abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 18:45:42 #176
18653 crew  D.
pi_128124283
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Je moet de foto's in het vorige deel van het topic maar eens bekijken, want daar kun je zien dat de neus van de auto vrijwel onbeschadigd is. Wat ik hier en daar lees is dat op de een of andere manier de rijderskant zwaar geraakt is.
Bij het 2e filmpje wat ik postte zie je 'm de muur raken
pi_128124359
quote:
De 34-jarige Deen Allan Simonsen is tijdens de 81e editie van de 24 Uur van Le Mans om het leven gekomen als gevolg van een ongeval. In de derde ronde van de race crashte hij met zijn Aston Martin met het startnummer 95, die hij deelde met zijn landgenoten Kristian Poulsen en Christoffer Nygaard, bij Tertre Rouge hard in de vangrails. In kritieke toestand werd Simonsen naar het medisch centrum op het circuit vervoerd, waar hij aan zijn verwondingen overleed. Simonsen, die vanaf de pole in de LMGTE-Am-klasse startte, reed voor de zevende keer in Le Mans.

Tekst: René de Boer (vanuit Le Mans, Twitter: @renedeboer)
Foto: Frits van Eldik

Simonsen was een ervaren coureur, die via karting, Formule Ford en Formule Palmer Audi doorgroeide naar hogere klassen. In 2001 reed hij nog enkele races voor Van Amersfoort Racing in de ATS Formule 3 Cup. Het jaar erna startte hij in het Brits GT-kampioenschap. In 2003 racete hij voor het eerst in Australië, waar hij in de V8 Supercars en de GT's aan de start verscheen. Sindsdien reed hij vrijwel ieder jaar de 'enduros' van het Australisch V8 Supercar-kampioenschap. In 2007 maakte hij zijn debuut in Le Mans met de Porsche 997 GT3 RSR van het Italiaanse team Autorlando Sport. Een jaar later reed hij voor het eerst tijdens de 24 Uur van Dubai, waar hij ook tot de reguliere deelnemers ging behoren. Ook de Porsche Carrera Cup Asia, de Le Mans Series, de ADAC GT Masters en de 24-uursraces van Daytona en de Nürburgring maakten een aantal keren deel uit van Simonsens programma. Zijn grootste wapenfeit was het winnen van de GT-titel in de Asian Le Mans Series in 2009.

Simonsen is het eerste dodelijke slachtoffer tijdens de race in Le Mans sinds de Oostenrijker Jo Gartner met de Kremer-Porsche 962C op 1 juni 1986. Tijdens de voortest in Le Mans op 3 mei 1997 kwam de Fransman Sébastien Enjolras om het leven met de Welter Racing-Peugeot. Simonsen, die op 5 juli 1978 in het Deense Odense werd geboren en in Monaco woonde, laat partner Carina en zijn vorig jaar geboren dochter Mie-Mai na.
Bron: autosport.nl
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:48:39 #178
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_128124364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:45 schreef D. het volgende:

[..]

Bij het 2e filmpje wat ik postte zie je 'm de muur raken
maar wel vol met de rechterkant van de auto in de muur zo als ik het kan zien :(
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:56:18 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_128124543
quote:
laat partner Carina en zijn vorig jaar geboren dochter Mie-Mai na.
Triest. Kind dat nu moet opgroeien zonder vader.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_128124604
Audi verremt zich
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:58:20 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128124620
Als de Toyota's vanaf nu echt 13 ronden met benzine kunnen doen kan het nog spannend worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_128124656
Audi nu dus 11
pi_128124838
zelf volg ik nu deze live timing http://thomasbaekdal.com/mini-sites/lemans2013/ veel beter dan van Le Mans zelf

met twitter en foto's erbij
pi_128124865
rond 6 uur was het 5 ronden meer dat Toyota kon rijden, dus dat is ca 1 stop per 6 uur en dus 4 stops die Toyota minder hoeft te doen. Dan zouden ze dus per 6 uur minder dan een minuut moge n verliezen. Dat zijn er nu al meer , dus als Audi niet in de problemen komt gaan ze dit winnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_128124876
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
zelf volg ik nu deze live timing http://thomasbaekdal.com/mini-sites/lemans2013/ veel beter dan van Le Mans zelf

met twitter en foto's erbij
Ik heb deze.
http://live.fiawec.com/
Werkt prima.
pi_128124887
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
zelf volg ik nu deze live timing http://thomasbaekdal.com/mini-sites/lemans2013/ veel beter dan van Le Mans zelf

met twitter en foto's erbij
Is beter inderdaad
Hier dezelfde met alleen live timing:
http://thomasbaekdal.com/browsercache/chronos.html
pi_128125074
Jan Lammers en Frank Weeink op rtl7.
Jan Lammers gaat ons weer van super informatie voor zien.
pi_128125105
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:14 schreef Breaker.Faker het volgende:
Jan Lammers en Frank Weeink op rtl7.
Jan Lammers gaat ons weer van super informatie voor zien.
Held is dat.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:16:02 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128125141
GTE Pro lead change *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_128125168
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:17:59 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128125194
quote:
Jammer dat dat vooral over de ongelukken gaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:18:34 #192
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128125212
Toyota ingehaald. Ze zijn helaas kansloos.

Wat toch raar is, op de livetiming zijn de rondetijden geen seconde langzamer dan de Audi's...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_128125276
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jammer dat dat vooral over de ongelukken gaat.
Dat stuk met Gijs is dan wel weer geweldig :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_128125290
Ach, er is nog een kleine 20 uur te gaan.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:21:27 #195
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128125298
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat stuk met Gijs is dan wel weer geweldig :)
Dat wel. Maar er zijn zoveel mooie momenten in de geschiedenis van Le Mans waar geen dood en verderf mee te maken heeft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:22:39 #196
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128125333
Werkt die live-timing wel goed? Zonet zat #8 nog twee minuten van #1 af, na zijn pitstop is het nog maar 48 seconden :?.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_128125338
Wat een top uitleg van Jan Lammers _O_ _O_
  zaterdag 22 juni 2013 @ 19:23:19 #198
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_128125348
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een top uitleg van Jan Lammers _O_ _O_
je heb het wel over een vakman he :)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_128125354
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een top uitleg van Jan Lammers _O_ _O_
Hij weet dan ook waar hij het over heeft.
pi_128125363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een top uitleg van Jan Lammers _O_ _O_
zat serieus heel geïnteresseerd te luisteren, top uitleg :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')