abonnement Unibet Coolblue
pi_126524832


De opvolger van de succesvole warcraft 3 mod Defence of the ancients (DotA).

Trailer

Wat is het?

DotA was de alleerste multiplayer online battle arena (MOBA), die in 2003 zeer populair werd op warcraft III. Je speelt als een hero met 4 friendly hero's tegen 5 enemy heros. Het doel is om de throne van de vijand te vermoorden. Allebei de teams sturen oneindig computer bots op elkaar af in 3 verschillende paden. Het is aan de 10 spelers die de helden besturen om te bepalen welke throne als eerste neer gaat. DOTA 2 is de standalone game van VALVE welke ene exacte copie is van de WC3 mod DotA.

Geschiedenis van het spel
http://www.gosugamers.net(...)ly_with_quote/802778

Kan ik het spelen?
Alleen als je een beta-key heb. De game is op dit moment nog in closed beta. Je kan tegenwoordig makkelijk invites krijgen van mensen die Dota 2 spelen!

Oké hoe leer ik het spel?
allereerst: je niks aantrekken van zeurende spelers die zeggen dat je er niks van kan of dat je de verkeerde items koopt, zodra het lijkt alsof je het potje verliest zullen al je teammates iemand de schuld geven en gaan flamen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck

Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8

Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/

Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/

FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (CrackerzElite)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
pi_126525037
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

spectaten kan ook al via streams, als je internet het aan kan :D

[..]

als je 10 dollar wilt betalen wel :)
maar je kan streams kijken voor de qualifiers, en the international zelf
Die 8 euro kan ik wel missen hoor en wat FA zegt!
pi_126528242
Potje tegen bots met silverdigger en sai hoe is het eigenlijk om tegen echte mensen te spelen? Dat lijkt mij wel spannend en heel moeilijk want nu al heb ik veel moeite tegen die bots vooral als je ze op hard zet dat werken ze echt goed samen enzo :{
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_126530255
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef Baalhaar het volgende:
Potje tegen bots met silverdigger en sai hoe is het eigenlijk om tegen echte mensen te spelen? Dat lijkt mij wel spannend en heel moeilijk want nu al heb ik veel moeite tegen die bots vooral als je ze op hard zet dat werken ze echt goed samen enzo :{
Als je net bent begonnen is het alleen maar makkelijker dan tegen de hard bots denk ik. Er wordt dan immers door de 'echte mensen' nog niet goed samengewerkt. Maar spannend kan het zeker zijn!

Gisteren bijvoorbeeld een potje gespeeld waarbij wij achter stonden en daarna terug kwamen en zelfs bijna 20 kills voor stonden. Maar uiteindelijk hadden we alsnog verloren. Zei 1 van die gasten van de tegenpartij nog "Easy game" aan het einde :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:45:21 #5
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_126530652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Als je net bent begonnen is het alleen maar makkelijker dan tegen de hard bots denk ik. Er wordt dan immers door de 'echte mensen' nog niet goed samengewerkt. Maar spannend kan het zeker zijn!

Gisteren bijvoorbeeld een potje gespeeld waarbij wij achter stonden en daarna terug kwamen en zelfs bijna 20 kills voor stonden. Maar uiteindelijk hadden we alsnog verloren. Zei 1 van die gasten van de tegenpartij nog "Easy game" aan het einde :')
Dat zijn de ergste! :-D Ik speelde gister met salamando samen op de lane. Lina/sand king. Die lui werden hard gestompt. Ursa kwam na 25 minuten een keer langs om wat in elkaar te slaan en begon die lui helemaal belachelijk te maken en uit te schelden en zeggen hoe goed ie was :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:46:37 #6
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_126530722
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef Baalhaar het volgende:
Potje tegen bots met silverdigger en sai hoe is het eigenlijk om tegen echte mensen te spelen? Dat lijkt mij wel spannend en heel moeilijk want nu al heb ik veel moeite tegen die bots vooral als je ze op hard zet dat werken ze echt goed samen enzo :{
Vanaf medium worden bots al minder voorspelbaar. Op easy kun je een dive heel makkelijk zien aankomen en reageren bots soms 'raar'. Ik vind spelen toch hard bots of zelfs nog moeilijker zeker een uitdaging en beleef daar soms meer plezier aan dan met mensen spelen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:51:33 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_126530951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:46 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Vanaf medium worden bots al minder voorspelbaar. Op easy kun je een dive heel makkelijk zien aankomen en reageren bots soms 'raar'. Ik vind spelen toch hard bots of zelfs nog moeilijker zeker een uitdaging en beleef daar soms meer plezier aan dan met mensen spelen.
Medium telt niet, medium bots negeren je gewoon terwijl je met melee carry farmt. Tegen medium kan je eigenlijk gewoon uberhaupt niet verliezen. Speel vs hard bots en dan het liefste vs een sniper en het komt overeen met een PUB game waarbij de tegenpartij matig communiceerd. Al kan je zo een game eigenlijk ook niet verliezen als je carry speelt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:08:06 #8
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_126537370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
mensen die haten op MM system :')

stel je speelt zelf een keer slecht *minder goed, (slecht spelen, dat doen alleen anderen uiteraard)
zeg zo'n 1 op 20 potjes.
Dan is de helft van alle games statistisch gezien gevuld met minimaal 1 speler die slecht is.

stel je speelt 1/50 potjes slecht, dan worden 20% van de potjes verpest door minimaal 1 speler die slecht is.

hmm 20 % van de potjes... wacht wat.. heb je een sample size van 1000+ games?
oh okee. Dus ik moet 200 potjes gehad hebben waarbij een feeder in de game zat.
gelukkig win ik 55%, dus heb er maar van 90 last van gehad.

Zelf feed ik nooit. Nee dan ben ik brak .. of heb ik een opwarm potje nodig..
Heb je wel is dat je door jouw lane te winnen gewonnen? 110 x
De teammates van hun hebben ooit wel eens 'omg report feeder in jouw lane"? 110x
Of heb je zelf wel eens gedacht omg top lane faalt!! 90x

gelukkig is dota een teamgame waarbij degene die slecht is kan typen "guys loosing lane, please help" (of nja chatweel gebruiken aangezien die kutnoob toch wel een chatban heeft" en dan kunnen 4 anderen (die wel goed zijn uiteraard, want je zit in een 4 stack met 1 rus feeder) de slechte speler helpen, zeg zo'n 30% van het aantal potjes

houd je nog 60 potjes over waarbij er een feeder in jouw team is, waarbij je kan kijken of je zo l33t bent dat je je team kan carryen met alle noobs in je team. Waarbij je aan het eind wanneer de T4's down zijn je lekker kan allchatten 'omg why am i always with noobs in team omg, stupid russians' (of niet aangezien je zelf ook een chat ban heb)

Als je verder kijkt naar de verdeling hoe spelers ingedeeld worden, heb je op normal MM que, altijd maar dan ook altijd 80% van de spelers zitten.
dus ja face it, zelf bak je er ook 20% van de tijd niks van en de potjes die je wint zijn 'skill' en de normale potjes onthoud je niet...

maar onthoud wel! DOTA is DOTA, je mag geen LOL hebben, anders wordt je geflamed... winning is all folks :'(

Zo. nu lekker een potje tegen bots doen :7

ps. speel laatste tijd -ar -sd, stuk leuker zonder tryhards die meteeen magnus / whisp / gyro picken _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed betoog, hoe kom je aan die 20% ? :P Uit de lucht gegrepen of bij jou het geval?
Je vergeet alleen dat het niet alleen feeders zijn. Supports die vechten om elke lasthit, geen courier kopen (ja, ik kom ze echt tegen), geen wards kopen, etc. Of juist een carry die geen idee heeft wat farmen inhoudt en derhalve na een half uur nog niet z'n battlefury heeft. Initiators die geen zak initiaten. Ze hoeven niet te feeden maar je verliest er wel vaak de game door.

Die Compendium goals hebben ze trouwens ook flink veranderd zeg, eerst waren er nog maar 3 goals. :P Ik ga er ook maar een halen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_126538813
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:08 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Goed betoog, hoe kom je aan die 20% ? :P Uit de lucht gegrepen of bij jou het geval?
Je vergeet alleen dat het niet alleen feeders zijn. Supports die vechten om elke lasthit, geen courier kopen (ja, ik kom ze echt tegen), geen wards kopen, etc. Of juist een carry die geen idee heeft wat farmen inhoudt en derhalve na een half uur nog niet z'n battlefury heeft. Initiators die geen zak initiaten. Ze hoeven niet te feeden maar je verliest er wel vaak de game door.

Die Compendium goals hebben ze trouwens ook flink veranderd zeg, eerst waren er nog maar 3 goals. :P Ik ga er ook maar een halen.
1/50 potjes verneuk je, 10 players per game, 10/50 van de games verneukt ;)
en ja feeden. het niet kunnen is misschien meer sprake in normal -ap modes met mongols die net een stream hebben gekeken en het na willen doen :')

compendiums --> TECHIESSS _O_ _O_
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:49:44 #10
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_126539393
Ik heb dus meer last van mensen die het gewoon niet snappen, een PA die als eerst evasion maxt, storm spirit die COMPLEET verkeerd z'n skills levelt, iemand die nog maar een een vijfde carry pickt. Feeders zijn nog maar het topje van de ijsberg.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_126563981
Had vandaag een ziek potje, al onze racks waren down zij hadden alle T4 nog en toen toch nog gewonnen na telkens een aanval afslaan :)

http://dotabuff.com/matches/196118203
pi_126570657
Ik snap die hele Techies hype niet zo, nou is het wel even geleden dat ik DotA 1 heb gespeeld maar ik vond het nooit leuk dat ding in mijn team of tegen me te hebben.

Dan liever Abaddon of de ulti van Terrorblade verneuken :P
pi_126571194
Techies is love it or hate it, als je niet weet hoe je tegen hem moet spelen dan kan ik de frustratie begrijpen... :P ik moet wel zeggen dat elk potje een Techies ingame hebben saai is want als er niet wordt gepushed met Techies dan wordt het een (lange) turtle game.
pi_126572062
het leukste waren de -cm games met last pick techies :) oh de horror, de allchat, en de flame over en weer.

of de -ap games, en dan snel minen boeken in mid en dan offlane jezelf laten zien zodat ze zeggen omg mines are bot, en dan whoppa FB mid :7

of als de enemy hem pickt meteen een gem kopen _O-

en later deden we zelfs pullen, en dan precies bij een boompje om de hoek, als ze de pull wilden contesten de trap.. whoppa :) instant won -cm games door double kill op de lane, en moral boost
pi_126584785
Het volgende goal met de compendiums is ook weer gehaald!
Free costum HUD skins for all compendium owners! *O*

[ Bericht 31% gewijzigd door Scheringa op 16-05-2013 15:48:17 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 16:29:10 #16
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_126587433
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
en moral boost
:D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:57:57 #17
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_126591488
Rare match net waar Sylla ging junglen en Nyx lanen, was verder niemand tegen Nyx aan het lanen. :? (west qualifiers)
E: Is al uitgelegd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Quotidien op 16-05-2013 18:18:13 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_126603442
Techies :D :') :r :N :(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 02:09:33 #20
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_126665183
_O-

Je moet eens weten wat er gebeurde toen ik laatst een co-op bot game speelde.

We hadden een troll Io op onze team die na level 6 mensen op de bot rune cliff mensen zetten met z'n ult. Eerder was de courier doodgegaan, later was dus duidelijk dat dat kwam dankzij de troll. Anyways, hij begon met onze KOTL op die cliff te zetten en hij had geen scroll. Hij probeerde een scroll te kopen maar die Io micro'd de courier steeds weg en zorgde ervoor dat de courier nog een keer doodging.

Ik ondertussen speel verder en probeer mijn force staff af te maken dus na een tijdje is het wel afgelopen met al dat getroll. Maar goed. Die KOTL was dus lang genoeg op die cliff dat hij een abandon kreeg (!!!!!!!).

In andere woorden, het is mogelijk om andere mensen op een zo'n manier te trollen dat ZIJ een abandon krijgen. Echt onmogelijk. Ik heb de laatste maanden veel gespeeld en meegemaakt maar dit niet eerder.

Natuurlijk reporten en zo, maar de report functie en profielen deden het toevallig niet, dus reporten was niet gelukt. :')

Echt... als ik die KOTL was... dreigmails naar Gaben/Icefraud versturen. _O-
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_126792958
Razor jij sexy undercover baas :@
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_126798257
De teller van mijn courier (die je krijgt bij een compendium) blijft op 30 gekeken matches staan, terwijl ik toch echt alle matches gekeken heb volgens het tournament menu in Dota...
Iemand enig idee hoe dit komt?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 08:34:48 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_126798586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 08:04 schreef Scheringa het volgende:
De teller van mijn courier (die je krijgt bij een compendium) blijft op 30 gekeken matches staan, terwijl ik toch echt alle matches gekeken heb volgens het tournament menu in Dota...
Iemand enig idee hoe dit komt?
Ik wist niet eens dat er een teller bij staat :D maar gauw eens kijken dan!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_126820742
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 08:04 schreef Scheringa het volgende:
De teller van mijn courier (die je krijgt bij een compendium) blijft op 30 gekeken matches staan, terwijl ik toch echt alle matches gekeken heb volgens het tournament menu in Dota...
Iemand enig idee hoe dit komt?
Oh nu staat het er wel goed. 46 matches gezien, nu nog 4 replays kijken!
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:07:35 #25
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_126883571
Er is schijnbaar een Pyrion Flax announcer, hilarisch. _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:14:17 #26
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126884052
Die Pyrion Flac announcer pack is echt pure bagger.
pi_126889077
Wat ik er van gehoord heb is hij best grappig.
~harmonicamuziek~ megakill.
pi_126890193
Hey luitjes,

Ik heb me 3,5week geleden ingeschreven voor Dota2 en heb nog steeds geen toegang gekregen..
Is er misschien iemand die nog een invite over heeft en deze aan mij wil spenderen?

Mijn dank zal groooooot zijn :D
pi_126892364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 04:00 schreef Ziran het volgende:
Hey luitjes,

Ik heb me 3,5week geleden ingeschreven voor Dota2 en heb nog steeds geen toegang gekregen..
Is er misschien iemand die nog een invite over heeft en deze aan mij wil spenderen?

Mijn dank zal groooooot zijn :D
Add me maar, ik heb er genoeg.
http://steamcommunity.com/id/Necrod123
Doe eens niet.
  donderdag 23 mei 2013 @ 18:32:07 #30
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126913867
Iemand die een rare cold case bow wilt ruilen tegen iets anders? Ik heb 2 er stuks van over





Overigens..die crates :')

pi_126915252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand die een rare cold case bow wilt ruilen tegen iets anders? Ik heb 2 er stuks van over

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Overigens..die crates :')

[ afbeelding ]
Prima. Waar zat je aan te denken?

Overigens verdwijnen die chests toch na een paar weken?
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:23:03 #32
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126915941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Prima. Waar zat je aan te denken?

Overigens verdwijnen die chests toch na een paar weken?
Tegen een andere rare item? Wat heb je? :)
pi_126916747
Heb niet zoveel rares, wil ze dus eigenlijk niet kwijt. :+
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 23 mei 2013 @ 20:16:27 #34
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126918680
Hmm oke, ik ruil liever voor gelijkwaardig spul :P



Greevils 8-)
pi_126936855
Ik heb gisteren het beste potje ooit gespeeld!
Wij waren een team van 5 en volgens mij waren zij dat ook.

In het begin ging het vrij gelijk op, maar op een gegeven moment kregen zij de overhand op ons.
Halverwege de game stonden wij met 23 tegen 52 kills en 3 towers achter.
Maar door goede communicatie, niet overhaasten en teamwork is het ons toch uiteindelijk gelukt om op 88:44 hun Ancient neer te halen! De uiteindelijke score was 57 tegen 60.

http://dotabuff.com/matches/202038647
pi_126944450
pi_126969926
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 01:37 schreef fwokker het volgende:
Wat ik er van gehoord heb is hij best grappig.
~harmonicamuziek~ megakill.
Als je benieuwd bent moet je maar een potje met mij spelen ik share hem tijdens elk potje: Denx :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:30:59 #38
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_126971285
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:00 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Als je benieuwd bent moet je maar een potje met mij spelen ik share hem tijdens elk potje: Denx :)
Je shared hem automatisch, dat weet je? :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:33:00 #39
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_126971369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:06 schreef hehehe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan ik er nog wel 20 bedenken ja. _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:34:37 #40
206322 Seam
Pillz-E
pi_126971445
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:06 schreef hehehe het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:34:02 #41
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127000833
Net potje met Lion, uiteraard enige support in team. Gaat prima, we iets voor. Alch en Rubick feeden zich kapot ik ben 5-2, Sven ook zoiets en Puck ook. Ik loop dus ff bij de ancients en pak er 2 mee begint die Alch (0-8 alch!) minutenlang door de microfoon te schreeuwen _O- Ik was daar echt zo klaar mee en z'n maatjes gaven hem de heletijd gelijk. Ik had zoiets van fuck jullie, zoek het maar lekker uit, ik ga een beetje in de jungle rondlopen. En toen hebben we het potje verloren.

*O*

Soms kunnen potjes me echt geen fuck meer schelen.
pi_127004738
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Net potje met Lion, uiteraard enige support in team. Gaat prima, we iets voor. Alch en Rubick feeden zich kapot ik ben 5-2, Sven ook zoiets en Puck ook. Ik loop dus ff bij de ancients en pak er 2 mee begint die Alch (0-8 alch!) minutenlang door de microfoon te schreeuwen _O- Ik was daar echt zo klaar mee en z'n maatjes gaven hem de heletijd gelijk. Ik had zoiets van fuck jullie, zoek het maar lekker uit, ik ga een beetje in de jungle rondlopen. En toen hebben we het potje verloren.

*O*

Soms kunnen potjes me echt geen fuck meer schelen.
Herkenbaar. Als mensen niet kunnen spelen en zich alsnog als Russen gaan gedragen houdt het ook op.
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:14:26 #43
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127006476
Of van die alchemist spelers die dan met soul ring ancients gaan stacken en falen. :') Doe dat dan in een lobby ofzo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127007091
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:14 schreef Quotidien het volgende:
Of van die alchemist spelers die dan met soul ring ancients gaan stacken en falen. :') Doe dat dan in een lobby ofzo.
Cyka.
Burning bridges gives you so much more
  zondag 26 mei 2013 @ 00:16:41 #45
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127008945
idi nahui suka brabushka nahooj
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 26 mei 2013 @ 01:27:39 #46
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127010960
Dood aan alle spelers die falen "omdat ze hardlane moesten"



voor eens en altijd weerlegd. O~)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 26 mei 2013 @ 03:20:36 #47
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_127013089
"sorry i underestimated you AM you are good real good"

zuig zuig zuig
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_127014870
Die clock :') Brownie league :D
  zondag 26 mei 2013 @ 10:27:23 #49
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127015484
quote:
8s.gif Op zondag 26 mei 2013 01:27 schreef Quotidien het volgende:
Dood aan alle spelers die falen "omdat ze hardlane moesten"

[ link | afbeelding ]

voor eens en altijd weerlegd. O~)
16/2 _O_ Zieke skills heb jij man _O_ Echt impressive _O_
  zondag 26 mei 2013 @ 12:26:04 #50
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127017991
quote:
15s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:27 schreef Burrito het volgende:

[..]

16/2 _O_ Zieke skills heb jij man _O_ Echt impressive _O_
Het gaat om de farm na een kutlane gehad te hebben en ver achter te liggen in gold/exp.
Maar speciaal voor noobs zoals jij die alleen naar k/d kijken:

Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 26 mei 2013 @ 12:52:46 #51
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127018916
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het gaat om de farm na een kutlane gehad te hebben en ver achter te liggen in gold/exp.
Maar speciaal voor noobs zoals jij die alleen naar k/d kijken:

[ link | afbeelding ]
wow _O_ _O_ BAAS _O_ _O_
  zondag 26 mei 2013 @ 13:03:41 #52
206322 Seam
Pillz-E
pi_127019349
Indrukwekkend als je bedenkt dat zijn tegenstanders ongeveer 200 gold/min hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:06:32 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127019468
Jup, aardig low bracket was dat ja.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127019898
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je shared hem automatisch, dat weet je? :P
Ja. Maar je kan het uitzetten ;)

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het gaat om de farm na een kutlane gehad te hebben en ver achter te liggen in gold/exp.
Maar speciaal voor noobs zoals jij die alleen naar k/d kijken:

[ link | afbeelding ]
Oh gaan we zo doen :{w



Kom op man het is pub :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zondag 26 mei 2013 @ 13:42:28 #55
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127020884
Tuurlijk, maar mijn punt was dat men in pubs vaak zo vaak faalt met als excuus de lane die ze hadden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 26 mei 2013 @ 19:43:28 #56
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_127035982
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ja. Maar je kan het uitzetten ;)

[..]

Oh gaan we zo doen :{w

[ afbeelding ]

Kom op man het is pub :')
Je kan sharen uitzetten? :o
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zondag 26 mei 2013 @ 20:16:58 #57
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127037906
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je kan sharen uitzetten? :o
Hij is weer thuis hoor, HOI LEKKERE BOI TIJD VOOR EEN POTJE=!

