget bent' en ook zoveel mogelijk zelf koken :+ maargoed, dan moet je dat soort spullen wel hebben!
Ja dat soort spullen heb ik zeker, maar campings in Frankrijk bijv. vind ik vaak erg duur, je betaald voor een stukje gras vaak een groot bedrag en dan heb je eigenlijk nog niets. En het eten in de supermarkt aan de andere kant van de plas vond ik vrij duur..

Ik wil op vakantie leven als een god in Frankrijk :7 (Alleen dan niet in Frankrijk en het eten en drinken moet wel goedkoper zijn anders kom ik niet zo ver met m'n stufi en moet ik ook op vakantie knierten)
Worry is a misuse of imagination
pi_129154080
Hier hebben ze ook bijna overal wel LIDLs, sterker nog, wij gaan er zo weer 's heen. Eten altijd voor ±40 pond een hele week.
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:00:46 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129154416
Mijn zus is nu 1 keer naar Kroatië geweest en dit jaar weer. Schijnt prachtig te zijn en voldoet volgens mij precies aan je eisen.

Extra T. Drie kommen eigen gemaakte kippensoep met kipfilet bouillonblokjes, veel champignons, courgette, aubergine,wowortels, taugé, bosui en kruiden. Nom!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129154465
*3 koppen soep-boks* met uniekje :7 alleen dan eigengemaakte bruinebonensoep met verse worst en Groninger metworst :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129154566
Kroatie is prachtig. Soort Italie, maar dan kleinschaliger. Ga niet naar Istrie, want dat is dan weer erg toeristisch, maar de rest is allemaal goed.

Tsjechië heeft -naar mijn bescheiden menig- de slechtste keuken van Europa. Wel goedkoop.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129154772
In Zweden mag je wildkamperen. Maar, ergens een drankje en hapje doen is wel duur. ..
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:18:07 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129154963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....
Ik kan het ook niet. De rest gaat prima.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:26:39 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129155206
Lekker V1, ben zelf niet een rookworst fan (alleen vd Hema) maar gekookte droge worst erin is verrukkelijk.

Gisteravond om 21.55 uur een nieuw koffiezetapparaat besteld, nu al koffie eruit. Lekker snel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129155265


Nieuw kastje gekocht bij de kringloop, 15 euro! Zo blij mee...
pi_129155333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw kastje gekocht bij de kringloop, 15 euro! Zo blij mee...
Mooi kastje!

Briljant gevleugeld varken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129155361
Wat sig zegt!

Maar slaat de deur er niet tegenaan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129155375
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Mooi kastje!

Briljant gevleugeld varken.
Ja,dat is ons pronkstuk. Heeft de moeder van de duutser gemaakt!
pi_129155396
Ik vond Tsjechie maar zozo. Niet zo'n relaxte sfeer ofzo. Eigenlijk het enige land in europa waar ik me af en toe niet veilig voelde.
Kroatie is wel top, maar half augustus wel heet. Echt heet. Wel geweldig mooi qua landschappen, vorig jaar nog eilanden tocht daar gemaakt.
Ik vond Zweden trouwens echt erg mooi, mensen zijn gastvrij en ik vind het een prachtig land. Mooie bossen, beetje heuvelig en met meertjes overal. Iedere avond een kampvuurtje maken en soort van bbq houden. Geweldig, echt kamperen zoals het bedoelt is. Bijl mee, dode of bijna dode boom opzoeken en je eigen kampvuur maken.
Qua kosten valt t ook nog mee eigenlijk. Zeker als je met de auto gaat en dan gaat kamperen.
pi_129155409
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat sig zegt!

Maar slaat de deur er niet tegenaan?
Ja, de deur kan niet helemaal meer open. Maar, dat is niet zon heel groot probleem.
pi_129155568
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, de deur kan niet helemaal meer open. Maar, dat is niet zon heel groot probleem.
Ah, k.
Kunt anders altijd nog deurstop tussen deur en muur in de hoek plaatsen zodat je deur en kastje niet beschadigt.

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 20-07-2013 16:02:13 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129156110
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw kastje gekocht bij de kringloop, 15 euro! Zo blij mee...
Die bacon vliegt zo je barbecue op/pan in :9
Ja doei.
pi_129157159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

:D meen je dat?

Ik zie een zeer eentonig, vooral suikerhoudend dieet.

Weet je chicolate: ook als je echt geen tijd, zin of andere excuses hebt, ligt het nog steeds aan je keuzes. Als je bij de appie in plaats van een zak M&M's een zaak gesneden appeltjes en wortels me neemt, ben je net zo veel tijd kwijt. En er zitten vezels en voedingsstoffen in die voorkomen dat je in de avond naar die hele zak chips graait.

Ik heb zeker weten ook wel eens zulke lijstjes, maar ze moeten geen gewoonte worden, want daar zal je op den duur denk ik echt last van krijgen.
Ja, daarom vond ik het nieuwe lijstje (met gehaktballetjes, verse tonijnsalade, kip en kwark) ook een vooruitgang ten opzichte van het 'carb-only' wat ik doe als ik lui ben :P (dus met snoep, croissantjes, witbrood). In plaats van snoep en koek neem ik nu zelfgemaakte gehaktballetjes, aardbeien, druiven etc. En ben nu aan het kijken of ik beter reageer op yoghurt van alpro (omdat ik door stevige buikpijn van de kwark gister de rest van de dag veel te weinig heb gegeten de rest van de dag).

Maargoed, een planning voor maandag (koelkast op stage beschikbaar):
B: 14 km fietsen
O: Kom alpro sojayoghurt met diepvriesfruit en handje cruesli (wordt ooit muesli als het pak op is)
S: Ongeveer 45 min krachttraining
L: (Witte) boterhammen met zelfgemaakte tonijnsalade. Misschien een gekookt ei erbij.
T: 2 Nectarines
B: 14 km fietsen
D: Indiase broodsalade met bloemkool, radijsjes, tomatenblokjes, feta, quinoa en naan. (en dan de restjes de dag erna als lunch mee).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:43:54 #32
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik weet dat ik dat vorige keer motorisch gewoon niet voor elkaar kreeg, dat dubbelspringen in ieder geval niet. Terwijl het niet zo moeilijk is volgens mij.....
wat bedoel je daarmee? Kwam je niet omhoog, was het te pijnlijk?

Levert idd wel flinke spierpijn op in t begin.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:44:47 #33
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, k.
Kunt anders altijd nog deurstop tussen deur en muur in de hoek plaatsen zodat je deur en kastje niet beschadigt.
en varken! :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:02 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129157584
Varken O+ Kastje is ook leuk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:07 #35
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157588
Ik zou studeren, maar heb geslapen. Voel me wel beter nu, dus maar eens opruimen zo en kijken of het studeren straks lukt,
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:21 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129157600
Unipig , blijft tof
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:46:47 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129157624
Heb een waslijst gemaakt met alle dingen die nog moeten gebeuren voor we de boel in de verkoop doen - had dit beter aan het begin van mn week vrij kunnen doen _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:47:51 #38
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129157670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb een waslijst gemaakt met alle dingen die nog moeten gebeuren voor we de boel in de verkoop doen - had dit beter aan het begin van mn week vrij kunnen doen _O-
nee want dan had je geen week vrij gehad O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:51:57 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129157836
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:47 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

nee want dan had je geen week vrij gehad O+
Oe ja da's dan ook weer zo O+ Prima weekje gehad met uitjes, boeken, 3DS spelletjes, zon... O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:59:09 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129158180
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe ja da's dan ook weer zo O+ Prima weekje gehad met uitjes, boeken, 3DS spelletjes, zon... O+
Heel even vond ik het raar dat je had vermaakt met uitjes :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:02:11 #41
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129158288
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heel even vond ik het raar dat je had vermaakt met uitjes :')
ik zag vandaag geraspte eieren bij Lidl. Vond ik ongeveer 10 secs niet raar :') Fijne winkel is het toch en om 11 uur nog helemaal niet druk O+. Was weer voor nog geen 45 euro klaar deze week en ja, inclusief fruit, groente en noten.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129158403
Spannend maria! Heb je eigenlijk al een nieuw huisje op het oog?

Ik voel me een stuk beter na het sporten... alle drank er weer uitgezweet!

O. Halve mini watermeloen
L. 350ml kwark met 150 r blauwe bessen
T. 1 macaron en wortelsap, grote hand macadamianoten (ongeroosterd en ongezouten helaas een stuk minder lekker haha)
S. Pump
D. Bloemkoolsoep met een snee brood met geitenkaas
T. Abrikozen of wortels met dip
pi_129158424
Geraspte eieren? :D
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:11:01 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129158623
*jongleert uitjes*

Nee niet specifiek, Parkietje! Wel Funda-accountje gemaakt maar zet mn zinnen pas ergens op als e.e.a. zekerder is, anders word ik misschien teleurgesteld :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:17:20 #45
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129158905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:05 schreef Perruche het volgende:
Geraspte eieren? :D
Waren gewoon 'vers geraapte eieren' oid natuurlijk :+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129158947
Gewoon lekker zo veel mogelijk bezichtigingen doen, kom je er het snelst achter wat je wel en niet aanstaat. Ook gewoon naar huizen gaan die je zo op het eerste oog niet zou uitkiezen. Wij maakten daarvoor veel gebruik van open huis-momenten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:23:38 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129159157
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon lekker zo veel mogelijk bezichtigingen doen, kom je er het snelst achter wat je wel en niet aanstaat. Ook gewoon naar huizen gaan die je zo op het eerste oog niet zou uitkiezen. Wij maakten daarvoor veel gebruik van open huis-momenten.
Yes indeedy! :Y Maar durf dat pas te doen als dit huisje vrijwel zeker verkocht is denk ik :@ :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129159190
Spannend maria! Ik zit ook wel eens te denken om te verhuizen. Maar ik wil er alleen echt op vooruit gaan. Dus dan wordt t of midden in het centrum, of een tuin. Of allebei maar dan moet ik eerst de loterij winnen :D
En uitjes! zilveruitjes door de salade :9
pi_129159204
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yes indeedy! :Y Maar durf dat pas te doen als dit huisje vrijwel zeker verkocht is denk ik :@ :+
Waarom? Huizen bekijken kan altijd en verplicht je tot niets.

Ik mis het bijna een beetje. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:25:25 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129159216
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:24 schreef the85mc het volgende:
Spannend maria! Ik zit ook wel eens te denken om te verhuizen. Maar ik wil er alleen echt op vooruit gaan. Dus dan wordt t of midden in het centrum, of een tuin. Of allebei maar dan moet ik eerst de loterij winnen :D
En uitjes! zilveruitjes door de salade :9
Hier ook, na het verhuizen wil ik voor de komende tientallen jaren gebakken zitten, idealiter :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129159222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yes indeedy! :Y Maar durf dat pas te doen als dit huisje vrijwel zeker verkocht is denk ik :@ :+
Groot gelijk :@ je zult maar compleet verliefd raken op een huis dat je op dat moment nog niet kunt betalen. -O- hebben wij ook al tegen elkaar gezegd: als we ooit weer gaan verhuizen, dan eerst dit huis verkocht hebben en dán pas op zoek naar iets anders. We zijn niet zo heel moeilijk qua eisen, dus we verwachten sowieso niet maanden bezig te zijn om iets nieuws te vinden, maar ook gewoon omdat we gezien hebben hoe snel we verliefd kunnen worden op 'n huis.

