abonnement Unibet Coolblue
pi_129608886
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef ArTiC het volgende:

[..]

2 nutteloze features ;(
Afstandsbediening is onzin ja. Maar ik vind Zoe echt briljant :D moet wel zeggen dat ik van tevoren ook dat dat het een kansloze gimmick was. Ik voelde me dan ook aardig verslagen toen ik moest toegeven dat het toch best nice is ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_129609333
Ik gebruik de afstandsbediening juist keivaak :')
En Zoe is leuk als je idd geen fractie wil missen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129610295
Ik mis het nut van Zoe. Het maakt een filmpje van een bepaald aantal seconden.
Of begrijp ik het nu verkeerd?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_129611013
Check http://www.youtube.com/pl(...)w_ifhfF3Kr2mKYKFiO4F staan een paar duidelijke filmpjes over wat je met Zoe kunt doen :)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:25:20 #230
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_129611262
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:34 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Die is niet officieel verkrijgbaar in NL, overhalen is teveel werk/te duur. Gewoon een standaard One rooten en flashen...5 minuten werk, hooguit 10. Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid de standaard Android versies, nooit meer iets anders voor mij :)
Ik snap alleen niet waarom? Ik zie het een beetje als een optie-loze mercedes kopen om vervolgens allerlei losse comfort modules e.d. te kopen uit het autostyle catalogus. Wat heeft de One naast zijn uiterlijk en zijn snellere cpu nou voor meerwaarde voor je?
pi_129611460
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef blup het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waarom? Ik zie het een beetje als een optie-loze mercedes kopen om vervolgens allerlei losse comfort modules e.d. te kopen uit het autostyle catalogus. Wat heeft de One naast zijn uiterlijk en zijn snellere cpu nou voor meerwaarde voor je?
True.

Ik zou zoiets alleen doen als huidige software slecht is (als in lag), toestel al ouder is (zo heb ik een Desire liggen waarop een custom ROM zit).
Maar om dat nou op een gloednieuw toestel te zetten waar alles lagfree is en bepaalde functies (camera, remote, ZOE e.d.) opzitten; koop dan een Nexus; goedkoper en stock Android door Google zelf i.p.v. zelf doen.
pi_129612748
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:25 schreef blup het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waarom? Ik zie het een beetje als een optie-loze mercedes kopen om vervolgens allerlei losse comfort modules e.d. te kopen uit het autostyle catalogus. Wat heeft de One naast zijn uiterlijk en zijn snellere cpu nou voor meerwaarde voor je?
Grappig, ik gebruik de auto metafoor ook vaak om het uit te leggen maar dan exact andersom :)

Je koopt een auto met allemaal fancy aftermarket accessoires zoals sportbumpers, een trekhaak, sportuitlaat etc. Maar als liefhebber van het model waardeer je het veel meer dat de auto zoveel mogelijk in originele staat is. Daarom vervang je de bumpers voor de originele, de uitlaat en je verwijderd de trekhaak. Dan houd je de auto over zoals de fabrikant het origineel bedoeld heeft. Daarnaast is onderhoud makkelijker

De HTC One is zo'n auto, je zocht naar die auto maar de enige beschikbare versie die je kan vinden in Nederland is een aangepaste. Een origineel exemplaar importeren is duur en veel werk dus kies ik ervoor om de auto zelf om te bouwen naar origineel.

De One heeft voor mij de pluspunten tegenover de Nexus 4 (en straks de 5):
• Uiterlijk
• Alu behuizing
• 1080 resolutie
• CPU & memory specs
• Front speakers
• Geen LG

Voor de duidelijkheid, ik wil gewoon standaard Android zoals op de Nexus series draaien. Geen aparte in elkaar geprutste ROMS zoals CM of Paranoid Android. Dat soort roms zijn een hel als ontwikkelaar en die voegen inderdaad wél al die autostyle gadgets toe.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_129613095
4.3 komt eind van het jaar? nice maar geloof er weinig van.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:12:01 #234
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_129619657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef -J-D- het volgende:
Ik mis het nut van Zoe. Het maakt een filmpje van een bepaald aantal seconden.
Of begrijp ik het nu verkeerd?
Dat idee heb ik er ook bij ja...
pi_129621491
Zoe is retehandig als je niet een moment wil missen

En yeah, 4g in mn woonplaats :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129624439
Ik ben echt onder de indruk van Sense 5 na een halve middag spelen :+ :o Ik houd de Nexus nog maar even als testdevice ernaast :+

Zo zie je maar _O-
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:30:43 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_129625738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef -J-D- het volgende:
Ik mis het nut van Zoe. Het maakt een filmpje van een bepaald aantal seconden.
Of begrijp ik het nu verkeerd?
Ja het is geen filmpje maar een reeks foto's in burst mode, zodat je de beste uit kunt zoeken. Daarnaast kun je van een event (bijvoorbeeld een pretpark bezoeken of een middagje zeilen o.i.d.) een compilatiefilmpje maken van alle kleine zoe momenten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_129627526
Hoe maak je dat compilatiefilmpje?
pi_129640785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:03 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Grappig, ik gebruik de auto metafoor ook vaak om het uit te leggen maar dan exact andersom :)

Je koopt een auto met allemaal fancy aftermarket accessoires zoals sportbumpers, een trekhaak, sportuitlaat etc. Maar als liefhebber van het model waardeer je het veel meer dat de auto zoveel mogelijk in originele staat is. Daarom vervang je de bumpers voor de originele, de uitlaat en je verwijderd de trekhaak. Dan houd je de auto over zoals de fabrikant het origineel bedoeld heeft. Daarnaast is onderhoud makkelijker

De HTC One is zo'n auto, je zocht naar die auto maar de enige beschikbare versie die je kan vinden in Nederland is een aangepaste. Een origineel exemplaar importeren is duur en veel werk dus kies ik ervoor om de auto zelf om te bouwen naar origineel.

De One heeft voor mij de pluspunten tegenover de Nexus 4 (en straks de 5):
• Uiterlijk
• Alu behuizing
• 1080 resolutie
• CPU & memory specs
• Front speakers
• Geen LG

Voor de duidelijkheid, ik wil gewoon standaard Android zoals op de Nexus series draaien. Geen aparte in elkaar geprutste ROMS zoals CM of Paranoid Android. Dat soort roms zijn een hel als ontwikkelaar en die voegen inderdaad wél al die autostyle gadgets toe.
Met die instelling kocht ik ook de One ja. Op voorgaande telefoons heeft de schil van de fabrikant het nooit langer dan 24 uur overleeft.

Inmiddels heb ik wel besloten dat die Sense 5 ROM gewoon erop blijft. Een eventuele Android 5 AOSP ROM wil ik tegen die tijd best proberen, maar Sense 5 wint het voor mij tegenover AOSP Android 4.x. En ik moet zeggen dat ik me flink verslagen voelde in mijn koppigheid toen ik dat moest bekennen :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_129643125
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Met die instelling kocht ik ook de One ja. Op voorgaande telefoons heeft de schil van de fabrikant het nooit langer dan 24 uur overleeft.

Inmiddels heb ik wel besloten dat die Sense 5 ROM gewoon erop blijft. Een eventuele Android 5 AOSP ROM wil ik tegen die tijd best proberen, maar Sense 5 wint het voor mij tegenover AOSP Android 4.x. En ik moet zeggen dat ik me flink verslagen voelde in mijn koppigheid toen ik dat moest bekennen :P
Ik heb nu hetzelfde gevoel inderdaad :')

Zeker nu het een en ander ingericht is op smaak. Ik mis wat kleine dingetjes maar die zijn ook anders te verkrijgen. Volgende week hopelijk de 4.2.2 update want batterij % mis ik wel :P
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_129644864
Voor batterij % heb je uiteraard een app :-)
pi_129644900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:52 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik heb nu hetzelfde gevoel inderdaad :')

Zeker nu het een en ander ingericht is op smaak. Ik mis wat kleine dingetjes maar die zijn ook anders te verkrijgen. Volgende week hopelijk de 4.2.2 update want batterij % mis ik wel :P
Heb je een branded toestel dan?

Ik heb een 1-jarig abonnement afgesloten zodat ik volgend jaar een nieuwe foon kan halen, maar ik twijfel of ik dat wel ga doen of dat ik een Sim only aanschaf
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 13:33:26 #243
8369 speknek
Another day another slay
pi_129645133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:10 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe maak je dat compilatiefilmpje?
Naar je gallery gaan -> my photos -> albums dropdown omzetten naar 'events' -> een van de events kiezen en dan is de bovenste 'foto' een filmpje.
Bij die filmpjes kun je dan het thema veranderen en elke keer als je op shuffle drukt kiest hij nieuwe fotos of een andere volgorde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_129646455

Hoe moeilijk kan het zijn....

Zit wel goed weggestopt zeg!

[ Bericht 72% gewijzigd door JohnB52 op 03-08-2013 14:39:37 ]
pi_129652884
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 14:33 schreef JohnB52 het volgende:

Hoe moeilijk kan het zijn....

Zit wel goed weggestopt zeg!
^O^
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:29:21 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_129654302
Mooie naam, Aurelie. Voortaan wel in landscape filmen heh :P.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_129660479
Google Now Swipe disable app *O*
Zeer prettig!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:25:31 #248
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129660593
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef -J-D- het volgende:
Google Now Swipe disable app *O*
Zeer prettig!
Ik open hem inderdaad vaak per ongeluk door het swipen. Deze neem ik aan? https://play.google.com/s(...)ko.freewing.NoAssist Geniaal _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129660720
Ik wil die menubalk weg. Ik zit maar steeds op die rechterknop te drukken om menu te krijgen waardoor de app afsluit. Vreselijk irritant |:(
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:31:03 #250
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129660785
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wil die menubalk weg. Ik zit maar steeds op die rechterknop te drukken om menu te krijgen waardoor de app afsluit. Vreselijk irritant |:(
Welke menubalk? Die zwarte balk met 3 puntjes bij sommige apps als facebook?
Smile like you mean it
www.wefut.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')