abonnement Unibet Coolblue
pi_166556488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:26 schreef riazop het volgende:
Ach ach, Hollanders die in het Engels zingen heeft so wie so al iets komisch
Die zanger is Egyptisch (halfbloed denk ik).
En zijn stem is echt magisch!
Kssstt niet zo kittig!
pi_166556526
Magisch nog wel
pi_166556584
Ik vind trouwens War verreweg hun beste nummer.
pi_166556636
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Magisch nog wel
Ja een rauwe sexy stem. Dat viel me gelijk op toen ik een nummer van hen voor het eerst hoorde :D
Kssstt niet zo kittig!
pi_166556708
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:04 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Ja een rauwe sexy stem. Dat viel me gelijk op toen ik een nummer van hen voor het eerst hoorde :D
Klam in het onderbroekje, toe maar.

Najah, ik blijf het 13-in-het-dozijn huisvrouwen/tienermeisjes poprock vinden. Maar je kan niet ontkennen dat ze een groot publiek aanspreken, tig keer de Ziggo Dome vullen is allemaal geen kattepis. Heb wel het idee dat ze zich in het begin een beetje afzetten tegen het idee dat ze de erfenis van Kane hebben overgenomen, maar zeker met die grote Ziggo Dome shows gaat het meer en meer die kant op.
pi_166556721
Denk ook niet dat views op youtube of spotify iets zeggen over kwaliteit.
pi_166556746
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik zag ze op DutchValley en daar waren ze echt kneiter goed!
Denk dat het een kwestie is van smaken verschillen. Ze zullen op Werchter vast hetzelfde gespeeld hebben, maar ik houd er niet van. De muziek en hun manier van doen wekt echt kotsneigingen bij mij op. Ik verbaas me er altijd over hoeveel goede kwaliteitsband België dan heeft vergeleken met Nederland. In Nederland is het echt mainstream popie jopie gedoe.
pi_166556805
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klam in het onderbroekje, toe maar.

Najah, ik blijf het 13-in-het-dozijn huisvrouwen/tienermeisjes poprock vinden. Maar je kan niet ontkennen dat ze een groot publiek aanspreken, tig keer de Ziggo Dome vullen is allemaal geen kattepis. Heb wel het idee dat ze zich in het begin een beetje afzetten tegen het idee dat ze de erfenis van Kane hebben overgenomen, maar zeker met die grote Ziggo Dome shows gaat het meer en meer die kant op.
Ik ben geen huismoeder en geen tiener. En ik behoor zeker niet tot de gebruikelijke doelgroep maar ik vind ze wel een internationale allure hebben.
Kssstt niet zo kittig!
pi_166556835
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:15 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Ik ben geen huismoeder en geen tiener. En ik behoor zeker niet tot de gebruikelijke doelgroep maar ik vind ze wel een internationale allure hebben.
Ik zou nog de recensie van Rock Werchter er even bijpakken.
pi_166556900
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou nog de recensie van Rock Werchter er even bijpakken.
Ja, want hoe ze op Rock Werchter voor de dag kwamen zegt natuurlijk iets over hoe ze altijd zijn.
Iedereen heeft wel eens een mindere dag, toch?

Ik denk dat als ze overal slecht zouden performen, dat ze dan nooit zo ver waren gekomen.
En nogmaals, ik was geen fan tot ik ze op Dutch Valley zag. Was echt heel goed.
pi_166556910
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:53 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Spotify:

Boef: 321.262 luisteraars per maand
Kensington: 597.498 luisteraars per maand.

...
Ach Spotify....

....is veel kleiner dan een platform als youtube. En waarom wordt een Engelstalige band als K. toch niet in Engelstalige landen beluisterd?
pi_166556917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:21 schreef riazop het volgende:

[..]

Ach Spotify....

....is veel kleiner dan een platform als youtube. En waarom wordt een Engelstalige band als K. toch niet in Engelstalige landen beluisterd?
Youtube is het Spotify voor paupers. Daar mee ook direct de verklaring waarom Boef daar beter scoort.
pi_166556924
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ja, want hoe ze op Rock Werchter voor de dag kwamen zegt natuurlijk iets over hoe ze altijd zijn.
Iedereen heeft wel eens een mindere dag, toch?...

Live zijn ze idd niet slecht
pi_166556934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ja, want hoe ze op Rock Werchter voor de dag kwamen zegt natuurlijk iets over hoe ze altijd zijn.
Iedereen heeft wel eens een mindere dag, toch?

