abonnement Unibet Coolblue
pi_127612980

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.



• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• OS : Android 4.1.2 met HTC Sense 5.0, HTC BlinkFeed
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh



Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.



Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's




Klikken is groot:


_________________________________________________________________
OP is hier te vinden
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127613021
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Die hdr biedt weinig uitkomst. Zijn altijd onscherp, tenzij je echt een vaste ondergrond hebt waar je m steady op kunt zetten.
Hier niet echt last van.
pi_127613361
Ik wil er ook een, baal ervan dat ik hem niet tijdens de Saturn-kortingsactie gekocht heb ;(

Heb nu een HTC Sensation maar die begint langzaam te sterven.
pi_127613572
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik wil er ook een, baal ervan dat ik hem niet tijdens de Saturn-kortingsactie gekocht heb ;(

Heb nu een HTC Sensation maar die begint langzaam te sterven.
Vorige week was ie bij de Mediamarkt afgeprijsd met die 16% vakantiegeld actie :P Weet niet of die nu nog geldt.
Too much is never enough!
pi_127613606
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:33 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Vorige week was ie bij de Mediamarkt afgeprijsd met die 16% vakantiegeld actie :P Weet niet of die nu nog geldt.
Oh ook dat nog :') volgens mij niet meer, op hun site zie ik het niet zo snel iig.

Naja, ik houd hem wel totdat m'n huidige helemaal dood is, wellicht zakt hij nog wat in prijs.
pi_127620802
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij kan best wel goede foto's maken, vind ik. Hij heeft alleen wel snel moeite met contrast, hoewel de HDR-modus hier wel uitkomst biedt.
Nee maar echt fotos maken is kut, stop je nieuwe telefoontje de hemel in te prijzen :P en de HDR functie is ook echt niet om naar huis te schrijven zo slecht. Galaxy S2 maakt nog mooiere en dat meen ik serieus, maar daarintegen zijn de videos heel heel heel nice
pi_127620899
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:16 schreef videonatic het volgende:

[..]

Nee maar echt fotos maken is kut, stop je nieuwe telefoontje de hemel in te prijzen :P en de HDR functie is ook echt niet om naar huis te schrijven zo slecht. Galaxy S2 maakt nog mooiere en dat meen ik serieus, maar daarintegen zijn de videos heel heel heel nice
Oh, de camera is echt niet zo heel geweldig hoor, maar als je wat met de instellingen speelt maakt hij best goede foto's.

Alleen in schemer/donker doet de AF er soms onverklaarbaar lang over om te focussen, dat is wel echt irritant.
pi_127623023
Hdr werkt prima hier. Alleen die ultrapixels werken niet bij zoe foto's en video opnames. Het beeld is dan weer extreem donker
Moo
pi_127624303
Toestel teruggebracht wegens verzonken aan/uit knop, aangezien het demotoestel beter functioneerde. Baal er wel van want vrees nu een slechter afgewerkt exemplaar terug te krijgen.
Alleen waren de zilveren One's niet op voorraad. Kon gelijk een zwarte meekrijgen, maar juist omdat ik dat zilveren wel mooi vond besloten dat niet te doen. Moet nu 1.5 week wachten, alleen twijfel ik nu weer heel erg om toch de zwarte op te halen :') Heb deze alleen nooit in het echt gezien dus weet niet 100% zeker of me dat dan weer goed gaat bevallen.
Too much is never enough!
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 17:10:16 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127624630
Ik heb de zwarte besteld. Maar vind de zilveren ook enorm mooi.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 10 juni 2013 @ 17:10:44 #11
30560 2Mini
Official Logo
pi_127624651
Ow ja.. deze moet ik nog halen als ik geld over heb.. :)
Camera 1... 1!
pi_127625557
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:01 schreef The6thgate het volgende:
Toestel teruggebracht wegens verzonken aan/uit knop, aangezien het demotoestel beter functioneerde. Baal er wel van want vrees nu een slechter afgewerkt exemplaar terug te krijgen.
Alleen waren de zilveren One's niet op voorraad. Kon gelijk een zwarte meekrijgen, maar juist omdat ik dat zilveren wel mooi vond besloten dat niet te doen. Moet nu 1.5 week wachten, alleen twijfel ik nu weer heel erg om toch de zwarte op te halen :') Heb deze alleen nooit in het echt gezien dus weet niet 100% zeker of me dat dan weer goed gaat bevallen.
De zwarte ziet in het echt een stuk mooier uit dan de plaatjes op internet weergeven. Ik ben hartstikke blij dat ik de zwarte heb :)
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:10 schreef senesta het volgende:
Ik heb de zwarte besteld. Maar vind de zilveren ook enorm mooi.
^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127626235
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De zwarte ziet in het echt een stuk mooier uit dan de plaatjes op internet weergeven. Ik ben hartstikke blij dat ik de zwarte heb :)

Hoe ervaar je de zwarte met vingerafdrukken? Zie dat dat een nadeel is en dat evt. de zwarte lak op termijn kan slijten op de hoeken. Pff ik weet het niet, ze zijn allebei mooi!
Too much is never enough!
pi_127627449
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:00 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Hoe ervaar je de zwarte met vingerafdrukken? Zie dat dat een nadeel is en dat evt. de zwarte lak op termijn kan slijten op de hoeken. Pff ik weet het niet, ze zijn allebei mooi!
Mwah, je hebt wel vingervlekken, maar daar let je eigenlijk niet op. Bovendien zijn ze eenvoudig weg te poetsen.
Qua krassen nergens last van. Ik gebruik geen hoesje meer. De diepzwarte kleuren maken m wel echt awesome. Dat is niet goed op de internetplaatjes te zien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127632327
Ga toch maar tot de 19e op de zilveren wachten. Misschien komt het omdat ik al jaren een zwarte telefoon heb, maar ik vind nu de zilveren versie toch wel gaaf. Alleen heel hard hopen dat die geen gebreken heeft.
Too much is never enough!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:26:14 #16
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127673054
Wist helemaal niet dat je apps uit de appdrawer kunt verbergen, handig :o
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127677989
http://tweakers.net/aanbo(...)gen-een-htc-one.html

JONGENS WE KUNNEN ONZE HTC ONE'S INRUILEN VOOR EEN IPHEUWN! OMGOMG #applewarrior #lovestevejobs #<3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127680936
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
http://tweakers.net/aanbo(...)gen-een-htc-one.html

JONGENS WE KUNNEN ONZE HTC ONE'S INRUILEN VOOR EEN IPHEUWN! OMGOMG #applewarrior #lovestevejobs #<3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je weet het nooit :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:37:29 #19
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127707123
:').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:59:46 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_127710763
Zojuist een zilveren HTC One gekocht. Als het goed is vrijdag binnen. O+
pi_127711766
Ik vind het na 2 dagen alweer rete-irritant dat het nog een week duurt voor ik weer een One heb :') Beter is de volgende gewoon in orde.
Too much is never enough!
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 16:32:55 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127712057
Ik heb mijn one binnen, lijkt op het eerste gezicht helemaal in orde. Het is een T-mobile branded toestel al kan ik tot nog toe niets van T-mobile op het toestel ontdekken.

Hij is wel moooooi! Wel veel groter dan ik gewend ben. Maar ik denk zomaar dat ik wel aan deze "koelkast" zou kunnen wennen O+

Even spelen maar :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  PR/Manusje van alles woensdag 12 juni 2013 @ 19:46:16 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127720523
Nu zijn we htc One buddy's
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_127721025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb mijn one binnen, lijkt op het eerste gezicht helemaal in orde. Het is een T-mobile branded toestel al kan ik tot nog toe niets van T-mobile op het toestel ontdekken.

Hij is wel moooooi! Wel veel groter dan ik gewend ben. Maar ik denk zomaar dat ik wel aan deze "koelkast" zou kunnen wennen O+

Even spelen maar :P
Je hebt de zwarte, toch? _O_
Ik ben er nog steeds heel blij mee, ondanks de kleine dingetjes :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127723256
1,44cm verschil (in lengte) tussen mijn DHD en de One, dat lijkt mee te vallen :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 20:45:07 #26
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127723302
Ja, ik heb de zwarte. Hij is prachtig maar inderdaad wel een vingerafdrukmagneet :P
Maar ik heb hem nu in een hoesje dus het is geen drama. In de winkels hier in de stad is overigens nog maar weinig aan hoesjes en dergelijke te vinden.

Ik had ook een screenprotector gekocht maar die blijkt nu mat te zijn. Ik vind het lelijk :@ Die gaat er dus weer af van de week :+ Iemand tips voor een goede? En is het uberhaubt nodig bij deze telefoon die ook nog in een hoesje zit?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127723430
Ik heb een hoesje gekocht en gedragen de eerste 2 weken. Echter vond ik het bullshit, want je koopt hem onder andere voor de builtquality en vervolgens zou je 'm dan in een hoesje gooien :+
Ik heb 'm nu uit het hoesje en zal 'm er hooguit instoppen wanneer ik naar een festival ga of andere omstandigheden waar de telefoon echt zou kunnen beschadigen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:14:39 #28
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127724677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
http://tweakers.net/aanbo(...)gen-een-htc-one.html

JONGENS WE KUNNEN ONZE HTC ONE'S INRUILEN VOOR EEN IPHEUWN! OMGOMG #applewarrior #lovestevejobs #<3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder bon van een handelaar, yeah right
pi_127727522
Zo, zag net een soort van 2 krassen op mijn scherm, schrok me dood, kreeg een hartverzakking.

Gelukkig waren het geen krassen (veegde het weg) maar het leek er wel heel erg op.
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 22:20:38 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127728510
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:03 schreef Skillstorm het volgende:
Zo, zag net een soort van 2 krassen op mijn scherm, schrok me dood, kreeg een hartverzakking.

Gelukkig waren het geen krassen (veegde het weg) maar het leek er wel heel erg op.
Ik kan het me voorstellen :D
Heb jij verder ook geen bescherming?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127728652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik kan het me voorstellen :D
Heb jij verder ook geen bescherming?
Nee, is ook totaal niet nodig. Een screenprotector helpt niet tegen vallen, en dat glas is zo hard dat er echt geen krassen op komen hoor.
pi_127730839
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, is ook totaal niet nodig. Een screenprotector helpt niet tegen vallen, en dat glas is zo hard dat er echt geen krassen op komen hoor.
Een screenprotector helpt ook niet tegen vallen idd.

Verander even je post icoontje want ik denk constant dat je sarcastisch bent.
pi_127731817
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef blup het volgende:

[..]

Zonder bon van een handelaar, yeah right
Ik ben mee aan het zingen met je UI :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127734652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:45 schreef senesta het volgende:
Ja, ik heb de zwarte. Hij is prachtig maar inderdaad wel een vingerafdrukmagneet :P
Maar ik heb hem nu in een hoesje dus het is geen drama. In de winkels hier in de stad is overigens nog maar weinig aan hoesjes en dergelijke te vinden.

Ik had ook een screenprotector gekocht maar die blijkt nu mat te zijn. Ik vind het lelijk :@ Die gaat er dus weer af van de week :+ Iemand tips voor een goede? En is het uberhaubt nodig bij deze telefoon die ook nog in een hoesje zit?
Screenprotector zou ik niet doen joh. Hoesje wel als je dat handig vindt maar dat vind ik ook zonde van zo'n mooie telefoon.
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:26:50 #35
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_127737241
Waar hebben jullie je one's gekocht? Ik wil m namelijk ook, maar het is allemaal belachelijk duur. Geldwolven.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:40:12 #36
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_127737420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef richolio het volgende:
Waar hebben jullie je one's gekocht? Ik wil m namelijk ook, maar het is allemaal belachelijk duur. Geldwolven.
Bij een Vodafone-abonnement :').
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:52:07 #37
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_127737550
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Bij een Vodafone-abonnement :').
Met abonnement bedoel ik uiteraard. Geen los toestel oef..
Hoeveel betaal jij?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_127737571
Morgen t-mobile haarlem:
- Een gratis HTC One met één van de volgende 2 abonnementen:
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms en 250 minuten voor ¤ 27,50 per maand.
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms, 250 minuten en Onbeperkt muziek met Deezer voor ¤ 33,49 per maand.
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:56:07 #39
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_127737601
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:52 schreef richolio het volgende:

[..]

