abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:33:13 #226
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126604030
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Is zelfs voorzitter toch?
Volgens mij niet
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126604099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Volgens mij niet
Volgens wiki:

Prins Bernard bleef voorzitter tot 1976, toen hij in opspraak raakte in verband met de Lockheedaffaire. Daarna heeft prinses Beatrix de rol van prins Bernard overgenomen. Tegenwoordig is de Belgische topman Étienne Davignon voorzitter.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:35:52 #228
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126604320
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Volgens wiki:

Prins Bernard bleef voorzitter tot 1976, toen hij in opspraak raakte in verband met de Lockheedaffaire. Daarna heeft prinses Beatrix de rol van prins Bernard overgenomen. Tegenwoordig is de Belgische topman Étienne Davignon voorzitter.
Zal wel zo zijn je hebt een punt. Ze maak ook geen geheim van de bilderberg group zeggen zeggen dat het om economisch doel einde gaan. Maar daar gaat het helemaal niet om ze bespreken daar de Agenda van de illuminati.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126604798
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je hebt ook nog groot meester vrijmetselaar 33 graad. voorbeelden; george Washigton,Albert Pike enz.
Dat zijn additionele graden. Je hebt de drie symbolische graden, die onafhankelijk van welke andere andere maçonnieke organisatie dan ook beoefend worden onder het gezag van een zg. Grootloge.
Dit worden vaak de 'blauwe graden' genoemd. Rood wordt vaak gebruikt als omranding voor de schootsvellen voor de graad van Soeverein Prins van het Rozekruis en de Ridder van het Rozekruis. De zg. rode graden. Vroeger had je ook nog de witte en zwarte graden.
Het is dus geen hierarchisch systeem, de graden worden onafhankelijk van elkaar door verschillende instanties beoefend.
Dat moet je toch wel tegen zijn gekomen in je onderzoek?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:42:53 #230
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126605056
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zijn additionele graden. Je hebt de drie symbolische graden, die onafhankelijk van welke andere andere maçonnieke organisatie dan ook beoefend worden onder het gezag van een zg. Grootloge.
Dit worden vaak de 'blauwe graden' genoemd. Rood wordt vaak gebruikt als omranding voor de schootsvellen voor de graad van Soeverein Prins van het Rozekruis en de Ridder van het Rozekruis. De zg. rode graden. Vroeger had je ook nog de witte en zwarte graden.
Het is dus geen hierarchisch systeem, de graden worden onafhankelijk van elkaar door verschillende instanties beoefend.
Dat moet je toch wel tegen zijn gekomen in je onderzoek?
Ja klopt
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126605220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Is simpel ze geloven in lucifer. Lucifer=duivel duivel=satan.
Nee dat is niet zo simpel..

Zoals bekend zijn vrijmetselaars niet bepaald behoudend, je moet als toelating in een opperwezen geloven maar dat mag alles zijn. God, Allah, Boeddha, Thor en het spaghettimonster zijn ook dikke prima. Waarschijnlijk is dat tegenwoordig wel iets versoepelt want de vrijmetselarij stamt nog uit de tijd dat je in de maatschappij als algemeenheid alleen veilig weg kon komen als je in een God geloofde.

Er liggen veel "schatten" in het vrijmetselaars verleden. Zo was Mimar Sinan een vrijmetselaar en architect van vooruitstrevende bouwwerken in het Ottomaanse rijk. Zo was Ataturk vrijmetsaar en had niet bepaald een religieus doel voor ogen maar juist een tegenovergestelde. Zo was het embryonale Amerika een land in wording dat zich mede door de vrijmetselaars ontworstelde van de de Engelse overheersing en later stille oorlogen tegen de slavenhandel voerde door tunnels naar hun loges te maken en daar slaven van eten en drinken te voorzien.

Een organisatie zal 't moeten doen want met al de discussies en vervorming onder het volk en dat posten hier komt er bitterweinig van de grond. Wat heb jij in je 17 jaar b.v. van de grond getild, het zal niet veel zijn. Wat ben je van plan om aan de wereld te veranderen? Hopelijk iets meer. Als er niets gebeurd dan staan we over 100 jaar nog waar we nu staan.

En in deze ontwikkelingen zit het kwaad?

Het kwaad is "gemaakt" door de conservatieve tegenhanger.. het geloof van welke klasse dan ook. Organisaties die geen ander doel hebben dan meer mensen naar de kerk of de moskee te krijgen en godsdienst als iets neer te zetten dat de regels voor iedereen bepaald. Die vinden alles wat progressief is vaak al 'het kwaad' want anders denkenen werken plannen voor behoudendheid tegen en deze groepen drukken dan waarschijnlijk ook met liefde een satan stickertje op vrijmetselaarij.

