abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juni 2013 @ 15:50:38 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_128241229
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jazeker....Ben Johnson! :s)
Dat was een stotterende Canadees met een slechte arts.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_128242250
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:10 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ha ha, weer iemand die klakkeloos het mantra overneemt.
Dat stukje dat je quote klopt feitelijk gewoon.

Dat ze daarnaast zeer waarschijnlijk hetzelfde gebruiken als de concurrentie is weer wat anders.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:24:47 #178
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128242529
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat stukje dat je quote klopt feitelijk gewoon.
Gaan we weer :')

Als je het inhuren van een zwemcoach bijvoorbeeld vanzelfsprekend klakkeloos en zonder argumentatie extrapoleert naar betere prestaties, dan wel ja.

Er is geen enkele aanwijzing, geen enkele, dat iets dat Sky doet ook maar een verklaring zou kunnen zijn voor de buitengewoon achterlijk goede prestaties. Het is er gewoon niet, het wordt nergens aangedragen, de verklaringen (bijvoorbeeld door Froome met de nu al legendarische uitspraak "ja, we presteren zo goed omdat we hoogstestages doen" _O-) van Sky zijn vooral hilarisch en jij draagt ook geen enkel steekhoudend argument aan. En nee, ik ga niet alle topics van de laatste tijd uitkammen naar jouw posts om daar misschien een klein waar puntje uit te kunnen halen. Dat is jouw taak. Wie beweert, bewijst.

Wat wordt het eerste wielerteam dat op revolutionaire wijze een damcoach gaat inhuren en zo de allesvernietigende prestaties gaat verklaren?
pi_128242709
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef Zelva het volgende:

[..]

Gaan we weer :')

Als je het inhuren van een zwemcoach bijvoorbeeld vanzelfsprekend klakkeloos en zonder argumentatie extrapoleert naar betere prestaties, dan wel ja.

Er is geen enkele aanwijzing, geen enkele, dat iets dat Sky doet ook maar een verklaring zou kunnen zijn voor de buitengewoon achterlijk goede prestaties. Het is er gewoon niet, het wordt nergens aangedragen, de verklaringen (bijvoorbeeld door Froome met de nu al legendarische uitspraak "ja, we presteren zo goed omdat we hoogstestages doen" _O-) van Sky zijn vooral hilarisch en jij draagt ook geen enkel steekhoudend argument aan. En nee, ik ga niet alle topics van de laatste tijd uitkammen naar jouw posts om daar misschien een klein waar puntje uit te kunnen halen. Dat is jouw taak. Wie beweert, bewijst.

Wat wordt het eerste wielerteam dat op revolutionaire wijze een damcoach gaat inhuren en zo de allesvernietigende prestaties gaat verklaren?
Als je telkens maar weer over de voorbeelden heen leest en dat extrapoleert naar dat iets niet zou gebeuren dat niet in jouw straatje past, dan zou dat helemaal kloppen ja. Ik ga dat niet voor de zoveelste keer posten, waarop jij dan twee weken daarna weer hetzelfde riedeltje ophangt.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:30:44 #180
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128242723
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je telkens maar weer over de voorbeelden heen leest
Welke voorbeelden?

quote:
Ik ga dat niet voor de zoveelste keer posten,
Precies het argument (kuch) waarmee je de laatste keer de discussie compleet ontweek.
pi_128242756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:30 schreef Zelva het volgende:

[..]

Welke voorbeelden?
Die ik al meermaals gepost heb. En die ik niet ga terugzoeken.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:32:09 #182
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128242779
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die ik al meermaals gepost heb. En die ik niet ga terugzoeken.
Precies het argument (kuch) waarmee je de laatste keer de discussie compleet ontweek.
pi_128242805
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef Zelva het volgende:

[..]

Precies het argument (kuch) waarmee je de laatste keer de discussie compleet ontweek.
Omdat ik die voorbeelden toen ook al minstens twee keer gepost had.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:35:16 #184
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128242894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Omdat ik die voorbeelden toen ook al minstens twee keer gepost had.
:'(
pi_128243007
Sky is gewoon zeer revolutionair bezig. Zo nemen de meeste renners in de winter een lange pauze, terwijl ze bij Sky doortrainen (zoals ze in het zwemmen ook doen), en ze gebruiken wedstrijden ook niet als training, maar juist om er op 95% aan de start te staan. Hierdoor kon Wiggins zo veel wedstrijden in de aanloop naar de Tour winnen.

Vreemd genoeg werkt dit ook precies andersom, Froome kwam in 2011 maanden niet vooruit totdat hij ineens ging vliegen, in 2012 hetzelfde. Tja, zal wel aan die tropische ziekte liggen. Blijkbaar is dat het hele jaar doortrainen toch niet zo doorslaggevend voor het succes.