Met abonnement bedoel ik uiteraard. Geen los toestel oef..
Hoeveel betaal jij?
Ehm.. 50/55 geloof ik. Vodafone RED.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 13 juni 2013 @ 02:05:38 #40
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_127737677
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:53 schreef xminator het volgende:
Morgen t-mobile haarlem:
- Een gratis HTC One met één van de volgende 2 abonnementen:
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms en 250 minuten voor ¤ 27,50 per maand.
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms, 250 minuten en Onbeperkt muziek met Deezer voor ¤ 33,49 per maand.
Dat ziet er goed uit :D Is dit via MTV mobile zelf of een andere winkel?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 juni 2013 @ 02:08:31 #41
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_127737693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:53 schreef xminator het volgende:
Morgen t-mobile haarlem:
- Een gratis HTC One met één van de volgende 2 abonnementen:
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms en 250 minuten voor ¤ 27,50 per maand.
MTV Mobile abonnement met 2000 MB, Onbeperkt Sms, 250 minuten en Onbeperkt muziek met Deezer voor ¤ 33,49 per maand.
En geldt die 27,50 euro per maand voor de volle 1 of 2 jaar? Of is het een tijdelijk korting
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 juni 2013 @ 02:13:44 #42
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_127737735
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_127737737
Volle 2 jaar. Aanbieding is alleen vandaag (donderdag) geldig)

http://www.t-mobile.nl/Pe(...)omain=www_TMobile_nl

Overigens krijg je dus onbeperkt internet erbij, eerste 2000mb is snel en daarna langzaam.
  donderdag 13 juni 2013 @ 02:24:47 #44
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_127737806
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:14 schreef xminator het volgende:
Volle 2 jaar. Aanbieding is alleen vandaag (donderdag) geldig)

http://www.t-mobile.nl/Pe(...)omain=www_TMobile_nl

Overigens krijg je dus onbeperkt internet erbij, eerste 2000mb is snel en daarna langzaam.
Mooie aanbieding. Je krijgt een heel dik bedankje van mij :D Haarlem is alleen wel een eindje weg voor mij, maar dat hoeft geen probleem te zijn
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_127737927
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:24 schreef richolio het volgende:

[..]

Mooie aanbieding. Je krijgt een heel dik bedankje van mij :D Haarlem is alleen wel een eindje weg voor mij, maar dat hoeft geen probleem te zijn
Het wordt waarschijnlijk wel enorm druk, dus wees voorbereid. Gelukkig heeft t-mobile geen naaiacties(zoals vodafone dat wel heeft gedaan) en zullen ze doorgaan tot iedereen is geholpen.
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 08:18:14 #46
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127738993
Dat is inderdaad een hele prima aanbieding :o

Ik had hem ook gewoon bij een verlenging :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127739356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Het wordt waarschijnlijk wel enorm druk, dus wees voorbereid. Gelukkig heeft t-mobile geen naaiacties(zoals vodafone dat wel heeft gedaan) en zullen ze doorgaan tot iedereen is geholpen.
Staat gewoon 'zo lang de voorraad strekt' hoor?
pi_127739465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef richolio het volgende:
Waar hebben jullie je one's gekocht? Ik wil m namelijk ook, maar het is allemaal belachelijk duur. Geldwolven.
Kwestie van tijd en dan gaan de prijzen vanzelf omlaag. De overheid grijpt steeds vaker in tegen woekerprijzen ;)
Overigens heb ik kpn: 2500mb, 250min, schadeverzekering op een 1jarig ahonnement
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127739521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef richolio het volgende:
Waar hebben jullie je one's gekocht? Ik wil m namelijk ook, maar het is allemaal belachelijk duur. Geldwolven.
gewoon yolo tog
  donderdag 13 juni 2013 @ 08:58:12 #50
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127739590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef richolio het volgende:
Waar hebben jullie je one's gekocht? Ik wil m namelijk ook, maar het is allemaal belachelijk duur. Geldwolven.
Coolblue (pdashop). Tele2, 26 euro per maand. Wel bijbetalen voor het toestel. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:26:49 #51
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_127740256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef richolio het volgende:
Waar hebben jullie je one's gekocht? Ik wil m namelijk ook, maar het is allemaal belachelijk duur. Geldwolven.
GSMwijzer met t-mobile abo. Maar de nieuwe abo's van t-mobile zijn zo'n 10 euro per maand duurder.
Heb van GSMwijzer wel een unbranded versie gekregen, ze vonden het zelf ook te belachelijk lang duren voor t-mobile hun branded versie ging leveren, want ze kregen zelf genoeg unbranded versies binnen toen.
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 09:35:35 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127740525
Waar kun je nou aan zien of je een branded of unbranded versie hebt? :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 09:36:33 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127740546
Ik heb hem ook bij GSMwijzer. Ben in totaal 2 euro per maand duurder uit dan nu maar wel meer en sneller internet nu ook.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 13 juni 2013 @ 09:46:59 #54
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_127740822
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:36 schreef senesta het volgende:
Ik heb hem ook bij GSMwijzer. Ben in totaal 2 euro per maand duurder uit dan nu maar wel meer en sneller internet nu ook.
Ja, toen ik verlengde, eind april, met de abo's in oude stijl koste 1gb, 300 minuten 38 p/m (2 jaar lang) nu kost ongeveer hetzelgde 48 p/m
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:32:27 #55
131603 Afwazig
Serious business
pi_127742183
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:26 schreef richolio het volgende:
Waar hebben jullie je one's gekocht? Ik wil m namelijk ook, maar het is allemaal belachelijk duur. Geldwolven.
Gisteren gekocht via Vraag en Aanbod op Tweakers.net. Staan zat One's op die ongebruikt zijn voor ongeveer 500 euro.
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 10:51:47 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127742884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:35 schreef senesta het volgende:
Waar kun je nou aan zien of je een branded of unbranded versie hebt? :@
Even voor wie het zich ook afvraagd :P Je kunt het dus zien aan het CID nummer van je toestel. Er is in de Play store een app te vinden die heet CID getter, daarmee kun je het CID nummer van je toestel nakijken. Als je toestel's cidnummer begint met HTC is hij niet branded. Begint het met T-MOB dan dus duidelijk wel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127747164
quote:
5s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:43 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Staat gewoon 'zo lang de voorraad strekt' hoor?
Ze hebben ruimschoots voorraad en leveren anders na (tot nu toe is het altijd zo gegaan!).

Terwijl bij vodafone ze na een halve dag stopten met de actie :')
pi_127748479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Ze hebben ruimschoots voorraad en leveren anders na (tot nu toe is het altijd zo gegaan!).

Terwijl bij vodafone ze na een halve dag stopten met de actie :')
Dat ging niet echt lekker nee, maar ik heb er toen wel een heerlijk abonnement en maandprijs uitgehaald :9

Is enigszins vergelijkbaar met die T-mobile aanbieding, VF is iets duurder maar bood ook wat meer.

MTV-Mobile: 2000 MB, Onbeperkt Sms en 250 minuten voor ¤ 27,50 p/maand.
Vodafone: 4GB, onbeperkt sms, onbeperkt minuten en 2 extra data-simkaarten voor ¤32.50 p/maand.

Beiden gewoon erg scherpe aanbiedingen (dit zouden ook een jaar of 2 geleden erg goede aanbiedingen zijn geweest) en het is om het even welke je wilt of wat je nodig hebt.

Moet alleen nog tot begin juli wachten voordat dit abonnement ingaat en ik de mooie 4GB data en 2 simkaarten krijg :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 13-06-2013 20:13:41 ]
pi_127748582
Zijn er trouwens nog Apps die echt must have zijn en lekker gaan voor de HTC One?
pi_127748627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef videonatic het volgende:
Zijn er trouwens nog Apps die echt must have zijn en lekker gaan voor de HTC One?
Niet speciaal voor de One, maar dit vind ik wel echt een mooie en handige app:
https://play.google.com/s(...)lLmphMTk4NC50d2VlIl0.
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:28:43 #61
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127756771
Valt me op dat de touchscreen sensoren te zien zijn op het scherm van de HTC One als je het op een bepaalde manier vasthoudt en belicht. Nooit gehad op de iPhone 4S of de Galaxy S3. Baal er wel van aangezien het toch wel storend eruit ziet. Maar goed zal wel met lcd te maken hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127757172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Valt me op dat de touchscreen sensoren te zien zijn op het scherm van de HTC One als je het op een bepaalde manier vasthoudt en belicht. Nooit gehad op de iPhone 4S of de Galaxy S3. Baal er wel van aangezien het toch wel storend eruit ziet. Maar goed zal wel met lcd te maken hebben.
Hmm? Hoe dan? Echt nog nooit gezien.
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:46:39 #63
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127757341
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:42 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hmm? Hoe dan? Echt nog nooit gezien.
In het daglicht buiten en dan de telefoon kantelen zodat het licht weerkaatst. Ik zie duidelijk strepen die het aanraken moeten waarnemen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127757367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

In het daglicht buiten en dan de telefoon kantelen zodat het licht weerkaatst. Ik zie duidelijk de strepen van het scherm.
Oh...ja maar dan zit je er toch echt naar te zoeken :P Vind dat echt een non-issue
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:48:03 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127757396
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:47 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Oh...ja maar dan zit je er toch echt naar te zoeken :P
Viel me gewoon op had dit namelijk nooit eerder op mijn Galaxy S3 of iPhone waargenomen :). Maar zal vast normaal zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:51:49 #66
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127757535
Overigens had T-Mobile vandaag een superactie. Heb nu een tweede HTC One (in de kleur zwart) maar deze gaat de verkoop in waardoor ik feitelijk niks aan abonnementskosten hoef te betalen :p.
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)omain=www_TMobile_nl
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127759933
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens had T-Mobile vandaag een superactie. Heb nu een tweede HTC One (in de kleur zwart) maar deze gaat de verkoop in waardoor ik feitelijk niks aan abonnementskosten hoef te betalen :p.
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)omain=www_TMobile_nl
:o dat klinkt wel goed ja!
Alleen jammer dat het zo'n vage provider als MTV mobile is, waarom niet gewon onder het label van T-Mobile of Tele2 ofzo?
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:35:40 #68
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_127761186
Ik heb m besteld hoor, de HTC One krijg ik overmorgen binnen whiwiwiwi
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:20:17 #69
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127763039
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:40 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Bij een Vodafone-abonnement :').
Me 2 (onlangs verlengd)

Was eerst van plan om het toestel los te kopen en sim-only te nemen, maar sim-only abonnementen zijn schandalig duur t.o.v. abonnementen met toestel. Het stimuleert de verkoop van telefoons zeg maar... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

:o dat klinkt wel goed ja!
Alleen jammer dat het zo'n vage provider als MTV mobile is, waarom niet gewon onder het label van T-Mobile of Tele2 ofzo?
Volgens mij krijg je bij zo'n vaag abonnement een lage prioriteit op het T-Mobile netwerk. Ben bang dat als je op stap bent of in een druk winkelcentrum dat je ondanks dat je misschien goed bereik hebt geen internetverbinding hebt.

[ Bericht 34% gewijzigd door DemonRage op 13-06-2013 20:26:17 ]
pi_127767753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]

Volgens mij krijg je bij zo'n vaag abonnement een lage prioriteit op het T-Mobile netwerk. Ben bang dat als je op stap bent of in een druk winkelcentrum dat je ondanks dat je misschien goed bereik hebt geen internetverbinding hebt.
Precies ja, of dat er andere gare trucjes in zitten zoals bij hollandsnieuwe het afronden van je dataverbruik op 100kb per sessie.
pi_127776246
Weet iemand hoe ik remote controls kan wijzigen? Bij dubbel klik belt hij de laatste oproep. Dat is nou net een command die ik nodig heb voor Spotify.
pi_127799077
Wanneer kom 4.2.2 nou op T-mobile....
pi_127799595
XBOX One, HTC One, het is een rage :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127799861
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef SherlockHolmes het volgende:
XBOX One, HTC One, het is een rage :')
Ja, maar de HTC One leeft ook echt op tot zijn naam.
pi_127799981
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, maar de HTC One leeft ook echt op tot zijn naam.
Hoezo dan?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127800631
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Omdat het toestel niet teleurstellend is naar mijn mening.

Goed design, doet wat het moet doen (en snel ook!).

Je kan natuurlijk niet de HTC One en de Xbox One met elkaar vergelijken, zijn verschillende toestellen voor verschillende doeleinden en verschillende formaten.

De PS4 komt beter uit de kast tegenover de Xbox One. De Samsung S4 of HTC One is een persoonlijke keuze. Die komen WEL up -to-par met elkaar.
pi_127802355
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Omdat het toestel niet teleurstellend is naar mijn mening.

Goed design, doet wat het moet doen (en snel ook!).