[ Bericht 1% gewijzigd door DjUntzUntz op 26-05-2013 20:18:58 (2cool4salamando) ]
pi_127045820
Nee kan niet...

Ik moet wel zeggen dat het automatisch sharen van een courier fucked up chill is :P. Ik heb een trauma opgelopen van Dota 1 met ''share courier please'' ''no, i already shared to 2 people, buy your own courier''.

:'(

elk potje

:'(
pi_127045872
share farm please
pi_127045912
:')
pi_127045921
mooie tijden
pi_127049172
okee,
kijken wie er beter is

qutodien of baalhaar
live nuuu

http://www.twitch.tv/silverdigger2

[ Bericht 20% gewijzigd door Silverdigger2 op 26-05-2013 23:26:26 ]
  zondag 26 mei 2013 @ 23:36:43 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127050106
First blood
Dan 1000 ms ping en geen spelen meer aan. ;(

die stream :') _O-
"die courier man, die is facking groot"
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127050847
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 23:36 schreef Quotidien het volgende:
First blood
Dan 1000 ms ping en geen spelen meer aan. ;(

die stream :') _O-
"die courier man, die is facking groot"
kom opnieuw proberen dan?
pi_127050930
Wat is viper toch makkelijk. Ik faalde aardig maar toch wist ik de game te carryen. :')
Burning bridges gives you so much more
  maandag 27 mei 2013 @ 00:51:07 #66
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127052968
Invite mij dan ook de volgende keer sletjes
  maandag 27 mei 2013 @ 00:51:38 #67
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127052980
Maar weer mooi gecarried, noobs battie en bara feeden

:@

[ Bericht 50% gewijzigd door Quotidien op 27-05-2013 01:16:59 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 27 mei 2013 @ 01:32:26 #68
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127053872
[butthurt mode] zieke plays van baalhaar [/butthurt mode]



eloel *)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 27 mei 2013 @ 08:06:23 #69
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_127055827
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Quotidien het volgende:
Maar weer mooi gecarried, noobs battie en bara feeden

:@
het is dan ook veel gemakkelijker te carrien dan goed te supporten. Ik merk dat ik meer pubs win als ik goed support dan als ik carry met n noob op support :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_127063814
silverdigger :'(
pi_127065695
Een bara die alleen maar assists haalt. :')
Burning bridges gives you so much more
  maandag 27 mei 2013 @ 15:09:47 #72
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127066966
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

het is dan ook veel gemakkelijker te carrien dan goed te supporten. Ik merk dat ik meer pubs win als ik goed support dan als ik carry met n noob op support :)
het was sarcastisch, ik faalde zelf nogal en werd daarop veelvuldig gewezen door silverdigger en baalhaar.
daarna wel een goed potje gelukkig met timbersaw. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127067232
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

het was sarcastisch, ik faalde zelf nogal en werd daarop veelvuldig gewezen door silverdigger en baalhaar.
daarna wel een goed potje gelukkig met timbersaw. :)
Beetje kills van mij stealen ja. :(
Burning bridges gives you so much more
  maandag 27 mei 2013 @ 18:51:35 #74
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127075175

haha dit filmpje is echt geweldig! :D die faceless zet zichzelf gigantisch voor schut
pi_127077975
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:51 schreef DjUntzUntz het volgende:

haha dit filmpje is echt geweldig! :D die faceless zet zichzelf gigantisch voor schut
zo heerlijk die allchat terug O+
  maandag 27 mei 2013 @ 21:48:00 #76
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127084914
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Beetje kills van mij stealen ja. :(
:')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127093643
Kan iemand mij inviten?
pi_127096926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:21 schreef IphoneFreak het volgende:
Kan iemand mij inviten?
als je je steamnaam // email adress dm'edd / pm'ed dan ja :)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:44:38 #79
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_127129642
Mijn eerste DOTA potje online gespeeld en gelijk gewonnen _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:52:02 #80
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127130144
Deel je ervaringen eens.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127134313
Idd ja, welke hero was je?
pi_127136957
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:44 schreef gniffie het volgende:
Mijn eerste DOTA potje online gespeeld en gelijk gewonnen _O_
aight eckte baas _O_
pi_127139815
Gniffie best eu
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:00:36 #84
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127140054
HoN maar eens proberen. :) GFX zijn wel wennen zeg..
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127161027


  woensdag 29 mei 2013 @ 17:26:11 #86
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127161446
Ik zou HoN eerder zien als het debiele broertje van Dota ofzo. :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127162894
IceFrog had zelfs nog toestemming gegeven aan S2Games dat ze Dota mochten kopiëren.
pi_127164598
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:49:03 #89
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127167741
Altijd leuk van die potjes waar de 2 beste offlaners van het spel (wr en dark seer) samen safelane gaan en 2 carries dan maar samen hardlane moeten. :) Natuurlijk doen ze echt álles fout wat er fout te doen valt, en roepen dan in de allchat maar report die en die, etc. O+

Het ene potje loop je tryhard te trilanen, het andere potje nemen de supports niet eens de moeite om een courier te kopen en rushen ze lothars ofzo.
MM heeft nog een lange weg te gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Quotidien op 29-05-2013 19:56:02 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127198823
ik heb ook een mooien paint gemaakt
van de beste FOK dota spelers :)

pi_127199408
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
ik heb ook een mooien paint gemaakt
van de beste FOK dota spelers :)

[ link | afbeelding ]
100% winrate? :o
Burning bridges gives you so much more
pi_127200811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

100% winrate? :o
het is de winrate die we hebben als we samen spelen :)

fokdotateam :7
pi_127200912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

het is de winrate die we hebben als we samen spelen :)

fokdotateam :7
Best erg dat ik op #1 sta terwijl ik eigenlijk maar tijdens 1 match een beetje redelijk speelde. _O-
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:31:18 #94
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127209465
haha

silverdigger waar sta jij dan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127210424
http://www.playdota.com/changelogs/6.78

Benieuwd wanneer deze doorgevoerd gaan worden :)

quote:
Doom Bringer
- Aghanim's Scepter upgrade duration reworked
Aghanim's Doom duration doesn't count down while the target is within 550 range of Doombringer

quote:
Necrolyte
- If a unit dies under Reaper's Scythe, it will be credited to Necrolyte
- Aghanim's Reaper's Scythe causes buyback to be disabled on heroes it kills for that death
quote:
Bloodstone
- Initial charges increased from 6 to 8
- Can be activated to instantly kill yourself
pi_127210657
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef Stranger het volgende:
http://www.playdota.com/changelogs/6.78

Benieuwd wanneer deze doorgevoerd gaan worden :)

[..]

[..]

[..]

Die bloodstone gaat wel eens heel erg handig worden voor suicides. :o
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:58:34 #97
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127210689
Die necro agh + ult ook, dat zal in high level/competitive veel gebruikt gaan worden denk ik zo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:01:08 #98
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127210827
Worden de updates van Dota ook gelijk doorgezet naar Dota 2?
pi_127210920
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Worden de updates van Dota ook gelijk doorgezet naar Dota 2?
vorige keer niet, toen duurde het ongeveer een maand.
Maar ze hebben aangegeven voor TI3 *augustus* nog een grote patch te willen invoeren :)
pi_127223781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
ik heb ook een mooien paint gemaakt
van de beste FOK dota spelers :)

[ link | afbeelding ]
Je kan wel zien wie je favoriete maatje is O+
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:31:19 #101
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127227287
yo baalhaar speel je nog bf3
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127231179
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:31 schreef Quotidien het volgende:
yo baalhaar speel je nog bf3
Jahoor, we kunnen wel een keertje samen bf3 doen als je wilt?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:37:57 #103
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127231750
Xbox deed je toch?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127239149
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:22:49 #105
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127250966
Ik snap hem niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door Quotidien op 31-05-2013 15:35:37 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:52:40 #106
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127251711
Haha, leuk plaatje. Ja dan ben je flink de sjaak als ES daar boven op springt :D
  zaterdag 1 juni 2013 @ 00:45:43 #107
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127274785
OMG Tobiwan koos net mijn vraag uit en beantwoordde hem voor 5000 kijkers. :@ :D
nog steeds mee bezig trouwens

e: nu wie zn favo pornster is
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127275030
Vertel.
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 1 juni 2013 @ 00:56:15 #109
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127275118
Hij vond dat als je op het punt komt dat je de namen weet, het een beetje teveel van het goede wordt. Zit wat in natuurlijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127280797
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef Quotidien het volgende:
Hij vond dat als je op het punt komt dat je de namen weet, het een beetje teveel van het goede wordt. Zit wat in natuurlijk.
ts begint?

:')
pi_127291774
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Xbox deed je toch?
Ja.. hoe weet je dat? Ik heb hem sinds kort ook op de PC trouwens, hij was in de aanbieding voor 10 euro op origin :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 18:13:27 #112
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127292982
Ik had je nog op xbox live geloof ik. :) Destijds nog een paar potten gespeeld samen meen ik (alweer een tijd geleden).
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 2 juni 2013 @ 12:32:24 #113
312044 Baalhaar
baalhaar
pi_127317521
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:13 schreef Quotidien het volgende:
Ik had je nog op xbox live geloof ik. :) Destijds nog een paar potten gespeeld samen meen ik (alweer een tijd geleden).
Oh echt! Hoe heet je dan op xbox live?

On topic: Van die potjes waardoor je gewoon spontaan dota wilt verwijderen. Zat als axe in dire top lane met een dazzle die al mijn farm steelde en als eerste item voor desolator ging. Tering wat heb ik lopen ragen zeg :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127321577
Haten op carry Dazzle :'), die kerel is fucking sterk met een desolator en/of AC
e: zelfs met medaillon kun je al heroes uitschakelen als je poisson hebt gemaxed en wat autoattack.
  zondag 2 juni 2013 @ 15:08:13 #115
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127321792
Ik vind Dazzle één van de allersterkste supports die er zijn, en er zijn er veel. Een heal, een slow, een save, en een gruwelijk goeie ulti. waarom zou je met een Dazzle willen carryen? los van het feit dat je inderdaad die items kunt halen. met alle heroes kun je carry items kopen, je kunt met een wisp ook wel carryen als je desolater haalt met andere carry items.
pi_127321856
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik vind Dazzle één van de allersterkste supports die er zijn, en er zijn er veel. Een heal, een slow, een save, en een gruwelijk goeie ulti. waarom zou je met een Dazzle willen carryen? los van het feit dat je inderdaad die items kunt halen. met alle heroes kun je carry items kopen, je kunt met een wisp ook wel carryen als je desolater haalt met andere carry items.
dazzle poison is physical dps, en zn ulti lowert de armor van de enemy. koop pt + medaillon (evt later deso) en easy kills :)
  zondag 2 juni 2013 @ 15:12:37 #117
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127321921
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:10 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

dazzle poison is physical dps, en zn ulti lowert de armor van de enemy. koop pt + medaillon (evt later deso) en easy kills :)
Klopt heb je gelijk in. Zoals ik al zei: ik snap wel hoe de build tot stand is gekomen en ansich is er met de build niks mis. Inderdaad -armor stacken voor het leven op een hero die de sterkste armor reducement/upgrade aanbiedt, maar ik zou liever voor een force staff + aghanim's + mekanism gaan en gewoon supporten :-P desalniettemin lijkt me een carry dazzle in pub spelen wel een keer leuk, maar zou dat in een serieus team nooit doen
pi_127322385
Het mooie is dat als support heroes, die eigenlijk ook kunnen carry'en, vaak onderschat worden. Als bijvoorbeeld een venomancer, vengeful, dazzle of omniknight wat carry items heeft dan weet de tegenstander vaak niet wat ze moeten doen.

Support Dazzle is uiteraard ook erg goed :) Dit is een perfect voorbeeld van een hero die meerdere rollen op zich kan nemen.
  zondag 2 juni 2013 @ 22:03:59 #119
312044 Baalhaar
baalhaar
pi_127337441
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:01 schreef hehehe het volgende:
Haten op carry Dazzle :'), die kerel is fucking sterk met een desolator en/of AC
e: zelfs met medaillon kun je al heroes uitschakelen als je poisson hebt gemaxed en wat autoattack.
Leuk man die theorie. Misschien dat het wilt uitleggen aan onze vriend hieronder?

woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zondag 2 juni 2013 @ 22:15:17 #120
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127338161
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Leuk man die theorie. Misschien dat het wilt uitleggen aan onze vriend hieronder?

[ afbeelding ]
daarom is het ook "een theorie" ... het hoeft niet zo uit te pakken. dota2 is geen zwart-wit. Er spelen veel meer factoren mee om over zoiets een fatsoenlijk oordeel te kunnen geven.
  zondag 2 juni 2013 @ 22:15:42 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127338185
Grappig is dat je tegenwoordig steeds vaker van die carries hebt die dan support gaan. Alchemist bijvoorbeeld met mek en medallion ofzo. :P Of juggernaut met arcane boots en mek.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127342356
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef Quotidien het volgende:
Grappig is dat je tegenwoordig steeds vaker van die carries hebt die dan support gaan. Alchemist bijvoorbeeld met mek en medallion ofzo. :P Of juggernaut met arcane boots en mek.
of spectre met power treads en drums into yashe into purge blade voor sicke ulti support
  zondag 2 juni 2013 @ 23:50:50 #123
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127342969
quote:
16s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:37 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

of spectre met power treads en drums into yashe into purge blade voor sicke ulti support
Toevallig 2 potjes daarna hard gecarried met spectre, check match history 16.gif
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 2 juni 2013 @ 23:58:00 #124
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 3 juni 2013 @ 00:22:12 #125
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127344494
hihi

gelukkig wist am met zn 30 minute bf het nog te redden. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 3 juni 2013 @ 00:23:01 #126
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127344523
Jammer genoeg moest am met ursa in lane en continu up en down rennen om de boel bijelkaar te houden.
pi_127346218
quote:
15s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Of een enigma met rapier
http://dotabuff.com/matches/204850455

:9 ?
pi_127355790
Meisjes zijn net dota: soms moet je gewoon even oefenen met bots - Silverdigger :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:02:23 #129
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_127400371
Een 5v5 met 10 fokkers lijkt me wel grappig maar ik ben bang dat daar te weinig mensen hier dota spelen daarvoor. :')

Anyways. ALS we dat zouden kunnen doen dan weet ik wel een leuke strat. Wisp+wex invoker+ogre magi, met drow die MKB rushed. Alacrity, overcharge en Bloodlust op de Drow en vanaf de low ground t3 aanvallen = instawin. :Y
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:36:47 #130
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127401673
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef Wii-Style het volgende:
Een 5v5 met 10 fokkers lijkt me wel grappig maar ik ben bang dat daar te weinig mensen hier dota spelen daarvoor. :')

Anyways. ALS we dat zouden kunnen doen dan weet ik wel een leuke strat. Wisp+wex invoker+ogre magi, met drow die MKB rushed. Alacrity, overcharge en Bloodlust op de Drow en vanaf de low ground t3 aanvallen = instawin. :Y
Er spelen wel meer dan 10 FOK mensen dota hoor. dat zou prima moeten kunnen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:48:19 #131
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_127406795
Ik zit nu een match te kijken van na'vi tegen rox.kis.
Vanskor, de rus, heeft zijn naam veranderd naar VANSKOR AAN MAASKANTJE! :{ :D
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_127407434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef Wii-Style het volgende:
Een 5v5 met 10 fokkers lijkt me wel grappig maar ik ben bang dat daar te weinig mensen hier dota spelen daarvoor. :')

Anyways. ALS we dat zouden kunnen doen dan weet ik wel een leuke strat. Wisp+wex invoker+ogre magi, met drow die MKB rushed. Alacrity, overcharge en Bloodlust op de Drow en vanaf de low ground t3 aanvallen = instawin. :Y
Als ik allemaal die pro plays hier hoor zou ik het geen minuut volhouden met die hardcore l33t-ass playa's hier ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 4 juni 2013 @ 18:02:10 #133
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_127409239
Hoeft voor mij geen try hard pro match te zijn, maar gewoon iets voor de gezelligheid. :Y :D
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_127427087
http://dotabuff.com/matches/211685257

Ik krijg zo de pokketyfus van dit soort potjes. Alles gaat goed, je laat het andere team alle hoeken van de map zien en dan zijn er weer van die types als dark seer en omniknight die er geen fuck van snappen en niks anders kunnen doen dan feeden. O en als je al 6 keer dood bent gegaan door riki, vooral geen wards of gem kopen! Niet doen! Bah zeg..
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127435166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:02 schreef Wii-Style het volgende:
Een 5v5 met 10 fokkers lijkt me wel grappig maar ik ben bang dat daar te weinig mensen hier dota spelen daarvoor. :')

Anyways. ALS we dat zouden kunnen doen dan weet ik wel een leuke strat. Wisp+wex invoker+ogre magi, met drow die MKB rushed. Alacrity, overcharge en Bloodlust op de Drow en vanaf de low ground t3 aanvallen = instawin. :Y
30 members erin :) moet lukken!
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als ik allemaal die pro plays hier hoor zou ik het geen minuut volhouden met die hardcore l33t-ass playa's hier ;(
in de lobby kan je auto balance doen :) dus dan kan je zeuren op de het falen van de indeling van valve // op je teammates
pi_127435200
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
in de lobby kan je auto balance doen :) dus dan kan je zeuren op de het falen van de indeling van valve // op je teammates
Want stel je voor dat je zelf verantwoordelijkheid neemt voor je eigen lack-o-skillz ;)
Volgens Dotabuff sta ik trouwens op een positieve spread ( 74 - 66 ) _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127473553
Ik speel 't ook, erg leuk spelletje :) Al speel ik zelden solo queue, te groot risico op een horde russen in je team :{ Vooral veel CM met een groep van 5 ^^
Speel trouwens onder de naam Agravaine
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127473587
quote:
8s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:07 schreef Baalhaar het volgende:
http://dotabuff.com/matches/211685257

Ik krijg zo de pokketyfus van dit soort potjes. Alles gaat goed, je laat het andere team alle hoeken van de map zien en dan zijn er weer van die types als dark seer en omniknight die er geen fuck van snappen en niks anders kunnen doen dan feeden. O en als je al 6 keer dood bent gegaan door riki, vooral geen wards of gem kopen! Niet doen! Bah zeg..
Dus dat. Of quad lanen vanaf 't begin met 4 hard carries :/ Epic fail
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127474115

Die creep is beter dan Silverdigger. :P

en voor de nieuwkomers

wees welkom in het zolderkamer groepje
http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:02:53 #141
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127485142
Zo'n potje met alleen fok! lijkt me best kut, als je dan echt een faal potje hebt (kans van 1 op 30 ofzo) dan denkt weet iedereen dat je slecht bent. ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door Quotidien op 06-06-2013 16:15:17 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127488188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:02 schreef Quotidien het volgende:
Zo'n potje met alleen fok! lijkt me best kut, als je dan echt een faal potje hebt (kans van 1 op 30 ofzo) dan denkt weet iedereen dat je slecht bent. ;(
jezelf nu al indekken :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:46:32 #143
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:23:44 #144
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127490829
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:36 schreef hehehe het volgende:

Die creep is beter dan Silverdigger. :P


Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127494207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:02 schreef Quotidien het volgende:
Zo'n potje met alleen fok! lijkt me best kut, als je dan echt een faal potje hebt (kans van 1 op 30 ofzo) dan denkt weet iedereen dat je slecht bent. ;(
Gast kijk naar mij :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127531186
Zijn er nog mensen die vanavond ff een captains mode willen doen? denk dat ik er nog wel een paar bij kan gebruiken voor een 5 man stack :)
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:42:15 #147
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:42:46 #148
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127531305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Harlon het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond ff een captains mode willen doen? denk dat ik er nog wel een paar bij kan gebruiken voor een 5 man stack :)
Wat is je naam dan voeg ik je toe
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:43:15 #149
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127531329
Net als die doom agha upgrade imba imo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127533319
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef Burrito het volgende:

[..]

Wat is je naam dan voeg ik je toe
Agravaine
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127533348
quote:
wat de neuk echt....
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127534269
quote:
Axe says good day sir.
Burning bridges gives you so much more
pi_127543370
http://www.playdota.com/changelogs/6.78

De ziekste upgrade is denk ik de agha van AA. 17 seconden iceblast is zo super sterk... 17 seconden geen regenation en zelfs hp eraf.
pi_127549246
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef hehehe het volgende:
http://www.playdota.com/changelogs/6.78

De ziekste upgrade is denk ik de agha van AA. 17 seconden iceblast is zo super sterk... 17 seconden geen regenation en zelfs hp eraf.

u mad? :7

huskar imba :D


[ Bericht 9% gewijzigd door Silverdigger2 op 08-06-2013 10:06:45 ]
pi_127550903
Gisteren een paar toffe games gehad een een zeeeeer goede eerste indruk achter gelaten -O- maar goed, it was one of those nights :/
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:34:20 #156
206322 Seam
Pillz-E
pi_127553571
Die nieuwe versie is zo ontzettend imba he :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_127554581
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:34 schreef Seam het volgende:
Die nieuwe versie is zo ontzettend imba he :D
Ik speel eigenlijk alleen maar CM en daar heb je 'm niet. vanochtend ff all pick gespeeld tegen een medusa en haar nieuwe ulti, die is wel echt tof. Maar gecombineerd met Enigma en Void.. ouch.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:19:52 #158
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127554624
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef Harlon het volgende:
Gisteren een paar toffe games gehad een een zeeeeer goede eerste indruk achter gelaten -O- maar goed, it was one of those nights :/
Vooral je CK was goed ^O^
pi_127556199
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:19 schreef Burrito het volgende:

[..]