Als je 't dan niet krijgt omdat je bod niet wordt geaccepteerd of iemand hoger biedt, dan is dat kut, maar weten dat je droomhuis uiteindelijk is verkocht voor het bedrag dat je er zelf ook (na verkoop) voor had kunnen bieden is gewoon té erg :')!
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:26:18 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129159258
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom? Huizen bekijken kan altijd en verplicht je tot niets.

Ik mis het bijna een beetje. :+.
Nouuu beetje bang dat ik een fantastisch huis zie en dat onze dan nog niet verkocht is en dat dat Awesome Huis dan verkocht is :D Maarja dat kan natuurlijk altijd gebeuren, technisch gezien :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129159486
Wij waren ook tot over onze oren met het eerste huis dat we bezichtigden. Maar omdat we ons eigen huis nog niet te koop hadden konden we niet snel genoeg schakelen en ging het aan onze neus voorbij. Heb ik enorm van gebaald, tot we op een vrij stomme manier dit huis tegenkwamen. We zeggen regelmatig tegen elkaar hoe blij we zijn dat we dat eerste huis niet hebben gekocht.

En je kan zomaar in tien dagen je huis kwijt zijn hè. ;).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129160539
Level 2 is helemaal niet eng *O*
pi_129160570
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wat bedoel je daarmee? Kwam je niet omhoog, was het te pijnlijk?

Levert idd wel flinke spierpijn op in t begin.
Nu lukte het wel :) ik raak afgeleid door de armen die twee keer zo snel moeten volgens mij
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:03:02 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129160582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef Sarabi het volgende:
Level 2 is helemaal niet eng *O*
Die had je toch al eerder gedaan?

Ik ben aan het schoonmaken. Straks even koken en dan alsnog aan m'n opdracht werken, anders heb ik geen goed gevoel over deze zaterdag en komt er helemaal niets meer van terecht met al die leuke weekenden in het verschiet.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:03:39 #57
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129160598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nu lukte het wel :) ik raak afgeleid door de armen die twee keer zo snel moeten volgens mij
Oh, dat, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129160620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Die had je toch al eerder gedaan?

Klopt maar had mezelf bang gemaakt dat ik die heel zwaar vond.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:04:13 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129162253
Wow, alweer 19 uur geweest. Zo maar eens koken :) Twee zelfgemaakte volkoren wraps met spinazie, champignons en wat kaas.

Hoe maak jij je fajita's precies, Mo? Die wil ik ook nog eens proberen :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129162379
De gehele fajitas, of alleen de wraps? :+
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:08:18 #61
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129162396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
De gehele fajitas, of alleen de wraps? :+
Wat je erin doet, het recept voor de wraps had je al gepost (ja, ik let nog weleens op :7)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129162444
Over het algemeen dit:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=167480

Recept is van Ainsley. Ik varieer wel met wat vulling, en eet er de volle Griekse yoghurt van de Lidl bij. Het originele Ainsley recept is met zure room, dat is ook lekker, maar de Griekse yoghurt hebben we altijd wel staan. Oh, en altijd nog wat ijsbergsla :9
Ja doei.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 19:10:36 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129162465
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Over het algemeen dit:
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=167480

Recept is van Ainsley. Ik varieer wel met wat vulling, en eet er de volle Griekse yoghurt van de Lidl bij. Het originele Ainsley recept is met zure room, dat is ook lekker, maar de Griekse yoghurt hebben we altijd wel staan. Oh, en altijd nog wat ijsbergsla :9
^O^ *bookmarked*
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129163074
Lijstje:

O: overnight oats met 2 pruimen en beetje kokos :9
T: stukje nougat bij de kapper :')
L: dubbele rijstwafel geitenkaas, dubbele met kip, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten
D: omelet van 2 eieren met wat pecorino en 200 gr champignons, snee brood
T: appel met kwark

S: geen, alleen wat gefietst!
Be someone that makes you happy
pi_129163412
Eindlijst!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:19 schreef Californium het volgende:

Lijstje:
O: kwark met zonnebloempitten, paar nootjes, banaan en beetje extra pure hagelslag
T: Cola light, we hadden dorst onderweg :')
L: Omelet met champs, spinazie
T: aarbeien
D: Salade met tomaat, komkommer, paprika, sla, dadels, geitenkaas, honing :9
T: Kwark met aardbeien en beetje extra pure hagelslag
T: Waterijsje
B: straks rond een uur of 10 even hardlopen
T: paar augurkjes :9

Kcal. Zonder augurk ergens rond de 1780

Ben benieuwd of ik deze week ben afgevallen. Heb goed op mijn eten gelet, ons nieuwe tarwevrije dieet helpt wel erg hierin moet ik zeggen. Had de eerste paar dagen HONGER, wat ik ook at, maar na een paar dagen wel beter geworden. Zit in een goede flow, dus vind wel dat ik minimaal een halve kilo eraf verdien :+, maandag = weegdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 20-07-2013 20:00:25 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129164002
Heb net gekarameliseerde biefstuk gegeten. Was lekker! Met ovengeroosterde aardappelen en frisse salade :9
Nog even een uurtje aan de slag en dan nog net de laatste avondzonnestralen meepakken op een terras!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 20:32:58 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129164706
Als je er maar goed bij voelt Cali!
Al het goede komt langzaam.

Leuk Maria, spannend vooral!

Heb je ook echt vakantie Mo of moet je nog dingen doen?

Nog 2 maand en we zitten op Rhodos... dat is wat anders dan Roden :D

Dit is VOOR de All in van vorige week...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja An, ik blame het inderdaad op de Cup a soup ... :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129165239
Gaat vooral om de kalium/natrium balans. Je hebt ook veel kalium binnengekregen dus dat maakt de hoge natirum inname weer wat goed.
pi_129166230
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je er maar goed bij voelt Cali!
Al het goede komt langzaam.

Leuk Maria, spannend vooral!

Heb je ook echt vakantie Mo of moet je nog dingen doen?

Nog 2 maand en we zitten op Rhodos... dat is wat anders dan Roden :D

Dit is VOOR de All in van vorige week...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja An, ik blame het inderdaad op de Cup a soup ... :Y
Los van de natrium en koolhydraten valt de gemiddelde energieinname nog best mee :Y Cup a Soup :{w ;)
  Vis een optie? zaterdag 20 juli 2013 @ 21:36:16 #70
70532 loveli
N
pi_129167417
cup a soup :r
crap in = crap out
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:38:20 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129167502
Mijn broer die op Facebook post dat 'ie een salade met 'eigen dressing' heeft gegeten :') Ik krijg er een beetje ranzige associaties bij :')

En ik wil een boek over zelfontwikkeling lezen. Nu. Maar ik heb niets in de kast staan -O-.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129168024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn broer die op Facebook post dat 'ie een salade met 'eigen dressing' heeft gegeten :') Ik krijg er een beetje ranzige associaties bij :')

En ik wil een boek over zelfontwikkeling lezen. Nu. Maar ik heb niets in de kast staan -O-.
Wat wil je over jezelf leren dan Dido? Misschien heb ik nog wat liggen, omdat ik ook aan coaching doe. Pm mag ook.
  Vis een optie? zaterdag 20 juli 2013 @ 21:53:47 #73
70532 loveli
N
pi_129168036
Download er 1.
crap in = crap out
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:53:55 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129168043
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn broer die op Facebook post dat 'ie een salade met 'eigen dressing' heeft gegeten :') Ik krijg er een beetje ranzige associaties bij :')

En ik wil een boek over zelfontwikkeling lezen. Nu. Maar ik heb niets in de kast staan -O-.
Iets binnenhengelen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:55:02 #75
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129168097
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat wil je over jezelf leren dan Dido? Misschien heb ik nog wat liggen, omdat ik ook aan coaching doe. Pm mag ook.
Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzo :{ :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129168115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzo :{ :')
Tsjakka!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 20 juli 2013 @ 21:56:38 #77
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129168160
Oh ik ben trouwens fan van papieren boeken, niet van e-books :P

Het laagje achter mn tanden is beschadigd, zit een scherp randje aan. Echt handig nu ik nog geen tandarts heb :') Deze week maar even eentje zoeken dan, want dit is tamelijk irritant.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:10:36 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129168753
Heel Holland bakt O+
Heel Engeland bakt O+

Kwark/vla/honing en wat geschaafde pure chocolade dan maar eten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129168953
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik wil gewoon anders tegen dingen aan leren kijken. Doe ik nu al dankzij een geweldige training die ik gevolgd heb, maar ik wil het nog meer. Ik wil mezelf herprogrammeren ofzo :{ :')
Phoe, dat is wel heel breed :+
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:17:18 #80
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129169013
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Phoe, dat is wel heel breed :+
Naja, ik ben geïnteresseerd in psychologische theorieën, zeg maar :) Iemand kwam via DM al met EMDR en ACT :) RET ken ik al, heeft mij goed geholpen :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129169180
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Naja, ik ben geïnteresseerd in psychologische theorieën, zeg maar :) Iemand kwam via DM al met EMDR en ACT :) RET ken ik al, heeft mij goed geholpen :)
Ik heb je pm gestuurd over iets dat in het verlengde daarvan ligt.
pi_129169385
De eetmeter kent quinoa niet :o. Eet ik eens iets hips en gezonds, komt het alsnog niet op mijn lijstje :(.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 22:28:23 #83
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129169454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef Chicolate het volgende:
De eetmeter kent quinoa niet :o. Eet ik eens iets hips en gezonds, komt het alsnog niet op mijn lijstje :(.
Kun je dat niet zelf invoeren?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129169884
Eindstand:
O. Halve kleine watermelien
L. 350gr kwark met 125r blauwe bessen
T. Hand walnoten en macadamia
T. Glas wortelsap en wat wortels ( :') )
D. Soep van bloemkool met ui, knof en kruiden, erbij een dubbele bth kaas
T. Lu grainy extra large (soort havermoutkoek)
pi_129170442
Trots O+ rondje hardgelopen en ik ben minder moe als de vorige keer, had zelfs nog wat over. Voel mijn kuit wel weer. Dus nu veel water en wat calcium erin en voor het slapen nog maar een keer stretchen en hopen dat het mee valt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:45:52 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129172910
Goedzo Cali... go with your positive flow *O*

Perr, kan het niet inschatten... moet je toch wel wat innemen dacht ik?

Had gewone beschuit gekocht omdat 'stief'zoon dat lekkerder vind, neemt ie het niet en ik vind er geen ruk aan :')
Volkorenbeschuit is echt veel smaakvoller :Y

Dusssssssssss...........
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129173060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn zus is nu 1 keer naar Kroatië geweest en dit jaar weer. Schijnt prachtig te zijn en voldoet volgens mij precies aan je eisen.