Ik denk dat als ze overal slecht zouden performen, dat ze dan nooit zo ver waren gekomen.
En nogmaals, ik was geen fan tot ik ze op Dutch Valley zag. Was echt heel goed.

Ik was er bij en ze hadden geen slechte dag. Ze waren gewoon zoals ze altijd waren. Maar dat wordt alleen gewaardeerd door Nederlands mainstreampubliek. De Belgen zagen het niet zitten. En ik ook niet.
pi_166556945
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:22 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Youtube is het Spotify voor paupers. ...
youtube wordt, als 2e site van de wereld, door werkelijk IEDEREEN gebruikt. Een prima maatstaf dus.
pi_166556946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik was er bij en ze hadden geen slechte dag. Ze waren gewoon zoals ze altijd waren. Maar dat wordt alleen gewaardeerd door Nederlands mainstreampubliek. De Belgen zagen het niet zitten. En ik ook niet.
Smaak dus. Dat kan, maar het zegt helemaal niks over hun kwaliteit.
pi_166556978
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:23 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

maar het zegt helemaal niks over hun kwaliteit.
En die kwaliteit is gewoon heel matig. Je moet Nederlanders nu eenmaal niet laten rijmen in een vreemde taal. Loopt niet echt lekker.

In de Dance kan dat nog omdat daar bijna geen tekst in zit;
pi_166556979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:23 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Smaak dus. Dat kan, maar het zegt helemaal niks over hun kwaliteit.
Tja, dat is altijd een moeilijke. Nick & Simon hebben vast ook heel veel kwaliteit, maar ik vind het vreselijk. Ja dat is dan smaak.
Maar ze passen in ieder geval niet op een internationaal rockfestival met wat ze brengen. Daar staan ze gewoon misplaatst. In de Ziggo tussen de Hollanders zal het wel aanslaan.
pi_166556990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik verbaas me er altijd over hoeveel goede kwaliteitsband België dan heeft vergeleken met Nederland. .
Mag ik namen?
  Redactie Sport donderdag 10 november 2016 @ 11:26:21 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166556991
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Denk dat het een kwestie is van smaken verschillen. Ze zullen op Werchter vast hetzelfde gespeeld hebben, maar ik houd er niet van. De muziek en hun manier van doen wekt echt kotsneigingen bij mij op. Ik verbaas me er altijd over hoeveel goede kwaliteitsband België dan heeft vergeleken met Nederland. In Nederland is het echt mainstream popie jopie gedoe.
Godverdomme, kotsneigingen? Stel je je niet een heel klein beetje aan? _O- Wat een zwaar leven moet jij toch hebben dan. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166557017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ja, want hoe ze op Rock Werchter voor de dag kwamen zegt natuurlijk iets over hoe ze altijd zijn.
Iedereen heeft wel eens een mindere dag, toch?

Ik denk dat als ze overal slecht zouden performen, dat ze dan nooit zo ver waren gekomen.
En nogmaals, ik was geen fan tot ik ze op Dutch Valley zag. Was echt heel goed.

Ik denk dat het publiek op Dutch Valley ook wat anders is dan op Rock Werchter. En met name qua verwachtingen van een 'rockband'.
pi_166557064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:26 schreef riazop het volgende:

[..]

Mag ik namen?
Deus, Sore Losers, Absynthe Minded, Hooverphonic, Arsenal, Balthasar, Oscar and the Wolf, Goose, SX, Black Box Revelation, Sir Yes Sir, Triggerfinger, Daan, The Van Jets, Wallace Vanborn.
Om maar wat te noemen.
pi_166557071
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:26 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Godverdomme, kotsneigingen? Stel je je niet een heel klein beetje aan? _O- Wat een zwaar leven moet jij toch hebben dan. :D
Helemaal niet hoor. Integendeel. Maar de tijd dat ik door mijn hurken moet gaan en bij vier op moet springen heb ik na de kleuterschool achter me gelaten. Helaas zijn veel Hollanders nooit verder gekomen dan dit stadium..
pi_166557094
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Deus, Sore Losers, Absynthe Minded, Hooverphonic, Arsenal, Balthasar, Oscar and the Wolf, Goose, SX, Black Box Revelation, Sir Yes Sir, Triggerfinger, Daan, The Van Jets, Wallace Vanborn.
Om maar wat te noemen.
K3 :Y
pi_166557108
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

K3 :Y
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')