Vooral je CK was goed ^O^
Die was absoluut awesome! meest succesvolle hero, zelden zo brak mee gespeeld. Oh well, one of those nights
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 15:47:21 #160
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127556559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:34 schreef Harlon het volgende:

[..]

Die was absoluut awesome! meest succesvolle hero, zelden zo brak mee gespeeld. Oh well, one of those nights
Ach, we werden gewoon elke game outpicked en/of outplayed. Meer oefenen
pi_127557932
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:47 schreef Burrito het volgende:

[..]

Ach, we werden gewoon elke game outpicked en/of outplayed. Meer oefenen
Mwah, iets minder crappy spelen was ook een prima optie :/ maakte zoveel domme fouten dat ging echt nergens meer over.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:16:32 #162
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127558898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef hehehe het volgende:
http://www.playdota.com/changelogs/6.78

De ziekste upgrade is denk ik de agha van AA. 17 seconden iceblast is zo super sterk... 17 seconden geen regenation en zelfs hp eraf.
Vandaag in de praktijk geprobeerd, en dik gewonnen want enorm imba :P


SURPRISE MOTHERFUCKER
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127576211
okee welke noob russen hebben mij gereport ? :'(
lower priority pool haha
pi_127576428
quote:
13s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
okee welke noob russen hebben mij gereport ? :'(
lower priority pool haha
Fijn he :) Al vind ik lpq minder erg dan mute :/ Al hoewel, speel bijna altijd met 5man stack, dus weinig last van de mute ban.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zondag 9 juni 2013 @ 14:37:43 #165
312044 Baalhaar
baalhaar
pi_127580861
quote:
13s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
okee welke noob russen hebben mij gereport ? :'(
lower priority pool haha
Gisteren met een gozer meegespeeld in de low priority pool.. wat een noobs allemaal, bakken er niks van en rage quitten na 2 deaths :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  zondag 9 juni 2013 @ 15:32:22 #166
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127582585
Ik ben weer muted, gereport omdat ik, jawel, niet na 3 minuten maar na 6 minuten pas cour upgrade. :')
Ondertussen raget het hele team en is alles mijn schuld (te laat flying courier) en report dit, report dat, en aan het eind (na een half uur) blijkt dat sniper maar 25 cs heeft. :')_!!
Echt, noobs maken me niet meer zoveel uit, maar van die klootzakjes, bah.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 9 juni 2013 @ 15:34:52 #167
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_127582669
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben weer muted, gereport omdat ik, jawel, niet na 3 minuten maar na 6 minuten pas cour upgrade. :')
Ondertussen raget het hele team en is alles mijn schuld (te laat flying courier) en report dit, report dat, en aan het eind (na een half uur) blijkt dat sniper maar 25 cs heeft. :')_!!
Echt, noobs maken me niet meer zoveel uit, maar van die klootzakjes, bah.
Tja als jij keihard terug scheld en 4 mensen reporten je dan heb je een probleem. Je kan echter niet reported worden voor het niet upgraden van een courier. Dat kunnen ze zelf ook doen als ze willen. Gewoon niet schelden dus, dat voorkomt dat je gebanned kunt worden.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:37:44 #168
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127582765
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:34 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Tja als jij keihard terug scheld en 4 mensen reporten je dan heb je een probleem. Je kan echter niet reported worden voor het niet upgraden van een courier. Dat kunnen ze zelf ook doen als ze willen. Gewoon niet schelden dus, dat voorkomt dat je gebanned kunt worden.
Keihard terugschelden doe ik niet nee, een "idiot" flap ik er soms wel uit, gewoon omdat die mensen niet inzien hoe achterlijk ze zijn..
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 9 juni 2013 @ 17:25:18 #169
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_127586402
godverdomme ik wil de ticket van PL seizoen 5 kopen maar de fucking dota 2 store doet het al uren niet. Ik kan geen shit kopen. De volgende match moet ik in-game zien. :r Tyfus valve bakt er niks van.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:26:00 #170
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127586428
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:25 schreef Wii-Style het volgende:
godverdomme ik wil de ticket van PL seizoen 5 kopen maar de fucking dota 2 store doet het al uren niet. Ik kan geen shit kopen. De volgende match moet ik in-game zien. :r Tyfus valve bakt er niks van.
umadboii
  zondag 9 juni 2013 @ 19:10:29 #171
312044 Baalhaar
baalhaar
pi_127590042
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben weer muted, gereport omdat ik, jawel, niet na 3 minuten maar na 6 minuten pas cour upgrade. :')
Ondertussen raget het hele team en is alles mijn schuld (te laat flying courier) en report dit, report dat, en aan het eind (na een half uur) blijkt dat sniper maar 25 cs heeft. :')_!!
Echt, noobs maken me niet meer zoveel uit, maar van die klootzakjes, bah.
Ik las dat ze je pas bannen als je meerdere reports verspreid over meerdere matches hebt.. Zelf zeik ik ook wel eens op gasten in mijn team als ze echt heel dom bezig zijn maar ik vermijd het woord ''fuck'' en tada nog nooit gebanned :)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127592004
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:10 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ik las dat ze je pas bannen als je meerdere reports verspreid over meerdere matches hebt.. Zelf zeik ik ook wel eens op gasten in mijn team als ze echt heel dom bezig zijn maar ik vermijd het woord ''fuck'' en tada nog nooit gebanned :)
Da's bs. zelf uitgeprobeerd met smurf accounts. L1 account, 1ste match met een 5 man stack (allemaal smurf, allemaal geen wedstrijd gespeeld) 4 man report comm abuse bij 1, 24h mute ban zodra die opnieuw inlogde. 't is nog altijd gewoon geautomatiseerd en stack reporten werkt nog altijd. Maar goed, niet ragen en niet trollen helpt wel.

Je kan trouwens voor ieder willekeurig crappy dingetje gebanned worden, er wordt immers niet gekeken naar de reden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zondag 9 juni 2013 @ 23:19:07 #173
312044 Baalhaar
baalhaar
pi_127604052
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:54 schreef Harlon het volgende:

[..]

Da's bs. zelf uitgeprobeerd met smurf accounts. L1 account, 1ste match met een 5 man stack (allemaal smurf, allemaal geen wedstrijd gespeeld) 4 man report comm abuse bij 1, 24h mute ban zodra die opnieuw inlogde. 't is nog altijd gewoon geautomatiseerd en stack reporten werkt nog altijd. Maar goed, niet ragen en niet trollen helpt wel.

Je kan trouwens voor ieder willekeurig crappy dingetje gebanned worden, er wordt immers niet gekeken naar de reden.
Lees de laatste news update daarin wordt alles duidelijk qua reporten.

Ik word hier zo ongelofelijk moe van he. Kies ik voor de eerste keer us east als server zit ik WEER met die tering russen in een team. Eentje verliet zelfs opeens uit het niets bot lane en ging bij mij triple top lane doen. Toen ik hem netjes vroeg op te tyfen zegt ie ''i don't understand pls speak in microphone''. Tering zeg dit vind ik dus echt ten koste van het spel plezier gaan van mij part koppelen ze de servers aan een land gebonden ip adres weet ik veel maar dit is zo kut :(

En dan mij reporten (lv 13 ursa) wanneer ik in de fountain blijf zitten terwijl er een lvl 21 drow ranger met alles erop en eraan de base binnen komt stormen, echt... :') :'(
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127606882
Een of andere pool op steam stuurde deze naar mij:

woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127607966
quote:
8s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Lees de laatste news update daarin wordt alles duidelijk qua reporten.

Ik word hier zo ongelofelijk moe van he. Kies ik voor de eerste keer us east als server zit ik WEER met die tering russen in een team. Eentje verliet zelfs opeens uit het niets bot lane en ging bij mij triple top lane doen. Toen ik hem netjes vroeg op te tyfen zegt ie ''i don't understand pls speak in microphone''. Tering zeg dit vind ik dus echt ten koste van het spel plezier gaan van mij part koppelen ze de servers aan een land gebonden ip adres weet ik veel maar dit is zo kut :(

En dan mij reporten (lv 13 ursa) wanneer ik in de fountain blijf zitten terwijl er een lvl 21 drow ranger met alles erop en eraan de base binnen komt stormen, echt... :') :'(
Ja, dat is dus bs. Dat hebben we daarna uitgeprobeerd en niet alleen wij om aan te tonen dat zowel stack reporten als reports tijdens een ban doorwerken. Reporten tijdens een ban heeft geen effect meer, dat is wel duidelijk. Maar als een stack je report met meer dan 3 reports tegen je ben je de sjaak.

En wat betreft russen: breng 't ijzeren gordijn maar weer terug.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127611433
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:13 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ja, dat is dus bs. Dat hebben we daarna uitgeprobeerd en niet alleen wij om aan te tonen dat zowel stack reporten als reports tijdens een ban doorwerken. Reporten tijdens een ban heeft geen effect meer, dat is wel duidelijk. Maar als een stack je report met meer dan 3 reports tegen je ben je de sjaak.

En wat betreft russen: breng 't ijzeren gordijn maar weer terug.
quote:
First, a couple of notes on the implementation:

Multiple people ganging up on you to report you in the same game has no effect on whether or not you are banned. We are looking at patterns of behavior over time only.
If you are currently communication banned, any communication reports you receive in that time period do not contribute towards, nor result in additional bans.
http://blog.dota2.com/2013/05/communication-reports/

waarschijnlijk komt er een auto rapport wanneer je meer dan x% van de laatste games een communication report aan je broek heb gehad. en als je 1 game hebt gespeeld, en je krijgt 4 reports dan heb je 100% report rating (evt met een 4/4 report rate), en dus logisch dat je meteen gemute wordt?

denk dat als je een smurf account maakt van 10 - 50 games en je dan stack gaat reporten, dat het dan wel mee valt

quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:25 schreef Baalhaar het volgende:
Een of andere pool op steam stuurde deze naar mij:

:7
pi_127614268
watis je dotabuff harlon¿
pi_127620084
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef hehehe het volgende:
wat zijn je wins?
hahahah noob met weinig wins w/
niet naar hehe luisteren
  maandag 10 juni 2013 @ 15:26:18 #179
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127621203
Ik was net een potje aan het doen, ging rete goed tot mijn team het compleet verneukte...