Extra T. Drie kommen eigen gemaakte kippensoep met kipfilet bouillonblokjes, veel champignons, courgette, aubergine,wowortels, taugé, bosui en kruiden. Nom!
Mijn ex-scharrel vindt Kroatië ook leuk! Dus het wordt Kroatië.
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:51:04 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129173134
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn ex-scharrel vindt Kroatië ook leuk! Dus het wordt Kroatië.
Tof!
Met je huidige scharrel?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129173357
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Kun je dat niet zelf invoeren?
Nope. Bij eetmeter kan je niets zelf invoeren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:57:10 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129173399
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nope. Bij eetmeter kan je niets zelf invoeren.
Joh, niet zo spastisch, doe gewoon rissotto ofzo... of het nou 200 kcal is of 300 kcal, dat maakt het niet uit
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129173626
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Joh, niet zo spastisch, doe gewoon rissotto ofzo... of het nou 200 kcal is of 300 kcal, dat maakt het niet uit
De kcal interesseren me niet, de vezels/vitamines/vetten wel :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_129173683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tof!
Met je huidige scharrel?
Ik heb geen huidige scharrel :P
Worry is a misuse of imagination
  zondag 21 juli 2013 @ 00:18:33 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129174350
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De kcal interesseren me niet, de vezels/vitamines/vetten wel :).
Nou, dat kleine beetje maakt het verschil niet op je dag.
Is het uberhaupt lekker? Lijkt mij echt een droge hap.

Prob... ga je dan met je aanstaande ex-man?
/positief
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129178333
Lijstje:
O yoghurt met muesli
T koffie/chocomel
L dubbele boterham pindakaas/chocopasta
D bbq hamburger, worstje, karbonade, kwart broodje, flinke salade :9
2 glaasjes bubbels
pi_129179991
plannerdeplan

O: biogarde met mango en kokos
S: RPM
T: wortelsap
L: bloemkoolsoep & bth kaas/tomaat
T: 3 of 4 abrikozen
D: garnalen met gebakken aubergine en rauwkost (wortel en komkommer met aioli)
T: biogarde denk ik
  zondag 21 juli 2013 @ 09:06:05 #96
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129180157
Zo, lekker hardgelopen O+

Lijstje:

S: 7 x 1 minuut en 1 x 3 minuten hardlopen, afgewisseld met 1 minuut wandelen
T: banaan
O: Griekse yoghurt met walnoten, havermout, drupje honing
L: gebakken eitjes met brood, denk ik
T: wat kersen
D: weet ik nog niet
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129180550
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Californium het volgende:
Trots O+ rondje hardgelopen en ik ben minder moe als de vorige keer, had zelfs nog wat over. Voel mijn kuit wel weer. Dus nu veel water en wat calcium erin en voor het slapen nog maar een keer stretchen en hopen dat het mee valt.
Goedzo!
  zondag 21 juli 2013 @ 09:57:01 #98
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129180574
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:51 schreef Californium het volgende:
Trots O+ rondje hardgelopen en ik ben minder moe als de vorige keer, had zelfs nog wat over. Voel mijn kuit wel weer. Dus nu veel water en wat calcium erin en voor het slapen nog maar een keer stretchen en hopen dat het mee valt.
Idd, thumbs up. Balen van je kuit, hoe is het nu?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129180685
Had ik even een rare avond gister. 1 van mijn kattenfokjes heeft eergister een ongeluk gehad en de chip stond nog op mijn naam. Van balkon gevallen. Schrok me rot toen ik een mailtje kreeg. Beestje heeft de kaak gebroken. Het nummer dat ik van de nieuwe eigenaren had, klopte niet meer.

Ik dierenarts gebeld. Gezegd dat ik eigenaren zou zoeken. Als hij tot morgen / vandaag niets zou horen mocht hij de kat op mijn kosten opereren. Gelukkig vond de eigenaar mij na wat mailtjes en speurwerk van mijn kant. Film kijken was ineens wat minder leuk. Dan merk je ineens wat het eigenlijk met je doet, zo 14 weken kittens verzorgen :+
pi_129181167
Thx O+. Kuit gaat wonderbaarlijk goed. Ik voel m wel, maar ik zou het geen spierpijn noemen, hij zeurt een beetje. Vandaag maar even flink wat water drinken :)

An :o. Kan me voorstellen dat je dan even schrikt. Zielig beestje ;(. Hopelijk gaat het goed met m.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129181201
Mogguh! Oeh, dat klinkt niet best An.. Verder komt het wel goed met het beestje?

Vind het fijn dat het eindelijk zomers is! Maar ik merk wel dat ik niet goed tegen warmte kan. Ali ligt dat ook aan het huis, plat dak + hele dag zon en het is hier al snel tropisch. Maar goed beter dit, dan regen.

Planning:
O 4 bth ham, pindakaas, beker melk
t Perzik
L 3 bth smeerkaas, eitje
t 150 gram tomaten
D1 aardappel salade met kip, tomaat, paprika, rocket en appel met balsamico-citroen dressing
S stuk op de Mtb. Wordt of 30 km door de bossen of 50 over de weg. Kijk wel waar ik zin in heb
D2 pastasalade met tonijn
t kwark met bessen

Misschien wat weinig als ik 2 uur ga cardioen.
pi_129181251
Als ze hem vandaag laten opereren zou het goed moeten komen ja. Het van was vier hoog. Netjes op zijn pootjes terecht gekomen, maar zijn koppie maakte wel een smak naar voren tegen de grond. verbaast me nog dat er geen hersenletsel is. Hopelijk bellen ze me vandaag om te vertellen hoe het gaat. Als ze op vakantie waren geweest had ik de kleine zelf laten opereren en opgehaald om bij ons te herstellen. Dat is nu niet nodig.
pi_129181384
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef anna82 het volgende:
Ik dacht ook aan Kroatië / Slovenië;

Leuke wandelingen/hikes (stond niet op het lijstje, maar soit)
Mooie natuur
Lekker weer
Lekker en niet duur eten
Goedkope campings
Strand
Eilandjes
Zeilboten

We wilden eigenlijk dit jaar gaan, maar nu gaan we al naar Australië. ;)
En dit ligt in Kroatië _O_ Ik ben al wel een keer in Kroatië geweest, maar niet bij die watervallen en daar wil ik graag nog een keer naar toe!


http://www.world-of-water(...)vice-waterfalls.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? zondag 21 juli 2013 @ 11:00:01 #104
70532 loveli
N
pi_129181423
dafuq! me wants!
crap in = crap out
pi_129181425
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

Waarom? Huizen bekijken kan altijd en verplicht je tot niets.

Ik mis het bijna een beetje. :+.
In Breaking Bad zit iemand die daar haar hobby van maakt :D Huizen bezichtigen, hapjes eten en grote leugens vertellen over haar achtergrond/gezin :') (en overal wat kleptomane neigingen vertonen...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129181443
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef Chicolate het volgende:
De eetmeter kent quinoa niet :o. Eet ik eens iets hips en gezonds, komt het alsnog niet op mijn lijstje :(.
Chiazaad kent het ook niet en je kan dus ook niets toevoegen. De belangrijkste reden dat ik de Eetmeter niet meer gebruik. Wel jammer, want die was een stuk completer met vitamines en mineralen dan wat ik nu gebruik (Myfitnesspal).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 juli 2013 @ 11:03:48 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129181467
Slovenië is mooi :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129181490
En Jagar, dat kastje is tof, maar dat varken is echt geweldig _O_ Zoiets hysterisch wil ik ook!! *O*

Zo, bijgelezen :7 Mijn neefje logeert hier het hele weekend en ben al het hele weekend mijn pc aan hem kwijt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129181862
Lijstje *O*

O: kwark met paar nootjes, zonnebloempitten, beetje extra pure hagelslag
L: omelet met spinazie en tomaat
D: Basmati rijst met kokos-kerriesaus met banaan en mango :+ (ben benieuwd)
T: tomaat, halve paprika, stuk komkommer, kwark met fruit (?), nog iets, misschien halen we een ijsje.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 21 juli 2013 @ 11:29:06 #110
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129181906
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:05 schreef Isabeau het volgende:
En Jagar, dat kastje is tof, maar dat varken is echt geweldig _O_ Zoiets hysterisch wil ik ook!! *O*

Zo, bijgelezen :7 Mijn neefje logeert hier het hele weekend en ben al het hele weekend mijn pc aan hem kwijt.
_O- Hij ligt nu zeker nog te ronken?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129181984
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:29 schreef _Dido_ het volgende:

_O- Hij ligt nu zeker nog te ronken?
:Y ik verwacht hem zo wel uit bed, maar de pc is in ieder geval weer even van mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129182008
Isabeau, gefeliciteerd met je baan! /lurkje

Wij zijn op weg naar het strand, met de auto! So far alle afslagen afgesloten, het zal mij benieuwen :D
pi_129182013
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dit ligt in Kroatië _O_ Ik ben al wel een keer in Kroatië geweest, maar niet bij die watervallen en daar wil ik graag nog een keer naar toe!

[ afbeelding ]
http://www.world-of-water(...)vice-waterfalls.html
Jaa, ik had al een hotel geboekt in dat nationaal park voor deze zomer! Toen kochten we een huis en moesten we budget vakantie vieren dus heb ik het geannuleerd, maar volgend jaar gaan we daar zeker naartoe!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129182023
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dit ligt in Kroatië _O_ Ik ben al wel een keer in Kroatië geweest, maar niet bij die watervallen en daar wil ik graag nog een keer naar toe!

[ afbeelding ]
http://www.world-of-water(...)vice-waterfalls.html
Moooooi O+
Worry is a misuse of imagination
pi_129182038
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Breaking Bad zit iemand die daar haar hobby van maakt :D Huizen bezichtigen, hapjes eten en grote leugens vertellen over haar achtergrond/gezin :') (en overal wat kleptomane neigingen vertonen...)
Het zou ook zomaar een hobby van mij kunnen zijn. :D. (Zonder de leugens en kleptomane neigingen dan.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 21 juli 2013 @ 11:38:17 #116
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129182056
Isa een baan, wat cool! Gefeli! *O*

Ik ga straks naar Utrecht, beetje terrasjes doen en wandelen. En hopen dat ik niet wegsmelt :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129182060
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:34 schreef anna82 het volgende:
Isabeau, gefeliciteerd met je baan! /lurkje

Wij zijn op weg naar het strand, met de auto! So far alle afslagen afgesloten, het zal mij benieuwen :D
Oh dank je! Ik ben zo blij dat ik me minder dan een week druk heb kunnen maken over het verliezen van mijn werk :+

Veel plezier op het strand!

quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

Het zou ook zomaar een hobby van mij kunnen zijn. :D. (Zonder de leugens en kleptomane neigingen dan.)
Toen ik besefte dat het een soort hobby was dacht ik ook: oh, wat leuk eigenlijk :@ Bevrediging van je nieuwsgierigheid, nòg leuker dan Funda bekijken :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129182065
En het kastje vind ik geweldig, maar het varken echt niet om aan te zien. Sorry. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129182086
Verder denk ik dat het hardlopen vruchten afwerpt, maar niet op de juiste plek! Taille vanochtend 62 cm en ik kan trommelen op m'n borstbeen. Heupen en benen daarentegen blijven lekker mollig, hmpf!
  Vis een optie? zondag 21 juli 2013 @ 11:50:52 #120
70532 loveli
N
pi_129182270
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
Verder denk ik dat het hardlopen vruchten afwerpt, maar niet op de juiste plek! Taille vanochtend 62 cm en ik kan trommelen op m'n borstbeen. Heupen en benen daarentegen blijven lekker mollig, hmpf!
Geen appelfiguur *O*
crap in = crap out
pi_129182704
Ik ga zwemmen in de Amstel!
Worry is a misuse of imagination
pi_129182713
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
dafuq! me wants!
^^

Kroatie schijnt ook erg culinair verantwoord te zijn. Wij moeten er dus ook nog heen O-)
pi_129182889
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
Verder denk ik dat het hardlopen vruchten afwerpt, maar niet op de juiste plek! Taille vanochtend 62 cm en ik kan trommelen op m'n borstbeen. Heupen en benen daarentegen blijven lekker mollig, hmpf!
Jouw taille! O+

Zelfs op mijn dunst is mijn taille nog 65 of zo. Zou het even moeten nakijken heb me toen vast weleens gemeten. Vorige week bij het meten bleek weer dat ik een allround molligerd ben. Ik was overal precies in verhouding centimeters bijgekomen, dus ik zie er eigenlijk hetzelfde uit, maar dan ronder. De Esprit broek was idd te groot, dus die moet terug, dat is dan weer een meevaller.
  Vis een optie? zondag 21 juli 2013 @ 12:20:08 #124
70532 loveli
N
pi_129182900
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 10:57 schreef Isabeau het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 12:09 schreef Probability het volgende:
Ik ga zwemmen in de Amstel!
Hmm.. kay... :P
crap in = crap out
pi_129182990
Taille meten, nog nooit gedaan, maar eens doen... Waar meet ik? Gewoon het dunste gedeelte? Of?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129183004
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Hmm.. kay... :P
Drugs are bad, mmkay!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 21 juli 2013 @ 12:29:08 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129183047
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Breaking Bad zit iemand die daar haar hobby van maakt :D Huizen bezichtigen, hapjes eten en grote leugens vertellen over haar achtergrond/gezin :') (en overal wat kleptomane neigingen vertonen...)
Ohjaaa :D Breaking Bad is tof :7

Als wij bezichtigingen hebben ga ik ook wel brownies bakken ofzo! :+

We hebben gisteren de deur geverfd die al 4 jaar moest :') :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 21 juli 2013 @ 13:02:43 #128
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_129183734
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:05 schreef Isabeau het volgende:
En Jagar, dat kastje is tof, maar dat varken is echt geweldig _O_ Zoiets hysterisch wil ik ook!! *O*

Zo, bijgelezen :7 Mijn neefje logeert hier het hele weekend en ben al het hele weekend mijn pc aan hem kwijt.
Ik vertel de duutsers moeder al heel lang dat ze een webshop ofzo moet beginnen, ze maakt zulke toffe dingen. Ik wil ook erg graag een schilderij van haar in huis..
  zondag 21 juli 2013 @ 13:10:09 #129
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_129183912
Ff spammen nog, dit heeft ze ook allemaal gemaakt:









pi_129183953
Mijn schoonmoeder had dat echt awesome gevonden!
Ja doei.
pi_129184072
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 12:25 schreef Californium het volgende:
Taille meten, nog nooit gedaan, maar eens doen... Waar meet ik? Gewoon het dunste gedeelte? Of?
Jep, op het smalste gedeelte. Bij iedereen zit het op een iets andere plek.
pi_129184093
En oh, die kleurrijke 'tornado' schilderijen en die honden! O+ Wauw.
pi_129184103
Zitten best mooie dingen tussen Jagar. Die kleurrijke dierenbeelden komen me bekend voor op een bepaalde manier. Heb het gevoel dat ik zoiets vaker heb gezien, maar kan alleen even niet meer bedenken waar.
Misschien is een soort beurs wel eens leuk om voor haar te gaan staan. Zoets als de 'Affordable' Art Fair wat af en toe in de Westergasfabriek wordt gehouden.
Dit soort werk springt daar er wel uit.

Verder valt me op dat er veel nadruk op ogen/oogvormen wordt gelegd. Bijvoorbeeld laatste schilderij, daar zie je ook in het rood een amandel/oogvorm. Doet ze dat in ieder werk?
pi_129184118
Gisteren:
O: gekookt eitje op magnetronkaascracker
L: salade van romainesla, geitenkaas, ui en dressing
T: biefstukworst haring met ui
T: 2 kippenvleugeltjes
T: wodka, knabbelbacon met eiersalade
D: ??? Haantje uit de oven met veel knoflook en andere groenten meegegaard
T: half bakje Griekse yoghurt met limoen en slagroom

Kcals: 1625 aangekomen 300 gram (time of the month). totaal afgevallen: 1400 gr.

Vandaag:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker, biefstukworst
L: kropsla met geitenkaas, ui en dressing
T: biefstukworst met mosterd
T: la vache qui rit kaasje
T: wodka
D: BBQ in park


[ Bericht 7% gewijzigd door conleche op 21-07-2013 14:11:41 ]
pi_129184149
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:17 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Jep, op het smalste gedeelte. Bij iedereen zit het op een iets andere plek.
Ah! Thx! Morgen = weegdag, zal ik me gelijk even meten :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 21 juli 2013 @ 13:51:50 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129184849
Pugs :D

Net weer even uitgenodigd voor een Jehovah-feestje *populair* :7 :+ Aardige mensen wel! Vind het allemaal best leerzaam (strookt niet met mijn visie, maar om te zien wat hun visie is), maar om dan naar een beurs te gaan met allemaal god-fans is dan weer het andere uiterste :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 21 juli 2013 @ 15:18:36 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129186716
Heb van die hysterische koeien, met hartjes of dartbord erop. Te lelijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 21 juli 2013 @ 15:24:58 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129186834
Lijst
O/L . Twee boterhammen met gebakken kippenlever/ui/uitgebakken spekjes, tweebebeschuiten met kaas en jam, beker melk
B. 16 km wandelen
T's. Gekookt ei, appel, nectarine, tien kersen, twee tomaten, pure chocolade, kommetje chipito, s, 200 gr wortels
D. Spinazie, ribkarbonade, ovenfriet, salade, verse doperwtjes, eigengemaakte appelmoes
T. Kwark, vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 21 juli 2013 @ 15:58:20 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129187673
Dit weer O+
Niet koud, geen pijn O+

Zo en nu naar de Lidl
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129189348
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit weer O+
Niet koud, geen pijn O+

Zo en nu naar de Lidl
Lekker he! O+

Heb jij ook pijn bij koud weer? :o
pi_129189483
Crosspostje: hier loop ik hard O+


Steil begin naar Great Houghton


Paardjes en heuvels O+


Hier was het erg mooi, alleen jammer dat 't écht dood liep en ik weer terug moest....


Hoewel dat eigenlijk ook geen straf was, want dat ging over dit paadje..


We hebben hier trouwens ook dijken 8-)

En daar hoort deze bij: http://www.endomondo.com/workouts/219333364/881511

12km in 1 uur en 20 minuten. Op m'n dooie akkertje, met de camelbak. O+
Ja doei.
pi_129189516
Mooi hoor Mo!
  zondag 21 juli 2013 @ 17:04:26 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129189575
Mo, perfect *O*

An, ja pas boven de 20 graden gaat het goed en dan ben ik blij.
Rest van het jaar hoeft het voor mij allemaal niet.....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129189685
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, perfect *O*

An, ja pas boven de 20 graden gaat het goed en dan ben ik blij.
Rest van het jaar hoeft het voor mij allemaal niet.....
Reuma of zo?
pi_129189737
Lief heeft mn nieuwe lichte broek in de was gegooid. zonder colourcatcher of wat dan ook.
:{
Allemaal vlekken. En hij vond het heel normaal om alles in de was te gooien, terwijl ik alle tere dingen gewoonlijk uitselecteer, dus pas excuses na erom vragen. Mannen...
  zondag 21 juli 2013 @ 17:12:45 #146
171890 Chicolate
Chemicals
pi_129189804
quote:
10s.gif Op zondag 21 juli 2013 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nou, dat kleine beetje maakt het verschil niet op je dag.
Is het uberhaupt lekker? Lijkt mij echt een droge hap.

Prob... ga je dan met je aanstaande ex-man?
/positief
Geen idee xD. Het zat door een gerecht heen, dus proefde het niet echt. Nou, prima dan :+.

Zomer O+. Ik heb het warm, zweet continu en ben soms wat duizelig van de warmte, maar wat hou ik van dit seizoen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 21 juli 2013 @ 17:19:49 #147
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_129189983
Mooi mo..

Hier hebben wij net even gezwommen...nu lekker op de bank...

pi_129191033
Oh, wat heerlijk Jagär! O+ Zweden staat ook nog steeds op de wishlist. Hoe zit het daar in de zomer eigenlijk met dingen als midges of ander gespuis? :o
Ja doei.
  zondag 21 juli 2013 @ 18:04:17 #149
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_129191124
Ik hen nog geen midge gezien. Wel veel muggen, maar bevolkte gebieden worden vaak gesprayed, dus merk je het niet zo. Vaak in bossen, vooral.
pi_129191290
Mooi!

Ook mooi: morgen 3 jaar getrouwd, maar dan moet er 's avonds hardgelopen worden ( :') sadness), dus we gaan vanavond lekker uit eten in de pub hier in de straat om het te vieren. O+
Ja doei.
pi_129191440
Feli Mo. En geniet ervan. Wij zijn in september al weer drie jaar getrouwd. Tijd gaat hard :o
pi_129192340
Zo, gisteren 115km gefietst en vandaag 93. Totaal niet gelet op wat ik gegeten heb, maar volgens mij heb ik alsnog meer verbrand :P Nu pizza, want te moe om te koken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 21 juli 2013 @ 18:55:48 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129192430
Hoe bedoel je, sprayen? Buiten?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129192608
Bah beestjes :P

Lijstje:

O: appel met kwark/yoghurt, kokos en chiazaad
T: koffie verkeerd, grapefruit/sinaasappelsap
L: uitsmijter van 3 eitjes met tomaat en 1 snee brood
D: salade van kikkererwten, tonijn, beetje mayo, tomaat en komkommer, 2 rijstwafels met kip
T: denk nog wat kwark straks
Be someone that makes you happy
pi_129192644
Gefeliciteerd Mo!
En goed bezig Tramposa! Op een racefiets neem ik aan? Dat zijn flinke stukken. Mijn langste ritten zijn hoogstens 3-4 uur, daarna kom ik in kramp gebied. Dan zou ik eigenlijk kalium magnesium gels moeten eten geloof ik.
pi_129192820
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:06 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Mo!
En goed bezig Tramposa! Op een racefiets neem ik aan? Dat zijn flinke stukken. Mijn langste ritten zijn hoogstens 3-4 uur, daarna kom ik in kramp gebied. Dan zou ik eigenlijk kalium magnesium gels moeten eten geloof ik.
ja, op de racefiets. Netto fietstijd was ook rond de 4 uur..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129193540
Eindlijst *O*

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:27 schreef Californium het volgende:
Lijstje *O*

O: kwark met paar nootjes, zonnebloempitten, beetje extra pure hagelslag
L: omelet met spinazie en tomaat
D: Basmati rijst met kokos-kerriesaus met banaan en mango :+ (ben benieuwd) Wel wat zoet, maar zeker voor herhaling vatbaar :9
T: tomaat, halve paprika, stuk komkommer, kwark met aardbeien , 3 stukjes geitenkaas :9, 1 dadel, halve haring, veeeeeel water.
totaal 1675 kcal.

