abonnement Unibet Coolblue
pi_128452595
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
ja, moet je weer in google klimmen en hopen dat je geen virus binnenhaalt in een poging een normale screenshot te kunnen maken :P

Gewoon ctrl+printscreen en een stukje scherm selecteren waar geen gevoelige data op staat, en direct opslaan op je FTP-locatie is zo makkelijk O+
Oh op die manier, heb je in Windows gewoon Snipping Tool voor.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128452609
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Taylor Swift :').
:9~ :9~ :9~ :9~
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128452617
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja... hier op de zaak "ik kan met mijn OSX 1000 schermpjes openen en dan crasht mijn systeem nog steeds niet".

Nou... bij 250 lag OSX plat :X
Ik zat laatst in de trein naast iemand die 9 (!!) minuten naar een appeltje met een zandlopertje heeft zitten staren. Zit je dan met je macbook Air van 1500 euro.
pi_128452634
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik zat laatst in de trein naast iemand die 9 (!!) minuten naar een appeltje met een zandlopertje heeft zitten staren. Zit je dan met je macbook Air van 1500 euro.
_O-

Ik snap sowieso die hype rond Apple niet. Gelukkig spreekt het marktaandeel boekdelen.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128452659
Ik weet niet de huidige specs van mijn systeem uit mijn hoofd, maar echt heel slecht is het ook niet. Ik gebruik de nieuwste Ubuntu (up-to-date). Ik kan via XBMC met gemak hoge kwaliteit full HD rips afspelen zonder stotteringen of andere problemen. Websites als Vimeo gaan ook goed. Het enige probleem is youtube. Het hokt, het stoot, het loopt gewoon niet :S. Verder gaat alles vloeiend, nergens problemen mee. Moet zeggen dat ik hetzelfde probleem ook op mijn MacBook heb. Is dit een bekend probleem?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_128452691
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik weet niet de huidige specs van mijn systeem uit mijn hoofd, maar echt heel slecht is het ook niet. Ik gebruik de nieuwste Ubuntu (up-to-date). Ik kan via XBMC met gemak hoge kwaliteit full HD rips afspelen zonder stotteringen of andere problemen. Websites als Vimeo gaan ook goed. Het enige probleem is youtube. Het hokt, het stoot, het loopt gewoon niet :S. Verder gaat alles vloeiend, nergens problemen mee. Moet zeggen dat ik hetzelfde probleem ook op mijn MacBook heb. Is dit een bekend probleem?
Youtube is bagger geoptimaliseerd. Zelfde met mijn Windows 8 laptopje van ¤300. Terwijl full HD op dat ding heerlijk gaat.

Update drivers eens, update flash, en gebruik eens een andere browser.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128452757
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

_O-

Ik snap sowieso die hype rond Apple niet. Gelukkig spreekt het marktaandeel boekdelen.
Nouja de hardware die ze maken is/was altijd wel heel revolutionair. Het heeft jaren geduurd voordat er Ultrabooks kwamen die een beetje konden tippen aan een Macbook Air. En ze hebben het toch maar mooi voor elkaar gekregen de MP3-speler, smartphone en tablet een niveau van bruikbaarheid te geven waar niemand nog onderuit kan. Inmiddels zijn ze op al die gebieden door de concurrentie ingehaald, maar het zal me benieuwen waar ze in de toekomst mee gaan komen.
pi_128452779
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nouja de hardware die ze maken is/was altijd wel heel revolutionair. Het heeft jaren geduurd voordat er Ultrabooks kwamen die een beetje konden tippen aan een Macbook Air. En ze hebben het toch maar mooi voor elkaar gekregen de MP3-speler, smartphone en tablet een niveau van bruikbaarheid te geven waar niemand nog onderuit kan. Inmiddels zijn ze op al die gebieden door de concurrentie ingehaald, maar het zal me benieuwen waar ze in de toekomst mee gaan komen.
Een goedkope iPhone en elke keer een update van een paar euro met wat extra functies voor OSx.

Ik heb al bij 6 maten, allen met een iMac, Windows 7/8 moeten installeren _O-

De Apple tijd is (bijna) over.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_128452797
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik weet niet de huidige specs van mijn systeem uit mijn hoofd, maar echt heel slecht is het ook niet. Ik gebruik de nieuwste Ubuntu (up-to-date). Ik kan via XBMC met gemak hoge kwaliteit full HD rips afspelen zonder stotteringen of andere problemen. Websites als Vimeo gaan ook goed. Het enige probleem is youtube. Het hokt, het stoot, het loopt gewoon niet :S. Verder gaat alles vloeiend, nergens problemen mee. Moet zeggen dat ik hetzelfde probleem ook op mijn MacBook heb. Is dit een bekend probleem?
Heb je HTML5 aan staan op Youtube?
pi_128454064
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:41 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Youtube is bagger geoptimaliseerd. Zelfde met mijn Windows 8 laptopje van ¤300. Terwijl full HD op dat ding heerlijk gaat.