Maar toen



*O* *O* *O* *O*




Hier in actie *O*
pi_127621324
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

hahahah noob met weinig wins w/
niet naar hehe luisteren
http://dotabuff.com/players/66939549 776 wins
http://dotabuff.com/players/86735864 775 wins

u mad bro?
pi_127621851
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef hehehe het volgende:
watis je dotabuff harlon¿
hahahahha noob
quote:
ik log ff uit brb
pi_127622140
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

[..]

http://blog.dota2.com/2013/05/communication-reports/

waarschijnlijk komt er een auto rapport wanneer je meer dan x% van de laatste games een communication report aan je broek heb gehad. en als je 1 game hebt gespeeld, en je krijgt 4 reports dan heb je 100% report rating (evt met een 4/4 report rate), en dus logisch dat je meteen gemute wordt?

denk dat als je een smurf account maakt van 10 - 50 games en je dan stack gaat reporten, dat het dan wel mee valt

[..]

:7
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:10 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

[..]

http://blog.dota2.com/2013/05/communication-reports/

waarschijnlijk komt er een auto rapport wanneer je meer dan x% van de laatste games een communication report aan je broek heb gehad. en als je 1 game hebt gespeeld, en je krijgt 4 reports dan heb je 100% report rating (evt met een 4/4 report rate), en dus logisch dat je meteen gemute wordt?

denk dat als je een smurf account maakt van 10 - 50 games en je dan stack gaat reporten, dat het dan wel mee valt

[..]

:7
Moet ik het nog een keer herhalen dan? NA dat ze dat hadden geplaatst en dus claimden dat stack reporten niet meer werkt hebben we met z'n 5en een smurf account gemaakt. Eerste match met 4 man eentje gereport voor comm abuse. Hij logt uit. Logt opnieuw in. Mute ban voor 24h. Stack reporten werkt nog gewoon. Wat zij claimen is dat het niet uitmaakt als je er meerdere keren tijdens een potje wordt gereport. Ook nu nog, als we met z'n 4en iemand reporten dan krijgen we daarna bijna altijd wel de melding dat er actie is ondernomen.

Ik kan niet precies kijken hoe valve dit heeft gedaan of hoe het exact werkt, maar 't heeft er alle schijn van dat ze hier niet de gehele waarheid vertelden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127622193
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef hehehe het volgende:
watis je dotabuff harlon¿
Agravaine. is ook m'n ingame naam.

Ik zit trouwens gewoon in normal bracket, dus verwacht geen heel spectaculaire dingen :)

http://dotabuff.com/players/42634473

laatste week gaat 't trouwens wel een stuk minder, veel te veel verloren. Moet ook weer wat scherper worden. En uiteraard meer oefenen :) Oefening baart zeer zeker kunst in dit spelletje :)
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127623568
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Harlon het volgende:

[..]

[..]

Moet ik het nog een keer herhalen dan? NA dat ze dat hadden geplaatst en dus claimden dat stack reporten niet meer werkt hebben we met z'n 5en een smurf account gemaakt. Eerste match met 4 man eentje gereport voor comm abuse. Hij logt uit. Logt opnieuw in. Mute ban voor 24h. Stack reporten werkt nog gewoon. Wat zij claimen is dat het niet uitmaakt als je er meerdere keren tijdens een potje wordt gereport. Ook nu nog, als we met z'n 4en iemand reporten dan krijgen we daarna bijna altijd wel de melding dat er actie is ondernomen.

Ik kan niet precies kijken hoe valve dit heeft gedaan of hoe het exact werkt, maar 't heeft er alle schijn van dat ze hier niet de gehele waarheid vertelden.
je hebt het nu over een nieuw account? dan kan nog steeds kloppen wat ik zeg? :?

probeer is met 4 personen iemand te stackreporten in een normaal account (500 games ofzo) en kijk of ie dan ban krijgt
pi_127623995
quote:
3s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

je hebt het nu over een nieuw account? dan kan nog steeds kloppen wat ik zeg? :?

probeer is met 4 personen iemand te stackreporten in een normaal account (500 games ofzo) en kijk of ie dan ban krijgt
Ja daar geef ik je ook gelijk in, maar da's nog altijd apart. verder krijg ik iedere keer als ik met een groep report de melding dat ze actie hebben ondernomen, maar dat is natuurlijk geen 100% bewijs, dat zou ook nog toeval kunnen zijn.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127665264
Dit spel is gewoon top ^^
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:26:19 #187
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127671142
tell me more about it
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 12 juni 2013 @ 01:23:43 #188
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127691531
Hebben jullie ook het gevoel dat er rond deze tijd de meeste idioten spelen?
Ik heb nu al 4 potjes op rij een pot met idioten, net bijv. een lina die bijna tegen een necro van 100 hp aan staat en gewoon niks doet. :'( Of een Troll met 6 assist die zegt dat je killstealt terwijl jij 22 assists hebt. :'( :'(
En waar je genoodzaakt bent zelf de courier te kopen, want de supports doen het niet. :'(
Iig mensen waar een stukje common sense gewoon lijkt te ontbreken.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127693807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef Quotidien het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat er rond deze tijd de meeste idioten spelen?
Ik heb nu al 4 potjes op rij een pot met idioten, net bijv. een lina die bijna tegen een necro van 100 hp aan staat en gewoon niks doet. :'( Of een Troll met 6 assist die zegt dat je killstealt terwijl jij 22 assists hebt. :'( :'(
En waar je genoodzaakt bent zelf de courier te kopen, want de supports doen het niet. :'(
Iig mensen waar een stukje common sense gewoon lijkt te ontbreken.
na 12:00 alleen us east aanzetten?
pi_127695182
's ochtends vroeg op EU servers stikt 't van de russen, moet je gewoon niet aan beginnen. Verder speel ik eigenlijk altijd alleen maar met een stack van minimaal 3 :) sowieso gezelliger om met een groepje te spelen
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127699155
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_127701389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:23 schreef Quotidien het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat er rond deze tijd de meeste idioten spelen?
Ik heb nu al 4 potjes op rij een pot met idioten, net bijv. een lina die bijna tegen een necro van 100 hp aan staat en gewoon niks doet. :'( Of een Troll met 6 assist die zegt dat je killstealt terwijl jij 22 assists hebt. :'( :'(
En waar je genoodzaakt bent zelf de courier te kopen, want de supports doen het niet. :'(
Iig mensen waar een stukje common sense gewoon lijkt te ontbreken.
Laatst 2 supporters die tegen mij zaten te zeiken dat ik als carry courier en wards moest kopen. Lolwut.
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:46:26 #193
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127704416
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 07:50 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

na 12:00 alleen us east aanzetten?
Zelfde verhaal. Wellicht dat er dan veel kinderen uit school komen daar.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127705322
@Harlon, geniaal filmpje! Pugna en Leshrac geniale combo.
pi_127705387
Gister speelde ik btw tegen Neil van Dotacinema. Uiteraard zijn ass gewhooped. :D
http://dotabuff.com/matches/217079834
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:26:58 #196
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127709352
We hebben hier pl pickers op fok!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127709997
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef Quotidien het volgende:
We hebben hier pl pickers op fok!
#cureforlancer
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:07:28 #198
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_127713480
Kaipi VS Na'Vi

Ik heb mijn rares op Kaipi gewed.

IN E-GOD WE TRUST _O_
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_127715682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:07 schreef Wii-Style het volgende:
Kaipi VS Na'Vi

Ik heb mijn rares op Kaipi gewed.

IN E-GOD WE TRUST _O_
RIP in peace rares
  woensdag 12 juni 2013 @ 18:02:09 #200
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_127715935
godverdomme
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  woensdag 12 juni 2013 @ 18:27:39 #201
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127717110
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

RIP in peace rares
meegaan in dat kuttaaltje :')

kappa merlini 1-800 tacticl pause kappa kappa sing
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127717312
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik was net een potje aan het doen, ging rete goed tot mijn team het compleet verneukte...

Maar toen

[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hier in actie *O*
Aiiit! Zelf krijg ik alleen maar common pauldrons voor axe :{
Ik weet nog wel dat ik laatst de courier naar mij toe stuurde, ging helemaal stuk toen die slak aan kwam zetten :P
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127719396
Hebben jullie al die compendium mode geprobeerd? Best wel tof, ook hoe ze de strategie erbij vertellen enzo.
pi_127720298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

meegaan in dat kuttaaltje :')

kappa merlini 1-800 tacticl pause kappa kappa sing
Kappaappa = dendispace (no face) :7
1-800-OneHand
pi_127722974
http://dotabuff.com/matches/217940143

Wat een kutmatch. Onze carries kunnen totaal niet carryen en geven vervolgens support de schuld. Verdomme zeg. :')
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:43:55 #206
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127726419
Frustraties weer hoor, een pl die na 70 minuten nog lvl 21 is en zo'n 120 dps heeft..
En mijn god, hoe moeilijk is het om op Q te drukken en op het poppetje te klikken. :'( :'( :'( :'( :'(

Echt, haat aan die kutnoobs die dan pl of am picken en dan 300 gpm hebben na 70 minuten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:48:07 #207
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127726637
Ik ga echt NOOIT meer solo spelen, en als friends ook kutnoobs blijken (30 minuten afk farmen als sand king deed er laatst een) flikker ik ze er ook gelijk uit. ^O^
Tering, ik ben wel op een punt gekomen dat ik vind dat ik niet met mensen hoef te spelen die niet door hebben hoe lasthitten werkt, en gewoon gratis kills keer op keer laten schieten, oid.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127732996
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga echt NOOIT meer solo spelen, en als friends ook kutnoobs blijken (30 minuten afk farmen als sand king deed er laatst een) flikker ik ze er ook gelijk uit. ^O^
Tering, ik ben wel op een punt gekomen dat ik vind dat ik niet met mensen hoef te spelen die niet door hebben hoe lasthitten werkt, en gewoon gratis kills keer op keer laten schieten, oid.
:')
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:50:30 #209
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127734453


Lekkere winstreak, solo pub en ik druk altijd op random :P
  donderdag 13 juni 2013 @ 00:00:31 #210
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127734918
nvm
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 13 juni 2013 @ 00:01:38 #211
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127734968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef hehehe het volgende:

[..]