Je kan natuurlijk niet de HTC One en de Xbox One met elkaar vergelijken, zijn verschillende toestellen voor verschillende doeleinden en verschillende formaten.

De PS4 komt beter uit de kast tegenover de Xbox One. De Samsung S4 of HTC One is een persoonlijke keuze. Die komen WEL up -to-par met elkaar.
Of je gaat voor een Lumia, het is net wat je wilt.
En over de consoles zeg ik maar 1 ding: PC _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127804087
Ja maar pc zal meer kosten dan een ps4 of Xbox wil je hetzelfde ermee kunnen...
pi_127805881
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Of je gaat voor een Lumia, het is net wat je wilt.
En over de consoles zeg ik maar 1 ding: PC _O_
Ja, klopt, Lumia hoor ik ook veel goeds over.

En ik ben het eens over de PC, vind consoles niks aan.
pi_127805903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef JohnB52 het volgende:
Ja maar pc zal meer kosten dan een ps4 of Xbox wil je hetzelfde ermee kunnen...
Het kan meer. :P
pi_127806202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Het kan meer. :P
En betere graphics, meer games, Steam, community, alle controllers etc etc :D
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127806555
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

En betere graphics, meer games, Steam, community, alle controllers etc etc :D
En overclocken, specialiseren, customizen, betere koeling etc etc.
pi_127806594
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

En overclocken, specialiseren, customizen, betere koeling etc etc.
En beter geluid, betere co-op, meer functionalitiet etc etc.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127807091
Nog niemand de android 4.2 update?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127807222
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog niemand de android 4.2 update?
Helaas niet.
pi_127808241
En dat voor 400 euro?
Geef maar n voorbeeld ;)
pi_127808989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:08 schreef JohnB52 het volgende:
En dat voor 400 euro?
Geef maar n voorbeeld ;)
Consoles zijn gelimiteerd. Ik zeg niet voor 400 euro maar met consoles kan je niks zelf bepalen.
pi_127810634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Consoles zijn gelimiteerd. Ik zeg niet voor 400 euro maar met consoles kan je niks zelf bepalen.
Zeker niet met de XBOX One :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_127810834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:24 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Consoles zijn gelimiteerd. Ik zeg niet voor 400 euro maar met consoles kan je niks zelf bepalen.
Appels en peren dus :)

Console is om op te gamen...
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:05:08 #90
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127827857
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog niemand de android 4.2 update?
Nope. Wel al proberen op te vragen.
Heb de HTC One sinds gisteren in mijn bezit. :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:21:18 #91
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127838057
Btw ik krijg periodiek een melding dat ik mijn telefoon in moet stellen. (Dat van via de computer of via de cloud) hoe stop ik dat? Want ik wil geen van beiden.

Bovendien heb ik dat al helemaal doorlopen.

[ Bericht 14% gewijzigd door DemonRage op 15-06-2013 21:27:01 ]
pi_127847345
Vind het wel gaar dat je maar vier beginschermen met apps en widgets kan hebben.
Moo
  zondag 16 juni 2013 @ 01:22:11 #93
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127848549
Als straks de Google edition rom gereleased is dan zal die vast wel te flashen zijn op toestellen die met Sense zijn uitgebracht. (tenminste dat hoop ik stiekem wel :P)
pi_127848700
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef DemonRage het volgende:
Als straks de Google edition rom gereleased is dan zal die vast wel te flashen zijn op toestellen die met Sense zijn uitgebracht. (tenminste dat hoop ik stiekem wel :P)
Vroeger had je daar misschien wat aan, maar dit ding is retesnel met Sense. Je mist met de Google editie alleen maar functionaliteit. Kan je leuk op een versienummertje gaan fappen, maar daar schiet je niks mee op.

En wat mensen toch altijd met tig homescreens moeten snap ik ook niet. Widgets zijn ook van die onzinnige dingen.
  zondag 16 juni 2013 @ 01:35:41 #95
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127848952
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Vroeger had je daar misschien wat aan, maar dit ding is retesnel met Sense. Je mist met de Google editie alleen maar functionaliteit. Kan je leuk op een versienummertje gaan fappen, maar daar schiet je niks mee op.

En wat mensen toch altijd met tig homescreens moeten snap ik ook niet. Widgets zijn ook van die onzinnige dingen.
Ik teken wel voor iets meer customization van je schermen en minder bloatware die zich niet laat uitschakelen of deïnstalleren.

Maar buiten dat ben ik wel meer te spreken over Sense dan over Samsungs TouchWiz (had hiervoor een Galaxy S2) en inderdaad is het toestel retesnel, ook in de energiespaarstand.
pi_127849430
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Vroeger had je daar misschien wat aan, maar dit ding is retesnel met Sense. Je mist met de Google editie alleen maar functionaliteit. Kan je leuk op een versienummertje gaan fappen, maar daar schiet je niks mee op.

En wat mensen toch altijd met tig homescreens moeten snap ik ook niet. Widgets zijn ook van die onzinnige dingen.
Precies, naast mn blinkfeed heb ik slechts 2 homescreens. een pagina met een klok en weer widget en 4 van mn meest gebruikte apps en nog een met een agenda widget.

Meer heeft een mens toch ook niet nodig?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127849744
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Precies, naast mn blinkfeed heb ik slechts 2 homescreens. een pagina met een klok en weer widget en 4 van mn meest gebruikte apps en nog een met een agenda widget.

Meer heeft een mens toch ook niet nodig?
Denk het niet, bij mij is het

Blinkfeed>pagina met Muziek app en systeeminstellingen dashboard> homescreen met klok/weer, andere systeem instellingen dashboard en 4 folders met verschillende apps> pagina met kalender en navigatie/flashlight en calculator.

Ik vind het wel weer jammer dat je niet een kant op kan blijven scrollen zodat je weer bij het andere einde komt (infinite roteren) maar goed.
pi_127849786
Ik kan niet wachten tot ik blinkfeed en sense eraf kan flikkeren hoor :W
Stock Android, puur je eigen apps en voor de rest 0%bloatware en onzin functionaliteit _O_
pi_127849837
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef videonatic het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik blinkfeed en sense eraf kan flikkeren hoor :W
Stock Android, puur je eigen apps en voor de rest 0%bloatware en onzin functionaliteit _O_
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef videonatic het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik blinkfeed en sense eraf kan flikkeren hoor :W
Stock Android, puur je eigen apps en voor de rest 0%bloatware en onzin functionaliteit _O_
Vind Sense wel relaxed, die bloatware boeit me nul, die hoef je echt niet op je homescreens te hebben.
pi_127849912
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef videonatic het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik blinkfeed en sense eraf kan flikkeren hoor :W
Stock Android, puur je eigen apps en voor de rest 0%bloatware en onzin functionaliteit _O_
Wat voor bloatware heb je precies last van? Als je geen Blinkfeed wil is dat prima te omzeilen, en voor de rest is er nauwelijks verschil.
pi_127849950
Ik vind Blinkfeed eigenlijk wel relaxed, kan lekker al mijn tech news lezen. Gebruik het nu al 2 weken zo.
pi_127849980
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Blinkfeed eigenlijk wel relaxed, kan lekker al mijn tech news lezen. Gebruik het nu al 2 weken zo.
Idem, hiervoor gebruikte ik mijn homescreens nooit, nu scroll ik wel een paar keer per dag door dat Blinkfeed heen.
pi_127850322
Blinkfeed, Kid mode, aandelen, mail, agenda, tv, tips & help, watch, muziek player, tunein radio, weer, Parent dashboard, Soundhound, Rescue, Google+, Polaris Office, Notities, taken pdf viewer, sense. Allemaal opdonderen. En dan hebben we het nog niet over de onnodige branding processen die 24/7 meedraaien. En de handboeien op customization en optimalisatie helpen ook niet erg mee.
pi_127850769
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef videonatic het volgende:
Blinkfeed, Kid mode, aandelen, mail, agenda, tv, tips & help, watch, muziek player, tunein radio, weer, Parent dashboard, Soundhound, Rescue, Google+, Polaris Office, Notities, taken pdf viewer, sense. Allemaal opdonderen. En dan hebben we het nog niet over de onnodige branding processen die 24/7 meedraaien. En de handboeien op customization en optimalisatie helpen ook niet erg mee.
Polaris office heb ik nog wel af en toe gebruikt voor mijn studie, kwam van pas.

Soundhound gebruik ik niet, rescue ook niet. Google + mwahhh....
Notities gebruik ik, pdf viewer gebruik ik.

Kid mode hoeft helemaal niet aan? Kan je toch aan en uit zetten?
Parent dashboard nooit van gehoord..
Die muziek player gebruik ik hoor, is heel goed geintegreerd.
TV remote app gebruik ik om bij vrienden te kloten. (echt veel lol mee gehad als iedereen stomverbaasd zit te kijken telkens als dat ding uit gaat)

Het weer vind ik HEEL handig, kijk er echt vaak naar.

Ik vind het allemaal best zo, het rooten/unlocken en een eigen ROM er op zitten vind ik gewoon niet nodig voor dit toestel.
pi_127850891
Je hoeft niet voor elke bloat ware een mini review te schrijven hoor haha. Plus voor elke app in dat lijstje is er een app die veel beter is in alle opzichten. Ik heb die betere apps dus ook geinstalleerd en deze rotzooi kan er dus niet af. Waarschijnlijk ben ik iets meer een power user, that's all.
pi_127850977
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:23 schreef videonatic het volgende:
Blinkfeed, Kid mode, aandelen, mail, agenda, tv, tips & help, watch, muziek player, tunein radio, weer, Parent dashboard, Soundhound, Rescue, Google+, Polaris Office, Notities, taken pdf viewer, sense. Allemaal opdonderen. En dan hebben we het nog niet over de onnodige branding processen die 24/7 meedraaien. En de handboeien op customization en optimalisatie helpen ook niet erg mee.
Ja huhu, de helft wat jij daar opnoemt zit ook in stock Android.

Daarbij kan je die gewoon uitschakelen en dan zie je ze nooit, ook niet meer in je app drawer en kunnen ze ook niet opstarten.

Verder kan je gewoon een andere launcher installeren. Meer kan je aan stock Android ook niet instellen.
pi_127851153
Stock Android blijft ook niet stock, je bouwt het op naar je eigen wensen. En een andere launcher is probleem ontwijkend. Ik ga gewoon lekker stock installeren zodra de rom beschikbaar is en dan gaat het toestel pas echt knallen qua optimalisatie :W
pi_127851275
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:01 schreef videonatic het volgende:
Stock Android blijft ook niet stock, je bouwt het op naar je eigen wensen. En een andere launcher is probleem ontwijkend. Ik ga gewoon lekker stock installeren zodra de rom beschikbaar is en dan gaat het toestel pas echt knallen qua optimalisatie :W
:')
pi_127851322
Kun je wel een huillie posten maar door de gehele reeks ben je als enige over alles wat htc je strot doorduwt rete enthousiast. Iets teveel reputation management, niet?
pi_127851456
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Kun je wel een huillie posten maar door de gehele reeks ben je als enige over alles wat htc je strot doorduwt rete enthousiast. Iets teveel reputation management, niet?
Nee, maar jij klinkt een beetje als een Phonehousemedewerker.

Behalve als jij echt je eigen ROM gaat fabriceren, ga jij met je Google-rom tegen dezelfde dingen aanlopen. De standaard launcher van Android is bijvoorbeeld nog minder aan te passen dan die van Sense.

De apps die ik niet gebruik heb ik gewoon uitgeschakeld.

Waarom heb jij er eigenlijk als 'poweruser' niet al lang een AOSP-rom opgezet? Die kan je lekker ontleden en aanpassen, als je dat wil. Gaat je met de officiële niet lukken.
  zondag 16 juni 2013 @ 03:34:32 #111
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127851603
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:02 schreef videonatic het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik blinkfeed en sense eraf kan flikkeren hoor :W
Stock Android, puur je eigen apps en voor de rest 0%bloatware en onzin functionaliteit _O_
gewoon uitschakelen via instellingen? het is niet 100% weg, maar je ziet er niets meer van...
  zondag 16 juni 2013 @ 10:26:20 #112
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127854190
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:10 schreef videonatic het volgende:
Kun je wel een huillie posten maar door de gehele reeks ben je als enige over alles wat htc je strot doorduwt rete enthousiast. Iets teveel reputation management, niet?
Koop dat een telefoon waar stock android op zit :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127856346
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:48 schreef videonatic het volgende:
Je hoeft niet voor elke bloat ware een mini review te schrijven hoor haha. Plus voor elke app in dat lijstje is er een app die veel beter is in alle opzichten. Ik heb die betere apps dus ook geinstalleerd en deze rotzooi kan er dus niet af. Waarschijnlijk ben ik iets meer een power user, that's all.
Ieder zijn mening heet zoiets. Respecteer dat?
  zondag 16 juni 2013 @ 14:29:13 #114
131603 Afwazig
Serious business
pi_127860899
Heb de HTC One sinds gisteren. Heerlijk ding _O_. Bevalt echt goed.
pi_127861683
beats audio begint al met vervagen :')
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 17:03:42 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127865640
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef Santello het volgende:
beats audio begint al met vervagen :')
Huh? :o

Zijn er hier trouwens mensen die echt een One hebben die zonder enige gaps is?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127865800
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef senesta het volgende:

[..]