Maar ja, ze zijn wel heel professioneel bij Sky hoor. Nu had Froome tot halverwege dit seizoen nog nooit in een windtunnel gezeten, een vreemd detail om te vergeten, maar voor de rest hebben ze alles piekfijn voor elkaar. Het is niet helemaal duidelijk wat ze nu zoveel beter doen dan de rest, maar iedereen herhaalt dat ze zo professioneel en revolutionair zijn, dan zal dat vast wel kloppen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:43:59 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128243189
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef Ereinion het volgende:
Sky is gewoon zeer revolutionair bezig. Zo nemen de meeste renners in de winter een lange pauze, terwijl ze bij Sky doortrainen (zoals ze in het zwemmen ook doen), en ze gebruiken wedstrijden ook niet als training, maar juist om er op 95% aan de start te staan. Hierdoor kon Wiggins zo veel wedstrijden in de aanloop naar de Tour winnen.

Vreemd genoeg werkt dit ook precies andersom, Froome kwam in 2011 maanden niet vooruit totdat hij ineens ging vliegen, in 2012 hetzelfde. Tja, zal wel aan die tropische ziekte liggen. Blijkbaar is dat het hele jaar doortrainen toch niet zo doorslaggevend voor het succes.

Maar ja, ze zijn wel heel professioneel bij Sky hoor. Nu had Froome tot halverwege dit seizoen nog nooit in een windtunnel gezeten, een vreemd detail om te vergeten, maar voor de rest hebben ze alles piekfijn voor elkaar. Het is niet helemaal duidelijk wat ze nu zoveel beter doen dan de rest, maar iedereen herhaalt dat ze zo professioneel en revolutionair zijn, dan zal dat vast wel kloppen.
Dat vind ik nog meer opmerkelijk een ziekte hebbel waarvoor je een middel krijgt wat de prestaties omhoog schroeven.
pi_128243449
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat stukje dat je quote klopt feitelijk gewoon.

Dat ze daarnaast zeer waarschijnlijk hetzelfde gebruiken als de concurrentie is weer wat anders.
Ik vraag me af hoe breed het gebruik van AICAR en aanverwanten daadwerkelijk is in vergelijking met EPO. Hamilton zei al dat hij het verlies van gewicht nog hoger inschaalde dan een verhoogd hematocriet, dus de potentie is er zeker. Maar volgens mij is het wel een stuk duurder dan EPO. Daarnaast is het type AICAR-renner vooral bij Sky te vinden.

Geraint Thomas zei laatst ook weer dat hij een stuk beter klom omdat hij een aantal kilo's had verloren, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Terwijl in het algemeen gewichtsverlies voor een wielrenner als extreem moeilijk wordt gezien. Is een uitleg van de innovatieve manier van het gemakkelijke verlies van ongeveer elk grammetje vet terug te vinden in een van jouw posts?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:57:46 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_128243688
quote:
Bike Pure removes Froome from its website ahead of Tour

Bike Pure — an advocacy group promoting clean racing — has removed Tour de France favorite Chris Froome (Sky) from its list of endorsed riders just days before the start of the race.

The spat comes as the group requested detailed performance numbers from Froome, such as power numbers, heart rate, and VO2 max, data that riders and teams typically are loath to release into the public domain.

The group claims some 170 riders and teams have joined its movement, but it created a stir Tuesday when it removed Froome from its list of “role models” in the elite pro ranks.

Here’s a portion of what was posted on the Bike Pure website:

Many will know that Froome aligned with our organization some years ago whilst riding for Team Barloworld. We have asked for clarification from Chris on a number of occasions in the last 18 months via email and direct message on Twitter if he still wished to form part of our organization. As a result of not receiving such clarification from Chris or Team Sky in recent days we have made the difficult decision to remove his bio page from our website. This in no way insinuates that Froome is a suspicious rider but we feel that if riders do not support our organization then there is no reason for us to promote them as such.

There was no official reaction from either Sky or Froome, but the announcement has created quite a stir on Twitter and other social media. Froome’s girlfriend, Michelle Cound, responded this morning: “I responded but you demanded that he reply two weeks before the Tour.. basically promote you or else? Ridiculous…”

Bike Pure officials insist they have been in contact with Froome since December 2012 to gain further access to his performance numbers.

The group proclaims that riders such as Froome, who has been associated with the group since 2008, should release the numbers, in part to help restore the credibility of cycling, and use them as a benchmark for measuring clean performances.

Teams and riders, however, typically guard those performance numbers closely, claiming they do not want to tip off their competition or to have the numbers misrepresented in the media or by detractors.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:00:32 #189
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_128243788
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef Zelva het volgende:

[..]

Gaan we weer :')

Als je het inhuren van een zwemcoach bijvoorbeeld vanzelfsprekend klakkeloos en zonder argumentatie extrapoleert naar betere prestaties, dan wel ja.

Er is geen enkele aanwijzing, geen enkele, dat iets dat Sky doet ook maar een verklaring zou kunnen zijn voor de buitengewoon achterlijk goede prestaties. Het is er gewoon niet, het wordt nergens aangedragen, de verklaringen (bijvoorbeeld door Froome met de nu al legendarische uitspraak "ja, we presteren zo goed omdat we hoogstestages doen" _O-) van Sky zijn vooral hilarisch en jij draagt ook geen enkel steekhoudend argument aan. En nee, ik ga niet alle topics van de laatste tijd uitkammen naar jouw posts om daar misschien een klein waar puntje uit te kunnen halen. Dat is jouw taak. Wie beweert, bewijst.

Wat wordt het eerste wielerteam dat op revolutionaire wijze een damcoach gaat inhuren en zo de allesvernietigende prestaties gaat verklaren?
De rest loopt gewoon al jarenlang achter!

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_128243980
Het presteren van Engeland tijdens de OS in London, was dat nu echt boven verwachting? Of alleen die twee hardlopers?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:06:32 #191
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128244007
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

De rest loopt gewoon al jarenlang achter!

[ afbeelding ]
ja, daarom gaan italiaanse auto's zo goed mee en hebben ze nooit panne, omdat de italianen nu eenmaal voor pure kwaliteit staan,lol _O- _O- _O-
pi_128244064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe breed het gebruik van AICAR en aanverwanten daadwerkelijk is in vergelijking met EPO. Hamilton zei al dat hij het verlies van gewicht nog hoger inschaalde dan een verhoogd hematocriet, dus de potentie is er zeker. Maar volgens mij is het wel een stuk duurder dan EPO. Daarnaast is het type AICAR-renner vooral bij Sky te vinden.

Geraint Thomas zei laatst ook weer dat hij een stuk beter klom omdat hij een aantal kilo's had verloren, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Terwijl in het algemeen gewichtsverlies voor een wielrenner als extreem moeilijk wordt gezien. Is een uitleg van de innovatieve manier van het gemakkelijke verlies van ongeveer elk grammetje vet terug te vinden in een van jouw posts?
Nee. Ik heb ook geen idee hoeveel het gewicht van pakweg Porte of Kiryienka verschilt met hun gewicht toen ze elders reden of ten opzichte van voorgaande jaren. Laat staan dat ik weet hoeveel tijd/moeite of wat dan ook er bij eventueel gewichtsverlies overheen is gegaan. Overigens hoor en lees je binnen het gehele peloton zoveel verhalen over gewichtsverlies of over renners die scherper staan dan ooit ofzo.

Voor iemand als Thomas, die zich vorig jaar volledig op de baan richtte, zal het in ieder geval niet moeilijk zijn geweest om aardig wat gewicht te verliezen, wellicht zelfs zonder dat hij er veel voor hoefde te doen of laten.

Wat schaar je trouwens onder het type AICAR-renner?
pi_128244110
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
Het presteren van Engeland tijdens de OS in London, was dat nu echt boven verwachting? Of alleen die twee hardlopers?
Welke twee hardlopers?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:12:54 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128244238
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee. Ik heb ook geen idee hoeveel het gewicht van pakweg Porte of Kiryienka verschilt met hun gewicht toen ze elders reden of ten opzichte van voorgaande jaren. Laat staan dat ik weet hoeveel tijd/moeite of wat dan ook er bij eventueel gewichtsverlies overheen is gegaan. Overigens hoor en lees je binnen het gehele peloton zoveel verhalen over gewichtsverlies of over renners die scherper staan dan ooit ofzo.

Voor iemand als Thomas, die zich vorig jaar volledig op de baan richtte, zal het in ieder geval niet moeilijk zijn geweest om aardig wat gewicht te verliezen, wellicht zelfs zonder dat hij er veel voor hoefde te doen of laten.