Update drivers eens, update flash, en gebruik eens een andere browser.
Ik update minimaal 1 keer per week mijn systeem. Ik heb alleen Chrome geinstalleerd staan. Ik zou dan eens een andere browser moeten testen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_128454135
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Heb je HTML5 aan staan op Youtube?
Geen idee?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_128454156
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Een goedkope iPhone en elke keer een update van een paar euro met wat extra functies voor OSx.

Ik heb al bij 6 maten, allen met een iMac, Windows 7/8 moeten installeren _O-

De Apple tijd is (bijna) over.
Dat denk ik niet, het blijf in ieder geval Linux op de desktop nog een hele lange tijd voor denk ik. En ik heb nog geen beter OS kunnen vinden. De afgewerkte UI en het onderliggende Unix is voor mij de perfecte combo, welke in combinatie met een gesloten hardware platform altijd voor prima prestaties zorgt.

Ik hoop en verwacht dat ze daar nog een tijdje mee door gaan eigenlijk ^O^
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_128454175
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Een goedkope iPhone en elke keer een update van een paar euro met wat extra functies voor OSx.

Ik heb al bij 6 maten, allen met een iMac, Windows 7/8 moeten installeren _O-

De Apple tijd is (bijna) over.
Heel apart.

Bijna iedereen in mijn familie is over naar Apple. In mijn omgeving gaan ook steeds meer mensen over naar Apple. Ze zijn Windows nogal zat en willen iets dat werkt. Je pakt dat ding uit, zet em neer en je kunt em gebruiken. Nog nooit gehoord dat iemand er Windows op installeerde.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_128454204
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:20 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Geen idee?
http://youtube.com/html5, even aanzetten. Werkt een stuk beter dan flash.
pi_128454239
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

http://youtube.com/html5, even aanzetten. Werkt een stuk beter dan flash.
Dank je, zal het testen als ik thuis ben. Ik had eigenlijk verwacht dat ik het uit moest gaan zetten.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:39:14 #66
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_128454766
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik zat laatst in de trein naast iemand die 9 (!!) minuten naar een appeltje met een zandlopertje heeft zitten staren. Zit je dan met je macbook Air van 1500 euro.
Eindhoven -> Weert is 15 minuten...

Kerel ging zitten...
Haalt uit zijn tas 4 etuies en legt deze met de 2 op elkaar.
Legt tas boven in rek.
Haalt ipod uit etui.
Haalt iphone uit etui
Haalt een notebook uit een etui (een Mac)
Haalt een S2 uit een etui (wtf).
Zet ipod aan en begint te luisteren.
(dit bovenstaande kostte 2 minuten)
Zet Mac aan en ondertussen gaat hij typen op zijn iPhone.
...
...
...
...
...
...
...
...
Mac is geboot.
Hij typt 5 regels op zijn Mac. Meer waren het er ECHT niet.

En toen het hele verhaal omgekeerd want we waren bijna bij Weert.

Maar ja... kan he.

Zo ook eens iemand gezien die 30 minuten aan het kloten was om WIFI voor elkaar te krijgen in de trein... in een trein die geen WIFI had...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 1 juli 2013 @ 12:44:29 #67
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_128454975
Ok, Apple maakt heel mooie producten. Ze zijn absoluut goed in het maken van briljante hardware.
Maar ze zijn zo koppig ... Neem, als vorbeeld, het niet willen toegeven dat Google Maps vele malen beter is dan hun eigen maps en dan toch het eigen systeem door willen zetten en mensen die in New York wonen leven ineens in Noorwegen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_128455971
Oh juist dat eigenwijze mag ik wel. Heeft er wel voor gezorgd dat Flash zo goed als dood is O+
pi_128456337
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh juist dat eigenwijze mag ik wel. Heeft er wel voor gezorgd dat Flash zo goed als dood is O+
dat is hier anders niet te merken hoor :D
als ik flash aan heb staan, wordt ik doodgegooid met flash banners en rotzooi
pi_128456533
Laat ik zo zeggen: Als je flashblocker aanzet, mis je haast niets meer.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:43:02 #71
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_128469427
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef wdn het volgende:
Ok, Apple maakt heel mooie producten. Ze zijn absoluut goed in het maken van briljante hardware.
Maar ze zijn zo koppig ... Neem, als vorbeeld, het niet willen toegeven dat Google Maps vele malen beter is dan hun eigen maps en dan toch het eigen systeem door willen zetten en mensen die in New York wonen leven ineens in Noorwegen.
Of hun proprietaire stroomaansluiting terwijl de gehele markt overgestapt is op micro USB, of hun verplichte gebruik van hun lompe iTunes software (althans op Windows) om een simpel mp3tje op je mp3 speler of telefoon te zetten terwijl de rest van de markt gebruik maakt van drag&drop, of het gebrek van Bluetooth file transfer op hun telefoon, of het gebrek aan een file browser op hun telefoon etc. etc.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_128469703
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:37 schreef wdn het volgende:

[..]

Shutter *O*
Gewoon standaard in de repositories en kan alles wat je mogelijk wilt van een screenshot programma :D
Shutter :r

Ding start nog langzamer op dan acroread. Wat heb je dan gedaan in je code? Volgens mij zitten ze stiekem bitcoins te minen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_128470887
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef devzero het volgende:

[..]

lirc bestaat uit een aantal componenten, maar de belangrijkste is de lirc-daemon die naar je usb/serial/etc port luistert en signalen van je ontvanger decodeert en omzet in een code. Programma's (clients) zoals xbmc of vlc kunnen die code opvragen van lircd en dat omzetten in een commando, meestal simuleren ze een toets: bv je "next" op je remote wordt omgezet in 'n' als dat de key is voor het volgende nummer.

[..]

irexec is een lirc-client wat inplaats van het simuleren van een toest-indruk een programma kan uitvoeren. In jouw geval zou je dus irexec kunnen configuren om vlc te starten. vlc heeft ondersteuning voor lirc.
Weet je toevallig ook of het mogelijk is om te fixen dat dubbel drukken en/of knop ingedrukt houden te fixen valt..

Ik heb een targa afstandbediening, maar officieel is dat schijnbaar een cyberlink afstandbediening..
Ik heb deze tutorial gevolgd om alle knoppen aan de praat te krijgen.. dat werkt..

Maar hij registreert geen dubbel drukken enzo..
Als ik een paar keer achter elkaar dezelfde knop indruk krijg ik dus gewoon een paar keer dit
0000000000010170 00 LANGUAGE linux-input-layer

dat 00 veranderd dus niet in 01 02 etc.

Misschien dat dat in te stellen valt in dat configuratie bestand..

als ik een knop ingedrukt houd komt het er bij irw gewoon uit alsof ik em 1 keer ingedrukt houd, maar dat ligt misschien aan de afstandbediening zelf.
  maandag 1 juli 2013 @ 20:02:32 #74
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_128472587
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
Mijn vergelijking van Ubuntu na 2 weken het te gebruiken, met Windows, met name Windows 8.1 .

Laat me horen of jullie de review goed vinden! :)
Natuurlijk heb je helemaal gelijk. Ubuntu is dan ook wel een hele zware distro. Sinds Unity werk ik niet meer met Ubuntu.
Het SSD-verhaal, het kan kloppen, zelf heb ik er nog geen, maar van iemand die hem wel heeft hoor ik dat Windows daar enorm mee verbetert.
Dat een OS helemaal vastloopt mag absoluut niet gebeuren, het kan soms aan hardware liggen, maar hier kom je ook weer een verschil met Windows tegen, Linux wordt getest door gebruikers, nieuwe dingen moeten soms door de gebruiker getest worden, want met twee releases per jaar hebben de ontwikkelaars daar niet altijd tijd voor. Bij een betaald OS zal je dat nooit zien (alhoewel, die start-knop/metro-interface :X)
Groot voordeel van Linux is dat je nooit als admin staat ingelogd. Ik heb bij twee kennissen Linux doorgedrukt, dit update ik via ssh, maar zij zijn zelf slechts desktopgebruikers. Ik heb nooit langs hoeven komen om hun rommel op te ruimen, dat was met windhoos wel anders, een virusscanner (uiteraard vanaf usb booten) vond al gauw tientallen virussen. Linux (uiteraard wel een versie die past bij de specs van de computer) is hierdoor ook geschikt voor digibeten.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_128472633
Linux Kernel 3.10 is uit.

Bijna Linux 3.11 *O*.
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')