Huh? :o

Zijn er hier trouwens mensen die echt een One hebben die zonder enige gaps is?
Nou, niet helemaal zonder, maar ik heb enkel een kleine gap aan de rechter-onderkant tussen speaker en body in, voor de rest is mijn One prima.
pi_127865915
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef senesta het volgende:

[..]

Huh? :o

Zijn er hier trouwens mensen die echt een One hebben die zonder enige gaps is?
Nou toen ik n tijdje geleden vertelde dat mn volumeknop afbladderde geloofde niemand me...
pi_127865948
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nou toen ik n tijdje geleden vertelde dat mn volumeknop afbladderde geloofde niemand me...
Het is wel moeilijk te geloven dat dat verf is ja. :P Maar ik geloof je.
pi_127865993
Ik ga dr ook niet aan prutsen, anders gaat er nog meer vanaf...
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 17:32:18 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127866718
Ik heb wel een kiertje maar minimaal als ik andere hoor en de foto's op diverse sites zie.



Toch vind ik het best slordig :@ Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super toestel, maar ik lees wel heel veel mensen die genoegen nemen met een toestel terwijl het niet in de staat is die je eigenlijk wel mag verwachten van een toestel van deze prijs en klasse :@ Gaps, scheve schermen, etc.
Er is ook nog geen bericht van HTC op geweest verder geloof ik he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 16 juni 2013 @ 17:59:28 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_127867707
Wat moet ik precies op die foto zien? :@
  PR/Manusje van alles zondag 16 juni 2013 @ 18:10:35 #123
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127868037
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Wat moet ik precies op die foto zien? :@
rechtsboven zie je bvoen de aanknop toch echt een kiertje zitten. Als je dat vergelijkt met linksboven.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_127868162
Ik heb gewoon exact dezelfde kier als op de foto in mijn silver. Ik vind het niet irriterend maar snap best dat er mensen zijn die dat wel hebben.
  zondag 16 juni 2013 @ 18:21:56 #125
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127868413
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb wel een kiertje maar minimaal als ik andere hoor en de foto's op diverse sites zie.

[ link | afbeelding ]

Toch vind ik het best slordig :@ Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super toestel, maar ik lees wel heel veel mensen die genoegen nemen met een toestel terwijl het niet in de staat is die je eigenlijk wel mag verwachten van een toestel van deze prijs en klasse :@ Gaps, scheve schermen, etc.
Er is ook nog geen bericht van HTC op geweest verder geloof ik he?
Op tweakers loopt trouwens een hele draad over dit soort mierenneukerij, niet dat ik jou een mierenneuker noem maar daar zitten ze wel degelijk. Dat de afwerking van het toestel niet 100% is, oke kan misschien beter, maar om nou keer op keer een toestel terug te sturen (wat ze daar dus doen) als er ook maar ergens een kleine oneffenheid opgemerkt wordt dat is wel overdreven.

Wat helemaal erg is, is dat er een paar van die OCD'ers* ultieme perfectie verwachten en daar de hele tijd over zeuren en zo iedereen aansteken. Mensen lezen dat, gaan het toestel helemaal inspecteren en dan hebben ze zoiets van "Inderdaad ik heb het ook, mooi kut is dat!" waarna die ook gaan lopen zeiken terwijl ze in het begin tevreden waren. Zo krijg je een hele community van zeikerds die zo'n product tot de grond toe afbranden, terwijl zulke minimale onvolkomenheden nieteens afbreuk doen aan de gebruikerservaring.

Ik ben tevreden met mijn toestel ookal is het niet perfect afgewerkt (scherm zit bij mij aan een kant een fractie van een mm ongelijk aan de speaker wat net te zien is onder een hele vlakke hoek en rondom het toestel is het niet overal even naadloos) maar het voelt allemaal stevig en degelijk en ik ga me er ook niet aan storen als het verder allemaal goed werkt.

*OCD = obsessive compulsive disorder

[ Bericht 0% gewijzigd door DemonRage op 16-06-2013 21:20:34 ]
  zondag 16 juni 2013 @ 18:22:48 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127868439
Bijna alle HTC One's hebben een kier in de behuizing.

[ Bericht 18% gewijzigd door MisterJ.Lo op 16-06-2013 18:30:44 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_127869950
Zo'n kier had ik ook, vond ik geen probleem aangezien ik toch vooral naar het scherm kijk :+ Maar mijn aan/uit knop zat wel verzonken dus daarom is ie toch terug gegaan. Ik ga er vanuit dat het vervangende exemplaar wat ergens deze week binnen komt ook zulke kieren heeft. Overigens schijnt dat te komen door het speaker-deel wat erop gelijmd is en niet een geheel vormt met de rest van de behuizing. Zolang dat het enige is ga ik enorm genieten van het toestel.
Overigens vind ik een scheefliggend scherm dan wel weer onacceptabel.
Too much is never enough!
  zondag 16 juni 2013 @ 21:19:15 #128
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127876429
-godver ik moest editten ipv quoten-
pi_127879770
hallo ik had een vraagje ik wil een mp4 bestand laten afspelen in welke map kan ik die het beste overzetten en moet ik ook een app downloaden voor om het bestand af te spelen. ik heb nu de bestand in de map MOVIES geplaatst maar ik kan nergens het bestand vinden in me toestel.

alvast bedankt
  zondag 16 juni 2013 @ 22:07:05 #130
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_127879815
Mijn god, laat dat ding nooit vallen :'(
Meteen krassen ffs ;( Paar kleintjes maar, maartoch het voelt best kut :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127881289
Volgende x maar rubbertje erom :-)
pi_127882612
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef savas198520 het volgende:
hallo ik had een vraagje ik wil een mp4 bestand laten afspelen in welke map kan ik die het beste overzetten en moet ik ook een app downloaden voor om het bestand af te spelen. ik heb nu de bestand in de map MOVIES geplaatst maar ik kan nergens het bestand vinden in me toestel.

alvast bedankt
Map maakt niet uit, je kan hem vinden in de Galerij
  maandag 17 juni 2013 @ 09:07:54 #133
131603 Afwazig
Serious business
pi_127892332
Die kieren waren mij helemaal niet opgevallen en ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik nou wel of niet een kleine kier heb bij mijn aan / uitknop. Maak me er dus ook totaal niet druk om. Wat een mierenneukerij zeg.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 09:11:49 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127892393
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:07 schreef Afwazig het volgende:
Die kieren waren mij helemaal niet opgevallen en ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik nou wel of niet een kleine kier heb bij mijn aan / uitknop. Maak me er dus ook totaal niet druk om. Wat een mierenneukerij zeg.
Nou, ik ben het niet helemaal met je eens. Als HTC zelf zegt met een naadloos design te komen en er zitten wel kieren in dan moet je niet piepen als mensen daar iets over zeggen. Dan moet je het gewoon niet zeggen, hadden mensen er ook niet zo op gelet :P

Dat jij het niet belangrijk vind is prima natuurlijk maar ik heb foto's gezien van telefoons die uit de doos kwamen en er uit zagen alsof ze tweedehands waren en al jaren in gebruik waren geweest.

quote:
Verfijnd design. Robuuste bouw. Briljante resultaten.
Aluminium unibody. Naadloze constructie. De gladde randen geven een slank uiterlijk en ligt prettig in de hand. Het ontwerp van de nieuwe HTC One is compromisloos.
Aldus HTC op hun site: http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/

[ Bericht 16% gewijzigd door senesta op 17-06-2013 09:17:25 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 09:15:27 #135
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127892454
edit: dubbel
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 17 juni 2013 @ 09:18:09 #136
131603 Afwazig
Serious business
pi_127892489
Misschien dat ik geluk heb inderdaad en dat anderen veel erger hebben. Zijn er foto's van het voorbeeld dat jij aanhaalt? Ben wel benieuwd.
pi_127892957
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:07 schreef Afwazig het volgende:
Die kieren waren mij helemaal niet opgevallen en ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik nou wel of niet een kleine kier heb bij mijn aan / uitknop. Maak me er dus ook totaal niet druk om. Wat een mierenneukerij zeg.
Er zijn wel voorbeelden met grotere kieren en lijmresten en alles. Maar goed, daardoor is iedereen zijn telefoon met een loep gaan bestuderen.

Wel dat het natuurlijk een beetje slordig is.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 09:56:43 #138
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127893111
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Er zijn wel voorbeelden met grotere kieren en lijmresten en alles. Maar goed, daardoor is iedereen zijn telefoon met een loep gaan bestuderen.

Wel dat het natuurlijk een beetje slordig is.
Dat :Y Ik ben verder echt happy met mijn telefoon hoor, zal hem liever ook niet omruilen of zo. Ik heb inmiddels al jaren HTC en tot volle tevredenheid. Heb er ook nu weer voor gekozen om voor een HTC te gaan, juist vanwege de prima toestellen en de goed service die ik altijd van HTC heb gekregen. Daarom vind ik dit ook zo zonde.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:18 schreef Afwazig het volgende:
Misschien dat ik geluk heb inderdaad en dat anderen veel erger hebben. Zijn er foto's van het voorbeeld dat jij aanhaalt? Ben wel benieuwd.
Ik moet zo weg maar via google is al een hoop te vinden. Slechte afwerking bij knoppen, flinke kieren, scheve schermen, beschadigde camera's, lijmresten.. Gewoon zonde en in best veel gevallen echt geen gezeur. Bovendien vind ik dat je bij een telefoon van deze prijs ook best een beetje kritisch mag zijn hoor :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 17 juni 2013 @ 11:01:15 #139
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_127894558
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 18:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bijna alle HTC One's hebben een kier in de behuizing.
Die van mij niet hoor. Na wat verhalen heb ik 'm eens grondig geïnspecteerd. Maar heb niks kunnen vinden. Perfect exemplaartje!
  maandag 17 juni 2013 @ 11:09:58 #140
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127894813
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef SandraJ het volgende:

[..]

Die van mij niet hoor. Na wat verhalen heb ik 'm eens grondig geïnspecteerd. Maar heb niks kunnen vinden. Perfect exemplaartje!
Daarom zeg ik ook ''bijna'' allen, maar dat terzijde mag je van geluk spreken als je er geen last van hebt. Heb nu al meerdere exemplaren van vrienden gezien die het allemaal hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 12:20:55 #141
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127897074
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef SandraJ het volgende:

[..]

Die van mij niet hoor. Na wat verhalen heb ik 'm eens grondig geïnspecteerd. Maar heb niks kunnen vinden. Perfect exemplaartje!
Zou jij dan eens een foto willen maken van jouw boven en onderkant? :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 17 juni 2013 @ 12:35:53 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_127897663
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb wel een kiertje maar minimaal als ik andere hoor en de foto's op diverse sites zie.

[ link | afbeelding ]

Toch vind ik het best slordig :@ Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super toestel, maar ik lees wel heel veel mensen die genoegen nemen met een toestel terwijl het niet in de staat is die je eigenlijk wel mag verwachten van een toestel van deze prijs en klasse :@ Gaps, scheve schermen, etc.
Er is ook nog geen bericht van HTC op geweest verder geloof ik he?
Mja.

Als dat een probleem is zou ik echt alle apparaten ooit terug moeten brengen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 12:43:52 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127897902
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Mja.