Wat schaar je trouwens onder het type AICAR-renner?
Het lichaam heeft grenzen voor gewichtsverlies, zowel in vocht, vet en spieren. dat kun je maar tot op bepaalde hoogte sturen, daarna moet je aan de middelen, kijk naar chicken wat hij allemaal nam voor gewichtsverlies.
Ik weet zeker dat ze aan de middelen zitten, welke middelen dat zijn is mij niet bekend, het kan zijn dat het allang weer een AICAR 2 is.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:19:47 #195
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128244494
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:38 schreef Ereinion het volgende:
Het is niet helemaal duidelijk wat ze nu zoveel beter doen dan de rest, maar iedereen herhaalt dat ze zo professioneel en revolutionair zijn, dan zal dat vast wel kloppen.
Dit dus ja.
pi_128244544
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee. Ik heb ook geen idee hoeveel het gewicht van pakweg Porte of Kiryienka verschilt met hun gewicht toen ze elders reden of ten opzichte van voorgaande jaren. Laat staan dat ik weet hoeveel tijd/moeite of wat dan ook er bij eventueel gewichtsverlies overheen is gegaan. Overigens hoor en lees je binnen het gehele peloton zoveel verhalen over gewichtsverlies of over renners die scherper staan dan ooit ofzo.
Het blijft lastig om dit objectief te kunnen beoordelen natuurlijk. Gevaar is dat je het projecteert op Sky, omdat die zo in de spotlight staan. Openheid van alle prestatiebepalende gegevens van renners zou erg verhelderend zijn, maar daar kleven ongetwijfeld allerlei nadelen aan.

Maar goed, door die hele AICAR-hype ben je wel extra beducht voor verhalen over gewichtsverlies natuurlijk. Je weet dat AICAR gebruikt wordt, je weet waar het voor dient, en als je dan een extreem geval ziet is het moeilijk dit niet verdacht te vinden.
quote:
Voor iemand als Thomas, die zich vorig jaar volledig op de baan richtte, zal het in ieder geval niet moeilijk zijn geweest om aardig wat gewicht te verliezen, wellicht zelfs zonder dat hij er veel voor hoefde te doen of laten.

Wat schaar je trouwens onder het type AICAR-renner?
Tja is ook lastig dit exact te omschrijven. Extreem dun, het liefst in combinatie met een of andere transformatie. Dus een Gesink is ook extreem dun, maar die heeft niet echt een transformatie doorgemaakt (nouja, wel een van topklimmer naar subtop aanhaker).
pi_128244588
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef Zelva het volgende:

[..]

Gaan we weer :')

Als je het inhuren van een zwemcoach bijvoorbeeld vanzelfsprekend klakkeloos en zonder argumentatie extrapoleert naar betere prestaties, dan wel ja.

Er is geen enkele aanwijzing, geen enkele, dat iets dat Sky doet ook maar een verklaring zou kunnen zijn voor de buitengewoon achterlijk goede prestaties. Het is er gewoon niet, het wordt nergens aangedragen, de verklaringen (bijvoorbeeld door Froome met de nu al legendarische uitspraak "ja, we presteren zo goed omdat we hoogstestages doen" _O-) van Sky zijn vooral hilarisch en jij draagt ook geen enkel steekhoudend argument aan. En nee, ik ga niet alle topics van de laatste tijd uitkammen naar jouw posts om daar misschien een klein waar puntje uit te kunnen halen. Dat is jouw taak. Wie beweert, bewijst.

Wat wordt het eerste wielerteam dat op revolutionaire wijze een damcoach gaat inhuren en zo de allesvernietigende prestaties gaat verklaren?
Jannes van der Wal was in ieder geval clean :7
pi_128244729
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja is ook lastig dit exact te omschrijven. Extreem dun, het liefst in combinatie met een of andere transformatie. Dus een Gesink is ook extreem dun, maar die heeft niet echt een transformatie doorgemaakt (nouja, wel een van topklimmer naar subtop aanhaker).
Tja, Uran en Henao zijn juist het tegenovergestelde van dat stereotype.
pi_128244949
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe breed het gebruik van AICAR en aanverwanten daadwerkelijk is in vergelijking met EPO. Hamilton zei al dat hij het verlies van gewicht nog hoger inschaalde dan een verhoogd hematocriet, dus de potentie is er zeker. Maar volgens mij is het wel een stuk duurder dan EPO. Daarnaast is het type AICAR-renner vooral bij Sky te vinden.

Geraint Thomas zei laatst ook weer dat hij een stuk beter klom omdat hij een aantal kilo's had verloren, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Terwijl in het algemeen gewichtsverlies voor een wielrenner als extreem moeilijk wordt gezien. Is een uitleg van de innovatieve manier van het gemakkelijke verlies van ongeveer elk grammetje vet terug te vinden in een van jouw posts?
Oud Wiggins-ploegleider van Cofidis suggereert min of meer dat hij AICAR heeft gebruikt om zijn transformatie naar ronderenner te maken:

pi_128245078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef wimderon het volgende:

[..]

Tja, Uran en Henao zijn juist het tegenovergestelde van dat stereotype.
Het is als met EPO, als iemands hematocriet stijgt van 38 naar 49 in een korte periode is dit zeer verdacht, wat niet betekent dat een redelijk constant hematocriet iemand meteen compleet vrijpleit (daar valt dan niet zo veel over te zeggen).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')