Nog even verder met scriptie :), misschien straks nog even wat oefeningen voor de buikspieren
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 21 juli 2013 @ 19:46:24 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129193779
Cali wat een vreselijke D :D gatver

Dat is een eind fietsen, brrrrrrrrrrrrrrr, respect!

Mooi Jeager :Y

Reuma? nee, gewoon een koukleum.

Bah, morgen weer om 4.30 erut, zo geen zin in.

Nu even een koud biertje, zo nog wat kwark, vla, verse banaan en nectsrine met wat honing
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 21 juli 2013 @ 19:51:57 #159
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129193978
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali wat een vreselijke D :D gatver

Dat is een eind fietsen, brrrrrrrrrrrrrrr, respect!

Mooi Jeager :Y

Reuma? nee, gewoon een koukleum.

Bah, morgen weer om 4.30 erut, zo geen zin in.

Nu even een koud biertje, zo nog wat kwark, vla, verse banaan en nectsrine met wat honing
Houd je niet van kokos dan, uniek? :o
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129193987
Het was best lekker :D. Ik had O+ een keer gezegd dat hij eens iets moest bedenken en dit kwam eruit :+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 21 juli 2013 @ 19:54:06 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129194043
quote:
16s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:51 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Houd je niet van kokos dan, uniek? :o
Kokos en bleekselderij, ze kunnen het allebei in mijn reet steken... nou ja bij wijze van he? :D

Lekker hardgelopen Dido ? :* Hoop dat je straks weer alles kan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129194068
Bleekselderij O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129194144
Ik doe morgen met je mee uniek!
Mijn vriend moet er om 5 uur uit, dus ik ga ook lekker vroeg naar huis. Kan ik hopelijk nog wat dingen doen voordat het warm wordt. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 21 juli 2013 @ 20:00:52 #164
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129194251
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kokos en bleekselderij, ze kunnen het allebei in mijn reet steken... nou ja bij wijze van he? :D

Lekker hardgelopen Dido ? :* Hoop dat je straks weer alles kan
hoop ik ook :*

Terrasje gedaan in Utrecht, was leuk, moet ik vaker doen :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129194291
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:40 schreef anna82 het volgende:
Verder denk ik dat het hardlopen vruchten afwerpt, maar niet op de juiste plek! Taille vanochtend 62 cm en ik kan trommelen op m'n borstbeen. Heupen en benen daarentegen blijven lekker mollig, hmpf!
Grappig, ik krijg van het hardlopen i.c.m. minder eten juist dunne benen en armen maar rond mijn buik en heupen blijft alles zitten. De "skinny fat look". ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 21 juli 2013 @ 20:08:58 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129194488
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Grappig, ik krijg van het hardlopen i.c.m. minder eten juist dunne benen en armen maar rond mijn buik en heupen blijft alles zitten. De "skinny fat look". ;)
JIj bent mij? :o

Fijn Dido, terrasje pakken is zo heerlijk!

Henk, moet ik je wakker forummen?

Wil helemaaaaaaaaaaaaal niet werken verdorie, vrij zijn en op vakantie bevalt mij prima
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 21 juli 2013 @ 20:26:06 #167
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_129195124
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe bedoel je, sprayen? Buiten?
Ik? Ja, ze dumpen hier vergif om de allergrootste muggenplaag tegen te gaan. Heb ik tenminste gehoord, nog nooit gezien..
  Vis een optie? zondag 21 juli 2013 @ 22:18:01 #168
70532 loveli
N
pi_129200454
Als je die beestjes ook maar niet ziet.
crap in = crap out
pi_129201245
Pff, warm! Ben benieuwd of ik een beetje kan slapen :+

Gefeli Mo!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129201385
Gefeliciteerd Mo! *O*
  zondag 21 juli 2013 @ 22:45:18 #171
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129201898
Succes Aurum, ik lig al een uur te draaien :')

Feli met den trouwdag, Mo!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 21 juli 2013 @ 22:45:45 #172
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129201933
quote:
11s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

JIj bent mij? :o

Fijn Dido, terrasje pakken is zo heerlijk!

Henk, moet ik je wakker forummen?

Wil helemaaaaaaaaaaaaal niet werken verdorie, vrij zijn en op vakantie bevalt mij prima
wij moeten nog eens terrasje pakken bij Mar :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129202674
Feli, Mo! ^O^

En een _O_ voor je hardlopen!

Ik ga ook nog lang niet slapen want ben nog steeds aan het opbranden :{ Vroeger kon ik geweldig tegen warmte, nu hunker ik naar 10 graden waar ik lekker in korte broek kan lopen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129204505
Ik slaap nog steeds onder een dekbed :')
Warmte O+
Be someone that makes you happy
pi_129204891
Gek! :')

Ik zat lekker te genieten op 't balkon van concertje op m'n TV, hepies erbij en ging allemaal leuk totdat Beetle weer eens wild werd. Na 3e poging is balkon dus nog steeds niet Beetle-proof. :|W

Volgens mij is Houdini gereïncarneerd in haar of zo :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129205283
Bij Beetle denk ik aan Beetlejuice, dus wat verwacht je dan :+

Die hoort de tent af te breken *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129205687
Dat is dan ook haar naam :+ Beetle is gewoon iets korter...
Beest is gestoord :')

Zorgt wel dat ik geen vliegen of muggen heb though :7

Trusten :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129205842
Ik slaap ook gewoon onder een dekbed, omdat het hier in huis ondanks een plat dak toch lekker koel is. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129206254
Uhm. 1 doos aardbeien, een paar handen kersen, een ei met banaan, gebakken. Een zak sla, 3 tomaten, een pak zalm, 1,5 avocado, parmigiano, olijfolie, peper, zout, 2 cornetto's, een yoghurt ijsje, een mini pizza, een hapje loempia, 5 bier, 1 wodka jus.

Festival dagje.
Worry is a misuse of imagination
pi_129206454
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 13:18 schreef the85mc het volgende:
Zitten best mooie dingen tussen Jagar. Die kleurrijke dierenbeelden komen me bekend voor op een bepaalde manier. Heb het gevoel dat ik zoiets vaker heb gezien, maar kan alleen even niet meer bedenken waar.
Misschien is een soort beurs wel eens leuk om voor haar te gaan staan. Zoets als de 'Affordable' Art Fair wat af en toe in de Westergasfabriek wordt gehouden.
Dit soort werk springt daar er wel uit.

Verder valt me op dat er veel nadruk op ogen/oogvormen wordt gelegd. Bijvoorbeeld laatste schilderij, daar zie je ook in het rood een amandel/oogvorm. Doet ze dat in ieder werk?
Jag heeft de olifant al vaker laten zien (en toen vond DaD hem ook al niet mooi)
Worry is a misuse of imagination
pi_129210680
Uniek! Je bent toch wel op tijd opgestaan?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129210691
Goeiemorgen!

Ik kon niet meer slapen, dus ben maar opgestaan. Lekker vroeg aan het werk, dus dan ook vroeg klaar...
pi_129210829
Worry is a misuse of imagination
pi_129210949
Mogge!
Laatste nachtdienst voorlopig gehad :)
  maandag 22 juli 2013 @ 07:53:18 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129211036
murrrning! Vakantieweekje over en zit zowaar op tijd EN met ontbijt in de trein :7 *trots* :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129211076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 23:38 schreef Nallie het volgende:
Ik slaap nog steeds onder een dekbed :')
Warmte O+
Ik ook *O*

Nu even wandelen, het is nog lekker fris buiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129211138
Ik slaap heerlijk onder een lakentje! Ik zou ook prima onder het dekbed kunnen slapen, maar dan zweet T de Tent uit. Ondertussen zweet ik mijn sportkleren uit, het was hier al lekker warm om 7:00.

S: 31 min hardlopen (ongeveer 4,5 km, spieren waren nog een beetje in slaap)
O: kwark, banaan, bevroren bosbessen, havermout :9
L: maaltijdsalade
T: 2 rijstwafels met pindakaas
D: salade met nieuwe aardappeltjes en boontjes / komkommer / tomaat / augurkjes
B: wandelen of een lesje pilates. Er is een nieuwe yogaschool 1 straat verderop, maar ik verwacht eigenlijk niet dat ik nog zin heb ik pilates in 30+ graden.
pi_129211171
Ik had t vanochtend koud onder m'n dekbed :')!!
Worry is a misuse of imagination
pi_129211180
Dekbed O+ daar moet ik altijd wel deels onder liggen, anders slaap ik niet :') ook als 30+ graden :')
Ja doei.
  maandag 22 juli 2013 @ 08:19:39 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129211224
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dekbed O+ daar moet ik altijd wel deels onder liggen, anders slaap ik niet :') ook als 30+ graden :')
^^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129211270
wij hebben ons dekbed bovenop de dekbedhoes liggen. Begin onder beiden, eindig vaak alleen onder de hoes. Terwijl het hier niet zo heel erg warm is, maar we hebben de zon vanaf 4 uur rechtstreeks op de slaapkamer staan, en dan wordt het wel warm!
pi_129211450
Morning!

Pff het was warm vannacht! En ik werd kotsmisselijk wakker :')

Planning:
O: 200 ml yoghurt met 40 gr muesli
T: appel
L: salade met kip of zalm
T: broodje iets
D: broccolisoep met parmezaan
pi_129211641
Nou, voor mij wordt het een lange dag. Maar 4,5 uur slaap gehad vannacht :X

Ik heb mijn wallen goed weggeplamuurd :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 09:01:53 #194
70532 loveli
N
pi_129211643
wat heb ik waardeloos geslapen :')
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 09:02:26 #195
70532 loveli
N
pi_129211653
sterkte aurum!
crap in = crap out
pi_129211677
quote:
LOL!

Ik heb gister deze gemaakt; http://barerootgirl.com/n(...)blueberry-syrup.html

Fingerlickin good :Y)

En op Groupon is 100 % satijn katoen beddegoed in de aanbieding :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 09:08:12 #197
70532 loveli
N
pi_129211747
Kostda?
crap in = crap out
pi_129211770
34,-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129211796
Zo, vanaf nu moet er echt weer serieus op het eten gelet worden want ik ben nog steeds erg zwaar na dit weekend.. Ik zal wel vocht vasthouden of zo maar ik word er niet echt blij van.

