abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:07:56 #251
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128851085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Ging het van de week maar eens proberen hardlopen op frees.

Afschuwelijk, nul demping whatsoever. Ze hebben wel een erg hoog draagcomfort, en afwikkeling van mijn voet ging wat beter maar voor de rest, ik voelde het knallen op mijn knieën. Had 20km gelopen en ook enorme last van mijn kuiten, enorm stram. Alsof je je benen opeens heel anders belast.

Geen succes.
Bij free loop ik veel rustiger en minder gehaast en op m'n voorvoet. Het is heel erg wennen en zeker niet voor iedereen. Ik merk wel na een paar keer lopen op free, dat ik er vlotter op loop dan op m'n Lunarglide. 20km zou ik er echt niet op lopen. 10 is wel max zo'n beetje
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:18:58 #252
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128851658
Voorvoet klopt wel, heelstrike is aanzienlijk minder met free's.

Wat is het verschil tussen je Frees & Lunars qua lopen? Hoe is het met de ondersteuning van je enkel? Ik zal een beetje in en heb daarom best wel ondersteunende schoenen.
pi_128853355
Met wifey:

pi_128853881
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Voorvoet klopt wel, heelstrike is aanzienlijk minder met free's.

Wat is het verschil tussen je Frees & Lunars qua lopen? Hoe is het met de ondersteuning van je enkel? Ik zal een beetje in en heb daarom best wel ondersteunende schoenen.
Ik loop op m'n gyakusou lunarspiders omdat ik geen geld uit wil geven aan nieuwe hardloopschoenen en deze in principe ook te gebruiken zijn :+
Vind die hetzelfde lopen als free's, denk dat ik op m'n free's misschien iets lekkerder loop. Maar ik moet er idd niet aan denken om 20km er op te blijven lopen, op die gyakusou's ook niet trouwens

Nice @ fusebox en :D voor de watermark
Faka G
pi_128854524
Ik loop ook altijd op free's maar overweeg toch binnenkort wat specifieker op mijn manier van lopen aangepaste schoenen, dus van lelijke logge dingen, te kopen.
Merk inderdaad wat ZMP zegt, dat je het veel meer op je knieën voelt. Aan de nadere kant vind ik het wel heerlijk dat ze zo flexibel zijn.

Heb wel weinig verstand van looptechnieken en dergelijke dus ben maar gewoon hersenloos aan het rennen als ik loop. Niks geen heelstrike shit en wat dan ook, misschien maar eens in verdiepen. Ben altijd vooral bezig met snelheids-/afstandsverbetering.
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:32:38 #256
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_128855233
Je kan altijd een testloop doen bij je lokale hardloopwinkel. Zij kunnen dan zien hoe je looppas is en hoe je afzet van de grond etc. Op basis daarvan kies je dan geschikte schoeisel voor het "serieuze" werk.
pi_128855329
Ken het inderdaad maar is er nooit van gekomen. Binnenkort maar eens langs runnersworld.
Hoe dan ook thanks voor de tip :).
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:27:36 #258
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128857357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:51 schreef Fusebox het volgende:
Met wifey:

[ link | afbeelding ]
Leuk die 1500's van je vriendin!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pickup:



Random restocks ftw, hoewel de verzending wel op zich liet wachten :')
#FREEBAJSKORV
pi_128857904
Free's zal voor iedereen anders zijn, ik heb er erg veel baat bij gehad. Met name minder last van mijn knieen, maar het komt vooral omdat het bij mijn "strike" past. Ik liep nooit echt netjes op de hiel, dus het past gewoon beter. Loop er dus ook prima langere afstand op (hoewel voor mij 16km wel redelijk richting de max is).
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_128857930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 20:54 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Redelijk nieuwe winkel in de PC. Dacht half 2012 geopend.
Ik herinner me weer iets inderdaad. Maar PC... nee dank je.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:57:21 #261
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128858285
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 00:27 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Leuk die 1500's van je vriendin!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pickup:

[ afbeelding ]

Random restocks ftw, hoewel de verzending wel op zich liet wachten :')
Nederlandse winkel?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 00:58:34 #262
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128858316
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 00:45 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik herinner me weer iets inderdaad. Maar PC... nee dank je.
Amen, afschuwelijk oord. Pretentieus volk, nouveau riche met meer geld dan manieren, klasse noch smaak. Welvarend krapuul maar proleten desalniettemin.
pi_128858411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 00:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Amen, afschuwelijk oord. Pretentieus volk, nouveau riche met meer geld dan manieren, klasse noch smaak. Welvarend krapuul maar proleten desalniettemin.
Dat dus. Vroeger liep ik nog wel eens bij Oger ofzo binnen, maar ik word daar echt met de nek aangekeken op m'n sneakers en shorts. Boeit me verder niet, maar dan ga ik liever elders heen. Terwijl ik toch best wat uitgeef aan pakken, overhemden, etc... Ik draag het tenslotte 250 dagen per jaar.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 12 juli 2013 @ 06:14:38 #264
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128860387
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Voorvoet klopt wel, heelstrike is aanzienlijk minder met free's.