En daar komt je satan / lucifer vandaan..
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:46:57 #232
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126605460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het s inderdaad simpel maar via een andere weg

Zoals bekend zijn vrijmetselaars niet bepaald behoudend, je moet als toelating in een opperwezen geloven maar dat mag alles zijn. God, Allah, Boeddha, Thor en het spaghettimonster zijn ook dikke prima. Waarschijnlijk is dat tegenwoordig wel iets versoepelt want de vrijmetselarij stamt nog uit de tijd dat je in de maatschappij als algemeenheid alleen veilig weg kon komen als je in een God geloofde.

Er liggen veel "schatten" in het vrijmetselaars verleden. Zo was Mimar Sinan een vrijmetselaar en architect van vooruitstrevende bouwwerken in het Ottomaanse rijk. Zo was Ataturk vrijmetsaar en had niet bepaald een religieus doel voor ogen maar juist een tegenovergestelde. Zo was het embryonale Amerika een land in wording dat zich mede door de vrijmetselaars ontworstelde van de de Engelse overheersing en later stille kruistochten tegen de slavenhandel voerde door tunnels naar hun loges te maken en daar slaven van eten en drinken te voorzien.

Een organisatie zal 't moeten doen want met al de discussies en vervorming onder het volk en dat posten hier komt er bitterweinig van de grond. Wat heb jij in je 17 jaar b.v. van de grond getild, het zal niet veel zijn. Wat ben je van plan om aan de wereld te veranderen? Hopelijk iets meer. Als er niets gebeurd dan staan we over 100 jaar nog waar we nu staan.

En in deze ontwikkelingen zit het kwaad?

Het kwaad is "gemaakt" door de conservatieve tegenhanger.. het geloof van welke klasse dan ook. Organisaties geen ander doel hebben dan meer mensen naar de kerk of de moskee te krijgen en godsdienst als iets neer te zetten dat de regels voor iedereen bepaald. Die vinden alles wat progressief is vaak al 'het kwaad' want anders denkenen werken plannen voor behoudendheid tegen en deze groepen drukken dan waarschijnlijk ook met liefde een satan stickertje op vrijmetselaarij.

En daar komt je satan / lucifer vandaan..
Weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar de meeste vrijmetselaars komen er pas na hun 30 graad achter waar het werkelijk om draait. De mensheid kan veel bereiken in 100 jaar. Maar dan moeten er wel genoeg mensen wakker worden anders verandert er niet veel.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126605725
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar de meeste vrijmetselaars komen er pas na hun 30 graad achter waar het werkelijk om draait.
je krijgt van mij een halve graad als je eens zou lezen wat anderen schreven.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:03:22 #234
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126607094
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]

je krijgt van mij een halve graad als je eens zou lezen wat anderen schreven.
Ik stel jouw deze vragen
Wat is volgens jouw god?
Wat is volgens jouw de duivel of het kwaad?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126607675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik stel jouw deze vragen
Wat is volgens jouw god?
Wat is volgens jouw de duivel of het kwaad?
Wat heeft het voor nut om over graden te spreken en deze vragen te stellen na wat ik poste? ik heb zo echt 't idee dat er nog een zinnigere discussie te voeren is met m'n parkiet. Ik reageerde op jouw stelling en zou het wel ergens ok vinden als je daar even wat over schreef of gewoon niet reageert als je er geen aanvulling op hebt. De vragen staan trouwens erg ver van dit topic.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:13:02 #236
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126608007
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar de meeste vrijmetselaars komen er pas na hun 30 graad achter waar het werkelijk om draait. De mensheid kan veel bereiken in 100 jaar. Maar dan moeten er wel genoeg mensen wakker worden anders verandert er niet veel.
Niet elke kerk of religieus organisatie is het kwaad. Ik weet niet waar je dat geleerd hebt maar het is niet waar. De illuminatie probeert wel het geloof kapot te maken zodat er een anti christ gelooft kan ontstaan. De illuminatie zit ook al in het Vaticaan. Dus het christendom wordt al beïnvloed door de illuminatie. Dat zeg niet dat de bijbel slecht is alleen dat de leiders van het christendom slecht zijn dit haal mensen vaak door elkaar. De vrijmetselaars leden zijn geen slecht personen meestal waar zin in geloven is slecht. Vaak zijn ze misleid door dat de laagste graden van de vrijmetselaars een totaal verkeerd beeld gegeven van de vrijmetselaars.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126608119
zit je nu jezelf te quoten?
pi_126608162
quote:
5s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat heeft het voor nut om over graden te spreken en deze vragen te stellen na wat ik poste? ik heb zo echt 't idee dat er nog een zinnigere discussie te voeren is met m'n parkiet. Ik reageerde op jouw stelling en zou het wel ergens ok vinden als je daar even wat over schreef of gewoon niet reageert als je er geen aanvulling op hebt. De vragen staan trouwens erg ver van dit topic.
Hey praat die van jou ook? :)
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:15:22 #239
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126608255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Beathoven het volgende:
zit je nu jezelf te quoten?
Ik wou eigenlijk jouw quoten dus hij is voor jouw bedoelt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_126610827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Niet elke kerk of religieus organisatie is het kwaad.
Dat schreef ik niet, verre van dat eigenlijk.