Planning:

O: Sinaasappel, magere yoghurt met havermout en bosbessen/bramen/aardbeien
L: 2 krentenbollen, zak wortelen
T: babybel, appel
D: boerenomelet van 3 eieren + salade
B: niet

Maar daarmee kwam ik pas rond de 1000 kcal uit, beetje erg weinig dus ik neem ook nog een half turks brood mee naar mijn werk voor de trek.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129211809
Toch zou ik de krentenbollen skippen. Is vooral suiker...

Nou ja, skippen, vervangen dus :+
Ja doei.
pi_129211833
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
Toch zou ik de krentenbollen skippen. Is vooral suiker...

Nou ja, skippen, vervangen dus :+
wat een onzin, je moet niet alle koolhydraten/suikers uit je voeding gaan halen.. ik eet 's avonds al geen koolhydraten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129211895
Je kan ook gezondere koolhydraten kiezen, krentenbollen doen echt helemaal niks voor je qua voedingswaarde, ja, ze zijn lekker.

Dus om dan maar meteen wat een onzin te gaan roepen :')

Maar goed, morgen!

O - Griekse yoghurt, blauwe bessen, pindakaas, drupje ahornsiroop
L - geen idee
T - geen idee
D - geen idee :')

Ik weet wel al dat ik niet ga sporten vandaag, binnen met 30 graden zonder airco.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 09:21:35 #203
70532 loveli
N
pi_129211985
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

wat een onzin, je moet niet alle koolhydraten/suikers uit je voeding gaan halen.. ik eet 's avonds al geen koolhydraten.
Waarom is dat onzin? Je kunt prima leven zonder koolhydraten uit voedsel. Beetje denigrerend om het (te onderbouwen) advies van een ander af te doen als onzin.

En waar zijn je gezonde vetten?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 09:23:30 #204
70532 loveli
N
pi_129212024
Dekbedactie vind ik niet vreselijk voordelig.
crap in = crap out
pi_129212101
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom is dat onzin? Je kunt prima leven zonder koolhydraten uit voedsel. Beetje denigrerend om het (te onderbouwen) advies van een ander af te doen als onzin.

En waar zijn je gezonde vetten?
Oke, ik zal het even uitleggen. Ik vind het onzin om elk ding wat je gaat eten helemaal te ontleden. Ik wil wat afvallen maar ik wil dat doen door portiecontrole en minder snoepen, en dat gaat me tot nu toe prima af. Maar ik wil er niet geobsedeerd mee bezig zijn. En ik heb toevallig nog krentenbollen dus dan ga ik die opeten, ik denk niet dat dat nou het grote verschil gaat maken.

En ik eet een babybel kaasje, en een omelet met melk, daar zitten toch gezonde vetten in? En ik bak in olijfolie.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129212129
Ja, mijn probleem niet hoor, eet ze vooral op. Ik vind ze ook lekker, met oude kaas en roomboter O+ maar eet ze niet omdat ze zo goed voor me zijn.
Ja doei.
pi_129212149
Och zo lekker vind ik ze niet eens eigenlijk, maar het neemt wel makkelijk mee als je onderweg moet eten met dit weer.. kaas en ander broodbeleg is niet te eten als het warm wordt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129212216
Ik eet ze overigens vooral niet omdat je ze hier niet kunt krijgen, *kras*.
Eind augustus weer :9 En dan ook haring, en een kroket of bitterballen! En oude kaas! O+

Lijstje vandaag:

O: 2 volkorentoast met hummus
T: banaantje
L: roerei van 3 eieren met wat groenten (even zien wat er nog in de koelkast ligt..)
T: yoghurt met bosvruchten
S: hardlopen (km of 8 á 9)
D: kippen/groentensoep met wat vers gebakken knapperig meergranenbrood
Ja doei.
pi_129212246
;(

Moet toch maar een nieuwe CV-ketel gaan kopen denk ik.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129212257
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:01 schreef loveli het volgende:
wat heb ik waardeloos geslapen :')
het was volle maan vannacht, volgens mij heeft dat echt heel veel invloed op hoe ik slaap...
pi_129212280
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:39 schreef V1z0R het volgende:
;(

Moet toch maar een nieuwe CV-ketel gaan kopen denk ik.
Krijg je het niet meer warm in huis?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129212307
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:39 schreef V1z0R het volgende:
;(

Moet toch maar een nieuwe CV-ketel gaan kopen denk ik.
Goed dat je daar nu achter komt, en niet in februari bij min 17, toch? :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129212327
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

het was volle maan vannacht, volgens mij heeft dat echt heel veel invloed op hoe ik slaap...
Het heet dan ook lunacy in het Engels omdat ze eerder van mening waren dat de maan invloed had op de geestelijke toestand van mensen.

quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Krijg je het niet meer warm in huis?
Douche niet :{
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:42 schreef Novem het volgende:

[..]

Goed dat je daar nu achter komt, en niet in februari bij min 17, toch? :P
Kost geld ;( /ons bint zuunig
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 09:44:22 #214
70532 loveli
N
pi_129212331
Ding is gewoon oververhit.
crap in = crap out
pi_129212356
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, ik zal het even uitleggen. Ik vind het onzin om elk ding wat je gaat eten helemaal te ontleden. Ik wil wat afvallen maar ik wil dat doen door portiecontrole en minder snoepen, en dat gaat me tot nu toe prima af. Maar ik wil er niet geobsedeerd mee bezig zijn. En ik heb toevallig nog krentenbollen dus dan ga ik die opeten, ik denk niet dat dat nou het grote verschil gaat maken.

En ik eet een babybel kaasje, en een omelet met melk, daar zitten toch gezonde vetten in? En ik bak in olijfolie.
Als je niks met onze goeie adviezen doet, moet je ook niet klagen dat je niet afvalt ;) En er zijn zoveel opties met warm weer. Neem een salade mee of een omelet of brood met beleg wat niet uit de koelkast komt...

Jeez wat is t warm in de sportschool :')
Be someone that makes you happy
pi_129212360
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, morgen weer om 4.30 erut, zo geen zin in.
Respect dat je dat kan..

Ik moest er vanmorgen om 5:00 uit omdat ik A. naar schiphol moest brengen..
Was om 6:20 weer terug en ben nog even terug in bed gekropen samen met Luc O+

Ik voelde me ook echt mega gaar :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129212426
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als je niks met onze goeie adviezen doet, moet je ook niet klagen dat je niet afvalt ;) En er zijn zoveel opties met warm weer. Neem een salade mee of een omelet of brood met beleg wat niet uit de koelkast komt...

Jeez wat is t warm in de sportschool :')
Maar ik ben dus op deze manier al wel 6 kg afgevallen in 6 maanden.. maar ik heb nu 1 krentenbol meegenomen ipv 2 ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129212444
ik gooi mijn lijstje er nog ff in:

O: 2 gekookte eitjes, trostomaatjes
T: klein bakje kwark met handje amandelen
L: ?
T: havermoutshake
D: red snapper van de bbq met salade
T: kwark

En daarna hopelijk beter slapen dan afgelopen nacht :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129212448
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:45 schreef Skoap het volgende:

[..]

Respect dat je dat kan..

Ik moest er vanmorgen om 5:00 uit omdat ik A. naar schiphol moest brengen..
Was om 6:20 weer terug en ben nog even terug in bed gekropen samen met Luc O+

Ik voelde me ook echt mega gaar :O
volgens mij is dat de standaard tijd voor Uniek als ze werkt :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129212453
Lig nog in bed :') want eindelijk weer eens een vrije maandag *O*

En koolhydraten uit groenten en fruit zijn voldoende, krentenbollen zijn (lekkere) vulling, meer niet :6 ;)
pi_129212469
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:52 schreef An24 het volgende:
Lig nog in bed :') want eindelijk weer eens een vrije maandag *O*

En koolhydraten uit groenten en fruit zijn voldoende, krentenbollen zijn (lekkere) vulling, meer niet :6 ;)
Oh ja, jij had een lekker lang weekend, niet? O+
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 09:55:00 #222
70532 loveli
N
pi_129212485
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar ik ben dus op deze manier al wel 6 kg afgevallen in 6 maanden.. maar ik heb nu 1 krentenbol meegenomen ipv 2 ;)
Als je structureel weinig kcals eet, val je sowieso af. Al zou je alleen maar krentebollen eten.
crap in = crap out
pi_129212492
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar ik ben dus op deze manier al wel 6 kg afgevallen in 6 maanden.. maar ik heb nu 1 krentenbol meegenomen ipv 2 ;)
Je valt altijd af als je minder kcals eet dan dat je verbruikt. Blijvend slank (en vooral gezond) blijven is wat anders dan afvallen.
pi_129212499
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je structureel weinig kcals eet, val je sowieso af. Al zou je alleen maar krentebollen eten.
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Je valt altijd af als je minder kcals eet dan dat je verbruikt. Blijvebd slank (en vooral gezond) blijven is wat anders dan afvallen.
Had iemand al gezegd dat je sowieso wel afvalt als je minder Kcal binnenkrijgt dan je verbruikt?
Ja doei.
pi_129212559
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh ja, jij had een lekker lang weekend, niet? O+
Ja O+

Na vier vrije maandagen opgegeven te hebben en na twee weken 60 uur gewerkt te hebben voelt zo'n vierdaags weekend met dit weer echt als verdiend!

En lol @ je kcals opmerking :+
pi_129212608
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja O+

Na vier vrije maandagen opgegeven te hebben en na twee weken 60 uur gewerkt te hebben voelt zo'n vierdaags weekend met dit weer echt als verdiend!

En lol @ je kcals opmerking :+
Awh, super! Lekker bijtanken! En dan ook nog zulk fijn weer!

Heb jij trouwens nog yoga-dvd-tips? Na Jillian wil ik dat wel een kans gaan geven. Misschien dat ik, als ik wel op de nieuwe universiteit wat kan gaan doen in de pauzes enzo (daar kun je voor 1.50 beginnersyoga doen :o ) maar thuis kan ook prima.
Ja doei.
pi_129212653
Oh, en trouwens, op FB dacht ik even dat je 'Yoganinja' heette :')
Ja doei.
pi_129212816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Awh, super! Lekker bijtanken! En dan ook nog zulk fijn weer!

Heb jij trouwens nog yoga-dvd-tips? Na Jillian wil ik dat wel een kans gaan geven. Misschien dat ik, als ik wel op de nieuwe universiteit wat kan gaan doen in de pauzes enzo (daar kun je voor 1.50 beginnersyoga doen :o ) maar thuis kan ook prima.
Het ligt er natuurlijk aan welk type yoga je wilt gaan doen. Als je lenigheid in combi met relaxen wilt, is hathayoga het beste. Wil je optimale mindfullness en spiritualiteit, dan kan je kundalini doen. Maar met jouw sportiviteit schat ik in dat de ook ashtanga wilt. Als je dat wilt leren kan ik de dvd: the primairy series van kino macgregor adviseren. Ook heeft Tara styles goede flows. Zij traint zowat heel hollywood. Beide dames hebben ook een youtube kanaal.

David Swenson heeft ook dvd's. Ik heb zelf alleen zijn handboek.

