abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_165153744
Hoe neuk je een 10-jarig meisje tussen d'r tieten ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom paard
  woensdag 7 september 2016 @ 20:21:12 #177
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_165158598
Laatst lag ik een dode baby te neuken en toen kwam mijn vriendin de slaapkamer binnen lopen. Nou weet ik niet wat erger is: de uitdrukking op het gezicht van mijn vriendin of het feit dat ik de baby mee mocht nemen van de abortuskliniek.
  woensdag 7 september 2016 @ 20:22:51 #178
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_165158635
Oma heeft zulke hangtieten dat haar borstkanker meteen uitzaaide naar haar tenen.
  woensdag 7 september 2016 @ 20:26:27 #179
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_165158731
Waarom heeft het medicijn tegen ebola niet gewerkt in Afrika?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165164037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:27 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

hahaha oke :D :')

Best knap dat ze dan toch kan aanwijzen waar het ziekenhuis staat :D :P
Hand uit het raampje gestoken :P
pi_165164058
Wat krijg je als je een olifant in een theater op het podium zet?

SPOILER
pi_165165212
Zo zat ik laatst in de trein tegenover een leuke Aziatische meid.

We begonnen wat te praten en ze lachte lief naar me, en ik dacht bij mezelf steeds: "geen stijve krijgen nu, dat is zo ongemakkelijk."

"Geen stijve krijgen.."

SPOILER
pi_165169323
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2016 00:05 schreef Gehenna het volgende:
Zo zat ik laatst in de trein tegenover een leuke Aziatische meid.

We begonnen wat te praten en ze lachte lief naar me, en ik dacht bij mezelf steeds: "geen stijve krijgen nu, dat is zo ongemakkelijk."

"Geen stijve krijgen.."

SPOILER
:') _O-
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
pi_171036167
Hoe noemen ze in Rusland een mini-rokje?

SPOILER
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')