abonnement Unibet Coolblue
pi_128013103
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja blah, mooi dat je gelijk van mijn fout uitgaat.
:W
Alsof hetzelfde geneuzel hier, ik ga maar weer.
Ik ga niet gelijk van jouw fout uit. Ik maak het alleen te vaak mee dat er van die truttenschudders links hangen voor niets. Als je daar lekker doorrijdt (gewoon de max. snelheid) hoef je van mij niet aan de kant. Maar ik erger me dagelijks kapot aan Aygo's e.d. die 15 km/h onder de max.snelheid rijden. Het enige dat ik zeg is dat als je tot de doorrijcategorie behoort, het prima is, maar tot de klungelcategorie, je gewoon lekker rechts moet blijven.
Schip ahoy!
pi_128013393
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Ik ga niet gelijk van jouw fout uit. Ik maak het alleen te vaak mee dat er van die truttenschudders links hangen voor niets. Als je daar lekker doorrijdt (gewoon de max. snelheid) hoef je van mij niet aan de kant. Maar ik erger me dagelijks kapot aan Aygo's e.d. die 15 km/h onder de max.snelheid rijden. Het enige dat ik zeg is dat als je tot de doorrijcategorie behoort, het prima is, maar tot de klungelcategorie, je gewoon lekker rechts moet blijven.
Nee, jij gaat er gelijk vanuit dat ik zo'n slome hut ben. Ik heb het over gastjes in hun BMW die met een noodvaart op je af komen zetten terwijl je vrachtwagens inhaalt (en zelf nog te hard rijdt ook), op het laatste moment remmen en dan gelijk met het grote licht beginnen te knipperen dat je aan de kant moet.

Ik snap dat veel van die aygootjes slome bakken zijn hoor, ik heb ook m'n momenten, maar ik durf in ieder geval toe te geven dat het niet altijd vlekkeloos gaat.
Man, je wilt niet weten hoe vaak ik afgesneden word, hoe vaak ik geen voorrang krijg als ik van rechts kom of op een rotonde rij, of in een smal straatje met het obstakel aan hun kant. Asociaal kutvolk, chauffeurs, allemaal.
Tap tap tap
pi_128014414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]


Man, je wilt niet weten hoe vaak ik afgesneden word, hoe vaak ik geen voorrang krijg als ik van rechts kom of op een rotonde rij, of in een smal straatje met het obstakel aan hun kant. Asociaal kutvolk, chauffeurs, allemaal.
Van de andere kant, het heeft ook geen zin om je er elke keer over op te winden/verbazen of door te laten intimideren. Deal with the facts, er zijn veel mensen die zich verre van ideaal gedragen in het verkeer. Van aso-petje tot angstige bejaarde. Daar moet je mee om gaan als weggebruiker. En durf ook gewoon je (voorrangs)rechten in het verkeer af te dwingen, een zelfverzekerde houding scheelt ook al veel. Dat gecombineerd met iets minder geven om het gedrag van anderen maakt de boel een stuk rustiger voor jezelf denk ik :P
pi_128014632
" Deze Fiat Cinquecento 900s is uiterlijk in bijna nieuwstaat op wat lichte vliegroest op de motorkap na

Helaas heeft dit autotje ook wat gebreken, en als eerlijk persoon meld ik deze er gewoon bij:

Bestuurders stoel is wat versleten.
Koppeling word slecht (Hij gaat soms wat lastig in z`n achteruit)
Remmetjes mogen wel vervangen worden (Ze piepen soms wat)
Roest gat bij rechter wielkast achter van 10 cm lang en 3cm breed.
Wat vlieg roest bij het voorraam.

(Koppeling is geen Afkeurpunt, roest helaas wél)
Hij heeft nog Apk tot Oktober 2013 en daarna zal er toch écht wel wat aan gedaan moeten worden.

Kilometerstand staat in de Advertentie op 160,000, maar in alle eerlijkheid, ik weet het niet zeker. Het is de auto van mijn moeder, en voor de details vraag ik u om contact met haar op te nemen.

Misschien wat optimistisch maar dit is in mijn ogen toch wel een van de mooiste cinquecento`s van Hilversum.

Als u denkt dat dit een fijne auto voor u is, dan zou ik zeggen, bel of mail, maak een afspraak, en kom langs.

Ondanks de gebreken is het autotje motorisch nog 100% in orde, zelfs met de koude winter vorig jaar (Bij min 18) was het starten en Lopen in een keer.

Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet "

Is dit een beetje een goede tekst?
pi_128014659
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Van de andere kant, het heeft ook geen zin om je er elke keer over op te winden/verbazen of door te laten intimideren. Deal with the facts, er zijn veel mensen die zich verre van ideaal gedragen in het verkeer. Van aso-petje tot angstige bejaarde. Daar moet je mee om gaan als weggebruiker. En durf ook gewoon je (voorrangs)rechten in het verkeer af te dwingen, een zelfverzekerde houding scheelt ook al veel. Dat gecombineerd met iets minder geven om het gedrag van anderen maakt de boel een stuk rustiger voor jezelf denk ik :P
Ik kan aardig lopen schelden ja.
Zoals van de week, toen in de parkeergarage de slagboom niet omhoog ging, gaan ze echt binnen vijf seconden al toeteren achter me. Wat willen ze ermee bereiken?
Tap tap tap
pi_128014988
_O- :D

Doe nou niet alsof het zo'n geweldige kar is als ie overal roest heeft en dikke gaten heeft.
Ook is ie technisch gewoon versleten. Dus: wat de gek er voor geeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, jij gaat er gelijk vanuit dat ik zo'n slome hut ben. Ik heb het over gastjes in hun BMW die met een noodvaart op je af komen zetten terwijl je vrachtwagens inhaalt (en zelf nog te hard rijdt ook), op het laatste moment remmen en dan gelijk met het grote licht beginnen te knipperen dat je aan de kant moet.
Nee hoor. Ik ga er alleen vanuit dat de meeste van die mensen slome klootviolen zijn, dus ik geef je enkel een handleiding voor wanneer je er ook zo één bent. Zo niet: prima, dan heb je die handleiding niet nodig.
En die BMW-rijders betalen een vracht meer wegenbelasting, nogal wiedes dat ze er snel voorbij willen :+

Overigens: je opwinden heeft inderdaad helemaal geen zin.
Schip ahoy!
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:36:44 #207
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128015018
Het type auto dat je rijdt, bepaalt vaak al hoe er gereageerd wordt.
Aygo, vrouw, slagboom niet omhoog = heb je weer zo'n muts die er niet bij kan/is vergeten te betalen/niet weet hoe het werkt.
pi_128015049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik kan aardig lopen schelden ja.
Zoals van de week, toen in de parkeergarage de slagboom niet omhoog ging, gaan ze echt binnen vijf seconden al toeteren achter me. Wat willen ze ermee bereiken?
Wat wil jij dan met dat schelden bereiken? Waarschijnlijk net zoveel, of beter gezegd net zo weinig, als de persoon achter je?
En oordeel, of veroordeel, ook niet meteen. Misschien was het voor de persoon achter je niet duidelijk dat de slagboom niet werkte en dacht die persoon dat jij zat te suffen. Een soort van 'miscommunicatie' die vaak de oorzaak van ergernis is.
pi_128015170
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Braddie het volgende:
" Deze Fiat Cinquecento 900s is uiterlijk in bijna nieuwstaat op wat lichte vliegroest op de motorkap na

Helaas heeft dit autotje ook wat gebreken, en als eerlijk persoon meld ik deze er gewoon bij:

Bestuurders stoel is wat versleten.
Koppeling word slecht (Hij gaat soms wat lastig in z`n achteruit)
Remmetjes mogen wel vervangen worden (Ze piepen soms wat)
Roest gat bij rechter wielkast achter van 10 cm lang en 3cm breed.
Wat vlieg roest bij het voorraam.

(Koppeling is geen Afkeurpunt, roest helaas wél)
Hij heeft nog Apk tot Oktober 2013 en daarna zal er toch écht wel wat aan gedaan moeten worden.

Kilometerstand staat in de Advertentie op 160,000, maar in alle eerlijkheid, ik weet het niet zeker. Het is de auto van mijn moeder, en voor de details vraag ik u om contact met haar op te nemen.

Misschien wat optimistisch maar dit is in mijn ogen toch wel een van de mooiste cinquecento`s van Hilversum.

Als u denkt dat dit een fijne auto voor u is, dan zou ik zeggen, bel of mail, maak een afspraak, en kom langs.

Ondanks de gebreken is het autotje motorisch nog 100% in orde, zelfs met de koude winter vorig jaar (Bij min 18) was het starten en Lopen in een keer.

Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet "

Is dit een beetje een goede tekst?
Het kan toch nooit één van de mooiste zijn met die gebreken kerel dat snap je toch zelf ook wel. :P Als je die zin weglaat heb je een aardige tekst.
Oh en 'eerlijke verkoper' klinkt beter en meer in lijn met de toon van de brief dan 'eerlijk persoon'.
pi_128015241
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nee. Het kan toch nooit één van de mooiste zijn met die gebreken kerel dat snap je toch zelf ook wel. :P
Ik bedoelde uiterlijk, hij is van buiten nog bést netjes. Zeker voor een `96er Cinq :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 23:40:14 ]
pi_128015248
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:37 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Wat wil jij dan met dat schelden bereiken? Waarschijnlijk net zoveel, of beter gezegd net zo weinig, als de persoon achter je?
En oordeel, of veroordeel, ook niet meteen. Misschien was het voor de persoon achter je niet duidelijk dat de slagboom niet werkte en dacht die persoon dat jij zat te suffen. Een soort van 'miscommunicatie' die vaak de oorzaak van ergernis is.
Ja maar val mij dan niet lastig met je getoeter :P
Tap tap tap
pi_128015360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar val mij dan niet lastig met je getoeter :P
Als die persoon denkt dat je aan het suffen bent is vanuit dat gezichtspunt geen lastig vallen maar 'attenderen' nietwaar? Dat is dus precies mijn punt. En je reageert zelf net zo geagiteerd terug :P
pi_128015408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik bedoelde uiterlijk, hij is van buiten nog bést netjes. Zeker voor een `96er Cinq :D
Ja zie mijn post. Na de edit :P
pi_128015445
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ja zie mijn post. Na de edit :P
Gezien :D
pi_128015501
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Als die persoon denkt dat je aan het suffen bent is vanuit dat gezichtspunt geen lastig vallen maar 'attenderen' nietwaar? Dat is dus precies mijn punt. En je reageert zelf net zo geagiteerd terug :P
Nee, ik steek geen middelvinger op en ik ga niet door het open raampje schelden :P
Het was ook geen kort toetertje, echt zo'n lange ;(
Ik gebruik dat ding alleen maar als ik uitschiet met de gordel omdoen.
Tap tap tap
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:43:40 #216
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128015522
Kilometerstand staat in de Advertentie op 160,000, maar in alle eerlijkheid, ik weet het niet zeker. Het is de auto van mijn moeder, en voor de details vraag ik u om contact met haar op te nemen.

Neem zelf even contact op en vraag de stand?
Kleine moeite maar wel zo duidelijk als het er gewoon meteen staat.
pi_128015552
Braddie, je kan beter naïeve mensen gaan voorliegen en er zelf nog wat uit slaan dan met deze tekst een auto proberen te verkopen, in de goede hoop dat men je 'eerlijkheid' waardeert en je de vraagprijs ervoor geeft.

Men kijkt niet naar goede punten, men kijkt naar slechte punten en probeert daar alles er af te praten.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:45:54 #218
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128015685
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, ik steek geen middelvinger op en ik ga niet door het open raampje schelden :P
Het was ook geen kort toetertje, echt zo'n lange ;(
Ik gebruik dat ding alleen maar als ik uitschiet met de gordel omdoen.
Je claxon raken met uitschieten bij het omdoen van je riem? Haha
Ik moet zeggen dat ik mijn toeter soms vrij snel weet te vinden.
Vanmiddag ook weer een buitenlander is een grote oude mercedes (2000) die gewoon naar rechts komt bij het samengaan van twee banen, maar bijna mijn neus meenam. Hij was veel te druk met het kijken in zijn achteruitkijkspiegel? :{
Gisteren had ik al een belg die op de snelweg in het midden bleef plakken, ik reed er rechts half achter, komt ie zonder te kijken of knipperen zo naar rechts... :{
pi_128015759
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Braddie, je kan beter naïeve mensen gaan voorliegen en er zelf nog wat uit slaan dan met deze tekst een auto proberen te verkopen, in de goede hoop dat men je 'eerlijkheid' waardeert en je de vraagprijs ervoor geeft.

Men kijkt niet naar goede punten, men kijkt naar slechte punten en probeert daar alles er af te praten.
Weet je. Het intereseert mij en m`n moeder niet hoeveel we er voor krijgen.
Zolang het maar meer is dan de 50 euro die de sloop er voor geeft :D
pi_128015787
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Goddelijker het volgende:
Kilometerstand staat in de Advertentie op 160,000, maar in alle eerlijkheid, ik weet het niet zeker. Het is de auto van mijn moeder, en voor de details vraag ik u om contact met haar op te nemen.

Neem zelf even contact op en vraag de stand?
Kleine moeite maar wel zo duidelijk als het er gewoon meteen staat.
Die zei " Ja, ik kijk morgen ochtend wel even "
pi_128015797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Weet je. Het intereseert mij en m`n moeder niet hoeveel we er voor krijgen.
Zolang het maar meer is dan de 50 euro die de sloop er voor geeft :D
Zet hem voor 300 te koop, accepteer niet lager dan 250 en ga ervan uit eten ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:48:08 #222
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128015821
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Die zei " Ja, ik kijk morgen ochtend wel even "
Wacht tot dan met de advertentie plaatsen? En zet het er dan bij.
pi_128015892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Zet hem voor 300 te koop, accepteer niet lager dan 250 en ga ervan uit eten ^O^
Hij staat op Fok voor 300 euro, en op Autoscout voor ja ehh... 500 :@
pi_128015917
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Wacht tot dan met de advertentie plaatsen? En zet het er dan bij.
Is een optie.. ik haal hem er af nu en zet hem er morgen ochtend weer op :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:52:15 #225
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128016088
Ik vind 't altijd wel leuk om advertenties te schrijven.
Soms zo kansloos op Marktplaats:
Titel: Te koop mountainbike
Advertentie: te koop mountainbike, nette mountainbike.
(En soms dat nog met spelfouten...)
Verder totaal geen info... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')