quote:
Ik weet niet waar je dat geleerd hebt maar het is niet waar. De illuminatie probeert wel het geloof kapot te maken zodat er een anti christ gelooft kan ontstaan. De illuminatie zit ook al in het Vaticaan. Dus het christendom wordt al beïnvloed door de illuminatie. Dat zeg niet dat de bijbel slecht is alleen dat de leiders van het christendom slecht zijn dit haal mensen vaak door elkaar.
en nog verder van dit.


quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Hey praat die van jou ook? :)
hij kent alleen turks.. geen idee wat ie soms zegt
pi_126623374
MUST. RESIST. REPLYING. TRIBALWARS. :X :X :X
pi_126623896
Bazentopic _O_
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:48:51 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126624124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:25 schreef illusions het volgende:
MUST. RESIST. REPLYING. TRIBALWARS. :X :X :X
Heb nog wel een rolletje ductupe voor je..
heb je het nodig, als ik klaar ben met mezelf, mag jij m wel lenen hoor :P

Btw aanmelden voor de twentse tak voor vrijmetselaars kost 250,- per jaar.
Dat geld wil ik liever besteden aan mijn vakantie naar Ierland O+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:17:39 #244
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_126625088
quote:
Zeg was Beatrix ook een vrijmetselaar? Zou het een rede hebben dat ze na 33 jaar stopt?
Knight of Malta
De Souvereine Militaire Hospitaal Orde van Sint Jan van Jeruzalem, van Rhodos en van Malta (ook wel Maltezer Orde of Orde van Malta)


TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_126626383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Geen dank. :)

Zeg was Beatrix ook een vrijmetselaar? Zou het een rede hebben dat ze na 33 jaar stopt?
Nee, vrouwen worden geen lid van de Vrijmetselarij. Nou ja, tegenwoordig wel van de zg. onregelmatige Vrijmetselarij.
Prins Frederik was er wel bij.
pi_126626530
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, vrouwen worden geen lid van de Vrijmetselarij. Nou ja, tegenwoordig wel van de zg. onregelmatige Vrijmetselarij.
Prins Frederik was er wel bij.
Oh ok, dat wist ik niet van die vrouwen. Wat ouderwets. ;)
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:59:03 #247
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_126626688
quote:
Nee, vrouwen worden geen lid van de Vrijmetselarij. Nou ja, tegenwoordig wel van de zg. onregelmatige Vrijmetselarij.
Prins Frederik was er wel bij.
weefsters

DeMolay is voor de kinderen van vrijmetselaars

http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_de_Molay

http://www.stelling.nl/vrijmetselarij/frame.html
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_126627577
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef DeMolay het volgende:

[..]

weefsters

DeMolay is voor de kinderen van vrijmetselaars

http://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_de_Molay

http://www.stelling.nl/vrijmetselarij/frame.html
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Oh ok, dat wist ik niet van die vrouwen. Wat ouderwets. ;)
Als vrouw kun je tegenwoordig wel terecht hoor.. Of bij de weefsters, exclusief voor vrouwen, of bij Le Droit Humain, een gemengde loge.
pi_126629336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet lang maar je moet wel goed zoeken om die informatie te vinden. Als je vrijmetselaar geheim op google typte vind je helemaal niks .
Lul toch niet man...
https://www.google.nl/sea(...)JQ6WUfqYE8auPKeEgbgD

Echt ...of je bent een hele goeie Troll..dan echt kudo's en rezzpekt
-edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 17-05-2013 22:01:51 ]
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')