abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_163014333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:14 schreef Nouri het volgende:

[..]

haha lol wat een blunder
Wat een verhaal. :P
To survive, is to be victorious!
pi_163014672
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 15:30 schreef Raphaelo het volgende:
Hij was echt gigantisch opgezwollen... Ik ben niet besneden, dus mijn voorhuid zat over mijn eikel heen, en zat vol met vocht.
Dit heb ik ook een keer gehad. Waren geen uren voor nodig, wel wat olie en daarna gaan douchen en met douchegel iets te gehaast proberen die olie te verwijderen. :') Toen ik uit de douche kwam leek het alsof er een pingpongbal in mijn lul was gepropt. :r

Heb de huisarts gebeld, want neem geen risico's op dat gebied. :') Gewoon geduld hebben en vanaf blijven zei hij, en even wachten met aankleden... binnen een half uur was het voorbij. Grootste schade was uiteindelijk dat ik te laat op mijn werk was. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_164302227
Dit was een paar jaar geleden...
Ik was net thuis van een all you can eat-buffet toen ik een whatsappje kreeg van een 'vriend' die langs wilde komen. Na al dat gevreet zat ik echt onwijs vol, zelfs tot het misselijke toe.
Nou, die vriend was er uiteindelijk en is nogal dominant. Hij duwde zijn penis meteen helemaal achterin mijn keel waardoor ik over moest geven :X ik heb het doorgeslikt en ben maar doorgegaan. Wel ervoor gezorgd dat hij niet meer zo diep ging :'(
We hebben het er niet over gehad, ik heb geen idee of hij nou weet wat er gebeurd was...
Ik heb het ook nooit aan iemand verteld :@
pi_164781780
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:44 schreef Alyndria het volgende:
Dit was een paar jaar geleden...
Ik was net thuis van een all you can eat-buffet toen ik een whatsappje kreeg van een 'vriend' die langs wilde komen. Na al dat gevreet zat ik echt onwijs vol, zelfs tot het misselijke toe.
Nou, die vriend was er uiteindelijk en is nogal dominant. Hij duwde zijn penis meteen helemaal achterin mijn keel waardoor ik over moest geven :X ik heb het doorgeslikt en ben maar doorgegaan. Wel ervoor gezorgd dat hij niet meer zo diep ging :'(
We hebben het er niet over gehad, ik heb geen idee of hij nou weet wat er gebeurd was...
Ik heb het ook nooit aan iemand verteld :@
Dat zou hij toch wel moeten merken lijkt me zo....
pi_164781818
Bij mij valt het mee met de blunders...

Paar keer bijna betrapt, ging allemaal net goed.

En keer wilde me vriendin sexy doen en me uitdagen, mocht niet aan dr zitten terwijl zijn zichzelf lekker aan het pleasen was.
Ze lag op bed lekker sexy te zijn en een beetje te kronkelen, tot ze opeens naast het bed ligt. Dat was niet gepland. Keihard gelachen maar het moment was wel een beetje weg :W
pi_166057754
Tijdens nogal ruw 'voorspel' proefde ik ineens bloed.
Hij meteen in paniek, zoeken naar wondjes, nergens iets te vinden, maar mijn hele mond zat eronder en het was ook nog best veel. Tand door mijn lip. _O-
  vrijdag 5 mei 2017 @ 06:44:01 #82
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_170697572
Peugeot heeft busjes rondrijden met het volgende erop...
24hGVzo2.jpg

Toch maar een keer opgezocht wat ze bedoelen :')

Blijkt een roetfilter te zijn: "Filtre particule"
Hier te koop http://marques-voiture.mi(...)r-lf1550-ls1911.html
pi_170697914
Goede topic-kick wel
  woensdag 9 augustus 2017 @ 04:41:09 #84
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_173011344
Met een vriendin was ik op bezoek bij dr oudere zus, en mn vriendin was later op een kamer bij die zus iets aan t zoeken maar dat duurde nog al even.
Ik helpen zoeken tot ze gebukt stond in dr jurkje en ik mn hand eronder liet glijden.
Dat werd daar erg vochtig onder dat rokje en ze kreunde meteen.
Ze liet zich achterover vallen op een stoel en ging wijdbeens voor me zitten.
Ik kroop voor haar en dook met mn hoofd tussen haar benen in om dr een likbeurt te geven.
Ik was schijnbaar al ff bezig want ineens kwam dr zus die kamer binnen lopen met al roepend:
"Oh jee, jij bent mn zusje d,r postzegeltje aan t likken"
"Lekker hoor, dan moet je vooral niet stoppen" en lachend liep ze weg en trok de deur dicht.
Ons gewoon achterlatend waarbij we lachend een pauze inlasten.
Later bleek dat ze pas na een half uur die kamer in kwam lopen.
Wel een erg gave reactie van die zus.
Time flies when you having fun
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:44:18 #85
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_173253749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:14 schreef htctouch2 het volgende:
Afgelopen weekend nog..
Was op een verjaardagsfeestje en mijn ex was er ook..

Even ter verduidelijking, we hebben 3 jaar iets gehad en ook 2 jaar samengewoond en het is net 4 maanden uit. en al ruim 3 maanden geen contact meer gehad (ook niet gezien).

Begin van de avond een beetje awkward tussen ons.. heel ontwijkend etc. Maar later die avond begon de sfeer toch wat beter te worden tussen ons.
Op een gegeven ogenblik kwam ze naast me zitten en vertelde ze me dat ze "ons" eigenlijk best wel mist.. Het was wel de goede beslissing geweest maar het gemis is er nog steeds heel erg.
Ik zelf ben er aardig overheen en ervaar het gemis niet zo..

Ze vroeg of ik al een nieuwe relatie/vriendin had, ik antwoorde ontkennend en dat ik ook niemand echt serieus op het oog heb.. Lang leve de vrijheid..

We hebben nog heel even gepraat en rond 23:00 ging ze naar huis.. (dacht ik).
Rond 23:30 krijg ik een whatsappje van haar, of ik ook al naar huis was..
Ik antwoord terug: nee nog niet, ga straks rond 0:00 ofzo.. hoezo?
Zij: Oohh niets, had alleen een rare vraag....
Ik: Wat dan?
Zij: Laat maar het is te raar..
Ik: Nu maak je me wel nieuwsgierig..
Zij: Ik zou graag nog 1x lekker met je willen vrijen... Met heel veel blozende smilies..
Ik: Tjaa dat is idd raar.. :)
Zij: Ik had het niet moeten vragen..
Ik: Wil je me terug of is het eenmalig?
Zij: Ik wil je niet terug, maar heb gewoon behoefte aan sex en wat liefde..
Ik: Tja, op zich heb ik altijd wel zin in sex (zoals je weet), maar ben bang dat je daarna toch meer wil..

Zo ging het nog een paar berichtjes door en toen toch maar afgesproken dat we elkaar die avond nog zouden ontmoeten..
De sex was echt super, we hebben de hele nacht en na een paar uur slapen ook nog de hele ochtend elkaar flink verwend... Rond 2 uur in de middag is ze naar huis gegaan en ging ervan uit dat dit nu echt afgelopen was..

Maandag avond... een whatsappje.. Ik ben bang dat ik toch weer gevoelens voor je krijg.... :X :X :X |:( |:( |:(

En zo ook later deze week allerlei berichtjes... Probeer het af te houden maar voel me echt -O-
Uiteindelijk nog gaan trouwen?
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')