abonnement Unibet Coolblue
pi_128840062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er lopen bij mij in de buurt wel steeds mensen te zeiken.
"Haha Braddie, je hebt nog 20-25 les uur nodig, dan zit je op de 50 les uur, dat is veel man :') "
of dingen als
"Gast, ik ben geslaagd met 17 lessen van 1 uur "
En de leukste:

" Ik had 9 lessen nodig, want ik was een geboren bestuurder volgens m`n instructeur"

Misschien is het jaloezie, omdat ik inderdaad wat meer lessen nodig heb als gemiddeld, maar ik vind het bullshit om te pochen met het aantal rijlessen, zeg gewoon eerlijk hoe en wat.
Sowieso niks van aantrekken joh. Je haalt je rijbewijs voor jezelf en niet voor een ander. Dat opscheppen is erg laag idd.
Gewoon normaal doen ja.
pi_128840207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Sowieso niks van aantrekken joh. Je haalt je rijbewijs voor jezelf en niet voor een ander. Dat opscheppen is erg laag idd.
Sowieso.
Trek me er niks van aan.
En deze zelfde figuren doen stoer omdat ze een Volkswagen Polo of Opel Corsa hebben :') Ook zoiets.
Tenzij het een Polo Classic (1986 model) is, of Opel Corsa A mogen ze niet stoer doen :D
pi_128840258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Sowieso.
Trek me er niks van aan.
En deze zelfde figuren doen stoer omdat ze een Volkswagen Polo of Opel Corsa hebben :') Ook zoiets.
Tenzij het een Polo Classic (1986 model) is, of Opel Corsa A mogen ze niet stoer doen :D
Opscheppers blijf je houden :D lekker boven staan. Ik heb geen auto, TOF BEN IK HE. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_128840375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Opscheppers blijf je houden :D lekker boven staan. Ik heb geen auto, TOF BEN IK HE. :9
Alles beter dan een Tupperware polo/corsa/crx/3-serie (Al wil ik stiekem een 3 Serie)

Maar dan deze:
pi_128840615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef Susteren het volgende:
Zijn er mensen die met <15 lessen slaagde?
Ja.
Ik heb een leerlinge gehad die genoeg had aan een pakket van 10 lessen.
Maar dat is echt de enige uitzondering die ik kan bedenken. Ze zei wel dat ze nog nooit eerder had gereden maar daar geloofde ik echt geen ene klap van, het ging vanaf het begin gewoon veel te goed om dat te kunnen geloven.
Geeft niks, ze is geslaagd omdat ze veilig en zelfstandig kan rijden en daar gaat het om toch?

En 1x een man, na 4 lessen viel hem echt niks meer te leren.
Wel verklaarbaar want hij reed al 20 jaar en was een heel oplettend, behoedzaam persoon.

Maar normaal is het gemiddelde een les of 40. Dan is 50 zo gek nog niet als je beseft hoe een gemiddelde tot stand komt.
Heb ook leerlingen gehad die al meer dan 100 lessen hebben gehad en elke les leek wel de 1e, bahbah.....
pi_128840687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja.
Ik heb een leerlinge gehad die genoeg had aan een pakket van 10 lessen.
Maar dat is echt de enige uitzondering die ik kan bedenken. Ze zei wel dat ze nog nooit eerder had gereden maar daar geloofde ik echt geen ene klap van, het ging vanaf het begin gewoon veel te goed om dat te kunnen geloven.
Geeft niks, ze is geslaagd omdat ze veilig en zelfstandig kan rijden en daar gaat het om toch?

En 1x een man, na 4 lessen viel hem echt niks meer te leren.
Wel verklaarbaar want hij reed al 20 jaar en was een heel oplettend, behoedzaam persoon.

Maar normaal is het gemiddelde een les of 40. Dan is 50 zo gek nog niet als je beseft hoe een gemiddelde tot stand komt.
Heb ook leerlingen gehad die al meer dan 100 lessen hebben gehad en elke les leek wel de 1e, bahbah.....
Och, hou op hoor :')
Dat lijkt me zo vervelend..

