abonnement Unibet Coolblue
pi_126931290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Wanneer vind je jezelf te achteloos?
als ik thuis ben en me eigenlijk niet kan herinneren dat ik dat laatste stuk heb gereden, op de automatische piloot dus. Of als ik te hard rij omdat ik niet op de teller let.
Tap tap tap
pi_126931422
Ik denk dat het niet heel vreemd is dat je je ritten later als je thuis bent niet meer in detail kan herinneren. Je moet gewoon goed opletten als je auto rijdt :) maar ik denk dat je het ook niet krampachtig moet gaan maken. Daar gaat het ook niet beter van.
pi_126931663
Gewoon relax maar oplettend rijden en een beetje vertrouwen hebben in jezelf! :)
pi_126937079
Morgen collega autorijders.

Hebben wij er weer zin in vandaag? Weer een dag met files en alles wat ermee samenhangt.
Maar denk maar zo: Zolang alles rijdt draait de economie en rolt geld.

Maak er vandaag iets moois van en vergeet niet je autosleutels mee te nemen na afsluiting want naarmate je ouder wordt wil je soms (ik dus) weleens vergeten deze mee te nemen... >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 08:22:45 ]
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:25:30 #180
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_126937112
Nog geen file vandaag. Sta nu wel een Rotterdamse straat half te blokkeren, maar gelukkig komt er bijna niemand langs.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_126937263
Als ik zo geen 60-rijders op de 80-weg tegen kom en in Deventer de bruggen op hun plek staan dan ben ik blij. Anders....
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 24 mei 2013 @ 08:47:54 #182
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_126937426
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

als ik thuis ben en me eigenlijk niet kan herinneren dat ik dat laatste stuk heb gereden, op de automatische piloot dus. Of als ik te hard rij omdat ik niet op de teller let.
Dat kan ik ook niet altijd hoor. :P
Snelheid weet ik wel altijd aan de hand van welke versnelling en hoeveel gas ik geef.
Dus ik hoef niet steeds te kijken hoe hard ik rij. :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:09:35 #183
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_126937806
Verderop is de pliesie trouwens iets aan het doen bij een woning, maar ze hebben alleen ter plaatse een lintje opgehangen en niet de straat afgesloten. Nog nooit zoveel auto's achteruit terug zien rijden in een uur tijd.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:40:48 #184
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126938384
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:47 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat kan ik ook niet altijd hoor. :P
Snelheid weet ik wel altijd aan de hand van welke versnelling en hoeveel gas ik geef.
Dus ik hoef niet steeds te kijken hoe hard ik rij. :)
Ik rij gewoon met de rest mee :@
Tap tap tap
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:41:12 #185
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126938388
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:09 schreef JDude het volgende:
Verderop is de pliesie trouwens iets aan het doen bij een woning, maar ze hebben alleen ter plaatse een lintje opgehangen en niet de straat afgesloten. Nog nooit zoveel auto's achteruit terug zien rijden in een uur tijd.
Dat had ik gister, maar dan ivm werkzaamheden. Hang dan even aan het begin van die straat een bordje op :{w
Tap tap tap
pi_126938606
Leukste is dan om die vrouwtjes te bekijken die vijf minuten doen over 100m achteruit :')
Schip ahoy!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 09:55:24 #187
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126938719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 09:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Leukste is dan om die vrouwtjes te bekijken die vijf minuten doen over 100m achteruit :')
Ik kon godzijdank gewoon keren.
Tap tap tap
pi_126939755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om met m`n ouders naast me auto te rijden.
Met vrienden lijkt het me tof, zelfs met m`n instructeur vind ik het super (We hebben de grootste lol onderweg)

Maar met m`n ouders :r Die gaan alleen maar commentaar leveren, of zeuren over dat hun het wel beter doen denk ik :')
Ach, mijn moeder weet dat ik m'n bochten sportief neem. En als ik bij haar ben moet ik altijd rijden, want dan kan zij tenminste wat drinken (ik drink geen alcohol). Maar zo'n Yaris Verso rijdt toch de bochten echt wat anders dan mijn Auris (Zo'n Yaris Verso heeft z'n zwaartepunt wat hoger liggen :P)

Maar zeuren doet mijn moeder nooit. En ze heeft ook nooit moeite om bij mij in de auto te stappen.
pi_126940680
Heb nu een maandje m'n rijbewijs en rij best regelmatig. Het rijden gaat prima, alleen kom ik nog steeds niet snel weg in de benzine auto :') Nog steeds heel voorzichtig gas bij geven/koppeling los, terwijl m'n vader echt zo weg is.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:10:23 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_126940900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:02 schreef Remy669 het volgende:
Heb nu een maandje m'n rijbewijs en rij best regelmatig. Het rijden gaat prima, alleen kom ik nog steeds niet snel weg in de benzine auto :') Nog steeds heel voorzichtig gas bij geven/koppeling los, terwijl m'n vader echt zo weg is.
Meeste auto's ook benzine kun je gewoon op de koppeling wegrijden hoor, gewoon rustig op laten komen dan geeft de auto meestal zelf wat gas bij.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_126943551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:33 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ach, mijn moeder weet dat ik m'n bochten sportief neem. En als ik bij haar ben moet ik altijd rijden, want dan kan zij tenminste wat drinken (ik drink geen alcohol). Maar zo'n Yaris Verso rijdt toch de bochten echt wat anders dan mijn Auris (Zo'n Yaris Verso heeft z'n zwaartepunt wat hoger liggen :P)

Maar zeuren doet mijn moeder nooit. En ze heeft ook nooit moeite om bij mij in de auto te stappen.
Hier net zo.. Alleen mijn vader wil niet in mijn auto rijden..
Prima joh. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_126943757
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hier net zo.. Alleen mijn vader wil niet in mijn auto rijden..
Prima joh. :)
Waarom dat niet? Vind ie 'm niet fijn? :o
pi_126943832
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Waarom dat niet? Vind ie 'm niet fijn? :o
Kweenie.. denk het.
Maar hij maakt ook best veel lawaai(en dan is er volgens mij ook nog eens ergens de uitlaat lek.. ) en zit vrij laag + redelijk harde vering(standaard Seat Ibiza, maar met plattere, bredere banden)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_126943941
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:45 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Kweenie.. denk het.
Maar hij maakt ook best veel lawaai(en dan is er volgens mij ook nog eens ergens de uitlaat lek.. ) en zit vrij laag + redelijk harde vering(standaard Seat Ibiza, maar met plattere, bredere banden)
Aah zo. Ga je dat nog laten maken enzo of niet meer?
pi_126944066
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:48 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Aah zo. Ga je dat nog laten maken enzo of niet meer?
uitlaat? volgende maand misschien. Eerst kijken hoeveel me dat gaat kosten.
Heb er geen last van, en hij hoeft volgend jaar pas weer voor de apk.
Is volgens mij ook maar een heel klein gaatje, als hij uberhaupt al lek is.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_126986615
Net een stuk gereden in de Fiat Cinquecento van m`n ma :)
Verlaten weggetje opgezocht met m`n ma, daar zei ze " Ja, ga maar even een beetje de koppeling aanvoelen " Prima!

Ik ben 1,81 en heb schoenmaat 44 (Maar wel een hele brede voet) En ik reed héérlijk! Viel me écht niet tegen van dat wagentje! (Ondanks dat de pedalen éigenlijk iets te dicht op elkaar stonden)

Maargoed, Koppeling reageert wel anders dan bij een diesel, dat was duidelijk.
Heb hem 1x laten afslaan en verder ging het voor mijn gevoel echt al direct 100x beter als bij m`n rijles gister :')

Moest hem stilzetten, langs de kant. Doe ik dat, IN EEN PLAS MODDER :') x10

Ik natuurlijk bang, ja ehh... het is een 899cc 4 pittertje met een half versleten koppeling, dus wat doe ik, in z`n 1.. koppeling op laten komen, plank gas :D(40 in z`n 1 _O- heeft die auto nog nooit meegemaakt volgens mij :D ) M`n moeder schreeuwen alsof ze dood ging " DOE GODVERDOMME RUSTIG MET DAT GAS!!!! " En ik karde rustig met 50 de bocht door :D (Wel even wennen zo`n klein autotje zonder stuurbekrachtiger)

Al dat gestress is nergens voor nodig, heerlijk zeg een benzine auto :) Vind het veel relaxter rijden, het reageert veel directer dan zo`n Polo Diesel. (En even afgezien van het feit dat ik hem véél fijner vind sturen die Cinquecento)

Serieus: Als het autotje 10cm breder was geweest (M`n voeten zijn vrij breed, dus ik had wel lichtelijk moeite met de pedalen, waren iéts te klein) dan was het m`n dagelijkse gebakje geweest voor als ik m`n rijbewijs zou hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 15:13:21 ]
pi_127001911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef Braddie het volgende:
Maargoed, Koppeling reageert wel anders dan bij een diesel, dat was duidelijk.
Heb hem 1x laten afslaan en verder ging het voor mijn gevoel echt al direct 100x beter als bij m`n rijles gister :')
Ik had net m'n rijbewijs (gelest in een diesel natuurlijk). Met mijn moeder een auto gekocht (m'n stiefvader heeft altijd schade auto's opgekocht en verkocht, dus die kan heel goed onderhandelen!). En met m'n schoonmoeder opgehaald. Ik woonde in Assen, de auto stond in Groningen.

De eerste keer alleen was best spannend. Helemaal niet af laten slaan zelfs (hoewel ik dat Julianaplein best wel spannend vond die eerste keer :P). Ik kom thuis, zeg buiten dag tegen m'n schoonmoeder, valt de deur dicht. En m'n huissleutel zat in m'n jaszak en die lag binnen... Mijn schoonmoeder had ook een sleutel van ons huis, dus ik achter haar aan. Bij elk stoplicht die ik tegenkwam (en dat waren er een heleboel!) sloeg de motor af... En toen waren er wegwerkzaamheden in Diever (waar m'n schoonouders woonden) en ik had zoiets van: als ik nu moet stoppen, kom ik hier nooit meer weg... En toen ging het goed (natuurlijk!).

Op het laatst kreeg ik hem zelfs in z'n 4 nog vanuit stilstand weg...
pi_127003104
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

uitlaat? volgende maand misschien. Eerst kijken hoeveel me dat gaat kosten.
Heb er geen last van, en hij hoeft volgend jaar pas weer voor de apk.
Is volgens mij ook maar een heel klein gaatje, als hij uberhaupt al lek is.
Ooh oke valt mee dus. :)
pi_127003951
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik had net m'n rijbewijs (gelest in een diesel natuurlijk). Met mijn moeder een auto gekocht (m'n stiefvader heeft altijd schade auto's opgekocht en verkocht, dus die kan heel goed onderhandelen!). En met m'n schoonmoeder opgehaald. Ik woonde in Assen, de auto stond in Groningen.

De eerste keer alleen was best spannend. Helemaal niet af laten slaan zelfs (hoewel ik dat Julianaplein best wel spannend vond die eerste keer :P). Ik kom thuis, zeg buiten dag tegen m'n schoonmoeder, valt de deur dicht. En m'n huissleutel zat in m'n jaszak en die lag binnen... Mijn schoonmoeder had ook een sleutel van ons huis, dus ik achter haar aan. Bij elk stoplicht die ik tegenkwam (en dat waren er een heleboel!) sloeg de motor af... En toen waren er wegwerkzaamheden in Diever (waar m'n schoonouders woonden) en ik had zoiets van: als ik nu moet stoppen, kom ik hier nooit meer weg... En toen ging het goed (natuurlijk!).
Op het laatst kreeg ik hem zelfs in z'n 4 nog vanuit stilstand weg...
Ik probeerde laatst met die Polo in z`n 4 30 te rijden, dan trekt ie echt niet weg :')

Af laten slaan is kut, maar ik raakte altijd in paniek :') En guess what.. dat is niet nodig, gewoon motor afzetten en weer starten :')

Maar bij die polo was het anders, omdat die een start/stop systeem heeft :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:39:54 #200
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_127004721
Das alleen maar makkelijker, koppeling in en hij start weer.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')