Als dat een probleem is zou ik echt alle apparaten ooit terug moeten brengen.
Nou, niet zo erg dat ik hem ga ruilen of zo ;) Maar het is natuurlijk niet naadloos ;) En ik heb nog niet eerder een apparaat gehad die me dat beloofde :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127897999
Zeg, ik heb nu wel genoeg gelezen over gleuven en spleetjes.
Is er nog niets bekend over Android 4.2.2?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_127898021
quote:
8s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg, ik heb nu wel genoeg gelezen over gleuven en spleetjes.
Is er nog niets bekend over Android 4.2.2?
Die zou half juni komen.
  maandag 17 juni 2013 @ 12:49:08 #146
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127898087
quote:
8s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg, ik heb nu wel genoeg gelezen over gleuven en spleetjes.
Is er nog niets bekend over Android 4.2.2?
Verlang wel erg naar die update, vooral de notification toggles zijn uiterst handig.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  maandag 17 juni 2013 @ 13:07:41 #147
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_127898777
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:20 schreef senesta het volgende:

[..]

Zou jij dan eens een foto willen maken van jouw boven en onderkant? :@
Ehh.. ja, maar ik heb geen andere camera dan die in mijn telefoon... Beetje lastig foto maken :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:03:15 #148
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_127955206
quote:
8s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg, ik heb nu wel genoeg gelezen over gleuven en spleetjes.
Is er nog niets bekend over Android 4.2.2?
http://www.techzine.nl/ni(...)ne-is-vertraagd.html

Noujah... beter goed getest en gebugfixed dan te vroeg gereleased met mankementen. Zeker bij een toestel waar de accu niet te verwijderen is, mocht het onverhoopt vastlopen en nergens meer op reageren.
pi_127955351
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef DemonRage het volgende:

[..]

http://www.techzine.nl/ni(...)ne-is-vertraagd.html

Noujah... beter goed getest en gebugfixed dan te vroeg gereleased met mankementen. Zeker bij een toestel waar de accu niet te verwijderen is, mocht het onverhoopt vastlopen en nergens meer op reageren.
Niet verassend, HTC doet dit vrijwel altijd.
pi_127959925
als de One de komende maanden wat goedkoper wordt, maak ik de overstap wel vanaf mijn DHD (die doet het nu nog prima) :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_127966304
Jeej ik heb weer een One *O* Eerste wat me op viel...deze heeft dus zowaar geen kieren. Verbaasde me zowaar aangezien ik er vanuit ging dat elk toestel wel een bepaalde mate van kieren zou hebben. Dan waar ik het vorige toestel uiteindelijk voor heb ingeleverd: de aan/uit-knop ligt echt maar een fractie hoger dan het vorige toestel, maar hij is wel makkelijker te bedienen. Het enige nadeel is dat er een klein randje te voelen is tussen de bovenkant van het scherm en de speaker, maar dit is dan weer niet met het blote oog zichtbaar. Ik hou het hier wel bij :) Ben al lang blij dat ik weer een beter toestel terug heb.
Too much is never enough!
pi_127970005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
als de One de komende maanden wat goedkoper wordt, maak ik de overstap wel vanaf mijn DHD (die doet het nu nog prima) :)
Dat ben ik ook van plan. Op welke termijn worden die nieuwe telefoons meestal goedkoper eigenlijk?
pi_127970841
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat ben ik ook van plan. Op welke termijn worden die nieuwe telefoons meestal goedkoper eigenlijk?
Vrij snel. Het is nog maar pas geleden dat iedereen veel moeite deed (!) om de ONE voor ¤699 te krijgen.
Tweakers geeft 'm nu al voor ¤580-590.

Pas nog bij Media Markt en Saturn voor zo'n ¤570 (BTW-achtige acties)
pi_127971250
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vrij snel. Het is nog maar pas geleden dat iedereen veel moeite deed (!) om de ONE voor ¤699 te krijgen.
Tweakers geeft 'm nu al voor ¤580-590.

Pas nog bij Media Markt en Saturn voor zo'n ¤570 (BTW-achtige acties)
En abonnementjes?
pi_127972458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef TheArt het volgende:

[..]

En abonnementjes?
Dat is zo divers. Wil je lease of niet, wil je veel min/sms/data of niet. Wil je 1 jaar of 2 jaar.
Zoveel factoren; daar kan ik persoonlijk niet veel over zeggen.
pi_127972475
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat is zo divers. Wil je lease of niet, wil je veel min/sms/data of niet. Wil je 1 jaar of 2 jaar.
Zoveel factoren; daar kan ik persoonlijk niet veel over zeggen.
Nee dat bedoelde ik niet. Daar weet ik genoeg van ;) Ik bedoel vanaf wanneer abonnementen meestal flink in prijs gaan dalen.
pi_127973164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 00:53 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee dat bedoelde ik niet. Daar weet ik genoeg van ;) Ik bedoel vanaf wanneer abonnementen meestal flink in prijs gaan dalen.
Ze dalen wel iets, maar zeker niet 'veel'. Het hangt meer af aan de provider wat voor prijzen je betaalt bij een abonnement.

Bij Vodafone is het toestel bij RED al snel gratis, maar het zijn wel belachelijke dure abonnementen (gelukkig zélf met 50% korting gedaan; anders liep ik ook nog wel rond met een HTC One X).
Bij andere abonnementen/providers is toestel weer (veel) duurder maar zijn de maandprijzen lager.

KPN stopt ook met lease; dus prijzen daarvan worden ook weer anders.

Maar nee, abonnementen dalen niet veel, maar wel iets. Maar zakken van abonnementsprijzen duurt langer dan dalen van losse toestelprijs.
pi_127993241
Kut, ik twijfel toch weer of ik er mee terug moet gaan. Heb het idee dat de de witte kleuren wat geliger zijn op dit scherm dan van het vorige toestel. Iemand anders die dit is opgevallen? Krijg het gevoel dat het scherm minder prettig kijkt, maar weet ook niet meer of ik nu mezelf gek zit te maken :')

[ Bericht 25% gewijzigd door The6thgate op 19-06-2013 17:06:54 ]
Too much is never enough!
pi_128028806
Ok fuck it, ik ga 'm toch weer proberen om te ruilen. Vind de kleurweergave echt minder strak dan de vorige. Het zal me weer benieuwen :)
Too much is never enough!
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:22:21 #160
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128029117
Ik denk dat ze dat niet toestaan aangezien het geen defect betreft, HTC maakt gebruik van meerdere displays.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:26:52 #161
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_128029283
Nog nieuws over de 4.2.2 update?
pi_128029579
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:26 schreef SandraJ het volgende:
Nog nieuws over de 4.2.2 update?
http://au.ibtimes.com/art(...)are.htm#.UcLZ-_nDCs8
quote:
Delays on the official Android 4.2.2 update signifies great enhancement and improvement to the overall system of HTC One upon release and users can expect several new additions including changes on the UI, BlinkFeed, camera apps and other usable functions on the handset.
Hopelijk is dit waar, en heeft die vertraging inderdaad een goede reden.

Oh, en dit nog:
http://phandroid.com/2013(...)2-2-update-three-uk/
pi_128029858
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk dat ze dat niet toestaan aangezien het geen defect betreft, HTC maakt gebruik van meerdere displays.
Klopt, maar het scherm ligt aan 1 kant ook iets hoger wat voelbaar is. Kijk wel wat ze er van zeggen.
Too much is never enough!
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:11:27 #164
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128031026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:41 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Klopt, maar het scherm ligt aan 1 kant ook iets hoger wat voelbaar is. Kijk wel wat ze er van zeggen.
Ook dan zijn ze niet verplicht om het om te ruilen, maar goed je weet het maar nooit, misschien doen ze daar niet moeilijk over.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:39:29 #165
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128032125
lieve mensen
Mijn htc one x is dood :'(

Maar wellicht is dit een mooie kans om een htc one aan te schaffen! Al kost me dit (los toestel) dus wel een verrekte dikke dot duiten :|

Doen mensen dat hier uberhaupt, los toestel kopen? Anyway... Met de htc one x bleek verrassend veel mis constant. Hoe zit het met htc one kinderziekten?

En: komt er niet binnen nu en 3 weken ineens een followup toestel? Dat zou nogal kut zijn want dan zakt de prijs enorm
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:14:47 #166
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_128033552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:39 schreef Holy_Goat het volgende:
lieve mensen
Mijn htc one x is dood :'(

Maar wellicht is dit een mooie kans om een htc one aan te schaffen! Al kost me dit (los toestel) dus wel een verrekte dikke dot duiten :|

Doen mensen dat hier uberhaupt, los toestel kopen? Anyway... Met de htc one x bleek verrassend veel mis constant. Hoe zit het met htc one kinderziekten?

En: komt er niet binnen nu en 3 weken ineens een followup toestel? Dat zou nogal kut zijn want dan zakt de prijs enorm
Dit is de high end voor HTC voor het komend jaar. Dus opvolgers zitten altijd in een lager segment.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:21:18 #167
264234 nexusje
Ik shine als lipgloss
pi_128033841
Vandaag 50% Korting op je abo bij t-mobile-store almere:
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)main=www_TMobile_nl#
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:51:00 #168
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128037542
24*27,5 = 660 euro. Los toestel 630. Mijn huidige abo loopt nog 1 jaar maar heb geen toestel.
Lastig, zit je weer ergens 2 jr aan vast. Als ik nu toestel in een keer koop zakelijk kan er de btw vanaf en aftrek op winst, dus 'kost' is nog 315 euro.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:53:43 #170
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128037667
Dat wordt een nieuw flagship, of wat?
pi_128037710
Nee, maar wel een veel grotere batterij en hoger geklokte processor.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:55:04 #172
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128037732
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, maar wel een veel grotere batterij.
ik ben echt niet in staat dat ding te vergelijken naast de one eigenlijk. Ok, de one is een stuk beter dan de one X, maar waar staat die butterfly dan weer
pi_128037761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

ik ben echt niet in staat dat ding te vergelijken naast de one eigenlijk.
Nouja, de One heeft nog wel een alimunium body.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:56:04 #174
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128037784
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nouja, de One heeft nog wel een alimunium body.
Mja, das alleen designtechnisch esthetisch leuk toch? En als dat alles is qua vergelijk..
pi_128037796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

ik ben echt niet in staat dat ding te vergelijken naast de one eigenlijk. Ok, de one is een stuk beter dan de one X, maar waar staat die butterfly dan weer
Tja, weet ik niet precies, maar de specs zijn iets beter en het scherm iets groter. (maar dat verlaagt ook pixel density.)

Hoewel, het heeft geen 4G.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:57:35 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_128037867
Die butterfly is wel lelijker.

Over Android 4.2.2
quote:
According to the leaked firmware, new additions were included such as the popular battery level percentage indicator, extended version of the Quick Settings, long press on the Home key for "menu" options
Oh dat zijn echt precies de dingen die ik mis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:58:40 #177
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128037920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef speknek het volgende:
Die butterfly is wel lelijker.

Over Android 4.2.2

[..]

Oh dat zijn echt precies de dingen die ik mis.
Wat mis je er wel aan? Wat zijn jouw / jullie algehele indrukken over het ding?
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:20:31 #178
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128038853
Wat baal ik zeg. Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan van Hi studenten simonly, echter constateer ik dat mijn 3G verbinding telkens wegvalt. Nooit last van gehad met T-Mobile. Hopelijk ligt het aan de simkaart. Morgen even een Hi winkel bezoeken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:35:29 #179
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128039527
wat is de gesprekskwaliteit (wat de ander hoort en wat je zelf hoort) eigenlijk? Ik vond die bij de htc one x en bij een refurbished htc one x eigenlijk vrij belabberd (mijn gesprekspartners zeurden er steeds over ook)
pi_128039633
quote:
Ach, ik heb toch maar een 1-jarig abonnement, dus tegen de tijd dat ik verleng is de opvolger van de Butterfly S er ook al :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128039721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:35 schreef Holy_Goat het volgende:
wat is de gesprekskwaliteit (wat de ander hoort en wat je zelf hoort) eigenlijk? Ik vond die bij de htc one x en bij een refurbished htc one x eigenlijk vrij belabberd (mijn gesprekspartners zeurden er steeds over ook)
Goed, veel beter dan de One X. (heb ook een One X gehad.)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:51:39 #182
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_128074200
Uiteindelijk een htc desire c besteld :') 130 euro.

Aftrekbaarheid op de zaak viel een beetje tegen, en dan is 650 euro toch best wel duur. Dus maar even minderen qua toestel tot mijn abo afloopt, dan kan ik daarna weer een (toekomstig high end) toestel uitkiezen.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:46:15 #183
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_128076210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef speknek het volgende:
Die butterfly is wel lelijker.

Over Android 4.2.2

[..]

Oh dat zijn echt precies de dingen die ik mis.
Klinkt goed ^O^
pi_128089772
Nou, ik begon zowaar te wennen aan het toestel. Zat alweer te denken 'm gewoon te houden tot ik vandaag wat nieuwe dingen ontdekte. Net zat ik even te bellen en hoor een storende ruis op het moment dat de ander spreekt...schrok hier best van wat het was niet een klein beetje en daardoor hinderlijk.
Dit weekend nog even uitzoeken of er wat aan te doen is.
Too much is never enough!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:06:07 #185
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128090742
Jongens even een vraag. Sinds ik bij Hi ben (kom namelijk van T-Mobile) valt mijn 3g verbinding na een paar minuten telkens uit, wanneer ik gebruik maak van de browser. Alvorens ik Hi ingebreke stel zou ik graag willen weten of de wifi antenne op de HTC One ook de 3g verbinding regelt.

Aangezien mijn verbinding constant goed is wanneer ik gebruik maak van wifi -zonder het verliezen van een signaal- zou ik willen uitsluiten of dit aan mijn smartphone ligt. Als de wifi verbinding goed werkt en 3g niet zou dat een gebrek aan mijn toestel kunnen uitsluiten?

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 21-06-2013 19:20:12 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128091258
Tele 2 internet is ook bagger. Kan niet optimaal genieten van mijn HTC.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:19:18 #187
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128091336
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Santello het volgende:
Tele 2 internet is ook bagger. Kan niet optimaal genieten van mijn HTC.
Wordt nog wat dan. ;( Over een paar weken ga ik van vodafone naar tele2 :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_128092052
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens even een vraag. Sinds ik bij Hi ben (kom namelijk van T-Mobile) valt mijn 3g verbinding na een paar minuten telkens uit, wanneer ik gebruik maak van de browser. Alvorens ik Hi ingebreke stel zou ik graag willen weten of de wifi antenne op de HTC One ook de 3g verbinding regelt.

Aangezien mijn verbinding constant goed is wanneer ik gebruik maak van wifi -zonder het verliezen van een signaal- zou ik willen uitsluiten of dit aan mijn smartphone ligt. Als de wifi verbinding goed werkt en 3g niet zou dat een gebrek aan mijn toestel kunnen uitsluiten?
Staan je instellingen goed? Bij mij deed ie dat niet automatisch.

Wifi antenne is niet dezelfde als 3g. Want heb al meerdere gehoord over slechte wifi
pi_128092144
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 01:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ze dalen wel iets, maar zeker niet 'veel'. Het hangt meer af aan de provider wat voor prijzen je betaalt bij een abonnement.

Bij Vodafone is het toestel bij RED al snel gratis, maar het zijn wel belachelijke dure abonnementen (gelukkig zélf met 50% korting gedaan; anders liep ik ook nog wel rond met een HTC One X).
Bij andere abonnementen/providers is toestel weer (veel) duurder maar zijn de maandprijzen lager.

KPN stopt ook met lease; dus prijzen daarvan worden ook weer anders.

Maar nee, abonnementen dalen niet veel, maar wel iets. Maar zakken van abonnementsprijzen duurt langer dan dalen van losse toestelprijs.
KPN stopt met lease? Waar staat dat?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:39:16 #190
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128092232
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Staan je instellingen goed? Bij mij deed ie dat niet automatisch.

Wifi antenne is niet dezelfde als 3g. Want heb al meerdere gehoord over slechte wifi
Alles staat goed inderdaad.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128092234
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

KPN stopt met lease? Waar staat dat?
Tweakers, Nu. Maar het klopt. Hi en Telfort gaan er wel mee door.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:52:35 #192
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128092857
Maar als ik het goed begrijp heeft elk toestel een aparte antenne voor wifi en 3g; of regelt dezelfde antenne beide verbindingen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128092946
Voor zover ik heb begrepen is bij sommige HTC toestellen de wifi stuk geweest, of dat dan een antenne is, of een ander onderdeel, weet ik niet.


Kan je er niks over op Google vinden?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 19:58:04 #194
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_128093081
Net een smsje gehad dat ik m'n abbo mag verlengen, dus van t weekend maar eens dit beest bestellen. Is het iets?
pi_128093201
Het is iets.


Wij van wc eend adviseren wc eend...

Een objectief antwoord ga je hier niet krijgen...
pi_128093208
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef adnapekkid het volgende:
Net een smsje gehad dat ik m'n abbo mag verlengen, dus van t weekend maar eens dit beest bestellen. Is het iets?
Nee is kutding. Beter blackberry of nokia jeweettog
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 21 juni 2013 @ 20:01:01 #197
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_128093225
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee is kutding. Beter blackberry of nokia jeweettog
oke man, ik ga bb halen
  PR/Manusje van alles vrijdag 21 juni 2013 @ 20:04:46 #198
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_128093411
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee is kutding. Beter blackberry of nokia jeweettog
:')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_128093610
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:01 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

oke man, ik ga bb halen
:D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128094866
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft elk toestel een aparte antenne voor wifi en 3g; of regelt dezelfde antenne beide verbindingen?
WiFi wordt gedeeld met de Bluetooth, maar niet met 3G.
pi_128094924
Jammer die t-mobile shop openingsactie gemist. Hopelijk openen ze er binnenkort nog een. En die 4.2.2 mag wel komen!
Moo
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:23:15 #202
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128112625
Dat wordt dus mijn HTC One omruilen, blijkbaar een niet goed werkende 3g module.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:24:23 #203
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128112648
Overigens zijn dit mijn schermen:

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:25:45 #204
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128112679
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens zijn dit mijn schermen:

[ link | afbeelding ]
Wow, ziet er tof uit :o

(hoe heb je hem zo gekregen?)

[ Bericht 2% gewijzigd door Reemi op 22-06-2013 12:21:17 ]
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:19:06 #205
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_128115217
Het energiegebruik/standbytijd en de accu van de HTC One vind ik prima ^O^. Ondanks paar keer facebook checken, bellen, internet bankieren, whatsappen en paar youtube filmpjes (via WiFi) laten zien aan vrienden zit ik na 2 dagen en 6 uur nog op 54%.

Mijn instellingen:
• WiFi meestal uit
• Dataverbinding 's nachts uit (zet ik aan en uit via widget)
• Energiespaarstand alléén op CPU (kan 'm nu gebruiken als "turbo" stand wanneer ik 'm uit zet :+)
• Schermhelderheid op medium
• Trilfeedback uit
• NFC uit

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens zijn dit mijn schermen:

[ link | afbeelding ]
Andere launcher?
  zondag 23 juni 2013 @ 19:44:15 #206
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_128161313
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:25 schreef Reemi het volgende:

[..]

Wow, ziet er tof uit :o

(hoe heb je hem zo gekregen?)
Echt? Ik vind t vreselijk. Veel te druk voor mijn doen :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128163080
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Echt? Ik vind t vreselijk. Veel te druk voor mijn doen :P
Lijkt wel of er een nieuws app constant aan staat
  zondag 23 juni 2013 @ 20:47:37 #208
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128164867
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Echt? Ik vind t vreselijk. Veel te druk voor mijn doen :P
Gelukkig verschillen smaken. Post die van jou eens.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128164974
Zo, mijn One doet het nog perfect, hopelijk blijft het zo voor de komende 3 jaar. :P
Weet alleen niet of ik een hoesje moet kopen, want ik ben er eigenlijk tegen, maar het zou wel zonde zijn als mijne One beschadigd raakt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Skillstorm op 23-06-2013 21:03:22 ]
  zondag 23 juni 2013 @ 21:42:05 #210
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_128168373
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Gelukkig verschillen smaken. Post die van jou eens.
Sowieso, waarschijnlijk vind je dat van mij 3 keer niks :P

Links: Lockscreen
Midden: Homescreen
Rechts: 2e homescreen
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 23 juni 2013 @ 22:36:26 #211
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128171939
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sowieso, waarschijnlijk vind je dat van mij 3 keer niks :P

Links: Lockscreen
Midden: Homescreen
Rechts: 2e homescreen
[ afbeelding ]
Ik vind dit inderdaad vreselijk :P.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128172037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens zijn dit mijn schermen:
[ link | afbeelding ]
Heb je er een andere ROM opgezet?
  zondag 23 juni 2013 @ 22:39:46 #213
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128172126
quote:
2s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef Slenger het volgende:

[..]

Heb je er een andere ROM opgezet?
Nee alleen Nova launcher gebruikt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128184468
Hij daalt wel vrij rap in prijs trouwens. :o ¤ 569,- nog maar volgens de Tweakers pricewatch.
pi_128184606
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:12 schreef Waterdrinker het volgende:
Hij daalt wel vrij rap in prijs trouwens. :o ¤ 569,- nog maar volgens de Tweakers pricewatch.
Mooi :) over 3 weken mag ik verlengen... hoe lager hoe beter ;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 24 juni 2013 @ 10:30:10 #216
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128184965
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee alleen Nova launcher gebruikt.
En flink wat andere apps lijkt me? :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_128185784
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:16 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Mooi :) over 3 weken mag ik verlengen... hoe lager hoe beter ;)
hehe :P maar de abbo-prijzen dalen niet echt evenredig mee volgens mij
  maandag 24 juni 2013 @ 10:59:45 #218
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128185817
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:58 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

hehe :P maar de abbo-prijzen dalen niet echt evenredig mee volgens mij
Bijbetaalprijzen bij goedkope abo's in ieder geval wél. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  maandag 24 juni 2013 @ 16:56:23 #219
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128200341
Was ik maar nooit naar KPN gegaan kut bedrijf. Mijn HTC One laten omruilen omdat ik er vanuit ging dat mijn problemen met mijn 3G verbinding (die continue uitvalt) verholpen zou kunnen worden door mijn smartphone om te ruilen heeft helaas niet geholpen.

Een gloednieuwe HTC One die ik net heb uitgepakt blijkt ook dezelfde problemen te hebben. Of te wel het ligt aan mijn 3G verbinding. De 3G verbinding van mijn vriendin (T-Mobile blijkt wel gewoon te werken). Nu zit ik dus buiten de 8 dagen bedenktijd, omdat hun pauperige klantenservice mij een verkeerde datum heeft gegeven, met betrekking tot de mogelijkheid om het te kunnen annuleren.

Of te wel ik ga nu de juridische procedure in ( een klacht gestuurd, in afwachting van die klacht en het antwoord hierop zal ik ze in gebreke moeten stellen) wat dus weer een aantal weken in beslag neemt alvorens ik de civiele weg kan bewandelen om van deze contract af te kunnen komen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128200684
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Was ik maar nooit naar KPN gegaan kut bedrijf. Mijn HTC One laten omruilen omdat ik er vanuit ging dat mijn problemen met mijn 3G verbinding (die continue uitvalt) verholpen zou kunnen worden door mijn smartphone om te ruilen heeft helaas niet geholpen.

Een gloednieuwe HTC One die ik net heb uitgepakt blijkt ook dezelfde problemen te hebben. Of te wel het ligt aan mijn 3G verbinding. De 3G verbinding van mijn vriendin (T-Mobile blijkt wel gewoon te werken). Nu zit ik dus buiten de 8 dagen bedenktijd, omdat hun pauperige klantenservice mij een verkeerde datum heeft gegeven, met betrekking tot de mogelijkheid om het te kunnen annuleren.

Of te wel ik ga nu de juridische procedure in ( een klacht gestuurd, in afwachting van die klacht en het antwoord hierop zal ik ze in gebreke moeten stellen) wat dus weer een aantal weken in beslag neemt alvorens ik de civiele weg kan bewandelen om van deze contract af te kunnen komen.
Andere simkaart geprobeerd? Kan best zijn dat je een simaart hebt die somehow niet goed werkt. En staan je instellingen overal correct?
Ik heb ook kpn en heb nergens problemen mee.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 24 juni 2013 @ 17:12:25 #221
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128201050
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Andere simkaart geprobeerd? Kan best zijn dat je een simaart hebt die somehow niet goed werkt. En staan je instellingen overal correct?
Ik heb ook kpn en heb nergens problemen mee.
Ja een andere simkaart en een andere smartphone uitgeprobeerd. Beide met hetzelfde resultaat. Wanneer ik de T-Mobile simkaart gebruik werkt alles perfect.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128201231
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ja een andere simkaart en een andere smartphone uitgeprobeerd. Beide met hetzelfde resultaat. Wanneer ik de T-Mobile simkaart gebruik werkt alles perfect.
Nee, bedoel andere simkaart van kpn. Mss heb je een productiefout in je simkaart zitten
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 24 juni 2013 @ 17:20:18 #223
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128201370
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, bedoel andere simkaart van kpn. Mss heb je een productiefout in je simkaart zitten
Ik heb een andere simkaart van KPN gekregen. Dit heeft echter niet het probleem opgelost.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 24 juni 2013 @ 18:19:08 #224
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128203617
Wat voor hoesje gebruiken jullie?