Wat is het verschil tussen je Frees & Lunars qua lopen? Hoe is het met de ondersteuning van je enkel? Ik zal een beetje in en heb daarom best wel ondersteunende schoenen.
Ik had altijd wat last van pronatie, maar loop nu wel redelijk recht. Dan zijn de Lunarglide een uitkomst omdat die me corrigeert. De free is minder vergevingsgezind maar belast ik meer spieren mee. Ik moet mezelf dan meer dwingen op m'n hele voet / voorvoet te landen.

Ik denk ook precies zoals jij over de pc.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128862049
Tijdens werk sneakers cleanen :D
Faka G
pi_128862904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:02 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dat dus. Vroeger liep ik nog wel eens bij Oger ofzo binnen, maar ik word daar echt met de nek aangekeken op m'n sneakers en shorts. Boeit me verder niet, maar dan ga ik liever elders heen. Terwijl ik toch best wat uitgeef aan pakken, overhemden, etc... Ik draag het tenslotte 250 dagen per jaar.
PC Hooftstraat op nummer 3 bij wereldwijd onderzoek klantvriendelijkste winkelstraat ter wereld :)
http://www.mystery-review(...)iendelijkste_straten
pi_128862958
Heb een tijdje gepraat met een medewerker van FOUR en hij vertelde me dat hij het jammer vond dat deze winkel op de PC zat. Hierdoor loopt het dus veel potentiele klanten mis die de PC links laten liggen. FOUR loopt ook nog niet heel erg goed zei die..
Voor mij is FOUR trouwens ook de enige winkel die ik bezoek op de PC.. Ze hebben wel tof personeel en een echt goede stock met dope spullen, zeker de moeite waard om is te gaan kijken, al hoewel het nu door de sale redelijk leeg is. Binnenkort krijgen ze ook een online shop a la tresbienshop dus dan verwachten ze dat het wel goed gaat lopen.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:29:50 #268
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128863250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:17 schreef doo. het volgende:
Heb een tijdje gepraat met een medewerker van FOUR en hij vertelde me dat hij het jammer vond dat deze winkel op de PC zat. Hierdoor loopt het dus veel potentiele klanten mis die de PC links laten liggen. FOUR loopt ook nog niet heel erg goed zei die..
Voor mij is FOUR trouwens ook de enige winkel die ik bezoek op de PC.. Ze hebben wel tof personeel en een echt goede stock met dope spullen, zeker de moeite waard om is te gaan kijken, al hoewel het nu door de sale redelijk leeg is. Binnenkort krijgen ze ook een online shop a la tresbienshop dus dan verwachten ze dat het wel goed gaat lopen.
Jammer is dat dan. Laatste keer dat ik in Amsterdam was liep ik de pc snel voorbij. Allemaal van die stereotype mannetjes die er stonden. Heb dan helemaal geen zin om naar die winkel te gaan ondanks allemaal tof spul.

Ik had ze veel liever rond de 9 straatjes gezien. Hopelijk gaat de webshop een beetje lopen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128866888
¤ 205 :') voor deze kakkaklelijke gedrochten op Nike.nl.

pi_128867177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:14 schreef flotser het volgende:

[..]

PC Hooftstraat op nummer 3 bij wereldwijd onderzoek klantvriendelijkste winkelstraat ter wereld :)
http://www.mystery-review(...)iendelijkste_straten
Boeiend, dat soort onderzoeken zijn voor de telegraaf...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_128869324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef Modus het volgende:
¤ 205 :') voor deze kakkaklelijke gedrochten op Nike.nl.

[ afbeelding ]
Heb ze net gezien bij woei, hun snapten ook niet waarom ze 205 euro waren :+

Ze zijn waarschijnlijk alleen vriendelijk als ze weten dat je geld hebt of terugkerende klant bent.
Faka G
pi_128869998
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:37 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Boeiend, dat soort onderzoeken zijn voor de telegraaf...
Haha, ben 't met je eens hoor, vandaar dat ik ook zo verbaasd was toen ik dat onderzoek las :-)
Sowieso winkelpersoneel wat een beetje in een toffe zaak werkt is vaak irritant en arrogant. De PC is dan inderdaad nog wel 't ergste. Vraag me af waarom dat personeel altijd zo doet. Waarschijnlijk frustraties omdat de klanten veel meer verdienen dan zij met hun minimumloon (of net iets hoger) in de detailhandel. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar in de meeste winkels is 't wel zo.
pi_128871083
pi_128873242
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Heb ze net gezien bij woei, hun snapten ook niet waarom ze 205 euro waren :+

Ze zijn waarschijnlijk alleen vriendelijk als ze weten dat je geld hebt of terugkerende klant bent.
Ik heb geld ;)

Gewoon lui met kut baantjes die zichzelf een attitude aanmeten
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_128875711


twijfeltwijfel...
ze zijn fucking nice.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')