abonnement Unibet Coolblue
pi_129757090
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:22 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo erg, hij verraadt niet wie er gewonnen heeft ofzo, gewoon beetje vertellen hoe die mensen nu in 't echt zijn. Dat zie je ook niet altijd goed terug in zo'n show. :)
haha thanks! Als mensen vragen hebben wil ik ze wel beantwoorden hoor; we mogen eigenlijk overal wel overal praten behalve wie wanneer afvalt zeg maar :P
pi_129771823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:21 schreef 053Timo het volgende:

[..]

haha thanks! Als mensen vragen hebben wil ik ze wel beantwoorden hoor; we mogen eigenlijk overal wel overal praten behalve wie wanneer afvalt zeg maar :P
Ik denk dat je de 8 dinsdagen vanaf 20 augustus sowieso alvast moet vrijhouden voor alle mensen die kijken en van alles willen vragen na iedere aflevering :P
pi_129786081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik denk dat je de 8 dinsdagen vanaf 20 augustus sowieso alvast moet vrijhouden voor alle mensen die kijken en van alles willen vragen na iedere aflevering :P
Leeft t programma hier zo erg dan? We moeten ook al chatten met kijkers na de aflevering op de facebook pagina van DACVN.

Hebben jullie de nieuwe casting filmpjes van Diego, Mirdin en mij al gezien?


We hebben van de week bij BNN de eerste aflevering al gezien, althans een klein stukje maar wordt echt super leuk!
pi_129787376
Is het de bedoeling dat jij de nieuwe Pim wordt?
pi_129787820
DACVN leeft hier best wel ja, is al best een flinke serie geworden de topics hier. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door BlueMage op 07-08-2013 13:10:09 ]
Hallon!
pi_129789994
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
Is het de bedoeling dat jij de nieuwe Pim wordt?
Ik ben gewoon mezelf. Geen Pim 2 maar Timo 1
pi_129790564
Er zijn anders best veel overeenkomsten. Ander de schuld geven, handen van het stuur en op het gezicht als het mis gaat, geen controle over het voertuig. Met andere dingen bezig zijn dan autorijden tijdens het autorijden (tas pakken, deodorant pakken, deodorant rondspuiten in de auto).
pi_129790631
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Er zijn anders best veel overeenkomsten. Ander de schuld geven, handen van het stuur en op het gezicht als het mis gaat, geen controle over het voertuig. Met andere dingen bezig zijn dan autorijden tijdens het autorijden (tas pakken, deodorant pakken, deodorant rondspuiten in de auto).
Maar toch ben ik Pim niet
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:36:01 #85
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_129790981
Wanneer begint het eigenlijk?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:36:04 #86
409375 Bradakowski
Brada's prada's
pi_129790984
Wat een KUT programma
Brada's prada's
pi_129791561
Diego is iig een mongool.
Geen referral hier.
pi_129792501
quote:
5s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:36 schreef Tijn het volgende:
Wanneer begint het eigenlijk?
20 augustus half 9. En Diego is aardig hoor!!
pi_129793123
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:36 schreef Bradakowski het volgende:
Wat een KUT programma
Arme jij, gedwongen met een pistool tegen je hoofd moet je straks kijken naar de allerslechtste chauffeur van Nederland, terwijl je dit niet leuk vindt. Heb wel medelijden met je hoor.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:36:31 #90
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_129793262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef 053Timo het volgende:

[..]

20 augustus half 9. En Diego is aardig hoor!!
Cool, thanks :)
pi_129793416
Die Mirdin (wat 'n naam maar ja daar kan zij niks aan doen :') ) vind ik ook best ernstig hoor, met d'r "waar dient de koppeling voor?" dat die mensen niet eens weten waar alle pedalen in 'n auto zitten...best erg. :')
Hallon!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 15:43:15 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129793547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:12 schreef 053Timo het volgende:

We hebben van de week bij BNN de eerste aflevering al gezien, althans een klein stukje maar wordt echt super leuk!
Zo te zien kon je wel een lesje voertuigbeheersing gebruiken :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129795790
Ja ik vind dat gewoon heel moeilijk. IK weet wel waar de koppeling zit ;) Maar toch slaat die auto 100 keer af.... maar door heel veel oefenen gaat dat steeds beter hoop ik. Ik heb ook nog maar een jaar mn rijbewijs en heb nog maar amper gereden. Komt ooit nog goed.... denk ik
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 16:51:35 #94
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129796141
Je leert het door het te doen. Vooral bochtige wegen en krappe straten zijn een goeie leerschool :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129820839
Ik ben dan benieuwd, reed je ook zo terwijl je je rij examen deed? Kan me niet voorstellen dat je met die rijgedrag kunt slagen. In andere woorden, je moet het ooit wel goed gekund hebben. En als dat zo is, dan heb je dus een fout gemaakt die veel mensen maken: rijbewijs halen maar er vervolgens (veel te) weinig tot zelfs niks mee doen. En dat terwijl de eerste maanden na het halen van je rijbewijs juist zo belangrijk zijn als het gaat om goed leren rijden. Want dan heb je de basis die je om kunt zetten naar ervaring.

En als je nooit aan toe kwam aan het rijden omdat je het niet nodig had (alles was op fiets afstand en/of je hebt geen auto tot je beschikking (geen auto in bezit of regelmatig mogen lenen)) dan had je misschien niet op dat moment met rijlessen nemen moeten beginnen. Want als je na het halen van je rijbewijs vervolgens niks doet met wat je geleerd hebt tijdens de rijlessen dan verleer je alles weer vrij snel en dat is uiteindelijk dus eigenlijk zonde van het geld. Ik zou dan zeggen: wacht met rijlessen nemen totdat je het daadwerkelijk dreigt nodig te hebben of in staat bent rij ervaring op te gaan doen.

Maar goed, dit soort mensen zijn natuurlijk ideaal voor programma's als De allerslechtste chauffeur van NL, wat weer voor veel kijkplezier zorgt ^O^
pi_129824987
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben dan benieuwd, reed je ook zo terwijl je je rij examen deed? Kan me niet voorstellen dat je met die rijgedrag kunt slagen. In andere woorden, je moet het ooit wel goed gekund hebben. En als dat zo is, dan heb je dus een fout gemaakt die veel mensen maken: rijbewijs halen maar er vervolgens (veel te) weinig tot zelfs niks mee doen. En dat terwijl de eerste maanden na het halen van je rijbewijs juist zo belangrijk zijn als het gaat om goed leren rijden. Want dan heb je de basis die je om kunt zetten naar ervaring.

En als je nooit aan toe kwam aan het rijden omdat je het niet nodig had (alles was op fiets afstand en/of je hebt geen auto tot je beschikking (geen auto in bezit of regelmatig mogen lenen)) dan had je misschien niet op dat moment met rijlessen nemen moeten beginnen. Want als je na het halen van je rijbewijs vervolgens niks doet met wat je geleerd hebt tijdens de rijlessen dan verleer je alles weer vrij snel en dat is uiteindelijk dus eigenlijk zonde van het geld. Ik zou dan zeggen: wacht met rijlessen nemen totdat je het daadwerkelijk dreigt nodig te hebben of in staat bent rij ervaring op te gaan doen.

Maar goed, dit soort mensen zijn natuurlijk ideaal voor programma's als De allerslechtste chauffeur van NL, wat weer voor veel kijkplezier zorgt ^O^
Je hebt 100% gelijk, met afrijden kon ik het redelijk. Ik heb altijd moeite gehad met koppeling e.d. maar niet zo erg als nu. Na het halen van m'n rijbewijs heb ik inderdaad amper gereden. En als ik een keer in de maand reed was het een klein stukje.

Maar ik denk/hoop dat het toch nog ergens zit en als ik echt geconcentreerd achter het stuur zit, minder met andere dingen bezig ben het wel weer goed moet komen, gewoon veel oefenen.... ik fix de auto van m'n ouders wel weer :P
pi_129829186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Je hebt 100% gelijk, met afrijden kon ik het redelijk. Ik heb altijd moeite gehad met koppeling e.d. maar niet zo erg als nu. Na het halen van m'n rijbewijs heb ik inderdaad amper gereden. En als ik een keer in de maand reed was het een klein stukje.

Maar ik denk/hoop dat het toch nog ergens zit en als ik echt geconcentreerd achter het stuur zit, minder met andere dingen bezig ben het wel weer goed moet komen, gewoon veel oefenen.... ik fix de auto van m'n ouders wel weer :P
Sowieso leer je het echte autorijden pas in de praktijk, en niet tijdens je rijlessen (of eventueel een tv-prorgramma).
Ik zie autorijles ook niet meer dan een beetje oefenen en uitleg over de bediening van de auto. En tuurlijk krijg je wat tips over verkeersinzicht van je instructeur, maar in de praktijk (en ook door fouten maken) leer je het het beste.

Ik heb bijna 14 jaar mijn rijbewijs, rij best veel auto, en vind van mezelf dat ik een goede chauffeur ben. Desondanks maak ik ook nog fouten hoor. Paar dagen geleden nog op het nippertje een fiets gezien, die ineens uit m'n dode hoek kwam. De keren daarop let je weer wat extra op. Tot dat weer wegzakt, en het weer een keer (bijna) fout gaat.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_130090359
Dinsdag *O*
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:53:41 #99
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130090424
Ich bin darbei, om weer eens een aflevering mee te pakken.
pi_130090509
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ich bin darbei, om weer eens een aflevering mee te pakken.
Verheug me er nu al op
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')