Ik heb sinds vandaag een One gekocht maar kan niet echt een mooi hoesje vinden.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128203695
quote:
11s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor hoesje gebruiken jullie?

Ik heb sinds vandaag een One gekocht maar kan niet echt een mooi hoesje vinden.
Wil ook een hoesje aanschaffen maar ik vind dat het het design ruineert. :P

Daarbij heb ik wel gekeken en op bol.com zijn ze aardig duur. (hoewel hoesjes sowieso duur zijn maar toch)
  maandag 24 juni 2013 @ 18:21:35 #226
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128203732
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wil ook een hoesje aanschaffen maar ik vind dat het het design ruineert. :P

Daarbij heb ik wel gekeken en op bol.com zijn ze aardig duur. (hoewel hoesjes sowieso duur zijn maar toch)
ik koop hoesjes altijd op gsmpunt.nl (geen spam :P ), is altijd goed bevallen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128204128
http://www.bol.com/nl/p/c(...)1363/#product_images

Ben ik het nou of zit de powerknop uitsparing verkeerd op dat hoesje?
  maandag 24 juni 2013 @ 18:35:42 #228
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128204440
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/c(...)1363/#product_images

Ben ik het nou of zit de powerknop uitsparing verkeerd op dat hoesje?
da's een voor de oortjes plug?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128204506
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

da's een voor de oortjes plug?
Ja, dacht ik ook aan, maar ja, zie anders geen uitsparing voor de power. :P

Ach ik denk nog even over een hoesje na. Ik ben wel altijd heel voorzichtig met mijn mobiel.
  maandag 24 juni 2013 @ 18:37:59 #230
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128204530
Ik zat meer aan een pouch te denken tbh. Omdat het anders inderdaad zonde is van het design.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128214848
Ik wil een paar programma's in het menu verbergen, maar kan even niet meer vinden waar en hoe. Iemand? :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:27:45 #232
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128217520
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, dacht ik ook aan, maar ja, zie anders geen uitsparing voor de power. :P

Ach ik denk nog even over een hoesje na. Ik ben wel altijd heel voorzichtig met mijn mobiel.
Uitsparing voor de powerbutton is niet nodig, de gehele bovenkant is open bij die case. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil een paar programma's in het menu verbergen, maar kan even niet meer vinden waar en hoe. Iemand? :@
De bovenste pagina in het menu omlaag trekken, drukken op de drie puntjes die rechts verschijnen, apps verbergen. :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_128219858
Thanks!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_128229408
quote:
11s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor hoesje gebruiken jullie?

Ik heb sinds vandaag een One gekocht maar kan niet echt een mooi hoesje vinden.
k gebruik de Belkin F8M573vfC00 Pocket Case Black
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:50:10 #235
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_128238860
quote:
11s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor hoesje gebruiken jullie?

Ik heb sinds vandaag een One gekocht maar kan niet echt een mooi hoesje vinden.
Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Voor sommigen doet ie misschien net iets te klein aan maar bevalt mij goed.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_128242171
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Voor sommigen doet ie misschien net iets te klein aan maar bevalt mij goed.
Ik zoek ook nog steeds een hoesje of iets dergelijks maar ik weet eigenlijk niet wat ik wil.
Ik heb nou zoiets als jij voor m'n One X en bevalt opzich wel aardig. Maar echt bescherming biedt het ook niet; hooguit voor krassen in broekzak (waar sowieso geen scherpe spullen bijkomen).

Je hebt ook van die dingen waar je de telefoon in vastklikt met een flap ervoor -zoiets - maar dat lijkt me helemaal niets. Toestel wordt nóg groter in de broekzak, pasjes heb ik niet zoveel (nodig bij telefoon) en ik heb ook gewoon (klein)geld. Bovendien lijkt me bellen helemaal niets met zo'n hoesje.

Dan heb je nog van die hoesjes die aan de achterkant bevestigt en die zijn er van rubber, plastic, metaal en nog wel meer. Zo heeft m'n broer een rubber ding om zijn telefoon zitten en die lijkt toch aardig goed te beschermen, ook omdat je deze nooit van je toestel haalt (in tegenstelling tot zo'n pouch). Maar zeker zo'n rubber ding maakt telefoon ook vrij lelijk.

Punt is; als je 'm laat vallen maken dergelijke hoesjes ook weinig uit; het is maar net hoe de telefoon valt. Maar ze beschermen je telefoon wel tegen kleine butsen en krasjes en ik mag/moet nog even met de ONE. (2 jarig Vodafone contract begint begin juli)
Zeker die butsen e.d. maken je telefoon snel minder.
pi_128245088
Deze bevalt ook al een tijd prima : http://www.ebay.nl/itm/KL(...)&hash=item58a172e2cf
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:13:13 #239
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128276725
Vandaag de KLD Oscar case ontvangen, erg mooi! Aanrader.
http://www.ebay.com/itm/K(...)&hash=item35c78e4f2c
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:53:46 #240
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_128285776
Is de power button van jullie htc ook zo 'ingezonken'? Hij zit bijna in het toestel zelf. Ik vraag me af of dit hoort aangezien het wel werkt
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:15:40 #241
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_128286741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef richolio het volgende:
Is de power button van jullie htc ook zo 'ingezonken'? Hij zit bijna in het toestel zelf. Ik vraag me af of dit hoort aangezien het wel werkt
Ja, dat hoort. Sterker nog, hij hoort niet eens uit te steken.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:34:19 #242
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128289561
Bij mij steekt 'ie een klein stukje uit.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128291574
Ik heb m'n One weer kunnen omruilen wegens het iets opstaande scherm. Nu voor een zwarte gegaan, toch wat mooier :+ Vond de zilveren wel mooi, alleen de witte zijkant stoorde toch enigszins. Daarbij verkleurde de witte rand op de achterzijde.
Deze heeft een kleine gap aan de zijkant waar de speaker en het scherm elkaar ontmoeten. Is een klein beetje voelbaar, maar eerst kijken of dit in de praktijk gaat storen. Als ik er nooit met m'n vinger langs kom dan geloof ik het wel. Straks eens kijken hoe het softwarematig gaat :)
Too much is never enough!
pi_128292424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb m'n One weer kunnen omruilen wegens het iets opstaande scherm. Nu voor een zwarte gegaan, toch wat mooier :+ Vond de zilveren wel mooi, alleen de witte zijkant stoorde toch enigszins. Daarbij verkleurde de witte rand op de achterzijde.
Deze heeft een kleine gap aan de zijkant waar de speaker en het scherm elkaar ontmoeten. Is een klein beetje voelbaar, maar eerst kijken of dit in de praktijk gaat storen. Als ik er nooit met m'n vinger langs kom dan geloof ik het wel. Straks eens kijken hoe het softwarematig gaat :)
Zwart _O_ eindelijk iemand met smaak 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128292972
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zwart _O_ eindelijk iemand met smaak 8-)
Ze zijn allebei mooi. Jammer van de zilveren vond ik de witte zijkant. Jammer aan de zwarte dat het iets minder opvallend is en meer stof/vingerafdrukken aan trekt :P Maar wel tijdlozer en hoop er toch lang mee te doen dus dan is dat weer mooi.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ja, dat hoort. Sterker nog, hij hoort niet eens uit te steken.
Wel. Hij hoort er net iets bovenuit te komen, al is het niet veel. Bij m'n eerste toestel liep de knop vlak aan de behuizing en was daardoor net lastiger in te drukken.

[ Bericht 13% gewijzigd door The6thgate op 26-06-2013 20:17:25 ]
Too much is never enough!
pi_128309122
Wel leuk, zat gister in de Media Markt met een vriend, dus we staan bij de tv;s te kijken en ik moet gelijk denken aan de app.

Deed een aantal tv,s uit. :P
pi_128310134
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef Skillstorm het volgende:
Wel leuk, zat gister in de Media Markt met een vriend, dus we staan bij de tv;s te kijken en ik moet gelijk denken aan de app.

Deed een aantal tv,s uit. :P
Ja, zo kinderachtig, maar toch af en toe even proberen in een kantine of kroeg idd :')
pi_128310165
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:02 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, zo kinderachtig, maar toch af en toe even proberen in een kantine of kroeg idd :')
Daar is die app toch voor?
pi_128310167
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:05 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Daar is die app toch voor?
Ja, sinds alle normale Nederlandse zenders eruit zijn is dat het enige waar je hem nog leuk voor kan gebruiken.
pi_128311583
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef Skillstorm het volgende:
Wel leuk, zat gister in de Media Markt met een vriend, dus we staan bij de tv;s te kijken en ik moet gelijk denken aan de app.

Deed een aantal tv,s uit. :P
:') nice

werkt het op alle tv's dan ofzo?
pi_128311622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

:') nice

werkt het op alle tv's dan ofzo?
Ja, als je het op het goede merk instelt wel ja. Heb nu verschillende remotes in die app voor de huizen van mijn vrienden waar ik wel eens mee gekloot heb. :P
pi_128311894
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:34 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, als je het op het goede merk instelt wel ja. Heb nu verschillende remotes in die app voor de huizen van mijn vrienden waar ik wel eens mee gekloot heb. :P
Een keer in zo'n kroeg steeds de TV uitgezet, na een tijdje vier man personeel er omheen om te kijken wat er steeds gebeurde. Ook van zender wisselen enz. Ontzettend kinderachtig, maar stiekem toch leuk :')
pi_128311913
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Een keer in zo'n kroeg steeds de TV uitgezet, na een tijdje vier man personeel er omheen om te kijken wat er steeds gebeurde. Ook van zender wisselen enz. Ontzettend kinderachtig, maar stiekem toch leuk :')
Geniaal, en ach ja kinderachtig, je moet toch een beetje kind blijven. _O-
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:20:35 #254
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128319261
Nieuwe kleur
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_128319317
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef Reemi het volgende:
Nieuwe kleur
[ afbeelding ]
HTC has announced a red version of its flagship Android smartphone, the HTC One, exclusive to UK's Phones 4u customers.

The Glamour Red HTC One will be available in the UK from "mid-July."

http://mashable.com/2013/06/27/htc-one-red/

Wel tof opzich, maar weet niet of ik een rode zou willen. :P

Denk wel dat ze voor veel op ebay komen. :D
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:51:24 #257
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_128322747
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:49 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, handig: Vodafone voorziet alle RED-abonnementen van 4g-ondersteuning na het eerdere bericht (Vodafone verhoogt datalimiet Red-abonnement van 1GB naar 2GB) als je zoals ik een Red Super abonnement heb :') ...
Uhu :').
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_128324174
op studentmobiel gaat de htc one met 2jarig abonnement voor 38 euro p/maand. (300 minuten, 1500 mb). Telefoon gratis.

Weet iemand momenteel een betere aanbieding? Deze lijkt me toch wel scherp. Provider is tele2
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:52:48 #259
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128325131
Toestel is niet gratis je betaalt het gewoon doormiddel van je abonnement. Goedkoper dan de Tele 2 aanbieding is er niet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:29:44 #260
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128335391
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:29 schreef DeLoet het volgende:
op studentmobiel gaat de htc one met 2jarig abonnement voor 38 euro p/maand. (300 minuten, 1500 mb). Telefoon gratis.

Weet iemand momenteel een betere aanbieding? Deze lijkt me toch wel scherp. Provider is tele2
Tele2 abonnement van 26 per maand, 183 voor het toestel. Ben je na 2 jaar zo'n ¤100 goedkoper uit.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_128347478
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef Reemi het volgende:

[..]

Tele2 abonnement van 26 per maand, 183 voor het toestel. Ben je na 2 jaar zo'n ¤100 goedkoper uit.
hoeveel mb internet plus bellen heb je dan?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 00:29:43 #262
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128347496
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

hoeveel mb internet plus bellen heb je dan?
1500mb internet, 100 belminuten/sms
http://www.pdashop.nl/abo(...)te=ServicePlanGroups
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 28 juni 2013 @ 08:51:21 #263
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_128350962
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zoek ook nog steeds een hoesje of iets dergelijks maar ik weet eigenlijk niet wat ik wil.
Ik heb nou zoiets als jij voor m'n One X en bevalt opzich wel aardig. Maar echt bescherming biedt het ook niet; hooguit voor krassen in broekzak (waar sowieso geen scherpe spullen bijkomen).

