Milliyet is de Turkse versie van The Sun / Daily Fail, dwz. boulevard/riool/sensatiepers.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Even gezocht. Hier vind je berichtgeving in één van de genoemde Turkse kranten:http://gundem.milliyet.co(...)/1714174/default.htmEn voor wie dan nog niet overtuigd is: er zijn ook nog beelden:http://www.milliyet.tv/vi(...)ri-NZj1Qii0U4zF.html
Joh, dan ga jij het fijn ontkennenquote:Op maandag 27 mei 2013 01:14 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Milliyet is de Turkse versie van The Sun / Daily Fail, dwz. boulevard/riool/sensatiepers.
Niet alleen ik, maar ik denk dat *jij* stiekem ook wel wist dat een sensatiesite niet zo'n goede bronbevestiging is voor een andere sensatiesite.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Op die site staan gewoon foto's en een video, maar DarkSkywise op Fok! weet het beter...
Ik vind dat je een zeer dubieuze vergelijking maakt. Je noemt deze mensen "net zo intolerant" als sommige PVV'ers. Graag wil ik van jou een paar voorbeelden horen van PVV'ers die manifestaties van moslims hebben verstoord met gebruik van wapens zoals messen. Graag wil ik van jou horen hoeveel moslims in Nederland zijn verwond door toedoen van PVV'ers.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
Debiele Grijze Wolven, je ziet ze ook die Grijze Wolven handbeweging maken.
Goed dat de zoeners gewoon door zijn gegaan met hun actie!
Deze figuren zijn net zo intolerant als sommige
PVV'ers in Nederland. En de mensen van de Kiss-in, die zelf grotendeels moslim zullen zijn zouden denk ik niet willen dat hun actie gebruikt wordt om een negatief sentiment jegens moslims in Europa aan te wakkeren.
Een discussie over fundamentalisme, extremisme en intolerantie lijkt mij dan ook gezonder.
Nou ja, ik bedoel meer het idee dat bepaalde groepen ongewenst zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik vind dat je een zeer dubieuze vergelijking maakt. Je noemt deze mensen "net zo intolerant" als sommige PVV'ers. Graag wil ik van jou een paar voorbeelden horen van PVV'ers die manifestaties van moslims hebben verstoord met gebruik van wapens zoals messen. Graag wil ik van jou horen hoeveel moslims in Nederland zijn verwond door toedoen van PVV'ers.
De PVV staat al maanden stijf bovenaan in de peilingen. Dat betekent dat jij deze stemmers gelijkstelt met terroristen zoals de grijze wolven.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
Debiele Grijze Wolven, je ziet ze ook die Grijze Wolven handbeweging maken.
Goed dat de zoeners gewoon door zijn gegaan met hun actie!
Deze figuren zijn net zo intolerant als sommige
PVV'ers in Nederland. En de mensen van de Kiss-in, die zelf grotendeels moslim zullen zijn zouden denk ik niet willen dat hun actie gebruikt wordt om een negatief sentiment jegens moslims in Europa aan te wakkeren.
Een discussie over fundamentalisme, extremisme en intolerantie lijkt mij dan ook gezonder.
Onzin. Vergelijken is niet gelijkstellen. Vrij domme opmerking dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De PVV staat al maanden stijf bovenaan in de peilingen. Dat betekent dat jij deze stemmers gelijkstelt met terroristen zoals de grijze wolven.
Een link met de huidige regering en dit voorval zoeken is onzinnig. De Grijze Wolven bestaan al überhaupt veel langer dan de partij van Erdoğan en zijn vooral nationalistisch. Ze hebben niks met de huidige regering. De regering heeft dan ook de kiss-in mensen beschermd door middel van de politie.quote:De motieven van deze Kiss-in mensen zullen wel zijn dat ze meer vrijheden in hun samenleving willen afdwingen. Vrijheden waarin de meeste moslims in Turkije ongetwijfeld achterstaan, maar hun regering duidelijk niet.
quote:Turkije is officieel islamitisch. Sinds meer dan twintig jaar is er een partij aan de macht die uit de islamitische beweging is voortgesproten.
Foutje in het nieuwsartikel?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef De_Guidance het volgende:
2003 is het jaar dat de AK-partij aan de macht kwam...
Jij noemt ze net zo intolerant als de Grijze Wolven. De mensen die op de PVV stemmen,maken hun standpunten duidelijk door te stemmen op een democratische partij. Grijze Wolven doen dat dmv bomaanslagen en door de wapens op te pakken. Ongeacht wat jij politiek gezien van de PVV vind is het maken van zo'n vergelijking een gotspe. Dat hoor je gewoon te weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin. Vergelijken is niet gelijkstellen. Vrij domme opmerking dus.
Tevens staat de PVV alleen bovenaan bij Maurice de Hoax. Bij Synnovate staan ze ruim achter VVD en PvdA. En de massa heeft niet altijd gelijk.
Ja, leuk dat je met dat punt komt. De politie deed dus niks toen die kussers aangevallen werden door de Grijze Wolven. Dat is nog wel met meest trieste van dit hele verhaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin. Vergelijken is niet gelijkstellen. Vrij domme opmerking dus.
Tevens staat de PVV alleen bovenaan bij Maurice de Hoax. Bij Synnovate staan ze ruim achter VVD en PvdA. En de massa heeft niet altijd gelijk.
[..]
Een link met de huidige regering en dit voorval zoeken is onzinnig. De Grijze Wolven bestaan al überhaupt veel langer dan de partij van Erdoğan en zijn vooral nationalistisch. Ze hebben niks met de huidige regering. De regering heeft dan ook de kiss-in mensen beschermd door middel van de politie.
Het is geen gotspe. Niet alle grijze wolven doen de dingen die jij bespreekt. Er is een politieke partij van die stroming die behoorlijk groot is(MHP). Het is gewoon een vergelijking tussen intolerante politieke bewegingen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij noemt ze net zo intolerant als de Grijze Wolven. De mensen die op de PVV stemmen,maken hun standpunten duidelijk door te stemmen op een democratische partij. Grijze Wolven doen dat dmv bomaanslagen en door de wapens op te pakken. Ongeacht wat jij politiek gezien van de PVV vind is het maken van zo'n vergelijking een gotspe. Dat hoor je gewoon te weten.
Er is een grote partij (MHP, derde partij van het land) die gebaseerd is op deze leer. Daar had ik het over. Hun leider zal deze actie wel afkeuren, maar het blijft een Grijze Wolven-partij.quote:Het is een van de grootste partijen en de massa heeft dan wel niet altijd gelijk, maar jij vergelijkt een democratische massa met een terroristische minderheid.
Bron? Triest als dat waar is.quote:Ja, leuk dat je met dat punt komt. De politie deed dus niks toen die kussers aangevallen werden door de Grijze Wolven. Dat is nog wel met meest trieste van dit he le verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |