Hihi, wat leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:14 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
おはよう ァドラ! (^◇^)
oftewel goeiemorgen, adora
Ik ben voor zoveel dingen zenuwachtigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig voor mn praktijkexamen auto, maar voor iets veel belangrijkers als Centraal Examen VWO totaal niet.
Logisch
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:29 schreef Taexon het volgende:
Mogge
Yaya me enige vrije dag deze 10 dagen
Had je moeder 'm afgepakt dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:37 schreef SGYENZO het volgende:
Omggzz vandaag krijg ik mijn mobiel terug, hshs ヾ(@⌒ー⌒@)ノ
Jaquote:
OMG BANANAZZquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
ik heb over bananen gedroomd, is dat raar
dat je van bananen eten gele tanden krijgt BEHALVE als de banaan heel koud of warm isheb hier 'n banaan liggen maar die wil ik nu niet eten
Wat een rare droomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
dat je van bananen eten gele tanden krijgt BEHALVE als de banaan heel koud of warm isheb hier 'n banaan liggen maar die wil ik nu niet eten
bananenhaatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een rare droom. Er is niks mis met bananen bananen hoor.
Ach ja, dat vwo vind je misschien makkelijker, en ben je zekerder van dat je het haalt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben strontzenuwachtig voor mn praktijkexamen auto, maar voor iets veel belangrijkers als Centraal Examen VWO totaal niet.
Logisch
Bak je banaan dan, zodat hij warm wordquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Dearest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |