quote:
Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Djoere0 het volgende:Ben op zoek naar een enkele reis van Kuala Lumpur naar Amsterdam en kwam op de volgende site uit (via skyscanner):
www.tripair.comIk weet niet of ik deze site echt kan vertrouwen, gesitueerd in Griekenland en ik mis een paar keurmerken eigenlijk!
Het scheelt ongeveer 100 euro in prijs als ik via Trip Air zou boeken.
Wat denken jullie er van? Iemand ervaringen?
Alvast bedankt!
Ik had ook geen ervaring met deze (inderdaad) Griekse aanbieder. Echter met een binnenlandse vlucht welke ik nodig had in Griekenland (SKG-ATH) was Trip Air de goedkoopste aanbieder en ook de credit card kosten vielen mee.
Gezien het relatief geringe bedrag heb ik de boeking gemaakt, bij een eventueel probleem zijn de kosten te overzien en kan ik uitwijken naar de trein.
Na de boeking een bevestiging ontvangen met een E-ticketnummer en boekingsnummer, hiermee kon ik op de website van Aegean inloggen en was mijn vlucht zichtbaar.
So Far So Good dus, gezien het aanwezige E-ticketnummer is het ticket door Aegean ook daadwerkelijk uitgegeven en is dit niet slechts een reservering. Ook op de website van Aegean zelf moet een dergelijk ticket direct betaald worden, dus dat zal voor een online ticketaanbieder ook gelden gezien daarna de tarieven zouden kunnen wijzigen, welke dan voor risico van de online ticketaanbieder komen.