abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:01:24 #201
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127143436
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Matip het volgende:

[..]

Las het inderdaad ook, lijkt me geen stap vooruit. Belgische vriendin dus het zou een logische transfer kunnen worden.
Best een mooie club imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127144309
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:34 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Wuytens heeft toch al een club.Op El1 gaf hij aan dat hij al wist waar hij heen gaat.
Als dat van Twente nieuwe interesse is dan gaat hij daar niet heen in ieder geval.
Zodra hij bij Twente meer kan gaan verdienen dan bij de club waar hij het over had zie ik hem zo naar Twente gaan hoor, volgens mij heeft hij nog nergens een handtekening gezet
pi_127149716
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Loopt er niks in België of Zweden meer rond?
Over Zweden gesproken..

Nilsson zit toch nog gewoon bij onze selectie?

Nieuw seizoen, nieuwe kans?
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:23:22 #204
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127149758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:22 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Over Zweden gesproken..

Nilsson zit toch nog gewoon bij onze selectie?

Nieuw seizoen, nieuwe kans?
Neuh, die willen ze al sinds vorige zomer slijten.
Zie het eerder gebeuren dat zijn contract wordt afgekocht.

Echt een miskoop van jewelste gebleken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127156997
Ik lees op fcutrecht.net dat Utrecht bezig is met Duarte en de keuring al snel plaats kan vinden. Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:57:11 #206
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127157134
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Matip het volgende:
Ik lees op fcutrecht.net dat Utrecht bezig is met Duarte en de keuring al snel plaats kan vinden. Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
Ik zou ''Alex Pastoor'' niet al te serieus nemen. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127157241
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik zou ''Alex Pastoor'' niet al te serieus nemen. ;)
Jij leest daar dus ook mee. :)

Er zijn wel gasten die er serieus op in gaan. Korreltje zout dus?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:03:15 #208
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127157455
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:59 schreef Matip het volgende:

[..]

Jij leest daar dus ook mee. :)

Er zijn wel gasten die er serieus op in gaan. Korreltje zout dus?
Uiteraard!

Ik zou het met een korreltje zout nemen ja.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127158202
Zou geen verkeerde aankoop zijn hoor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_127158663
Duarte zou een prachtige koop zijn voor Utrecht, maar lijkt me niet realistisch
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:28:19 #211
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127158737
Maar waar zou ie dan moeten spelen op ons middenveld?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127158839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar waar zou ie dan moeten spelen op ons middenveld?
Vervanger van Asare?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_127158933
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vervanger van Asare?
Ik denk dat het daar niet de juiste speler voor is. In mijn ogen hebben we de vervanger van Asare al in huis; Sarota.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:31:53 #214
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127158936
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vervanger van Asare?
Dat is Toornstra al.

Asare heeft de laatste weken als rechtshalf gespeeld, dat zie ik Duarte niet doen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127158981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is Toornstra al.

Asare heeft de laatste weken als rechtshalf gespeeld, dat zie ik Duarte niet doen.
Ik wel. Kan daar prima spelen, is niet stijf links.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_127158983
één van de drie roulerende posities van de ruit op het middenveld, niet de cdm. bijvoorbeeld linkshalf, maar dat is ongunstig voor Oar. Aan de andere kant veel wedstrijd dus dat is niet zo n probleem.

http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_92842.html volgens deze stats kan dat prima en speelt ie ook op rechts. Geen idee of Duarte stijf links is? lijkt me een technische voetballer en bijna tweebenig

--------------------CDM------------------

Sarota--------------------------Duarte

-----------------Toornstra--------------
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:37:23 #217
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127159197
Ik dacht dat ie stijf links was maar kan me vergissen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127161089
Ik wil ook een CDM thuis! O+
  woensdag 29 mei 2013 @ 20:02:58 #219
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_127168627
Ajax zal nooit de 6 a 7 (?)mio op tafel leggen die FCU voor vd Hoorn zal willen zien. Zijn tegenwoordig koopjesjagers.

Boerrigter zal nooit naar FCU komen. Hij verdient nu al minimaal 500k en ik denk niet dat hij voor 250k zou willen komen. Ik zie hem dan eerder naar Rusland of Turkije vertrekken.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 29 mei 2013 @ 20:11:27 #220
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127169220
Vandaag in de papieren VI een stuk over de FC.
Wat interessante dingen:

''We hebben precies in kaart wat we voor iedere speler willen ontvangen. En daar gaan we geen eurocent onder zitten''

In de winterstop wilde Edwin de Kruijff de Australische spits Eli Babalj halen maar omdat ie een niet-EU salaris moet verdienen heeft van Schaik de deal afgeblazen waarna de spits naar AZ verkaste.

''We hebben contractbesprekingen van 1 minuut gehad. Dan noemen wij onze grens en als de speler meer wilt laten we hem zijn kop koffie opdrinken en nemen we op een goede manier afscheid.''

Men wil de hoeken in het stadion dichtmaken, dit gaat enkele tonnen kosten maar ze hopen dit eruit te halen omdat 't stadioncomfort dan beter is en er dus hopelijk meer seizoenskaarthouders bij komen.