Yoganinja :')
pi_129212861
Ja, het gaat inderdaad vooral om kracht en spieropbouw. Wordt ook aangeraden door zowat alle trailrunbronnen, maar die zeggen dan alleen 'yoga', zonder al te veel details :+

Thanks! Zal 's kijken! :)
Ja doei.
pi_129212908
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, het gaat inderdaad vooral om kracht en spieropbouw. Wordt ook aangeraden door zowat alle trailrunbronnen, maar die zeggen dan alleen 'yoga', zonder al te veel details :+

Thanks! Zal 's kijken! :)
Succes!
pi_129212984

Mijn god! :') Ja, nou, 'meedoen is belangrijker dan winnen' is gelukkig mijn persoonlijk credo!
Ja doei.
pi_129213198
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:

Mijn god! :') Ja, nou, 'meedoen is belangrijker dan winnen' is gelukkig mijn persoonlijk credo!
je kiest ook gelijk een makkelijke uit he :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129213223
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:16 schreef motorbloempje het volgende:

Mijn god! :') Ja, nou, 'meedoen is belangrijker dan winnen' is gelukkig mijn persoonlijk credo!
Die ben ik nu aan het leren :+

Wees gerust, ben een jaar bezig en flikker nog steeds om, zonder in de houding te komen :7

En je begint natuurlijk met vijf keer sun salutation A en vijf keer Sun salutation B voor je aan dit gaat denken. Daar zitten al zo'n tien pushups in dus relax! :')
pi_129213230
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je kiest ook gelijk een makkelijke uit he :')
Oh, ik was niet van plan om hier mee te beginnen, maar dat was de eerste hit op youtube :+
Ja doei.
pi_129213307
Weegdag *O*

Resultaat: 70.2 ^O^ vorige week was het 71.0 (begon op 71.3, paar weken geleden) *O*
Omtrek: 77 cm.

[ Bericht 7% gewijzigd door Californium op 22-07-2013 10:52:55 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129213395
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Die ben ik nu aan het leren :+

Wees gerust, ben een jaar bezig en flikker nog steeds om, zonder in de houding te komen :7

En je begint natuurlijk met vijf keer sun salutation A en vijf keer Sun salutation B voor je aan dit gaat denken. Daar zitten al zo'n tien pushups in dus relax! :')
Oooooo

Sinds ik hoorde dat ze op mijn sportschool helemaal geen goede yoga les geven ben ik niet meer geweest :'(
Worry is a misuse of imagination
pi_129213836
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

volgens mij is dat de standaard tijd voor Uniek als ze werkt :X
Ja ik zou daar dus echt niet aan moeten denken :@
Maar ik denk dat Uniek ook wel slim is en niet pas om 0:00 gaat slapen dan... :')
Ik neem me dan altijd voor op tijd naar bed te gaan, maar dat komt er dan nooit van.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129213932
Zwempak besteld bij topvintage. Hoop dat het wat is. We gaan in augustus met vrienden weg.
En ik zie er nogal tegenop dan in bikini rond te gaan lopen. Vooral omdat die andere vrouw zo'n tante sidonia is :D

Ben weer net zo zwaar als voor de zwangerschap, maar mijn buik is nog niet zo als voor de zwangerschap :D Naja gelukkig heb ik geen striae! Daar was ik zo bang voor. NIet dat je daar ook maar iets aan kan doen. Maar erg blij dat het is weg gebleven.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129214904
Gisteren:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker, biefstukworst
L: kropsla met geitenkaas, ui en dressing
T: biefstukworst met mosterd
T: la vache qui rit kaasje x2
T: wodka, baconknabbels
D: BBQ in park (kipdijfilet en speklapje)
T: décafé met slagroom

Kcals: 1744 afgevallen 200, totaal afgevallen 1600 gr. Meetdag: overal 1 tot 2 cm af. Bij onderwijdte zelfs 5, maar nu denk ik dat ik me daar misschien niet goed gemeten had vorige week. :P

Vandaag:
O: gekookt eitje, koffie met slagroom
L: kropsla met geitenkaas en ui
T: biefstukworst
T: prosecco in park met tapas
D: niet zo heel veel meer denk ik ivm uitgebreide T.
pi_129215546
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Oooooo

Sinds ik hoorde dat ze op mijn sportschool helemaal geen goede yoga les geven ben ik niet meer geweest :'(
Ja zonde is dat. Ik ben het ooit ook eens op een sportschool gaan proberen. Daar duwde de instructuur mij in de houdingen, met mijn lijf een no-no. Daarom heb ik het lang niet meer aangedurfd.

Op mijn yogaschool doen ze ook niet de officiele ashtanga manier, maar de houdingen worden wel gebruikt om een mooie flow te maken, waardoor het dynamisch wordt. En voor elke houding is er wel een 'beginnermanier' om je lijf te laten wennen. Daar kun je naar mijn mening een goede yogaschool aan herkennen.
pi_129215732
Goedemiddag! Wat een weer O+ Zonde dat ik binnenzit :+
Gisteravond stukje gefietst, kan merken dat ik minder trainingsuren heb gemaakt tov vorig jaar. Heb minder 'diepgang' ofzo. Al had ik de banden een keer opgepompt, dat scheelde wel behoorlijk :+ Heb er een soort intervaltraining van gemaakt met als hoogtepunt de soesterberg op sprinten. Jezus wat kan je dood gaan op zo'n molshoop zeg. Tong op de knopen zo ongeveer.
Maar verder ging het vrij aardig.
pi_129216064
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker, biefstukworst
L: kropsla met geitenkaas, ui en dressing
T: biefstukworst met mosterd
T: la vache qui rit kaasje x2
T: wodka, baconknabbels
D: BBQ in park (kipdijfilet en speklapje)
T: décafé met slagroom

Kcals: 1744 afgevallen 200, totaal afgevallen 1600 gr. Meetdag: overal 1 tot 2 cm af. Bij onderwijdte zelfs 5, maar nu denk ik dat ik me daar misschien niet goed gemeten had vorige week. :P

Vandaag:
O: gekookt eitje, koffie met slagroom
L: kropsla met geitenkaas en ui
T: biefstukworst
T: prosecco in park met tapas
D: niet zo heel veel meer denk ik ivm uitgebreide T.

Gaat lekker met de cm's! Wel een klein O'tje, geen last van later op de dag?'
pi_129216178
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gaat lekker met de cm's! Wel een klein O'tje, geen last van later op de dag?'
Ik heb het ontbijt pas net naar binnen gewerkt, dus lunch volgt snel. Ook heb ik al tonijnsalade gemaakt voor vanavond en de kom uitgelikt. Nog geen last dus. :+
pi_129216242
Ik heb gister ook de rest eens gemeten en moeten concluderen dat ik 75-A heb ipv 70-B. Aaaaaaa.

Heb nog even met de gedachte gespeeld ons spaargeld aan te wenden voor een borstvergroting, maar toch maar gekozen voor nieuwe BH's: zo'n half gevulde B-cup is ook geen porem :')
pi_129216279
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:02 schreef the85mc het volgende:
Goedemiddag! Wat een weer O+ Zonde dat ik binnenzit :+
Gisteravond stukje gefietst, kan merken dat ik minder trainingsuren heb gemaakt tov vorig jaar. Heb minder 'diepgang' ofzo. Al had ik de banden een keer opgepompt, dat scheelde wel behoorlijk :+ Heb er een soort intervaltraining van gemaakt met als hoogtepunt de soesterberg op sprinten. Jezus wat kan je dood gaan op zo'n molshoop zeg. Tong op de knopen zo ongeveer.
Maar verder ging het vrij aardig.
Is knopen net zoiets als lurven en zo ja, waar zitten ze dan?
pi_129216375
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb het ontbijt pas net naar binnen gewerkt, dus lunch volgt snel. Ook heb ik al tonijnsalade gemaakt voor vanavond en de kom uitgelikt. Nog geen last dus. :+
Oh ja, niet iedereen ontbijt om 7:00 :D

Hoe is 't met T - nu hij ontdekt heeft dat ook in Nl de zon kan schijnen?
pi_129216398
Zooo, mijn lunchbreak zit er weer op ;)
pi_129216876
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:20 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh ja, niet iedereen ontbijt om 7:00 :D

Hoe is 't met T - nu hij ontdekt heeft dat ook in Nl de zon kan schijnen?
Met T. gaat het goed, hij gaat 6 augustus al weer terug. (3 maanden gingen best snel!). 't Mooie weer komt wel net nu ik meer werk dan normaal, aangezien compagnon op vakantie is. Dus misschien dat hij nog een paar dagen elders in Europa gaat kijken.
pi_129217088
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is knopen net zoiets als lurven en zo ja, waar zitten ze dan?
Gewone knopen. Op je broek :)

Had afgesproken om vandaaf naar de sportschool te gaan. Maar ik twijfel of t niet veel te heet daarvoor is..
pi_129217829
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:41 schreef the85mc het volgende:
Gewone knopen. Op je broek :)

Had afgesproken om vandaaf naar de sportschool te gaan. Maar ik twijfel of t niet veel te heet daarvoor is..
Ik ga als de sportschool open gaat, zo in de middag zou ik niet meer gaan tenzij ze er airco hebben (die van mij heeft wat ventilators staan, maar die helpen niet echt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 juli 2013 @ 13:05:10 #251
217702 Lonaa
Honger!
pi_129217909
Ik ging ook vanochtend om 8 uur, toen was het prima.

Helaas dacht ik klaar te zijn voor vandaag maar moet ik toch nog de deur uit. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 13:07:57 #252
70532 loveli
N
pi_129217990
Ik heb zin om te klagen over mijn zeer incompetente leidinggevende, maar ivm herkenbaarheid laat ik dat liever achterwege.

Algemene klacht: domheid :') :') :') :')
crap in = crap out
pi_129218007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om te klagen over mijn zeer incompetente leidinggevende, maar ivm herkenbaarheid laat ik dat liever achterwege.

Algemene klacht: domheid :') :') :') :')
QFT.
pi_129218015
Lekker warm hoor O+

Lunchen wanneer je vet veel trek hebt :~
pi_129218185
Te warm om zelfs aan lunch te denken. Denk dat ik mezelf wat kwark op ga dwingen.... :{
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129218198
Update:
O: yoghurt met muesli
T: appel
L: salade met gekookt ei en linzen (500 kcal) , fruitsalade
T: ?
D:? met dit mooie weer misschien wel uit :@
pi_129218208
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:14 schreef Californium het volgende:
Te warm om zelfs aan lunch te denken. Denk dat ik mezelf wat kwark op ga dringen.... :{
Daar heb ik helaas nooit last van :')
pi_129218389
ik geloof dat ik zo naar huis wandel. Ben zo moe, er komt niets practisch uit me, vandaag. Morgen weer een dag, denk ik.
pi_129218391
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Daar heb ik helaas nooit last van :')
Helaas O+ ook niet, dus net wel zijn ei staan bakken (en hem even laten zien hoe die dat zelf moet doen :+ :')) en werd en bijna misselijk van :')

Nu een bak kwark met blauwe bessen en wat pure hagelslag voor me staan. Eens zien hoelang dat gaat duren
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129218429
Ben ook niet zo'n grote eter met dit weer. Gelukkig gaat goed stukje vlees of een lekkere salade er altijd wel in :9~

En wut :? jouw kerel kan geen ei bakken? :o
Dat hoor je al op je twaalfde te kunnen als man. Eerst wat onbijtspek in de pan, eitjes erover, peper en zout erbij, plakje kaas erover. Dat doe je dan bovenop 2 boterhammen belegd met augurk...
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:20 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof dat ik zo naar huis wandel. Ben zo moe, er komt niets practisch uit me, vandaag. Morgen weer een dag, denk ik.
^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129218519
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Ben ook niet zo'n grote eter met dit weer. Gelukkig gaat goed stukje vlees of een lekkere salade er altijd wel in :9~

En wut :? jouw kerel kan geen ei bakken? :o

[..]

