abonnement Unibet Coolblue
pi_125961309
Nerds, wijsneuzen en gamefreaks: May i have your attention please?

Er zijn veel games verkrijgbaar voor je smartphone maar Quiz-Battle (gemaakt door het tijdschrift 'Wetenschap in beeld') is bijzonder om meerdere redenen:

1.) Alles draait om algemene (en soms diepgaande) kennis!
2.) Tactiek maakt het verschil en zorgt voor winst.
3.) De kick van de winst is enorm!
4.) Wij hebben een fan-page en organiseren toernooien.

Het zijn de mannen van de TU-delft die helemaal verslaafd raken, maar ook de Jan Lul van om de hoek (die verliest wat vaker) en noem maar op.

Quiz-Battle is gratis te downloaden via de app-store en Play-store. Gun je zelf even een blik op deze fantastische game en join (like) ons collectief op;

https://www.facebook.com/QuizBattleNL

Geen commercieel gedoe of andere addertjes, gewoon leuk elkaar uitdagen en zien wie de slimste is. Ontspanning in een rumoerige tijd kan geen kwaad.

Deel dit bericht even met de mensen waarvan je wellicht denkt dat ze het interessant vinden.

Game on!

Meer info: http://wibnet.nl/quizbattle
pi_125962154
Niet eens een WP-app :')

Verder riekt dit wat naar spam, aangezien je hier speciaal een account voor hebt aangemaakt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_125962517
WP-app?

Los van dat, het riekt naar wat je het vind ruiken maar er zit geen millimeter spam bij. Slechts een leuk initiatief. Zou ik mijn initialen gebruiken om te spammen? -nope-

Beetje kortzichtig. ;)
pi_125969009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 22:56 schreef mvandenhof het volgende:
WP-app?

Los van dat, het riekt naar wat je het vind ruiken maar er zit geen millimeter spam bij. Slechts een leuk initiatief. Zou ik mijn initialen gebruiken om te spammen? -nope-

Beetje kortzichtig. ;)

Het feit dat je je hebt geregistreerd hiervoor, is natuurlijk wat opvallend. En die intitialen zeggen niet zoveel, dat zie je namelijk bij vrijwel iedereen die een fantastisch nieuw spel/programma/initiatief heeft en zich daarvoor speciaal registreert.

WP bedoel ik Windows Phone mee, er bestaan nog andere OS'en dan Android en iOS ;)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_125977730
Dit riekt nogal naar reclame, maar het is zeker een leuke app. (Ik had hem al.)

Wie de behoefte voelt mij uit te dagen: mijn naam daar is eveneens Molurus. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_125977873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 07:16 schreef Bombvis het volgende:

WP bedoel ik Windows Phone mee, er bestaan nog andere OS'en dan Android en iOS ;)
Dit lijkt me niet echt de plek voor een OS war. Maar Windows op mobile slaat nog niet echt aan hoor.

Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 23:43:01 #7
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128134984
Leuk spelletje :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128168278
Leuk, maar af en toe een beetje eenvoudige vragen... hier en daar doe ik ook een suggestie. Ik blijf het echter met plezier spelen.
Lang leve de aanvoegende wijs!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')