:')
Ja toch?!?! Alsof je gewoon een potje wilt voetballen maar je moet steeds met mensen die niet begrijpen dat de bal in het doel moet ofzo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127735150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja toch?!?! Alsof je gewoon een potje wilt voetballen maar je moet steeds met mensen die niet begrijpen dat de bal in het doel moet ofzo.
Bro ik voel je vraag aan silverdigger hij kent mijn skype rages :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127735424
Net heerlijk lopen pubstompen met anti-fun, steeds ff snel ergens een tower neerleggen tussen 't farmen door tot ze opeens geen bot en top melee rax meer hadden en ze toch doorkregen dat ze iets aan me moesten gaan doen. Maar ja, veel te laat. Was trouwens wel erg laag level, maar had 't ff nodig.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  donderdag 13 juni 2013 @ 00:16:08 #214
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127735532
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:06 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Bro ik voel je vraag aan silverdigger hij kent mijn skype rages :')
jeweett

"riki is top and noone has dust bladibla"
STA IK DAAR TOP ALS PUDGE MET FUCKING DUST IN INVENTORY :') :') :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 13 juni 2013 @ 00:18:55 #215
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127735648
wat een gezeur :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127737661
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:38 schreef Gatenkaas het volgende:
http://dotabuff.com/matches/217940143

Wat een kutmatch. Onze carries kunnen totaal niet carryen en geven vervolgens support de schuld. Verdomme zeg. :')
http://dotabuff.com/matches/218136507
tinker deliverd :7
pi_127738617
He, Quotidien, het is maar een spelletje, dat weet je?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127741416
quote:
10:04 Sai: vanaf nu
10:04 Sai: ga ik alleen nog maar winnen
10:04 Sai: dat je het ff weet
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:09:20 #219
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127741495
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:43 schreef HostiMeister het volgende:
He, Quotidien, het is maar een spelletje, dat weet je?
Wel een spelletje dat makkelijk een uur kan duren hè. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127741632
quote:
17s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wel een spelletje dat makkelijk een uur kan duren hè. :P
En? Nadeel van teamspelletjes. Heeft geen zin om je daar over op te naaien, en al helemaal niet om in-game te gaan ragen. Vind ik altijd zo kansloos. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:15:50 #221
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127741681
Klopt ook wel, meestal maak ik me er ook niet heel druk om maar er zijn zo van die dagen.. sja. Laten we het maar op slaapgebrek houden. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127747533
Het ging zo goed met Silverdigger... zo goed. *;
pi_127758805
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:43 schreef HostiMeister het volgende:
He, Quotidien, het is maar een spelletje, dat weet je?
Jij hebt duidelijk nooit in team russia gezeten :')

woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:36:49 #224
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127761227
Wat kan ik tegen de mensen zeggen die als enige support in een team van 4 carries zitten en dan geen courier, laat staan crow of wards kopen?
Nu ook weer een WD die lothars rusht. :'(
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:41:31 #225
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127761440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Wat kan ik tegen de mensen zeggen die als enige support in een team van 4 carries zitten en dan geen courier, laat staan crow of wards kopen?
Nu ook weer een WD die lothars rusht. :'(
Moet je in een hogere bracket gaan spelen
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:42:15 #226
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127761468
quote:
99s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef Burrito het volgende:

[..]

Moet je in een hogere bracket gaan spelen
Staat die optie onder "mm settings" ?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127761527
Hoe zie je eigenlijk in welke bracket je zit?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:43:33 #228
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127761530
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Staat die optie onder "mm settings" ?
Inderdaad, moet je gewoon even in je settings kijken
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:47:05 #229
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127761665
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Seam het volgende:
Hoe zie je eigenlijk in welke bracket je zit?
Bij recent games, en dan je eigen naam en even de brackets een voor een aanklikken.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:00:42 #230
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127762207
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Wat kan ik tegen de mensen zeggen die als enige support in een team van 4 carries zitten en dan geen courier, laat staan crow of wards kopen?
Nu ook weer een WD die lothars rusht. :'(
Gewoon zelf support spelen dan. Doe ik zelf ook zo nu en dan en dan winnen we gewoon. Toen ik een paar dagen geleden Invoker moest spelen voor de eerste keer merkte ik dat het niet echt lekker liep dus kocht ik maar hier en daar wat wards en andere support items. Beter goed supporten dan een slechte carry.
pi_127768010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Wat kan ik tegen de mensen zeggen die als enige support in een team van 4 carries zitten en dan geen courier, laat staan crow of wards kopen?
Nu ook weer een WD die lothars rusht. :'(
zelf vragen wat voor support ze willen, dan die picken.. en meteen chick + wards kopen ipv zelf meteen te picken :)

pick zelf altijd als laatste om lekker te chillen en de juiste hero te picken.. dan begint het moraal al niet met OMG PICK MOAR CARRYS PLX
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gewoon zelf support spelen dan. Doe ik zelf ook zo nu en dan en dan winnen we gewoon. Toen ik een paar dagen geleden Invoker moest spelen voor de eerste keer merkte ik dat het niet echt lekker liep dus kocht ik maar hier en daar wat wards en andere support items. Beter goed supporten dan een slechte carry.
precies _O_ ,
carry zijnde kan je ook gewoon wards / dust / sentrys kopen wanneer je supports geld nodig hebben voor boots / bracer
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:55:41 #232
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127768133
Ik random meestal, als ik een support random is het instant wards + courier kopen, en als ik carry speel en niemand koopt courier doe ik dat ook. Maar een team met 4 carries en een support die dan zonder courier te kopen gelijk de lane inloopt.. het is ook maar 150 gold. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127774551
Wards en courier kopen als carry :')

De enige manier om als carry te spelen:

vanaf 2:24

woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127782826
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:52 schreef Baalhaar het volgende:
Wards en courier kopen als carry :')

De enige manier om als carry te spelen:

vanaf 2:24

Dan is cracker waarschijnlijk de beste carry om al zijn chatbans.
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:55:16 #235
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127791249
Ga jij nou maar pl instapicken en dan nog verliezen, faalhaas. :')

Het stomme met chatbans is dat ze gewoon veel te lang zijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127793486
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:27 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit in team russia gezeten :')

[ afbeelding ]
Jawel hoor. Neemt niet weg dat het nog steeds maar een spelletje is. Dat gerage en gekanker ingame is nergens voor nodig. :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_127796020
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jawel hoor. Neemt niet weg dat het nog steeds maar een spelletje is. Dat gerage en gekanker ingame is nergens voor nodig. :P
Haha klopt, maar vindt het wel knap als je het zonder ragen kunt spelen. Af en toe zeggen dat ze de fucking courier moeten upgraden wanneer je mid bent vind ik wel op zijn plaats :9
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_127796689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Quotidien het volgende:
Ga jij nou maar pl instapicken en dan nog verliezen, faalhaas. :')

Het stomme met chatbans is dat ze gewoon veel te lang zijn.
Alleen als jij meedoet.
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 14 juni 2013 @ 22:20:03 #239
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127808735
Wat is precies de timing voor die kunkka combo? Dus x markt en dan torrent en ghost ship?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127809832
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:20 schreef Quotidien het volgende:
Wat is precies de timing voor die kunkka combo? Dus x markt en dan torrent en ghost ship?
staat erbij
volges mij is torrent 1.6 sec delay. en lvl 2 x mark = 2 sec...
dus dan doe je x.. en dan torrent er meteen achterna en whoppa combo
brotip: als je denkt dat je niet tot 1,6 kan tellen.. laat je x-mark op lvl 2 dan hoef je niet te tellen :) en gaat het automatisch goed
pi_127812184
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 22:42 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

staat erbij
volges mij is torrent 1.6 sec delay. en lvl 2 x mark = 2 sec...
dus dan doe je x.. en dan torrent er meteen achterna en whoppa combo
brotip: als je denkt dat je niet tot 1,6 kan tellen.. laat je x-mark op lvl 2 dan hoef je niet te tellen :) en gaat het automatisch goed
Niet kunnen timen. Tering zeg, nooit leren tellen op de basisschool? :')
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:47:00 #242
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127813181
btw, sheever is nederlands. :o
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:51:55 #243
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127813449
O en nog een vraagje, wat voor een headset gebruiken jullie? Wil er ook wel een, zeker omdat een vriend er nu ook mee begint enzo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127813586
Burning bridges gives you so much more
pi_127820110
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Niet kunnen timen. Tering zeg, nooit leren tellen op de basisschool? :')
zie het nog vaak genoeg misgaan hoor ;)
of dat je vergeten bent dat je x tot lvl 3 hebt, en dan dus wel nog die extra keer op x moet drukken :( dota is lastig

quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Quotidien het volgende:
O en nog een vraagje, wat voor een headset gebruiken jullie? Wil er ook wel een, zeker omdat een vriend er nu ook mee begint enzo.
koop gewoon zon el cheapo van 8 euro, gooi die om je nek voor de mic en zet je boxen aan
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:02:53 #246
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127820230
Gewoon een mic op je bureau, niks om je nek. Zo'n usb ding van logitech kost geen drol.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:34:29 #247
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_127820845
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef Quotidien het volgende:
btw, sheever is nederlands. :o
Tenenkrommend slecht :N

quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Quotidien het volgende:
O en nog een vraagje, wat voor een headset gebruiken jullie? Wil er ook wel een, zeker omdat een vriend er nu ook mee begint enzo.
Ik heb een Turtlebeach gekocht, el cheapo's gingen steeds kapoet
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:41:42 #248
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127822290
Ik woon met meerdere mensen in een huis dus opzich lijkt me een headset wel fijner, zag op tweakers wel wat staan. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127827535
Wat blijft Leshrac awesome.

http://dotabuff.com/matches/220066879
Burning bridges gives you so much more
pi_127828306
Jullie ook problemen met spelen?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:41:30 #251
206322 Seam
Pillz-E
pi_127828803
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef Chipz het volgende:
Jullie ook problemen met spelen?
net kon ik niet connecten met het network inderdaad. Lijkt nu anders voorbij te zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_127828831
Hey, een dota-reeks. Doe mij ook maar in de OP.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_127839787
alleen VIPs mogen in de OP. wat voor relatie heb je met IceFrog?
pi_127846911
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef hehehe het volgende:
alleen VIPs mogen in de OP. wat voor relatie heb je met IceFrog?
Ik heb z'n moeder geneukt.
Maar srs, ik ben sowieso VIP. Kom 1v1 dan. :') :') :')
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_127848585
denken te kunnen winnen van mij :')
  zondag 16 juni 2013 @ 12:39:35 #256
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127857051
http://www.twitch.tv/thepremierleague/c/2403041/popout

Als dit nou eens nieuwe meta werd..
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127860535
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hey, een dota-reeks. Doe mij ook maar in de OP.
steamnaam is hetzelfde als je forumnaam?
pi_127862786
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:20 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

steamnaam is hetzelfde als je forumnaam?
steamcommunity.com/id/brutus33 :)
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_127865797
Langste potje ooit gehad van mij in Dota 2
http://dotabuff.com/matches/220841487