Werd een tijd terug opgehaald door iemand, die had volgens m`n instructeur al wat lessen gehad.
Die kwam aanrijden en in 2 minuten (letterlijk) is de auto, ik denk.. 4 meter opgeschoten en zeker 9 keer afgeslagen :')
pi_128840877
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hij laat me veel lessen, en veel dingen elke keer weer doen, en hij heeft gezegd mij pas te laten TTTen/afrijden als ik er ook daadwerkelijk klaar voor ben.
Hij wilt z`n slagingspercentage (85% zei hij) hoog houden

Hij heeft zelfs een leerlinge uit z`n *systeem* gegooid, omdat er niks mee te beginnen was, en ze maar aan het pushen was..
Geen idee of dit bevestigd kan worden, maar ik heb gehoord van een trucje: Grote rijscholen hebben twee (of meer) bedrijfsnamen. De groep 'kneusjes' rijden dan bij een andere bedrijfsnaam om het slagingspercentage van het hoofdbedrijf hoog te houden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_128841035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:10 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Geen idee of dit bevestigd kan worden, maar ik heb gehoord van een trucje: Grote rijscholen hebben twee (of meer) bedrijfsnamen. De groep 'kneusjes' rijden dan bij een andere bedrijfsnaam om het slagingspercentage van het hoofdbedrijf hoog te houden.
Ik rij gewoon bij hun grote naam "Wolf Rijbewijsshop"
pi_128841044
Ik zeg dan altijd: ik had tenminste wel 70 uur ervaring voordat ik zelf de weg op ging, dat is veel veiliger..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_128841074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik zeg dan altijd: ik had tenminste wel 70 uur ervaring voordat ik zelf de weg op ging, dat is veel veiliger..
Precies!
Heb ongeveer 55-60 les uur nodig.
Ja jammer dan dat ik niet aan de 40-45 zit, maar dan rij ik al wel wat zelfverzekerder.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:23:04 #86
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_128841202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies!
Heb ongeveer 55-60 les uur nodig.
Dus jij besteed meer dan 2500 euro aan je rijbewijs? :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_128841229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:23 schreef Susteren het volgende:

[..]

Dus jij besteed meer dan 2500 euro aan je rijbewijs? :')
Ik besteed inderdaad meer dan 2500 euro aan m`n rijbewijs.
Jammer dan, het is toch wel een hele grote inverstering.
Daar betaal ik liever teveel dan te weinig voor.

En je hebt die 2500 euro er zo uit hoor.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2013 17:25:08 ]
pi_128841388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik besteed inderdaad meer dan 2500 euro aan m`n rijbewijs.
Jammer dan, het is toch wel een hele grote inverstering.
Daar betaal ik liever teveel dan te weinig voor.

En je hebt die 2500 euro er zo uit hoor.
Hoezo, wil je taxichauffeur worden dan?
pi_128841422
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik rij gewoon bij hun grote naam "Wolf Rijbewijsshop"
Bij welke vestiging les je dan? Want heb er een paar aangeklikt bij rijschoolgegevens.nl en die hadden allemaal lang geen slagingspercentage van 85%. Heb ze niet allemaal gehad, dus kan natuurlijk dat jij net bij een vestiging lest die wel veel hoger scoort.
pi_128841436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:23 schreef Susteren het volgende:

[..]

Dus jij besteed meer dan 2500 euro aan je rijbewijs? :')
Wat moet je anders dan? Stoppen zodra je er 1600 euro of zo aan hebt uitgegeven is helemaal zonde natuurlijk, dan is het pas echt weggegooid geld.
pi_128841438
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Hoezo, wil je taxichauffeur worden dan?
Nee.
Maar als ik bijwijze van bij een selektvracht ga koerieren (lijkt me tof!) Dat je hem er met 4-5 maanden wel uit hebt.
pi_128841451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:32 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Bij welke vestiging les je dan? Want heb er een paar aangeklikt bij rijschoolgegevens.nl en die hadden allemaal lang geen slagingspercentage van 85%. Heb ze niet allemaal gehad, dus kan natuurlijk dat jij net bij een vestiging lest die wel veel hoger scoort.
Vestiging in Hilversum.
pi_128841457
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Hoezo, wil je taxichauffeur worden dan?
Voor de meesten is het hebben van een rijbewijs een must. Denk aan je toekomstig werk, gezin en gemak. Je hoeft hiervoor echt geen beroepschauffeur te zijn om er waarde aan te hechten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf donderdag 11 juli 2013 @ 17:34:26 #94
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_128841469
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Hoezo, wil je taxichauffeur worden dan?
Stomme opmerking, een rijbewijs is iets waar je heel je leven profijt van hebt...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_128841491
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Stomme opmerking, een rijbewijs is iets waar je heel je leven profijt van hebt...
Misschien is BlueNumber een marokkaan met een E-Klasse CDI Mercedes, die toevallig rond amsterdam rondrijd als *amateur taxichauffeur*
  FOK!fotograaf donderdag 11 juli 2013 @ 17:42:25 #96
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_128841666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:35 schreef Braddie het volgende:
*amateur taxichauffeur*
Dat kan niet, Amsterdam is erg streng op de taxiwet e.d.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_128841670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

Er lopen bij mij in de buurt wel steeds mensen te zeiken.
"Haha Braddie, je hebt nog 20-25 les uur nodig, dan zit je op de 50 les uur, dat is veel man :') "
of dingen als
"Gast, ik ben geslaagd met 17 lessen van 1 uur "
En de leukste:

" Ik had 9 lessen nodig, want ik was een geboren bestuurder volgens m`n instructeur"

Misschien is het jaloezie, omdat ik inderdaad wat meer lessen nodig heb als gemiddeld, maar ik vind het bullshit om te pochen met het aantal rijlessen, zeg gewoon eerlijk hoe en wat.
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar leerde ik iemand kennen die had 10 maanden over haar rijbewijs gedaan. 10! maanden.
3 weken terug ging een vriendin van mij beginnen met rijlessen, en die instructeur had gezegd "Ja, ik schat dat je wel 6 tot 8 maanden bezig bent als je het eerlijk wilt weten "

Spreek ik net iemand die zegt " Ja, ik ben voor de zomervakantie gestopt met lessen, en na de zomervakantie weer begonnen, dus heb er 1 jaar over gedaan"

Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben :)

Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed :)

M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.

Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello :')
:')
pi_128841726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Misschien is BlueNumber een marokkaan met een E-Klasse CDI Mercedes, die toevallig rond amsterdam rondrijd als *amateur taxichauffeur*
Gast, lul niet zo onnozel. Een rijbewijs is puur een investering ter comfort en een stukje onafhankelijkheid. Een rijbewijs genereert geen geld.

Dat jij een baan ambieert waarbij een rijbewijs noodzakelijk is, is jouw keuze. Er is namelijk genoeg ander ongeschoold werk waar geen rijbewijs voor nodig is.
pi_128841733
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:42 schreef IrCute het volgende:

[..]

[..]

[..]

:')
Kan je wel " :') " doen en die dingen quoten.
Maar als ik de 1e x voor m`n theorie was geslaagd had ik in Augustus afgereden als het aan m`n instructeur had gelegen.

Nu duurt het langer, omdat ik hem nog niet heb, maar goed.
pi_128841745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:42 schreef IrCute het volgende:

[..]

[..]

[..]

:')
Je kunt er sowieso niet echt een termijn aan verbinden en zeggen dat het slecht is als je er bijna een jaar over doet of zo. Dat hangt helemaal af van hoeveel uren les je per week hebt. Genoeg mensen die maar 1 uur per week lessen of zo, dan kun je natuurlijk ook wel aan een jaar komen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')