Alleen bij een vertrek van Mulenga, van der Hoorn of Ruiter wordt er een vervanger gehaald, maar buitenkansjes zoals Toornstra kunnen altijd gebeuren.

Talenten Ayoub, Badjeck, Schepers, Markiet, Pappot en van der Stoep beginnen bij het eerste komend seizoen en krijgen dus de kans dichterbij de basis te komen,

Doelstelling blijft een herkenbaar elftal hebben met aantrekkelijk voetbal.
Wouters vult aan dat ie het publiek wil vermaken en zo hoog mogelijk wil eindigen.

Van Seumeren hoopt dat dit seizoen een boost zal geven voor wat betreft nieuwe sponsoren en seizoenskaarthouders maar omdat ze dat 3 seizoenen geleden ook dachten maar het niet gebeurde gaan ze er keihard aan werken het voor elkaar te krijgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127191644
Klinkt als een hoop zeer leuke beloftes die ik graag tegemoet zie. Toch ben ik heel benieuwd of ze dit allemaal waar kunnen maken. Het stadion vind ik al leuk zoals het is, hoeken dichtbouwen neemt die bloedirritante wind weg. Maar ik ben bang dat het op het oog nog veel leger er uit gaat zien dan dat het er afgelopen seizoen al uitzag

Edit:
En enkele tonnen voor het dichtbouwen van de hoeken is zeker te overzien, had verwacht dat dat grapje een stuk meer zou kosten
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 mei 2013 @ 09:33:06 #222
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_127192354
Hoeken dicht :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_127192382
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:01 schreef koningmakreel het volgende:
Klinkt als een hoop zeer leuke beloftes die ik graag tegemoet zie. Toch ben ik heel benieuwd of ze dit allemaal waar kunnen maken. Het stadion vind ik al leuk zoals het is, hoeken dichtbouwen neemt die bloedirritante wind weg. Maar ik ben bang dat het op het oog nog veel leger er uit gaat zien dan dat het er afgelopen seizoen al uitzag

Edit:
En enkele tonnen voor het dichtbouwen van de hoeken is zeker te overzien, had verwacht dat dat grapje een stuk meer zou kosten
De vraag is wat de kantoren op de hoek er van vinden cq. in hun contract hebben staan. Die gaan dan tegen een betonnen muur aankijken. Tenzij ze dat laten bestaan en er omheen dichtmaken.
pi_127195946
quote:
Jens Toornstra heeft zijn eerste training met het Nederlands elftal achter de rug en dat is hem goed bevallen. De 24-jarige middenvelder is een van de vier debutanten die door bondscoach Louis van Gaal is opgeroepen voor de oefenduels met Indonesië (7 juni) en China (11 juni).

'Ik ken niet veel jongens', reageerde Toornstra na afloop van de oefensessie op de KNVB-website. 'Het was een heel hoog niveau. Je speelt met de grote spelers van de wereld eigenlijk. Dus dat is wel hartstikke mooi. De training was heel erg leuk. En toch, het is voor mij ook allemaal nieuw. Dus je bent wel even zenuwachtig en ook benieuwd hoe het allemaal in z'n werk gaat bij Oranje. Maar dan ga je gewoon lekker voetballen. En is die spanning snel weg.'

Zijn selectie voor Oranje is de kroon op een mooi seizoen waarin hij afgelopen winter ADO Den Haag inruilde voor FC Utrecht en met die club plaatste Toornstra (rechts op de foto met John Heitinga en Wesley Sneijder) zich afgelopen zondag voor de voorronden van de Europa League. 'Ik kom heel goed uit het weekeinde met FC Utrecht. Het is sowieso een goed seizoen geweest. Vooral de tweede seizoenhelft, vind ik zelf.'

Zelfvertrouwen
'Ik hoop dat ik dat nog twee weken kan doortrekken. Ik voel die waardering in Utrecht heel erg. Bij de supporters, maar ook bij de staf en de spelers zelf. Dat doet me goed. Daar krijg je zelfvertrouwen van, waardoor je ook weer beter gaat spelen.'

'Ik heb de bondscoach persoonlijk nog niet gesproken', vervolgde Toornstra. 'Maar dat komt ongetwijfeld nog. Van Gaal heeft wel de groep toegesproken. Hij heeft gezegd dat de omstandigheden in Azië heel anders zijn dan hier. Dat we waarschijnlijk last zullen hebben van jetlags. Maar goed, dat had ik wel verwacht.'

Van de tijd dat Van Gaal als Ajax-trainer de Champions League won, weet Toornstra niet veel. 'Toen was ik zes jaar en net een jaartje aan het voetballen. Ik herinner me er weinig van. Het is bijzonder nu met hem te werken. Hij is een grote trainer en heeft veel bereikt. Sowieso is het leuk om met een bondscoach te werken, want dan doe je het waarschijnlijk goed.'
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127196218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De vraag is wat de kantoren op de hoek er van vinden cq. in hun contract hebben staan. Die gaan dan tegen een betonnen muur aankijken. Tenzij ze dat laten bestaan en er omheen dichtmaken.
Dat moeten we al helemaal niet hebben. Als ik me dat een beetje inbeeld krijgen we in één klap het lelijkste stadion van nederland. Ik beeld het me een beetje in als het Gelredome met die lelijke vierkante hoeken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')