Je hebt ook van die dingen waar je de telefoon in vastklikt met een flap ervoor -zoiets - maar dat lijkt me helemaal niets. Toestel wordt nóg groter in de broekzak, pasjes heb ik niet zoveel (nodig bij telefoon) en ik heb ook gewoon (klein)geld. Bovendien lijkt me bellen helemaal niets met zo'n hoesje.

Dan heb je nog van die hoesjes die aan de achterkant bevestigt en die zijn er van rubber, plastic, metaal en nog wel meer. Zo heeft m'n broer een rubber ding om zijn telefoon zitten en die lijkt toch aardig goed te beschermen, ook omdat je deze nooit van je toestel haalt (in tegenstelling tot zo'n pouch). Maar zeker zo'n rubber ding maakt telefoon ook vrij lelijk.

Punt is; als je 'm laat vallen maken dergelijke hoesjes ook weinig uit; het is maar net hoe de telefoon valt. Maar ze beschermen je telefoon wel tegen kleine butsen en krasjes en ik mag/moet nog even met de ONE. (2 jarig Vodafone contract begint begin juli)
Zeker die butsen e.d. maken je telefoon snel minder.
Ik heb met name voor een een pouch gekozen omdat die van mij regelmatig in de houder in de auto gaat. Dan is zo'n flapding niet handig (los dat met het bellen die flap mij altijd in de weg zit) en een rubberen rand is dan ook geen optie.
Bij mijn vorige had ik ook een pouch en dat beviel goed zodat ik er nu ook weer naar heb gezocht.

Wat je zegt klopt, het is maar hoe de telefoon valt. Als ie net verkeerd valt, ben je bij iedere beschermende maatregel het haasje.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_128351271
Ik heb ook een pouch, had ik hiervoor (Sensation) ook, en nu twijfelde ik over zo'n zijwaartse flap, maar dan erger ik me 85% van de dag, als ik binnen zit wil ik geen flap. Pouch bevalt weer erg goed ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_128354499
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook een pouch, had ik hiervoor (Sensation) ook, en nu twijfelde ik over zo'n zijwaartse flap, maar dan erger ik me 85% van de dag, als ik binnen zit wil ik geen flap. Pouch bevalt weer erg goed ^O^
Voordeel daarvan vind ik dat je het toestel er uit moet halen en alsnog dat fijne materiaal voelt :) Enige nadeel t.o.v. een case is alleen weer dat je 'm juist dan even niet moet laten vallen :')
Too much is never enough!
pi_128354676
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Voordeel daarvan vind ik dat je het toestel er uit moet halen en alsnog dat fijne materiaal voelt :) Enige nadeel t.o.v. een case is alleen weer dat je 'm juist dan even niet moet laten vallen :')
Ik zie het nut van een pouch niet zo in, je laat hem toch alleen vallen als je hem gebruikt en dan is 'ie niet beschermd. Daarbij loop je nog eens extra risico hem te laten vallen als je hem in/uit die pouch haalt.
pi_128355606
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik zie het nut van een pouch niet zo in, je laat hem toch alleen vallen als je hem gebruikt en dan is 'ie niet beschermd. Daarbij loop je nog eens extra risico hem te laten vallen als je hem in/uit die pouch haalt.
Dit, plus ze zijn enorm lelijk.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128357119
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik zie het nut van een pouch niet zo in, je laat hem toch alleen vallen als je hem gebruikt en dan is 'ie niet beschermd. Daarbij loop je nog eens extra risico hem te laten vallen als je hem in/uit die pouch haalt.
voor mij is het ook vooral bescherming in mijn zak. Als er sleutels of iets bij moeten wil ik niet het risico lopen dat hij krast. En ik wil graag de telefoon helemaal zien zeg maar. Vind het zonde als de achterkant altijd bedekt is bijvoorbeeld.
~Si vis amari, ama~
pi_128357501
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:29 schreef Reemi het volgende:

[..]

1500mb internet, 100 belminuten/sms
http://www.pdashop.nl/abo(...)te=ServicePlanGroups
ah okee,

ik heb wel 300 min/sms nodig per maand
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:22:24 #270
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128357527
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:21 schreef DeLoet het volgende:

[..]

ah okee,

ik heb wel 300 min/sms nodig per maand
Dan is het abonnement dat je eerder noemde het voordeligst. :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_128357672
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:22 schreef Reemi het volgende:

[..]

Dan is het abonnement dat je eerder noemde het voordeligst. :)
Hij is besteld! Moet alleen het contract ondertekenen en terugsturen. Heb helaas geen printer of scanner, dus moet wachten op de papieren versie in de brievenbus :')
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:44:46 #273
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_128358242
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_128362099
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:04 schreef FedExpress het volgende:

[..]

voor mij is het ook vooral bescherming in mijn zak. Als er sleutels of iets bij moeten wil ik niet het risico lopen dat hij krast. En ik wil graag de telefoon helemaal zien zeg maar. Vind het zonde als de achterkant altijd bedekt is bijvoorbeeld.
Precies. Dat glaasje voor de camera staat niet bekend als al te sterk dus wel fijn als die beschermd is terwijl die in je zak zit en je ergens tegenaan loopt. Met een case eromheen heb je juist weer niks aan dat fijne materiaal als je het toch niet voelt.
Too much is never enough!
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:02:21 #275
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128362644
Ook maar een hoesje gekocht.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_128387993
Ik mag woensdag mijn contract verlengen bij Vodafone en dan wil ik dit toestel.
Wat akelig slim van al die zaken dat je je contract al kan verlengen 4 maanden voordat het afloopt. Ik wil graag de HTC One en mijn nummer behouden en ik ga niet nog 4 maanden wachten. Dus maar verlengen bij VF (of evt. los kopen en niets verlengen).
Woensdag maar eens alle opties uitrekenen. Ben benieuwd!

Poll: Zilver of zwart?
Zilver
Zwart
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik kan nog niet kiezen. Wat raden jullie aan?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128388968
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag woensdag mijn contract verlengen bij Vodafone en dan wil ik dit toestel.
Wat akelig slim van al die zaken dat je je contract al kan verlengen 4 maanden voordat het afloopt. Ik wil graag de HTC One en mijn nummer behouden en ik ga niet nog 4 maanden wachten. Dus maar verlengen bij VF (of evt. los kopen en niets verlengen).
Woensdag maar eens alle opties uitrekenen. Ben benieuwd!

Poll: Zilver of zwart?
Zilver
Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik kan nog niet kiezen. Wat raden jullie aan?
Ik had eerst de zilveren. Vond het scherm mooi afsteken bij de speakers, maar ik begon me toch te ergeren aan het feit dat de zijkant wit is. Tevens verkleurde de witte antenneband op de achter kant bij mij snel. Moest het toestel toch omruilen en heb nu zwart....dacht eerst dat het saai zou zijn, maar vind 'm echt prachtig :)
Too much is never enough!
pi_128389331
Ik wil de rode. Komen ze nu pas mee :'(
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:55:42 #279
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_128389558
Ik heb een zwarte HTC One en geen spijt van mijn keuze. :)
pi_128390370
Overigens had ik bij m'n vorige toestel last van ruis tijdens bellen op het moment dat de ander aan het spreken was. Heb ik met dit toestel ook geen last meer van.
Ik ga die gap op de hoek onder de speakergrille van dit toestel vergeven en deze houden :) gap valt nauwelijks op door de zwarte kleur, alleen van dichtbij is het iets te zien. Voor de rest werkt eindelijk alles perfect. Of nouja, 1 ding valt wel tegen en dat is de fotokwaliteit. Met name in schemer kost het even om een redelijke foto te krijgen.
Too much is never enough!
pi_128391704
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef The6thgate het volgende:
Overigens had ik bij m'n vorige toestel last van ruis tijdens bellen op het moment dat de ander aan het spreken was. Heb ik met dit toestel ook geen last meer van.
Ik ga die gap op de hoek onder de speakergrille van dit toestel vergeven en deze houden :) gap valt nauwelijks op door de zwarte kleur, alleen van dichtbij is het iets te zien. Voor de rest werkt eindelijk alles perfect. Of nouja, 1 ding valt wel tegen en dat is de fotokwaliteit. Met name in schemer kost het even om een redelijke foto te krijgen.
Ik had ook een foto gemaakt met de One van een maat van me, maar ik vond het ook tegenvallen. Jammer!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128391753
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef The6thgate het volgende:
Overigens had ik bij m'n vorige toestel last van ruis tijdens bellen op het moment dat de ander aan het spreken was. Heb ik met dit toestel ook geen last meer van.
Ik ga die gap op de hoek onder de speakergrille van dit toestel vergeven en deze houden :) gap valt nauwelijks op door de zwarte kleur, alleen van dichtbij is het iets te zien. Voor de rest werkt eindelijk alles perfect. Of nouja, 1 ding valt wel tegen en dat is de fotokwaliteit. Met name in schemer kost het even om een redelijke foto te krijgen.
AF kan in de schemer inderdaad ineens irritant traag zijn. Ook is er geen optie om de LED als focusondersteuning te gebruiken.

Sowieso mag de AF van mij wel een update krijgen
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:33:21 #283
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_128391865
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:49 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, handig: Vodafone voorziet alle RED-abonnementen van 4g-ondersteuning na het eerdere bericht (Vodafone verhoogt datalimiet Red-abonnement van 1GB naar 2GB) als je zoals ik een Red Super abonnement heb :') ...
Vaag dat super niet naar 8 gaat dan.
Vond 't al vreemd dat mijn tegoed steeds op 2048 bleef hangen, gaat ook niets vanaf.
pi_128394298
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:33 schreef blup het volgende:
Vaag dat super niet naar 8 gaat dan.
Vond 't al vreemd dat mijn tegoed steeds op 2048 bleef hangen, gaat ook niets vanaf.
Tja, 8GB is ook wel héél veel.
Maar opzich heeft Super nog altijd gratis multisim (tot 2 extra), hotline (whatever that may be) en blijkbaar toch nog snellere download.

Gelukkig heb ik gehele looptijd 50% korting, dat scheelt :+ ...
pi_128526565
Besteld bij smartphoneshop.nl. Nog 1 dagje wachten *O*
Vrouwlief krijg dan mijn HTC One S.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128526638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 08:20 schreef -J-D- het volgende:
Besteld bij smartphoneshop.nl. Nog 1 dagje wachten *O*
Vrouwlief krijg dan mijn HTC One S.
Slecht nieuws over de S, die krijg geen 4.2.2. :(

Hoewel, op dit punt weet ik niet of de One hem nog wel krijgt in de komende 10 jaar. :')
pi_128527591
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 08:25 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Slecht nieuws over de S, die krijg geen 4.2.2. :(

Hoewel, op dit punt weet ik niet of de One hem nog wel krijgt in de komende 10 jaar. :')
Dit wordt haar eerste smartphone, dus het zal haar weinig boeien :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:09:50 #289
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128558734
Nieuw hoesje binnen van Urban Armor Gear. Alles bij elkaar 34 dollar voor betaald en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Qua uiterlijk wel grappig en alle knopjes werken nog naar behoren.


Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  donderdag 4 juli 2013 @ 00:06:36 #290
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_128564503
Zonde van het design.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 4 juli 2013 @ 02:34:51 #291
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128568070
true maar anders heb ik 'm over een tijdje kapot. :')
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128578837
Binnen! Mooi apparaat!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128594372
Ik ben nu al helemaal klaar met Blinkfeed. Gelijk maar even ander scherm tot startpagina gemaakt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128594841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met Blinkfeed. Gelijk maar even ander scherm tot startpagina gemaakt.
Fijn :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128626573
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Fijn :')
Vind jij het wel fijn?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128626679
Nog steeds 4.2.2 niet.

Het is toch wat met HTC....

4.3 komt er aan en ja..zal wel weer zo lang duren.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:26:36 #297
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_128629476
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Vind jij het wel fijn?
Ik vind Blinkfeed wel fijn ja :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:01:38 #298
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_128630527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met Blinkfeed. Gelijk maar even ander scherm tot startpagina gemaakt.
:') hoe doe je dat?

Trouwens, hoe haal je "Tips en Help" uit de feed?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_128631541
Twee vingers op het startscherm en naar elkaar toe vegen. Dan zie je je schermen. Bij het juiste startscherm moet je dat scherm ingedrukt houden en dan slepen naar "als beginscherm instellen".
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_128631562
Android is fijn maar voor sommige mensen wennen.
pi_128631674
Android rules. Begon ooit met HTC Hero, jaren geleden. Toen vond ik Android nog wat gammel. De laatste jaren wordt het steeds beter. ^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')