abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128620149
Ben op zoek naar een enkele reis van Kuala Lumpur naar Amsterdam en kwam op de volgende site uit (via skyscanner): www.tripair.com
Ik weet niet of ik deze site echt kan vertrouwen, gesitueerd in Griekenland en ik mis een paar keurmerken eigenlijk!
Het scheelt ongeveer 100 euro in prijs als ik via Trip Air zou boeken.
Wat denken jullie er van? Iemand ervaringen?

Alvast bedankt!
pi_128620338
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128620441
quote:
Thx voor je reactie, maar jij doelt nu op een vliegmaatschappij. Dit is een ticket seller :)
Er is trouwens bizar weinig te vinden over ze op internet!
pi_128620619
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:18 schreef Djoere0 het volgende:

[..]

Thx voor je reactie, maar jij doelt nu op een vliegmaatschappij. Dit is een ticket seller :)
Er is trouwens bizar weinig te vinden over ze op internet!
Ik krijg al een vervelend gevoel als ik naar hun website kijk. Zeer standaard, weinig keurmerken, en zeer weinig over te vinden.

En boek gewoon via Tix.nl of iets dergelijks, goedkoper dan de maatschappij het vraagt kunnen ze het niet maken!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128620707
Ik ken de partij verder niet, maar als ik de site bekijk komt het op mij wel OK over.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_128620718
Maar trip air boekt toch gewoon tickets bij vliegmaatschappijen. Kun je die tickets niet bij hun dan rechtstreeks ook kopen? Soms is een retour ook goedkoper dan een enkeltje.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_128620836
Supra Groningam Nihil
pi_128620843
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef Deetch het volgende:
Maar trip air boekt toch gewoon tickets bij vliegmaatschappijen. Kun je die tickets niet bij hun dan rechtstreeks ook kopen? Soms is een retour ook goedkoper dan een enkeltje.
Als OTA (Online Travel Agent) kan je deals sluiten met airlines om tickets in andere tariefklassen aan te bieden. Dit kan eventueel goedkoper zijn dan wat de airline zelf aanbiedt.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_128620872
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef Deetch het volgende:
Het rare is dus dat de vliegmaatschappij, etihad, een duurdere prijs hanteert..
Een retourtje is niet zo handig, aangezien ik dan weer in Kuala Lumpur zit :')
pi_128620932
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef Djoere0 het volgende:

[..]

Stap je toch gewoon niet in voor de terugreis?
Supra Groningam Nihil
pi_128620940
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef Djoere0 het volgende:

[..]

_O-
-Don Draper
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:23:14 #12
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_128631210
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef Djoere0 het volgende:
Ben op zoek naar een enkele reis van Kuala Lumpur naar Amsterdam en kwam op de volgende site uit (via skyscanner): www.tripair.com
Ik weet niet of ik deze site echt kan vertrouwen, gesitueerd in Griekenland en ik mis een paar keurmerken eigenlijk!
Het scheelt ongeveer 100 euro in prijs als ik via Trip Air zou boeken.
Wat denken jullie er van? Iemand ervaringen?

Alvast bedankt!
Ik had ook geen ervaring met deze (inderdaad) Griekse aanbieder. Echter met een binnenlandse vlucht welke ik nodig had in Griekenland (SKG-ATH) was Trip Air de goedkoopste aanbieder en ook de credit card kosten vielen mee.
Gezien het relatief geringe bedrag heb ik de boeking gemaakt, bij een eventueel probleem zijn de kosten te overzien en kan ik uitwijken naar de trein.

Na de boeking een bevestiging ontvangen met een E-ticketnummer en boekingsnummer, hiermee kon ik op de website van Aegean inloggen en was mijn vlucht zichtbaar.
So Far So Good dus, gezien het aanwezige E-ticketnummer is het ticket door Aegean ook daadwerkelijk uitgegeven en is dit niet slechts een reservering. Ook op de website van Aegean zelf moet een dergelijk ticket direct betaald worden, dus dat zal voor een online ticketaanbieder ook gelden gezien daarna de tarieven zouden kunnen wijzigen, welke dan voor risico van de online ticketaanbieder komen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')