^O^
Nope :'). Wij doen al 1.5 jaar dat ik kook en hij de afwas doet. Nu met zijn nieuwe dieet sta ik minimaal 2 keer per dag in de keuken, dus ik vind dat ie lunch vanaf nu wel weer zelf kan maken. Bakken is niet het probleem, maar ei breken en eiwit en eigeel (lust ie niet) scheiden is wel een kunst :').
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129218604
Waar gaat het heen in deze wereld?! :N
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129218728
Ok, lijstje. Iemand (met het oog op morgen) nog suggesties voor 'makkelijke' tussendoortjes die geen noten of zuivel zijn? (dit ivm voedselintoleranties. Daarom ook de sojayoghurt, hier krijg ik blijkbaar geen buikpijn van)

B: 14 km fietsen
O: 250 ml alpro sojayoghurt bessen + flinke schep cruesli
T: 6 aardbeien
L: Indiase broodsalade met naan, radijsjes, bloemkool, tomatenblokjes, quinoa, koriander en feta.
T: Nog meer aardbeien. Misschien klein(!) stukje zelfgemaakte extra fudge brownie.
S: Krachttraining?
B: 14 km fietsen
D: Ovengerecht met kip, tomaat, mozzarella, broccoli en plakjes aardappel
T: Nectarine. Of misschien gewoon niets


quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:24 schreef Californium het volgende:

[..]

Nope :'). Wij doen al 1.5 jaar dat ik kook en hij de afwas doet. Nu met zijn nieuwe dieet sta ik minimaal 2 keer per dag in de keuken, dus ik vind dat ie lunch vanaf nu wel weer zelf kan maken. Bakken is niet het probleem, maar ei breken en eiwit en eigeel (lust ie niet) scheiden is wel een kunst :').
Hihi dat is de verdeling hier thuis ook. Al kan mijn vriend ook prima koken; hij weet dat ik het gewoon vertik om de afwas te doen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_129218759
Droge worst :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129218767
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om te klagen over mijn zeer incompetente leidinggevende, maar ivm herkenbaarheid laat ik dat liever achterwege.

Algemene klacht: domheid :') :') :') :')
Zo naar als je een incompetente leidinggevende hebt. Heb ik ook 2x mee gemaakt..
Zeer frustrerend... 1x hem ik hem later mogen vervangen.. Misschien een idee? :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129218778
:D Ik ben het enigszins met je eens VIZ. Toen ik voor het eerst zei dat ik vega was snapte hij dat niet want wie wil er nu elke dag alleen aardappels met groente eten :'). Iets anders kreeg hij thuis namelijk niet....

Toen hij eenmaal op zichzelf ging wonen is het een stuk beter geworden.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129218819
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef Chicolate het volgende:
Ok, lijstje. Iemand (met het oog op morgen) nog suggesties voor 'makkelijke' tussendoortjes die geen noten of zuivel zijn? (dit ivm voedselintoleranties. Daarom ook de sojayoghurt, hier krijg ik blijkbaar geen buikpijn van)

B: 14 km fietsen
O: 250 ml alpro sojayoghurt bessen + flinke schep cruesli
T: 6 aardbeien
L: Indiase broodsalade met naan, radijsjes, bloemkool, tomatenblokjes, quinoa, koriander en feta.
T: Nog meer aardbeien. Misschien klein(!) stukje zelfgemaakte extra fudge brownie.
S: Krachttraining?
B: 14 km fietsen
D: Ovengerecht met kip, tomaat, mozzarella, broccoli en plakjes aardappel
T: Nectarine. Of misschien gewoon niets


[..]

Hihi dat is de verdeling hier thuis ook. Al kan mijn vriend ook prima koken; hij weet dat ik het gewoon vertik om de afwas te doen.
Hij kan ook prima koken, maar hij vind het 10x erger om te koken (en ik heb het andersom). Hij had alleen nog nooit een ei gebakken :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 13:35:45 #268
70532 loveli
N
pi_129218851
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:24 schreef Californium het volgende:

[..]

Nope :'). Wij doen al 1.5 jaar dat ik kook en hij de afwas doet. Nu met zijn nieuwe dieet sta ik minimaal 2 keer per dag in de keuken, dus ik vind dat ie lunch vanaf nu wel weer zelf kan maken. Bakken is niet het probleem, maar ei breken en eiwit en eigeel (lust ie niet) scheiden is wel een kunst :').
Literpak eiwit kopen.
crap in = crap out
pi_129218892
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Literpak eiwit kopen.
Say whut? :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? maandag 22 juli 2013 @ 13:40:23 #270
70532 loveli
N
pi_129219013
Kan hij tig omeletten van bakken, geen gedoe met scheiden. Makro heeft ze, vroeger hadden andere winkels kleinere verpakkingen. Eigeel is ook los te koop, net als geklutst ei.
crap in = crap out
pi_129219014
Maar als je zelf het eten kookt kun je het maken zoals je het zelf lekker vind...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129219107
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:40 schreef loveli het volgende:
Kan hij tig omeletten van bakken, geen gedoe met scheiden. Makro heeft ze, vroeger hadden andere winkels kleinere verpakkingen. Eigeel is ook los te koop, net als geklutst ei.
Echt!?! Nooit geweten. Mocht ik er binnenkort komen ga ik eens even zoeken :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129219745
Ook verbaast over de kookkwaliteiten van je vent cali!

Hier trots: bijna een uur yoga in de buitenlucht.

En ook geen last van weinig eten bij warmte: garnaaltjes in knoflook en een prutje champignons, ui, paprika en courgette. Met de overgebleven kerrie-ananassaus van de bbq gister :+
pi_129220025
Eigenaar van ongelukkige kat heeft een foto geplaatst in het kattenfoto topic. Het beestje is weer thuis. Kaak is weer gezet. Van vier hoog gevallen, operatie gehad en nog ziet hij er goed uit :o Raki poept degelijke kittens :+
pi_129220072
Mijn man is gek.. Die kookt 9 van de 10x (Al kan ik zelf ook prima koken, maar ik kook vaak in het weekend en hij doordeweeks) En ruimt daarna ook nog op _O_ Heel veel afwas hebben we vaak niet, soms wat pannen. Leve de afwasmachine.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129220581
Even een cross-post omdat ik mede dankzij jullie 5 jaar geleden aan de opleiding begonnen ben:

De eerste 3 weken van de vakantie toch wel in de stress gezeten maar nu kan ik de laatste 3 weken genieten (en solliciteren)
Ik ben orthopedagoog *O* laatste verslag is met een voldoende beoordeeld *O*
pi_129220609
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef Sarabi het volgende:
Even een cross-post omdat ik mede dankzij jullie 5 jaar geleden aan de opleiding begonnen ben:

De eerste 3 weken van de vakantie toch wel in de stress gezeten maar nu kan ik de laatste 3 weken genieten (en solliciteren)
Ik ben orthopedagoog *O* laatste verslag is met een voldoende beoordeeld *O*
Jeej! Feli *O*
pi_129220626
Gefeliciteerd, Sarabi!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129220666
Gefeliciteerd! :)
Ja doei.
pi_129220683
Dankjewel :) ooit begon ik vol goede moed maar de laatste paar weken had ik echt niet het idee dat het goed ging komen
pi_129220713
Gefeliciteerd *O*.

Ik wil over 1 week jubelen, maar daar moet ik nog even voor aan de slag ;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129220794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:40 schreef Californium het volgende:
Gefeliciteerd *O*.

Ik wil over 1 week jubelen, maar daar moet ik nog even voor aan de slag ;(
Komt goed joh! Denk aan mij, ik moet nog tot en met december ;(
pi_129220823
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Komt goed joh! Denk aan mij, ik moet nog tot en met december ;(
;(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129220890
Feli Sarabi!
Voor mij geen ;( Ik begin weer met opleiding in september *O*
pi_129220921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Feli Sarabi!
Voor mij geen ;( Ik begin weer met opleiding in september *O*
Ik zit ook te zeuren....ik doe 1 van de tofste opleidingen van het land O-)

Maar jij hebt er ook zin in dus :P
pi_129221019
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik zit ook te zeuren....ik doe 1 van de tofste opleidingen van het land O-)

Maar jij hebt er ook zin in dus :P
Nu ben ik benieuwd wat voor een opleiding je doet als ik mag vragen :P

En leuk Puff! Wat voor een opleiding ga je doen?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129221023
Nog drie weken hier (waar ik het ook heel prima naar mn zin heb) en dan weer nieuw en weer een opleiding, heb er zin in ja :)
pi_129221118
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:50 schreef Californium het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd wat voor een opleiding je doet als ik mag vragen :P

En leuk Puff! Wat voor een opleiding ga je doen?
Een master micro expressies/ non verbale communicatie. /kort door de bocht.
pi_129221164
Ml ging 'm ook doen of niet?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129221167
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Een master micro expressies/ non verbale communicatie. /kort door de bocht.
Google doet wonderen ;). Klinkt leuk *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129221295
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:55 schreef V1z0R het volgende:
Ml ging 'm ook doen of niet?
:Y heb haar aangestoken :+
pi_129221399
Ik weet niet hoe het in de toekomst gaat zijn, maar op dit moment ben ik heel erg blij dat ik klaar ben en even niet meer hoef te studeren (kom van het mbo, toen hbo en nu dan wo)
pi_129221486
Sarabi *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129221621
Feli Sarabi! Orthopedagoog-boks :D
Al uitzicht op een baan?
Be someone that makes you happy
  maandag 22 juli 2013 @ 15:15:52 #295
217702 Lonaa
Honger!
pi_129221702
Kunnen jullie mij ook helpen bij een studiekeuze? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129221719
Van harte Sarabi!
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Kunnen jullie mij ook helpen bij een studiekeuze? :7
Industrieel ontwerper
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129221725
Gezond slank, voor al uw keuzes :7
pi_129221731
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Van harte Sarabi!

[..]

Industrieel ontwerper
^O^ ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 22 juli 2013 @ 15:17:43 #299
217702 Lonaa
Honger!
pi_129221741
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Van harte Sarabi!

[..]

Industrieel ontwerper
Dit is gebaseerd op niks, toch? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129221782
quote:
2s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is gebaseerd op niks, toch? :7
:{w

Jarenlange telekinetische ervaring en oud-Hollandse Feng Shui hoor }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129221786
En dicht!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')