95 minuten, gelukkig wel gewonnen :P. In totaal 600 bp erbij gekregen lol.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:12:28 #260
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127870036
Een vriend van me begint nu ook en heeft z'n eerst 5 potje ofzo erop zitten. Grappig om te zien hoe hij dan telkens van die items als quarterstaff, piercing javelin (goedkope items met iets van damage of attack speed) koopt op een kotl bijv. :D
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127873085
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef Quotidien het volgende:
Een vriend van me begint nu ook en heeft z'n eerst 5 potje ofzo erop zitten. Grappig om te zien hoe hij dan telkens van die items als quarterstaff, piercing javelin (goedkope items met iets van damage of attack speed) koopt op een kotl bijv. :D
op elke ranged hero battlefury!
geeft sicke 60 dmg en regen O+
pi_127874019
Als je op medusa doet heeft elke arrow ook nog splash
pi_127875224
Spelen jullie ook nog samen als groep, of is het meer alleen voor de reeks?
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_127875312
Als we toevallig online zijn dan wel maar we spreken niet echt af ofzo.
pi_127884409
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
Spelen jullie ook nog samen als groep, of is het meer alleen voor de reeks?
jahoor gewoon in de group gaan, en dan mensen uitnodigen voor party / friendlist
http://steamcommunity.com/gid/103582791433347484
je kan heel makkelijk via shift tab, en dan naar groups zien wie online is van de fok groep :)
  maandag 17 juni 2013 @ 00:42:15 #266
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127888567
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

op elke ranged hero battlefury!
geeft sicke 60 dmg en regen O+
boots? tss, geen damage
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 17 juni 2013 @ 00:44:28 #267
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127888673
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef hehehe het volgende:
Als we toevallig online zijn dan wel maar we spreken niet echt af ofzo.
meer met honk enzo toch
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127928894
Lion randomen, waarna je vervolgens in een team met Lina, Naix, WL en WR komt. Als enige support daadwerkelijk flink supporten (wards, courier) en tevens ook nog carryen. Om vervolgens gezeik te krijgen dat je niet support. Lolwut.
Burning bridges gives you so much more
  maandag 17 juni 2013 @ 23:46:59 #269
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127930600
Ja, en als je er dan zelf iets van zegt krijg je te horen (van een lina of een nyx ofzo) "im carry noob ur support gg report"
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127931633
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:46 schreef Quotidien het volgende:
Ja, en als je er dan zelf iets van zegt krijg je te horen (van een lina of een nyx ofzo) "im carry noob ur support gg report"
Zo ging het dan ook ongeveer. Lina die niet wilde supporten, want wilde zelf carry gaan, om vervolgens ook niet te carryen. Echt tering.
Burning bridges gives you so much more
pi_127932159
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Zo ging het dan ook ongeveer. Lina die niet wilde supporten, want wilde zelf carry gaan, om vervolgens ook niet te carryen. Echt tering.
Ik had ooit een keer toen ik met OD speelde een bloodseeker die claimde dat ik een support character had. |:( Too much stupidity it made my brain hurt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:07:17 #272
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127932852
Zieke chrono van gatenkaas daarnet 10.gif
Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen missen, ding is zo groot als je beeldscherm.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127932860
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:07 schreef Quotidien het volgende:
Zieke chrono van gatenkaas daarnet [ afbeelding ]
Fucking goed idd. Nu ga ik ff nekken. Moet echt weer gaan roken. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_127955128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:07 schreef Quotidien het volgende:
Zieke chrono van gatenkaas daarnet [ afbeelding ]
Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen missen, ding is zo groot als je beeldscherm.
Dan heb je een miniscuul beeldscherm vrees ik. Maar vaak genoeg zien falen hoor, zelfs op high bracket nog wel mis zien gaan, kwestie van ff verkeerd timen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:15:09 #275
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_127955611
Timen? Casttime is minimaal, valt niks te timen. :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_127956797
Grootste probleem was dat ik verkeerd geschat had waar ze zouden zijn om vervolgens 's' te vergeten, waardoor ik het compleet verkeerd geplaatst had. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_127976432
Ach, er gaat nog altijd niets boven mijn "eerst scream daarna blink" faal. _O-
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:30:54 #278
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_127976650
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef Harlon het volgende:
Ach, er gaat nog altijd niets boven mijn "eerst scream daarna blink" faal. _O-
Of ulti met earthshaker doen, en dan pas erin blinken _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_127977470
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Gatenkaas het volgende:
Grootste probleem was dat ik verkeerd geschat had waar ze zouden zijn om vervolgens 's' te vergeten, waardoor ik het compleet verkeerd geplaatst had. :')
beter dan deze?
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:59:01 #280
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127985959
quote:
Nog net iets beter. Ik cronode geen allies. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_128021010
Divine Rapier op Lina = gg
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 20 juni 2013 @ 02:05:31 #283
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128021026
Ik dacht dat ik aegis had opgepakt. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_128021049
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 02:05 schreef Quotidien het volgende:
Ik dacht dat ik aegis had opgepakt. :')
:') denken dat je aegis oppakt.
pi_128021936
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 02:08 schreef hehehe het volgende:

[..]

:') denken dat je aegis oppakt.
Dat lijkt me niet zo heel erg moeilijk om te missen :?
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:24:45 #286
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_128029207
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 06:45 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo heel erg moeilijk om te missen :?
Ik had eens een game met YOLOSwag (weet zijn Fok! naam niet) en ik speelde riki. Ik kijk naar de map en denk zo van hé waar zijn ze nou en denk onmiddellijk aan roshan. Dus ik loop richting de pit en daar staan ze allemaal, maar ik ook en dat zien ze niet. Ze hadden alleen sentry wards voor detection klaar. Hoe dan ook, roshan gaat bijna dood en ik snatch de aegis bijna... Maar toen realiseerde ik me dat mijn inventory slots vol waren toen het niet lukte om de aegis op te pakken. _O-

Als ik het had opgepakt zou ik waarschijnlijk twee keer achterelkaar doodgaan... maar toch. }:| :') !
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:40:34 #287
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_128029840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:24 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Ik had eens een game met YOLOSwag (weet zijn Fok! naam niet) en ik speelde riki. Ik kijk naar de map en denk zo van hé waar zijn ze nou en denk onmiddellijk aan roshan. Dus ik loop richting de pit en daar staan ze allemaal, maar ik ook en dat zien ze niet. Ze hadden alleen sentry wards voor detection klaar. Hoe dan ook, roshan gaat bijna dood en ik snatch de aegis bijna... Maar toen realiseerde ik me dat mijn inventory slots vol waren toen het niet lukte om de aegis op te pakken. _O-

Als ik het had opgepakt zou ik waarschijnlijk twee keer achterelkaar doodgaan... maar toch. }:| :') !
:')
pi_128030342
Dendi livestream: http://www.dotacinema.com/live/dendi

Haha hij wilde net iets typen in de ingame chat heeft hij een 48 uur chat bann _O-

[ Bericht 44% gewijzigd door Baalhaar op 20-06-2013 13:23:37 ]
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_128031600
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef Baalhaar het volgende:
Dendi livestream: http://www.dotacinema.com/live/dendi

Haha hij wilde net iets typen in de ingame chat heeft hij een 48 uur chat bann _O-
Wat een feeder. :r
Burning bridges gives you so much more
pi_128032235
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef Baalhaar het volgende:
Dendi livestream: http://www.dotacinema.com/live/dendi

Haha hij wilde net iets typen in de ingame chat heeft hij een 48 uur chat bann _O-
Best wel grappig hoe veel van die pro's gewoon ragen enzo :P Heb ook een keer een dendi stream gezien waar hij 2 keer gekilled werd in mid en dan abandoned _O-
pi_128036765
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef fwokker het volgende:

[..]

Best wel grappig hoe veel van die pro's gewoon ragen enzo :P Heb ook een keer een dendi stream gezien waar hij 2 keer gekilled werd in mid en dan abandoned _O-
Ja precies, het was wel leuk om te zien dat ook hij gewoon doodging door domme dingen te doen(met slark in zijn eentje 2 heroes aanvallen) en ragen in de chat toen templar assassin hem solo mid nakte. Sowieso raar dat een pro als hij zoveel zat te lullen in de chat, op het einde zei hij ook nog: gg report razor :') dendi.... :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_128045878
Vanmiddag weer een pracht ambassadeur uit Rusland. Ik pak QoP, m'n 3 maatjes zeggen dat ze gaan trilanen top en vervolgens pakt onze laatste dude TA en gaat binnen 10m 0-8 tegen Mirana en lion. -.-.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_128046779
Ik had net 2 leavers in m'n game, waaronder een van fok. :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:37:32 #294
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128053643
Verdomme zeg, net een Anti-Mage PICKER die dan gewoon attack animation gaat cancellen om lasthits op heroes te pakken. :') Met als resultaat meerdere kills mislopen, omdat meneer bang is dat 'ie de kill niet krijgt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:09:33 #295
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_128069802
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

:')___!!!
ik heb ook nog wel een name scroll over :9

Dota 2 is now accessible without beta keys
http://www.gosugamers.net(...)le-without-beta-keys

[ Bericht 13% gewijzigd door Silverdigger2 op 21-06-2013 09:30:37 ]
pi_128073283
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:22 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

ik heb ook nog wel een name scroll over :9

Dota 2 is now accessible without beta keys
http://www.gosugamers.net(...)le-without-beta-keys
Maar iets als dit moet lijkt me toch wel een lan functie krijgen? Hopelijk maken ze niet dezelfde fouten als blizzard bij Diablo 3 deed, geen offline/ lan mode :{

En zolang de patches maar blijven komen en de "nieuwe" heroes er bij komen vind ik het prima
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_128081087
Altijd als je solo pub gaat

woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_128085091
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:44 schreef Baalhaar het volgende:
Altijd als je solo pub gaat

[ afbeelding ]
Well Played!

No one hears you. Your account has been flagged as disruptive and your communication privileges temporarily revoked. Time remaining: 19 hours
pi_128086182
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

Well Played!

No one hears you. Your account has been flagged as disruptive and your communication privileges temporarily revoked. Time remaining: 19 hours
Ben jij ook al muted? Of bedoel je mij? Want ik heb net mijn eerste bann gekregen, 24 uur chat bann..

En inderdaad: dit soort gedrag als in dat plaatje zorgt er dus voor dat ik mensen idioot begin te noemen. En dan word ik gemute? Ze moeten die lijers gewoon het spel uit knikkeren, dan is er ook geen rede meer om te flamen. Gewoon de oorzaak oplossen en niet het gevolg :{
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_128086394
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ben jij ook al muted? Of bedoel je mij? Want ik heb net mijn eerste bann gekregen, 24 uur chat bann..

En inderdaad: dit soort gedrag als in dat plaatje zorgt er dus voor dat ik mensen idioot begin te noemen. En dan word ik gemute? Ze moeten die lijers gewoon het spel uit knikkeren, dan is er ook geen rede meer om te flamen. Gewoon de oorzaak oplossen en niet het gevolg :{
komt vast door onze rage op die PL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')